Tujina

Ogorčeni besedni dvoboji in glasni izrazi neodobravanja za Donalda Trumpa

New York, 14. 02. 2016 09.48 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min

Republikansko soočenje v Južni Karolini je minilo v znamenju ogorčenih besednih dvobojev. Donald Trump se je večinoma soočal z glasnimi izrazi neodobravanja, še posebej takrat, ko je Georgea Busha mlajšega obtožil laganja Američanom pred vojno v Iraku.

Republikanski predsedniški kandidati so se v soboto zvečer v Greenvillu v Južni Karolini zapletli v najbolj ogorčene besedne dvoboje doslej. Vodilni Donald Trump je bil kot vedno v središču prepirov in napadov, tokrat pa je naletel na razpoloženega Jeba Busha.

Donald Trump
Donald Trump FOTO: AP

Tako kot na prejšnjem soočenju v New Hampshiru newyorški milijarder v dvorani ni imel veliko svojih zaveznikov, saj sta največ aplavzov dobila Bush in floridski rojak, senator Marco Rubio, Trump pa se je večinoma soočal z glasnimi izrazi neodobravanja. Še posebej takrat, ko je kritiziral nekdanjega predsednika ZDA Georga Busha mlajšega, ki ga je obtožil laganja Američanom pred vojno v Iraku.

Trump je Busha mlajšega obtožil, da je z invazijo na Irak leta 2003 zakuhal sedanje težave na Bližnjem vzhodu. Bolečo rano pa je najbolj odprl, ko je na trditve, da je Bush zavaroval Ameriko odgovarjal, da je 11. septembra 2001 ni zavaroval. Za republikansko občinstvo v dvorani, ki za težave na Bližnjem vzhodu krivi nekdanjega predsednika Billa Clintona in sedanjega predsednika Baracka Obamo, je bila to naravnost izdaja.

Jeb Bush jih je na dosedanjih soočenjih od Trumpa redno dobival po glavi, tokrat pa je vračal z enako mero in z obrestmi. Analitiki že ugibajo, ali morda ne gre za vpliv brata Georgea, ki je prišel v konservativno Južno Karolino, kjer je politična dinastija Bushev popularna, pomagat s prisotnostjo in nasveti.

Nekdanji guverner Floride je najprej udaril po Trumpovem stališču o potrebi po sodelovanju z Rusijo v boju proti Islamski državi in potem naprej. "Ko je Trump delal resničnostno oddajo na televiziji, je moj brat varoval Ameriko," je dejal Bush. "Svetovni trgovinski center je padel v času vladavine tvojega brata," je odvrnil Trump, ki je svojega najbližjega zasledovalca v anketah teksaškega senatorja Teda Cruza označil za lažnivca in zoprnega človeka. Ta pa mu je priporočil, naj utihne, ko govorijo odrasli.

Busha je Trump zbodel s priporočilom, da bi bilo bolje, če za predsednico kandidira njegova mama Barbara, nekdanji guverner pa je večkrat povedal, da je sit napadov na njegovo družino. Spopadla sta se tudi Cruz in Rubio, kot vedno okrog priseljenske politike. Oba sta potomca priseljencev s Kube in oba tekmujeta, kdo bo bolj oster do nezakonitih priseljencev.

Republikanci imajo naslednje strankarske volitve 20. februarja

Drugouvrščeni iz New Hampshira guverner Ohia John Kasich ni imel veliko podpornikov v dvorani, vendar pa se je uspešno zoperstavil vsem poskusom, da ga kot najbolj zmernega in umirjenega povežejo z demokrati. Ob grmenju Trumpa in Busha se je smejal in vsem kandidatom priporočil, naj končajo napade, ker bodo na ta način omogočili demokratke izvolitev Hillary Clinton za predsednico ZDA. Podporo nekaterih demokratskih volivcev, ki jo dobiva, pa je označil kot recept za zmago na splošnih volitvah.

Republikanska stranka je doslej izbirala kandidate prav na osnovi tega argumenta, letos pa je zaradi Trumpa vse postavljeno na glavo. Njegov najbližji zasledovalec je namreč politik, ki je tudi po mnenju vodstva stranke preveč konservativen in neprijeten za zmago na volitvah. Republikanci imajo naslednje strankarske volitve 20. februarja v Južni Karolini, ki je znana po umazanih kampanjah in za strankarsko vodstvo je to morda zadnja priložnost, da ustavi zmagoslavni pohod Trumpa.

V vlogo mirovnega posrednika se je skušal postaviti tudi temnopolti zdravnik Ben Carson, ki še vztraja v kampanji. Poudarjal je pomen presoje kot najpomembnejše lastnosti predsednika, o njegovih možnostih za zmago pa morda najbolj govori to, da se je hvaležno razveselil vsakega vprašanja voditeljev. Zadnje čase namreč ne pride pogosto do besede.

Ted Cruz in Donald Trump
Ted Cruz in Donald Trump FOTO: AP

Tik pred soočenjem novica o smrti vrhovnega sodnika

Vseh šest kandidatov, ki so še ostali v tekmi za republikanskonominacijo, je v uvodnih minutah prikazalo povsem drugačno podobo kot kasneje. Ameriko je nekaj ur pred soočenjem presenetila novica o smrti konservativnega vrhovnega sodnika Antonina Scalie.

Skoraj vsi so se strinjali z voditeljem senatne večine Mitchem McConnellom, ki je sporočil, da predsednik ZDA Barack Obama ne sme imenovati naslednika. Obama je nasvet gladko zanemaril in v izrazu sožalja družini pokojnega sodnika zagotovil, da bo naslednika imenoval.

