Tujina

'Konec ameriškega imperija'

New York, 24. 09. 2008 08.02 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Iranski predsednik Mahmud Ahmadinedžad je v govoru na zasedanju Generalne skupščine ZN kritiziral ZDA in Izrael ter napovedal bližanje konca "ameriškega imperija".

Mahmud Ahmadinedžad žuga ZDA.
Mahmud Ahmadinedžad žuga ZDA. FOTO: Reuters
Pred Palačo narodov v New Yorku so potekale demonstracije proti Iranu.

Kot je dejal iranski predsednik Mahmud Ahmadinedžad, skušajo "nasilne države", kar naj bi bile ZDA in nekaj njenih evropskih zaveznic, zatreti miroljubni jedrski program Irana. ZDA in zvezo Nato je obtožil agresivne vojne v Iraku in Afganistanu, ki naj bi se začele zato, ker so voditelji hoteli zmagati na domačih volitvah in osvojiti naftne vire. Sicer pa naj bi se bližal konec "ameriškega imperija", pri čemer je Ahmadinedžad menil, da bodo morali njegovi naslednji voditelji vmešavanje omejiti na lastne meje.

Ahmadinedžad je v svojem slogu napadel tudi Izrael, ki mu je prav tako napovedal propad. V pogovoru za časopis Los Angeles Times je ZDA obtožil za propadanje svetovnih finančnih trgov. Pred, med in po njegovem govoru pa so na posebej določenem mestu pred Palačo narodov potekale demonstracije proti Iranu, skupaj z demonstracijami verske organizacije Falungong proti Kitajski.

Na sedežu ZN so se v torek zvrstili številni govori pred Generalno skupščino, prav tako množica bilateralnih srečanj, medtem ko je Varnostni svet razpravljal o tem, da bi bilo potrebno mediaciji za reševanje spopadov nameniti večji poudarek. Precej medijske pozornosti je uživala republikanska podpredsedniška kandidatka Sarah Palin, ki se je v torek srečala s prvim tujim voditeljem, to je afganistanskim predsednikom Hamidom Karzajem, pogovarjala pa se je tudi z nekdanjim ameriškim državnim sekretarjem Henryjem Kissingerjem.

Palinovi se bo danes v New Yorku pridružil tudi republikanski predsedniški kandidat John McCain, s katerim se bosta srečala z gruzijskim predsednikom Mihailom Sakašvilijem ter ukrajinskim predsednikom Viktorjem Juščenkom.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

