Svet

Spletni nasilneži pogosto na strani storilca, ne žrtve

Maribor, 18. 06. 2019 17.37 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Živa Salobir
Komentarji
57

Lahko v Sloveniji res vsak vsakomur napiše karkoli želi? Ob prebiranju komentarjev, namenjenih hudo pretepeni sodnici, ki se je borila za svoje življenje, se zdi, da je sovražni govor pri nas dovoljen. Strokovnjaki opozarjajo, da se spletni nasilneži ob tako hudih dogodkih pogosto postavijo na stran storilca in ne žrtve.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (57)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

akmt
19. 06. 2019 12.06
saj obstajajo moderatorji, ki so dolžni brisati neprimerne komentarje.očitno so nesposobni opravljati svoje delo, meni brišejo vsak komentar v zvezi z migranti, pa ne napiseš nič takšnega, očitno je dovoljena neka"politika"
krnekilojz
19. 06. 2019 09.01
-1
za brezveze jih sigurno ni dobila, ker če bi bilo tako, bi bilo že veliko pretepenih sodnikov. Možno je, da nima veze z njenim delom, ampak je mogoče možeku nasadila roge pa je možek poskrbel za ta napad. Če bi novinarji delali svoje delo bi objavili zakaj jih je dobila in potem najbrž ne bi bilo ugibanj in postavljanj na storilčevo stran. Vi ne delate svojega dela in večino časa samo pljuvate na karbid, da se še bolj vname vse skupaj. Vi s svojim ne delom povzročate te anomalije.
Malinha
19. 06. 2019 10.11
+2
Najprej se nauči oblikovat svojo misel, če že ne premoreš njene vsebine, nato pa spiši razumljiv, oz. logičen stavek: prvi del tvojega prvega stavka napotuje na to, da jih je dobila z 'vezo', nato stavek do konca izpričuje misel, da temu ni tako, kajti če bi bila 'veza', potem "bi bilo že veliko pretepenih sodnikov". Drugič, tvoj komentar opravičuje fizično nasilje, kjer dobiš drugo čestitko. Tretjič, ni samo možno, da nima veze z njenim delom, temveč je dejstvo, kakor je tudi dejstvo, da ima vezo z njenim delom, kajti postopek preiskave je v teku. Četrtič: ti ločiš delo novinarjev od dela policistov kriminalistov? Petič: "ugibanj in postavljanj na storilčevo stran"; ugibaš ti, nehote si se pa razkrinkal, da se postavljaš na storilčevo stran, sicer tega ne bi zapisal. Šestič: drugim očitaš anomalije, tvoj komentar je pa ena sama logika.
proofreader
19. 06. 2019 08.13
+3
Vi ste tisti, ki imate omogočene komentarje.
Kollerik
19. 06. 2019 10.50
mpotec86
18. 06. 2019 21.56
-1
zato pa cakamo da se zve kaj je ozadje vsega. mogoce je nekdo sedel đabe leto pet deset? pa se je narod na pravo stran postavu? tezko je bit pametn.
Malinha
18. 06. 2019 21.59
+1
Nak, motiš se, celo zavajaš. Pravno etično nenapisano načelo je: "Raje devet krivih na prostosti, kakor en sam nedolžen v zaporu."
miselna policija
18. 06. 2019 21.53
veliko ljudi še vedno ne zna brati med vrsticami!!
JohannDoe
18. 06. 2019 21.45
+0
Vsi, ki spodaj obrekujete moderatorje, imejte v mislih, da se tudi nanje vrši pritisk, tako kot na novičarje ("novinarje" ne morem reči) in tako marsikaj uide, marsikaj pa tudi prehitro pod kolesa pride... da se na koncu pač kompenzira v nekaj, kar vsaj vtis daje.
Uporabnik8879
18. 06. 2019 21.51
Obstaja že nekaj predlogov, kako to področje urediti v novem zakonu o medijih. Kako bomo pa politike ustavili, pa še ni jasno.
Uporabnik8879
18. 06. 2019 21.31
+7
Saj večina teh "nasilnih" komentatorjev je korajžnih le na netu, v resnici so pa navadni reveži, ki so v normalnem svetu izgubljeni in si zato dajejo duška na netu. No v političnih debatah pa je veliko tistih, ki jim je naročeno kako morajo komentirati v interesu stranke, vemo katere.
pukwanadudu
18. 06. 2019 21.22
+0
Od besede SOVRAŽNI GOVOR se mi želodec obrača. To je najbolj zlorabljena besedna zveza. Se pa strinjam da mnogi komentarji res niso na mestu, so neprimerni, žaljvi, in boleči. niso pa "sovražni govor". Sovražni govor je namenjen samemu sebi, in najbolj sovraži samega sebe. Razni mirovni ištituti, politiki in kdo vem še so zlorabili sovražni govor. To je sovražni govor o sovražnem govoru. To ni lepo.