Edino Bush je ostal načelen in je povedal, da ima predsednik ZDA pravico imenovati vrhovnega sodnika tudi v zadnjem letu svojega mandata. Tudi Bush pa meni, da Obamov kandidat ne bo imel nobene možnosti za potrditev.

 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (224)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

ONniON
14. 02. 2016 20.22
-1
24 ur je v ameriški lasti
ONniON
14. 02. 2016 20.30
-1
DonDonDan
14. 02. 2016 20.37
+0
Že zdavnaj ni več nobenega ameriškega delničarja v 24 ur !!! Pa tut če bi bil, vsak medij se mora zaradi lastne eksistence v tem mafijskem neo-komunističnem totalitarizmu "prilagoditi" razmeram in biti všečen režimu.
Kollerik
14. 02. 2016 21.05
+1
Aha, torej "čestitke" za upešno prilagoditev raznim Reporterjem, demokracijam... Sedaj vsaj vemo, kdo jih fura... neokomiji.... sicer prefarbani, pa vendarle... :))
srebrnibreg
14. 02. 2016 18.18
-1
Navijam za Donalda pa samo zato, da naj tudi Američani že enkrat pridejo k pameti.
Kollerik
14. 02. 2016 18.55
-1
Mi imamo Pahorja, pa zato še nič kaj ne kaže, da bi (generalno gledano), folk že prišel k pameti
srebrnibreg
14. 02. 2016 19.11
+0
S tem, če vemo kdo je Pahorja postavil za predsednika države oziroma ga izvolil ne more biti drugače.
Kollerik
14. 02. 2016 19.41
-1
Se strinjam. No, že čez nekaj minut ga bomo lahko občudovali na POP-tv v oddaji "Na žaru"....
EMINENT
14. 02. 2016 21.21
-1
Tudi srebrni in kolerika nič ne pripomoreta, anzi škodita slovenski pameti, samo tega še ne vesta, ali bolje rečeno namerno tupita svoje nebuloze.
Kollerik
14. 02. 2016 21.31
+0
@eminent, le kje ti spiš, da te ne ukradejo?
EMINENT
14. 02. 2016 21.37
-1
Kollerik
14. 02. 2016 21.40
+0
Torej se kar sprosti in uživaj, kajti kratek je čas naših dni :)
benjivenamian
14. 02. 2016 16.00
-4
TEŽINA LANACA DOKUMENTAR SI POGLEJTE; KER NEKATERE OVCE,ŠE KR MISLIJO;DA JE MILOŠEVIČ RAZBIL YUGO...
Kollerik
14. 02. 2016 17.00
+1
Bil sem tam doli ravo v letih 88/89 ko se je vse skupaj začelo... ne glede na teorije zarot je Miloševičevizem GLAVNI vzrok razpada bivše skupne države. Pa naj delajo strokovne ekspertize kolikor hočejo...
EMINENT
14. 02. 2016 21.23
-3
Torej po kolerika, smo Slovenci bili edini za jugo in vsi ostali proti nam? Kolerika, daj hodi spat in nehaj bluzit.
Našvasan_zob
14. 02. 2016 15.44
+0
Če si ameri še danes ne morejo priznat, da so bili nategnjeni v Afganistansko in Iraško vojno, potem jim res ni več pomoči..
benjivenamian
14. 02. 2016 15.44
-1
farsa!!! itak bi mogu george bush mlajši zgubit volitve,ker je dejansko prejel manj glasov kot al gore!!!! FARSA!! GOLDMAN SACHS, ma pa itakm usje politike u žepu,no razen trumpa,ker on ma svoj keš,ki ga je podedoval in u bistvu v lifu več zgubu kot pa ustvaru-keša!!!
ZdravRazum7
14. 02. 2016 15.19
-1
Navijajmo za našo Melanijo, da postane prva dama Amerike. Dejstvo je, da prva dama Amerike lahko bolje promovira Slovenijo kot vsi slovenski športniki skupaj.
Elizabeta-Lota Loti
14. 02. 2016 16.06
+3
tudi jaz navijam za Trumpa ker res želim da bi naša Melanija bila prva dama Amerike srečno
nikhrast
14. 02. 2016 16.21
-7
Melanie prihaja iz ene prejšne komunistične države, pa bo Trump res to omenjal?
CestniKolesar370Wattov
14. 02. 2016 14.29
+8
Hilary Clinton recimo ima 50 milijonov pod palcem. Celo življenje dela za vlado, takšni naj bi delali ZA državljane, ne pa za svoj žep. 50 milijonov je absurdno za vladno uslužbenko. Sicer ji tega ni plačala država sama, ampak korporacije kakopak. Koliko rabi Clintonova denarja, da podpiše nekaj, kar zahteva njen sponzor (korporacija)? Rekel bi, da manj kot pol milijona in njeno glasovanje se prilagodi interesom korporacije. Donald Trump si s pol milijona obriše zadnjo plat. Star je 69 let, pod palcem ima milijarde. Če danes umre, bo njegove posle z lahkoto naprej vodila Ivanka. Z LAHKOTO. Trump ima milijarde. Kaj bo njemu dodatnih 50 milijonov za katere Clintonova cuza državni proračun že desetletja? Nič. Njemu državni kapital ni v interesu, v interesu mu je pustiti pečat kot predsednik, ki bo Ameriko spremenil na boljše in edino to je lahko v interesu človeku pri 69 letih z milijardami v žepu. On se ne rabi dokazovati nikomur. Clintonova se