Tujina

Turčija v Francijo izgnala 11 terorističnih borcev

Ankara, 09. 12. 2019 09.51 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Turško notranje ministrstvo je sporočilo, da so v Francijo izgnali 11 terorističnih borcev, sicer francoskih državljanov. Ankara vztrajno kritizira zahodne države, ker te zavračajo sprejem svojih državljanov, ki so se pridružili skrajni Islamski državi.

"Enajst francoskih državljanov smo izgnali v domovino," je pisalo v izjavi turškega notranjega ministrstva.

"Turčija ni od nikogar zapor na prostem ali hotel," je bil prejšnji teden kritičen tiskovni predstavnik ministrstva Ismail Catakli. Zagotovil je še, da bodo izgnali vse osumljence.

Oblasti sicer niso posredovale podrobnosti o francoskih državljanih. Tako ni jasno, kje so jih zajeli, česa so osumljeni in ali so povezani z IS. 

Ankara kritizira zahodne države, ker zavračajo sprejem svojih državljanov, ki so se pridružili skrajni Islamski skupini (IS). V turških priporih je še okoli 1200 tujih članov IS. 

Turško notranje ministrstvo je prejšnji teden sporočilo, da so v domovine od 11. novembra izgnali 59 tujih teroristov, od tega so jih 26 poslali v ZDA in Evropo. V statistiko so všteti tudi otroci.

Turčija vztraja pri deportacijah, četudi jim bodo v domovini odvzeli državljanstvo.

Turški predsednik Recep Tayyip Erdogan je pred časom zagrozil EU, da bo Turčija v evropske države izgnala še več borcev IS, če bo povezava uvedla sankcije proti Ankari zaradi vrtanja nafte in plina v ciprskem morju.
Turški predsednik Recep Tayyip Erdogan je pred časom zagrozil EU, da bo Turčija v evropske države izgnala še več borcev IS, če bo povezava uvedla sankcije proti Ankari zaradi vrtanja nafte in plina v ciprskem morju. FOTO: AP
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou

KOMENTARJI (100)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Petur
10. 12. 2019 19.13
Sekakor se evropi slabo pise. Se danes mislim da francozi futrajo tiste s po 130 mrtvimi na vesti,zdaj jih bo nekaj vec,dokler ne bodo vseh skupaj osvobodili pajdasi,se ve s katerimi drzavljanstvi.
pursuit
09. 12. 2019 21.00
+1
Povsem pravilno. Država v kateri imajo državljanstvo, pa naj poskrbi ali bo to nagrada, ali jama :)
Mor4na
09. 12. 2019 19.56
+4
Erdo Erdo, dokler si pa nafto od njih kupoval, te pa ni skrbelo kaj počnejo a ne? Dvoličnež!!!
Uporabnik113189
09. 12. 2019 19.42
+5
Najprej bi veljalo omeniti, da bodo v Franciji morali krepko premisliti o tem, koga so jim poslali. Ali so res teroristi. Mogoče so pa po rodu Kurdi, kar je za turke več kot dovolj za nalepko terorist. Je pa hkrati upravičena tudi dilema, ali bi kurde Erdogan pustil živeti. Iz dosedanje prakse je to precej nemogoč scenarij. Vsekakor pa je terorist za Turčijo nekaj povsem drugega, kot za naše pojme. Kaj je torej Erdi poslal Macronu? Trojanskega konja?
Domendo
09. 12. 2019 21.18
+1
Kurde hitro prepoznaš. So bolj podobni sadamu huseinu. Mladi bolj, ko je bil mlad, stari pa ko je bil star. Kyrdinj se pa noben nebo branil so kar fejst punce.
korintos23
09. 12. 2019 19.34
+7
Pravilno, naložiti na avione in poslati v njihovo prvo domovino, od koder imajo državljanstvo.
TheEarthIsFlat
09. 12. 2019 18.36
+8
Municija je bolj poceni, pa plin tudi.
Principat
09. 12. 2019 17.10
+5
evropa potrebuje in bo do tega tudi prišlo , kot v 20. stoletju
dragan krstic
09. 12. 2019 15.46
+11
Zakaj bi Erdogan v Turčiji nasilno zadrževal francoske državljane. Naj delajo Francozi z njimi kar hočejo. Macron naj jih vzame v svoj kabinet kot svetovalce za BV in Afriko.
antilevi?ar
09. 12. 2019 16.26
+4
Ti ljudje nikoli v Turčiji niso bili. Erdo jih je šel iskat v drugo državo in sedaj jih prodaja lastnim državam, pa naj razume kdo more?
piamlakar
09. 12. 2019 15.33
+1
nikhrast
09. 12. 2019 19.18
+4
Supervillain
09. 12. 2019 15.26
-10
Razlika med IS in ZDA je pa kot dan in noč med sabo so si vedno bili najhujši sovražniki in se borili med sabo.Lp
antilevi?ar
09. 12. 2019 16.28
+9
Kako razlika kot dan in noč? A ne vidiš, da so to isti. Ameri so jih ustvarili, vzgoljili, šolali in plačali,.torej je to isto.
M teorija
09. 12. 2019 15.15
+8
Priznat kurdistan ni druge!?
Domendo
09. 12. 2019 14.14
+17
Vprašajte ga kolk njegovih turkov se je borilo za islamsko državo. Meni se ta številka zdi majhna ki jih on pošilja v izvorne države. Iz Rusije tudi vemo, da jih je bilo kar nekaj, ki so odpotovali na teren. Tudi iz azijskih dežel. Ti muslimani prav iščejo sovražnike po svetu a noben jih ne upošteva 5%. Ko ni kurdov je pa potrebno mal na Evropejce lajat. Naj se vpraša kaj je narobe z njegovo politiko, da mu je toliku delavnih turkov zbežal iz turčije.
antilevi?ar
09. 12. 2019 16.28
+9
Zanimivo,.a svojih Isis-turkov nebo vzel nazaj?
NeMoresVerjet
09. 12. 2019 13.55
+15
Turčija je podpirala teroriste ampak vseeno. Države so vedele, da se njihovi muslimanski ekstremisti pridružujejo ISISu pa niso ukrepale. Edino prav je, da same zaprejo in obravnavajo lastne državljane. Pričakovati, da bo za naše norce skrbela tuja država samo zato, ker je ne maramo, pač ne bo prineslo nič dobrega. Jutri nam lahko spustijo milijon ekstremistov v EU in potem tole uporabijo kot precedens. Pa smo gotovi. Najceneje bi bilo sicer, da se jih neoborožene spusti skozi množico Sirijskih očetov in mam, pa če pridejo čez živi, se jih deportira, ampak ker živimo v "demokratičnem" svetu, ki ignorira genocide, potem pa daje pravice zajetim teroristom to pač ne bo šlo čez.
scipio
09. 12. 2019 13.21
+1
RTE (TR Broj1) jih zna takole po francosko pošibat Macronu. Macron (FR Broj1) pa naj jih zdaj po turško šibne v Kandahar ali Faludžo ali Timbuktu, tja, od koder povečini itak izvirajo. Če pa od tam slučajn niso, pa s tem pač bodo. Postali in ostali tam. Dokler pač bodo. Za v Evropo očitno niso, o tem so se izrazili več kot jasno, mogoče so pa za med svoje tam dol, kdo ve, kako zelo in za kako dolgo. Pa niso jim valjda ne francozi in ne njihova marseljeza in ne njihov eifflov stolp in ne vlak TGV in tudi ne njihov CanCan in verjentno tudi ne njihov šampanjec krivi za to, tudi če so ob vsem tem gor zrasli, v slednjem primeru še toliko bolj ne. Pa tudi naša kranjska klobasa ne, prmejduš! Ostali bi (tile ex-pati ali še bolje že njihovi tastari) v svojih prvotnih očetnjavah, se tam pečali s čim koristnim, se oženili enkrat ali magari še enkrat ali pa večkrat in bi zdaj imeli kakšnega otroka ali ducat njih tam dol, vse to že toliko predtem. Tako pa zdaj takole internirani, inkriminirani in razseljeni krožijo po kontinentih, pa brez vozovnic in potnih listov in brez pravih izgledov, da se kdaj skontajo z zahodom in našimi vrednotami in zahtevami za dostojno in produktivno življenje. Od takih ljudi nikoli ni bilo in tudi ne bo nikoli nič dobrega, še najmanj pa takole pred krščanskim božičem in zahodnim novim letom. Tile niso in nikoli ne bodo kot so bili in še so slovenski ex-pati v Argentini, ki so se po WW2 eksilirani in mnogi (ne pa vsi) nič krivi morali prilagoditi novemu okolju z delom in prizadevnostjo in vzgojit svoje potomce kot lojalne državljane svoji novi domovini. Spomnite se, ko oblikujete svoja stališča do teh vprašanj, tudi nedavnih dogodkov po Parizu, Nici, Stockholmu, Londonu, Bruslju itn teh zadnjih nekaj let in mesecev in kdo je koga in njih koliko, pa kako zelo in s čim.