Zmaga Ukrajini ......
18. 06. 2019 21.29
+1
Rudar
18. 06. 2019 21.35
+1
Uporabnik8879
18. 06. 2019 21.41
+4
pukwi...želodec se obrača od vseh komentarjev, ki niso vredni niti trohice kulture, želodec se obrača, ko poslušaš prirejene resnice in laži " v imenu resnice", želodec se obrača, ko se mečejo polena vladi pod noge, želodec se obrača, ko nas strašijo z migranti, ko razvajajo narod in podobno...saj samo pogledaš za kakim nikom se nekdo skriva, ti je takoj vse jasno.
miselna policija
18. 06. 2019 21.09
+9
in kometarji niso bili uprejeni proti pretepeni sodnici ampak proti načinu kako se tretirajo državljani! prvo,drugo razredni dobijo v sličnih primerih varovanje,manj in ničvredni pa dobimo kaj...?recimo,policija pravi da dokler se nič ne zgodi ne morejo ukrepati čeprav je nekdo že 100 x pretepel ženo ali obratno!
Malinha
18. 06. 2019 21.21
+7
Glede policije se malček motiš. Okoliški policaji so še kako seznanjeni z raznimi problematičnimi posamezniki (saj je to njihovo delo), zaradi tega je bil tudi spisan zakon, da lahko že policija sama napiše prepoved približevanja, kjer, seveda, za določeno osebo vedo kakšne nravi je. Glede sodnice pa malenkost zgrešiš zadevo: sodnik/sodnica je funkcionar, predstavlja pravo kot tako in seveda etiko prava, k čemur ga zavezuje prisega. Napisal sem že, da se vlade lahko menjajo (recimo v roku desetih ali stotih letih), etika pa mora obstati 'tam gor' kot občečloveška in nedotakljiva. Sodniška funkcija je tu tista, ki, na kratko rečeno, "objektivira" etiko, ter s tem tudi določeno državo, državotvornost. Etika je na sploh temelj, kjer se vse začne, že sam način pisanja, branja, etc.
Zmaga Ukrajini ......
18. 06. 2019 21.25
+11
Očitno nisi dobro prebral. Kar precej svečkarskega "gnojenja" je bilo. Od tega, da "si je zaslužila", "da 80 % naroda tega napada ne obsoja", "da je začela ulica poravnavati račune s sodstvom", "kaj je počela ponoči sama, če je bil mož doma", "kako to, da pri svojih letih živi v takšni vili - gotovo se je okoristila v sodnih procesih", itd. Skratka, beda od bede...
Zmaga Ukrajini ......
18. 06. 2019 21.26
+1
miselna policija
18. 06. 2019 21.34
-1
ena oseba,tudi državni funkcionar pač ne more predstavljati pravno državo!!in če jo je nekdo nalomil iz privatnih razlogov potem to nima nobene zveze ne z državo in ne s pravom!!nikjer pa ne piše da je storilec sploh vedel da je sodnica!
miselna policija
18. 06. 2019 21.41
+0
"da si j zaslužila" je gotovo obsojanja vredno če ne kaj več!če se pa nekdo sprašuje kaj je počela sama ponoči,od kje taka vila,pa ne more biti sovražni govor,ker so samo vprašanja in ne neke trditve!
Malinha
18. 06. 2019 21.44
+3
Stvar je tudi v zasuku, ki se je neprepoznavno skozi čas obrnil v, upam si reči, narobe smer. Ljudje kot taki smo psihofizična bitja, vsekakor se pa v zadnjih tisočletjih vedno bolj prepoznavamo kot subjekti; vrednost človeka kot takega je postala njegova 'duša', 'duh', torej subjekt, ne pa zunanja podoba. Kar pomeni, da je vrednota subjektivne etike močno zrasla. In ravno to je tisto, kar dandanes dela človeka kot takega, človeka, vrednega svojega imena. Vendar se je pa ta neprepoznavni zasuk obrnil v stvari, v objekte, v po-stvarelost. Dandanes so banke zastražene tako, da vanje ne more tako rekoč niti bacil (da ne pišem o internetnem varovanju). Zakaj? Ker je postal denar najvišja vrednota. Občečloveška etika pa pada na vsakem izpitu, najjasnejši primer je tudi najnovejši, s citati ga je povzel tudi uporabnik MesečevSij.
