Tujina

Ameriški senat začel preiskavo ruskega vohunjenja

Washington/Moskva, 14. 01. 2017 08.19 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Ameriški senat je začel preiskavo ruskega vohunjenja. Novoizvoljeni ameriški predsednik Donald Trump pa je medtem izjavil, da je pripravljen sodelovati z Rusijo in Kitajsko – če bosta kooperativni. Dodal je, da bodo nedavno uvedene sankcije proti Rusiji ostale v veljavi še "vsaj nekaj časa", potem pa bi jih lahko odpravili.

Trump je pripravljen sodelovati z Rusijo in Kitajsko, če bosta kooperativni.
Trump je pripravljen sodelovati z Rusijo in Kitajsko, če bosta kooperativni. FOTO: AP

Donald Trump je pogovoru za Wall Street Journal dejal, da bi sankcije proti Rusiji lahko odpravili, če bo Moskva pomagala Washingtonu v boju proti islamskemu ekstremizmu in pri drugih zadevah. "Če se dobro razumeš in če nam Rusija res pomaga, zakaj bi imeli sankcije, če nekdo počne res dobre stvari," je dejal. Ob tem je izrazil upanje, da se bosta z ruskim predsednikom Vladimirjem Putinom lahko srečala.

Trump je tudi dejal, da je politika ene Kitajske, v skladu s katero ZDA priznavajo, da je Tajvan del Kitajske, stvar pogajanj. Kot je dodal, mora Kitajska z uvedbo drsečega tečaja svoje valute omogočiti konkurenčnost ameriškim podjetjem. Ob tem je sicer zatrdil, da Kitajske ne bo razglasil za valutnega manipulatorja, takoj ko bo prevzel položaj.

Trump je že minuli mesec postavil pod vprašaj politiko ene Kitajske, s čimer je močno razburil oblasti v Pekingu.

Ameriški senat začel preiskavo ruskega vohunjenja

Ameriški senat je začel preiskavo ruskega vohunjenja, saj so po mnenju sanatorjev poročila o vmešavanju Moskve v predsedniške volitve in možne povezave z ameriškimi političnimi strankami zelo zaskrbljujoča.

Je Putin naložil obveščevalcem vmešavanje v ameriške volitve?
Je Putin naložil obveščevalcem vmešavanje v ameriške volitve? FOTO: AP

Med preiskavo, ki jo podpirajo tako republikanci kot demokrati v senatnem odboru za obveščevalne zadeve, nameravajo zaslišati člane administracije odhajajočega ameriškega predsednika Baracka Obame in prihajajoče Trumpove administracije. Če bo potrebno, jih bodo na zaslišanje pozvali s sodnim pozivom.

Ameriške obveščevalne agencije domnevajo, da je vmešavanje v ameriške predsedniške volitve v prid Trumpu ukazal ruski predsednik Vladimir Putin.

Preiskava bo pod drobnogled vzela ocene obveščevalcev in druge informacije o povezavi med Rusijo in posamezniki, ki so bili udeleženi v političnih kampanjah. Večino dela bo potekalo za zaprtimi vrati.

Rusija ne komentira domnevnih stikov s Trumpovo ekipo

Rusko zunanje ministrstvo danes ni želelo komentirati poročanja medijev o domnevnih telefonskih pogovorih med bodočim svetovalcem za nacionalno varnost novoizvoljenega ameriškega predsednika Donalda Trumpa in ruskim veleposlanikom v Washingtonu.

Namestnik zunanjega ministra Sergej Rjabkov je za rusko tiskovno agencijo Ria Novosti dejal, da "ne komentiramo dnevnih delovnih stikov našega veleposlaništva ali predstavnikov zunanjega ministrstva s kolegi iz drugih držav, vključno z ZDA".

Washington Post je poročal, da je Michel Flynn 28. decembra lani večkrat po telefonu poklical ruskega veleposlanika v Washingtonu Sergeja Kisljaka. Po navedbah časnika je Kisljak bodoči administraciji posredoval vabilo za udeležbo na mirovnih pogovorih o Siriji, ki jih bosta 23. januarja, tri dni po Trumpovi inavguraciji, v Kazahstanu gostili Rusija in Turčija.