dajno
09. 12. 2019 13.19
+18
V Franciji pa dosmrtni zapor, nekje od boga pozabljenem kraju
korintos23
09. 12. 2019 13.18
+11
Če ima Turčija v taborišču 11 francoskih državljanov, kateri so se pridružili IS, zakaj jih ne bi smela izgnati v svojo domovino? Bodo psa že Francozi potem za njih poskrbeli.
kaktusar1
09. 12. 2019 12.46
+23
če nebi turki napadli kurde v siriji in jih pregnali iz pokrajine, nebi imeli nobenih težav s temi borci...samo iziljevanje Turčije, na katero pa eu ne da jasnega kontra
HUSO BOSS
09. 12. 2019 12.37
+12
PRAVILNO!!! Kdo BO PA VZDRŽEVAL TO Gama D
Melita Medved
09. 12. 2019 13.06
+16
Zdaj jo boš ti, oz.tvoji starši, ker bo ta gama D živela in delovala proti Evropi na račun Evrope.
HorstWiesel
09. 12. 2019 12.06
+46
Najbolj prav bi bilo, da bi ankara isis teroriste izročila siriji oz. sirijski regularni vojski. Ona bi že vedela kako min kaj s teroristi.
Melita Medved
09. 12. 2019 13.07
+7
Niso nori, da lastne vojščake pošljejo v smrt.
nightifly
09. 12. 2019 12.00
+39
Tole izigravanje in izsiljevanje tega Turka se bo en dan koncalo . Ataturk je bil pred 80 leti veliko bolj napreden in jasnoviden kot tale populist ,ki vlece naravno pot turskega naroda spet nazaj v preteklost in v avtoritarnost enega vladarja -boga alaha. Absurd . Samo turski narod mora narediti red doma . Ce hocejo Ergogana naj ga imajo ,toda to ne pomeni ,da bo implementiral svojo voljo vsepovsod . Merklova bi pa tudi kaj lahko rekla in zascitila interese cele Evrope , se posebno ,ker je Nemcija zrasla na delu turskih gastarbeiterjev in pridnih rok drugih narodov sveta . Meklova ima doma do 5 mio Turkov , ki ze oblikujejo tudi delno oblast v Nemciji . Verjetno je ze prepozno za spremembe .
Zmaga Ukrajini ...
09. 12. 2019 13.00
-3
Nemčija ni EU,... in mimogrede - Merklova je dobro poskrbela za svojo državo, država še vedno "raste" s pomočjo migrantov. Nemčija ima danes 25% migrantov, kamor so všteti tudi potomci migrantov (torej vsak četrti Nemec izvira po rodu od drugod), imajo dober sistem zaposlovanja (celoten migrantski val iz leta 2015 je zaposlen), imajo programe integriranja, usposabljanja, itd., če se jih kdo noče udeležiti, bo nemudoma izgnan, itd. Ne vem kaj naj bi Nemčija še počela. Reševala celo EU? Več kot očitno posamezne države članice tega nočejo (zlasti višegrajci), mnogih ta problem niti ne zanima, in rezultati so tudi to, o čemer govori ta članek. In iz tega izhaja, da ima problem predvsem Francija in glede tega ima Erdogan prav. Zakaj naj bi on "pospravljal" vso umazanijo za drugimi. Poleg tega ga EU stalno nateguje, .... tako s članstvom v EU, kot z denarnim nadomestilom za zadržanje migrantskega toka. A zdaj naj pa še teroriste zapira? EU nikoli ni mogla skupno pristopiti k problemu migracij, in to je največja škoda v tem problemu, zato naj zdaj pač vsak sam rešuje "svoj vrtiček". Strinjam pa se, da je Erdogan novodobni turški sultan in se Ataturk verjetno "obrača v grobu" ob pogledu, kako Turčija drsi v islamizacijo in "nazaj v neke druge čase", kako je omejena svoboda govora, medijev, itd.
Melita Medved
09. 12. 2019 13.10
+6
Domendo
09. 12. 2019 13.12
+1
Nemčijo boš hvalila, ki je pravtako odgovorna za priseljevanje in zločine v svetu. USA pa kritiziraš, čeprav so v 3 letih iz revščine potegnil 2,5 miljona ljudi in imajo najnižjo brezposelnost med migranti v zgodovini. Si pa lepo obrazložila ljudem, da se nemčija briga samo za sebe. Merklova je glavni krivec za vse kar se dogaja po eu in tisti, ki so jih izvolili. Domov si jo pelji. Najboljše bo pa, da se preseliš v nemčijo in tam pomagaš beguncem . Dosti jih je ki ba ulici bolani in invalidni prosjačijo na ulici.
dajno
09. 12. 2019 13.21
+2
Drugič kaj pametnega napiši preden začneš pit alko in kadit travo
Domendo
09. 12. 2019 13.38
-9
Ti pa drugič dokaži, da je to, kar si napisal res. Drugače pa bodi tiho, če nimaš pravih argumentov, da bi nasprotoval dejstvom, ki so zapisana v zgornjem komentarju, ker si izpadel kot o.i.a.
pravisprehajalec
09. 12. 2019 16.11
-3
@Polmesečev sij, kadar usta odpreš se zlažeš. #(celoten migrantski val iz leta 2015 je zaposlen)# Uradne številke (ki jim je pogojno za verjeti) pravijo 307.000 od 1,3 milijona.