Vzgojiteljica zaradi domnevnega nasilja nad otroki prejela izredno odpoved

PREDVIDEN ČAS BRANJA:3 min
AVTOR
Barbara Bašič
KOMENTARJI
103
Imeti dobro vzgojiteljico, ki ji zaupate in ji brez skrbi vsako jutro pripeljete svoje otroke, je nekaj neprecenljivega. In ko takšno vzgojiteljico čez noč odpustijo zaradi domnevnega nasilja nad otroki in šikaniranja sodelavcev, je seveda to velik šok.

VEČ VIDEOVSEBIN

01:21

Zaradi domnevnega nasilja nad otroki vzgojiteljica prejela izredno odpoved

02:35

Iz SVETA: Podpora vzgojiteljici

Starši otrok v ljubljanskem vrtcu Jarše so bili brez besed, ko jim je vzgojiteljica sporočila, da ji je detektiv vročil izredno odpoved iz krivdnih razlogov in prepoved opravljanja dela. Petnajst staršev se je tako zjutraj v dežju s transparenti v rokah zbralo pred upravo ljubljanskega vrtca Jarše v znak podpore vzgojiteljici Petri Koritnik.

Vrtec Jarše v Ljubljani.
Vrtec Jarše v Ljubljani.FOTO: Kanal A

Vodstvo vrtca ji med drugim očita nasilje nad otroki, ogrožanje njihove varnosti in šikaniranje sodelavk. Na drugi strani pa so staršem otrok te obtožbe smešne. Nikoli nismo opazili, da bi bili naši otroci na kakršen koli način mučeni, in ne verjamemo obtožbam, da je bila Petra do naših otrok nasilna, za njo se bomo borili do konca, pravijo. 

V podporo vzgojiteljici so se danes pred upravo ljubljanskega vrtca Jarše zbrali starši skupaj z otroki.
V podporo vzgojiteljici so se danes pred upravo ljubljanskega vrtca Jarše zbrali starši skupaj z otroki.FOTO: Kanal A

Oče enega izmed otrok, je povedal, da je vzgojiteljica Petra izjemna v vseh pogledih – predvsem v tem, kako vpliva na otroke in komunicira s starši."Zamenjali smo že tri vrtce, imeli smo štiri različne vzgojiteljice in Petra je vsekakor izjema," je dejal. "Mislim, da se pravi razlogi skrivajo nekje drugje, vsekakor ne v strokovnosti njenega dela z otroki, sicer nas tukaj zagotovo ne bi bilo. 15 staršev v dežju na šestih stopinjah."  

"Pogrešamo jo, otroci jo pogrešajo, nimam niti ene slabe stvari za povedat, same pohvale," pa je povedala ena izmed mamic. Druga pa je k temu dodala: "Petro imajo otroci radi in se dobro počutijo, so varni. Dejansko smo tukaj zato, da ji damo 100-odstotno podporo, ker se z vodstvom ne strinjamo."

Da se razlogi za odpoved skrivajo nekje drugje in ne v strokovnem delu, so prepričani tudi v Sindikatu vzgoje, izobraževanja, znanosti in kulture Slovenije (Sviz), čigar članica in tudi sindikalna zaupnica je odpuščena vzgojiteljica. "Gre za poskus discipliniranja sindikata in sindikalne zapnice, ki je bila izrazito aktivna pri obrambi pravic zaposlenih v tem vrtcu," je povedal glavni tajnik Sviza Branimir Štrukelj

Branimir Štrukelj: "Gre za poskus discipliniranja sindikalne zapnice."
Branimir Štrukelj: "Gre za poskus discipliniranja sindikalne zapnice."FOTO: Kanal A

Da se odpoved Koritnikove ne nanaša na njeno sindikalno delo, pa je na drugi strani jasna odvetnica ravnateljice vrtca Nataša Pirc Musar. "Z gotovostjo vam lahko zatrdim, da to ni razlog, Razlog je njen odnos do otrok in zaposlenih." 

Da so vsi očitki zoper vzgojiteljico neutemeljeni in da nimajo nikakršne podlage, pa je poudarila odvetnica Petra Tušar."Videli ste, kakšno podporo ima med starši. Vsi so podali tudi pisne izjave in jo tudi podprli, tako da je tukaj povsem jasno, da tukaj ni bilo nobenih kršitev."  

Pred mikrofon je stopila tudi Koritnikova."Verjamem v svojo skupino otrok, predvsem pa verjamem v svoje starše. Z njimi sodelujem že štiri leta in sem neizmerno hvaležna za podoro, ki mi jo nudijo v teh trenutkih." 

