Tujina

Z ruske letalonosilke Admiral Kuznecov se še vedno širi siv dim, umrla ena oseba

Murmansk, 12. 12. 2019 10.02 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
M.V./L.Š./STA
Komentarji
380

Med obnovitvenimi deli na edini ruski letalonosilki Admiral Kuznecov je izbruhnil požar, ki se je razširil na 600 kvadratnih metrov površine ladje. Po poročanju lokalnih medijev je ena oseba umrla, eno pa še pogrešajo. Letalonosilka se sicer že od leta 2017 nahaja na remontu v pristanišču v Murmansku.

Z letalonosilke Admiral Kuznecov, ki se trenutno nahaja v pristanišču v Murmansku na skrajnem severozahodu Rusije, se še vedno širi sivkast dim, na kraju dogodka je prisotnih več gasilcev z vozili in reševalne ekipe. Požar naj bi vzniknil med vzdrževalnimi deli v enem izmed prostorov v podpalubju, nato pa se je ogenj začel hitro širiti po palubi ladje.

Na krovu ladje so bili poleg posadke tudi civilni strokovnjaki, skupaj več kot 400 ljudi. Obseg škode zaenkrat ni znan.

Po poročanju medijev je v požaru umrl eden od pripadnikov ruske mornarice, ki je skušal pogasiti požar. Še vedno pa pogrešajo častnika, ki je hotel evakuirati ljudi z ladje. Zaradi vdihavanja dima so v bolnišnico pripeljali še deset drugih ljudi, med njimi je stanje enega resno.

Kratek videoposnetek, ki je zaokrožil po družbenih omrežjih, prikazuje ekipo gasilcev med intervencijo na zasneženem pomolu v pristanišču v Murmansku.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Aleksej Rahmanov, direktor državne korporacije United Shipbuilding Corporation, je za Interfax povedal, da bi bila lahko vzrok za požar človeška napaka.

Rusko ministrstvo za industrijo je sporočilo, da bodo, ko bodo pogasili ogenj, o požaru uvedli preiskavo in ocenili škodo na ladji.

Letalonosilka Admiral Kuznecov ima sicer dolgo zgodovino okvar. S težavami na nalogah se je srečevala že v devetdesetih letih, leta 2009 pa jo je zajel požar, v katerem je zaradi zastrupitve z ogljikovim monoksidom umrla ena oseba.

Admiral Kuznecov se je kasneje udeležil tudi vojaških operacij v Siriji. Letala z letalonosilke so izvedla 420 bojnih letov in zadela 1252 sovražnih tarč.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.


 

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (380)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Cervantes Saavedra
13. 12. 2019 08.19
+7
ZA pravi kljusač (12.12.2019, 14:46:55): Torej v dveh svetovnih vojnah in prejšnjih po Evropi ni šlo za interese velikega kapitala, ampak levice! To hočeš reči!? Halo, še enkrat, a to trdiš!? Še tretjič, ker vidim, da si bolj počasne pameti – A TO TRDIŠ!!! – IN JUDE PREGANJAJO IN POBIJAJO ŽE 2.000 LET. A JE TO POČEL DELAVSKI SOCIALIZEM? Alo, alo? V 2. svetovni vojni jih je pobijal na rasni osnovi zvečine nacizem (s pomagači, tudi iz Slovenije). V nacizmu ni bilo nobenega vpliva delavskih socialistov – te je Hitler že pred vojno pobil ali pozaprl v taborišča (od 20.3.1933 naprej). Osiromašene ljudi je vlekel za nos z upanjem, da bodo zavladali svetu, v ozadju pa so ga podpirali (že pred volitvami 1933) in se debelili desničarji (NE LEVIČARJI) Krupp, Messerschmitt, IG Farben, Allianz, Thyssen in podobni, nekateri nato nacistični ministri. – In v današnjih simpatijah neke politične izbire do trde roke, brez usmiljenja do obrobnih ljudi, podcenjevalnega odnosa in sovraštva do prebivalstva iz nerazvitih držav, želji po svobodnem nošenju orožja – a v tem vidiš naslednike »delavskih socialistov« ali vsaj po tihem, pod plašnicami kljuseta, desnico? Kljusaj dalje…
