Tujina

FOTO: Lovec strmoglavil in ubil tri ljudi

San Diego, 09. 12. 2008 09.02 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Na stanovanjsko četrt San Diega je strmoglavil ameriški lovec F-18. Trije ljudje so umrli, pilot, ki je pristal na drevesu, pa je bil poškodovan.

Ameriški lovec F-18 je strmoglavil na stanovanjsko četrt San Diega in pri tem ubil tri ljudi. Eno osebo še vedno pogrešajo, nastala pa je tudi materialna škoda, saj je bila v plamenih ena hiša popolnoma uničena, druga pa močno poškodovana.

Pilotu se je uspelo pravočasno rešiti, zato je dobil samo lažje poškodbe.
Pilotu se je uspelo pravočasno rešiti, zato je dobil samo lažje poškodbe. FOTO: Reuters



Letalo naj bi strmoglavilo med poskusom pristajanja v zračnem oporišču ameriških marincev Miramar blizu San Diega, ki je postalo slavno zaradi filma Top Gun. Pilot, ki je bil v letalu sam, naj bi pri tem izgubil nadzor nad lovcem, so še sporočili pristojni.

V požaru, ki je sledil nesreči, je ena hiša popolnoma zgorela, druga pa je bila močno poškodovana.
V požaru, ki je sledil nesreči, je ena hiša popolnoma zgorela, druga pa je bila močno poškodovana. FOTO: Reuters



Priče so ob tem povedale, da se jim je sicer zdelo, da F-18 leti nenavadno nizko, vendar temu niso posvečale pozornosti. Tudi za nenavaden dim so sprva mislili, da gre za izpušne pline. Naključni opazovalci so tako postali zaskrbljeni šele, ko je začelo letalo spiralno strmoglavljati, pri čemer je skoraj pristalo na bližnji srednji šoli.

Pilot je bil v nesreči sicer poškodovan, vendar poškodbe niso bile hujše. Iz letala se je namreč izstrelil in pristal na bližnjem drevesu.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
KOMENTARJI (87)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