požvižga na državljane. Rekel bom še tisočič. Državo in njene račune naj vodi nekdo, ki je premetaval mase denarja že v realnem sektorju in so mu stvari jasne, ne pa nek naključni pajac. Ameriške sanje naj ostanejo tle kjer so, zato pa ne podpiram Sandersa. On je za dvig minimalne urne postavke na $15, svojim pripravnikom pa plačuje celih $12 na uro. Če $15 na uro dobi nekdo v McDonaldsu, $17 pa reševalci... A je razlika med premetavanjem hamburgerjev in reševanjem življenj samo $2 na uro ali 12%?Tako kot ZL, ki so za znižanje plač poslancev na minimalce vse dokler sami ne postanejo poslanci. Lepo je zahtevat denar od drugih, če svojega ni treba dat, a je tako? Eni, ki jokate nad plačljivim šolstvom v Ameriki in o kreditih za šolstvo, ki se vlečejo recimo 5 let... A mi imamo šolstvo zastonj? Ne. Za šolstvo plačujemo vsi. Pa to ne 5 let, ampak do konca življenja preko davkov. Boljša izobrazba ne pomeni nujno boljšega delovnega mesta, razen če gledamo javno upravo kjer so sposobnosti drugega razreda, izobrazba pa prvega. Argument Sandersovih volilcev je "Kaj se pa vi sekirate, če ne naredite več kot četrt milijona letno? Pa saj vas ne bo doletelo zvišanje davkov". Ja, ISIS tut nam ne reže glav, zakaj se potem sekiramo za kogarkoli? Nič ni zastonj v današnjem svetu. Simpatizerji ZL ste pa zgolj lopovi, ampak vas ni dosti v hlačah, da se sami odpravite na roparski pohod. ZL so bili navdušeni nad obiskom Venezuele. Venezuela ima boljše pogoje za turizem kot celoten Bližnji Vzhod, po zalogah naravnih dobrin so pa z njimi tam tam. Pa Bližnji Vzhod se valja v denarju, Venezuelčani nimajo za WC papir in za kruh. To zmore samo socializem, pa noben drug sistem.
AlternativeFacts
14. 02. 2016 15.45
-3
Ti hočeš povedat' da bo tisti, ki ima več pod palcem, delal za dobrobit naroda, ker bo sam sebi spreminjal zakone, ki ga bodo omejevali? Od kje vam ta izkrivljena logika?
Kollerik
14. 02. 2016 16.00
-4
od predstavnik šole čikaških gangsterjev pač ne moreš pričakovati kaj pozitivnega
Kapitol
14. 02. 2016 16.47
+2
Fredman super, samo vsaka ušesa pač ne razumejo, sploh ne tistih, ki so že od nekdaj navajeni živeti na tuj račun....
Kollerik
14. 02. 2016 17.05
+0
:)) spet ena klasična iz arzenala friedmanizmov... Če zaslužite, si že takoj domišljate, da lahko drugim pamet solite, nosite vse druge v r...ti po domače. Kaj pa, če mi drugi tudi zaslužimo? Ajaaa, sigurno smo potem iz javne uprave, paraziti pa to... :))
CestniKolesar370Wattov
14. 02. 2016 18.15
+2
kolerika jst ti ne solim pameti kam daj svoj denar, ti pa bi stegnil lovke po mojem, če si za socialistične finte. Tle je razlika. Še enkrat: Zaradi mene ti delaj s svojimi evri kar hočeš, vloži jih kamor ti paše, pa naj bojo to Kardashianove, alkohol, ali pa delnice. Edino fer bi bilo, da tut ti pustiš moje evre pri miru. A ni to logično? NOČEM tvojega denarja, pa če imaš 100€, ali pa 2 milijarde. Če te nagrajujejo potrošniki in denarja ne kradeš, ga obdrži in srečno. Nočem ti ga ne ukrasti ne po nelegalni, ne po legalni poti. OK?
CestniKolesar370Wattov
14. 02. 2016 18.49
+0
laudanFrdaman tisti ki ima več pod palcem, zna z denarjem. Ali bi ti imel za velikega vodjo kakšnega Mesca, ki je prej obratoval z 20€ žepnine ali pa par 100€ prek študentske napotnice? Dej mal pameti v roke no. Kdor ima dodano vrednost na realnem trgu (ki je edini, ki denar ustvarja), ne bo šel v politiko za plačo naših politikov, ki je okrog 4000€ neto, če se ne motim. Niti z dodatnimi 3000€ raznih dodatkov za mešanje megle. Našim politikom pa, ali... Možnost 1: Jih na realnem trgu doleti kruta usoda 500€ na mesec, ali pa Možnost 2: V politiki lahko veliko več pokradejo pod mizo. A misliš, da če bi šel Akrapovič v politiko, da bi šel zaradi denarja? Motiš se.
Kollerik
14. 02. 2016 18.58
-1
@FrdamaniMilton: ni potrebe po tako fobičnem odzivu, kajti jaz ne bi stegnil nobenih lovk po tvojem denarju. Le zakaj, saj zaslužim svojega. Tako, da "razlika" odpade. OK?
Kollerik
14. 02. 2016 19.03
In socialistične finte sedaj izvajajo ravno takšni tvoje ideologije. Po domače: dajmo no socializirat milijardne izgube bank, pa izgube zasebnikov.... bodo davkoplačevalci pokrili. Dajmo spiz..dit z denarjem v davčne oaze, le zakaj bi tej državi plačevali davke. Naj jih kar raja plačuje.... in tako naprej. Vzeli ste nam socializem zato, da ga lahko sami furate...
