Tujina

Juncker (zaradi Marxa) razburil evroposlance SDS

Berlin, 04. 05. 2018 19.16 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Martin Tomažin
Komentarji
111

Slovenske evroposlance iz vrst SDS je razburil predsednik Evropske komisije Jean-Claude Juncker, saj se bo udeležil slovestnosti ob 200-letnici rojstva Karla Marxa. Evroposlanci so sicer prepričani, da je nemški teoretik vplival na kršitve človekovih pravic. Pred volitvami vsaka poslanska skupina izpostavi določeno problematiko, o Junckerjevem obisku pa je spregovoril tudi poslanec Ivo Vajgl.

  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (111)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Uporabnik113189
05. 05. 2018 14.50
+6
Res mi je težko opazovati, ko iz Slovenije padajo takšne neumnosti s strani naših desničarjev v EU parlamentu in po Junckerjevi udeležbi. Vsaj oni bi lahko zgodbe razumeli, živeli so v socializmu, imeli so možnost in dostop do znanja. Pljuvati po Marxu je enako, kot če bi glede psihologije politično obračunavali z Sigmundom Freudom, ali Jungom, da sta kriva zločinov njihovih pacientov. In zakaj že je postal ta naš dragi filozof in mislec zopet tako popularen, zopet senca okrog se vrstijo ogorčeni prepiri? Zato vendar, ker so se njegove teorije tudi danes izkazale za točne. Človeštvo je prišlo do novega praga, kjer se po njegovi teoriji začno podirati ustaljene norme. Kapitalizem se je prevesil v imperializem, meje držav za kapitaliste ne obstajajo več, oziroma so navidezne, globalna podjetja pa poslujejo preko celotne zemeljske oble, lastniki večine kapitala pa so v ozkem krogu nekaj posameznikov. Marx je pač ta spoznanja davno nazaj objavil v svojih delih, sedaj pa ga naši desničarji in hlapci buržoazije ( ki to ni več, po novem so to nekakšni milijarderji brez meščanske miselnosti, bolj bi lahko misel označili za globalizem) hočejo pribiti na križ skupaj z nič hudega slutečim Junckejem, ki se je šel poklonit uspešnemu znanstveniku in raziskovalcu..
BUONcaffee
05. 05. 2018 15.25
+5
Kapitalizem je vedno bil imperialističen, ker so ga imperialisti ustvarili.
nikhrast
05. 05. 2018 16.03
-5
V redu, samo komunizem in socializem se nikje ni obnesel, še Kitajska, Rusija, Vietnam... so prevzeli kapitalizem. Kako se pa implementira je pa odvisno od države, v skandinavskih državah še precej sociale zraven, v Rusiji pa polno korupcije. Pa poglej kako je komunistična stranka uničila Jugo, Slovenija še zdaj ni dosegla standard zahodnih držav.
Ate_ist
05. 05. 2018 16.16
+7
kapitalizem nima perspektive. ko osvoji zadnji trg je njegove ekspanzije konec. gre samo še h koncentracji kapitala. v končni fazi so vsi revni in en bogat. vendar predhodno pride do socijalne eksplozije, ki nujno vodi v nov družbeno ekonomski red, in upamo lahko le, da bo human
trdovrat
05. 05. 2018 17.07
+4
Zastonj upaš na humani prehod! Zgodovina je dobra učiteljica, vendar se ji žal vsi posmehujejo, no ja, nekateri celo zaničujejo!
BUONcaffee
05. 05. 2018 14.39
+1
Ali EU res ugaša????????
Ate_ist
05. 05. 2018 14.27
+3
mimogrede friedrich engels je bil rusofob, marx pa je pred smrtjo izjavil, če bi še enkrat pisal kapital, bi ga pisal na drugih osnovah.
flojdi
05. 05. 2018 14.18
+5
.že dickens je rekel da marxa NIHČE NI RAZUMEL ; sploh taprekratki ne
flojdi
05. 05. 2018 14.24
+1
.lop ovi pa sebi v prid Znajo Obrnit Vsak Izem. / hihi...zakajže
BUONcaffee
05. 05. 2018 13.52
KAJ BO PO KAPITALIZMU????
