Tujina

Države zapirajo veleposlaništva, nasilje se nadaljuje

Damask, 07. 02. 2012 12.06 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min
Avtor
STA/Reuters
Komentarji
103

Tudi po obisku ruskega zunanjega ministra Sergeja Lavrova nasilje v Siriji ne pojenja. Vladne sile silovito obstreljujejo Homs, kjer so humanitarne razmere vse slabše. Turčija je ruski in kitajski veto v Varnostnem svetu ZN označila za polomijo civiliziranega sveta. Medtem pa vse več držav umika veleposlanike iz Sirije.

Vladna vojska je tudi danes napadla središče upora proti predsedniku Bašarju al Asadu, mesto Homs. Po poročanju Sirskega observatorija za človekove pravice je bilo v silovitem obstreljevanju ubitih najmanj 15 civilistov in štirje vojaki. Po navedbah opozicijskih aktivistov so povsod po tem milijonskem mestu nameščeni ostrostrelci, tako da je gibanje onemogočeno. Primanjkuje hrane in zdravil, prebivalci so brez elektrike – razmere so skratka vse slabše.

Uničeni vladni oklepniki po bojih v Homsu
Uničeni vladni oklepniki po bojih v Homsu FOTO: Reuters

Na drugi strani sirska vlada vztraja, da se v Homsu in drugih žariščih upora bori proti "teroristom". Operacija se bo nadaljevala, dokler v vseh delih Homsa ne bo znova vzpostavljen red, je sporočilo sirsko notranje ministrstvo.

Medtem se je ruski zunanji minister Sergej Lavrov v Damasku sestal z Asadom. Lavrov je po pogovorih povedal, da se je sirski predsednik zavezal h končanju nasilja v državi. Po besedah prvega moža ruske diplomacije je Moskva pripravljena sodelovati pri iskanju rešitve, ki bi temeljila na načrtu Arabske lige. Ta predvideva, da bi Asad oblast predal podpredsedniku države.

Sirske oblasti naj bi tudi izrazile željo, da misija Arabske lige nadaljuje z delom oziroma ga še razširi. Misija je sicer začela delovati decembra, a je konec januarja zaradi razraščanja nasilja v Siriji delo prekinila.

Rusija je v soboto skupaj s Kitajsko z vetom blokirala sprejetje resolucije o Siriji, ki je predvidevala obsodbo sirskega režima. Rusija si želi zadržati vpliv na Bližnjem vzhodu, kjer ima tudi gospodarske interese. Med drugim je največja dobaviteljica orožja sirskemu režimu.

Vodja ruske diplomacije je bil na ulicah Damaska deležen navdušenega sprejema več tisoč ljudi, ki so, kot kažejo posnetki sirske televizije, mahali z ruskim in sirskimi zastavami ter se zahvaljevali Moskvi za podporo režimu.

Med množico v Damasku so zavihrale tudi ruske zastave.
Med množico v Damasku so zavihrale tudi ruske zastave. FOTO: Reuters

Turška pobuda za rešitev krize

Novo pobudo za rešitev krize v Siriji pa pripravlja Turčija. "Kar se je zgodilo v ZN, je fiasko za civilizirani svet," je na današnji tiskovni konferenci povedal turški premier Tayyip Erdogan, ki je izdal le, da bo Turčija pripravila predlog skupaj z državami, ki nasprotujejo sirskemu režimu.

Ameriški predsednik Barack Obama meni, da je treba krizo rešiti brez tujega vojaškega posredovanja. Kljub temu pa ZDA razmišljajo o zaostritvi sankcij zoper Asadovo vlado. ZDA so sicer že v ponedeljek zaprle svoje veleposlaništvo v Damasku.