AlternativeFacts
14. 02. 2016 19.10
fiedma@ To da tisti, ki ima več pod palcem zna z denarjem, je enako, kot da bi rekel, da tisti, ki ima večjo njivo zna pridelovati krompir....Pa ker že drugim soliš o denarju. Pusti da si vsak sam postavi urno pstavko pa bomo videli, kdo bo še bogatel v taki družbi..danes, ko se bogati na plečih drugih je fino opletat o denarju....
CestniKolesar370Wattov
14. 02. 2016 19.35
+2
laudan: Si pa dal primerjavo. Ne gre se za večjo njivo. Gre se za boljši pridelek. Boljši v smislu, da je pisan na kožo večim odjemalcem krompirja. Kdo pa pravi, da si ne moreš sam postavljat urne postavke? Z lahkoto si sam postavljaš urno postavko, pa naj bo 1000€ na minuto. Z LAHKOTO. Če te kdo za tvojo urno postavko vzame, je vse super, če pa te ne, si se pa precenil. Seveda ne misliš, da bo banka zate naprintala toliko denarja, kot si ga bo zaželel tvoj moralni čut? Zbudi se. Bogati na plečih drugih? Ja nehaj kupovati na Amazonu in Jeff Bezos bo imel manj. Ne obiskuj Googla in Google bo imel manj. Snemi piratske Windowse in Microsoft od tebe ne bo imel nič. Ampak potrošniki izbiramo sami, ker živimo v neki dokaj svobodni družbi. Nihče nikogar ne sili, da kupuje prek Amazona. Nihče nikogar ne sili, da kupuje Windowse. Šaltaj na Linux in se znajdi. Prav tako ne rabiš Googla. Ali jih pač potrebuješ? Logično, a ni? kolerika: No super, jaz tudi ne po tvojemu. Kdo pa potem steguje lovke v višini 60%+ po mojem? Jaz nisem predlagal, da socializiramo milijardne izgube bank, niti izgube zasebnikov. Pa mimogrede. Tisti, ki poslovanje seli v davčno oazo, ima ponavadi že razlog za to. Dajmo na stran tiste, ki kradejo državno premoženje in tiste, ki se ukvarjajo s kriminalom, osredotočimo se za tiste, katere nagrajujejo potrošniki in trg. Z neko normalno obdavčitvijo ne bi nihče bežal. Komu se pa da skrivat in vsak mesec plačevat neke specializirane odvetnike za offshore podjetje in se prilagajat vedno novim zakonodajam v tujini? Nikomur. Kaj sta Sloveniji dolžna lastnika Outfit7? Prav ničesar. Plačala sta več davkov in prispevkov, kot pa kar nekaj povprečnih družin v času parih generacij, ampak ko je enkrat dovolj, je pač dovolj. Že za 100.000€ mesečno imaš izbiro. Izbira 1: Plačati 50% davkov in živeti s 50.000€ mesečno, ali pa izbira 2: Seliti v tujino, obdržati denar, tistih 50.000€ pa namesto v davke, v luksuzne nastanitve v hotelih s 5 zvezdicami, hrano za par 100€ dnevno, najem Porscheja... Vse to, pa še ostane ti 50.000€ za zabave potrebne ljudi vsak mesec. Mislim, da je izbira logična, a ne? Preden boste pa vi spoznali, da je 20% od veliko mnogo več, kot pa 60% od ničesar, bo pa že novo tisočletje.
Kollerik
14. 02. 2016 20.07
+2
Jep, obdavčitev pri nas je daleč od normalne in tu res nimam kaj kontrirat tvojim argumentom. Sem že dolgo v gospodarskem sektorju in ta nekdo prav tako steguje svoje lovke v višini ca. 33% tudi po mojem zaslužku. In če poleg tega grem še v projekt kot "samostojni subjekt", znaša davek na zaslužek že 40%....
Kapitol
14. 02. 2016 20.07
+1
Kapitol
14. 02. 2016 20.08
+1
Kolerika potem je tudi tvoj interes čimbolj podjetništvu odprto okolje, ki pa ga levi nikoli e bodo dopustili...
Kollerik
14. 02. 2016 20.15
+1
Seveda, kaj pa drugega. V nekaterih točkah se pač pokrivamo. Vsaj tisti, ki delamo in trpimo vse te davščine.
AlternativeFacts
14. 02. 2016 20.16
Kdo ti pravi da si ne moreš postaviti sam urne postavke? tarifni razredi, ali če hočeš bolj po kmečko, zakon....
Kollerik
14. 02. 2016 20.17
+1
Kar pa se tiče ideološkosti levo-desno... jaz v realnem življenju dosti raje opredelim ljudi na poštene / nepoštene, ter na zanesljive / nezanesljive.
Kollerik
14. 02. 2016 20.18
+1
Za kregarijo pa pridejo kar prav tile levo-desni štosi, se človek vsaj malo izduva.... :))
Kollerik
14. 02. 2016 20.20
No, za kregarijo pa včasih le pridejo prav tile ideološki levo-desni štosi. Se človek saj malo "izduva"...
Kollerik
14. 02. 2016 20.22
EMINENT
14. 02. 2016 21.15
Kaj se pa čudiš da preskakuje, če sploh v brazdo ni padla.
Kollerik