JApajaDAja
05. 05. 2018 14.11
+2
flojdi
05. 05. 2018 14.21
+1
.izbira je le v času Bivanja na Edini Skupni Zemlji
trdovrat
05. 05. 2018 17.08
+1
BUONcaffee
05. 05. 2018 13.39
+1
Moderator je že obupal nad menoj. Mi ne briše več komentarjev.
BUONcaffee
05. 05. 2018 13.34
+2
Bom povedal jaz moje mnenje o Marxu. Marx je imel dobre zamisli in ideje a kaj ko so določeni to izrabili za svoje koristi in očrnili vse skupaj. Ljudje niso dozoreli za kaj takega.
sinhron
05. 05. 2018 13.26
+8
SDS so zaplankani in zgubljeni v zgodovini , ki jo na vse mogoče načine želijo prikrojevati po svojih merilih , merilih nacionalizma , fašizma in kvizlinštva , zato se ne morejo in ne znajo spopasti z zgodovinskimi dejstvi ! Če bi prebrali dela Marxa in Engelsa , zlasti Kapital in ne poslušali samo mantre svojega liderja bi uvideli , da so v zmoti in da tavajo v temi mračnih sil druge svetovne vojne , kamor spadajo domači izdajalci ( domobranci in vse tri njihove veje )!
Uporabnik443897
05. 05. 2018 13.29
-1
Levi so isti, rezultat pa je KREGANI Slovenci !!!
BUONcaffee
05. 05. 2018 13.42
-1
Nekako so vsi isti, levi in desni. Tako, da me na volitvah ne bo.
frako
05. 05. 2018 13.52
+1
BUONcaffee
05. 05. 2018 13.02
+2
Jugoslavija je bankrotirala. To se ve. Tito ni razumel tržnega gospodarstva kot to razumejo Kitajci.
kaktusar1
05. 05. 2018 13.24
+1
BUONcaffee
05. 05. 2018 13.33
+1
Res je, ti si edini kateri se odzivaš na moje objave. Hvala!
BUONcaffee
05. 05. 2018 13.35
+1
Niti moderator jih ne briše več. Očitno je obupal.
BUONcaffee
05. 05. 2018 12.57
+3
Komunizem pomeni skupnost kar bi lahko bilo idealno na tem svetu. A kaj ko je stvar prerasla v diktaturo. Očitno za pošten komunizem človeštvo ni dozorelo.
frako
05. 05. 2018 13.03
+4
Itak da ni, in to od vrha do podna, vse revolucije v komunizm so postale diktature, ali pa oligarhije in diktatorji pač hočejo po svoje za ljudi se ne brigajo preveč. Pa tud če je za ljudi poštimano začnejo pa ljudje izkoriščat. Kapitalizm je pa zdej ratou svetovna oligarhija, in oligarkom dol visi za ostale.
BUONcaffee
05. 05. 2018 13.35
Ate_ist
05. 05. 2018 13.43
+1
komunizem obstaja samo v vatikanu. v sssr so ubili stalina predno mu je uspelo ustvariti pogoje za nastanek komunizma. ubili so ga trockisti, ki so v končni fazi tudi razrušili sssr. kapitalizem pa se samo vrača v svojo normalno obliko po uničenju konkurence. če kdo misli, da je kapitalizem humana ureditev, ga bi prosil, da si ogleda pričevanja iz zgodnjih let 20. stoletja, kako so živeli delavci. in z velikimi koraki se tja svet vrača. sociala? zakaj že? penzije? zakaj že? pozabljate, da je bil marksizem čisto kapitalističen projekt, krvavo vsiljen carski rusiji z namenom njenega uničenja? temeljna kamna sta bila lenin-angleška stran in trocki ameriška stran interesov.
trdovrat
05. 05. 2018 17.12
-1
Buble, bilo je idealno v praskupnosti! Sploh niso imeli izbire, če so hoteli preživeti! Danes pa isto tako vsi lovimo mamuta, vendar ga namesto vseh, požre samo eden! Vse skupnosti, ki niso solidarne s šibkejšimi, so zapisane propadu!
