Tujina

Izpustili enega vodilnih mož Al Kaide?

London, 14. 02. 2012 19.59 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Britanske oblasti so na prostost izpustile radikalnega islamskega klerika, za katerega so obveščevalne službe prepričane, da je eden vodilnih akterjev Al Kaide v Evropi. Sodišče je namreč odločilo, da ni pravne podlage za njegovo pridržanje.

Pridružite se uradni strani oddaje 24UR na Facebooku s klikom na

 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (42)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User383542
15. 02. 2012 10.52
tako kot pri nas...policaja jih zapre a sodstvo pa oprosti!!!
Sputnik
15. 02. 2012 08.12
+4
na dve stvari bi tukaj opozoril. prvo je to da je al kaida ameriško orodje in so vodilni al kajdovci vsi v vladnih in obveščevalnih stolčkih, se pravi na prostosti, zaprti pa taki ki tem kravatarjem ne ustrezajo. drugo pa je to da tisti tapravi islamski skrajneži izrabljajo nevednost navadnih revnih ljudi. namesto knjige in znanja jim dajo koran in namesto jih učit brat da si sami preberjo kaj tam piše jim dajo nekoga da jim pove kaj tam piše. seveda jim ta pove kar on hoče in ne kar res tam piše. islam ni nastrojen proti zahodu. to so redki skrajneži ki se upirajo zahodu kar imajo prav saj se zahod obnaša kot svetovni gospodar. in zaradi tega iz vzhoda bežijo k nam v evropo, zato ker si ne želijo vojne. edina stvar ki me pri njih moti je da se ne prilagodijo novemu okolju in običajem. če jaz potujem v islamski svet se moram prilagodit in oblečt po njihovo. naj se tudi oni pri nas oblečejo po naše in spoštujejo običaje in kulturo. drugače so pa tudi oni žrtve ameriške globalizacije tako kot mi, ki nas ni nihče vprašal če si želimo v vojne z ameriko za ameriko in to za kaj? niti vojnega izplena ne bomo deležni. samo cene nafte nas bodo pokopale to je pa vse
User841547
15. 02. 2012 10.06
+2
Rahan
16. 02. 2012 11.19
čimprej se je treba osvoboditi odvisnosti od nafte in s tem se bo tudi končala "okupacija zahoda v arabskih državah" in se pol tudi skrajneži ne bodo več imeli čemu pritoževati če jih pustimo živeti tako kot oni sami želijo. zahodnjak je pri njih lahko samo turist in isto velja za njih, če se nočejo prilagodit našemu življenju naj pač ostanejo na bljižnem vzhodu!
User840890
15. 02. 2012 01.21
+1
Dragi moji islamizacija europe poteka po hitrem postopku in kaj kmalu bomo imeli velike probleme z muslimani ko si bodo hoteli vse kar je naše prisvojit.Poglejte samo kako se muslimani iz bosne pri nas obnašajo kot da je vse njihovo.
User841547
15. 02. 2012 01.28
-3
pa clovek, a ti ni jasno, da se samo branijo pred ameriko in izraelom, mi smo pa zraven, mene ni nihče vprašal, če želim biti v natu, daj se pozanimaj malo, seveda tud oni niso nedolžni, marsikaj se dogaja dol, ampak njim ni v interesu vladat celemu svetu, kot je nekaj židovskim starčkom.
User211173
15. 02. 2012 01.35
+6
psalm23 - ti imaš že oprane možgane vidim...žal.