Pred kamero je stopila tudi vzgojiteljica Petra Koritnik.
Pred kamero je stopila tudi vzgojiteljica Petra Koritnik.FOTO: Kanal A



Sedaj bosta obe strani preučili predano dokumentacijo in takrat bo postalo tudi, če bodo proti vzgojiteljici podane tudi kazenske ovadbe. Na SVIZ pa so jasni: za svojo članico bodo stali do konca in se borili, da se bo lahko vrnila na svoje delovno mesto.  

KOMENTARJI (103)

Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti. S klikom na gumb Spletno oko prijavite komentar, za katerega menite, da vsebuje sovražni govor.

Zbujen
16.05.2019, 11:17:00
+4
Ko se vklopi Branči, ti jasno da smrdi do neba....in kredibilnost pade. Zaščita medvedov je nič proti kadrom v JS, kjer se o kakovosti in selekciji pač ne sme govoriti.
casperaa
16.05.2019, 14:44:18
+2
Se strinjam.
kevocare
16.05.2019, 11:10:41
+2
cisto krvni slovenec
kevocare
16.05.2019, 11:10:20
0
pa nimi jasno zakaj ne zaposlite slo.drzavljana za snemanje,katerh je ogromno na borzi brez sluzbe..a vi imate rajsi KAJTIMA BAJRAMIJA
korintos23
16.05.2019, 11:45:12
0
To ti je stric?
casperaa
16.05.2019, 14:45:05
+1
kevo, ti nisi care. Niti njegov približek.
kevocare
16.05.2019, 11:07:19
-3
saj nekaj je na tem..kjer je dim tam je ogenj..samo je zanimivo da jo podpirajo starsi in otroci,pa je res da dan danes medijski svet gre predalec da takoj dajo v medije nesporazum..tako da strokovno vodstvo ne more izvajati normalne discimline kot smo jo bili vajeni pred 20 leti in smo stem spostovali vzogojitelje-tovarise pa starse,sprasujem se kaj bo z taksim načinom od nasih otrok..
casperaa
16.05.2019, 14:48:07
0
Ja, javnost ne pozna dejstva oz. dokazov, da bi lahko imela verodostojno mnenje. Samo ena stran, Štrukljeva, daje izjave.
kevocare
16.05.2019, 11:02:26
-1
dongy
16.05.2019, 10:27:00
+17
Iz lastnih izkušenj govorim- ravnateljica je strupenjača, ki se vedno spravi na osebno raven maščevanja. Poudarjam, iz osebnih izkušenj...
casperaa
16.05.2019, 14:49:22
+1
Saj ne, da ti ne verjamem. Ampak močna izjava, dokazi pa na naši stopnji komuniciranja niso obvezni.
Rafael Kramar
16.05.2019, 9:55:09
-2
Nikakor se nočem kakorkoli opredeljevati, še manj pa kakorkoki škoditi vzgojiteljici. Ampak, nekaj pa za vsem skupaj enostavno mora biti. Izredno odpoved je prejela na podlagi dela detektiva, ta pa mora imeti vso zadevo podprto z dokazi. Jasno je tudi, da bo šla zadeva naprej na sodišče. Tam transparenti staršev in Štrukljeve floskule ne štejejo nič. Se pravi, neki trdni dokazi morajo obstajati.
Morana7
16.05.2019, 10:06:50
+2
En izsek iz poročila glede korupcije na področju šolstva: "Analiza primerov•Komisija je v obdobju 2012 –sept 2015 prejela več kot 85 prijavo domnevnih nepravilnostih na področju šolstva•Ugotovljenih 19 kršitev (drugo: odstopi, zavrženje, zavrnitev)•sum korupcije •zaposlovanje •sum nasprotja interesov •zaposlovanje sorodnikov •imenovanje ravnateljev•poslovanje s povezanimi osebami/subjekti •sum nezdružljivosti funkcij •občinski funkcionarji in ravnatelji/člani sveta zavoda" Kar zgovorno ne? In kdo te kršitve lahko izvaja? Vzgoljiteljice bolj težko...., ker ne izbirajo poslovnih partnerjev, ne zaposlujo itd..Najbolj bode v oči da so kršitve ugotovili pri manj kot četrtini prijav...
Morana7
16.05.2019, 9:45:30
+3
Točno zaradi takih primerov bi morala bit inšpekcijska služba zunanji izvajalec, šla bi še korak dalje, naj pripeljejo tujce....ki niso absolutno nič povezanimi z našimi vodstvenimi kadri...To je namreč ključen problem pri nas da so vsi zlizani in epiloga ni....Osebno poznam primere, ko je bila inšpekcija v šolstvu obveščena in je zadevo ocenila kot BP...ja zato se kliče inšpekcije.....da pometajo pod preprogo.
cirenij
16.05.2019, 9:36:58
+16