BUONcaffee
05. 05. 2018 12.46
+1
EU na dosegu ruskih raket, kot smo brali v članku zraven. Zato ta Junkerjeva poteza.
BUONcaffee
05. 05. 2018 11.57
+1
Če Nemci niso razburjeni zaradi tega potem res ni potrebe da se razburjamo.
kaktusar1
05. 05. 2018 12.08
+0
BUONcaffee
05. 05. 2018 12.19
-1
BUONcaffee
05. 05. 2018 12.19
-1
kaktusar1
05. 05. 2018 12.30
+2
BUONcaffee
05. 05. 2018 12.30
-1
kaktusar1
05. 05. 2018 12.35
+5
za nemce smo bili in bomo zgolj balkanci, nižja rasa in tako se tudi nosijo do nas..smo premajhni in za njih nepomembni......
BUONcaffee
05. 05. 2018 12.52
+2
Odvisno od nas samih koliko se bomo znali postaviti zase in koliko se bomo razvili.
BUONcaffee
05. 05. 2018 12.54
+2
Jaz proti komunizmu nimam nič če gre za poštene ljudi. Je pa to, da se vsak sistem zlorabi, kjer posamezniki vlečejo vse v isti koš. Komunizem bi bil lahko tudi dober, če bi bili vsi pošteni ljudje. A žal so ga določeni izrabili za svoje politične cilje in diktaturo.
puspan
05. 05. 2018 13.04
+2
Se vidi, da nimaš pojma kaktusar. Tu bi se moral bolj ozreti proti Avstriji. Če naletiš na njih, te bodo še vedno imenovali yugo.
kaktusar1
05. 05. 2018 13.27
+8
ko sem hodil po nemčiji sem to videl in občutil, tko da ne ti meni o pojmu...so pa avstrijci še bolj..smo pač bili leta in leta pod njimi in se tudi imajo za višjo kasto..tko pač je..sam so bili naši predniki kr voli, da so se obdržali in nam dali to, kar imamo danes, sam na žalost se to premalo ceni
BUONcaffee
05. 05. 2018 13.37
+1
Tudi Italijani nas imajo za jugoviče. Konec koncev nas le Hrvati prepoznajo kot Slovence.
BUONcaffee
05. 05. 2018 11.56
-2
Vajgl med svojim govorom viden ganjen.
BUONcaffee
05. 05. 2018 11.51
+2
Izvensodni eksodus dokazuje, da žrtve komunizma niso bili le domobranci ampak tudi nasprotniki režima kateri niso bili kolaboranti.
Krta?a 21
05. 05. 2018 11.19
+8
Domobranci, držte se svojih spomenikov padlih. Ostali privilegiji pa vam kot kolaborantom ne pripadajo. Na kakšni osnovi vam bi?
BUONcaffee
05. 05. 2018 11.49
-2
Problem je, da žrtve komunizma niso bili le domobranci.
kaktusar1
05. 05. 2018 11.58
+5
sej tud žrtve domobrancev niso bili samo partizani...
