Tujina

Policija: Mati fanta, ki je padel h gorili, ni kriva za nesrečo

Cincinnati, 06. 06. 2016 20.53 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Policija je ugotovila, da mati ni na noben način ravnala tako, da bi lahko otroka izpostavila nevarnosti. S sabo je imela še tri druge otroke, in ko se je posvetila enemu izmed njih, je triletniku za hip obrnila hrbet. "Če kdo ne more verjeti, da lahko otrok v trenutku steče stran, potem očitno nikoli ni imel opravka z njimi," je dejal tožilec.

Usmrtitev gorile - 2
Usmrtitev gorile - 2 FOTO: AP

Policija v Cincinnatiju je končala preiskavo proti materi triletnega fanta, ki je v živalskem vrtu preplezal ograjo in padel v jamo h gorili. Oprali so jo vsakega suma neodgovornega ravnanja, zato je ne bodo ničesar obtožili, je pojasnil tožilec Joe Deters.

Preiskali so vse razpoložljive informacije in ugotovili, da mati ni na noben način ravnala tako, da bi lahko otroka izpostavila nevarnosti. S sabo je imela še tri druge otroke, in ko se je posvetila enemu izmed njih, je triletniku za hip obrnila hrbet, je dejal Deters. 

"Dobil sem na desetine, če ne stotine elektronskih sporočil glede tega primera. Če kdo ne more verjetni, da lahko triletnik v trenutku steče stran, potem očitno nikoli ni imel opravka z otroki," je dejal.

Odločitev je sprejel po izčrpnem pregledu dokazov, ki so jih zbrali preiskovalci, in tudi izjav prič ter izpraševanja dečkove družine. "Če bi na stranišču kadila, potem bi to bila druga zgodba," je dejal.

Harambe
Harambe FOTO: AP

Prav tako je pohvalil in izrazil občudovanje za hitro razmišljanje in ukrepanje zaposlenih, ki so dečku rešili življenje.

V živalskem vrtu je bila takrat s sinom sicer le 32-letna mama.

"S to določitvijo smo zelo zadovoljni, to je tisto, kar smo pričakovali. Je en korak naprej k temu, da ta tragični dogodek postimo za nami in se vrnemo v normalno življenje. Zahvaljujemo se vsem, ki so nas podpirali ves čas te preizkušnje," je dečkova družina zapisala v izjavi.

Triletnik je izkoristil trenutek nepozornosti in preplezal ograjo ter padel v jamo k 17-letni gorili z imenom Harambe. Gorila je dečka najprej skušala braniti, a se je nato zaradi krikov množice prestrašila in vznemirila, zato ga je začela vleči po jarku. Ker niso mogli predvideti, kaj bo v strahu in vznemirjenosti storila, so jo ustrelili in ubili. Poskus uspavanja naj bi bil namreč preveč nevaren, ker uspavalo ne bi nemudoma prijelo, tako pa bi otroka še bolj ogrozili.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (55)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

