Tujina

VIDEO: Posnetki ene najhujših nesreč v Veliki Britaniji

London, 05. 11. 2011 09.04 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

V naletu na britanski avtocesti je trčilo 34 vozil. Umrlo je najmanj sedem ljudi, lahko pa se zgodi, da bo število žrtev še naraslo. Ranjenih je bilo namreč 51 ljudi, od tega jih je 17 utrpelo hujše poškodbe.

Nesreča na britanski avtocesti
Nesreča na britanski avtocesti FOTO: Reuters

V prometni nesreči na britanski avtocesti v bližini Tauntona je bilo udeleženih 34 vozil, poroča BBC. Najmanj sedem ljudi je umrlo, 51 pa je ranjenih. 17 jih je utrpelo hujše poškodbe, 25 pa so jih iz bolnišnice že poslali domov. Mediji so sprava sicer poročali o desetih žrtvah nesreče.

Po pričevanju reševalcev je po naletu na prizorišču nesreče nastala ''ogromna goreča gmota'' ponesrečenih vozil. Nesreča se je zgodila okoli 21.30 po srednjeevropskem času na cesti M5, ki povezuje srednjo Anglijo z jugozahodno obalo. Vzrok nesreče še vedno ni znan, utegnila pa bi jo povzročiti gosta megla in močno deževje. Potniki, ki so se po avtocesti peljali, še preden se je zgodila nesreča, so dejali, da je na nekaterih mestih cestišča zaradi močnega deževja prejšnji dan voda stala na mestu in ni odtekala.

Vozniki, ki so malo prej srečno prevozili kraj nesreče pravijo, da se je nenadoma samo na njihovi strani avtoceste pojavil bel gost oblak dolg približno dvesto metrov, ki je hipoma zmanjšal vidljivost na tri metre. Policija bo preiskala, ali je bil to oblak, ki bi ga zaneslo z velikega ognjemeta v ragbijskem klubu v bližini avtoceste. Ognjemet se je namreč končal ravno 15 minut pred nesrečo. 

Namestnik poveljnika policije v okrožju Avon in Somerset Anthony Bangham je dejal: ''Za reševalce je bila nesreča zelo, zelo zahtevna. Večina vozil je gorela, kar je močno otežilo iskanje morebitnih preživelih. Nekatera vozila je ogenj popolnoma uničil.''

Nesreča na britanski avtocesti
Nesreča na britanski avtocesti FOTO: Reuters

Poveljnik gasilcev Paul Slaven pravi, da gre za najhujšo prometno nesrečo, kar jih pomnijo njegovi možje. Motorist Steven Swift, ki se je na prizorišče nesreče pripeljal 30 minut po trčenju, pa je dejal, da je videl goreti tri tovornjake, med pasovi avtoceste pa so ležali ranjenci. ''Prizor je bil grozljiv. Avtocesta je kar žarela od vročine.''

Nesreča na britanski avtocesti
Nesreča na britanski avtocesti FOTO: Reuters

Tudi drugi očividci poročajo o ogromnem ognju, ki je po naletu zajel gmoto vozil. Bev Davis, ki je na bližnjem polju hranila svoje konje, je dejala: ''Zaslišal se je grozljivi zvok avtomobilske hupe, ki kar ni prenehal. Potem je naenkrat eksplodiralo. Od tam, kjer sem stala, sem videla samo tisto, kar se je dogajalo direktno pred mano, saj sta ogenj in dim prekrila celo prizorišče nesreče. Mislim, da je gorelo na kakih 200 metrih avtoceste.'' 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (69)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

