Tujina

Študenti podporniki egiptovske Muslimanske bratovščine zažgali univerzi

Kairo, 28. 12. 2013 11.52 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Spopadi med policijo in pripadniki Muslimanske bratovščine v Egiptu se stopnjujejo. Slednji so zažgali stavbi dveh kairskih univerz. Bratovščino so prepovedali septembra, zdaj so jo proglasili za teroristično organizacijo.

Molotovka
Molotovka FOTO: Reuters

Študenti podporniki egiptovske Muslimanske bratovščine so danes vdrli v eno od zgradb univerze Al Azar v Kairu, kjer so potekali izpiti, in zanetili požar, so sporočile egiptovske varnostne oblasti. Policija je sporočila, da je bilo aretiranih okrog 60 študentov, medtem ko je požar že pod nadzorom. En študent je umrl.

Islamistični študenti so poskušali prekiniti izpite, ki so se začeli danes, s čimer so želeli izraziti nestrinjanje z vojaškim udarom, s katerim so julija odstavili islamističnega predsednika Mohameda Mursija. Ti študentje so se na univerzitetnem kampusu že večkrat spopadli s policijo.

V petek so v spopadih med pripadniki bratovščine in policije umrle tri osebe. Muslimansko bratovščino so prepovedali septembra, v sredo, po samomorilskem napadu na policijsko stavbo, pa so jo proglasili za teroristično organizacijo. Vlada je namreč za napad obsodila to skupino, ki pa je zanikala vpletenost.

 