Zmaga Ukrajini ......
18. 06. 2019 21.51
+2
glej,... seveda obstaja možnost, da je šlo za napad iz zasebne sfere, vendar pa je brutalnost tega napada tista, ki me napotuje na to, da je šlo za "mafijsko" maščevanje. In ob upoštevanju, da je šlo za gospodarsko sodnico, ki sodi v sporih, kjer so denarni vložki lahko zelo visoki, se mi zdi razlaga, da je šlo za napad na SODNICO, bistveno bolj verjetna. In napad na sodnika (ali tožilca) je nekaj, kar je treba najostreje obsoditi. Poglej npr. Italijo, kjer je mafija postala nekaj tako "normalnega", da je sploh ni več mogoče izkoreniniti in kjer so pobili že ne vem koliko sodnikov, tožilcev, tudi novinarjev itd. In to kljub temu, da so ti imeli 24-urno varovanje. Glede tega kaj je počela sama ponoči, se mi zdi to neumno vprašanje. Prav tako tudi od kje ji taka "vila". Kvečjemu me napotuje na misel, da svečkarji živijo v jaških, kolibah, ipd.
miselna policija
18. 06. 2019 21.59
-1
miselna policija
18. 06. 2019 20.58
+11
novinarji sami začnete natolcevati in špekulirati ampak raja ni več tako slabovidna da bi še nasedala brez kritične presoje!
miselna policija
18. 06. 2019 20.47
+14
veliko komentatorjev je razjezil zapis "napad na pravno državo"!še prej ste pa zapisali da se ne ve ali gre za napad zaradi njene službe ali pa privatni!
miselna policija
18. 06. 2019 20.54
+9
sicer pa ne vem zakaj bi bil napad na pravno državo če je v dogodku vpleten državni uslužbenec?
bojer
18. 06. 2019 20.47
+10
...da je pri nas sovražni govor dovoljen.....vsak ima pravico povedati kaj si misli, le odločiti se mora o načinu. Torej sovražni govor" je težka".
Kollerik
18. 06. 2019 20.44
+9
Ves ta ogromen odziv (vsi etablirani so skočili visoko v luft) politike in sodstva kaže na to, kako zelo so nekateri priviligiranci zaščiteni od sistema. Po drugi strani lahko slehernika kje stolčejo do amena, pa bo morda kratka novička ali celo nič. Da se razumemo, nisem za takšne stvari, pa vendar. Kaj pa, če nesrečne sodnice niso narezali zaradi njenega dela, pač pa zaradi kakšnih osebnih stvari??
za bojši jutri
18. 06. 2019 20.37
+9
Poskus posilstva pri belem dnevu, po zaslugi sodstva je storilec na prostosti, ko pa pretepejo eno žensko ponoči, pa cel halo
bojer
18. 06. 2019 20.44
+4
....si hotel reči "pa še posiliti je ni hotel".....
Mirkoca
18. 06. 2019 20.07
+15
Posebej ponoči se žensk ne sme pretepati, naj bo sodnica ali natakarica v parlamentu.
WhiteGenocide
18. 06. 2019 19.56
-1
hahahaha če mate res tak problem z tem da ti nekdo reče po internetu da si ...... ste pa tud tapravi, a je tok težko zapret računalnik
štrekeljc
18. 06. 2019 21.01
+2
Saj bi poskusil, ampak mi domišljija ta hip ne dela in si ne morem izmisliti takih žaljivk, ki bi si jih zaslužil.
haha lol
18. 06. 2019 19.56
+5
95% tle gor vas je takoh spletnih nasilnežev. S tem zgrinjate svoje frustracije na druge, v realnem življenju pa to drugi verjetno počnejo vam.
MilošObili?Srbin
18. 06. 2019 20.01
+6
Morana7
18. 06. 2019 19.41
+6
Sovražni govor bi naj vaši moderatorji vestno , redno in kaj hitro brisali...zakaj ga ne? A ker ste želeli iz tega delat prispevek? Ali morda, ker delijo mnenje teh istih komentatorjev? Zaposlite še koga na tem področju in pošljite jih na kako usposabljanje na to temo, ker zgleda delujejo nekoliko po svoje in ne ločijo sovražnega govora od kulturno izraženega mnenja...
