Tujina

Napad se je izjalovil

Kabul, 28. 10. 2007 09.12 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Na jugu Afganistana je umrlo 80 talibanov, ki so napadli afganistanske vojake in mednarodne koalicijske sile.

Kot so po poročanju francoske tiskovne agencije AFP pojasnile koalicijske sile, so bile enote primorane poklicati okrepitev iz zraka, potem ko so jih v provinci Helmand talibanski uporniki napadli iz zasede. Uporabljali so granate in strojnice.

Afganistanski policisti so zagotovili, da civilnih žrtev in žrtev v njihovih vrstah ni bilo.
Afganistanski policisti so zagotovili, da civilnih žrtev in žrtev v njihovih vrstah ni bilo. FOTO: Reuters

V šesturnem spopadu so žrtve utrpeli le talibanski uporniki. "Po naših ocenah je bilo v neposrednem spopadu ob pomoči zračnih sil ubitih več kot 73 talibanov," je dejal afganistanski general Mohaidin Gori. "Napadi so se vršili v različnih časovnih obdobjih in na različnih lokacijah. Civilnih žrtev ni bilo, prav tako ni bilo žrtev v naših vrstah," je dodal.

Talibanski uporniki so smrtne žrtve utrpeli tudi v spopadu v provinci Kandahar, kjer so jih koalicijske sile preprečile napad. "Tokrat so afganistanske varnostne sile sovražnika odkrile, preden bi ta lahko izvedel napad," je povedal predstavnik koalicijskih sil Chris Belcher.


UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (16)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User203564
28. 10. 2007 16.26
svar .... za 11/9 stoji ameriska vlada ..... vojna v Afganistanu in Iraku je zaradi nafte in drugih naravnih dobrin in ne zaradi miru in pomoci ljudem proti talibanom in Huseinu...
User203165
28. 10. 2007 15.05
JA lol, nimajo nič od življenja. Naj si naredijo kaj. Sej se ni noben narod še kar rodil v bogato državo, morali so si jo zgraditi. Tudi Evropa nekoč ni bila razvita... In sej v Afganistan se ni noben vmešaval, dokler niso talibani pobili 3000 ljudi 11. Septembra. Vojna tam je povsem legitimna. In medtem, ko koalicijske sile poskušajo se izogibati civilnim žrtvam in pobite le teroriste, pa teroristi ciljajo civilne žrtve. So že kdaj američani ali angleži namerno raztrelili nebotičnik poln civilistov?
User272433
28. 10. 2007 13.33
bostjan.srsen: drugic si raj mal vec spanca uzam...mogoce nebos vec taksnih neumnosti govoru...nemore bit zivljenje v bivsi YU enako kot pod talibani...dej se mal zber pa razmisl kaksne neumnosti pises...raj se kej s sportom ukvarji al pa pejt v naravo se mal zraka nadihat...lp
User202729
28. 10. 2007 12.22
peter_brkan Nisem nikdar odobraval nikakršne uporabe orožja, bilo kje na svetu. In izgovor"Mi se samo branimo" je zame najpremitivneši odgovor, ja kdo pa pol napada? Mislim, da ima vsaka polnolletna oseba, ženska ali moška, svobodno odločat svoje versko in politično prepričanje.....Tvoj politični nazor, se mi pa zdi, kot enosmerna cesta. Mislim, da resnica je nekje na sredini.
User2135
28. 10. 2007 12.03
Poglejte si Oil Factor, pa boste videli, da tukja ne gre več za Talibane, ampak za prevlado nad makom.
Uporabnik113189
28. 10. 2007 11.55
bojan.srsen, vem kakšni so talibani in se strinjam. da naj to rešijo Afganistanci. TO NI PROBLEM NAŠE DRŽAVE. Imamo dovolj svojih težav. Sodelovanje pri pobijanju ljudi v drugih državah se nikoli ni dobro končalo.
User265783
28. 10. 2007 11.51
civisstain koliko pa pomeni človeško življenje koalicijskim silam? za njih so vse civilne žrtve v vojni le kolateralna škoda. verski skrajneži? kaj ni prav Bush tisti, ki nenehno govori o Bogu in njegovi volji, hkrati pa zahteva milijarde za vojno? In ti meniš, da je v "civilizirani" Evropi vse tako boljše in popolnejše od Afganistana in širše regije tam? Evropa je politično najbolj izprijena in dvolična tvorba, ki si zasluži, da se preoblikuje ali pa razpade.
User202729
28. 10. 2007 11.47
clarionec | Še nekaj, pišeš," kaj imajo oni od življenja". Seveda, saj radi njihove vere manjka ena delovna sila v družini, kot je običajno v Evropi. Ženska se sploh ne more svobodno gibat, da bi kaj storila, sploh pa v njihovih vrečah mislim, da je skoraj za vsako fizično delo nesposobna.
User283259
28. 10. 2007 11.45
ODLIČNA AKCIJA TKO SE DELA SAMO AFGANSISTANSKA VOJSKA (Z PODPORO NATA) LAHKO PREMAGA TALIBANE NATO LAHKO POŠLE MILJONE VOJAKOV PA JIH NE BOJO PREMAGLA SAMO AFGANISTANSKO LJUDSTVO JIH LAHKO. ISTO JE V IRAKU. KO BO IRAŠKA VOJSKA PREVZELA NADZOR IN POBUDO V OPERACIJAH BOJO LAHKO PREMAGAL UPORNIKE AMERIČANI JIH ZIH NEBOJO. Klasik PEJT SPAT SPOLH NEVEŠ KVA SO LJUDJE DOŽIVLJAL POD TALIBANI TO JE ISTO KOKR DA BI TEBE UPRAŠU AL BI ŠE ZMER ŽIVU V YU.
User202729
28. 10. 2007 11.40
clarionec To je res, to ni golazen. So pa skrajneži, ki jim tudi človeško življenje nič ne pomeni, da bi dosegli svoje cilje. Če vidim, kako se ženske morajo oblačit, samo očke gledajo ven iz vrečke, zunaj se lahko gibljejo samo v spremstvu moškega .... V Evropi bi dejali, mučenje je prepovedano, kot živali tako tudi ljudi. V svojem ekstremnem prepričanju so uničili vso zgodovinsko umetnost in arhiološke vrednote. Uvedli telesne kazni, ki so v civiliziranem svetu že dolgo prepovedane. Uvajajo pravice, ki so samo za moški spol, ženske pa obravnavajo in delajo z njimi kot zadnji drek. (glej reportaže o Afganistanu, pa ne govorit, da je to evropska propaganda)
Uporabnik113189
28. 10. 2007 11.26
clarionec, se strinjam. Če ti v življenju preostane samo opcija, da vsak dan umiraš na obroke v lakoti in revščini, potem je hitra smrt darilo, poleg tega da vsaj nekaj storiš zase. Za dobro opremljeno vojsko z oklepniki pa je to kot bi streljali kure v kurniku..Zato je med talibani toliko žrtev. Ni mi jasno, kaj počne naša država in naša vojska tam in takšne politike ne podpiram.
User201965
28. 10. 2007 11.19
clarionec, a se ti zavedas, da so se pred prihodom sil umirali nedolzni ljudje? Kaksna zatiranja so se dogajala? Verski fanatizem ni bil, ni in nikole ne bo dobrodosel, ker se na svet gleda ne z realnostjo, temvec s podzavestjo o kvazi bogu. In koga napadajo? Tiste, ki varujejo civiliste... res plemenito dejanje.
Nauders
28. 10. 2007 11.10
to ni nobena golazen, verjetno bi tud vi bili med njimi, zamisli se samo kaj majo oni od življenja?
User108461
28. 10. 2007 10.58
Ja no par milijonov jih je potencialno še na zalogi...
User201965
28. 10. 2007 10.58
to se pa zgodi, ce prevec narcisoidni ljudje prevzamejo vajeti v svoje roke... Je potrebno da umirajo nedolzni? Neizpeta storjia o talibanih. Kot da morajo biti vsi tako fanaticni verniki kot so oni... Zmanjkalo pa jih ne bo, ker se golazen prehitro siri...
User268340
28. 10. 2007 10.15
Kaj teh talibanov nikol ne bo zmanjkal?