LeonKralj
08. 06. 2016 18.07
Če menite, da ni prav ubijati živali po nepotrebnem, vabljeni na blog (pisano skupaj): leon kralj pika blog spot pika si
ummax
08. 06. 2016 13.53
+2
Vsi ki spodaj obsojate uboje gorile...a bi (če sploh kdo ima otroke) gledali na zadevo ravno tako, če bi bil ta otrok vaš? Jaz bi za svojega otroka tudi marsikaj naredil...
Puppupapa
08. 06. 2016 14.40
+2
ja, bi. ljudje smo najhujše živali na planetu. gorila je morala zaradi strahu pred človeško paniko umreti. jaz bi pred sodišče poleg vodstva živalskega vrta postavil tudi vse vreščeče in kričoče ter jih obtožil povzročanja splošne nevarnosti.
Definbahija
08. 06. 2016 11.05
+1
In zdej bodo gorilo posthumno obsodili na zločin ker je živela v svojem okolju. " sin opice je padel k prijazni gorili" bi lahko bil članek.
Apostol1
08. 06. 2016 09.49
-2
Kar nekaj člankov je bilo napisanih na to temo vsi z drugim naslovom, dogodek ,ki se je zgodil je pa kristalno jasen. Otrok je po nesreči padel k gorili in pazniki so poskrbeli najprej za varnost otroka ,kar je edino pravilno , jasno pa je da gorila ni kriva samo varnost otroka je na prvem mestu in ne življenje gorile, Vsak oče ali mama ,če bi bil to njegov otrok notri bo temu pritrdil ,tule pa berem take komentarje ,ki nimajo nobene zveze s to situacijo ,nekateri še celo tako izpadejo da otrok sploh ni pomemben , ampak samo gorila . Če bo ogroženo življenje človeka bo zame imel človek vedno prednost pred živaljo. Če pes ugrizne človeka se ga da na seznam nevarnih psov in če še to ponovi se ga uspava ,to je verjetno vsem jasno .Da se še kaj napisati samo nekateri bodo tule še vedno trobili svoje halucinacije ki so običajno brez prave osnove in to velja v največji meri za vegetarijance., ker če bo njihovem bomo tudi pri nas imeli kmalu svete krave kot v Indiji
LeonKralj
08. 06. 2016 16.46
Apostol1 ... praviš, da če bo ogroženo življenje človeka bo imel zate človek vedno prednost pred živaljo. V redu, ne oporekam tvoji tezi. Toda naj te vprašam: kakšen konflikt obstaja med teboj in kravo ali piščancem, ki bi zahteval smrt živali? (retorično vprašanje) ... Človek ne rabi jesti živali, da bi bil optimalno zdrav (prej obratno - živila živalskega izvora škodujejo zdravju), torej konflikta ni. Obenem se vsi strinjamo, da ni prav povzročati trpljenje in smrt živalim po nepotrebnem. Vsi se strinjamo, da se užitek, navada ali zabava ne morejo šteti kot nujni razlogi za povzročanje trpljenja in smrti, kajne? Toda prehranjevanje z mesom, mlekom, mlečnimi izdelki in jajci je moč opravičiti IZKLJUČNO z užitkom, navado ali zabavo. Nobene nuje. Torej, če želimo biti usklajeni s tem kar pravimo, nimamo druge izbire kot postati vegani. Biti vegan je torej skladno z vrednotami VSEH ljudi. V nasprotnem primeru smo navadni hinavci (milo rečeno). Obišči spletno stran (pisano skupaj): how do i go vegan pika com
GR.GO.
08. 06. 2016 09.18
-2
Francine Patterson, je udomačila gorilo in jo naučila komunikacije z uporabo jezika za gluhe. Gorila se imenuje Koko. Ta gorila ima IQ ocenjen med 70 in 90. Afrika ima recimo IQ ravno nekje na tem nivoju. Zakaj smo belci brez pomisleka umorili gorilo? A smo res taki rasisti, da ubijemo gorilo samo zato, ker je drugačna od nas?
GR.GO.
08. 06. 2016 09.21
+4
Zakaj vsi mediji lepijo slike malih belčkov, čeprav je bil mali črnc, otrok črnih staršev?
bus303
08. 06. 2016 09.17
-1
Usraneti ameriški ..
jezek007
07. 06. 2016 21.22
+19