Malinha
18. 06. 2019 19.55
+10
Moj izbrisan komentar: "V zelenem je črna, iz bele zlato polzi, v dlani je srna, vrh gore drevo stoji... THE INVENTION OF BEING, by ivan maria friedman". To je bilo zbrisano. Če kdo v njem prepozna sovražni govor, potem grem sam jutri v najbližjo mentalno ustanovo. Enako velja za pravila: naj mi nekdo napiše kaj je v tem komentarju, kar krši pravila komentiranja in s tem potrebno izbrisa?
MilošObili?Srbin
18. 06. 2019 20.00
+11
moj izbrisan komentar SMRT FASIZMU SVOBODA NARODU!!!
Morana7
18. 06. 2019 20.00
+2
Komentar je bil izbrisan, ker je vseboval angleške besede in ne ker bi šlo za sovražni govor, tudi linki od drugih novic čeprav to ni v neskladju z zakonom na tem protalu niso dovoljeni.
Malinha
18. 06. 2019 20.09
+8
Link od drugih 'novic' je lahko tudi "SMRT FASIZMU SVOBODA NARODU!!!"
Morana7
18. 06. 2019 20.12
+3
Lahko je pa tudi kredibilna raziskava, osebno rajši komentiram na nacionalki, ker mi omogoča večjo možnost argumentacije prav na ta način.
Morana7
18. 06. 2019 20.14
+3
To je pač razlika med privat in nacionalnim, tukaj lahko privoščijo svoja pravila, pristranskost in seveda tudi zapiranje komentarjev.
Malinha
18. 06. 2019 20.33
+5
Na nacionalki sem bil deležen zbrisa neke vsekakor bolj analize, kakor kritike. Kritična ost je bila še bolj topa kot topost noža za maslo. Ho, sem si rekel, nikoli več. In nisem nikoli več komentiral. Tudi sicer so moji komentarji na tem portalu analitični, ter zbadljivi v smislu vzpodbujanja razmišljanja, predvsem in vsekakor lastnega.
Morana7
18. 06. 2019 20.37
+2
Mene tam še niso brisali, tu pa že večkrat.
Morana7
18. 06. 2019 20.45
+0
Prilagam še en svoj primerek izbrisanega komentarja na temo izbora Eme:" Kjegavidis a ne berete te poplave negativnih komentarjev tipa, zmagalo je najslabše...torej je za ta folk Raiven boljša opcija..če sta ta dva defacto najslabša? Kakorkoli sem že napisala spodaj gre kvaliteta tovrstnih izborov že leta zgolj nizbrdo tako, da kaj bi sploh od te kuhinje pričakoval, kot to kar je..." Strašno kaj ne? :)
Malinha
18. 06. 2019 20.54
+5
Primerek je tudi ta, ko sem nekoč prekopiral od nekega uporabnika (mislim, da je bil daerstites...) pod nekim člankom iz vseh njegovih komentarjev zgolj njegove prostaške besede, bilo jih je približno ducat. Moj komentar zbrisan, njegovi komentarji - ne.
Malinha
18. 06. 2019 21.11
+3
Recimo, uporabnik Manandi: "18.06.2019, 20:35:27 BOSANCI pravijo ((( bacaj bombo teraj gamad..??" - Neopisljivo presenečen sem pa bil nekoč pod člankom o migrantih. Pisalo je: "zažgat.. v taborišča z njimi in uplinit..". Spremljal sem kdaj bo komentar zbrisan. Po štirih, petih dnevih ni bil zbrisan, nato temu nisem več sledil.
Zentrum
18. 06. 2019 19.37
+22
Če napišeš mnenje, ki ustreza večini, si civiliziran in progresiven. Če napišeš drugačno mnenje, je to že avtomatsko sovražni govor. Tudi jaz sem prebiral komentarje, preden ste jih vse izbrisali in niti eden ni bil niti blizu sovražnega govora. Ljudje so pisali, zakaj bi lahko prišlo do takšnega dogodka (maščevanje, porazno (z dvajsetimi klicaji) stanje v sodstvu, kjer še noben sodnik v zgodovini Republike Slovenije ni odgovarjal za svoje napake, mafijski obračun?, in podobno). To niti približno ni sovražni govor. Razen če je sovražni govor vsakršna kritika našega sodstva...
MilošObili?Srbin
18. 06. 2019 19.36
+19
kje je svoboda govora