Cervantes Saavedra
13. 12. 2019 08.16
+4
ZA pravi kljusač (12.12.2019, 15:50:47): No, tole pa ni več le neumnost, kar pišeš, ampak preprosto neznanje ali kulminacija nezmožnosti razumevanja pod plašnicami. ITALIJANSKI IMPERIJ (za kar ti seveda ne veš) je bil uradno razglašen maja 1936 s totalno aneksijo Abesinije in s prevzemom naslova cesar Etiopije s strani italijanskega kralja. V ljubljanskem režimskem časopisu »Slovenec« od 7.5.1941 pa je bilo oznanjeno, da bo 9.5.1941 prvič slavljen kot »Dan (italijanske) vojske in Imperija«. Mmm? V tisti okupirani Ljubljani, kjer so že 27.4.1941 ilegalno (nič nisi komentiral, ubožec, zakaj ne legalno) ustanovili Protiimperialistično fronto. – In nič, kaj bi bilo, če v Sloveniji leta 1991 ne bi bilo Teritorialne obrambe; od kod bi takrat dobili orožje. Mmm? – Tudi pojma nimaš o doktrini ZDA, kako se braniti ob morebitni okupaciji (NE, ne gre za civilno gardo!!!). In tudi ne, ne gre za film »Rusi prihajajo« (1966) in noben drug. A misliš, da v ameriški vojski dobro plačani generali nemarno ne bi razdelali take možnosti. Kot se jo v SLO ne drznejo. Celo samostojna Litva ima tak načrt. Mmm? Ker je tvoj osnovni vir TV (»Alo, alo«), ti priporočam vseeno ameriška igrana filma na temo lokalne gverile v ZDA ob svoji morebitni okupaciji in to »Red Dawn« v dveh različicah (1984, 2012), ki seveda predvideva tudi domače izdajalce. Mmm? - Kolčaka pa v Rusiji uradno niso rehabilitirali. Bil je nevrotik, slab voditelj, naiven, a idealist in časten človek. In je žal postal britanska lutka, popolnoma odvisen od njihove vojne pomoči, zato ni mogel prepričati množic ruskih ljudi in ne drugih – Čehi, Slovaki, Finci, Američani (Čudno, a ne?). Kot niso mogli podobni nerehabilitirani »belogardisti oz. »domobranci« pri nas, kar bi sicer radi dosegli njihovi potomci. Pomoč iz tujine pa ni bila dobro sprejeta samo v Rusiji, enako ne tudi pri nas, v 2. svetovni vojni in tudi ne dandanašnja (recimo forintska). – Vse, kar kljusneš, zgrešiš, da je že smešno. Nepogrešljiva antireklama si.
Cervantes Saavedra
13. 12. 2019 08.13
+1
ZA pravi kljusač (12.12.2019, 13:41:33): »v orbiti obstaneš, ko jo dosežeš. Ozirpoma obstane kapsula, ki jo nosi raketa«. – Ja, kaj poveš! Pa saj to ne more biti res! Toliko neznanja na kupu se redko sreča. Samo v eni politični opciji, ki jo statistika prepozna. V ORBITI VESOLJSKO PLOVILO NE MORE OBSTATI, ČETUDI JO DOSEŽE, ČE NIMA DOVOLJ POTISNE MOČI IN S TEM POTREBNE HITROSTI (za tvoje potrebe bodi dovolj podatek - vsaj okoli 8 km/sek.). Mmm? Alo, alo!? Zato sta se prva vesoljska poleta Američanov (5.5.1961 in 21.7.1961) končala pred obkrožitvijo Zemlje. Da, Zemlja je okrogla. In nisi razumel, da je tudi ob prvem orbitalnem poletu Američana (1962, John Glenn, za dvema Sovjetoma iz 1961) le malo manjkalo, da bi se končalo z njegovo smrtjo – tudi Američani se z varnostjo zaradi politične muje niso utegnili ukvarjati. A plašnice očitno predobro pokrivajo ušesa kljusača.