zogby
16. 12. 2008 19.41
No mogoče se nisem pravilno izrazil ampak dejstvo je da to obstaja!
Smrekar1
16. 12. 2008 08.48
Barvni termovizijski spektri so samo drugačna interpretacija podatkov, ki jih dobi elektronika. Infrardeča svetloba je nam nevidna, zato \"barvni termovizijski spekter\" ne more obstajati (pa tudi izraz spekter je tule nepravilen).
User271312
16. 12. 2008 06.47
Smrekar1 Dal si zelo dobra navodila. Z lahkoto najdeš te dve stvari. Res je kar pišeš. Samo tiska vrečka za smeti me ni ravno prepričala, lahko da je bila prozorna, pa tudi če je bila črna, obstajajo tudi takšne, da se kaj skozi vidi. Moti me edino, da ko so v PDF formatu slikice, da recimo skozi hišo vidiš, skozi avtomobilsko šipo ali pa sam avto, pa v njem osebe ne vidiš. Ni mi jasno kako je to možno. Ampak o.k. saj so samo slike. Tisti video, katerega sem dal gor, lepo prikazuje, kaj lahko vidiš in kaj ne. Se pa Smrekar1 strinjam s teboj in dajem možnost tudi tej opciji, tudi logično je, da nedajo vse tehnologije, ki jo razvijejo takoj v javno uporabo. Tako da obstaja ta opcija, možnosti gledanja skozi ovire. Vsekakor imajo stvari za katere se nam niti ne sanja. In za katere nebi mogli verjeti, da obstajajo. Vsak nasad kokaina vključno z laboratorijem , katerega najdejo uničijo. To je dejstvo. Samo je teh še vedno ogromno. Je več možnih odgovorov zakaj vseh ne morejo uničit ? Nekaj izmed njih je da so na zelo poraščenih predelih in teh predelov je preveč, da bi bilo možne raziskovanje le-teh in odkrivanje vseh teh laboratorijev. Tudi s najboljšo tehnologijo je to lahko dolgotrajno. Ampak kdor išče ta tudi enkrat ( mogoče ) najde.
zogby
15. 12. 2008 23.54
Smrekar1 zanimivo o teh linkih,samo aveš da obstajajo tudi barvni termovizijski spektri(predvsem v medicini,da se lažje razloči notranjost telesa,ker notri je tema to je dejstvo),pa me čudi da jih ni v vojski ali pa ne priznajo tega zaradi kakršnih koli razlogov(verjetno \"TOP SECRET\")
zogby
15. 12. 2008 23.46
Folk a ste vedeli da se da s termovizijo odkriti tudi polja nasadov kokaina,ker oddajajo njegovi listi čisto drugačno UV-svetlobo kot ostale rastline! Aja pa kokain se zazna s pomočjo satelita tudi do 2m globoko pod zemljo đungla,ko sem malo prej zaznal govor o Kolumbiji in gverilcih,bi dodal da jih je hudimana težko iztrebit,ker ne le da je teren pogozden(džungla) tenveč leži tudi na precejšnji nadmorski višini(veliko zaraščenih dolin,itd) pa še to podatek ni odveč da marksistično organizacijo FARC podpira skoraj 30% populacije Kolumbije,ki živi v đungel-gozdovih z samimi skrajneži od koder le te jemljejo nov \"kader\" za boj proti uradni Bogoti. Ni pa odveč tudi podatek da marksiste podpirajo še tri države iz regije:Venezuela(sloviti Hugo Chavez),Ekvador in Bolivija,kjer pa uradno pridelujejo koko in se iz nje financirajo.
Smrekar1
15. 12. 2008 21.50
Z lahkoto ti rečem, da so te stvari tajnost in da jih navadni smrtniki tudi slučajno ne boste videli. To bi bil tvoj stil. No, pa da bom boljši od tebe: Wikipedija -> Flir -> 2. link (Thermal Imaging Sensors (Defence Today)). PDF predstavitev teh tehnologij, z lepo slikico hiše od zunaj, kjer vidiš še notranjost. Bi ti dal link, pa jih admini ne dovolijo. Boš že našel. Tule imaš še na youtube: v=6mV4ecEbV1s Termovizija vidi skozi povsem črno vrečo. Nočna vizija in podobne pač ne. Ni sicer 30cm betona, ampak zate se mi res ne da potruditi da bi našel kaj boljšega. Princip je itak isti. To je najdeno v treh minutah po internetu, sem prepričan da se da dobiti tudi kaj boljšega, čeprav je dosti tega res tajnega.
User271312
15. 12. 2008 21.19
Smrekar1 Prosim če poiščeš link ( bodisi you tube ), ki prikazuje kako je človek vidn skozi 30 cm debel beton. Jaz zaenkrat ne verjamem. Bom pa oz. rad bi videl to tehniko, kajti rad sem seznanjem s tehnologijo. S tem nemislim, da ti lažeš. Jaz bi samo rad to videl. Hvala.
User282368
15. 12. 2008 21.15
ma dj biofrutek nimaš pojma:D
User271312
15. 12. 2008 21.10
