Tujina

V Nemčiji umrl nacistični zločinec, ki je živel povsem svobodno

München, 27. 05. 2012 10.47 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

V Nemčiji je umrl nacistični zločinec, ki je med drugo svetovno vojno pobil 22 nizozemskih Judov. Sodeloval je v zloglasni enoti SS, v kateri je bil tudi pred dvema letoma obsojeni nacist Heinrich Boere.

Faber naj bi poboje Judov izvedel v taborišču pri mestu Westerbork.
Faber naj bi poboje Judov izvedel v taborišču pri mestu Westerbork. FOTO: Reuters

V Nemčiji je umrl nizozemski nacistični zločinec Klaas Carel Faber, ki so ga iskali na Nizozemskem. Star je bil 90 let, po poročanju Centra Simona Wiesenthala pa je med drugo svetovno vojno deloval v zloglasnih enotah SS. Bil naj bi pripadnik enote, ki je med vojno pobila okoli 50 nizozemskih civilistov. Poboj civilistov naj bi bil odgovor enot SS na uporniške napade na nacistične sile.

Na Nizozemskem so ga leta 1947 zaradi poboja 22 Judov v taborišču Westerbork obsodili na smrtno kazen, pozneje pa so kazen spremenili v dosmrtno ječo. Faber je leta 1952 pobegnil v Nemčijo, kjer je dobil tudi državljanstvo, umrl pa je na Bavarskem, kjer je tudi živel. Njegovo smrti so potrdili v bolnišnici v južnem bavarskem mestu Inglostadt, umrl pa naj bi zaradi odpovedi ledvic.

V Nemčiji je Faber kljub več poskusom, da bi ga izročili Nizozemski oziroma mu sodili pred nemškimi organi, živel kot svoboden človek. Nemčija je namreč zavračala njegovo izročitev, ker je bil nemški državljan.

Pred kratkim je tožilec v Inglostadtu vložil obtožnico, na podlagi katere bi lahko Faber prestajal kazen v Nemčiji.

Sicer pa je bil leta 2010 Heinrich Boere, pripadnik iste enote kot Faber, v nemškem mestu Aachen obsojen na dosmrtno ječo zaradi uboja treh Nizozemcev leta 1944. Boere, Faber in Faberjev brat Pieter so bili med vojno vsi pripadniki omenjene enote in naj bi sodelovali v operaciji Silbertanne. Trajala je v letih 1943 in 1944, v njej pa so pobijali civiliste, ki naj bi bili domnevno povezani z uporniki. Pietra Faberja so leta 1948 zaradi vojnih pobojev usmrtili.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