Arabo Hest
13. 12. 2019 09.25
-1
V breztežnostnem stanju ne potrebuješ potisne moči za obdržanje položaja! Tudi sam si napačno navedel dejstva. Potisno moč potrebuješ, da ubežiš težnosti. Ko je enkrat predmet v orbiti okoli zemlje in ima pravo hitrost se slednja obdrži (ker ni trenja) in več potrebe po potisku oziroma minimalnem. Na osnovi tvoje razlage potem satelit v geostacionarni orbiti nad zemljo potrebuje neprestani potisk za obdržanje položaja?
Arabo Hest
13. 12. 2019 09.28
-2
Torej po tvojem "skromnem" mnenju zemlja za obdržanje orbite okoli sonca potrebuje stalni potisk? Ima pa hitrost, to drži.
Cervantes Saavedra
13. 12. 2019 10.31
+1
Ne, potisk oz. zadostno hitrost rabi, da se vtiri, sicer telo spet pade v atmosfero in na Zemljo. Morda se res lahko narobe razume, a gotovo ni bilo tako mišljeno. - Bo pa enkrat v daljni prihodnosti tudi Mesec morda padel na Zemljo, ker se ji bo spet nevarno približal.
Cervantes Saavedra
13. 12. 2019 08.11
-1
ZA pravi kljusač (12.12.2019, 11:17:16): »Nizka cena bo bolj relevanten odgovor« (zakaj Rusija opravlja prevoze v orbito). Halo? - Drugih prevoznikov ljudi na mednarodno vesoljsko postajo ISS že nekaj časa ni, nima jih niti NASA. Zanjo bodo to v bodoče (ko bodo nared) opravljali zasebni ponudniki iz ZDA. Za seboj puščaš v prašnih tleh kvadratne sledi, moj kljusač.
Cervantes Saavedra
13. 12. 2019 08.09
+0
ZA pravi kljusač (12.12.2019, 13:45:32): Pa saj ni mogoče, koliko neznanja. Ne žali svojih dobro ohranjenih knjig iz 7. razreda, niso ti one krive. - Letalonosilke niso mogle pomagati ameriški mornarici v Pearl Harborju. So dobre le za napad, kar so dokazali Japonci ob tem napadu. Vsaj preberi, kar sam (pre)pišeš. Nihče se ne brani z letalonosilkami! Temu ugovarjaš? – IN ZDA so začele vojno (dec. 1941) z 8 letalonosilkami in jih že v letu 1942 izgubili kar 5, kar kaže na njihovo obstojnost in nujnost v vojni že ob tedanji tehnologiji. In kdo, praviš, da je v 17. stol. imel bojne ladje – Francija, Anglija in Španija. Ki so jih kot kolonialne velesile rabile za NAPAD, NE ZA OBRAMBO, kar ves čas trdim, pa ne pride do tvojih ušes skozi plašnice. - Vse bolj zabavno te je brati. Posebna osnovna šola. Kljusaj dalje…
Krainerland
12. 12. 2019 21.14
+1
kakšna lepa letalonosilka.
ivan res grozni
12. 12. 2019 20.30
+1
Za razliko od ameriških letalonosilk ruska nima nuklearnega pogona in je zato zelo odvisna od tankerjev, ki ji dobavljajo kerozin.
Krainerland
12. 12. 2019 20.17
-6
glej ovega
12. 12. 2019 19.34
-6
danes potrebuješ samo silose in medcelinske rakete z jedrskimi glavami.. pa imaš večni mir pred napadalci... bojna letala so zgodovina..te ameriške šminke f22 in podobno so dobre samo na tleh..v zraku pa jih sukhoi "šola"kot je Ronaldinho Ramosa,... bombniki so dobri za staro železo saj so ranljivi kot ptica v gnezdu... helikopterji so najlažja tarča za vsa orožja... tanki so zgodovina saj vojne z pehotami nikoli več nebo... torej kaj preostane? samo manevrirne rakete medcelinskega dosega in dober protiraketni ščit...vse ostalo je bilo nazadnje videno med ww2... ww3 ki bo sledila bo drugačna..nebo trajala 5 let ampak kvečjemu kak mesec..št žrtev med 3 sv vojno bo cca 4 miljarde.. torej..Evrope amerike rusije in kitajske več nebo... svet bo v celoti muslimanski saj se bodo kristjani sami iztrebli..lp
nikhrast
12. 12. 2019 20.16
+3
Ti si pa optimist da bo še kdo ostal živ po WWIII.
