Tujina

V britanskem parlamentu poroka gejevskega ministra

London, 28. 03. 2010 16.19 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V britanskem parlamentu je potekala prva poroka istospolnega para. S svojim partnerjem se je poročil minister za evropske zadeve Chris Bryant.

Chris Bryant
Chris Bryant FOTO: Reuters

Britanski minister za evropske zadeve Chris Bryant in njegov partner Jared Cranney sta danes dahnila usodni da v prvi istospolni poroki, ki je potekala v britanskem parlamentu.

Bryant, član vladajoče laburistične stranke, je pri predsedniku spodnjega doma britanskega parlamenta Johnu Bercowu lobiral za dovoljenje, potrebno za izvedbo istospolne civilne poroke. Po prvi istospolni poroki v Westministerski palači bodo sedaj prostori britanskega parlamenta odprti tudi za ostale homoseksualce.

Velika Britanija je istospolne poroke uvedla leta 2005 in tako dala istospolnim parom enake pravice, kot jih imajo poročeni heteroseksualci.

  • 20
  • 19
  • 18
  • 17
  • 16
  • 15
  • 14
  • 13
  • 12
  • 11
  • 10
  • 9
  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (44)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User71754
29. 03. 2010 15.26
@nefretete To samo govori o tem, da pregovori kot so "Isti ptiči vkup letajo" , "Gliha vkup štriha" ali "Gnoj je vedno v kupu" povsem držijo. In toliko o tem, kako je LGBT otrokom v tradicioanlnih družinah "luštno". Cel žur.
nefretete
29. 03. 2010 15.09
TineB 28.03.2010, 19:07 11 @queer Marsikdo je in bo in bi gej otroka odgnal od hiše, odpravil z nujnim deležem, se mu de facto odrekel. S povsem mirno vestjo. Da zaščiti svoj ugled in ugled družine. Ker očitno je nekaterim to bolj pomembno kot pa lastni otroci. In očitno je tudi, da jih za to imajo: zaradi ugleda. In mulci morajo temu zadostit: z lepim obnašanjem, izobrazbo, službo, punco / ženo, hišo / stanovanjem, avtom, otroci oz vnuki itd. Da bosta ati in mami ponosna. In veš kaj je še najbolj smešno? Tako in tako prvi sosedje in znanci ter kao prijatelji nekako to zvedo in ker mislijo da je kužno, še ti zapustijo te iste starše, ki so se zaradi njihovega mnenja odpovedali svojim otrokom. Učinek reka o riti in palici?
janez20000
29. 03. 2010 14.56
janez20000
29. 03. 2010 14.55
mani se zdi nekako smešno, da ljudje želijo nekomu določiti v koga se bo ta zaljubil...kot v srednjem veku ali pa v afganistanu- kar je konec koncev isto...
Alex Kruis
29. 03. 2010 10.08
sprint
29. 03. 2010 07.17
JA-NE 28.03.2010, 17:13 ..Jaaaoooo kako se vam ljubi zganjat tak halo zaradi porok istospolnih parov. Naj se poročijo, tudi cerkveno in naj se imajo radi. Vi bušmani pa pojdite malo v naravo, na sonce in mogoče postanete bolj razgledani in ne boste več živeli v času lesene žlice... .. Pa bi se bilo potrebno vrnitii proti času lesene žlice spoštovani JA-NE. Počasi zaustaviti ta tempo življenja in rast in vzporedno s tem naraščanje neumnosti, nemorale, kriminala in predvsem toleriranja ter uzakonjanja bedarij., katere očitno zagovarjate ti in tebi podobni.
User71754
28. 03. 2010 23.21
@zlatarna Če se pogovarjaš, ugotoviš., da so vsaj tisti do 35 precej ravnodušni do LGBT vprašanja,. Seveda je povezano tudi z izobrazbo in kraju prebivanja (mesto vs vas). In jim to ni tak problem. Je pa res, da velika večina JAVNO ne izraža simpatij do LGBT vprašanja. Ker se pač noče javno izpostavljat. V mikrookolju je ponavadi več tolerance kot pa na makro ravni. In bolj ko se tema detabuizira, manj je zadržkov. Je pa res, da so nasprotniki ZELO glasni. Trenutno cca dorih 20% prebivalstva 18 podpira DZak (kar je najbolj izpostavljena LGBT problematik trenutno) - če bi prišteli še srednješolce (15 ) bi bila številka verjetno še višja. V nekaterih strukturah prebivalstva (mladi, izobraženi, živeči v večjih mestih) podpora kar precej odstopa od povprečja. Seveda je večina še vedno proti ... a z leti njen procent upada. Če primerjaš s podatki izpred nekaj let se je podpora LGBT precej povišala. In trend je jasen. Seveda nikoli ne bodo vsi ZA ... a trend kaže, da imajo najmanj zadržkov tisti, ki se jih zadeva najbolj tiče: mladi in tisti srednje starosti. Najbolj proti so pa stari ljudje. @maraton: Saj ni nihče nikogar prosil za podporo. Le za nenadlegovanje.
Zbluzeno
28. 03. 2010 23.06