Trumpov bodoči tiskovni predstavnik Sean Spicer je dejal, da sta Flynn in Kisljak govorila o "logistiki vzpostavitve telefonskega pogovora med predsednikom Rusije in novoizvoljenim predsednikom po njegovi prisegi". "To je bilo to," je dodal.

Turški zunanji minister Mevlüt Cavusoglu je v petek dejal, da bodo vabila na pogovore v Astano verjetno odposlali prihodnji teden, tako Turčija kot Rusija pa se strinjata, da bi morale na njih sodelovati tudi ZDA.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (638)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Dule Med
15. 01. 2017 15.35
+1
PUTIN JE PAMETEN SLOVAN NI VODENA OVCA OD SAMEGA HUDIČA, TRUMF MU SLEDI, KAR POTPIRAM SEM VESEL ZA OBA - SUPER .
nikhrast
15. 01. 2017 15.41
+0
Kaj bo Trump, egoist, misli da bi lahko naredil osebno kakšen biznis s Putinom, Američani pa gledajo na Ruse kot zaostali, reven folk.
gcek
15. 01. 2017 14.31
Navadno novinarsko nakladanje in kaj lahko Amerika naredi Rusiji nič in Rusija Ameriki isto nič oni se dogovarjajo ,vi pa po starem grizete lp.
nikhrast
15. 01. 2017 15.39
+1
Za Ruse je problem ker so ekonomsko nula, nizek standard, za zahod nepomembni, nekaj plina in nafte, težke industrije...
scorpio50
15. 01. 2017 12.56
+4
Amerika je zlo! Čim prej jih je treba zbrcati na njihov kontinent!
nikhrast
15. 01. 2017 15.34
-2
Vprašaj folk v Vzhodni Evropi kaj misli o Rusih, bi našel nekoga ki je prijazen do Rusov?
nikhrast
15. 01. 2017 20.01
Precej poljskih in ukrajinskih prijatelejv imam tu, vsi sovražijo Ruse.
IdolinHeroj
15. 01. 2017 11.45
+1
Js sm pa preprican da so Murgelski skrati z svojim udbamafija 3000 projektom na skrivni operaciji mecariski morski pes shekal in omogocel trumfu zmago!!!Zato ker milan kucan nadzoruje tudi zda s. korejo in kitajso!!!!
fljfo
14. 01. 2017 21.54
+1
Sedaj, ko bosta Rusija in ZDA skupaj potegnili bomo tenko piskali
srebrnibreg
14. 01. 2017 22.02
+2
Al83
15. 01. 2017 13.42
+0
Z izvolitvijo konzervativcev v Franciji, si lahko Amerika, Rusija, Anglija in Francija razdelijo Svet na 4 kose in jim praktičo nihče na Zemlji ne more nič. Če bi se odločili za to seveda.
Skunk Works
14. 01. 2017 21.42
-2
Za danes sem končala z delom, sedaj pa še pride kaj druga na vrsto...no tisti, ki jim je aktivno sexualno obdobje samo bled spomin, tako kot juga, se bodo pa še naprej glodali okoli Trumpa, na to lepo sobotno noč....uživajte....vsak po svoje....
srebrnibreg
14. 01. 2017 21.44
+3
Samo, da ti pri partnerju baterija ne crkne.
srebrnibreg
14. 01. 2017 21.37
+2
Trump ni bil včasih v stranki demokratov?
trumpet2018
14. 01. 2017 21.57
+0
pa to ni Janša, ki ima še zdaj deponirano izkaznico na zvezi komunistov :) za vsak slučaj , če ga vržejo iz SDS
nikhrast
15. 01. 2017 15.31
Vidiš kako se je Janša spametoval, Trump je pa samo egoist, brey principov, "Make Trump Great",
srebrnibreg
14. 01. 2017 21.34
+4