Odvetniki pa itak sprejmejo vsako zadevo, samo, da služijo. Upajmo, da Musarjevo plača ravnateljica osebno. Kar tako, na lastno pest dat nekomu odpoved, če ne pleše po tvojih orglicah.
cirenij
16.05.2019, 9:39:08
+21
Pričakujemo od G. ravnateljice, da se nocoj pojavi na Pop TV in poda svojo izjavo. Da jo vsaj vidimo in slišimo. Novinar Pop TV v akcijo!!!!!
cirenij
16.05.2019, 9:39:08
+4
Pričakujemo od G. ravnateljice, da se nocoj pojavi na Pop TV in poda svojo izjavo. Da jo vsaj vidimo in slišimo. Novinar Pop TV v akcijo!!!!!
dongy
16.05.2019, 10:33:57
+5
Musarjevo bo plačal vrtec, oziroma MOL
Morana7
16.05.2019, 9:18:54
+20
Sem šla pogledat kar sklep o potrditvi aktualne ravnateljice Diane Šumenjak in ne samo, da ni imela opravljenega ravnateljskega izpita, ki je pogoj za to delo je njen program najmanj prepričljiv, prav tako je bila med kandidatkami najmanj izkušena...
cirenij
16.05.2019, 9:40:18
+15
A je v kaki stranki ali pa ima vidne podpornike?
Morana7
16.05.2019, 9:52:51
+6
Če bi še dalje brskala vprašanje kaj bi našla, že to imenovanje brez vseh pogojev je zame absolutno sporno. A kot pravim v šolstvu nič novega...zaposlujejo tudi ljudi brez strokovnih izpitov.... potem takem lahko dela z našimi otroci vsak lole in je to to....zakaj zahteve, če se jih načrtno negira??
dongy
16.05.2019, 10:31:10
+9
Podprla jo je vzgojiteljica, ki je z mandatom ravnateljice postala pomočnica. Izvedelo se je, čeprav sta se vikali, da sta prijateljici iz faksa....
enakatalena
16.05.2019, 11:23:37
0
Spoštovana Morana7, priporočam vam, da si preberete 5. točko 53. člena ZOFVI (Zakon o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja).
Morana7
16.05.2019, 11:49:15
+3
enakatalena prebrano, pa kljub temu , dajte vi prebrat programe kandidatk za to delovno mesto, samo ena je imela tudi ravnateljski izpit, kar bi morala biti prednost se vam ne zdi?
casperaa
16.05.2019, 13:25:29
Joj, Morana, bereš se precej nepristransko.
casperaa
16.05.2019, 13:28:37
+1
No, jaz zmedeno, Morana pa pristransko. Kar malo preveč navija. Ne, ne zdi se nam, ker mogoče je pa bila tista z izpitom v več drugih zahtevkih neprimerna.
Morana7
16.05.2019, 13:40:29
+1
Lejte nekdo je tudi v tem primeru navijal za nekoga, ki mu je en pogoj falil...dobro je opcija, da se to dopolni v enem letu pa vseeno, ko človek bere poročilo protikorupcijske komisije o ravno zaposlovanju ravnateljev...se človek zraven še kritično vpraša : Je res dobila službo najbolje kvalificirana oseba? Sem tule absolutno na strani vzgojiteljice..ker ona nima moči zganjat lumparij, ki se jih lahko v javnem sektorju dovolijo vodstveni kadri...Takšno je pač moje mnenje, vam pa ne rabi bit niti najmanj všeč, dodaljam še, da ne ene ne druge ne poznam....
casperaa
16.05.2019, 14:51:34
+2
Ni res, da smo zaposleni brez moči. Če nam je v naravi in interesu, najdemo pot.
Morana7
16.05.2019, 8:44:43
+30
Mogoče je pa opozorila ravno na slabo upravljanje vrtca iz strani ravnateljice..Žal v JS pri nas delujejo tudi izjemno nesposobni ljudje in to na najvišjih mestih...JS dobesedno propada in razpada...kar je oz. bi morla biti krivda vodstev..ki prejemajo vodstvene plače, odgovornosti pa nobene...
anakondabox
16.05.2019, 8:08:18
-34
Ko sem zgodbo gledala na Pop TV, sem videla da ima štorija dvorezni meč. Eni za, drugi proti, eni hvalijo, drugi trgajo! Kaj naj si mislim v tej zmedi? Bom počakala na 'sintezo' Nataše Pirc Musar, ki je medcelinska pravnica. Ako je z njo zadovoljna Melanija T., smo lahko tudi mi zadovoljni. #pravda
BrainDance
16.05.2019, 9:21:53
+9
Če bi res imela konkretne dokaze potem ne bi potrebovala odvetnice takšnega kova ;-) ...boljši v tem primeru bi lahko samo še Matoz bil :D
dongy
16.05.2019, 10:32:20
+3
Itak bo vrtec plačal Musarjevo, vzgojiteljica ponavadi na lastne stroške