Veleposlanike so iz Sirije odpoklicale tudi Francija, Velika Britanija, Nizozemska, Španija, Belgija in Italija, pa tudi šest zalivskih držav. Savdska Arabija, Katar, Kuvajt, Bahrajn, Združeni arabski emirati in Oman so še obsodili "množičen pokol neoboroženega sirskega naroda" in pozvali druge arabske države pozvali, naj na naslednjem srečanju Arabske lige sprejmejo odločilne ukrepe "v odgovor na to nevarno stopnjevanje nasilja nad sirskim narodom". Evropska unija za zdaj ne namerava umakniti vodje delegacije EU v Siriji.

Minuli konec tedna je bil eden najbolj krvavih od začetka vstaje proti Asadovemu režimu pred 11 meseci. V sobotnem napadu vladnih sil je po navedbah opozicije, ki govori o pokolu, umrlo okoli 230 ljudi. Mesto so vladne sile napadale tudi v nedeljo in ponedeljek, ko je bilo ubitih več kot 120 ljudi. Opozicijske skupine trdijo, da je bilo v enajstih mesecih nasilja ubitih najmanj 6000 ljudi. Po navedbah Sklada ZN za otroke (Unicef) je med smrtnimi žrtvami tudi najmanj 400 otrok, še prav toliko pa naj bi jih zajeli.

Spremljajte 24ur.com na Facebooku in Twitterju!

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (103)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