CyberWorm90 14.01.2017 21:03:58 -1 1 2 kje smo ostali? aja trump je zmagu pa se lohka na glawo obrnete : ))))......Trump je zmagal vendar ne po volji volivcev ampak na račun podkupljivih elektorjev. Sicer pa tudi, če bi zmagala Clintonova bi bilo isto sr anje vendar na drugačen način.
CyberWorm90
14. 01. 2017 21.40
+1
spet špekulacije : ())) ajde recmo : ))))) sam wseeno je razlika : ))) tam predn koga dajo w politko ga prej prewerjo : ))) če ne drug fbi itd : ))) kle pr nam pa pol pogruntaš da je w parlamentu ena banda lopowou : ))))
srebrnibreg
14. 01. 2017 21.46
+1
Ni nobene špekulacije. Tako je in nič drugače, ker je Clintonova dobila kar tri milijone več glasov. Mi je pa vseeno kateri je dobil zmago, ker je eden trotl večji od drugega.
CyberWorm90
14. 01. 2017 21.50
+1
elektorji štejejo ne folk : )))) odwisno w keri zwezni držawi zmagaš : )))) beri spodej od konfederacije kaj naj rečem spet : )))
Skunk Works
14. 01. 2017 21.34
-1
Slovenci so res en hecen narod....Leta 1990 so na plebiscitu z neverjetno večino 95% izglasovali odcepitev od najboljše države na svetu, z najboljšim sistemom na svetu.....no od vsega skupaj jim je ostal samo najljepši grad na svetu.....pa jim spet nekaj ni prav.....
srebrnibreg
14. 01. 2017 21.36
+4
Rozika verjemi mi, da bi v primeru ponovnega glasovanja, če bi ljudje vedeli kaj se bo zgodilo s Slovenijo bil rezultat takrat obraten.
fljfo
14. 01. 2017 21.37
-1
In začuda imamo danes kar nekaj podpornikov agresorja...narodni ponos je očitno pod nulo
Skunk Works
14. 01. 2017 21.39
-2
Ne, ne samo pozabili so kakšen obup je bila juga....sicer ne bi bilo nikdar 95%....
fljfo
14. 01. 2017 21.44
-1
Nismo izvedli lustracije in ravno ostanki politike agresorja so nas spravili v nezavidljiv položaj
srebrnibreg
14. 01. 2017 21.47
+2
fljfo
14. 01. 2017 21.52
+0
srebrnibreg
14. 01. 2017 21.54
+1
Če bi tisto bil za nas agresor bi se pri nas tako končalo kot v Bosni in v Vukovarju. Še sreča, da sta nas Kučan in Drnovšek tega rešila.
Emeritus
14. 01. 2017 21.54
+2
fljfo
14. 01. 2017 21.57
-1
srebrnibreg
14. 01. 2017 21.59
+3
Arkonas- to je moški kateri se predstavlja z ženskim imenom.
srebrnibreg
14. 01. 2017 22.01
+3
Ne ni bil. Ti vojaki so dali *zakletvo*, da bodo branili bratstvo in edinstvo in tega so se morali držati. Je pa res, da so bilo zavedeni z enim namenom in ciljem v katerem pa ni bilo Slovenije. Na srečo. Tisto 10 dnevno dogajanje ni vredno besede agresor ampak samo povod in začetek poti k enemu drugemu cilju.
fljfo
14. 01. 2017 22.03
-1
Od podpornika Beograda in nasprotnika Slovenstva nisem pričakoval drugega odgovora...joj GorenjskiMornar
srebrnibreg
14. 01. 2017 22.05
+1
Ja čuj GorenjskiMornar jaz ti pišem o realnosti ne o sanjah. Pazi, da ne boš na Medvoškem klancu nasedel, ko boš plul proti Tržiču.
fljfo
14. 01. 2017 22.14
-3
srebrnibreg
14. 01. 2017 22.19
+3
Kar sanjaj. Čisto po sektaško spet druge obtožuješ saj si ti pisal o Tržiču ne jaz.