14. 02. 2016 21.33
SSHanjarDivision
14. 02. 2016 14.26
+6
bravo Trump, kar tako naprej, te podpiram :D
ONniON
14. 02. 2016 13.25
-7
v ZDA imajo 50milijonov prebivalcev odvisnih od ljudskih kuhinj ker se z svojim dohodkom ne morejo dostojno preživeti.zda vladajo korporacije elita in podobni strici iz ozadja,vse je privatizirano so zapufani da glava boli nikakor nebi želel tam živeti
Shisui
14. 02. 2016 13.26
+11
Mater ste naivni... V Rusiji pa nimajo teh kuhinj, in kaj jim to pomaga? Nič, pač so lačni. Pa ima zato ruska elita kaj manj? Itak, da ne. Stalinovi in Putinovi oligarhi štejejo desetine milijard, za javno kuhinjo pa vseeno ne bodo odšteli.
ONniON
14. 02. 2016 13.28
+1
js nisem nič naiven , za rusijo sicer ne vem, pa že , to je njihov problem , takšen svet kot ga živimo kjer si elita polni žepe, raja pa vse bolj stiska in živi na škrge ni dolgoročno stabilen in bo prej ali slej poknilo, če želi država biti demokratična in pravična mora biti stabila, tudi socialno, podpiram da se najbogatejše zelo obdavči, skandinavske države imajo visoko obdavčitev za najbogatejše in ti prispevajo največ
Shisui
14. 02. 2016 13.31
+6
Ne obremenjuj se z elito, raje poskrbi zase. Če si revež in ne počneš drugega, kot na 24ur cmeraš cele dneve boš revež še naprej, pa ne zaradi elit ampak svoje nesposobnosti.
ONniON
14. 02. 2016 13.32
+1
resnica boliv zda uglavnem nikoli ne bil in šel vi pa kar
Shisui
14. 02. 2016 13.33
+0
Res je, zato pa samo cmeraš cele dneve, da bi pa kaj naredil glede tega.... Pa ne.
ONniON
14. 02. 2016 13.35
+0
Shisui
14. 02. 2016 13.37
+7
Saj vem da ne. 5 let sem na tem portalu in od tebe drugega kot stokanja še nisem slišal. Niti enkrat še nisi napisal, kako izboljšati položaj, vedno samo cmeranje. Pri 21ih sem ugotovil, da se s takimi ljudmi nima smisla ukvarjati, to je jasno tudi Amerom, zato jim pa dajo bone pa imajo mir pred nesposobnimi.
Kapitol
14. 02. 2016 13.39
+7
JA, ljudje rajši cmerajo in hočejo nekakšne potuhe v nekakšnih socijalnih državah.....kot pa da bi pljunili v roke....Pa, da ne bo pomote, invalidom, bolanim in dela nezmožnim je država dolžna pomagati.......to se potrebuje, ne pa socijalne potuhe za leve lenuhe............Seveda pa je v levaških državah, kjer se goji sovraštvo do podjetništva in ga država ovira, malo težje stopiti na lastne noge s trdim delom, kar je tudi res,...Zato pametni ne volijo levih in višegrajci zato definitivno napredujejo in nas prehitevajo....
Kapitol
14. 02. 2016 13.44
+4
ficfiric 1
14. 02. 2016 14.21
Pri 21 ste velik pogruntal...pa se marsikaj boste...
nikhrast
14. 02. 2016 16.24
-1
Shisui
14. 02. 2016 13.21
+1
Neža001 14.02.2016 11:46:17 kdo pa misliš, da je zadaj??? Amerika! Če pa to do zdej ni jasn, pol pa ne vem... *************** SA je uničila ameriško naftno industrijo v zadnjih dveh letih, menda ja ne verjameš, da jih Ameri nadzirajo? Amerika aktivno bombardira cilje ISISa, kateri dobijo največ finančne pomoči od SA, saj so glavni izvoznik njihove ideologije, se pravi, wahhabizma. Amerika je proti vsem tem, za "zaveznika" jih imajo za to, da jih držijo na kar se da kratki vrvici ampak počasi vse skupaj propada. SA bo še zelo nevaren nasprotnik, upajmo, da jih Rusija in ZDA ustavita, kajti EU nima za burek.
komunjara 1
14. 02. 2016 13.17
-1
najvecji komedijant je edini glas zdravega razuma....... caka ga usoda velikih .... kot MLK in JFK
srebrnibreg
14. 02. 2016 13.14
+6
Samo naj Donald zmaga, da bo kavbojem gvinte rezal s Putinom bosta pa vodko pila.
ONniON
14. 02. 2016 13.10
+2
kaj me briga amerika naj rešujejo svoje težave ki jih je kolikor hočeš , nikoli nebi tam živel
kiboko
14. 02. 2016 13.16
+0
Tipično hlapčevsko stališče. Hlapca nikoli ne zanimajo dogajanja "na dvoru", in tudi na dvoru ne bi živel. Hlapec se gre malega puntarja, ko pa postane vroče, se skrije v gozd.
Blaška
14. 02. 2016 13.18
+3
lepo si napisal; čeprav je zanje le pomembno, kdo postane predsednik, ali tudi ne, saj mora vsak slediti mrežam izza ozadja; vemo, da ZDA želijo, hočejo biti vedno največje, najmočnejše, najbolj pametne in predsednik, ki bi rekel bobu bob, ni oseba, ki bi predstavljala ZDA ; )))) mi imamo toliko težav, vendar jih nihče ne rešuje ; )))