@spik3king: Najbolj se mi smilijo taki, kot si ti. Ne vem, ali imaš samo tako sprane možgane ali res ne zmoreš ločiti med nekaterimi dejstvi, ker enostavno ne morem razumeti, kako lahko homoseksualnost primerjaš s pedofilijo. Ne bom sedaj o tem, kaj je naravno ali ne, je pa velika razlika, če se dotaknem samo spolnosti, med tem, ali ti nekaj počneš po lastni volji ali si v to prisiljen oziroma zlorabljen na način, da se mogoče niti ne zavedaš, kaj ti nekdo počne. Ne vem sicer, če so tisti, ki podpirajo homoseksualce, res v večini, jih je pa zelo veliko. Veliko več, kot sem prej mislil. Na srečo torej še ohranjamo zdrav razum in nismo proti vsemu samo zato, ker ni "naravno" oziroma v skladu z našo tradicijo ali osebno prakso.
maraton62
28. 03. 2010 22.54
TineB,Kot si omenil, da morate v javnosti skrivati svoja čustva do ljubimcev, je to samo znak, da vas javnost pač ne podpira v tako velikem številu.
User71754
28. 03. 2010 22.51
@maraton: Ti kar stoj. Samo ne jokaj potem, ko boš padel. Če te ne bo še celo od tvojih lastnioh otrok "spodsekal". Zna boleti. Ranjen ponos boli. @spik3king: ti pa si en "biser" ... Rasist, homofob ... Ponos staršev in naroda. Bravo!
maraton62
28. 03. 2010 22.44
Izrazil sem svoje mnenje in stojim za njim.
spik3king
28. 03. 2010 22.43
Če je kdo tukaj dolgočasen si to ti TineB. Za tvoj prvi komentar bi ti lahko samo predlagal, da si uzameš uro časa in pogledaš na internetu statistiko kriminala in nato govori kdo je 'OK'. Kmalu bomo tudi tolerirali pedofile in druge ... saj to je ' naravno ', to je cool, ... QueerAsYou : " Ampak kakor sam vidim večina ljudi sploh nima nič proti gejem.. " Mogoče enostavno zato ker se ljudem enostavno ne da ubadati z vami ? In nevem kje si dobil to 'večino' ?
User71754
28. 03. 2010 22.24
jezek, dolgočasen si že s temi komentarji. Več nikogar ne ganejo. Nekako si se izpel s tem ponavljanjem.
User71754
28. 03. 2010 22.23
@queer Dostikrat ljudje sprejemajo, ko neuradno vedo, uradno pa ne. Ker, ko je javno. Potem je to"propaganda", "metanje ven" ,"nekaj kar nas ne zanima" (nočemo o tem slišati / poslušati). Razen če pride novica ven v taki obliki, da se ljudje lahko naslajajo zraven (npr. ob kakem "škandalu"). Javnsot sprejema samo javno zakolzetirane homoseksualce. Drugače bi jim jih bilo nelagadno sprejemati jih - če bi bilo javno outirani. Npr. M.G., če bi se javno outiral, ne bi mogel voditi družinske zabavne oddaje na TV. Pa čeprav vsi neuradno vedo ... Itd. Sem že večkrat slišal, da z neoutiranjem "ščitijo" bližnje. Sorodstvo, partnerje, sodelavce, šefe itd, ki bi bili po nedolžnem na udaru, če bi se ta javna oseba outirala. Žalostno. Namesto, da bi se človek outiral, vis ostali bi ga pa podprli in mu stopili v bran. In hitro bi dosegli kritično maso. Tako se pa "fasadira" in pomaga ustvarjati prevladujoče (navidezno?) netolerantno ozračje. Slovenci pač nimamo jajc. Koliko pa je javnih str8 pro-LGBT zagovornikov? Razen nekaj politikov in nekaj novinarjev - bore malo.
QueerAsYou
28. 03. 2010 22.10
TineB Tudi mene zanima kdaj bo kakšen " pomemben" politik ali estradnik imel pogum in se outiral! Sam! Ampak mislim, da bo ženska prva, ker pač lezbijke družba "boljše" sprejema! Ampak kakor sam vidim večina ljudi sploh nima nič proti gejem, tako da ne vem v čem je problem. Pa sej itak vsi vedo kdo so!
User71754
28. 03. 2010 21.41
@Tonček, saj Ljudmila je bila zelo aktivna v EU parlamentu na tem področju. KAr pojdi malo pobrskat, kake pobude je vlagala in kake predloge podpirala.
foreverblue
28. 03. 2010 21.30
Bilo je retorično vprašanje, cenzorji. Res ga bi bilo potrebno izbrisat. Nehajte za trenutek gledat Talent in se osredotočite na svoje delo. ;D
foreverblue
28. 03. 2010 21.23
@maraton62: Najprej praviš, naj na stvar pogledamo "realno", ne glede na politično pripadnost, potem pa ljudi že v istem stavku zmečeš v dva koša; na leve in desne. V Veliki Britaniji civilna partnerstva trenutno podpirajo vse parlamentarne stranke. Če bo BNP dobila kakšen sedež, se bo to spremenilo. Ampak zaenkrat tako stoji. Šok, vem.
User71754
28. 03. 2010 21.17
@maraton Ja, to je pa res izreden privilegij, da mora nekdo tajiti, da nekoga ljubi in to skrivati, da ga ljudje ne zavračajo in zmerjajo ter grdo ne gledajo. In ne more polno živeti življenja in kazati čustev, ki so del njega. "Izreden" privilegij, ja. To mi nikdar ni bilo jasno, da lahko nekateri trdijo, da je homoseksualnost itbira. Kot da bi si kdo res hotel izbrati tako življenje polno "privilegijev" kot jih zgoraj omenjam.
Zbluzeno
28. 03. 2010 20.59
@maraton62 Ja, res pri nas uživajo poseben status in so priviligirani, ko se v javnosti ne morejo med sabo dotikati ali poljubiti, ne da bi s tem tvegali, da jih dobijo po glavi.