skodelica kave
08. 02. 2012 08.06
+2
uporniki=teroristi
Nimivseeno
07. 02. 2012 21.40
+0
Jezektekateka Kaj pol, če niso našli orožja množičnega uničenja, ker smo šli v Irak samo zaradi tega. Kaj pol, če se Tonkin bay incident nikoli ni zgodil, ker smo sprožili vojno v Vietnamu samo zato. Kaj pol, če smo dolga leta podpirali z orožjem in finančno nasilje v Vzhodnem Timorju. Kaj pol, če smo v Nicaragui vršili teroristične operacije za kar smo bili celo obsojeni s strani mednarodnega sodišča ICJ. Kaj pol če smo trgovali z drogo, kar se je ugotovilo v primeru uporabe letal CIE med Kitajsko in Tajvanom, tudi dostopno z mnogimi viri na spletu. Važno, da držim glavo v pesku in živim srečno, kajne.
JezekTekaTeka26
07. 02. 2012 22.58
S tem sem hotel povedat da, al bi ga najdl al pa ne (kem. or.), bi vse razsul ...
Nimivseeno
07. 02. 2012 23.22
+2
Nekateri smo že pred vojno za Irak govorili, da nimajo orožja. Tako kot je tudi priznal francoski zunanji minister v intervjuju. Tako tudi sedaj opozarjamo na to, da so razlogi za napad na Libijo, Sirijo in Iran neresnični, zavajajoči in imajo velike negativne posledice za lokalno prebivalstvo. Profit prinesejo samo peščici.
Nimivseeno
07. 02. 2012 21.33
+2
persing 07.02.2012 14:59:14 Dokazano, kaj? Si si že pogledal na google ICJ (international court of justice) primer Nicaragua vs. USA? Torej priznaš, da tega nisi vedel? Mali koraki na poti k spoznanju.
tinetone
07. 02. 2012 17.43
+1
slikovito, silvestrsko... tovariši jaz vam ne vrjamem
Gavrilo
07. 02. 2012 17.08
+2
bozur
07. 02. 2012 17.03
+9
Po navedbah opozicijskih aktivistov (teroristov)
vrbe
07. 02. 2012 16.51
+7
sej uporniki nimajo orožje so ----neoboroženi toti transporter oklepni se je sam zadeo s proti oklepnom raketom diši nafta in plin
janez6bb
07. 02. 2012 15.08
+5
Zakaj že med množico v Damasku na zgornji sliki vihtijo Ruske zahteve:) ponavad jih zažigajo če se strinjajo ne vihtijo, vma to kaj pomeni, najbrž ne ker ste prepričani tako, kot ste bili v obstoj Iraškega orožja za množično uničevanje, ki ga še do danes niso našli, BRAVO.hehe
JezekTekaTeka26
07. 02. 2012 15.20
-6
Ja in, če ga niso najdl ... kaj ti ni jasno Janzk ...
dadocar
07. 02. 2012 15.21
+5
ni mi jasno da v slovenijji tudi obstajajo takšne ovce, kot si ti
janez6bb
07. 02. 2012 15.29
+7
ja če ga niso našli pomeni da ga ni bilo, leta 2002, res BOLANO razmišljanje:) pa druga skrajnost je da so že mednarodni inšpektorji leta 2002 vpili da irak nima tega orožja:) aja ovce so še vedno nasedle okrog 300-im lažem Busha in bušljev o iraškem orožju za množično uničevanje:) kar ježek dej še enkrat, to pa res ne bo naredilo sprememb, če boš šel enkrat več čez vodo žejen:)
JezekTekaTeka26
07. 02. 2012 15.36
-6
Ja, in kaj pol če ga ni blo ... kaj ti ni jasno ... Janzk ...
janez6bb
07. 02. 2012 15.37
+6
rajši priznajte da ste bili bolj naivni od čeških sobarc, ko ste verjel Bushu, a je tok težko, ziher bolje kot upat da ga bodo našli, ker če bi bilo bi ga v teh desetih letih prav gotovo našli, najbolj tehnološko opremljena in izvežbana voska na tem planetu:)
janez6bb
07. 02. 2012 15.37
+5
sej najbrž jezek res ne premoreš več od ene stavke, kok je to Iq:- 22:)
platon26
07. 02. 2012 15.41
+6
jezek tebi ni jasno da te nateg.... ko elastiko zato si za nas patetična ovčica! Boš ze spregledal!
janez6bb
07. 02. 2012 15.48
+5
o platon ne tako, sej ni sam kriv, če v glavni nima nič.