setisfekšn
12. 12. 2019 19.30
+0
Rusi so pametni kaj bi gradili pregresno drage letalonos.!!!imajo raketne sisteme s500 ki lahko na zelo enostaven in siguren nacin poltopijo vse letalonoailke!!!ampak zaradi moralnih razlogov se bi morali od takih dejanj distancirati-----ker...so prevec enostavna!!!!in zaradi spostovanja nasprotnika ki se je trudil desetletja graditi te letalon..@!!pa se nekaj letal.on.so zastarelo orozje!!!
ahim1225
13. 12. 2019 08.48
+0
Kar se tiče Ruske pameti! Državljani Rusije so tako pametni, kot so ljudje iz ostalega dela zemlje, nič bolj.
Ost1234
12. 12. 2019 18.38
+0
S-300, S-400, S-500, S-700, ... Sama dobra zdravila za ameriške frčeplane in rakete ....
gozdar1
12. 12. 2019 18.41
+5
s-800 je baje sposoben prestreči marsovce.
Ost1234
12. 12. 2019 18.44
+5
gozdar1 ta sistem uradno še ne obstaja, a pri Rusih je vse mogoče 🛰
gozdar1
12. 12. 2019 18.48
+1
tudi to , da sta jim obe misiji proti marsu propadli že v začetku.
Animal_Pump
12. 12. 2019 18.55
-7
Poglej si kdaj je bilo letalo ameriške vojske nazadnje sestreljeno...kdaj pa ruske. Pa ti bo vse jasno katera letala dol padajo kot za šalo...Sam ISIS-ovci so jih 6 dol sklatli...oziroma enega so še Turki.
Ost1234
12. 12. 2019 18.59
+7
Animal_Pump Rusi v Siriji NISO prišli sestreljevat ameriških letal. Če bi jih želeli bi ameri cepali kot muhe!
Animal_Pump
12. 12. 2019 19.03
-1
Govorim nasplošno...kdaj je bilo nazadnje ameriško letalo sestreljeno...kdaj pa rusko. Ameriško pred 20 leti...ruska so pa klatli dol kot muhe v zadnjih letih...pa ne američani ampak uni na kamelah. Pa ne skrbi...rusi ne bodo ameriških sestreljeval...jih je strah, ker bi tvegali spopad brez zmagovalca....enako tudi Yenkiji ne bi ruskih sestreljevali...zaradi enake zadeve.
tali?ni tom
12. 12. 2019 19.13
+3
niti ne,če si mal podrobneje prebral o zadevi je na drugi misiji na posnetku ki je prišel v javnost proti sondi "letela" bela sled nečesa in nato so izgubili kontakt s sondo! "strel" ali kakrkoli je prišel iz ene,zdaj ne vem točno marsove lune! ni vse tako zanič pri rusih brez skrbi! letalonosilk pa niti ne rabijo,ne širijo oni demokracije z njimi po svetu kot američani!za zdravila za ameriške letalonosilke pa so poskrbeli!
gozdar1
12. 12. 2019 19.29
-5
Teorije zarot, večino sovjetskih misij proti marsu je bilo več ali manj neuspešnih, kakor tudi obe ruski. Mars 96 je raznaslo kmalu po izstrelitvi, fobos je ostal neodziven v orbiti okrog zemlje, torej niti blizu marsa. Rusi nimajo letalonosilk predvsem zato ker so hudo draga zadeva, ki si jo lahko privoščijo redke države.
