Tujina

Na Hrvaškem zaradi 'ugovora vesti' ženskam v bolnišnicah vse pogosteje odklanjajo splav

Zagreb, 09. 04. 2019 06.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
Natalija Švab
Komentarji
257

Na Hrvaškem potekajo burne razprave o splavu. Potem ko je šokirala zgodba ženske, ki so ji zaradi ugovora vesti zdravnikov splav opravili brez anestezije, sedaj napovedujejo, da bo morala ženska pred splavom na obvezno svetovanje.

Preden bo ženska lahko opravila splav, bo morala na obvezno svetovanje. To naj bi v nov zakon zapisali na Hrvaškem. Splav je pri sosedih spet ena najbolj perečih tem, potem ko je tamkajšnjo javnost pretresla zgodba iz bolnišnice v Dubrovniku, kjer naj bi pacientki splav opravili brez anestezije. In sicer zato, ker so prav vsi anesteziologi, ki so bili v bolnišnici na voljo, podali ugovor vesti. Medtem ko so v bolnišnici zatrdili, da s primerom niso seznanjeni, pa so se oglasile organizacije, ki opozarjajo, da je splav marsikje na Hrvaškem že nemogoče opraviti, ker zaradi številnih ugovorov vesti enostavno – ni osebja. 

Primer, ko so ženski brez anestezije opravili splav, je, kot vse kaže, le vrh ledene gore. Med postopki, ki jih zdravstveni delavci ne želijo opravljati zaradi verskih ali drugih moralno-etičnih zadržkov, je namreč celo svetovanje ženskam in parom o kontracepciji ali pa skrb za nosečnice, ki so zanosile s pomočjo zunajtelesne oploditve.

Zato številni, tudi zdravstveni delavci, opozarjajo, da mora država zagotoviti, da ima vsakdo ustrezno zdravstveno oskrbo. Ravno tu pa tiči težava, saj politika ni prepričana, da je težava tako velika, da bi terjala hitro ukrepanje.

Aktivistke so se na primer krutega splava odzvale tako, da je nastal seznam hrvaških bolnišnic, ki razkriva, da je hrvaškim ženskam splav najmanj dostopen na severovzhodu države, kjer je največ bolnišnic, kjer so prav vsi specialisti, ki bi splav lahko opravljali, vložili ugovor vesti. Splav sicer ostaja tema, ki močno razdvaja hrvaško javnost. Medtem ko je del javnosti zgrožen nad odrekanjem te pravice ženskam, del, s cerkvijo na čelu vztraja, da ga je treba prepovedati. 

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (257)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

eFranjo
15. 05. 2019 10.12
-2
rkc se vmešava v vse pore politike, čeprav naj bi bila po zakonu ločena. nagnat bando lopovsko
ivanzDoba
09. 04. 2019 18.37
+2
Če država dovoli ugovor vesti, zakaj ne dovoli evtanazije?! Pravica do proste izbira vsakega posameznika. Jo podpiram toda država naj poskrbi, da tiste ženske, ki želijo opraviti splav, to lahko tudi varno in legalno storijo.
Bolcev Pepi
09. 04. 2019 18.47
+5
Se pravi, da policist, ki smatra, da trava ni skodljiva, lahko zaradi ugovora vesti zavrne obravnavo prestopnika?
Perivnik
09. 04. 2019 19.36
+4
jg57
09. 04. 2019 19.42
+3
Splav je evtanazija v zgodnjem stadiju brez privolitve osebe, ki je evtanazirana.
Manandi
09. 04. 2019 21.48
+1
Moraš napisati če država dovoli ubiti tujega, zakaj ne bi dovolila, da posameznik ubije sebe.
Bolcev Pepi
10. 04. 2019 08.57
-1
Problem evtanazije je, ce prav razumem, da recimo bolnil ni vec priseben, in namesto njega odloca nekdo drug... in ne razumem kaj ma to z ugovorom vesti.