SORODNI ČLANKI

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (48)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Sadjar
25. 09. 2008 01.18
ALi pa intervju z Charlyem Roseom- zelo zanimivo.Kot praviš, zelo inteligenten, razgledan in miroljuben človek. Obsojajo pa ga tisti,ki kaj takega še niso videli.
Uros321
24. 09. 2008 19.37
Pa prosim preberite si ali pa oglejte oddajo, ko je imel Ahmadinejad pogovor z Larry Kingom.... Res, ta človek je izredno inteligenten in razgledan... Če bi bli še ostali svetovni voditelji taki, sploh ne bi več poznal terorizma, vojn,...
hercul
24. 09. 2008 15.56
...točno takšnih kot je Goljar se bojmo na vodilnih položajih... Btw, internacionalizem in bratenje ter enačenje ljudi ni še nikoli ustvaril vojne, medtem ko sta patriotizem in segregacija (v tej je bila glavna vera) vedno bila vajeti v rokah vladajočega razreda, s katero so ščuvali svoje ljudi proti drugim. Pameten Bernard Shaw je dejal tole: Patriotism is your conviction that this country is superior to all other countries because you were born in it. You\'ll never have a quiet world till you knock the patriotism out of the human race. Patriotizem, domoljubje in vera pa so si vedno pridno podajali roke skozi zgodovino in s tem zanetili mnogo vojn...
m.sivic@gmail.com
24. 09. 2008 15.24
revolucionar: kar se tiče Kristusa, preberi knjigo o Razkritju Da vincijeve šifre. Zanimiva zadeva, ker jo piše en priznan zgodovinar, ki se ne sprašuje, če je Kristus živel, ker pravi, da je dovolj dokazov, da je. Kako je živel, pa je seveda težko reči, saj so se pisani viri pojavili kasneje. Ampak kdor šteka smisel religije, vidi hitro, da nima veze, kako je živel, ampak kaj je povedal; bistvo vsake vere je v oznanjanju dobrega in na kakšen način se to predstavi ljudem, je povsem irelevantno; večini ljudi je lažje verjeti, da je Kristus povedal te zadeve, kot pa da berejo neke filozofije o tem, ko nič ne štekajo; pa treba je razumeti, da so te religije stare in se je treba postaviti v tisti čas; preberi knjigo Maria Puza - Mogočni Borgijci; kar padeš v tisti srednji vek in ti je logično, kaj se je takrat dogajalo, koliko je bilo vredno človeško življenje,.... glede teorije zarote: problem je, ker laž, ki jo parkrat ponoviš, postane resnica (Goebbels je imel prav) - in to Bushiji uspešno počnejo; ampak ne moremo pa verjeti kar v vsako teorijo, kako je to v resnici bilo; 1098: \'vatikanski imperij\' se ne bo nikoli končal, bo pa v krizi; katoliška cerkev je pač podjetje, ki funkcionira že 2000 let in bo še naslednjih 2000 (vsaj);
brankasrbijanka
24. 09. 2008 15.15
Upam, da boste vsi prebrali komentar, ki ga je napisal UROS321@24.09.2008, 13:46 .... jaz se podpišem...Uroš
Magdalena Mitrovic
24. 09. 2008 14.27
goljar ozkogledano je res tako kot ti praviš,zanimivo a res ozkogledno je svoje neznanje pripisovat partiji ne pa samemu sebi. kot vemo kristjane in sicer katolike najbolj žali graščak in ss-ovski oficir papež Racinger,ko je izjavil da je edina prava vera katoliška,vse ostalo pa so nekakšne demonske sekte ...sam pa je očitno več kot demon. tale mudžahedin je prav povedal pozabil je še na vatikanski imperij,ki bo kmalu enako kot amerika klaverno končal
revolucionar
24. 09. 2008 14.01
