Tujina

Velika Britanija v strahu

London, 25. 02. 2007 10.53 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Nevarnost terorističnega napada v Veliki Britaniji je zdaj največja po 11. septembru 2001, ugotavlja tajno poročilo.

Velika Britanija naj bi letos spet postala tarča teroristov
Velika Britanija naj bi letos spet postala tarča teroristov FOTO: Reuters

Nevarnost terorističnega napada v Veliki Britaniji je zdaj največja po 11. septembru 2001, po poročanju britanskega časnika The Sunday Telegraph ugotavlja tajno poročilo britanske vlade. Kot naj bi pisalo v poročilu, so ambicije teroristične mreže Al Kaide po napadu v Veliki Britaniji ter število britanskih skrajnežev, ki so pripravljeni sodelovati v teh napadih, precej večji, kot so menili v preteklosti.

V poročilu z naslovom Mednarodni terorizem v Veliki Britaniji, ki navaja, da ima Al Kaida oporišče v skoraj vsaki pretežno muslimanski državi, ugotavljajo, da se bo "načrtovanje napadov" proti Veliki Britaniji letos povečalo. "Verjamemo, da bo Al Kaida poskušala izvesti napade, ki bodo terjali veliko žrtev. V njih bodo po vsej verjetnosti sodelovali samomorilski napadalci," so zapisali in dodali, da so najbolj ogroženi transportni sistemi in ekonomske institucije.

Britanska vlada pa pričakuje tudi, da bo v prihodnosti Afganistan, in ne Irak, glavno zavetišče za teroriste, ki načrtujejo napade proti zahodnim silam, še piše časnik.

Vodja britanske obveščevalne agencije MI5 Eliza Manningheim-Buller je sicer novembra lani razkrila, da njeni agenti sledijo več kot 1600 osumljencem iz kakih 200 skrajnih skupin, večinoma povezanih z Al Kaido. Obenem pa je povedala, da preiskujejo skoraj 30 terorističnih zarot.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