European22
07. 02. 2012 20.06
-3
Janez peprosto vpršabje za osnovnošolčke. Zakaj ima KEMIČNI ALI tak nadiimek?!? Do sedaj mi nisi ofgovir niti enkrat tukaj se vidi tvoja neumnost in amerofobija!!!! Prokleti antisemist in amerofob!!!
European22
07. 02. 2012 20.07
-2
dadocar
07. 02. 2012 22.36
+2
ker ima rad kemijo XD Kakšne vzdeke bi potem morali dajati ameriškim in Izraleskim predsednikom in generalom? Jedrski, genocidni, morilski?
antiXfashizmXeuXgso
08. 02. 2012 10.40
European22, zaradi tega, ker je s plinom zaplinjeval Kurde. Pobijanje Kurdov je bilo zelo sporno, ko so to počeli Iračani, ko so to počeli Turki, ki so v Nato in ameriški zavezniki, ni bilo nikdar sporno. In, ameriška okupacija Iraqa je bila zaradi iskanja orožja za množično uničenje. Niso našli nič kemičnega, nič biološkega, kaj šele jedrskega orožja. Naši pa so ogromno nafte in ogromozanski vojaški poligon, kjer se lahko na živo testira orožje, se izživlja, nekaznovano pobija, posiljuje,.. skratka sanjska ameriška videoigrica v živo.
JezekTekaTeka26
07. 02. 2012 15.03
-14
Izrael, USA in Eu je rešitev ... ostalo je kamenjanje, posiljevanje, nasilno poročanje mladoletnikov, sekanje rok ... skratka, hvala za kameno dobo ...
kim llsung
07. 02. 2012 15.17
+5
janez6bb
07. 02. 2012 15.21
+4
dobro da nisi dal na prvo mesto Saudske arabije, za američane najbolj demokratične države na tem planetu,:) SAMO NEKATERI SO RES BOGI V SVOJIH GLAVAH.
b77
07. 02. 2012 15.39
-5
marš na kitajsko in rusijo kjer se cedi med in mleko
European22
07. 02. 2012 20.09
+0
Pozabil si grožnje z izbrisom, minometne granate, samorilski napadlci, vsiljevanje njihove kulture v ostale države po svetu!!! No konec koncev si pa poglejte države tm kjer je islam tm je sranje: Nigerija, mali, egipt, sudan, somalija, flipini, malezija, šrilanka, BV. Očitno se vidi da je islam tisti krivec ki kolje in ubija ljudi za svoje ideale, podobno kot hitler, ah sej konec koncev je bil islam zaveznik nacistov in fašistov, ni čudno jabolko ne pade daleč od drevesa!!!
dadocar
07. 02. 2012 22.38
+1
tole trditev bi popravil v tam kjer so ZDA in Izrael je sranje
Spetsnaz
07. 02. 2012 14.57
+11
Mene zanima ! Kdo je dal orozje in kapital tem " borcem za demokracijo "??? Obicajno zahodmni mediji taksne ljudi imenujejo "teroristi "
kim llsung
07. 02. 2012 15.18
+9
to so UPORNIKI ce pa napadejo ameriko so teroristi zanimivo
dadocar
07. 02. 2012 15.19
+6
kapital so priskrbeli Savdska Arabija, Kuvajt, Katar in podobne marionetne države, ki plešejo po notah ZDA. Orožje pa je priskrbela CIA :)
janez6bb
07. 02. 2012 14.52
+11
pop t v zakaj je bil že zadnji moj komentar izbirsan, ki se je spraševal zakaj lahko SAudska arabija počne kar želi svojim ljudem, pa jih nihče ne strmogljavlja. Demokratično, ja in potem svizec zavije letalo v folijo, jao bolan folk pa še kar verjame v bajke o demokraciji:)
der.janez
07. 02. 2012 14.57
+7
saudska arabija je ogorcena nad tem kar se dogaja v siriji in bo sirijskem ljudstvu pomagala na poti v demokracijo, medtem ko oni zenskam ne dovolijo vozit avtomobilov in izvedejo kaksno pa kaksno kamenjanje do smrti. samo to ne moti ZDA ali pa recimo Nemcije (ki je glihkar prodala par miljard orozja) saudicem
Spetsnaz
07. 02. 2012 14.58
+0
janez6bb Mediji so cerkev 21. stoletja...Inkvizicija na sodoben nacin !
janez6bb
07. 02. 2012 15.32
+3
European22
07. 02. 2012 20.11
-1