User840890
15. 02. 2012 01.38
-2
to je realnost a se je nekateri ne zavedate
zigoollo
15. 02. 2012 06.54
+4
tu gor si pišete kot da bi se pogovarjali 10 letni otroci... Na kratko bom napisu mogoč bo ker kej odnesu od vas od tega... Amerika posreduje večinoma v državah kjer ima svoje interese, I Izraelci kupujejo največ orožja od američanov zato jih tudi skos ščitijo imajo pa boj proti muslimanskemu svetu že več 1000 let.... Kdo je kriv oziroma ni kriv ne ve nihče... Ve se pa ena stvar da noben Američan al pa žid ne naredi ne vme primer v Saudski Arabiji v glavnem mestu teroristični napad da bi umrlo 1000 nedolžnih muslimanov... Zakaj to počnejo islamski teroristi? Verjetno ni nobenemu jasno ampak tisti ki te teroriste zagovarja v današnjem razvitem svetu pri nas bi ga dau pri priči ubit to je pa moje osebno mnenje
User841547
15. 02. 2012 10.04
+1
a se ti hecaš? 11.9 si zdej dejal da je maslo muslimanov????Podrtje wtc7 so poročali pol ure, preden se je uradno podrl, za novinarko, ki je poročala, se še vidi del stavbe, maš na youtubu, jaz ne zagovarjam tistih dol, ampak sem proti izraelu in ameriki, vedno bolj pa zgubljam upanje, da bi se skupinsko uprli, ker zaradi takšnih in drugačnih opranoglavih pacietnov, to žal ni in ne bo mogoče.
User840890
15. 02. 2012 14.26
+1
vsak ki podpira te muslimane podpira tudi rezanje glav nam kristjanom in vsa druga sranja ki počnejo ti indijanci
anaheim812
15. 02. 2012 16.26
+1
reminisce ...hmm zakaj bi kdo poročal o zrušenju stavbe 7 še preden se je to zgodilo. oz. zakaj bi kdo novinarjem posredoval ta podatek, če pa so bile itak vse kamere usmerjene tja? tega se pa nikoli ne vprašaš, ker pač ne znaš razmišljati z glavo. kaj pa če so si mediji pripravili prispevek za potem, ko se bo stavba zrušila (gasilci, ki so bili na kraju dogodka, so namreč cel čas napovedovali zrušenje stavbe) in so ga po pomoti objavili prehitro? in še eno bistveno vprašanje: zakaj bi namerno zrušili stavbo 7, če vanjo niso nameravali pognat letala? probaj gledat na stvari iz večih zornih kotov, pa boš mogoče malo več razumel.
User764010
15. 02. 2012 18.20
User211173
15. 02. 2012 00.52
+6
VSAK DAN NAM ZAHOD KAŽE PRIREJENE ZGODBE IN DOGAJANJA PO SVETU, PREDVSEM BLIŽNJEM VZHODU - in še vedno vsem vrjamemo..... ACTA je že tu, kamere so povsod, nadzirajo nas itak povsod, gensko spremenjena hrana je že povsod, še kj kar sploh ne vemo, itd..povrh vsega imamo janšo na oblasti (ki rad rien v tazadnjo američanom)..in NWO je že (skoraj) tu!! kriza bo samo še večja! žal.
KungFuPanda
15. 02. 2012 07.02
+0
sej niso samo zahodni mediji. Tudi njihovi ne poročajo neodvisno. Zato pa je tako. In zato bodo vedno konflikti.
User841547
15. 02. 2012 00.51
+5
novinarji, dejte upoštevat dejstvo, da nismo vsi od učeraj, kakšna al kaida, raj si preberte kakšne neodvisne članke v angleščini, če ste sploh sposobni in ljudem povejte, da CIA stoji za al kaido, v siriji prav al kaida povzroča nemire in dela v interes zahoda, medtem ko so oni odgovorni za 9/11, kot nam vi često pripovedujete, bo že držalo kajne, čeprav so na bbcju poročali pol ure pred samim padcem wtc7, ko se je za novinarko še videl stolp, hmmm dejstva novinarjem žal ne pomenijo nič, če so plačani, da zavajajo ljudstvo, bodo to tudi počeli kajne? Hvala vam za to, da boste skupaj s korporacijami zafurali svet, res hvala.
User211173
15. 02. 2012 00.54
+2
podpis! in glede na to, da pričakujemo začetek gradnje đamije - bo vrjetno ta možak imel tudi kak postanek v slo? haha - se nebi čudil, če bi čez kak mesec tudi to poslušali.... na srečo obstajajo še nekateri, ki zanjo in so sposobni misliti s svojo glavo...