tali?ni tom
12. 12. 2019 20.23
+4
ne govorim o sondah mars 96 in phobos! med drugim,pa ne da bi zdele poveličeval ruse,prvi satelit,živo bitje,človek,postaja v vesolju! poslali so sonde na venero,luno in še kam verjetno,nardil so boga in pol z pol ali več manj denarja kot konkurenti američani! po moje,ruski človek ni tako zaostal kot si mislite! sploh pa ni ukradel celine in iztrebil avtohtono prebivalstvo kot demokratični američani!
ivan res grozni
12. 12. 2019 20.34
-2
Sovjetska zveza in njena naslednica Rusija je brez enega samega uspešnega pristanka na Marsu (Američani so sedemkrat uspeli v osmih poskusih). Rusi sicer trdijo, da je njihov Mars 6 deloval na Marsu še 14,5 sekunde (ameriški roverji tudi deset let in več).
ivan res grozni
12. 12. 2019 20.36
-3
Nad Srbijo so jih hoteli vendar so v zračnih spopadih izgubili VSA svoja letala; ameriška pa brez praske.
ivan res grozni
12. 12. 2019 20.40
+1
Pristanek na Marsu jim še ni uspel, razen, če jim verjamemo, da je njihov Mars 6 deloval celih 14,5 sekund??? Ameriški roverji so delovali deset in več let.
ivan res grozni
12. 12. 2019 20.43
+2
Rusi so imeli srečo, da je bila Sibirija zelo redko naseljena in so bili domačini nomadi, ki niso poznali pojma lastnina zemlje in se v glavnem niso upirali. Pri posamičnem uporu so jih Rusi seveda vse pobili.
Jogi
12. 12. 2019 20.57
+5
Srbi so sklatli nevidnega po ameriški verziji! So ga s fračo.
ahim1225
13. 12. 2019 08.50
+1
Ost123...! Kupi si šajtrgo BILOBILA 1000, mogoče ti bo kaj pomagalo!?
ahim1225
13. 12. 2019 11.52
-1
Animal_Pump! Vsem z normalnim razumom je razumljivo, da Rusi za ZDA in drugimi razvitimi zahodnimi državami tehnološko zaostajajo za 20 let, cel svet se vrti okoli Amerike, nekateri trmoglavci pa še kar nabijajo kako so Rusi napredni, to lahko počnejo samo bedakkii in konji.
Heineken 1A
12. 12. 2019 18.13
-10
BAJE, NAJ BI AMERIČANI PODTAKNILI POŽAR!
Animal_Pump
12. 12. 2019 17.43
-4
Ta je še na kolm delala verjetno....upam, da ne bo žrtev. S tem neizpravnim srajem so dobesedno ogrožali vojake ,ki so bili gor
korintos23
12. 12. 2019 17.59
+14
Kot oni avion katerega so Srbi z navadnim topom dol sklatili?
Zmaga Ukrajini ...
12. 12. 2019 18.07
+24
Ja, in potem so se opravičili: "Izvinite, nismo znali da je nevidljiv" 🤣🤣🤣
Animal_Pump
12. 12. 2019 18.07
+7
Enega in edinega, pa še to ponesreči....koliko je pa srbskih ostalo v zraku?? Pa še poglej si kako spektakularno so komandosi potem tega pilota rešili.....bi lahko še srbske vojake s sabo odnesli, pa sploh ne bi opazili ;PP
tali?ni tom
12. 12. 2019 19.17
+1
animal,ta ameriški po tvoje edini vendar so poškrbli še b2 samo američani nočejo priznat je koštal več kot vsi srbski skupaj! ne bluzi.sploh ni primerjave sklatit en serijski avijon ali pa avijon na taki tehnologiji kot je f117,in to z navadnim analognim skoraj orožjem! srbska posadka izstrelišča je doktor med posadkami pvo! še danes!