In koliko jih protestnikov je letos ubila S.Arabija, 2000 3000 4000, dej butec bodi tiho, pa pojdi na youtube pregledovat če si je kdo izmislil kakšno novo teorijo zarote!!!
European22
07. 02. 2012 20.39
-1
Enosavno ker je bil izmišljen oz. laž ki jih ponavljaš iz dneva v dan!!! Tako kot ostalih 99.999% postov ki si jih napisal!
platon26
07. 02. 2012 14.46
+8
pop zakaj ste dali terotisti v narekovaje? Ko ijavi ZDa da se bojuje proti teroristom pa teh narekovajov ne uporabite? Dvojna merila?:) morda pristranskost?
janez6bb
07. 02. 2012 14.55
+8
ZDA so edini teroristi, kar je dokazano tudi na mednarodnem sodišču.
persing
07. 02. 2012 14.59
-4
janez6bb
07. 02. 2012 15.04
+6
V novicah zelo pogosto poslušamo o "terorističnih" državah ali "državah, ki podpirajo terorizem" in podobno. Informacije temeljijo na "splošno znanem", kar pomeni, temeljijo na tem, kar nam servirajo politiki. Vendarle, v demokratičnem svetu velja, da je nekdo nedolžen dokler se mu krivda ne dokaže pred sodiščem. Državo lahko mednarodnega terorizma obsodi le Mednarodno sodišče in to je do sedaj, po naših podatkih, terorizma obsodilo le eno državo. Zato je spisek zelo kratek. Edina dokazano teroristčna država na svetu je: ZDA Ko so v Nikaragvi oblast prevzeli Sandinisti so ZDA proti njim sprožile podtalno vojno, ki je zahtevala več 10.000 življenj. Istočasno je potekala ekonomska vojna. Sandinisti so se na pritiske odzvali civilizirano, niso šli podtikat bombe v ZDA, ampak so se obrnili na Mednarodno sodišče. Le-to je presodilo v njihovo korist ter zahtevalo od ZDA takojšnje prenehanje napadov in povrnitev škode. ZDA so zavrnile razsodbo sodišča in stopnjevale napade. Nikaragva je nato poskušala v Združenih narodih s sprejetjem resolucije, ki bi države zavezala k spoštovanju mednarodnega prava. Resoluciji sta dve leti nasprotovali ZDA in Izrael, prvo leto pa še Salvador. Ni dokazano:) a ne joj smo ubogi v svoje omejenosti in prepričanosti da vemo vse:) ne veš, ker o tem ne piše noben mainstream medij, za ovčice:)
persing
07. 02. 2012 15.15
+0
Če gledamo na vse tako pragmatično potem se sprašujem, kdo sploh ni terorist.
janez6bb
07. 02. 2012 15.19
+2
hehe zdej gledamo pragmatično, prej pa ni bilo res , ter dokazano:) ti kr, zame so pa pravi in edini teroristi američani že dolgo, pa lp, prag
persing
07. 02. 2012 15.27
-2
Dobro smo že izpilili mnenja. Zate so, to je že veliko bolje Še malo pa bova v demokraciji
platon26
07. 02. 2012 15.35
+4
persing dobesedno je uničil tvoje neznanje z svojim znanjem v nekaj stavkih! IN verjemi kar ti povemo če ne si pa sam preveri šele takrat sses boš začel res spraševati oz si postavljati prava vprašanja do takrat pa ti svetujem da si modro tiho ker kot vidiš si šibek v poznavanju dejstev ampak se zanašaš na neko splošno sprejeto "znanje"
janez6bb
07. 02. 2012 15.44
+2
ubožček je, ki nikoli ne bo dojel, če še ni sam. platon to moraš tako kot sva midva , sama z ,pridt do spoznanja, česar pa nekateri niso sposobni, se čudiš, če poznaš danšnji svet, nekaterim je še marsikaj lažjega težko oz nemogoče; imaš pač vse možne primerke ljudi, ki mislijo kaj vse vedo, v resnici so pa polni pranja možganov.
European22
07. 02. 2012 20.13
-1
Janez edini ki so dokazali so palestinci, oni pa niso država in jih noen ne upošteva ker so teoristi od prvega do adnjega. Seveda pa to so izjaili amerofobi razni ex partijci rsovjetke zveze, S.korejci, pa po možnosti kleriki iz fašistične republike Iran!!! Jp Islam je tisti ki ubija, poglej situacijo po svetu, opa ti kmalu vse jasno rata!!!