User841547
15. 02. 2012 01.29
+1
težko gledam, kako ljudem uspe biti tako slep, en dan se mi bo odpelalo, pa bom začel letake z resnico po bajtah talat, da se mal odpre obzorje slovenceljnem, ki ne vidjo dlje od lastnega nosu, 24ur upravlaja svoje delo, pere možgane s polno paro
KungFuPanda
15. 02. 2012 06.59
+3
kje si pa slišal resnico? resbnico vedo samo tisti, kateri so tam. Ti se lahko postaviš samo na eno ali na drugo stran , odvisno od informacij, katerim verjameš. Ne misli, da veš resnico, ker jo ne. Nihče od nas ne ve vsega, kaj je za ozadjem. Tisti, ki delajo populistične dokumentarce o teorijah zarote zelo služijo na tem in jim ni v interesu neodvisno prikazati zadeve. Enako našim medijem. Resnica je nekje vmes. Pa še ozadje je zelo zakomplicirano.
User841547
15. 02. 2012 10.01
+1
ja resnica je nekje umes, se strinjam, ampak se močno nagiba na stran, ki je proti mainstream medijem, saj je ja logično, če maš mal v glavi, irak, afganistan, libija, sedaj sirija in iran, to so dejstva prijatelj, to je resnica! kar pa je še v uzadju se pa strinjam, da ne vemo niti polovice grozodejstev, ki jih elita povzroča.
User744869
15. 02. 2012 00.48
+3
Velika Britanija je pravna država. Sodišče je odločilo, da ni pravne podlage za pridržanje. Torej so ga izpustili. Kje je zdaj zgodba ??? Kaj težite novinarčki ???
KungFuPanda
15. 02. 2012 07.03
+3
Ja, samo radikalni muslimani pa ne gredo na sodišče ampak se razstrelijo. Tu je razlika.
User744869
15. 02. 2012 15.42
-1
User211173
15. 02. 2012 00.30
+1
glede na to, da smo dobili vlado, ki ima ameriko in zahod za boga, me skrbi, kdaj se bodo spomnili in izjavili, da je kak tudi v sloveniji - seveda oblecen v trenirko ane ;)
User211173
15. 02. 2012 00.31
+0
in potem bo itak pol slovenije to vzela kot dejansko bistvo in bo se vec srajna in slabe volje med vsemi nami....
User689640
14. 02. 2012 22.27
+2
To kar vedno ponavljam. Economic hitman; John Perkins. Lepo, da se najde sedaj to v slovenščini.
User777736
14. 02. 2012 22.44
+2
Ali pa poglejte na you tube »Loose Change«
User743519
15. 02. 2012 04.48
+6
Ali pa vtipkajte v youtube: "nage babe se sankajo"
User368180
14. 02. 2012 22.12
+3
Kakšne bedarije nam prodajajo preko novinarjev!
User777736
14. 02. 2012 22.10
+4
CIA trenunto nima časa za načrtovanje »novih terorističnih napadov« -so se zgubil na bližnjem vzhodu in v Afganisatnu- tako, da se tzv. »al kaida terorizma« ni za bati. Anglija pa v tem trenutku šele usklajuje MI5 in MI6, vendar vse skupaj lahko planirajo na daljše obdobje, kajti trenutno rešujejo »ovčjo krizo« na Faklandskih Otokih...
User211173
15. 02. 2012 00.28
+2
vsaj nekdo, ki malo bolj pozna in razume dejansko stanje in ozadje.... večina pa še vedno nased in kar vrjame vsem medijem, ki nam vsak dan perejo možgane...
IlluminatiAllSeeingEye
14. 02. 2012 22.02
+7
plačanec od CIA
User368180
14. 02. 2012 22.13
+12
User777736
14. 02. 2012 22.36
+5
CIA je "Al Kaida"... pošljem, javite na kidno.hot na gmail
User764010
14. 02. 2012 21.12
-4
Ranunculus
14. 02. 2012 20.49
+6
Kak teroristični napad se mora zgoditi, da bo vojaško posredovanje na Bližnjem in Srenjem Vzhodu lažje utemeljiti.
User502847
14. 02. 2012 21.32
+7
ja, naslednja novica bo pa, da so modela vidl v Iranu.
User211173
15. 02. 2012 00.29
+0
User841547
15. 02. 2012 00.40
+3