Tujina

Jedrske eksplozije lahko ustavijo klimatske spremembe

Washington, 02. 03. 2011 06.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

'Jedrske' debate so sicer bolj rezervirane za politiko hladne vojne in strategijo zastraševanja kot pa za moderne ekološko-okoljske rešitve. Vendar sta obe temi na neki točki prav nenavadno povezani.

O jedrskih bombah se je že veliko pisalo, teme se je med volilno kampanjo lotil tudi aktualni ameriški predsednik Barack Obama, ki je obljubil (obljubljal) drastično zmanjšanje števila jedrskih konic in nove razoroževalne sporazume z državami, ki posedujejo jedrsko orožje. Zanimivo je tudi, da taisti predsednik obljublja tudi korenite spremembe pri varstvu okolja, ki pa glede na aktualne dogodke ameriško tradicijo izkoriščanja globalnih naravnih virov in politične situacije ne držijo vode.

Je pa najnovejša raziskava ameriške vesoljske agencije (NASA) razkrila zanimive ugotovitve glede umetnih vplivov na svetovne klimatske razmere. Vemo, da smo z izpusti v zadnjih letih posledično blago otoplili zemeljsko atmosfero. Le kako bi jo ohladili? Pri NASI so prišli zelo nenavadne ideje, ki pa je seveda le ideja.

Preberite si, kako bi z jedrskimi bombami lahko ohladili ozračje.