SORODNI ČLANKI

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (13)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Bor-chee
26. 02. 2007 10.23
Kaj pa Kuba? Castro Amerom ni nič naredil, samo kljubuje tej ameriški "kulturi" in turbo kapitalizmu in noče to imet na Kubi. Saj ljudje trpijo, enim pa je tak lajf čist v redu dol na Kubi. Nima Nuk orožja, niti biološkega niti kemičnega, pa so ga Amerikanci poskušali že x krat likvidirat. Zakaj le!? Ker se pač ne podreja ameriški "demokraciji". Še je takšnih primerov, kjer se nazorno vidi, da če nisi z nami, si proti nam. Takšno razmišljanje se je uvedlo pod Bushem, ko je bil predsednik Clinton, tega ni bilo. Res so bili tudi takrat svetovni policaj, ampak sranja pa niso delali. Ko pa je prišel Bush na oblast, pa kar naenkrat milijone teroristov, ki vsi "ogrožajo" Ameriko... Dajte, lepo Vas prosim... Nafta in Židovski lobi v ZDA so krivi vsega tega. Saj Bushevi in celotna administracija so v naftnem lobiju. Islamu pa je poln ku**c tega izkoriščanja, Evropa je nema, oni se pa postavljajo proti Amerom - pa še prav jim dam. Lp
yukatan
26. 02. 2007 09.45
Lep pozdrav! Spostovani Bosko Buha: Ceprav spostujem mnenja drugih spostujem to kaj si clovek misli, kaksno je njegovo mnenje. Za podajanje ocene o druzbeno politicnih ureditvah, gospodarstvu, vojaski industriji, zgodovini pa spostujem le tiste, ki temeljijo na preverjenih dokazih. Ves, ni primerno operirati z nekimi podatki, ki jih nisi dobro preveril. Pa se nekaj: Zmeraj v ozadju ( ko gre za politicne govore, groznje in igre) obstaja se nekaj - za kar "navadni" ljudje ponavadi ne vemo. Velikokrat je potrebno brati med vrsticami. Pa brez zamere Bosko Buha.
Uroš S.
26. 02. 2007 09.08
Ce ne bo nic bo potrebno pa v lastni reziji kaj zrezirat, tako kot CIA in 11/9 :)
Vegos
26. 02. 2007 03.25
Izraelu ni v interesu, da bi se pogovajal s Palestinci.
bosko.buha@mailinator.com
25. 02. 2007 23.34
Victoriosus: ja krivda je tudi v ekstremistični veri. Včasih je bilo tam tudi krščanstvo, križarski pohodi, grmade, kaznovanje vsakega ki ni priznaval njihove dogme (Galileo Galilei, itd.). Ja, so deloma tudi prispevali h napredku, še bolj pa so ga zavirali (kurjenje knjig v protireformaciji). Noben ekstremizen ni dober, tudi krščanski ne. Vendar so dobili po buči, pa so se potihnili, čim bodo pa spet imeli moč (kar se v zadnjem času spet dogaja), bomo pa kaj kmalu prepovedali splave, kondome, in podobne primitivne omejitve, ki cerkev držijo v preteklosti. Pri muslimanih pa je vera povezana s politiko in politika temelji na dogmah, ne na znanosti, kot v razvitem svetu. Kje pa jih mi napadamo? KJE? Če je napadanje Irana to, da nočemo da naredi atomsko bombo, mislim da je to pozitivno. Kakšno demokracijo pa vsiljujemo Iranu? Če nas ne bodo ogrožali imajo lahko kar hočeš. Je na svetu še kar nekaj diktatur, ampak če nikogar ne ogrožajo jih pustijo tud Američani pri miru. Izrael: torej predlagaš, da jih izženemo v morje? Izrael je dejstvo in kdor se s tem ne zna sprijazniti je to njegov problem. Arabci so pregnali Izraelce pred mnogimi leti, tako da imajo ti čisto vso pravico sedaj biti tam. Prostora je dovolj za vse, ampak če si Palestinci tako želijo napadati Izraelce pa naj jih. Namesto da bi dali mir in šli na pogajanja z Izraelom, da bi se ta vrnil na (približne) meje iz leta 1967.
victoriosus
25. 02. 2007 22.53
bosko.buha, načeloma se strinjam s tabo, ampak nekje si se pa hudo zmotil. Ne razumem zakaj pripisuješ krivdo veri. Je res, da so imeli takrat duhovniki večjo vlogo, ampak zaradi tega ker so bili nosilci razvoja in intelektualnosti. Knjižnice v samostanih, pisci med menihi, raziskovalci, učitelji, umetniki... Mislim da je duhovščina veliko pripomogla k razvoju naše civilizacije. Imej v mislih pa, da nihče pred Kolumbom ni vedel, da je Zemlja okrogla. Grmade so bile, ja, ampak tudi vojne in neumno klanje pri barbarih in dugih ljudstvih. Ne gre pripisati krivde kar veri, ker spregledaš ogromen prispevek, ki so ga tudi oni dali. Reči, da je kar vera kriva je malo neodgovorno, raje bi rekel, da smo vsi ljudje, in kot ljudje delamo napake. Ampak naše napake smo dokaj hitro popravili, muslimani pri njih vztrajajo. In mislim, da ne vztrajajo zaradi vere, ampak kot obrambni mehanizem, ker jih mi napadamo, ker smo jim npr. vsilili Izrael (ki v Palestini nima kaj iskati), ker vsiljujemo demokracijo.... tako se bodo še bolj zapirali vase. Vsaj jaz tako mislim. Lep pozdrav
bosko.buha@mailinator.com
25. 02. 2007 20.16