Bolcev Pepi
10. 04. 2019 08.59
-1
Moj primer je vezan na to, da zdravnik v javni sluzbi ne more uveljavljat ugovora vesti, kot ga ne more uveljavljat policist. Tudi, ko smo se osamosvajali, so nekateri slovenci morali nasproti narodu stati v uniformah.
Bolcev Pepi
10. 04. 2019 08.59
-2
Primerjat pravice skupka celic s clovekom, je pa abotno.
eFranjo
15. 05. 2019 10.13
+2
Opta Musi
09. 04. 2019 16.09
+15
Seveda je to pereča tema, če 95% prebivalcev 3x na teden hodi v cerkev. Visoka moralna načela pa to. Na zunaj.
Bolcev Pepi
09. 04. 2019 17.40
+6
Tudi glede na komentarje se nekateri nikoli ne pogledajo v ogledalo. Ne vem, verjetno jih v srednjem veku se niso imeli..
Quatflow
09. 04. 2019 19.18
+1
Pri nas je polovica prebivalcev rimokatolicanov, imamo pa registrirane se 38 in vec drugih ver, kultov in sekt.. za moralna nacela ne rabis hodt v cerkev.. je pa lepse ce jih imas kot ne, se ti ne zdi tako?
Bolcev Pepi
10. 04. 2019 09.00
-1
eFranjo
15. 05. 2019 10.15
-1
jasno da morajo trikrat na teden v cerkev, vseh svinjarij v enem dnevu ne moreš našteti
eFranjo
15. 05. 2019 10.17
-1
pusti komentarje. če rkc ne bi delali piz..rij, teh komentarjev ne bi bilo
pa dobr no
09. 04. 2019 15.06
+12
Ko berem primitivne in žaljive komentarje spodaj - sem ostal brez besed.
Bolcev Pepi
09. 04. 2019 16.05
-4
Predvidevam, da si proti splavu... glede na argumentacijo..
aristotel
09. 04. 2019 15.02
+15
To pa je kapitalizem s podporo verskih ustanov se vračamo v 18 stoletje kjer pravic skoraj ni bilo zgodovina,dve svetovni vojni,ogromno lokalnih vojn v imenu demokracije na stotine milijonov mrtvih,revolucije,prevrati,izkoriščanja,podrejanja ideologijam so sedaj preteklost brez spomina,zakaj so se naši predniki borili...očitno žal za oslovsko senco,ki če ni sonca tudi sence žal ne...potrošništvo ideologija virtualnosti je zasenčila in zakrila pot,problemov ki se sedaj nakazujejo popolna podrejenost nečemu kar smo mislili da je preteklost a se vrača kot prihodnost a se bo vrnilo tudi nasilje in posiljevanje mračnjaštva,ki ga nekatere elite predstavljajo - servirajo kot napredek v obratni smeri,ljudje pa to mirno gledajo dokler ne bo prepozno ! Kako je lepo biti tup kljub vrhunski izobrazbi ostaja samo ena stalnica pohlep do bridkega konca in naprej…
Razumnež
09. 04. 2019 15.12
+3
Spoštovani aristotel.... "Kapitalizem s podporo verskih ustanov"?? Kot bi napisali okrogel trikotnik. Problem je zgolj in samo v liberalizmu, kjer vsak zahteva neke pravice. Imam pravico do splava, imam pravico do zamenjave spola, imam pravico sploh ne imeti spol, imam pravico da sem starejši, da sem mlajši, da kot moški vseeno rojevam, da sem afro-slovenski-aborigin, itd. itd..... Skratka imam pravico. To je problem zgolj liberalizme in ne kapitalizma, ne vere, ne demokracije. LIBERALIZEM -> Jaz nad vsem!! Zakaj? Ker imam pravico! Do česa? Še nevem, ampak imam jo!
borigi
09. 04. 2019 15.13
+11
žal se res očitno nekaterim toži po izkoriščevalskih odnosih in pri tem pozabljajo, da so prav kmalu lahko oni sami izkoriščani.