Animal_Pump
12. 12. 2019 19.25
+0
.F-117 je bil zastarel avion...danes star že skoraj 40 let. Ja za ruse je bilo to nekaj oh in ah. Sploh ker so sedaj ravno zaradi njega naredili neke napol stealth letala...ki so jo pobrali iz tega aviona. Ne ga kakat.. Tole o B2 p nakladate...da je kaj....O nobenem B2 ni bilo nikoli govora....preveč RAKIJE pa to... verjetno. Sej bo boljše.
ivan res grozni
12. 12. 2019 19.40
-3
Nevidnega letala dejansko niso videli in so ga zadeli po pomoti, ko so zgrešili vidno letalo pod njim. Seveda ameriška napaka; ne moreš v istem napadu hkrati uporabljati zastarel avion in supermodernega-
ivan res grozni
12. 12. 2019 20.45
+3
Ni na nuklearni pogon, zato ji tankerji nenehno dobavljajo nafto za pogon.
ivan res grozni
12. 12. 2019 20.47
-2
Po pomoti. Niso ga videli in so streljali na zastarelo letalo, ki je bilo pod njim. Tega so zgrešili in zadeli nevidnega.
ivan res grozni
12. 12. 2019 20.47
-1
ivan res grozni
12. 12. 2019 20.48
+2
Slepa kura tudi zrno najde. Letala niso videli, niti vedeli zanj.
Ost1234
12. 12. 2019 17.38
+3
A danes pa nič o streljanju po USA?
korintos23
12. 12. 2019 17.56
+7
Ost1234
12. 12. 2019 18.03
+3
User300173
12. 12. 2019 17.29
+2
Mig-25 je prebegnil na Japonsko.
Iniesta
12. 12. 2019 17.25
+4
Ameri imajo najboljse letalonoske ...
Ost1234
12. 12. 2019 17.28
+11
Iniesta najbolj bele noske, ja, to pa drži 😂😂😂😂
korintos23
12. 12. 2019 17.56
+0
ivan res grozni
12. 12. 2019 19.44
+1
V enem samem napadu so Ameri v Siriji ubili 300 Rusov. Ti so po pomoti streljali na Američane, ti pa so poklicali na pomoč letalstvo. Rusi niso protestirali zaradi poboja, saj so prisotnost te paravojaške enote imenovane Vagner, ves čas zanikali. Ruski novinar, ki je objavil članek o njej, je še isti dan padel z balkona svojega stanovanja v 5. nadstropju.
User300173
12. 12. 2019 17.22
+4
ahmin1225, so se smejali? Dvomim, da jim je šlo nasmeh, ko so premlevali zakaj ima avion elektronke, čeprav imajo Rusi vesoljsko tehniko. Precej časa so porabili zato "premlevanje".
ivan res grozni
12. 12. 2019 19.46
-2
Prebegli avion je bil inferioren zahodnim. Spoje je imel celo kovičene.
ahim1225
12. 12. 2019 17.04
-7
Narejena je iz lesa, zato je bojazen, da v celoti pogori, tudi Mige so v 70 letih prejšnjega stoletja delali iz lesa, to je pa res! Ko je Ruski pilot priletel (pobegnil) na Japonsko so se na zahodu smejali do solz, ko so si letalo podrobno ogledali.
štrekeljc
12. 12. 2019 17.38
+11
Ja kje si pa les našel? Lesa ni bilo, bila pa je elektronika (radar) narejena z elektronkami. Ampak zakaj? Ker elektronke niso občutljive na EM udar tako kot polprevodniki.
Zmaga Ukrajini ...
12. 12. 2019 17.42
+9
Rusi so znani po svoji, ne pretirani dizajnerski žilici pri izgradnji in konstrukciji več ali manj vsega. Vse izgleda okorno, veliko, robustno,... tudi Tupoljev Tu-144 (Konkordski) je izgledal precej manj prijetno na oko za razliko od svojega zahodnega "brata" Concorda. Ampak naj te te stvari ne zavedejo, ker Rusi kljub dizajnerskim pomanjkljivostim delajo stvari učinkovito, zato vse odlično služi svojemu namenu (npr. tudi vesoljska postaja Mir je bila ruska, ali ne? Kje pa je ameriška? Aja, ... mimogrede - Rusi so prvi poleteli v vesolje, torej?). Prav tako tudi ne potrebujejo letalonosilk, saj imajo orožje, ki te lahko "sname" na drugem koncu sveta. Če pa je že potreba po kakšni daljši destinaciji, imajo pa na obeh koncih sveta svoje "frende" (baze). ZDA pa imajo po drugi strani aktivnih 10 letalonosilk (od 19!), in svoje baze po celem svetu. Rusi so očitno glede tega precej bolj pragmatični. In zato seveda tudi učinkovitejši (da o hiperzvočnih manevrirnih raketah, S-400, S-500,... niti ne govorim). Tako, da ... ni vse zlato, kar se sveti (velja za ZDA) in ni vse zanič, kar je rusko. Skratka,... odrasti Mihec.