to Goljar... V NZ piše o življenju Kristusa...res je...ampak kdo in kdaj je ta \"življenjepis\" napisal? Ko naj bi živel Kristus? Če smo že pri temu...kaj mi lahko navedeš kakšen priznan dokaz da je Kristus (kot oseba) dejansko sploh živel v času, ki ga danes imamo za dejstvo? To je isto kod da danes nekdo napiše nekaj podobnega in gre to širit na okoli kot \"sveta resnica\"....če moram jaz dokazovati svoje \"alternativne resnice\" naj poprej še tisti, ki zagovarjajo \"trenutno resnico\" le-to dokažejo...tukaj pa hitro zmanjka \"dokazov\"....na žalost... Poveličevanje smrti?!...vse je odvisno od tega kako si razlagaš smrt...v reinkarnaciji ne vidim nič slabega... \"Na zahodu imamo raje življenje\"...ne bi komentiral...ampak, roko na srce, tega lih ni vided v vsakodnevnem življenju...pa ne mi krivit za to \"komunizem\", ker nima veze s tem... In kdo žali kristjane?...ko so objavili karikaturo Mohameda in je islamski svet se bunil, je \"zahod\" in Cerkev zagovarjal \"svobodo izražanja\"...ko je en slovenski bend dal na platnico od CD-ja spremenjeno podobo Cerkvi pomembne ikone, pa je to bil nezaslišan napad na kristijane...?!?!?...to so dvojna merila!!!...probleme si kristjani delajo sami....če je vera osebna zadeva, naj to tudi ostane, ne pa da se nonstop piše o tem...
Uros321
24. 09. 2008 13.46
A si je kdo sploh prebral transkript njegovega govora? Tu ne gre za nekega ekstremista... Vse kar govori je povezano in na žalost resnično. Govori o tem, da vsi narodi ali Krščanski ali Muslimanski ali Judovski, ali Budisti,... Vsi želijo mir in ljubezen. Kar je res... Edini, ki nam to preprečujejo so določeni posamezniki v vejah oblasti in svetovnih bank, ki krojijo usodo sveta že zadnjih 100 let. In vse vojne, ki so se zgodile v zadnjih 100 letih so odraz represivnega mehanizma kontrole, ki se izvaja preko denarnih tokov. Vsi bi se lahko veliko naučil od njega in njemu podobnih... Le en problem je, in to ta, da je večina ljudi zmanipulirana iz strani medijev, da sploh ne odprejo svojih oči, da bi videli resno kdo so \"osi zla\" v tem svetu. In definitivno so \"osi zla\" Amerika, Anglija in pa Izrael. To so države iz katerih poteka ta kontrola... In še enkrat poudarjam, da ljudje v teh državah so v osnovi dobri ljudje, ampak so zmanipulirani in \"brainwashani\" v to, da podležejo propagandi, ki temelji le na težnjah naših oblastnikov...
revolucionar
24. 09. 2008 13.29
to DragicaJ... Rade volje bi prebral še kaj starejšega, če bi to lahko dobil v roke... A mi lahko svetuješ \"kaj starejšega\" za prebrat? Pa kje bi se dalo to dobit? V naprej hvala za nasvet!
revolucionar
24. 09. 2008 13.24
to m.sivic.... Moj komentar je bil smislu \"kaj je v uradni resnici bolj podkrepljeno z dokazi kot v t.i. teoriji zarote?\"... \"Teorije zarote\" se spodbija ker nek dokaz ni 100% verjeten...zakaj se potem istega kriterija ne uporablja pri \"uradnih resnicah\"?
DragicaJ
24. 09. 2008 12.57
odgovor wow.blow.me, wuwuwuw ti pa imaš res čuden kriterj o tem kaj je kulturno.Ne vem kaj si našel nekulturnega pri Goljaru?Mogoče mu ne slediš? Mogoče te je strah, da ima prav?
m.sivic@gmail.com
24. 09. 2008 12.56
revolucionar: jaz vem da nič ne vem, ti še tega ne veš Zeitgeist je dokumentarc, ki ti daje malo za razmišljat, ne pa da slepo verjameš vse, kar ti tam povejo jasno je, da se religije pretakajo iz ene v drugo, ampak smisel religije je drugje in ne v tem ,da se bomo bockali a je bil Kristus res rojen 24. 12. in zakaj; tisti, ki o tem razpravlja, pač ne pozna smisla katerekoli religije: islam je recimo copy/paste krščanstva, pa to muslikanov sploh ne moti; ravno tako pa krščanstvo vleče iz drugih religij religija je odločitev posameznika in dokler z njo ne moti druge, jo je treba spoštovati 11.9. - vsi vemo, da ni tako kot trdijo, ampak kot bi rekel Mulder: the truth is out there (samo izvedeli je pa ne bomo nikoli); te teorije zarote pa so itak eno samo mešanje dreka FED - to pa se strinjam s Zeitgeistoom in tu ni dvoma o tej zadevi to je samo moje mnenje