  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou

KOMENTARJI (51)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Erogir
28. 12. 2013 14.44
+12
Jest sem muslimanski gej, ki podpira Jankoviča <3
Komentiranje.ni.dovoljeno
28. 12. 2013 14.38
+19
Religija miru. Zažge vse ustanove kjer učijo resnico o vseh religijah.
jenihvetes
28. 12. 2013 14.33
+5
hja, a niso tudi nam včasih prodajal kako lepo je če so narodi "bratski" pa to, no potem je juga pravljična dežela razpadla, ker so narodi komaj čakal da se na osnovi svojih razlik in interesov med seboj pokoljejo? A moramo res še enkrat čez to šolo it, da bomo končno dojel, da je bolje da se vsak drži zase ne pa da se skupaj tišči folk ki se ne more gledat, da se pobijajo, potem pa politiki hlinijo solze in govorijo "nikoli več" in podobne oslarije na vsake par let... Ampak vi liberalci kar naprej sanjajte, pa glejte da boste volili "solidarnost", saj veste, lds kontinuiteta pa to...
unatm
28. 12. 2013 14.22
+6
pomoje so se na izpite slabo pripravili - pa pol je kar je -.-
jenihvetes
28. 12. 2013 14.34
+3
zakaj pa niso samo podkupili prfoksa, tako kot v sloveniji počne to "poštena" mladina?
Komentiranje.ni.dovoljeno
28. 12. 2013 14.40
-1
mal podmažeš, zadeve se uredijo, vsi smo zadovoljni, tako se dela in je mir
enoh
28. 12. 2013 14.04
+4
evropecji smo pozabili, da smo bili stoletja v vojni z nimi za prevačdlo v sredozemlju in ZAKAJ smo se borili...
enoh
28. 12. 2013 14.03
+2
niso vredni počenega groša...
joza gulikoza 1
28. 12. 2013 14.02
+12
Vprašajte Švede, ki so v svoji "levaški" politiki "naprednega" mišljenja načrtno naseljevali muslimansko delovno silo. Kaj pa imajo danes? Pa si oglejte na Youtubu, kakšne navade imajo ti "muslimani" ali bolje rečeno, ali imajo sploh kakšne navade normalnih ljudi...
enoh
28. 12. 2013 14.02
-2
naj požgejo vse.. saj si teh stvari tud ne zaslužojo... so divjaki in okol cele afrike bi mogl postavit ograjo...
enoh
28. 12. 2013 13.55
+1
naj zažgejo vsae... tak niso nekaj vredni... delavne navade nimjao... za to mislijo da je to kaka bolezen
ice4ever
28. 12. 2013 13.44
+13
Vojska bi morala malo bolj pritisnit na te teroristične muslimane, če sami ne zmorejo naj zahtevajo pomoč drugih držav... Pripadnike muslimanske bratovščine zapret za 40 let v arest, pa bodo ti "študentje" bolj premislili ali se splača zaradi enega politika celo življenje v arestu preživet...
Zapornik Tomaž Majer
28. 12. 2013 13.53
-3
Jaz bi za našega Janeza preživel v zaporu celo življenje, da je lahko on na prostosti!!!
tali?ni tom
28. 12. 2013 13.25
+28
kmal bo raketa v ljubljani stala in bratovščina nastala! pa stric se bo iz balkona rakete dru v nekem nam tujem jeziku ki nikakor ne paše sem med nas! nič me ne motijo prišelki dokler se lepo asimilirajo med nas , ko pa hoče par prišelkov pri nas vzpostavit svojo enklavo,republiko je pa to preveč po moje! tistii pa ki je dal gradbeno dovoljenje za raketo se verjetno ne zaveda posledic čez dvajset let! poglejmo kosovo recimo kaj je ratalo ko je oblast dopustila množenje prek vseh meja!
tali?ni tom
28. 12. 2013 13.28
+12
pozabu sem napisat da se to vse dogaja v kakor imenu vere! pa nobena vera uradna ne tista izkrivljena ne podpira stvari ki se ,so se in se bojo na žalost dogajale po svetu! in nobene device ne čakajo izvajalce teh del v raju! zato vero izločit iz vpliva in odločanja v državi kot je bilo to urejeno v Jugoslaviji! vsi smo lepo hodili k maši , eni ker so hoteli , enim ker smo morali in župnik je lepo samo maševal , o politiki ni bilo govora in tako je prav!
higgsov bozon
28. 12. 2013 13.39
+10
se strinjam. pa davke pobrat ,na vse člane družine ..10 eur na mesec za vernika ,potem bomo vidli kolko jih je tapravih hehe
totalka
28. 12. 2013 13.18
+21
Vso vero prepovedat pa bo mir na svetu....
Fredy Meserati
28. 12. 2013 13.11
-4