fljfo
14. 01. 2017 22.19
-1
A veš kje je Beljak? Pa ne mi sedaj pisat o jajcih....hahaha
fljfo
14. 01. 2017 22.26
-2
bertoolin 12.12.2016 21:08 O tem, kako Tržič napreduje in prevzema posel Kopru pa nič ne napišete? srebrnibreg 12.12.2016 21:11 Imaš prav. Ravno včeraj sem se zaustavil v Tržiču, ko sem se peljal na Jesenice pa gradijo veliko pristanišče. bertoolin 12.12.2016 21:15 Joj maloumje!...A imamo na gorenjskem pristanišče?!?! Pomisli še enkrat... srebrnibreg 12.12.2016 21:16 Imamo Tržič in ti praviš, da prevzema Kopru posel. Torej? bertoolin 12.12.2016 21:20 Joj maloumje drugič....Monfalcone, po slovensko Tržič, mestece, ki je le deset kilometrov od slovenske meje ima pristanišče, ki močno konkurira koprskemu....A prav moraš javno kazati svojo nerazgledanost?!?! A si že slišal tudi za Gorico, Videm ali Trst morda? srebrnibreg 12.12.2016 21:22 V mestu Monfalcone sem bil verjetno prej kot ti in se tam lepo imel. bertoolin 12.12.2016 21:27 Zelo argumentirano si se izvil, čestitke!
fljfo
14. 01. 2017 22.26
-2
trumpet2018
14. 01. 2017 21.31
+0
na youtubu je en res za ckrnit smešen video :) ) Putin in Trump skupaj plešeta : Thug Life Trump Calls CNN Fake News 2017 EPIC COMPILATION
trumpet2018
14. 01. 2017 21.59
šele zdaj sem opazil, da v ozadju pa Obama, oblečen v talibana, hahahah, epsko!
CyberWorm90
14. 01. 2017 21.03
-1
kje smo ostali? aja trump je zmagu pa se lohka na glawo obrnete : ))))
korintos23
14. 01. 2017 21.06
+2
Kljub 3 milijone manj glasov! Zmago pa je.
fljfo
14. 01. 2017 21.10
-1
CyberWorm90
14. 01. 2017 21.10
+1
si kdaj slišu za konfederacijo? : ))) amerika ni k slowenija k je sam ena držawa : )))
korintos23
14. 01. 2017 21.12
-1
CyberWorm90
14. 01. 2017 21.12
+1
že samo ime powe združene držawe amerike : ))) tam je 50 držaw s swojimi zakoni itd : )) majo skupno wojsko pa federalce aka FBI itd
fljfo
14. 01. 2017 21.13
Kori, če pa je prijatelj tvojega Putina?!
CyberWorm90
14. 01. 2017 21.14
+2
se prau če bi mel tak wolilni system k ga mamo mi k smo sam ena držawa bi pol 3 najwečje ameriške zwezne držawe odločale o temu kdo bo predsednik : ))) ostali če bi šli al pa ne na wolitwe bi blo wseeno : ))) zato je elektorski system : )))
korintos23
14. 01. 2017 21.16
+1
Cyber, po novem so ZDA-združene družinske države!
korintos23
14. 01. 2017 21.17
+2
CyberWorm90
14. 01. 2017 21.18
+0
to temu runklu korintosu nikoker nemor dopowedat da nemorš slowenije pa amerike primerjat : )) lohka kwečjemu europo pa ameriko : ))) ti kot zwest wolilec korintos si kdaj dau glas za junckerja w europskem parlamentu????
korintos23
14. 01. 2017 21.19
+0
Cyber, zato pa treba iti volit! Na dan kronanja pride tudi 29 organizacij proti Trumpu, nič ne bereš? Imel bo samo 800.000 gledalcev, Obama 1.800.000?!
korintos23
14. 01. 2017 21.20
+1
Cyber, kaj je narobe z našim volilnim sistemom če gredo vsi volit? Ene države imajo to z zakonom določeno-mus.