Če je družina že dala izjavo ob razsodbi, bi vsaj s kako besedo lahko izrekli obžalovanje da je zaradi neljubega dogodka preminula tako redka žival. Gorila ni bila niti malo kriva...
SEJBOBOL
08. 06. 2016 08.25
+6
Puppupapa
08. 06. 2016 14.47
zaradi neljubega dogodka? mal premilo se tole sliši če mene vprašaš. zaradi MALOMARNOSTI in povzročanja splošne nevarnosti.
Sputnik
07. 06. 2016 18.04
+8
vidim da se moj komentar zdi sporen kar veliko ljudem tukaj gor. še vedno poveličujete človeka in je človek več vreden od gorile za nekatere. vsem se zdi vredu ubit komarja ki ti gre na živce, ni pa ok če ubiješ psa ali človeka. v vsakem od naštetih primerov si nekomu vzel življenje. je goril komu kaj naredila?? ni. zakaj so jo potem ubili? zaprli so jo v kletko (mučenje živali, človek ni zaprt v kletko ker je to nehumano?!?!?), človek uničuje živalim naravno okolje in jih pobija, potem pa še otrok obtiči v gorilini kletki... in streljajo na gorilo?? torej je človek vreden več od drugih. verniki bi se morali zamislit zakaj je noe reševal živali. da imamo lahko aktiven športni lov slučajno???
anakarkadjeva
07. 06. 2016 19.57
+0
LeonKralj
07. 06. 2016 20.50
+2
rovte
07. 06. 2016 17.28
+12
Če ne more naenkrat obvladati vse štiri otroke potem naj ne gre z njimi naenkrat v ZOO. Boga gorila prav gotovo tudi ni nič kriva., saj je samo žival in si ni prav gotovo želela, da bi bila tam!!
Ramzess
07. 06. 2016 17.08
+4
Nihče drug pa ni opazil kaj otrok počne, ... ne vem če so otroka vprašali, kaj ga je pičilo, da je šel plezat čez ograjo.
LeonKralj
07. 06. 2016 13.04
-2
Veliko ljudi je zelo razburjenih zaradi uboja Harambeja, goriljega zapornika v živalskem vrtu v Cincinnatiju. Ljudje se upravičeno razburjajo. Ni bilo prav zapreti Harambeja v živalski zapor, kot tudi ni bilo prav, da so ga ubili. Toda to, kar so storili Harambeju, ni nič bolj narobe od tega kar delamo vsem živalim, ki jih uporabljamo za hrano (ali katerekoli druge namene). Harambe je precej težji od malega piščanca, čigar telo se prodaja v trgovini za nekaj evrov. Toda z moralnega vidika imata Harambe in brezimeni piščanec enakovredno težo. Harambe ceni svoje življenje enako kot piščanec ceni svoje. In oba cenita svoje življenje enako kot ti ceniš svoje. Življenje je ljubo vsem. Če nasprotuješ temu kar so storili Harambeju in nisi vegan, vedi, da ni nobene moralne razlike med živaljo, za katero misliš, da je "posebna" in živaljo, ki jo ješ. Razpoznaj moralno vrednost vseh čutečih bitij in postani vegan.
flojdi
07. 06. 2016 14.32
-1
. da postanem vegan.. težka . ker me kake parx na leto prime jest rebrca pujska, pa enako kako ubogo bedrce pišcanca. ampak se vsaj Vedno Opravičim in Zahvalim. ker umrejo le zato, ker živim. ?dvoličnost ..; nekako me moti predvsem Prevečno Nesmiselno Mučenje in Ubijanje...........
flojdi
07. 06. 2016 14.34
+0
...ki Uničijo (Ubijajo) vse preveč , kot je (?nujno) Potrebno
LeonKralj
07. 06. 2016 15.31
+0
flojdi ... glede na to, da človek sploh ne rabi jesti živil živalskega izvora, da bi bil optimalno zdrav, je VSAKRŠNO ubijanje živali "preveč nesmiselno in nepotrebno". Jemo jih izključno zato, ker smo tako navajeni oz. ker uživamo v njihovem okusu. Toda istočasno vsi priznavamo, da navada ali užitek ne moreta biti tehtna razloga za zadajanje trpljenja in smrti živalim, saj vsi nasprotujemo dejanjem mučiteljev živali (npr. psov in mačk) ravno zato, ker niso imeli nobenega drugega razloga za mučenje, kot ravno užitek. Dejstvo, da je naš užitek gurmanske narave, njihov pa sadistične, je povsem nepomemben - oba sta moralno neupravičena. Iz tega logično sledi, da niti naše morebitno "opravičilo in zahvala" pujsku ali piščancu ne upraviči njunega uboja. Samo pomisli: ali bi "opravičilo in zahvala" ženski, ki je bila posiljena upravičilo posilstvo? Seveda ne.