indal
07. 02. 2012 13.45
+9
A zdej so se pa še na Sirijo spravl....žalostno! Ljudje spreglejte...vse je le igra!
Spetsnaz
07. 02. 2012 14.50
+2
Ni igra ! To je zalostno ! Zato potrebujejo kontrolo interneta! informacije....
European22
07. 02. 2012 20.33
Upam da jih pustijo, pa da se sirijci pkoljejo, ker muslimanom je to v krvi, potem pa naj se zadnji preživeli siric zahvali tebi podobnim, kitajcem, rusom, iranu in podobnim klerofašističnimi državami!!!
JezekTekaTeka26
07. 02. 2012 13.38
+7
Ta pravi turčini so se oglasili ... če 30 kurdov na dan ne postrelijo ali obesijo ... imajo dan žalovanja ...
persing
07. 02. 2012 13.44
-3
Ko bodo ostale arabske države vsaj delček tako demokratične kot je Turčije se bo pisalo leto 2050
platon26
07. 02. 2012 15.38
+1
ej a je bila amerika demokracija ob svojem nastanku in kdaj je to postala? Me zanima če sploh znaš razložiti pojem demokratičen pa ne uporablaj googla;)
European22
07. 02. 2012 20.34
-1
persing težka je pot iz klerofašizma v demokracijo! Jp se bodo mogl 12 letnicam odpovedat, prokleti pedfili!!!
dadocar
07. 02. 2012 22.41
european a sploh veš kaj je klerofašizem? :) kajti če bi poznal pojem te besede, bi se šele potem zavedal, kako neumno zveni tale komentar
dadocar
07. 02. 2012 22.42
res da imajo oni raje fantke kot deklice, ampak vseeno spadajo v tvojo opredelitev :)
Nimivseeno
07. 02. 2012 13.37
+2
V letu 2009 so bili neto naftni izvoz Sirije ocenjeni na 148.000 bbl / d (23.500 m3 / d). [13] Vsi izvozi nafte so jih tržili Sytrol, državno naftno podjetje Sirije, ki prodaja večino svojih količin po 12-mesečni pogodbi . Sirske izvoz surove nafte gredo predvsem v Evropsko unijo, zlasti Nemčiji, Italiji in Franciji, v skupni ocenjeni 137,400 BBL / D (21.840 m3 / d) v letu 2009 po podatkih Eurostata. [21] V letu 2010 je Evropska unija kot celoti porabili $ 4100000000 na sirskih uvoza nafte. [22] To je 4,1 miljarde dolarjev. Zakaj že gremo v Sirijo?
persing
07. 02. 2012 13.41
+0
Mogoče na sex turizem. Pravijo da so ruske žene nekaj lepega.
Nimivseeno
07. 02. 2012 13.55
+4
Sirska nafta in ruske žene so zelo povezane preko zobne vile in mojih rdečih nogavic.
persing
07. 02. 2012 14.05
-1
Spetsnaz
07. 02. 2012 14.55
+1
Nimivseeno Povej odkrito ! Usa in UK, ter Izrael sta se ustrasila zdruzene EU in valute €€€. Kitajci se ne bojijo nikogar, prav tako ne Rusi ! Mi v EU pa financiramo USA in njenega satelita Izrael. Mogoce nimam prav?
persing
07. 02. 2012 15.00
-1
European22
07. 02. 2012 20.21
-1
In pav zaradi tega ker večinoma olja že izvozijo, poleg tega da so delni lastniki fabrik francozi nemci in ostale evropske firme, je tvoja teza ponovno izmišljena oz. kontradiktorna. tako kot večinoma teorij zarot ki si jih izmislite v 1 uri, ker pač so rothcildi krivi da si brezposelen!!!! Prej bi verjel v to da to podpira Iran, ker se tudi zavzema zato da sirija to poštima sama, in s tem bi pridobil partnerico, da bi lahko evropo še bolj pritisnil zaradi embargota na nafto! Jp grem taviti da so Iranci za tem, tako kot so bili za čisto vsemi vojnami na BV-ju!!! Jp najbolj umazan narod, ki si nikoli ni rok umazal!!!!
Nimivseeno
07. 02. 2012 21.11