CyberWorm90
14. 01. 2017 21.20
+1
kdo je izwolu junckerja w europskem parlamentu : ))) si ga ti obkrožu? ga je folk izwolu???
CyberWorm90
14. 01. 2017 21.23
korintos23
14. 01. 2017 21.24
Cyber, ja folk, delegati! Kolko litrov imaš v riti?
CyberWorm90
14. 01. 2017 21.27
+0
aleluja kaj misliš da so pa elektorji : ))) marsowci al kok?? : )))
srebrnibreg
14. 01. 2017 22.05
-1
fljfo
14. 01. 2017 21.01
+0
Sedaj, ko bodo Rusi in Ameri skupaj potegnili je pričakovati še več vojn in nepravic na svetu...
CyberWorm90
14. 01. 2017 21.05
-1
korintos misli da je wojna rusija pa amerika k ena fuzbal tekma da bo lohk duma sedu na kawču pa nawijal pa pol kle komentiral : )))
korintos23
14. 01. 2017 21.07
+1
Rusi in Ameri se ne bodo nikoli ruknoli, vojna ni cviček!
CyberWorm90
14. 01. 2017 21.08
-2
spat si pozabu korintos da smo w NATO paktu : ))) za putina bi ratali sowražniki : ))))
CyberWorm90
14. 01. 2017 21.09
-1
reci hwala da je zmagu trump : ))) če bi una hitlery nwm kaj bi blo : ))) wiš da so demokrati čist zbezlali w ameriki zadnje čase : )))
fljfo
14. 01. 2017 21.10
+1
Kori jaz sem napisal, da bodo skupaj potegnili...
korintos23
14. 01. 2017 21.13
+2
fljfo, če se hočeta dva kaj zmeniti, morata oba kaj popustiti, totadva pa sta lahko samo numero uno! Putin je Trump pa misli da je.
Nikiiy
14. 01. 2017 20.52
+6
AMERIŠKA vojska RAK rana sveta...
korintos23
14. 01. 2017 20.54
+2
Trump izjavil da ne bo svetovni policaj, ko prevzame bo vso potegnil domov.
korintos23
14. 01. 2017 20.37
+1
Putin pozval Trumpa 23.01..2017 o skupnem sestanku o Siriji, kaj pa sedaj?
fljfo
14. 01. 2017 20.42
+1
Se bosta dogovarjala o delitvi, kakor Nemci in Rusi za Poljsko?
korintos23
14. 01. 2017 20.44
+0
korintos23
14. 01. 2017 20.36
+3
Zakaj pa Angela vedno bolj mlati po Trumpu?
Jaka 3.3.
14. 01. 2017 20.39
+0
ker ji je Melanija vseeno prevelika konkurenca, da bi se stari smuku okol
korintos23
14. 01. 2017 20.45
+0
korintos23
14. 01. 2017 20.49
+0
Jaka 3.3.
14. 01. 2017 20.51
+2
torej nekaj zna in ne zgolj prodajat meglo
korintos23
14. 01. 2017 20.52
+0
Kdo zidar? Zidat ja, s politiko je pa bolj švoh!
Jaka 3.3.
14. 01. 2017 20.56
+1
Jaka 3.3.
14. 01. 2017 20.18
+5
prav zanimivo bo videt pokončne in neodvisne EU voditelje, ko ameri prekličejo sankcije proti Rusiji, ki jih je uvedel zločinec, kako bodo sledili velikemu bratu...
Jaka 3.3.
14. 01. 2017 20.18
+1
korintos23
14. 01. 2017 20.34
+0
Jaka 3.3.
14. 01. 2017 20.37
+0
to je kot 3x7=21 ali 7x3... je isti k... bi Janezek reku
korintos23
14. 01. 2017 20.37
+0
Ni isti, ti si napisal da je to naredil demokrat Obama!
Jaka 3.3.
14. 01. 2017 20.42
+1
in v čem je razlika med enimi in drugimi??? kot Balaševičev petelin, ki je skakal na gosi in race... princip isti, ostalo se le nianse... ene in druge tako kontrolirajo orožarji
korintos23
14. 01. 2017 20.47
-1
Jaka 3.3.
14. 01. 2017 20.51
+4
