Tujina

Hrvaški grozi cunami

Ljubljana, 25. 01. 2008 07.29 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Maja Sodja
Komentarji
30

Ameriški geologi so odkrili, da je blizu hrvaškega otoka Visa nastala nova tektonska prelomnica.

Ameriški geologi so odkrili, da je blizu hrvaškega otoka Visa nastala nova tektonska prelomnica.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (30)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

McMxL
30. 01. 2008 02.45
@igor.gojcic ko pa je ŽAL porepozno (beri Kobarid, Železniki..), vsi krivite vlado in podobne organe... igor.gojcic nisi niti malo boljši kot naša vlada, ko gre kaj narobe nihče nič ni vedel in s prstom kažejo na drug drugega. Pri tebi, je zelo slično! Sicer pa naj se prelomi tam od Zagreba dalje...
bnam 2707
27. 01. 2008 02.51
igor.gojcic:Se strinjam z napisanim.Odlićna razlaga.
kritika@email.si
26. 01. 2008 16.52
Kaj imajo spet za bregom tile nori Američani?! Že tako po Jadranskem morju počnejo vse sorte stvari, bogve kaj so zdaj odkrili v našem morju, kar jim je zanimivo.
gabriela.kace@email.si
26. 01. 2008 16.49
igor.gojcic zelo dobro si napisal tole razlago res je, da gledajo samo v eno skrajnost in da samo računajo če si učen in naučen, še ne pomeni, da veš vse jaz sicer nisem geolog, ampak če malo vklopim logike in malo poštudiram kaj si napisal imaš čisto prav ne vemo, kaj vse lahko pride v mes mogoče pa prav tja pade meteorit tudi v vesolju ne vemo, kaj se lahko spremeni za nekaj milionov let strinjam se v glavnem s tabo, pa če me tričetr slovenije popljuva z besedami zdaj
damirg@email.si
26. 01. 2008 16.24
se vid kolk butasti so tile američani. do sedaj je veljalo, da so otoki na hrvašem nastali zaradi oddaljevanja italije.
Ramzess
26. 01. 2008 13.50
Parefin, jaz sem le podal svoje mnenje, ti pa verjemi čemur in komur hočeš, in ko boš na 'koncu' spoznal, da si verjel napačnim, sodi sebe, ne drugih.
Ramzess
26. 01. 2008 13.50
Parefin, jaz sem le podal svoje mnenje, ti pa verjemi čemur in komur hočeš, in ko boš na 'koncu' spoznal, da si verjel napačnim, sodi sebe, ne drugih.
parefin@yahoo.com
25. 01. 2008 18.35
"igor.gojcic | 25.01.2008 | 12:55 Zanimiva teorija, a žal ima nekaj lukenj, znanstveniki pač razmišljajo preveč ozko in linearno." Seveda veliki Igor je spregovoril. On je nad vsemi svetovnii znanstveniki, on ima vso znanje... Bog je ustvaril zemljo v 7?? dneh. Igor je pa ustvaril boga s tleskom prstov.
coccolinetta@email.si
25. 01. 2008 16.57
enman1: Sanader bo takrat že krepko pod rušo, Slovencev in Hrvatov pa itak ne bo več, ker nas bodo požrle druge rase (no, mogoče bomo omenjeni v kakšni zgodovinski knjigi)... ERC bo pa tudi izginila, ker bodo vse ribe (naj gre za jezero ali morje) zaradi onesnaženosti pocrkale... Tko da, v bistvu se kregamo z njimi brezveze... Ironija, pač:)
enmann01@yahoo.it
25. 01. 2008 15.43
marsikdo si želi da bi malo streslo te napihnjene hrvate,mogoče se sanader nebi več toliko duval....
Ramzess
25. 01. 2008 15.09
Ja res je, a ljudje preradi podcenijo naravo in vpliv človeka oz. interesnih skupin ljudi (vladajoče elite), potem pa se spet čudijo, ne razumejo in prepirajo, o zakajih in zatojih, o vzrokih in nevzrokih, o teorijah in dejstvih.
DarthRevan
25. 01. 2008 13.29
Saj sem rekel. Že zaradi geografije... "Cunami" ki bi nastal v Jadranskem morju ne bi bil prav nič višji kot valovi, ki jih občasno povzroča veter.
Ramzess
25. 01. 2008 13.26
DarthRevan, ne šali se, ker nič ne kadim, raje pošteno vprašaj oz. navedi argument, kje te čevelj žuli.
DarthRevan
25. 01. 2008 12.57
Igor...dve vprašanji: Kaj si skadil in kje se to da dobit?
Ramzess
25. 01. 2008 12.55
-1