To so ti, ki jih podpira Amerika... Sicer pa glede mošeje in cerkva... Vsako religijo je treba nazaj držat, da ne dela problemov. Vemo koliko problemov je naredila RKC, ko je bila na oblasti in koliko jih delajo muslimani (na žalost s tiho podporo zahoda). Mi je pa malo mim, da govorite, čes cerkve so naša kultura. Smo sinovi poganov, ki so nas na zelo nasilen način pokristjanili. Tako kot so takrat prišli Kristjani, je sedaj pri nas del muslimanov. Zakaj torej nebi dobili ene džamije? Lahko pa povem, da mi grejo vsi VRHOVNI na živce. Tako ta "veliki" pri tej religiji, kot pri neki drugi. Najbolj pomembno je, da se VSAKO religijo tako rekoč "drži nazaj". Je res, da lahko rečete, češ saj oni tudi ne dovolijo cerkva itd. ampak mi se imamo za razvite, njih imamo pa za ne razvite. Vemo pa, da smo se razvili ravno takrat, ko se je CERKEV odmaknila iz politike. Torej lahko sklepamo kdaj se bodo oni razvili. Ampak kako naj se če Amerika z orožjem podpira teroristične muslimane, samo zato, ker onemogočajo napredek, nenapredni ljudje so pa za Ameriko zastonj delavna sila za njihovo gospodarstvo. Še sreča, da jim je pri Siriji načrt spodletel, kjer so želeli strmoglaviti DEMOKRATIČNO izvoljenega PREDSEDNIKA.
ice4ever
28. 12. 2013 13.41
+7
Amerika ne podpira njih, temveč njihove nasprotnike... Torej ne teh teroristov pač pa je na strani vojske...
Pantokrator
28. 12. 2013 12.54
+13
Veliko knjznico v Aleksandriji so ob zavzetju zazgali mehoti. Veliko anticnega znanja je slo v nic.
Dante18
28. 12. 2013 13.28
-7
Pantokrator
28. 12. 2013 14.53
+4
? Preberi kaj so naredili Arabci ko so zasedli Aleksandrijo! Požgali aleksandrinsko knjinico,ki je bila največja na svetu. Veliko grškega znanja je šlo v nič
jenihvetes
28. 12. 2013 12.53
+22
evo, do sedaj sem bil celo za mošejo v Lj, ampak očitno je res, da je treba take primitivce preventivno nazaj zadržat. Hvala lepa, od danes naprej sem proti džamiji, pa naj mi še kak liberalec pride kvakat o multikultiju, dobi na kepo... Primitivci pred vrati...
hosehemenes
28. 12. 2013 13.18
+9
ti dam prov, čez kakih nekaj let bo eu... mozlem republik.....
action
28. 12. 2013 13.20
-5
kje se dobiva, da ti dam jz eno po kepi k vidm, da ne znaš razmišlat...niso vsi isti...a v cerkvi pa te ne motjo duhovniki k so pedofili mislm sramota res...
hosehemenes
28. 12. 2013 13.26
+6
saj se ne gre za duhovnike ... gre se za extremizem ...
kraljicavesolja
28. 12. 2013 13.27
+3
Preberi, najbolj je, da cel lajf sam 24 ur bereš in vse verjameš.
hosehemenes
28. 12. 2013 13.29
+4
ko to vidim in tudi slišim se spomnim samo tega ,, SREDNJI VEK,,
hosehemenes
28. 12. 2013 13.31
+4
zatiranje ljudstva s strani duhovščine... smešno morda, mozliči so dokaj dojemljivi za to ....
Poirot132
28. 12. 2013 12.25
+48
In vi bi radi gradili še mošeje po ljubljani... Hvala lepa ... za vse znate protestirat za mošeje pa ne...
joza gulikoza 1
28. 12. 2013 12.30
+16
komunizem je internacionalizem. Kaj to pomeni? Pomeni načrtno uničevanje domoljubne, "stare" kulture in le-to menjajo z novo "naprednomislečo" kjer domoljubje in ponos do svojega naroda ni zaželjeno. Pri nas je že bila storjena velika škoda z NAČRTNIM priseljevanjem balkanskih ljudi, da se uniči slovensko bit. In jim je že uspelo. Sedaj pa še nadaljujejo...
PujsTekaTeka
28. 12. 2013 12.31
-10
joza gulikoza 1
28. 12. 2013 12.31
+31
ne, cerkve so naše, to je naša kultura, muslimanizem ni naša kultura, ampak je tuja.
Poirot132
28. 12. 2013 12.37
+20
Tako je... nisem podpornik cerkvene oblasti ampak je na našem območju že zelo dolgo. Nekaj drugega pa je če hočejo vpeljati še eno cerkev ki se po izročilih popolnoma razlikuje od naše.
Poirot132
28. 12. 2013 12.38
+12
Poleg tega je imela v preteklosti velik kolturni vpliv, tudi za slovenski jezik
Misija1
28. 12. 2013 12.39
+22