Salamandros
14. 02. 2016 13.18
+4
Amerika je dvor? hahahahaha Dežela z največ zaporniki na svetu je dvor? hehehehe
Kollerik
14. 02. 2016 13.24
+1
kaj se pa zdaj režiš... torej je pač zaporniški dvor...
snakky
14. 02. 2016 14.40
+1
kaj zda počnejo po svetu se te še kako tiče, ali pa ti je čisto vseeno za migracije in begunce, naprimer?
nikhrast
14. 02. 2016 16.26
Tolar, za Ameriko ne i dobil "green card" ker si nesposoben.
Kollerik
14. 02. 2016 13.02
+1
Skozi Trumpov primer vidimo tragedijo politike današnjega časa, ki se je iz resne in odgovorne obrti služenja ljudstvu ponižala na šov, klovnovstvo. Pr nas pa že imamo enega taega prvaka. In kopico manjših, ki mu sledijo.
Neža001
14. 02. 2016 13.05
-2
Kapitol
14. 02. 2016 13.14
+1
Trump ogromno ljudem daje delo in jih tudi dobro plača. za razliko od držav, ki jih osrečujejo levaki.....ljudje imajo tam majhne plače + dodatek v obliki domišljije in prijaznosti.....Ko boste v vašem levolendu uspeli ljudi bolje plačati in zagotoviti več delovnih mest v kruti globalni konkurenci pa se oglašajte, reveži...........
kiboko
14. 02. 2016 13.19
-1
Amerika je specifična, ker imajo ločeno predvolilno in volilno kampanjo. V predvolilni se odločo kdo bo sploh kandidat in to zmaga najbolj radikalna oseba, največji klovn. Kasneje se mora ta klovn preleviti v zmerneža, da lahko osvoji sredino volilnega prostora. Pri nas polika, ki bi lahko izvedel tako zahtevne operacije.
Blaška
14. 02. 2016 13.20
+0
le kdaj je politika nazadnje služila svojemu namenu ? ; povsod sledi samo interesom, v katerih ljudi posameznih držav ni v planu ; )))
Kollerik
14. 02. 2016 13.27
-2
Realwork, ljudje tvojega kalibra težko razumejo, da je politika še kaj drugega, kot pa samo menedžersko vodenje podjetja. Kajti Bog, duhovnost, resnična prijateljstvo in ljubezen, patriotizem... se ne morejo in ne smejo kupiti z denarjem.
Kapitol
14. 02. 2016 13.34
+1
Kdo ti brani duhovnost v ameriki? imaš cerkev in ločin kolikor hočeš kar je tudi prav...Cerkev ni tako stigmatizirana in zatolčena kot v SLO...v skladu s komunistično tradicijo, ljudje so odprti se veliko družijo, zraven imajo pa še visok živjenski standard...in kaj je s tem narobe?......Sicer pa poglej kam piha veter, kam se ljudje preseljujejo, pa so naše razprave tukaj odveč.....
Kollerik
14. 02. 2016 13.44
+0
Saj ne gre za to, da nekdo komu kaj brani. Duhovnost ni in ne sme biti omejena samo na posvečene zgradbe in na urice, preživete v njih... treba jo je udejanjati tudi v vsakdanjem življenu. Toda povsod tam kjer je Bog postal BANČNI RAČUN, to ni mogoče in v tem je keč... Kar pa se tiče naše cerkve... zatolčena??? Lle ta pač žanje grenke sadove svojih nepremišljenih finančnih in ideoloških, da ne rečem še kakšnih drugih avantur. Saj če ti nekomu pridigaš o morali, potem skladno s tem morajo veljati zate bolj strogi vatli obnašanja. V tako imenovanem "enoumju" je bila RKC na Slovenskem dosti bolj spoštovana.
Kapitol
14. 02. 2016 16.49
Aja misliš, kot vlada morale in etike, ki se baje tako obnaša, ko krade državljane s tistimi štosi pripravljenosti in miljon ostalih načinov....
Kollerik
14. 02. 2016 17.09
Je bilo govora o "stigmatizirani in zatolčeni" cerkvi. Torej, če nimaš zadostnih argumentov... mi prosim ne polagaj nekaj drugega v usta in ne preskakuj na drugo temo :)
Kollerik
14. 02. 2016 17.14
Sicer pa jasno in glasno navijaš za gnil sistem, kjer lahko banke mirne duše kradejo milijarde in milijarde, medtem ko vas, oldboyse iz čikaške šole skrbi izklučno le javni sektor. Za vas je idol čim bolj vitka država, sicer sposobna "socializirat" milijardne izgube banksterjev. .... pa saj se po drugi strani lahko oklesti sociala in napravi puf za naslednjih 1000 let, knede... :)
kraljicavesolja
14. 02. 2016 12.14
-2
Smešn mi je, k SRbi pravjo naša SLovenka, vidite, mi smo za njih še zdej naši.
Salamandros
14. 02. 2016 12.29
-5
Nismo vaši in vi niste, naši sprijazni se. Gene imamo popolnoma drugačne in vero tudi. Sploh pa večino Srbov, ki jih poznam vsaj iz srednje šole, so bili za Miloševiča. Človeka, ki je hotel uničiti in zasužnjiti Slovenijo. Domoljubni Slovenci bodo vedno nekaj imeli proti Srbom, saj ste prijateljski pakt zafurali z agresivno in vojno politiko do vseh sosednjih držav.