  • Scheppach Visokotlačni čistilnik HCE2600
  • Proklima Talni ventilator
  • Intex Montažni bazen Chevron Prism Frame
  • Zložljiv piknik voziček itStime
  • Sunfun Jakarta Gazebo paviljon Jakarta II
  • Sup Ruby
  • Kingstone Okrogli žar Bullet 57
  • Vrtni ležalnik Marissa
  • Sunfun Viseči senčnik Toskana
  • Voltomat Mobilna klimatska naprava Wi-Fi
KOMENTARJI (94)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User583368
05. 03. 2011 15.47
Pomota; moj email naslov ni ucitsveta@gmail.com ampak je ucitsveta04@gmail.com Se opravičujem za pomoto! Torej, če koga zanimajo navodila za preživetje, mi lahko piše na spodnji mail. Srečno!
User583368
03. 03. 2011 21.39
@Grim_reaper Seveda jih bo nekaj preživelo; tisti, ki bodo dovolj oddaljeni od območja kjer bo trčil na našem planetu torej od Črnega Morja, vsaj nekaj tisoč kilometrov.
Misija1
03. 03. 2011 20.20
Enako, se strinjam ;)
User363613
03. 03. 2011 18.14
@misija1 mislim, da bi bilo več kot 10 let nazaj, če naredijo nuclear winter.v tem primeru NE bo nikomur do napredka(razvoja), sj bo vsak iskal NAJMANJŠO možnost preživetja.in tisti redki, ki bi nekako uspeli preživeti nebi bili ravno socialni(zunaj svoje skupine). Nekaj v stilu mad max ali doomsday.Vsekakor pa upam ,d ne bo NIHČE NIKDAR več vrgel kaj takega na NIKOGAR, neglede na stanje.
Misija1
03. 03. 2011 17.06
@Grim_reaper: O to pa sigurno :) elita bi vedno nasla svoje mesto v kaksnem bunkerju kjer bi preziveli. Prezivelo bi pomojem kar nekaj ljudi, samo vprasanje kaksen svet bi to bil. Verjetno bi nas vrglo par 10 let nazaj v preteklost. Nic dobrega skratka.
User363613
03. 03. 2011 16.01
@misija1 Glej zavedam se da bi prevelika uporaba nuklearnega orožja prinesla "jedrsko zimo".ravno tako vem, da bi kratko potegnili ljudje takoj za živalimi in rastlinami, hotel sem le reči, da v vsakem primeru nebi uspeli izbristai VSE populacije.Tako kot so se v 50ih letih prejšnjega stoletja bali da bi preobremenili "ekosistem" z preveč prahu,ravno tako so delali podzemne bunkerje v katerih bi (po vzoru bunkerja iz terminatorja 3) preživeli "izbrani". Glede na to, da je biokemija, biologija, kmetijstvo in bioinžniring napredoval s svetlobno hitrostjo(glede na tiste čase) bi si poskrbeli da bi s hidroponskim gojenjem imeli čisti zrak in dovolj hrane. Sam verjetno dovolj dobro veš, da IMAJO take bunkerje in da bi jih ob primeru JEDRSKE zime radevolje uporabili, neglede na to če pomre VSE njihovo prebivalstvo. na žalost je tako; naredijo konflikt, povzročijo jedrsko zimo in se kot polhi zavlečejo na varno pod zemljo.
Misija1
03. 03. 2011 15.44
@Grim_reaper: Sigurno da ima. Se ZDA so se v 50 letih prejsnjega stoletja bale, da ne bi povzrocile jedrskega "izpada" s prevec preizkusi. 10 Mt eksplozije v zrak dvignejo ogrooomno praha in zemlje, par taksnih eksplozij po svetu bi zagotovo prineslo jedrsko zimo, prevec praha v zraku, ki se ne bi polegel par let. Pa cetudi mesec, je ze dovolj, da rastline ne dobijo dnevne doze svetlobe za fotosintezo in posledicno pomrejo, nato pa se mi, ce ne druga zaradi prehrane, saj poljedelstva v tem casu ne bi bilo.
User363613
03. 03. 2011 14.26
@T_one Hvala za mail, bom poslal vprašanja ;) . Glede aphophisa; V mehiki(Chicxulub, Mexico) je padel dol aasteroid v velikosti manjšega mesta(povzeto po članku na netu)ocenjena moč je bila na 100 teratons of TNT in povzročil krater s premerom okoli 170 Km.ravno za ta asteroid pravijo da je iztrebil dinozavre. me zanima če ima vse jedersko orožje na svetu toliko moči, da TOTALNO uniči vse živo na svetu. mislim da ne.Vsaj nekaj ;). PA tudi aphopis mislim da ni take velikosti, zatorej še vedno mislim da bo nekaj civilizacije preživelo.
Misija1
03. 03. 2011 13.20
@ enor17: Najprej se pozanimaj kdaj je bil prvi nuklearni test. Glede na to da je bil projekt Trinity kot prva jedrska eksplozija detoniran 16 julija 1945, bo leto 1941 bolj tezko letnica uporabe jedrskega orozja.
enor17
03. 03. 2011 12.47
od leta 1941 je bilo detoniranih okoli 2000 jederskih bomb .....!!!!!
Misija1
03. 03. 2011 12.44
@Grim_reaper: Ja to se strinjam s tabo, manjse termonuklearne bombe so ze standard 40 let :) ZDA, Rusija, VB, Francija, Izrael, Kitajska - noebna vec ne uporablja obicajnih fisijskih bomb, ampak samo termonuklearne. Pakistan in Indija ter S. Koreja pa imajo le "old school" fisijske bombe, ker se termonuklearnih niso odkrili. Drugace pa ZDA ze imajo zelo zelo dober protiraketni scit, dejansko ga imajo trenutno 4 drzave na svetu, poleg ZDA se Rusija, Izrael in Indija. Izrael ima recimo trenutno najzmogljivejsi protiraketni sistem, Rusi pa niso kaj dosti dalec in so ze sposobni sestrelit vecino balisticnih raket ki jih imajo velesile. Jaz mislim da stremijo k cimprejsnjemu razvoji le teh raket, saj bo to dalo tem drzavam prednost, ki je sedaj vec nima nobena - lahko uporabiljo nuklearno orozje brez strahu da bo nasprotnik udaril nazaj. To do sedaj seveda ni blo mozno, bo pa kmalu. Tega se moramo bati. Iz istega razloga Izrael vlaga ves trud v razvoj protibalisticnih raket, da se vec ne bo rabil bat Iranskega jedrskega programa, saj v koncni fazi slednjemu nuklearno orozje ne bo kaj dosti koristilo, ce ima nasprotnik moznost sestrelitve raket.