Razumnež
09. 04. 2019 15.19
+4
Izkoriščevalni odnosi so prisotni danes... Izkorišča se zdravnike, da počno nekaj, kar ni po njihovem mnenju dobro. Pravica enih(odgovornih in zrelih, ki se parijo kot zajci) nad pravicami drugih(zdravnikov)
Huraaa
09. 04. 2019 15.29
+1
Razumnež ++++, tu gre bolj za spodbujanje raznih kvazi pravic in spodbujanje prepirov med ljudmi s tem, da se podpirajo oz. hujskajo dve ali več nasproti mislečih ljudi iz istega naslova. Potem pa opazovanje dogajanja > kontrola množic. Medtem, ko se tu prepiramo o določenih ideoloških pogledih, pač nimamo časa pomisliti na bistvene težave, ki jih povzroča koruptivno in plenilsko naravnana peščica ljudi.
aristotel
09. 04. 2019 15.54
+4
Razumnež...kapitalizem in liberalizem ni možno ločiti ker ta ima vseobširne pravice - demokracija , kjer je vse dovoljeno in imajo pravice povzročitelja večjo veljavo kot pravice oškodovanca...kar pa se tiče vere pa ima kapital v njej oporo in zgodovinskega sopotnika skozi stoletja (narobe svet) kar je v zgodovini neštetokrat dokazano in potrjeno ker desno misleče je bilo je in bo vedno nazadnjaško a sprejemljivo zaradi kapitala ki duši množice in povzdiguje peščico tisto ki vlada... s podporo vere in tako množice drži z lažjo in zavednost nečesa virtualnega,ki je na začetku propagirala pravico in nekako enakost a to vrhovom ni ustrezalo ker so samo ljudje,ki v imenu virtualnega sejejo največjo grozo tudi nevede kaj delajo, a to ne priznajo ! A resnica prihaja na dan in je grozna…teorija je eno a praksa pokaže vso bedo zadnjih 2000 let,virtualnega vsemogočneža,ki ga izkoriščajo samo ljudi…a hudič obstaja in to je človek !!!
Bolcev Pepi
09. 04. 2019 16.19
+8
Kot zajci se parijo predvsem tisti, ki hodijo v cerkev in so proti splavu.
Quatflow
09. 04. 2019 20.58
-3
Mene pa samo zanima kako se lahko vracas v cas verskih ustanov, ce so te vedno bile in bodo??
Bolcev Pepi
10. 04. 2019 09.01
+0
2000 let obstoja na zemlji jim ne garantira vecnosti
eFranjo
15. 05. 2019 10.22
ne poznam verske ustanove, ki bi delala za dobro ljudi
eFranjo
15. 05. 2019 10.34
tudi ti si bil in boš vedno omejen, pa vseeno obstajaš
Razumnež
09. 04. 2019 14.25
+3
Liberalizem je začel žreti samega sebe.... Če bi obveljala ZKP in demokracija, bi bilo na svetu mnogo manj gorja. Tako pa predvsem v zahodnem, civiliziranem, če želite naprednem svetu vlada turbo-liberalizem, kateri moralno uničuje človeštvo. Da boste lažje ločili med demokracijo in liberalizmom en primer.... V ZDA je npr. liberalizem prevladal demokracijo. Vsak ima PRAVICO nositi orožje, čeprav je velika večina proti. Skoraj povsod, kjer se propagira liberalizem pride do razočaranja, ker le-ta ne prinaša blaginje in sreče ljudem, ampak zgolj in samo izbrancem. So morda izjeme, ki pa zgolj potrjujejo to pravilo.
borigi
09. 04. 2019 15.11
+2
Tale primer iz ZDA je zelo, zelo slab oziroma zavajajoče sprevržen. Namreč v ZDA je od nekdaj (to pomeni od vedno...) dovoljeno nositi orožje. V novejšem času pa se nekateri borijo za ukinitev, te za njih starodavne pravice! Sam nikakor ne podpiram ameriško demokracijo, ki je pravzaprav ni, vendar ta primer ni nikakor primeren za razlago razlik med demokracijo in liberalizmom...!