Smrekar1 Kdo je napisal, da je isto. Napisal sem da je izobljšano. Pogledal sem si tudi link, ki sem ga dal gor. In medtem še preveril razliko z NAJTVIŽN. Tudi napisal sem da se ČLOVEK ZELO DOBRO VIDI, pri najtvižn pač ne. Kaj ti spet morem vse razlagat. Skozi 30 cm Ameriški beton se res vidi. Samo mi v Evropi imamo bolj kvaliteten beton in tudi hiše gradimo v večini iz cigla. Ne pa ko gledaš Amero film, ko en vdari v steno pa naredi lukno. Seveda če je bajta iz lesa.
User134698
15. 12. 2008 21.08
ljubitelji tehnike.zakaj buzerirate slovensko ljudstvo? termovizija in nočna vizija sta malce preveč komplicirana, za vaše možgančke. ostanite raje pri grimsoviziji!
User370785
15. 12. 2008 21.06
SS ne se zajbavat so so resne debate:D
User271312
15. 12. 2008 21.05
@ schutzstaffel :-) Ti pa danes res strljaš šale. Se vidi da je Veseli December. Le tako naprej
Smrekar1
15. 12. 2008 21.04
Termovizija in nočna vizija sta dve popolnoma različni stvari. Termovizija deluje na principu infrardeče svetlobe, ki jo (brez da bi zahajal v kake tehnične podrobnosti) elektronika prebere in prikaže v vidni svetlobi. Nočna vizija pa ojača vidno svetlobo s pomočjo fotopomnoževalke. Podobno kot, denimo, slušni aparat ali pa ojačevalec za zvočnike. Termo vizija ima med drugim tudi to prednost, da je infrardeča svetloba, kot vsa valovanja z večjimi valovnimi dolžinami bolj prodorna in se tarčo vidi tudi skozi prepreke. Človeka naj bi se videlo tudi skozi 30 cm betona. Kamera ki jo kažeš je, citiram \"majhna, kompaktna in poceni\". Vojaške verzije za razne helikopterje in brezpilotna letala so večji, dražji in neprimerno boljši modeli. Me pa ne preseneča, da bo nek neznalček kot je porše enačil termovizijo in tehnologijo za nočno gledanje =) Rahlo me pa preseneča njegova fašistoidna drža kako bo posredoval proti tistim, ki mu ugovarjajo, ko bo \"prišla revolucija\". Mar ne nasprotuješ ravno temu? =)
User134698
15. 12. 2008 21.02
...in tako sta živela srečno, do konca svojih dni!
User370785
15. 12. 2008 21.01
No tukej ti dam prav. Vse te vojne niso za brezveze ampak kot vemo se v teh vojnah obračajo denarji velikih razsežnosti. Vseeno pa trdim da bi kot razlog lahko izbrali kakšno hudooo lažjo in pa preprostejšo vodilo. Poglej samo Vietnam. Razlog je banalen.
User271312
15. 12. 2008 20.56
Dam delno prav. Če logično razmišljamo. Recimo Evropo podkupijo. Njihovi obveščevalci odpadejo. Pojdimo do Rusov. Mogoče ja, mogoče ne. Nismo sigurni, gremo dalje. Gremo do Kitajcev. Menim da bi oni dali to v javnost, in da bi jih bolj težko podkupili. Nesmemo še pozabit na Indijo, Brazilijo in podobne države, ki imajo prav tako obveščevalce. Ampak zato ti dam samo delno prav. Samo čas lahko pokaže PRAVO RESNICO, če sploh kdaj bo, oz. bo moč priti do tega TRENUTKA. Jaz menim, da se Američani v tem trenutku spuščajo v preveliko število vojn, in da vse te vojne imajo nekaj za BREGOM. In to zagotovo ni SVOBODA NARODA.
User370785
15. 12. 2008 20.47
No vidiš...sej se da na isto valovno pridt če se hoče:D Samo tisto z 9/11 pa še vedno ne verjamem že z enega preprostega razloga: Vsaka država ima svojo tajno službo in vrjemi da niso nesposobne in če bi kaj takega res obstajalo kot je taka zarota teh razsežnosti potem vrjemi da bi vi nasprotniki amerike to že veselo obešal po vseh znanih medijih.
User271312
15. 12. 2008 20.44
Se popolnoma strinjam glede tvoje izjave z vojno. Moje mnjenje je, da je Kolumbija trenutno preveč rizična za boj. Samo to sem hotel napisat. Imajo pa Američani res daleč najboljšo tehnologijo za boje, in po eni strani, če bi bil nujno potreben napad na Kolumbijo, bi to tudi z lahkoto storili neglede na posledice. Zato se poplnoma strinjam s tvojim zadnjim komentarjem.
User370785
15. 12. 2008 20.36
Si se pozanimal:D lepo Hočem ti povedat da če bi bil interes it v vojno z kakšno tako državo da se v današnjem času to lepo da. Seveda z pravo opremo ki pa jo amerika sigurno ima.
User271312
15. 12. 2008 20.30
@ schultzstaffel :-) Ta je bla dobra