beeblbrox
24. 09. 2008 12.54
Goljar, a ti sploh veš kaj je to internacionalizem?
DragicaJ
24. 09. 2008 12.50
Revolucionar ne delaj se pametnega preberi še kaj starejšega in videl boš, da imajo vse vere skupno jedro. Celo kvantni fiziki so\"trčili v BOGA\" Strinjam se pa, da je sodobna cerkev; VSE CERKVE ,institucije , ki skrbijo za dobro življenje posameznikov in lovljenje ovc za striženje. Enako velja za vse KLUBE( Layons, Rotarry,) , ki se kitijo z tujim perjem.
viharnik
24. 09. 2008 12.44
Ja,BHF saj je že širjatsko pravo...samo jaz sem mislil ,da pride sem med nas oblast in da tu vzpostavi... dober če nimaš nič proti...ampak napiso sem,da bi večina nas pobegnila...ostala bi samo manjšina z prišleki,po moje!!
DragicaJ
24. 09. 2008 12.36
In pri tem pomaga Evropa. Nostradamus je imel prav.
BHF_20
24. 09. 2008 12.20
viharnik..če že je šeriatsko.in eni nimamo nič proti njem...za razliko od nekaterih nestrpnežev.
wow.blow.me@gmail.com
24. 09. 2008 12.19
@Goljar: Preseneča me, da so na \"zahodu\" med nami tako ozkogledni in lahko bi rekel kar primitivno razmišljujoči, kot si ti. Posledično bi lahko sklepal, da si dober primer, kam vodi \"vpliv cerkve in njihovega znanja\". Če se danes opravičujejo za zmote izpred stoletij, kdaj bodo priznali, da so sami ena velika zmota? Verjetno bo še poteklo kakih 1000 let, ko bodo le priznali, da so tudi oni le ena navadna politična organizacija in lobi, ki temelji na finančnem bogastvu in (medijski) manipulaciji. Sicer pa se popolnoma pridružujem odgovoru revolucionarja.
Komanov
24. 09. 2008 12.14
No, če za vaju kutluro predstavlja zgolj verska usmeritev, potem so dejansko mnoge kulture prevzemale ena od druge. Seveda imamo tu še staroslovansko, pa keltsko ter nordijsko mitologijo, ki ni prav nič podobna sumerski. Sicer pa ne moreš govoriti, da so v Novi zavez zgodbe iz časa Sumercev, ker je v NZ zapisano življenje Jezusa in ne zgodbe, kot v SZ. Zame je kultura način življenja. In evropski, \"zahodni\" način življenja je popolnoma drugačen od bližnjevzhodnega. Prav tako se na evropskih tleh ni prijelo talionsko načelo in mnogi členi iz Hamurabijevega zakonika so izpuščeni v evropskih sodnih praksah ter konvencijah na področju prava in ČP. Le zakaj? Sicer pa revolucionar, pusti prosim verouk pri miru, ker očitno nisi nikdar tam bil, da govoriš bedarije v smislu: \"To si slišal pri verouku.\" :) Vzhodna kultura temelji na poveličevanju smrti, če gremo v samo bit kulture, med tem ko imamo na zahodu raje življenje. In ne vem kaj je naprednega pri kamenjanju žensk, pri razstreljevanju ljudi in zaničevanju zahoda? Vendar, sodobne tendence do vzhoda so čisto razumljive, ker nam jih svetovni mediji vsiljujejo. Strpnost do drugačnih in ostale uspavanke. Zakaj? Zato, da bo v Evropi lahko več poceni ilegalno priseljene delovne sile in da bo gospodarstvo cvetelo. Cena? Spopad civilizacij in kulturna zmešnjava. Izid? Verska, etična, nacionalna nestrpnost in izjemen prepad med ravnimi, ki se bodo klali med sabo in bogatimi, ki bodo varno živeli v svojih odročnih zavetjih. Verska nestrpnost se že jasno kaže, ko je dandanes očitno zaželjeno, da se blati, sramoti in žali kristjane na vse možne načine. Seveda tukaj se vidi kultura liberalno usmerjenih ljudi.
viharnik
24. 09. 2008 12.12
Mah ,ja v dalnji preteklosti res ni bil kos zahodu...ampak sedaj pa je vzhod tisti ,ki je v zaostanku vznanju in tudi svobodi...ne znam si predstavljat,da pride oblast in postavi \"širjatsko\" pravo...pa ,da večina od nas pobegne...