Gangrena imaš prav. Napad na Irak je bil pretežno tudi zato, ker si je Sadam drznil onečastiti dolar in začel nafto prodajat v evrih. Če se nafta neha prodajat v dolarjih bo dolar jutri propadel zaradi ogromnega dolga 45 triljonov dolarjev in raste. Nihče nima tako velikega dolga kot ZDA.
Nimivseeno
07. 02. 2012 21.17
Torej European je po tvojem Iran kriv, da izrael napada zahodni breg. Je Iran kriv za agresivno vojno Iraka na Kuvajt? Seveda, pravljice.
Nimivseeno
07. 02. 2012 13.37
+8
Sedaj prihaja Sirija in Iran skoraj vsak dan na tapeto. Izgleda, da se mediji ne naveličajo lagati. Laž ponavljaj tako dolgo, da postane resnica. Čez nekaj let pa, joj oprostite. Zmotili smo se. :D
European22
07. 02. 2012 20.22
-1
Kaj naj pišejo vsak dan kako muslimani pobijajo ljudi po maliju in nigeriji?!?
NIPLslo
07. 02. 2012 13.03
+2
Čakam na dan....ko se bo vse obrnilo....podobno kot v Vietnamu.... ;)
persing
07. 02. 2012 13.33
+0
Po vsej verjetnosti so se v Vietnamu borili Rusi.
dadocar
07. 02. 2012 13.57
+1
hahahaha Vietnam je še kr preveč boleča tema za oboževalce Uncel Sama ane? :))
persing
07. 02. 2012 14.07
+1
Koliko je meni znano se zadnje čase Vietnam zelo obrača po Uncel Samovih korporacijah.Z orožjem jih niso premagali, ko pa gre za finance se pa ne morejo izogniti porazu.
dadocar
07. 02. 2012 14.24
+2
Če se gremo že glede financ, bo Uncle Sam, kmalu plesal tako, kot bo partija v Kitajski rekla ;) Enkrat bo potrebno vrniti posojeni denar, al bo ZDA napadla še Kitajsko, da se temu izogne? :)
persing
07. 02. 2012 14.29
-1
dadocar
07. 02. 2012 14.37
+2
Vem da ZDA največ dolgujejo Kitajcem in Japoncem. Vem tudi, da Kitajcem sedaj še ni v interesu, da ZDA gospodarsko propade, kajti s tem posledično tudi sebi pljuvajo v skledo. Ko jim bo pa to v interesu, se Osami in njegovim ZDA ne piše nič dobrega.
platon26
07. 02. 2012 14.48
+1
persing
07. 02. 2012 14.50
-2
Ko jim bo in če jim bo ( Kitajci so sicer hitro pokvarljiva hrana ) bo v tem času druga država vodilna na področju natalitete in fInančega lobinga. Mogoče bo ali ne, so pa na dobri poti. Usa pa so zelo pragmatične države.
European22
07. 02. 2012 20.32
-1
Jst tud ko si bodo muslimani kožce nazaj šival, da jih ne bodo pogruntal!
der.janez
07. 02. 2012 13.01
+13
to je ta ista turcija ki ze skoraj 100 let ne prizna, da je zagresila genocid nad Armenci, hvala bogu da so cez noc postali \"odgovorni clani mednarodne skupnosti\"
Aven
07. 02. 2012 13.04
+9
točno tako. Dvolična Turčija - naj bo raje tiho da jih ne dobi po nosu.
JezekTekaTeka26
07. 02. 2012 12.57
+3
Ne vem zakaj bi rabili demokracijo ... ni to za njih ... ta folk rabi eno žival ... dobesedno žival da jim vlada ... pol pa bo mir ... dokler jih pa z demokracijo futraš so pa kot stekli psi ...
janez6bb
07. 02. 2012 13.05
+5
kaj potrebuje potem šele zahod:)? niste resni nekateri:) posiljevalci, množični morilci,... to so sami islamisti tudi na zahodu a ne:) kakšne neumnosti pišete nekateri) tko kot bi tebe označu za posiljevalca otrok, k vemo pač krščani radi to počnejo, malo na splošno, ker živiš na zahodu:)
European22
07. 02. 2012 20.25
-1
Muslimani so po defoultu posiljevalci, če bi gledali po naših zakonih. Se poročujejo na silo z mladoletnimi otroki čim je star 12 let, kaj sledi po poroki vsi vemo, vemo pa tudi da ta otrok ni bil za to, v razvitem svetu vemo tudi da se 12 letni otrok še ne zna odločiti in kar je najslabše je pa to da jih v to silijo starši! In ti boš potem meni rekel da niso vse kar si gorej naštel, za razliko od njih pri nas morilce, posiljevalce, zaperamo, pri njih pa jih muslimani ščitijo, še sploh v primeru da ubijejo nevernika!!!