Bolcev Pepi
09. 04. 2019 16.20
RUGIEVIT
09. 04. 2019 14.18
+29
Vera vera Vsak veruje po svoje zato naj bo vera svobodna izbira kot tudi splav Vera pa NIMA KAJ ISKAT V POLITIKI IN ŠOLI!
Razumnež
09. 04. 2019 14.21
-6
Nekateri verujejo, da imajo (nevem sicer od koga) pravico delati kar se jim zdi. Morda je to prav? Sam menim, da ni.
Bolcev Pepi
09. 04. 2019 14.25
+12
Kaksen beden odgovor. Kot sem ze dejal. Tipicno sprenevedanje krscanarjev in opravicevanje pedofilske organizacije, ki je kriva za najvec smrti in krivic po svetu.
Perivnik
09. 04. 2019 14.27
-11
A res??!! Bi navedel še malo statistike, prosim.
Perivnik
09. 04. 2019 14.28
-14
Ubijanje nerojenih otrok je svobodna izbira? Super imate oprane glave. Ne vem od katere vere.
Razumnež
09. 04. 2019 14.31
-7
Nevem sicer, od kje me zdaj označuješ za "krščanarja" itd...?? Pišem kot popolni liberalec, ki se zavzemam, da imajo zdravniki SVOBODNO voljo, glede na pogled na življenje. Prav tako pa pišem kot davkoplačevalec, ki se ne strinjam s tem, da se iz mojih prispevkov plačuje za neodgovorno ravnanje zrelih in odgovornih ljudi, ki se parijo kot zajci.
Huraaa
09. 04. 2019 14.42
+1
RUGIEVIT katero političarko Vero si imel v mislih? Če si pa mislil vero in svobodno izražanje posameznikov, si pa oglej 41. čl. Ustave RS.
KleniSDSar
09. 04. 2019 14.46
-4
Nerojenih otrok se ne ubija. Mogoče bi bili poslastica za vaše poglavarje...
RUGIEVIT
09. 04. 2019 15.07
+17
Kondom ni 100% diafragma ni 100% Tabletke niso 100% No sedaj pa smo tam ne! Očitno bomo sexali samo za oploditev ,ostalo je tabu po pričevanju RKC je hudičevo delo! Bebci
Bolcev Pepi
09. 04. 2019 16.08
+0
V vsaki knjigi o koloniziranju sveta je vse lepo razlozeno.
Quatflow
09. 04. 2019 19.20
eFranjo
15. 05. 2019 10.26
eFranjo
15. 05. 2019 10.28
po tem členu počni, kar hočeš, ampak tega ne moramo početi zato tudi drugi
Transformerji
09. 04. 2019 14.16
-1
Pri vseh teh reklamiranih zaščitnih sredstvih proti zanositvi, tudi za moške - ne vidim nobenega razloga, da bi morala biti nosečnost problem. Vse je stvar razuma in odgovornosti. Če seksaš, uporabljaj sive celice v možganih, ne tiste med nogami! Če jih pa nisi uporabljal, pa splav plača sam! Tako vera pri tem ne bo imela nič. Vsak odgovarja sam!
Perivnik
09. 04. 2019 14.26
-4
To je pa najboljši, najbolj realen komentar, kar jih je bilo objavljenih. Ja, ljudje dragi, seks je super zadeva, lahko je zabava, sprostitev, ali pa celo znamenje ljubezni, a ne, ampak je pa potrebno v vsakem primeru prevzeti odgovornost za svoja dejanja. Torej, tako kot pravi zgornji komentator, učinkovite kontracepcije je več kot dovolj, pa še večino plača država. Za splav se močno strinjam, naj ga plačata "ustvarjalca" novega človeškega bitja sama. Prej pa obvezno na pogovor. Mogoče bi bilo na tak način precej manj kandidatk za splav. Če se ji pa že "zgodi" nezaželena nosečnost, naj otroka rodi in da v posvojitev ljudem, ki jim bo močno zaželen. Takih je ogromno. Pa ne govoriti o kakšnih stresih, depresijah, itd., ker se je "zgodila" nosečnost. Ni se sama od sebe zgodila, za to dejanje sta potrebna in odgovorna dva. Naj se obnašata odgovorno tudi po dejanju.