kraljicavesolja
14. 02. 2016 12.38
+0
KOsovelj, naši ste, naši. Jst sem pa sploh vaša in naša, hehe, k sem miks.
Salamandros
14. 02. 2016 12.40
+1
hahahaha ta je dobra. Nisi več, saj imaš pokvarjen gen v sebi hahahhaa
Kollerik
14. 02. 2016 12.42
-1
:))) Tile ne bodo nikdar HOTELI razumeti, da je mešano že po biološki plati večvredno. Potrditve napisanega pa lahko najdeš že v šolskih učbenikih za biologijo.
Kollerik
14. 02. 2016 12.49
+0
Kosovelju in podobnim "čistunom" bi rad priporočil enkratno delo
Kollerik
14. 02. 2016 12.49
+0
Ma nima veze... Kar veliko "nacionalnih " držav, npr. Nemčija, Italija, Francija... je nastalo z tu in tam tudi nasilnim združenjem RAZLIČNIH plemen v eno "nacionalno" državo. Bismarck, Garibaldi in podobni so to združitev opravili šele v 19. stoletju. In tako so iz različnih plemen z različnim izvorom šele nastali nemci pa italijani itd... Jugoslavija je bila podoben "projekt", vendar ni preživela testa zgodovine. Pomemben vzrok za njen padec so bile kar tri vere, prisotne na tako majhnem prostoru. Da o nacionalizmih malih Slovanskih narodov in sovražnih zunanjih vplivih niti ne govorim.
Skopušnik Janez
14. 02. 2016 12.50
+2
Slovenija zunanji dolg 42milijarde €, Srbija 26 milijarde €, kdo je bolj pameten Kosovelj?
Kollerik
14. 02. 2016 12.51
+2
Sicer pa dam kosovleju prav glede obnašanja (nekaterih) jugovičev, ki prepogosto pozabljajo, da je tu SLOVENIJA. Meni so v armiji v Srbiji dali kaj hitro vedeti, kje se nahajam.
bracobaldo
14. 02. 2016 12.51
Kollerik
14. 02. 2016 12.53
+0
Kot tudi ne lipicanec, ki se rodi izven Lipice?
AlternativeFacts
14. 02. 2016 12.54
-1
( bracobaldo 14.02.2016 12:51:46 Osel. ki se zvali v Lipici ni lipicanec. )...@Hočeš povedati, da lipicanec, ki se SKOTI na Dunaju ni lipicanec?
Kollerik
14. 02. 2016 12.55
+2
Drugače pa so o "pokvarjenih genih" debatirali in tudi udejanjali svoje zločine že nacisti v uničevalnih taboriščih. Kajne kosovlej?
bracobaldo
14. 02. 2016 12.57
-1
Kollerik
14. 02. 2016 12.57
+2
gostb6fa2
14. 02. 2016 12.11
+3
Če bo Tramp predsednik bo prvi uradni obisk v Sloveniji.
Kapitol
14. 02. 2016 12.20
+2
Si zamislite obraze levakov......to bi bilo smeha, ko bi se smukali okrog njega kot majhni kužki, v pričakovanju kreditov....hehehe...
Neža001
14. 02. 2016 12.21
-1
čak, real - a naujo tadesn pr nas zmagal???? A ste se že vdal?
Kapitol
14. 02. 2016 12.25
-2
Najprej morajo ljudje k pameti priti, jim bo še moralo biti malo huje, na kar pa pri levih vladah ne bo treba dolgo čakati....Saj pravzaprav tako že vse razpada, policija in vojska sta ubobožana in na kolenih....npr...
Neža001
14. 02. 2016 12.27
+0
Če prav razumem, pri orto- desnih čakate na tapamentne? A jih nimate?
AlternativeFacts
14. 02. 2016 12.29
+0
pamet je relativna...bolj ko se pomikaš na desni politični pol, bolj te zanima levi politični pol.Bolj ko se pomikaš na levi politični pol, bolj te zanimajo ljudje...real@ Kaj je pametnega na desnem političnem polu, razen tega, da jih zanima leva ideologija?
Franci Luzar
14. 02. 2016 12.30
+5
ha ha Trumpf se svojo rodno Nemcijo ni nikoli obiskal , kaj da bo se Slovenijo, to je za Druzino Busch najbol neumen kandidat! njegova Zenka na njemu vidi le $ Dolarje.
Salamandros
14. 02. 2016 12.35
+3
Jim je Janša zrihtal 300 oklepnikov, danes pa so 3 vozni. hahahaha
kiboko
14. 02. 2016 13.20
+1
Kakšne bedne hlapčevske sanje. Melanie tako debelo dol visi za Slovenijo, Trump pa še bolj.
Kapitol
14. 02. 2016 12.07
+1
Trump bi recimo v slovenska smučšča vložil milijone in jih naredil takšne, da bi vse drvelo gor, in cel kup delovnih mest bi nastalo ......socijalistični siromaki pa domišljijo....a vidite razliko.....? V centru planica so se tudi turisti bunili, da ni dovolj gostnske ponudbe, spominkov....levi geniji so odgovarjali, da je bil evrospki denar samo za športne objekte....očitno domišljija ni dovolj....tudi za potolažit prazne želodce.....
AlternativeFacts
14. 02. 2016 12.11
+0
Jap še posebej v tista, ki so pod 1000m....Daj ne nakladaj nesmislov. Danes pod 1800 nimaš kaj iskat ali vlagat....
Neža001
14. 02. 2016 12.15
-2
real, moj ti službo ponuja - kva zdej? Boš šel delat al te tle bolj plačajo????