flojdi
07. 06. 2016 16.10
.sj. in imam Težavo. ČE bi mi bilo potrebno za piškovo bedrce Ubiti piščanca (ali lepega zajčka) (kot je to znal moj stari ata)..ej .. sem Takoj 200&ni vegan. ( torej se moram Poboljšat. / če bi se še vsi, po tem ne bi bilo potrebno imet lepih pišk po dvajset v mali kletki, jih futrat s predelanimi kakci in umrlimi mladički in
LeonKralj
08. 06. 2016 16.36
flojdi ... izkoriščati živali ni prav, ne glede na NAČIN izkoriščanja. Ali je bolje biti zaprt v večji kletki, preden te ubijejo? Vsekakor. Toda večja kletka ne upraviči odvzema svobode, izkoriščanja in uboja, še posebej če za to ni nobene potrebe (kot že rečeno, človek sploh ne rabi jesti živali). Smo bodisi vegani bodisi izkoriščevalci živali. Tretja možnost ne obstaja. Svet se spreminja tako, da najprej spremeniš samega sebe. Zgodba o gorili iz živalskega vrta v Cincinnatiju je tipični pokazatelj moralne zmedenosti ljudi. Večina ljudi nasprotuje uboju gorile, toda nima niti najmanjšega pomisleka ob tem ko sami ubijajo neke druge živali (piščance, krav
LeonKralj
08. 06. 2016 16.36
Večina ljudi nasprotuje uboju gorile, toda nima niti najmanjšega pomisleka ob tem ko sami ubijajo neke druge živali (piščance, krave,...), ki se v ničemer ne razlikujejo od gorile. Pri čemer je bil uboj gorile storjen v nekakšni "konfliktni" situaciji, medtem ko med njimi in piščancem ni NOBENEGA konflikta, ki bi zahteval njegov uboj. Obišči spletno stran (pisano skupaj): how do i go vegan pika com
flojdi
07. 06. 2016 13.00
+14
.čudno, da moji trije niso nikamor ,takole, Padli, in so vsi še živi . / zelo mi je žal , da so lepo gorilo ubili.
Solatko
07. 06. 2016 10.27
+22
kriv je živalski vrt, ker je sploh omogočil, da triletni otrok prepleza ograjo!
Solatko
07. 06. 2016 10.28
+8
hansola
07. 06. 2016 09.12
+6
Steče stran, ok, to v hipu lahko. Steče stran, prepleza ogrado in grmičevje? malo morgen, 3 letni otroci niso mojstri parkoura.
User416781
07. 06. 2016 09.27
+0
A si bil ti tam, da tako natančno poznaš situacijo? Verjetno mu je mamica naročila, da naj gre pobožat gorilo, a ne?
hansola
07. 06. 2016 09.51
+11
Iz sodišča je JAVNO dostopna analiza (grafična), otrok je preplezal ograjo v par cm višji višini kot je sam velik (halo, 3 letnik??) in grmičevje. Kaj je Tarzan?
foxterier
07. 06. 2016 10.12
+2
mogoče pa ograja ni bila ravno primerna. Ograja, ki jo lahko 3 letni otrok prepleza v trenutku mi ne deluje kot pravilna zaščita. (pa da se ne spravimo po nepotrebnem spet na mater nesrečnega otroka). Kaj pravite?
ficfiric 1
07. 06. 2016 09.00
+13
Ja ce ma mati tolk otrok potem je jasno da ne more vsako sekundo vsakega posebej lovit...mogoce to lahko kaksen superman slovenc to se strinjam...drugace naj pa zoo naredijo tako da ne more noben cez ograjo...se pravi ograja take sorte kjer se plezat ne da..in je stvar resena...
hansola
07. 06. 2016 09.13
+15
User416781
07. 06. 2016 09.20
+1
Zakaj bi bilo potrebno ZOOje zapret? Kar nekaj je vrst, ki so se ohranile le zaradi živalskih vrtov. Potrebno bi bilo postaviti le standarde, ne jih pa zapret.
hansola
07. 06. 2016 10.02
+7
Ker nobena žival tam ne živi lagodno, ZOO-ji niso nič druga kot zapor. Vse zapret, namesto njih pa za v živali naravnem okolju uredit rezervate.