Obama je mirotvorec. Za mir je kolateralno ubil kak miljon dva...
korintos23
14. 01. 2017 20.53
+2
Bušek jih je samo v Iraku tri, za Sirijo tudi piše, v Libiji so pa klali Francozi in Angleži, zakaj, to pa menda veš.
Jaka 3.3.
14. 01. 2017 20.57
+1
odpis dolgov... pa borba proti prenaseljenosti planeta
Nightyfly
14. 01. 2017 19.51
+5
Klasik 14.01.2017 16:16:59 7 7 Ta panika v medijih glede ruskega vpliva na volitve in hekanje v električno omrežje je takšna smešnica, da se človek vpraša kdo je na tem svetu še normalen. Ko nekdo pomotoma povleče kabel iz vtičnice in nastane tema, so krivi rusi. Strokovnjaki se smejejo kot nori nad tistimi primitivnimi malware kodami, ker jim je jasno da Rusija zna te stvari delati izjemno strokovno in če bi res želeli kaj, bi celotno ZDA zelo bolela glava. Putinu to ne pade na kraj pameti, ne potrebuje še tega problema ima dovolj drugih. Skratka, vsem je jasno, da je zgodba smešna. Vprašanje se glasi zakaj torej se nekdo kot lastnik največjih medijskih hiš tako vneto trudi iz Rusije narediti grešnega kozla? Jasno je, da bo Trump imel težko delo, razmerja v svetu so se krepko spremenila in niti Rusija niti Kitajska nista več nekaj kar bi lahko podcenjevali, imata potencial rasti in to pomen težave za imperij kot je ZDA. . Ne glede na vse bosta svoj vpliv širili in prepričan sem, da bo veliki imperij moral pregrupirati svoje sile. Stroški imperija in njegove prisotnosti povsod po svetu so namreč katastrofalni. Tudi Sovjetska zveza je padla na stroških obsežnega sistema. To je Trumpu še kako jasno in že išče, kje bo vse našel prihranke. Kup varnostnih agencij požira davke kot volk, rezultati pa so kilavi, to je bodočemu predsedniku jasno, mu sploh ni potrebno gledati v poročila. Če takšne neumnosti trosijo po medijih nekdo vegetira na davkoplačevalskem denarju in nič ne dela. On pa je obljubil, da bo davke zmanjšal. Tega pač ne bo mogel, če ne najde prihranke. Skratka čistka v tem federalnem gnezdu bo zagotovo. Zahteval bo objektivne podatke in to obvlada. Če ne bo uspel, ne bo znižanja davkov. To pa je za republikance najbolj važno od vsega. Briga njih za človekove pravice, zdravstvo in šolstvo..
korintos23
14. 01. 2017 20.38
+0
Ti še vedno misliš da državo vodi, na Ameriko mislim, predsednik?
korintos23
14. 01. 2017 20.42
+0
Ti misliš da bo odpušča JS in JU? Hahahaha
srebrnibreg
14. 01. 2017 19.49
+2
Pričakujem, da bodo svečkarji letos vsi na Vršiču, ker ga ima tudi Putin rad oni pa njega.
fljfo
14. 01. 2017 19.49
+0
Seveda, ultrakapitalisti skupaj držijo...
srebrnibreg
14. 01. 2017 19.50
+5
fljfo
14. 01. 2017 19.51
+1
srebrnibreg
14. 01. 2017 19.55
+2
Ne rabiš ponavljati, da se imaš za Gorenjskega mornarja. Tisto svoje pristanišče lepo brani pred Avstrijci, da ga preko Ljubelja ne napadejo.
CyberWorm90
14. 01. 2017 19.55
+3
srebrni še ni pogruntu da je putin desničar : )))
srebrnibreg
14. 01. 2017 19.57
+2