Animal_Pump
12. 12. 2019 17.48
-3
Razlika je edino ta..da rusi veselo razlagajo kaj vse imajo, da je že skoraj vse nadnaravno(to je samo njihova propaganda..že skozi)....ZDA so pa tiho...med drugim imajo tudi že odgovor na tiste hiperzvočne rakete...itd .
Animal_Pump
12. 12. 2019 17.55
+1
Drugače pa...... Tu-144 v krogih poznavalcev civilnega letalstva slovi kot eno najslabših potniških letal vseh časov, saj so njegovo izredno kratko kariero zaznamovali številne okvare, nesreče in drugi incidenti. To so še Rusi sami priznali momogrede.....
Zmaga Ukrajini ...
12. 12. 2019 18.20
+6
Res je bila komercialna polomija, ampak še slabše pa jo je odnesel Concorde, če se spomniš. Tisti posnetek, ko je ravno vzletel in zagorel,.... Tako kot Rusi, so imeli tudi Briti in Francozi z njim ogromne stroške, posledično so bile zelo drage tudi letalske karte. Skratka tako evropski kot ruski sta bila oba komercialno precej neuspešna in predraga, potem pa še tista grozljiva nesreča Air France,.... potem so ga za vedno prizemljili.
Animal_Pump
12. 12. 2019 18.31
+4
Ena in edina nesreča letala, ki je bil že počasi za v penzijo....Concorde je po številu smrti potnikov na prepeljani kilometer veljal za najvarnejše letalo vse do 25. julija 2000...za Razliko od Tu-144. Tu-144 je bil samo kopija Concorda na hitro in slabo spacana skupaj...s tem namenom, da bi prvi poleteli, pa tudi, če je vse zanič narejeno. Obe letali sta pa iz časa hladne vojne...ustvarjeni s tem namenom, da se je tekmovalo katero potniško letalo bo prvo doseglo nadzvočno hitrost. Niso pa gledali na varnost....žal.
Zmaga Ukrajini ...
12. 12. 2019 18.42
+1
No ja, saj pravim,... Rusom je pogosto prioriteta vse kaj drugo, kot zahodnjakom, četudi je to šlo na račun varnosti (za razliko od Amerov, Rusi nikdar niso imeli kakšnih visokih varnostnih standardov - ne v podmorništvu (Kursk), ne v vesoljski tehnologiji, ne v aviaciji, itd.). Vendar je prototip Tu-144 vendarle poletel 2 meseca pred Concordom😁
setisfekšn
12. 12. 2019 19.36
+5
Ahim a ti ves zakaj je imel mig 25 elektronke!!zal ne ves!!bos moral mal studirati jedrsko orozje in elektrotehniko!!
ivan res grozni
12. 12. 2019 19.55
+2
O kvaliteti Tu-144 pove vse, da ga niso nikoli vključili v civilni letalski promet. Kratek čas aktivnosti je vozil pošto in tovore. Ameriška postaja, večja od Mira se je imenovala Skylab. Rusi imajo kar nekaj letal z boljšimi karakteristikami od ameriških. Njihova edina napaka je le, da so vidna za radar. Za nepoznavalce; nevidnost poslabša nekaj karakteristik. Hiperzvočna manevrirna letala, s katerimi Rusija straši, so ZDA že uporabljale v spopadih. V Natovih napadih na Srbijo so ameriška letala v zračnih spopadih sestrelila VSA ruska, brez ene same praske na svojih.