provokatorr
07. 06. 2016 08.43
+5
jaz imam tri otroke in še vedno trdim, da je kriva mati.
onTime
07. 06. 2016 09.15
+1
In jih držiš za roko 24ur na dan, vse 3? Da bojo čez 20 let tok keša zmetal za psihiatra da jim bo žal da niso padl v kakšno kletko?
User416781
07. 06. 2016 09.21
-3
Če imaš ti tri otroke, sem jaz papež. Oziroma obstaja še ena možnost - da se bolj malo ukvarjaš s svojimi otroki.
Brabus
07. 06. 2016 10.22
+0
provokatorr
07. 06. 2016 16.36
-1
ne, nikoli jih nisem držal za rokico, nikoli jih nisem po vojaško vzgajal, ampak sem pa jih vseeno imel pod kontrolo, kaj delajo. tudi ko so se vsi trije razkropili v parku, pa je bil vsak na svojem koncu, na svojem igralu. je pa mi enkrat najstarejša pobegnila na cesto. zaradi moje nepazljivosti, ko sem bil 3 metre vstran.
SEJBOBOL
08. 06. 2016 08.16
+2
Lepo k maš 3 otroke in res je delno kriva tudi mati , vsekakor pa so za mene v večini krive varnostni sistemi-ograja v tem primeru. VERJEMI da ni BREZ VEZE to kar ne pokažejo , torej slike ograje kjer je preplezal deček. Najverjetneje je več kot očitno pomankljiva.
PanterOL
07. 06. 2016 08.23
+5
Glasni ste pa vsi tisti, ki nimate otrok. Dajte se malo zbrati, preden pišete neumnosti.
trollolll
07. 06. 2016 09.43
+2
tudi politike kritizirajo vsi, ceprav niso politiki... isto sportnike itd... so starsi zascitena vrsta? isto je to prostovoljna odlocitev, da mas otroke kot ta, da kandidiras za zupana... potem si lahko slab zupan in fasas kritike. enako si lahko slab fotr.
PanterOL
07. 06. 2016 15.38
-1
Komentarji v smislu zakaj niso streljali raje na otroka kakor na gorilo se tebi zdijo vredu? Politika je pojem, otrok je živo bitje...kot bi primerjal avtomobil in rdečo peso.
mccm
06. 06. 2016 21.57
+21
ne ni kriva mama...kriva je gorila, ki si je ravno na tisti dan zaželela samomora, a vendar v varnem okolju zoo-ja tega ni mogla drugače storiti....zato je očistila kletko, da bo izgledala bolj mikavno in naučila se je osnovnih človeških znakov, za pridi sem. Tako je ta gorila zvabila nič hudega slutečega otroka stran iz varnih rok njegove mame, ki ga je pazila kot svojega sina.
User416781
07. 06. 2016 09.24
+2
Če je kdo kriv, je to v živalski vrt, ker očitno ograda ni bila ustrezna. Otroci pa so radovedni in se ne zavedajo nevarnosti - v risankah so gorile večinoma prijazne. Tudi mi je popolnoma jasno, da ob štirih otrokih ne moreš imeti ves čas vseh na očeh. Ampak domnevam, da ti nimaš otrok...
SEJBOBOL
08. 06. 2016 08.09
+1
Vsi vemo, da ni kriva gorila , odgovornost naj iščejo v človeškem faktorju. Končni razplet bi seveda bil najbolši VSI ŽIVI. Otrok star 3leta ne zna premišljeno razsojat , gorila tudi ne , torej sta oba tu nedolžna. Na žalost so najverjetneje moral razsodit kdo od tih dveh nedolžnih bo preživel. Od tu naprej je torej presoja ZDRELEGA ČLOVEKA in rezultat IMAMO.
Sputnik
06. 06. 2016 21.54
-12
zakaj pa so streljali na gorilo in ne na otroka? je otrok več vreden od gorile???
SEJBOBOL
08. 06. 2016 08.02
+2
Sixto mam rešitev zate ; Ko boš peljal svoje otroke v ZOO priveži otroka ma POVODEC le tko bo gorila in otrok 100% varna .
SEJBOBOL
08. 06. 2016 08.04
+2
Če se ti pa slučajn zgodi pa povodec popusti in se otrok znajde pri gorili , pa prosi VARNOSTNIKE naj podajo tebi puško pa boš ti sam zbiral koga boš ustrelu ....
periot22
06. 06. 2016 21.43
+4
Kje je bil pa oče otrok za šankom?
User416781
07. 06. 2016 09.24
-1