persing
07. 02. 2012 12.51
-1
Ja, to pa je prava demokracija.
janez6bb
07. 02. 2012 12.59
+7
hehe od kdaj naj bi pa imel doli demokracijo, te v islamu ni za videt in je tudi ne bo, še manj je pa demokracije po posredovanje američanov. a tisto v Iraku je zate demokracijo, pa še boljša je pot do zate demokracije, tlakovana z življenji 1,3 milijona Iračanov, ter nekaj milijonov brezdomcev, to ti je vpeljevanje demokracije. Pa zakaj bi nekdo, ki ima 4000 letno zgodovino, recimo Iran, rabil demokracijo če država uspeva že nekaj tisoč let, nekajkrat dlje od kao demokratičnih zda:)
dadocar
07. 02. 2012 13.04
+3
Ja če je zahodu všeč al pa ne je Asad demokratično izbran predsedenik Sirije, ki ima podporo 75% prebivalstva. To je več, kot jo ima katerikoli predsednik naših "demokratičnih" držav. Edina razlika je v tem, da na zahodu opozicija dostojno prizna poraz in ne
persing
07. 02. 2012 13.06
-2
googreen
07. 02. 2012 13.29
+0
janez6bb
07. 02. 2012 13.47
+2
mišljena je bila Sirija, se oproščam, Iran je samo polovico mlajši kot Sirija, Iran-Perzija, še vedno nekajkrat več od zda.
dadocar
07. 02. 2012 14.00
+3
Država ki je stara nekaj sto let, bi rada učila vladanja državo ki obstaja že par tisočletij. Država, ki je edina v človeški zgodovini uporabila jedrsko orožje, grozi z napadom na državo, ki jedrsko energijo uporablja v civilne namene? Človek se vpraša kdo je tu nor :)
persing
07. 02. 2012 14.00
+0
Nekajkrat več kot ZDA. Kolikokrat manj razvite? Kako je to možno, daj mi to razložit. Ker ne poznam politike mi odpri oči.
Jimi1
07. 02. 2012 14.02
+3
dadocar.... He,he... praviš "demokratično izbrani".... Podeduje "demokrat" predsedniško funkcijo po diktatorju očetu, če se stem kdo ne strinja, ga pa "demokratično" noč vzame....
janez6bb
07. 02. 2012 14.07
+2
ja zda so stare koliko, 5. stoletji, še ne, IRan je pa bivša perzija, in prve omembe perzije so iz leta 500 pr.n.št, ni to nekajkrat več:) oz starejše:)? nihče ni pisal manj razvite, še en ki zna brati moje neobstoječe misli, med vrsticami:)
dadocar
07. 02. 2012 14.21
V \"najbolj demokratični državi na svetu ZDA\" te tudi \"demokratično\" noč vzame in končaš v zaporih v Romuniji in na Guantanamu. Ali pa te tako kot te protestnike, ki MIRNO protestirajo na Wall Stretu pretepejo kot psa in zaprejo v zapor. To zame ni demokracija Jimi ;)
persing
07. 02. 2012 14.22
+1
Ne vem, zakaj sta Iran in Sirija v dobrih odnosih.
janez6bb
07. 02. 2012 14.25
+2
Jimi a tisti, na zahodu, predizbrani od ne vem koga že za volitve , je pa kaj boljše kot nasledstvo:) pa vsi so že od ne vem kdaj člani CFR itd:) vsem je jasno da je bilo večina ameriških predsednikov prostozidarjev- DEJSTVO, tut Obama javno prizna da je član CFR-ja:) demokratično:) hehe
janez6bb
07. 02. 2012 15.09
European22
07. 02. 2012 20.28
Nisem vedel da je sirija demokratična država, za nekrat vidim da še vedno vodi državo Diktator tiran Asad ki pobija svoje lastne neborožene ljudi, ki so bili primorani poprijeti za orožje!!!! Prva oborožena skupina v siriji se je organizirala lani novembra, do takrat pa je Asad pobil okoli 4000 neoboroženih protestnikov!!! In janez če podpiraš take, potem bi tui podpiral naše policaje če bi streljali po študentih, udri 3000 mrtvihh, tvoja majhna logika *pa bi okrivila za to Američane, ter Izraelce. *