Transformerji
09. 04. 2019 14.35
+0
Bolcev Pepi
09. 04. 2019 16.21
+0
Sprenevedanje krscanski agitatorjev. Od kdaj je pa kontracepcija dovoljena??? Dejte se zmenit najprej med sabo kaj boste sploh zagovarjal, da se ne boste sami vase zaplezal..
RUGIEVIT
09. 04. 2019 14.03
+7
Itak pa se svet vrača pod ideologijo ver nazaj v srednji vek No eni že sežigajo knjige namesto da bi jih brali!
RUGIEVIT
09. 04. 2019 14.02
+17
Splav je pravica obeh! Bolje splav kot polne ulice zapuščenih otrok!
Razumnež
09. 04. 2019 14.14
+1
To sicer ne drži.... Moški pri tej stvari nimamo nobene pravice.
Bolcev Pepi
09. 04. 2019 14.20
+0
To je tvoj problem. In problem tvojega nacina komuniciranja.
Razumnež
09. 04. 2019 15.05
-2
To je problem vseh moških. Pravica moškega, da otroka ne želi, in pravica moškega, da ga obdrži sta irelavantni, ker je sodobni, napredni, predvsem pa turbo-liberalni svet prišel do svojega konca, ker se ideologija tepe sama s seboj. Feminizem je uspel v vsej svoji bedi.
Bolcev Pepi
09. 04. 2019 16.23
+2
Ko nekdo zacne govorit o tem, da je feminizem v cem uspel... ti je takoj jasno, da imas opravka s sovinistom, ki ne vidi dlje od svojega nosa
Uporabnik443897
09. 04. 2019 13.48
+9
Z miselnostjo kamene dobe rinejo v napredno EU, vsa čast jim, seveda pa ženske niso pomembne, saj so le stroji za nataliteto Hrvaškega življa, grda beseda o teh bolanih ljudeh !!!
Bolcev Pepi
09. 04. 2019 13.55
-4
In ni cudno, da jim nase zveste ovcke zvesto sledijo v tem razmisljanju. Naravnost grozno pa je, da to podpirajo tudi zenske.
borigi
09. 04. 2019 13.41
+7
Hinavska in sprevržena RKC doktrina, ki ne upošteva nič drugega kot lastne interese!
Razumnež
09. 04. 2019 13.12
+5
...Med postopki,.....je namreč celo svetovanje ženskam in parom o kontracepciji ali pa skrb za nosečnice, ki so zanosile s pomočjo zunajtelesne oploditve. GROZA, KAJNE !?
Bolcev Pepi
09. 04. 2019 13.38
+0
Dej nehaj nabijat. Ker se bos ulovil v lastno senco. Ogabna rkc doktrina. Hiper hinavscina.
Razumnež
09. 04. 2019 14.16
-2
Ja čaki.... Tako je napisano. Se popolnoma strinjam, da je svetovanje (sploh v 21. stoletju) nekaj najhujšega, kar se lahko pripeti zrelim in odgovornim ljudem, ki se parijo kot zajci.
visoki
09. 04. 2019 12.50
-17
od kdaj pa potrebuješ anesteziologa za splav do tretjega meseca razen.če se je ženska po tretjem mesecu spomnila zato dam prav zdravnikom kaj pa mečkaš toliko časa,ker po tretjem mesecu je 99%,da se bo otrok rodil živ,je pa verjetno,da je bil splav narejen s pomočjo plina
sokiii
09. 04. 2019 12.33
+39
Sporen splav ali ne, moralno/nemorano? Na to moramo pogledati iz širše plati in ne tako ozkogledno, vse je odvisno od posameznika in v kakšni situaciji se le-ta nahaja. Splav ni samo to, da ženska splavi ker si ne želi otroka. Jaz ne obsojam ljudi zaradi splava, saj nikoli ne veš ali je bila mogoče ženska žrtev zlorabe in enostavno ni pripravljena na otroka, si ga ne želi ali pa je velika verjetnost, da plod vpliva na psihično ali pa fizično zdravje ženske…Prav tako, v primeru, da bo otok po rojstvu imel mentalne ali pa fizične probleme itd.. Vsak ima pravico do svobodne odločitve pa naj se sliši še tako brutalno. Nekateri komentarji so res sporni in nepotrebni, vendar je to le izzivanje javnosti in provociranje,da izzovejo odzive.