ivan res grozni
12. 12. 2019 19.56
+1
Ni bil zanesljiv, zato ni nikoli poletel s potniki in je prevažal le pošto na Daljni vzhod.
ivan res grozni
12. 12. 2019 20.01
+2
Ruski ni bil komercialna polomija ampak tehniška, zato ni nikoli poletel s potniki. Concorda je zadel del, ki je odpadel z letala, ki je poletelo pred njim. Ni šlo za tehniško napako. Ni bil komercialno zanimiv, saj se nikomur ni tako mudilo, da bi za polovični čas poleta plačal dvakrat višjo ceno. Cenovno so ga pokopala širokotrupna letala s 350-500 potniki ali s trikrat več kot jih je nosil Concorde.!
ivan res grozni
12. 12. 2019 20.05
+2
Edina nesreča Concorda je bila posledica zadetka dela, ki je odpadel z letala, ki je poletelo pred njim. Ni šlo za tehniško napako! Pri Concordu je bila varnost na prvem mestu in nobene tekme z Rusi ni bilo. Snovalci Concorda sploh niso verjeli, da bi znali Rusi izdelati tako letalo. Očitno so imeli Rusi sposobne agente, saj je njihovo letalo po rešitvah popolna kopija Concorda.
ivan res grozni
12. 12. 2019 20.07
+2
O uspešnem poletu ni nobenega dokaza. Če bi bil tako uspešen, bi vsaj enkrat poskušali z njim peljati tudi potnike in ne samo pošte na Daljni vzhod.
ahim1225
13. 12. 2019 09.14
+0
Mesečev sij! Lepo ste napisali, nikoli pa ne bom pozabil avtomobilov napravljenih v bivši SZ npr.: Moskviča, Zaporožca, ki sta bila prav posmeha vredna, z neštetimi pomanjkljivostmi, glede letala, ki je imel lesene dele mi je pa pripovedoval prijatelj (pilot), ki se dobro razume na aviacijo.., pa LP
User300173
12. 12. 2019 16.29
+27
Naše predelovalnice odpadkov tudi gorijo kot za stavo, pa niso ruske. Letalonosilk ne potrebujejo, nimajo v načrtih invazij na druge države, z njimi pa so itak sami stroški.
Pinko90
12. 12. 2019 17.23
-5
Se prav kamor kol lahko Rusi pridejo s tanki je RUSKI MIR---------------------------------------------Boh ne daj pa da ZDA rečejo kej čez Venezuelo so pa jenki imperijalisti
Pinko90
12. 12. 2019 17.25
-4
Ali pa Kubo ker so oni glavni sralec južne amerike so prevzel vlogo od ZDA
ivan res grozni
12. 12. 2019 17.31
-1
ivan res grozni
12. 12. 2019 20.17
+2
Kako veste, da nimajo takih načrtov; po Gruziji, Siriji, Krimu, Vzhodu Ukrajine. Poljaki so prepričani, da so po Ukrajini na vrsti oni, zato zahtevajo Od Trumpa (doslej jih ni poslušal) namestitev jedrskega orožja na poljskih tleh. Ker se ruskega napada bojijo tudi Estonija, Litva in Latvija so uspele s prošnjo za stalno namestitev Natovih letal na njihovih tleh. Na minulem zasedanju Nata je bila prva tema zaščita treh baltiških držav pred ruskim napadom. Ne pozabite, da so te tri države, članice OZN, Rusi zasedli in priključili ozemlju Sovjetske zveze za dolgih 50 let.
korintos23
12. 12. 2019 16.21
+10
Rusi tega sploh ne rabijo, napadli ne bodo nikogar, imajo pa drugo meštrijo da lahko nekaj tisoč kilometrov od njihove meje vse zmeljejo.
Pinko90
12. 12. 2019 17.17
+2
ivan res grozni
12. 12. 2019 17.33
-1
Veramete, da bodo po Gruziji, Siriji, Krimu, vzhodu Ukrajine, nehali?
ivan res grozni
12. 12. 2019 20.19
-1
Zakaj bi Rusi kar naenkrat nehali napadati in zasedati ozemlja tujih držav, če je to redina stalnica njihove politike.