safeta
06. 11. 2011 10.19
civitasstain 06.11.2011, 07:24 2 janez.jalen99 " a so naši šli tja odklopit akumulatorje? " Morbit boš zdaj razumel kako je važen izklop akumolatorjev, ko vidiš kako gorijo avti. Nekaj jih je moral užgat, al misliš, da so nekateri v avtih prav v tem času mirno kadili cigarete? ---------------------------- joj, morebiti jaz razumem in ti ne. veš, vozilo včasih res zagori zaradi kombinacije goriva in kratkega stika. ampak to je v 99.9% takoj ob trku. ko mojstri čez pol ure pridejo snet klemo, je ta nevarnost že zdavnaj mimo. vsekakor pa nisi razumel, da sem pisal s kančkom ironije. na tukajšnje članke, ki so "kopi-pejst"... in je vedno osnova članka odklop akumulatorja.
enasmrklja
06. 11. 2011 10.01
ko sem sama v megli vozila po reg.cesti 40-30 na uro je nenadoma le ta postala tako gosta in vidnost nič, da sem se skoraj ustavila, da ne bi peljala s ceste. na srečo za mano ni bilo nobenega. če pa se to zgodi na avtocesti, je to malo bolj drugače. kot da bi ti nekdo nanadoma zavezal oči. če nimaš teh izkušenj enostavno ne moreš razumeti. ljudje smo nažalost preveč omejeni.
zloben
06. 11. 2011 09.38
Zoran Župevec 05.11.2011, 21:11 10 mojstermiha10: Tudi to ni zanemarljiv efekt. Se pa strinjam, da bi morale biti kazni vezane na višino dohodka oz. vrednost avtomobila. ___________ Torej je nekomu ki je na socialnih prejemkih in ima avto vreden recimo 400 € dovoljeno počenjati neumnosti? Torej po tvojem razmišljanju imajo ravno naši Kvadrati te privilegije?
zloben
06. 11. 2011 09.35
janez.jalen9 05.11.2011, 23:14 -18 a so naši šli tja odklopit akumulatorje ___________ Glede na tvoje komentarje - je s tabo vse v redu?
weinheim
06. 11. 2011 08.53
splet okoliščin-včasih ne moreš v takšni situaciji narediti nič,razen moliti......
cirenij
06. 11. 2011 08.44
Vsakemu normalnemu človeku je ob takih tragedijah težko. Kako takrat reagiraš, je drugo vprašanje. Danes si, jutri te ni ali si pa invalid za vse življenje. In zakaj toliko kopičenja bogastva nekaterih? Ga bodo naložili na pleča in odnesli gor? Če bi se postavili v kožo prizadetega človeštva, bi drugače razmišljali. Tako pa skrbijo le za svoje *, dokler jih ne bodo dobili po glavi.
avtodomar
06. 11. 2011 08.35
.....če pa po napačni strani vozijo........
sherum
06. 11. 2011 08.15
fox12 Sam smejim se ti lahko na tvoj komentar . Da nisi tudi ti eden takih ki z nogo za gas pritisne do konca Brzinomer ti kaže če imaš dober avto 180 km na uro in ti brezkrbno uživaš v hitrosti . Ne zavedaš se da te lahko naslednji kilometer odpelje v večna lovišča .
civitasstain@gmail.com
06. 11. 2011 07.24
janez.jalen90 " a so naši šli tja odklopit akumulatorje? Morbit boš zdaj razumel kako je važen izklop akumolatorjev, ko vidiš kako gorijo avti. Nekaj jih je moral užgat, al misliš, da so nekateri v avtih prav v tem času mirno kadili cigarete?
civitasstain@gmail.com
06. 11. 2011 07.20
majorb " Če bi imeli takšne kazni, kot v Sloveniji in tako učinkovit policijski nadzor se to ne bi zgodilo. Si pozabil, da smo v Sloveniji imeli že tudi tak primer, se mi zdi le v malo manjšem obsegu? Mora za vse nesreče bit policija kriva in ne človeški razum?
JEZKE-BLOKIRAT
06. 11. 2011 06.35
+1
kresalova je ze na poti v veliko britanijo da jih resi
Miki777-
06. 11. 2011 01.19
v stilu Final Destination filma. kruto
safeta
06. 11. 2011 00.23
po minusih sodeč niso šli. potem pa je verjetno tole le vaja. po naslovu sodeč... saj na tem portalu takemu naslovu vedno sledi: "...k sreči je šlo le za vajo..."
safeta
05. 11. 2011 23.14
a so naši šli tja odklopit akumulatorje?
Domzalcan
05. 11. 2011 22.10
Angleži imajo daleč najboljšo kulturo na cestah. Tej nesreči je botrovalo marsikaj drugega kot pa neprilagojena hitrost, kar je pri nas najpogostejši vzrok prometnih nesreč (po strokovnem ocenjevanju slovenske policije!)
hanse
05. 11. 2011 22.06
majorb
05. 11. 2011 21.11
Če bi imeli takšne kazni, kot v Sloveniji in tako učinkovit policijski nadzor se to ne bi zgodilo.
Zoran Župevec
05. 11. 2011 21.11
mojstermiha10: Tudi to ni zanemarljiv efekt. Se pa strinjam, da bi morale biti kazni vezane na višino dohodka oz. vrednost avtomobila.
kum11
05. 11. 2011 20.33
Audy05.11.2011, 19:378 točno to je res kar si napisal. pa če vrtljive luči - totalna bedarija samo da je avto dražji in brez haska. nihče se ne spusti v tempomate. ko voziš predno reagiraš poči. pa je sigurno veliko nesreč zaradi tega. pri 100 na uro prevoziš prib.30 m predno reagiraš da kaj storiš je že veliko več metrov. vozijo pa vsi kot v suhem. tudi pri nas
sarkon
05. 11. 2011 20.33
katastrofa , ANGLEŽI NUJNO RABIJO,KRESALKO ZAJCA IN ŽLENDRA,da jih spravijo v red !!!