Huraaa
09. 04. 2019 13.23
+5
Sokiii se strinjam gre le za večplastno provokacijo, teko kot pri mnogih člankih. Vendar vseeno po mojem mnenju, ni meja življenja rojstvo, temveč je spočetje, zato gledam na zarodek isto kot na otroka-človeka. To pa nam je večini ljudi jasno, da ni nikakršnega razloga za prekinitev življenja, kot jih je videl dr. Josef Mengele. Tak je pač moj konstruktiven pogled na življenje in vem, da si ga delim z pristnimi humanisti ter verniki različnih konstruktivno naravnanih religij. Destruktivni ljudje pač razmišljajo po svoje. Mnogo pa je ljudi, ki sicer mislijo konstruktivno vendar se ne zavedajo ali se slepijo, da je zarodek nekaj, kar bo zaživelo z rojstvom. #### Veliko minusov - veliko destrukcije v družbi.
Bolcev Pepi
09. 04. 2019 13.43
-7
Ti pac nisi humanist. Ne slepi se. Si ideolosko opran do skrajnosti.
Huraaa
09. 04. 2019 13.49
+6
B**čev Pepi jaz se tuširam, se ne perem :)
Bolcev Pepi
09. 04. 2019 14.00
+1
sokiii
09. 04. 2019 14.59
+11
Spoštujem tvoje mnenje vendar je moj pogled na to drugačen. Ja seveda, sej je zarodek nekaj živega s tem ne bom nikakor oporekala. Vendar, če prav razumem si mnenja, da dokler je zarodek, plod kakorkoli že zdrav ne glede na način zanositve (zdravja ženske, finančna obremenitev, posilstva..že zgoraj napisanega) je nemoralno storiti splav? Če, dam primer: pride do spolne zlorabe 12 letnice, ki je sama še otrok, katere zarodek/plod je zdrav, nehumano narediti splav s tem pa je ogroženo njeno zdravje, na kocki psiha, prihodnost itd.? Kar hočem povedati je to, da, dokler sam nisi v tem je lahko biti pameten verjamem pa, da je splav težak za vsako žensko, ki ga doživi in ji pusti določene posledice. Zdi se pa mi, da nimamo pravice govoriti za druge kaj je prav in kaj ne, dokler tega ne doživimo v lastni koži pika. ''jaz kot zarodek sem si vsekakor želel videti luč sveta'' – Menim, da je to zelo smešen komentar, popolnoma brez pomena, verjetno si edini na svetu, ki si že v maternici znal misliti in se odločati o svojih željah, si prav ''čudež''.
Huraaa
09. 04. 2019 16.49
-2
Eh ja sokiii , nisem nikakršen čudež niti ti nisi saj ti je smešno nekaj kar je tvoja zavest pospravila v podzavest. Pa vseeno, uvodama ugotavljaš, da gre za živo bitje in kasneje opravičuješ to, da ne zna misliti. Kaj pa tri dni star dojenček, koliko zna misliti in se pogovarjati s teboj? Ali mu zaradi tega lahko vzameš življenje? Aja to pa ne, ker bi šla v zapor! Ko pa greš v ekstreme pa res zabredeš, 12 letnici, ne glede kako bi ji uspelo zanositi, bi se strinjal s teboj, da je njeno zdravje ogroženo in otroško telo še ni pripravljeno za porod. Zdi pa se mi, da bolj malo 12 letnic pride k ginekologu z željo po splavu. A imaš ti kaj drugačne podatke.
sokiii
09. 04. 2019 17.31
+3
Dejstvo je, da imama različen pogled na to, spoštujem tvoje mnenje, strinjala se pa ne boma nikoli, se ne bom več poglabljala v ta nesmiseln pogovor, ki ne vodi nikamor. Samo kako si pa lahko tako prepričan, da si želi plod zares živeti? Splavi bodo še pa tako ali tako naprej tako, da tvoje mnenje je le mnenje, ki nima vpliva. In dejstvo je, da je vsak gospodar svojega telesa in ima pravico z njim delati kar mu je volja.