Skunk Works
14. 02. 2016 12.16
+2
Kapitol
14. 02. 2016 12.17
+2
Saj pravzaprav ni važno, levi še iz nafto bogate države naredite revščino, reference iz Venezuele......hehe.......
Neža001
14. 02. 2016 12.20
+1
rose, tlele zravn mene sedi - a ga ti tut rabš?
AlternativeFacts
14. 02. 2016 12.26
+0
realwork@ Daj malo počekiraj o venezuelski revščini in kdo jo je dejansko upeljal....Pa še ena mala zanimivost, da premakneš desnico in z njo napišeš kaj pametnega, moraš uporabiti levi del možgan
Skunk Works
14. 02. 2016 12.30
+2
neža, jaz imam žilavega desničarja, ki porihta stvari, kot je treba, zato nimam želje legat pod dvakrat žgane kot leve feministke....
Neža001
14. 02. 2016 12.34
-1
rose, sem mislila, da bi ga rada kaj vprašala - je pa zanimivo, kako razmišljaš... :))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Kapitol
14. 02. 2016 12.35
+0
Laudan, ti tudi arbaš za 500 eur v Sloveniji, e ni nekega zadovoljstva v tem a ne, morda uporabiš malo domišljije, bo morda boljše......
Neža001
14. 02. 2016 12.35
+0
Skunk Works
14. 02. 2016 12.36
+1
neža, muca papala jezik, kaj več bi pa lahko napisala, ti si ziher samska in osamljena.....
Neža001
14. 02. 2016 12.37
-1
rose - nekuk ne maram pohotnih babur.... pa ne me sodit po sebi :)
Kapitol
14. 02. 2016 12.40
-1
Pravi deci pa ne nepohotnih....razen "naprednih" levičarjev, za katere pa niti ne veš, če jim je res do žensk, kot je sedaj moderno na vaši strani
mokocoko
14. 02. 2016 12.41
-1
Kapitol
14. 02. 2016 12.42
+0
Evo so že oglašajo leve feministke, tiste brez dlake na jeziku...če pa jo že imajo, je pa od njene najboljše prijateljice.......
Skunk Works
14. 02. 2016 12.42
+1
Neža001
14. 02. 2016 12.42
-1
Hehehehe, Real - se mi je zdel, da imaš tudi babji nik :)))))).
Neža001
14. 02. 2016 12.43
-1
Neža001
14. 02. 2016 12.43
-1
Kapitol
14. 02. 2016 12.43
+1
moko tam, kjer je to naravno, mi nimamo psov po garažah za to, kot vi.....
Neža001
14. 02. 2016 12.44
+0
real in rose - nekuk nista pršla na svoj račun že dolgo, se mi zdi :)
Neža001
14. 02. 2016 12.44
+0
Skunk Works
14. 02. 2016 12.46
+0
AlternativeFacts
14. 02. 2016 12.47
-1
real@ Ti rišeš črte po avstrijskih cestah za 1000€, tukaj pa jokaš, ko moraš plačati razliko v davku? ...Nič bat zame, ne arbam za 500€, pa tudi črt po germanskih cestah ne rišem....
mokocoko
14. 02. 2016 12.48
-3
neža....he he...ovce koze in....škornje.....
Neža001
14. 02. 2016 12.50
+0
rose, nehaj s temi perverzijami, sam sramotiš se....
Neža001
14. 02. 2016 12.50
+0
Frdaman, real še do Celouca ni pršu iz svojga Spodnjega Tumpleka - sam mal se vn meče tle :)
Skunk Works
14. 02. 2016 12.52
+0
kake neumnosti pišete......skisanje možganov?
Neža001
14. 02. 2016 12.53
+0
Rose, pa probej ti kej pamentga napisat - evo, čakam s pridržanim dihom :)
Skunk Works
14. 02. 2016 12.55
-1
ja pa kaj naj se pa pogovarjam z vami, če ste adijo pamet...
Neža001
14. 02. 2016 12.57
-1
No, pa povej, katere teme obvladaš - se ti bom poskušala prilagodit :).
Kapitol
14. 02. 2016 13.01
+1
Dobro malo smo bili tudi v družbi z levimi feministkami, ki so na ta dan že tradicionalno osamljene, in smo s tem opravili dobro delo za danes, sedaj pa gremo uživat dan naprej z našimi boljšimi polovicami. Verjamem, da ima tudi rosean sedajle bolj pametno in predvsem prijetno opravilo, od visenja tule gor cele ure....
Neža001
14. 02. 2016 13.01
+0
real = rose :))))))))))))))))) menda ne misliš, da ne vemo :)
Skunk Works
14. 02. 2016 13.04
+0
Bolj malo veste... Si ze spekla tortico za danes???
Kollerik
14. 02. 2016 13.05
+1
nekateri baje raje delajo sla do ljed :)))
AlternativeFacts
14. 02. 2016 13.05
+0
real@ Tvoja boljša polovica mora biti zelo ponosna nate, da ti od drugih boljše polovice pomenijo več kot ona...
Neža001
14. 02. 2016 13.06
-1
Neža001
14. 02. 2016 13.07
+1
glede na to, kakšen ego ima real, je njegova gospa njegova boljša četrtina....
Neža001
14. 02. 2016 13.07
+1
rose, še vedno čakam, katero temo boš odprla - nimaš idej?
Skunk Works
14. 02. 2016 13.08
-1
Neža001
14. 02. 2016 13.10
+0
aha, še zmer perverzije... ni moj stil, sori... pa grem zdej, da me nauš čakala.... :)
kiboko
14. 02. 2016 13.21
-3
Trump pri nas zlasti ne bi nikoli vložil.