Desnaleva: Kakšno vsiljevanje neki. A misliš, da je po Iranu polno McDonaldsov? Ne bit trapast(a). Pa tudi če bi bili, nihče ne bo silil Irancev tam jesti. Nihče jim ne vsiljuje ničesar. Medtem ko muslimani evropejcem vsiljujejo marsikaj. Cenzuro v tisku, nošenje naglavnih rut, tudi tam kjer ni dovoljeno, itd. Kdo jim vsiljuje našo vero? Mislim da kakšnih misjonarjev v Iranu ne boš videla. Muslimani vedo da so na primitivni stopnji (na stopnji Krščanstva v srednjem veku), mi smo šli naprej, dali vero na stranski tir, oni pa dobro vedo da jih vera zavira v napredku, ampak je lažje za to okriviti vse ostale.
desnaleva@email.si
25. 02. 2007 18.24
Boško buha, to si lepo in prav napisal. Zahodnim oziroma razvitim ni všeč, da so primitivci dobro oboroženi. Poudarek je na "ni všeč". Vidiš, to pa je že vsiljevanje. Lahko počnete le tisto, kar je nam, zahodnjakom všeč. In nam je všeč Coca Cola, Burgerji na 1000 načinov, naša vera, naše, naše, naše. Vse, kar je vaše, pa je primitivno. In to vzhodnjaki prav dobro in čisto pravilno razumejo in se temu vsiljevanju upirajo. In že smo pri terorizmu.
bosko.buha@mailinator.com
25. 02. 2007 18.08
Nihče noče nič muslimanom. Če imajo nafto nam jo lahko prodajajo, lahko pa se tudi zaprejo in tolčejo revščino. Nafta je za njih edina rešitev in ne prekletstvo. Revne države brez nafte crkujejo, problematične so tiste z nafto pa so že dovolj bogate, vendar še na primitivni razvojni stopnji. Namesto, da bi izboljšale gospodarstvo in življenski nivo prebivalstva, jim je glavni cilj biti vojaško močen in parirati v tem ostalim razvitim državam. Jasno pa to zahodnim državam ni všeč, saj primitivec nima veliko za izgubiti, razviti pa.
kgb@akcija.net
25. 02. 2007 16.29
zgleda da spet pada podpora vojni pa je treba mal ljudi prestrašit
super_man
25. 02. 2007 16.11
desnaleva, se 100 strinjam s tabo. ampak problem je, da ma vzhod nafro, zahod je pa nima. če neb mel nafte, jih noben neb jebu 5 :)
desnaleva@email.si
25. 02. 2007 11.54
Ne razumem, zakaj hočejo Zahodnjaki na vsak načn odrediti Vzhodne države, jim vsiljevati zahodni način razmišljanja, jim prodati vse kar diši po Zahodu? Mar nismo bili Zahodnjaki še nakako 500 let nazaj v Srednjem veku, ko je vse diktirala duhovščina? Ali niso vsi napredno misliče tedaj končali na grmadi? Ali niso tedaj mislili, da je Zemlja ploščata in so pomorščaki na slepo pluli v strahu, da bodo na koncu plošče končali v peklu. To pripovedujem zato, da bi razumeli, da za spremembe mišljenja, razmišljanja človek rabi stoletja. Mar kdo meni, da vzhodnjaki ne bi čez čas, sploh pa zdaj, ko je vse dostopno po netu, začeli razmišljati drugače. Ampak ne da jim vsiljujemo, sami morajo začeti sprejemati novo dojemanje sveta. Pa če za to rabijo sto let, tudi prav. Ampak ta sprememba bo njihova , lastna, ne vsiljena. Seveda, ampak zahodnjaki jih morajo dajati v nič, jih krasti, ker zahodnjaki pač potrebujejo energente, s katerimi je Bog, naš ali njihov, pač obdaril Vzhod. Zahodni svet bi moral enostavno vzhodnemu dovoliti, da tekmuje, ne pa da se bori proti imperialistom. In tako bi vzhodnjaki sami počistili s teroristi, ker bi tudi njim samim predstavljali oviro na poti vzpona. Seveda, tu tiči zajec. Zahod se boji ravno tega vzpona. Četudi bi bil vzpon vzhoda zakasnjen, bi bil veličasten, tako kot nekoč, v času, ko je zahod brodil po mračnem srednjem veku, in je vzhodno gospodarstvo in kultura cvetela. Strahovi preteklosti za prihodnost.
desnaleva@email.si
25. 02. 2007 11.54
Ne razumem, zakaj hočejo Zahodnjaki na vsak načn odrediti Vzhodne države, jim vsiljevati zahodni način razmišljanja, jim prodati vse kar diši po Zahodu? Mar nismo bili Zahodnjaki še nakako 500 let nazaj v Srednjem veku, ko je vse diktirala duhovščina? Ali niso vsi napredno misliče tedaj končali na grmadi? Ali niso tedaj mislili, da je Zemlja ploščata in so pomorščaki na slepo pluli v strahu, da bodo na koncu plošče končali v peklu. To pripovedujem zato, da bi razumeli, da za spremembe mišljenja, razmišljanja človek rabi stoletja. Mar kdo meni, da vzhodnjaki ne bi čez čas, sploh pa zdaj, ko je vse dostopno po netu, začeli razmišljati drugače. Ampak ne da jim vsiljujemo, sami morajo začeti sprejemati novo dojemanje sveta. Pa če za to rabijo sto let, tudi prav. Ampak ta sprememba bo njihova , lastna, ne vsiljena. Seveda, ampak zahodnjaki jih morajo dajati v nič, jih krasti, ker zahodnjaki pač potrebujejo energente, s katerimi je Bog, naš ali njihov, pač obdaril Vzhod. Zahodni svet bi moral enostavno vzhodnemu dovoliti, da tekmuje, ne pa da se bori proti imperialistom. In tako bi vzhodnjaki sami počistili s teroristi, ker bi tudi njim samim predstavljali oviro na poti vzpona. Seveda, tu tiči zajec. Zahod se boji ravno tega vzpona. Četudi bi bil vzpon vzhoda zakasnjen, bi bil veličasten, tako kot nekoč, v času, ko je zahod brodil po mračnem srednjem veku, in je vzhodno gospodarstvo in kultura cvetela. Strahovi preteklosti za prihodnost.