SORODNI ČLANKI

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (31)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Nimivseeno
28. 05. 2012 09.55
+5
Holokaust ni nikoli obstajal. To mislim na načrtno iztrebljanje judov. Obstajali so samo koncentracijska taborišča, kjer se je pobijalo vse, ki niso bili arijske rase. Torej poljake, slovake, čehe, slovence, hrvate, bosance, jude ...itd. (Vir: ONE THIRD of the HOLOCAUST (full) )
curapanka
28. 05. 2012 21.57
-1
vseeno so se več kot očitno skoncentrirali na žide v tistem času, ostali bi prišli za iztrebljanje na vrsto kasneje.... kar pa ne pomeni da jih niso že nekaj ubili prej ...
Nimivseeno
29. 05. 2012 01.35
+2
To je mit zgrajen na propagandi zato, da se upraviči nastanek Izraela. Če bi si le vzela čas pogledati dokumentarec bazirajoč na dejstvih .... Če kljub ogledu in preučitvi knjig navedenih tam meniš drugače, mi podaj vire, kjer si bom lahko pogledal tvojo resnico.
Nimivseeno
30. 05. 2012 12.32
+3
Kot prvo te moram opozorit, da kljub moji prošnji, da navedeš vire, kjer bi si lahko pogledal tvojo resnico tega nisi storila. Verjetno zato, ker ne poznaš metod znanstvenega dela ali pa se nanje ne oziraš. Največ židov umrlo v taboriščih je torej tvoja domišljija, ali si sama prišla do tega odkritja? Očitno ti za vire ni mar in rada ponavljaš svojo resnico. Priporočam, da si vsaj prvi vir ( (Vir: ONE THIRD of the HOLOCAUST (full) ) pogledaš, če želiš še kaj drugega spoznati. Če pa želiš ostati v svojem prepričanju mi je pa tudi ok. Naj tudi jaz navedem neka dejstva, ki so meni jasna, dvomim pa, da tudi tebi. Če ti niso, ti lahko navedem vire, kjer si boš to lahko pogledala. Židje so glede na vero lahko lahko posojali denar za obresti tujcem, ne pa sonarodnjakom. Kristjanom je bilo to zaradi vere prepovedano. Jasna posledica je, da so židje na ta način od srednjega veka dalje prevzemali skozi stoletja veliko lastnine. Nemčija je po prvi svetovni vojni morala odplačati reparacije, prisotna je bila ogromna brezposelnost, država je bila v bankrotu, papiermark je prešla v hiperinflacijo. (Vir: Hyperinflation in the Weimar Republic, wikipedia) Nasledila jo je reichmark, izdana iz centralne banke Reichsbank, privatna banka pod Hitlerjevim nadzorom. (Vir: wikipedia) Tudi danes so centralne banke v privatni lasti judevskega ljudstva, ki tiskajo denar iz nič in ga posojajo raji za dolg in obresti. Virov imam kolikor hočeš, naj navedem samo dva iz njihovih vrst. (Vir: "Nekateri ljudje mislijo, da so Federal Reserve Bank vladna institucija Združene države. Niso državna institucija. So zasebi monopol, ki prežijo na ljudi iz Združenih držav Amerike v korist zase in za svoje tuje goljufe "- kongres Record 12595-12603 - Louis T. McFadden, predsednik odbora za bančni in Valuta (12 let), 10. junij , 1932 "Ko ti ali jaz napiševa ček, mora biti na računu nek denar, da ga krije. Ko pa Federal Reserve Bank (FED) napiše ček, ni nobenega depozita, na katerem sloni ta ček. Ko FED napiše ček enostavno ustvari denar." - Boston Federal Reserve) Jasno je torej, da se je Hitler hotel polastiti njihovega bogastva in posameznike zapreti v prevzgojne centre imenovane taborišča. Denar je šel iz nemčije v Švico, nevtralno državo. Tako je postala Švica bogata bančna oaza in ostaja tudi danes. Vire ti lahko navedem. Samo poglej si kakšne stare filme zahodnih osvoboditeljev izstradanih ljudi, ki zapuščajo taborišča. Misliš, da nemci v tistem času niso imeli tehnologije, da bi vse prišleke v taborišče po hitrem postopku spravili v vrsto in ustrelili, tako kot se je to dogajalo naprimer v Barbara rovu? So potrebovali barake, da so predhodno naselili ljudi v njih, nato so jih preselili v Barbara rov in jih usmrtili? So ljudi najprej izstradali, nato jih usmrtili? Ponovno prosim oglej si vire, če potem še vedno verjameš v svojo resnico, mi podaj svoje vire, kjer si bom lahko ogledal tvojo plat zgodbe.