User598089
03. 03. 2011 12.22
Bolj me zanima lokacija, od kje bi oni poizkusali in izvedli te jedrske reakcije...kje v puscavi? Teren se jim odlicno pripravlja :-p
User398970
03. 03. 2011 12.14
Zanimiva je tudi ta propaganda zda in nase, da bi se znebili svojega jedrskega arzenala. :P
User398970
03. 03. 2011 12.11
V bistvu ni res da se ozračje segreva, ravno nasprotno. Ohlaja se in to zelo pospešeno. To da se segreva je samo propaganda ljudi, ki bi radi nekaj zaslužili na ta račun. Na skali razmika 1000 let je vidno da smo na koncu tople dobe in se planet ohlaja, kar pomeni da vstopamo v ledeno dobo. Če ne verjamete, poglejte ven.
User363613
03. 03. 2011 12.05
@indal 03.03.2011, 11:07 Non disclosure agreement kajne? če poveš te slečemo iz kože in ob.glavimo tvojo fmilijo. še sreča da se na tem področju SPLOH kaj premika, saj vsi vemo da bi radi prikrili stvari ki jih počno v navezi z "malimi zelenimi" zadnjih 60 let. Seveda pričakujem en kup minusov, sploh zato ker tu bluzim o nekih teorijah zarote. Vendar so stvari, ki jih sistem NE BO priznal, četudi so resnične(resnični vladarji v senci, podzemne baze ki se gradijo zadnjih 60 let, UFO, ki ni rečeno da prihajajo iz onkraj znanega vesolja itd..). @Hasanagič Olga 03.03.2011, 09:44 Se pravi, da je OK dihati zrak v katerem je miljarde prašnih delcev(četudi bi po ČUDEŽNEM odkritju naredili naprave, ki bi dvignile v zrak toliko prahu brez radiacije) če bo le to ZNIŽALO globalno temparaturo? Si kdaj imela plinsko masko na glavi?verjemi da ni ravno prijetno nositi tako reč na glavi(sploh pan e v toplih časih), pa še filtri imajo omejen rok uporabe(dobro no, za prašne delce bi verjetno zdržali dlje časa).Spet bi profitirali proizvajalci takih in drugačnih mask, pa takih in drugačnih filtrov za vozila pa takih in drugačnih proizvajalcev umetne svetlobe in hidroponskih sistemov...V končenm pridemo do istega imenovalca kot je danes: DENAR !!!!
User583368
03. 03. 2011 12.02
@ stajerka30 Tudi Green Peace vodijo oni, tako kot tudi New Age. Vse to je njihova nova religija za pridobivanje pacientov ("vernikov" oz. članov). V bistvu pa je vse skupaj fake, kao "se dela, pa se v resnici ne". Ta gibanja so ustvarili, da samo za PR in pridobivanje denarja. V bistvu pa je oboje brezkoristno.
User583368
03. 03. 2011 11.57
@ Misija Na žalost je problem v tem, da so v ZDA vsi tisti, ki vladajo, blazni, blazni prostozidarji. Ste še kar naivni, očitno ne veste kaj to pomeni biti prostozidar 32 in 33 stopnje, ali pa celo nedgradnje prostozidarstva - OTO (Ordo Templar Orientis), ki so pravzaprav privzgojeni 100% zlobni človeški demoni. Ti so, na žalost, pripravljeni ne samo vreči 1000 nuklearnih bomb, ampak tudi popolnoma uničiti planet. Ti psihopati mislijo, da je njihova dolžnost delati zlo. Tudi ti so bili tisti, ki so samo za demonstracijo svoje "moči" (norosti in zlobe) vrgli dve atomski na Japonsko.
User363613
03. 03. 2011 11.56
@misija1 Glej ne trdim da bodo skrajneži dobili v roke jedersko orožje(skrajno nemogoče, tudi zarusijo ki ima površno varovanje svojih jederskih objektov) ampak to da je edini ki je možen narediti jedrsko vojno SISTEM(jederske velesile), ki zaradi takih in drugačnih razlogov uporabi jedrsko orožje. pa hvala za točno razlago "vodikove bombe".sem že nekje prebral tole a sem očitno površno napisal;se opravičujem. Nebi pa rekel, da je NEMOGOČE narediti manjšo TERMONUKELARNO(vodikovo) bombo in jo recimo z B1B ali B2 spraviti na višino 20km ali več(če bi pasala na miga 25 bi bila višina verjetno blizu 30Km) in jo odvreči nad tarčo.Glede na to da razen (propadlega) star wars sistema(novi protiraketni ščit) ni obrambe pred takimi stvarmi...Drugače pa sploh ni potrebe da so tako velike in težke.poglej si samo taktične jedrske konice, ki imajo moč preko 100Kt a teže pod 700Kg.tako raketo lahko namontiraš na bombnik, lovca ali prestreznika in jo z varne razdalje lansiraš an sovražnika.ob večji moči a manjšem obsegu bi jih(teoretično) lahko uporabljali za uničevanje posameznih mest.
User598089
03. 03. 2011 11.54
Elias Ehnaton 03.03.2011, 07:35 Se pravi, da se moramo sprijaznit, tudi Green Pease/ovci tukaj ne morejo pomagati,... Don Kihot_boj z mlini na veter. Zalostno Pa naj mo se kdo rece, da dobro biti izobrazen/razgledan...ja, res, ce lahko kaj storis, da bi slo na bolje in ne v pogubo, pred tem pa je treba vsa bitja na tem planetu zasuznjit?!
Misija1
03. 03. 2011 11.39
@Grim_reaper: Drugace pa ravno ZDA imajo zelo zelo zavarovano jedrsko orozje. Ze od leta 1949 dalje so v njih vstaljali varovala (od tipkovnic itd.). Danes so EDINI s temi varovali oziroma so jih pred cca. 20 leti zaceli od njih kupovat anglezi, Francozi ter Indija. Pakistan ni zelel, Rusi pravtako ne, saj jih je skrbelo da jim bodo s tem jedrske konice zablokirali. Dejansko pa Rusija se zdaj na svojih jedrskih konicah nima VAROVAL! Tako da, ce ima kdo zavarovano jedrsko orozje, so to ZDA. Pa ceprav jih ne maramo, tako pac je. Ne more pa se enemu blaznezu zmesat in kar uporabit bombe, vsaj v ZDA ne, ker so zelo zavarovane (dvojni kljuci ki jih imata dve osebi ki nista v kontaktu, radar, altimeter, visino meter, G-meter itd. itd.).