Huraaa
09. 04. 2019 12.32
+3
Sprašujem se, kako bi danes lahko prebiral ta provokativen članek, če bi moja mati vzela mojo pravico do življenja za svojo pravico in me splavila. To se danes verjetno redko kateri zagovornik splava vpraša. Lahko sem hvaležen svoji materi, da mi je pustila živeti. Ali me je želela imeti ali ne pa ni tako pomembno, jaz kot zarodek sem si vsekakor želel videti luč sveta. Vesel sem, da živim. ### Kar se pa tiče splava brez anestezije, ja je kruto, če ni to zaradi provokacije prenapihnjeno. Le krut zdravnik lahko nadaljuje ne nujen boleč poseg brez anestezista.
visoki
09. 04. 2019 12.43
-7
borigi
09. 04. 2019 13.08
-5
KAJ? Kot zarodek si si želel videti luč sveta?! !!! Res škoda da ni naredila splav... res!
Razumnež
09. 04. 2019 13.14
+3
Strpna in liberalna komentarja... Na nivoju kot vedno.
Bolcev Pepi
09. 04. 2019 13.20
-2
A je treba bit strpen do izjav tipa, zemlja je ploscata, crnci so bolj neumni od belcev, zarodek si zeli na svet, kontracepcija je greh itd???
borigi
09. 04. 2019 13.25
-6
@Bolcev Pepi res! hvala ker deliš moje mnenje.
Huraaa
09. 04. 2019 13.35
+8
B**čev Pepi zemlja ni ploščata, to so sproducirali tebi podobni modreci, svet pa je boljši tudi zaradi takih, kot si ti, saj lahko vidim kakšen ne smem postati.
Bolcev Pepi
09. 04. 2019 13.39
-6
Itak borigi, da ne bodo mislili, da so v vecini pokvarjenci..
Bolcev Pepi
09. 04. 2019 13.41
-6
Buuuuu. A ti stekas kaj sem napisal? Je tezko s komaj koncano poklicno solo tukaj nekaj filozofirat in se ob tem ne osmesit..
Perivnik
09. 04. 2019 14.05
+1
Tale je pa nizek udarec. Moje mnenje je, da bi takšne žalitve oz. nestrpnost moral adm. zbrisati. Ali pa ne. Naj se vidi vsa beda našega naroda.
ecoliqua
09. 04. 2019 12.26
+0
Sam da ga desc ne zna vn dat je pa tut šlamparija....
Huraaa
09. 04. 2019 13.43
+5
Planet Zemlja je poln šlamparije, poglej si koliko milijard smo zakrivili šlampasti desci :)
MajaZmaja007
09. 04. 2019 12.18
+7
Srednji vek ...
Razumnež
09. 04. 2019 13.14
+4
Ne drži... Takrat človeštvo še ni bilo tako sprijeno kot je dandanes.
Bolcev Pepi
09. 04. 2019 13.22
+2
Se bolj je bilo. Mnogo bolj. Nisi ravno zgodovinar...
Razumnež
09. 04. 2019 14.18
+1
Grozodejstva, ki so jih delali takrat jih delamo tudi danes.... Morda smo za nekatera našli zgolj bolj "human" način ali pa lepšo besedo. Se pravi, da smo postali samo bolj sprijeni.
Bolcev Pepi
09. 04. 2019 14.22
+2
Infraping
09. 04. 2019 12.08
TargetHacker
09. 04. 2019 11.57
-3
Še več Hrvatov in Hrvatic bo.
borigi
09. 04. 2019 13.26
-2