n0mistakez
27. 05. 2012 20.36
-2
kim llsung
27. 05. 2012 19.15
+1
ivan bi relkel AVE-KLASS
HellWolf
27. 05. 2012 14.38
+6
kar si je hitler zamislil v tridesetih so ZDa izpeljale v pedesetih in ta načrt še kar traja...
Damir Secki
27. 05. 2012 13.46
+2
Njegovo smrti so potrdili Ja... google translate dela svoje!
MERDE-AVE-MERDE
27. 05. 2012 13.46
+6
Če ne bi Cerkev pomagala nacističnim zločincem po vojni, bi jih veliko več polovili.
platon26
27. 05. 2012 13.57
+6
kdo je že podpisal neke papirje z a3 rajh in dal blagoslov???
platon26
27. 05. 2012 13.27
+9
zloglasna enota SS a to je tista kateri so zaprisegli tudi dombranci???
yokerxdinterfan
27. 05. 2012 13.08
+4
židov itak ni škoda glede na to kakšn sranje delajo
revanšist
27. 05. 2012 13.29
-1
amstaf malo se zamisli in preberi kakšno zadevo glede lastnmikov bank
revanšist
27. 05. 2012 12.37
+12
znima me kakšne rodu je nizozemski tožilec,ki jestalo vrtal v nemce da ga predajo verjetno ni treba veliko ugibati ali je žid ali pa izraelec druge ni vsak drugi bi že popustil
asgard
27. 05. 2012 12.20
-6
WikiX
27. 05. 2012 12.17
+3
To še ni nič, v naših balkanskih koncih so bivši SS poveljniki še pred nedavnim hoteli ustanoviti celo svojo fundamentalistično republiko! Enemu je v svetu to celo uspelo, pa ga še niso izsledili!
xrocker
27. 05. 2012 12.33
+6
ne, ne, pri nas so bli nemci dobri, partizani slabi sarkazem
revanšist
27. 05. 2012 13.24
-5
glede na povojne poboje so bili nemci res boljši
platon26
27. 05. 2012 13.28
+8
a res kdo pa je Slovence obešal na ulične svetilke kdo jih je vozil v taborišča??
pgdpgd
27. 05. 2012 12.13
+11
Naša vlada bo sigurno poslala sožalno brzojavko.
Winja
27. 05. 2012 12.08
-2
ja škoda zakaj ej umrl. bul bi ga blo na električni stol prklopt
Žiga Gobec 1
27. 05. 2012 12.02
-7
Takih ljudi ni škoda!
Mateja Štangelj
27. 05. 2012 11.38
+2
Rdeča barva je značilna za bankirsko dinajstijo Rothschild, ki je financirala tako Hitlerja kot Stalina - so sami zrežirali 1. in 2. svetovno vojno za dosego lastnih interesov. Tudi rdeči križ ni naključni simbol ;)
dannyer
27. 05. 2012 11.56
+13
za prvo vojno si ti maslo falil povod za drugo je pa bila prav prva ki je ponižala nemce v kateri je 3,000,000 ljudi umrlo od lakote .
platon26
27. 05. 2012 13.29
+8
rdeča barva je barva pravic delavcov in naroda! rothshild v prevodu pomen rdeči križ! Z rdečo barvo p oni nimajo blage veze!
dreko123
27. 05. 2012 13.59
+9
bravo! - ljudje ki ste oprani... obstaja zelo dober dokumentarec z dokazi in vsem - banking with hitler - pa boste končno ugotovili kdo je ponzoriral II sv. vojno in hitlerja - ameriške in britanske banke v rokah rotschildov - ljudi ki še vedno vodijo skoraj cel svet, države banke itd... oni so 99% odgovorni za smrt A. lincolna in JFK-ja ... Oni bi radi spodnesli Putina, ki je prvi ki se jim je uprl in kot rusija jih izplačal, da nimajo več kontrole na to državo (zato bi ga radi spodnesli) in dali na oblast svojo marioneto ter državo zopet zapufali... Seveda - Rotschildi - so židje da ne bo pomote!
curapanka
28. 05. 2012 21.55
+1
da, vsak dokumentarec, ki ga vidimo je resničen, mislim res je da je svet v rokah nekaj ljudi ampak to niso samo Rotschildi, ki pa vedno bolj izgubjlajo veljavo, konec koncev so le evropski....
curapanka
28. 05. 2012 22.03
+1
p.s. rothshild izhaja iz stare nemščine in pomeni rdeči ščit, prav tako pa je rdeči križ ustvaril herni dupont, ki nima blage veze z dinanstijo Rothschild, povod pa je bila bitka pri Solferinu...
Peter Kralj 1
27. 05. 2012 11.12
+2
Zanimivo, da je bila hitlerju tudi všečna rdeča barva.
platon26
27. 05. 2012 13.32
+4
kralji so bili ponavadi odeti v rdeče pa rdeča preproga pa tako naprej kaj si želel povedati? Si hotel bit spet pamtni domobranček?
Peter Kralj 1
27. 05. 2012 13.36
+4
Niti jaz niti moji starši niso bili domobranci. Je pa že Ježek povedal: ....Isti,isti isti,isti