casperaa
16.05.2019, 13:23:27
0
Ravno v tem primeru jo potrebuje. Veliko zadev pade zaradi napak v postopku in ne zaradi pomanjkanja dokazov. Ne pozabi, da na drugi strani je tudi Štrukelj.
casperaa
16.05.2019, 13:24:07
+1
Če ni kriva, bo vzgojiteljica dobila vse stroške povrnjene.
KrTakoNeki
16.05.2019, 8:02:54
+77
...stvar smrdi že zaradi tega, da je treba pa kar prek Musarjeve odgovarjat...se pravi da se je ravnateljica ogradila in oborožila na polno že v samem štartu...mislim, da vest peče...
BrainDance
16.05.2019, 9:20:08
+18
Vest gotovo ne, pomojem je problem, da verjetno ni pričakovala javnega odziva ;-)
zennn
16.05.2019, 7:52:26
+74
Zanima me, kako bodo vse to dokazali. Izjemne obtožbe zahtevajo izjemne dokaze.... tule ni videti, da bi bilo z vzgojiteljico kaj narobe, prej nasprotno. Otroci srečni, starši srečni, vodstvo pa ne... očitno je delala pravilno, ampak po svoje in to jim ni bilo všeč.
metuljčica40
16.05.2019, 7:52:08
+55
Jo.ni edina rravnateljica...tko vladajo ravnateljice v Ljubljanskih vrtcih pod Jankovićevi taktirko .."jaz tebi ti meni..."in si dovolijo vse...
zarjagregor
16.05.2019, 7:51:35
+69
To je šikaniranje delavke s strani ravnateljice. Korekten odnos s starši pove vse. Da je sindikalna zaupnica dodatno podkrepi prvo trditev. Potrebno je iti v tožbo proti ravnateljici in jo odstaviti iz krivdnih razlogov zaradi šikaniranja podrejenih.
SadButTrue
16.05.2019, 7:50:44
+45
Verjetno je nekemu razvajenemu otroku rekla, da naj se malo umiri. Ampak smola, ker je bil to otrok nekih deblov od staršev, ki imajo veze. Ampak v to smer gre ta svet...........in k temu zelo pripomorejo taki visoko inteligentni portali kot je tale beda......
casperaa
16.05.2019, 7:21:56
+50
Ne vem, kdo ima v tem primeru prav. Mi je pa čuden postopek, kar odpoved in prepoved opravljanja poklica brez kakršnekoli notranje preiskave in izdane odločbe? Ne vem, če je to sploh zakonito. Po drugi strani pa: kakšna je kot vzgojiteljica največ pove dejstvo, če jo imajo otroci radi. Korekten odnos s starši ne pove vsega, lahko je s strani zvite vzgojiteljice tudi zaigran. Notranji odnosi in morebitno šikaniranje pa lahko ocenijo samo sodelavci in ravnateljica, mi ne.
razocarani
15.05.2019, 21:44:16
+83
če je vse to res in starši najbolj to vedo je vprašanje kaj počne ministrstvo in organi pregona ,,če je šla tale ravnateljica tako daleč je to zelooooo izprijeno ,,starši pa izpišite otroke iz tega vrtca kjer niso varni pred takimi ravnateljicami če se ji je tako strgalo nad to vzgojiteljico kako se ji lahko nad vašimi otroki ,,a imate zaupanje v vodstvo tega vrtca ??' jaz ga ne bi in ali ima ta ravnateljica kaj mednožja da se pokaže pred kamerami in pove zakaj vse to ,,v nekih drugih časih bi ta ravnateljica ze pucala sekrete v kaznilnici ,,
casperaa
16.05.2019, 7:26:53
+10
Ja, čeprav jaz od nekoga, ki opravlja tako funkcijo, pričakujem, da ne dela nič na svojo roko, ampak se informira in posvetuje. Potem pa pooblasti "strokovnjaka", da ga zastopa v času postopka, tudi za uradne izjave. Če si pameten, se ne greš medijskega cirkusa.
tofsy2
15.05.2019, 21:37:03
+76
Kje pa je ravnateljica? Še dobro da ni poslala detektiva ,da da namesto nje izjavo. Če se ne upa pokazat gotovo nima čiste vesti in ko bo vzgojiteljica dobila tožbo tako da ji bo potrbno povrniti vse stroške in plačo se bo pa še bolj skrila. Upam da se bo to poznalo tudi na njenem TRR in ne samo davkoplačevalcem.
razocarani
15.05.2019, 21:46:31
+36
pa da se vrne v to štalo med te neljudi ,,hvala samo zadoščenje naj dobi ,,pa poslje to pokvarjeno ravnateljico v tri pm,,tam ji je tudi mesto žalostno pa kam starši vozijo otroke ,,sramota da se take dogajajo pa saj nismo v srednjem veku ,,