Kočevc od kdaj pa desničarji desničarja tako napadajo in tako grdo o njem pišejo kot so o Putinu ob obisku Vršiča?
Animal_Pump
14. 01. 2017 19.59
+4
To niso bili desničarji...to so bili eni sektaši ,ki se igrajo desničarje in zavajajo.
CyberWorm90
14. 01. 2017 20.00
+2
ma lej boli me za une swečkarje tam itd : ))) rusija ni weč biwša sowjetska zweza : )))
Animal_Pump
14. 01. 2017 20.04
+2
Izjava Putina...Kdorkoli ne pogreša Sovjetske zveze,ta nima srca. Kdorkoli si pa želi Sovjetsko zvezo nazaj, ta pa nima možganov....vse je povedal kaj si misli...pri nas pa levaki upajo, da je komunist...tisti, ki se pa špilajo neke desničarje pa to še vedno mislijo ;P
fljfo
14. 01. 2017 20.07
-1
Svečkarji so sramota za domoljubno strujo...
CyberWorm90
14. 01. 2017 20.08
-1
CyberWorm90
14. 01. 2017 20.09
-3
eni kle še kr sanjajo enga titota pa yugo pa blablabla : ))) sprijaznite se : ))) ni weč yuge : )))
fljfo
14. 01. 2017 20.09
+0
CyberWorm90
14. 01. 2017 20.12
+1
fljfo
14. 01. 2017 20.22
-1
Žal imamo pri nas še veliko pripadnikov ti. Fronte za boljši včeraj...
korintos23
14. 01. 2017 20.43
+1
Cyber, Juge ni, jugo leta za penzijo pa so in samo to šteje! Jaz nisem ubogi socialec v mama hotelu!
fljfo
14. 01. 2017 20.59
-1
korintos23
14. 01. 2017 21.05
+2
Koga Juga napadl, Slovenijo misliš? To pa imaš prav!
korintos23
14. 01. 2017 21.15
+1
fljfo, nisem jaz jugofil, v Jugi sem bil mlad, ustvaril družino, zgradil hišo, naj to zavržem, pozabim?
fljfo
14. 01. 2017 21.16
-3
Začuda imamo pri nas kar veliko podpornikov teh agresorjev...narodni ponos pod nulo
fljfo
14. 01. 2017 21.29
-2
Saj tudi tvojemu dedu nismo zamerili, ker je bil mlad v AvstroOgrski
fljfo
14. 01. 2017 19.39
-2
Amerika in Rusija prijateljujeta...mislim, da to ne bo nič dobrega za nas "ostale"
BildiTheEmperor
14. 01. 2017 19.43
+0
No dejstvo je da je Juga živela na račun spora med tema velesilama. Ampak si bo treba najt kak drug vir preživetja. Recimo posnemat kak Lichtenstein, Monaco, Luxemburg, Novo Zelandijo, .....Avstrijo.
srebrnibreg
14. 01. 2017 19.44
+5
Nas kateri smo prijatelji Rusije in Rusov nimamo zaradi tega težav.
fljfo
14. 01. 2017 19.44
+0
Juga je živela na račun posojil in izkoriščanja pridnih Slovencev...
srebrnibreg
14. 01. 2017 19.45
+3
Primorc s takimi krmi tiste kateri niso živeli v tistih časih. Slovenija je živela na račun Juge ne obratno. Preveri kam so Slovenske tovarne prodajale svoje izdelke.
fljfo
14. 01. 2017 19.45
+0
GorenjskiMornar, ja sedaj boš moral prijateljevati tudi z ZDA, če si bi bil rad pravi ruski lakaj
srebrnibreg
14. 01. 2017 19.47
+3
Prav imaš Gorenjski mornar kateri imaš pristanišče v Tržiču. Na tvojo žalost bodo Američani Rusom lakaji.
fljfo
14. 01. 2017 19.49
-1
GorenjskiMornar, toremj hočeš reči, da podpiraš agresorje slovenske zemlje?
Animal_Pump
14. 01. 2017 19.50
+4