BUONcaffee
05. 05. 2018 11.59
-6
kaktusar1
05. 05. 2018 12.09
+5
aja.. po kateri zgodovine ne iz vaše nore tv al iz kakega domobranskega seminarja
BUONcaffee
05. 05. 2018 12.17
-3
Ate_ist
05. 05. 2018 13.52
+5
takole! razmere 1945 so bile težke. angleži so hoteli nadaljevati vojno z sssr. od američanov so zahtevali, da na sssr vržejo 50 atomskih bomb (na srečo jih te niso imeli) in v takih razmerah, ko ti angleži z vlaki čez mejo pošiljajo vagone ustašev četnikov domobrancev in ostalih do še nekaj dni nazaji podrepnikov velikega tretjega rajha, nimaš časa kaj in kako razmišljati. preprosto odstraniš morebitno grožnjo. francozi so to naredili 100%, se pravi, da so naši dedje in očetje premogli več človečnosti in so nekaterim spregledali smrtni greh izdajstva lastnega naroda.
Apostol1
05. 05. 2018 11.02
+8
Slovenski poslanci bi šli v času eks YU na Goli otok, kamor tudi spadajo, ker njihova ideologija temelji na lažeh in prirejanju resnice v laž in obratno.
BUONcaffee
05. 05. 2018 10.56
+4
Junker je kdaj slišal za domobrance?????
nevica
05. 05. 2018 11.48
+9
Večina sveta, hvala bogu, ne ve za našo domačo sramoto.....Vedo pa za partizane, ker so jih imelu tudi drugod po Evropi in so bili temeljni odpor proti Hitljerju dokler se zavezniki iso organizirali in ugotovili kakšna huda nevarnost za narode je njegov genocidni načrt, pa tudi njegovega "socializma" so se bali - res je čudno, da so se naši domobranci borili za kapitalizem proti zaveznikom, ki so bili edini res kapitalistično podkovani - Nemci so šli v vojno zaradi hude krize....No, pa se jim je zdelo pametno sodelovati z močnejšim....Nekateri imajo res izkrivljeno moralo do konca....
BUONcaffee
05. 05. 2018 10.55
+3
Junker je Nemec in ima rad Hrvate.
Uporabnik443897
05. 05. 2018 11.37
+5
Res je, maš prav. Slovence pa mara nihče, še med sabo še ne morejo!!!
nevica
05. 05. 2018 11.49
+3
Ker mu najbrž še nihče ni predstavil ustašov. Takoj bi jih ljubil malo manj.
BUONcaffee
05. 05. 2018 11.53
+4
BUONcaffee
05. 05. 2018 10.48
+3
Nekoč smo imeli taborišča, danes imamo sužnje današnjega časa. In v čemu je razlika????In to se dogaja . Garajo za preživetje do onemoglosti. Delajo pod slabimi pogoji brez pravic.
BUONcaffee
05. 05. 2018 10.49
+1
BUONcaffee
05. 05. 2018 10.40
-4
Tovariš Vajgl ne ve ali pa se pretvarja da ne ve, da žrtve komunizma niso bili le domobranci. Ampak mnogi drugi.
Uporabnik443897
05. 05. 2018 11.38
+2
Vajgl je levičar in on je hotel imeti goli otok za nasprotnike režima
nevica
05. 05. 2018 11.56
+10
ja, ampak še noben domobranec ni priznal svoje kolaboracije s Hitlerjem in jo obžaloval - oni so se borili proti komunizmu - s Hitlerjem, ki se je boril proti uspešnemu kapitalizmu z deželo, ki jo je goltala gospodarska kriza...???? Argumenti pa taki. Vsi kolaboranti se skrivajo v povojne poboje in nihče ne razmišlja o pravih razlogih zanje. Angleži se pri nas niso borili proti komunizmu ampak proti Nemcem in taka povelja so tudi dajali - uniničiti vse skupaj s kolaboranti - kolaborant je postal razširjen pojem - tja so sodili tudi tisti, ki niso podprli partizanov, pa se jim je zdelo, da so nevtralni - ta nevtralonost v resnici ni obstajala. Drugo so potem politične likvidacije, brez procesov - kar pa je bilo zelo komunistično in je tudi naša sramota. Imamo dve - s to razliko, da jih pošten človek prizna, še noben domobranskega porekla ni priznal nič - ker so res - nimam tako hudega izraza, oziroma bi ga moderator gotovo brisal .....