Zanimiva teorija, a žal ima nekaj lukenj, znanstveniki pač razmišljajo preveč ozko in linearno. In zakaj cunamiji ne bi bili mogoči tudi na jadranskem morju, seveda so, vendar ne takih razsežnosti in moči kot v oceanu, vendar dandanes ne moremo predvideti ali ob naravni sili obstaja tudi umetna podpora (s strani človeka), kot je primer cunami 2004. Jasno je da bi morali znanstveniki ob omembi cunamija, le tega ustrezno definirati, ne pa podajati zgolj splošne razlage. In kar se premikanja italijanskega škornja tiče, je jasno vidna ozkoumnost znanstvenikov, jasno je lahko vsakemu otroku, osnovnošolcu, ki pozna osnove geologije, da se resnični tok dogodkov nikakor ne more ujemati z preveč popolno računalniško verzijo Osebno močno dvomim, da je oz. bo celinski del italije vključen v ta premik, prej bo prišlo do preloma na 'vratu', ali pa bo za sabo vlekel ves del evrope, ki leži na tej tektonski plošči. Ob taki računanjih znanstvenikov (enakomernega toka) dogajanja, me zelo moti, ker je sila nelogično, tako ozko gledanje na dogodek in preveč linearno računanje, kajti huda napaka je, če se v računu ne upošteva spremenljivk (vplivov in sprememb, tako naravnih kot umetnih) na ta tok dogodkov v prihodnosti. Enaka napaka se pojavlja pri računanju padcev asteroidov ali meteoritiv v prihodnosti. Obstaja film, ki je tako napako v računaju in neupoštevanje spremenljivk v prihodnosti, lepo ponazoril. Zakaj je šlo, medtem ko se je na eni strani znanstvenik (oče), ki je raziskoval stare slikarije iz avstralskih jam, na katerih je bila narisana bližajoča se katastrofa, padec asteorida na Zemljo, katerega smer gibanja malo pred tem spremeni komet (ki je prav tako naslikan na slikariji), ki je letel mimo in trščil vanj, bori da bi svet dojel nevarnost in se ji zoperstavil, na drugi strani mlajša znanstvenica (njegova hči), ob sebi z vrsto sodobnih kratkoumnih znanstvenikov in vlado ZDA, ki ima spet lastne interese, trdi nasprotno in vstraja skupaj z drugimi, da bo asteorid letel mimo, saj sploh ne upoštevajo kometa, ker ga njihov linearni izračun pač ne upošteva, ker ga pri izračunavanju niso upoštevali spremenljivk v prihodnosti. Mlada dama svojo zmoto in z njo vsi ostali z vlado vred, ki poneumnosti svet skoraj pahne v vojno med ZDA in Rusijo, spoznajo skoraj prepozno. Na koncu, čeprav se zdi malce preveč idealno, ameriške in ruske rakete skupaj uničijo velike ostanke asteorida, ki so nastali po trku s kometom. Gre za to, da je tako linearno računanje toka dogodkov v prihodnosti zmotno, saj ne upošteva spremenljivk, možnih naravnih ali umetnih dogodkov, ki lahko vplivajo na tok dogodkov, bodisi da ga upočasnijo, bodisi da ga pospešijo, ali pa celo prekinejo. "da bo Dinarsko gorstvo za vedno ostalo takšno kot je" Rad bi vedel kolikšno časovno obdobje pomeni 'za vedno', kajti tako trditi je ozkoumno in zmotno, nič na tem planetu ni bilo vedno takšno kot je, in nikoli vedno ne bo, ker se vse vedno spreminja (to še osnovnošolci vedo), tudi po zaslugi takih civilizacij, kot je tudi današnja, ki tok dogodkov samo še pospešijo ali spremenijo. Sicer pa je vprašanje, ali gre za 'novo' tektonsko prelomnico, ali pa samo odprto, prej nevidno, globinsko prelomnico, povezavo 'starih' prelomnic, kar potrjujejo kar z dvema potresoma, posledica 'starih' prelomnic. Tako dogajanje ni novo, zato je prava definicija pomembna. In kaj o tem pravijo Evropski geologi, da ne bomo spet poslušali tistih čez lužo, ameriških? Saj ne da bi imeli kaj proti njim, ampak potrebno je še mnenje 'domačih' evropskih geostrokovnjakov. Nekje se zasledil napoved močnejšega potresa za letos v tem območju, bomo videli kaj bo s tem, če imata kaj skupnega, ta 'nova' prelomnica in napovedani potres. Lp.
DarthRevan
25. 01. 2008 12.51
"Cunami", ki bi nastal v jadranskem morju, že zaradi geografije ne bi mogel biti višji od enega metra.
neznan13@gmail.com
25. 01. 2008 12.50
sicer to skoraj ni možno, ampak če pa bi jih zadel cunami bi bili potem deležni velike mednarodne podpore, tako da bi na koncu še ERC obstala, mogoče bi še kej pridobil, Koper?!
F10
25. 01. 2008 11.19
Včas so kšni tok pametni, da so že neumni. Zdej bomo pa kr milijone let računal. Seveda.
TuMach Muca ??? ????????
25. 01. 2008 11.12
fak 24.ur , dej se res skrijte !! izbruh js jih tud ne gledam ko so p atak bedne :S:S
pravicen
25. 01. 2008 10.53
HA HA HA Pa kakšne novice pa to ni res pa kakšen cunami ?? v tej majhni luži od morja ?? pa vi pojma nimate pa dajte no !! Pa kakšn ana novo odkrita prelomnica ?? pa tokaj je prelomnica že skozi zato pa je nastal VELEBIT !!!