Putin je politik po katerem bi se morali vsi zgledovati...še Trumpa nauči kako se demokratične socialiste pa liberalce na verigo da, kot je to doma naredil...potem bosta fenomenalen tandem ;)
fljfo
14. 01. 2017 20.03
-1
Srebrni alias GorenjskiMornar, ker je smeh pol zdravja in bi rad, da se skupaj nasmejimo bom prilepil debato, kjer si si prislužil nov nadimek bertoolin 12.12.2016 21:08 O tem, kako Tržič napreduje in prevzema posel Kopru pa nič ne napišete? srebrnibreg 12.12.2016 21:11 Imaš prav. Ravno včeraj sem se zaustavil v Tržiču, ko sem se peljal na Jesenice pa gradijo veliko pristanišče. bertoolin 12.12.2016 21:15 Joj maloumje!...A imamo na gorenjskem pristanišče?!?! Pomisli še enkrat... srebrnibreg 12.12.2016 21:16 Imamo Tržič in ti praviš, da prevzema Kopru posel. Torej? bertoolin 12.12.2016 21:20 Joj maloumje drugič....Monfalcone, po slovensko Tržič, mestece, ki je le deset kilometrov od slovenske meje ima pristanišče, ki močno konkurira koprskemu....A prav moraš javno kazati svojo nerazgledanost?!?! A si že slišal tudi za Gorico, Videm ali Trst morda? srebrnibreg 12.12.2016 21:22 V mestu Monfalcone sem bil verjetno prej kot ti in se tam lepo imel. bertoolin 12.12.2016 21:27 Zelo argumentirano si se izvil, čestitke!
srebrnibreg
14. 01. 2017 20.11
+1
Monfalcone je Monfalcone Tržič je pa Tržič in to v Sloveniji pa se ti lahko pameten delaš kakor se hočeš.
fljfo
14. 01. 2017 20.13
+0
Hahaha GorenjskiMornar....zgoraj imaš celotno debato in mislim, da nima smisla, da se izvijaš....sicer pa je smeh pol zdravja....hahahaha
srebrnibreg
14. 01. 2017 20.15
+3
Kar smej se iz svoje norosti samo mene zraven en vleci. Si isto kot sektaši kateri svojo norost izkoriščajo, da bi druge za nekaj obtožili. Vsako te... pač ima svoje vesele.
fljfo
14. 01. 2017 20.18
-1
Saj je vse črno na belem skopirano zgoraj...toliko o norosti ali bolje maloumju....Si že kdaj slišal za Beljak? Pa ne mi odgovarjati, da oni v jajcu....Hahahahaha
AlternativeFacts
14. 01. 2017 20.22
+1
Monfalcone je za Slovence samo Tržič, ne delat sramote slovenskim zamejcem...A je potem Čedad samo Cividale, ali pa Doberdob samo Doberdo? Zakaj je potem Koper tudi Capodistria?....Mona tu pa ratam alerhičen, ko mi takole tolčete po rojakih.....
fljfo
14. 01. 2017 20.23
-2
GorenjskiMornar skuša pač s tem prikriti svoje (dokazano) maloumje...sicer pa smeh je pol zdravja, zato sem to prilepil
Kollerik
15. 01. 2017 08.04
fljfo.... berem tvoje poste in mi je zraven popolnoma jasno, da si kljub neki tvoji igri "neodvisnega domoljuba" sektaš. Na finto si padel prevsem s svojim neumnim sektaškim pristopom in nameskim nerazumevanjem določenih stvari... do tistih časov, ko smo pobje dajali zakletvo svoji nekdaj skupni domovini in za razliko od tebe, tabornika tam v armiji hebali ježa. Saj pravim, vsak se enkrat razgali in ti si se.
PIKAPOLONICA1994
14. 01. 2017 19.32
+4
V Sibiriji je dovolj mesta še za eno Ameriko, na srečo....
BildiTheEmperor
14. 01. 2017 19.35
+2