Cerkve so pri nas prisotne ze vec kot dobrih 1700 let. So del nase kulture, nasega zivljenja, bivanja in prostora. Z zvonovi meni nihce ne vsiljuje vere, menda pa ti je jasno, kaj se derejo iz zvocnikov na mosejah in dzamijah, ter od kje vse to citirajo - namig: iz korana berejo verze! In ja, ce bi zupniki to delali iz cerkva, dvomim, da bi katera se dandanes stala, ker bi se ljudem zmesalo. Smo prevec izobrazeni, da bi se pustili zavajat. Dejstvo je, da v cerkve hodijo samo se starejse babice in dedki, redkokateri odrasli (morda samo na vaseh), ter redki otroci (pa se te tja vozijo tile odrasli, ki so v manjsini). V cerkve ne zahaja skoraj noben najstnik. Casi, ko so prakticno vsi hodili v cerkve, SO MIMO ze vec kot nekaj deset let. Ljudje so odprli oci, kar pa ne velja za vero o kateri se govori v clanku. Njihove verske objekte obiskuje VECINA prebivalcev REDNO! Tudi v BIH ni nic drugace, tam je vera se vedno pregloboko zakoreninjena v glavah ljudi, ki perejo glave tudi svojim otrokom. In to ni dobro, tega si pac ne zelimo v Evropi, s tem ni nic narobe! Tujega ne zelimo, svojega ne damo!
Poirot132
28. 12. 2013 12.40
+9
PujsTekaTeka
28. 12. 2013 12.44
+3
Naši predniki so bili pogani, šele kasneje nam je Rim vsilil rimokatoliško vero. Rimokatoliki so božič so skopirali od poganov.
mogerad
28. 12. 2013 12.47
-4
pa kaj se greste no kaj ne računamo z arabskimi številkami in prav te računice so nas prpeljale v krizo ker z arabskimi številkami računamo dobiček in profit t. to je vsa za ukinit kar prihaja z vshoda
Misija1
28. 12. 2013 13.32
+8
@Printer99: Seveda so bili, samo govorima o pred 2000 leti nazaj! Sej praclovek nikoli ni bil veren, videl je ogenj, ga je naredil sam, ga je cenil in ga je obcudoval. Za njega je ogenj predstavljal bozanstvo, kar pa je logicno, saj brez ognja ni bilo zivljenja (oziroma prakticno nezmoznost normalnega zivljenja, toplotno neobdelana hrana, nic toplote v mrzlih dneh, nezmoznost obdelave materialov itd.). Vsaka vera kot institucija je normalno VSILJENA. Ampak ne govorimo o tem, govorimo o vsiljevanju institucij, kjer cerkev dandanes NE VPLIVA vec na nas, saj smo izobrazeni. Roko na srce, vecina evropejcev ni vernih, pa se vseeno predstavijo kot kristjani, kar je logicno! Za mene je cerkev del okolja, me ne moti, niti mi ne koristi, torej za moje okolje ni moteca. Nekoc je bilo drugace, ampak ti casi so mimo, saj cerkve obiskujejo samo se starejsi ljudje, nasi starsi ne vec (razen redki na vaseh), otroci zelo redko, najstniki pa se bolj ubadajo s tem, kako kul bodo preziveli petke in vikende :) islam pa je druga zgodbica, kar se lepo vidi ze v BIH, ki velja se za najmanj skrajno versko predstavljeno. Gladko lahko trdimo, da je islam v primerjavi s krscanstvom, vsaj dobrih 400 let vzadaj! Kar pa je nekako logicno, saj je krscanstvo vsaj dobrih 700 let starejse od islama. To so zgodovinski fakti, ki jih ne more spremenit nihce, tako to pac je!
higgsov bozon
28. 12. 2013 13.34
-1
misija1 ..če ti nekdo bere knjigo na raketi ,se vsaj potrudi za to kar veruje...te naše hudi*čeve ustanove pa lepo na elektriko uštimajo zvonenje in ti tolče vsakih 15 minut po betici...zakaj ne gre vsake 15 minut človek gor pa udari po zvonu !? In ja ... z zvonovi še kako POSILJUJEJO tudi tiste ki niso verni ! Uni s koranom tulijo gor 3x na dan, zvonik pa užiga vsake 15 minut...sedaj reci da to ni neumno !?
Misija1
28. 12. 2013 15.02
+5
bozon, potrudi se, da siri in vsiljuje svojo vero! Ja, je pa treba priznat da se res trudijo za to kar verujejo, se prevec, videno vsak dan kaj delajo v imenu vere. Zvonovi zvonijo ob dolocenih urah, ko so maše, torej ob polnih urah, ce ze kaj, pa se to ne vsako polno uro in ne vsaka cerkev! Tako da ne širi laži, ce si neizobrazen je to tvoj problem! Jaz nisem veren, pa tudi vecina mojih poznanih ni vernih, pa jih ne motijo cerkve. Mogoce tebe motijo zaradi kaksnega posebnega razloga, ki nam ni znan. Sicer pa so cerkve del Evrope ze skoraj 2 tisocletji, tako da ne kvasi bedarij!
jaka
28. 12. 2013 15.29
+1
godhead
28. 12. 2013 12.20
+1
to so ziher murglje krive..
joza gulikoza 1
28. 12. 2013 13.52
+1