Tujina

V incidentu na meji med Venezuelo in Brazilijo mrtvi in ranjeni

Caracas/Bogota, 22. 02. 2019 09.31 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min
Avtor
M.S. / K.H. / STA
Komentarji
232

Na meji med Venezuelo in Brazilijo so venezuelski vojaki začeli streljati na množico ljudi, ki je skušala preko meje prepeljati humanitarno pomoč. Ubita sta bila dva človeka, še 15 pa je ranjenih. Venezuelski predsednik Nicolas Maduro, ki kljub pozivom mednarodne skupnosti še vedno noče odstopiti s položaja, je namreč odredil zaprtje več 100 kilometrov dolge državne meje z Brazilijo.

V skupini ljudi, ki je vojakom skušala preprečiti blokado humanitarne pomoči na meji, naj bi bili predvsem domorodci iz plemena Pemon. Ubita naj bi bila mož in žena iz te skupnosti, je sporočila skupina Kape Kape, ki se zavzema za človekove pravice.

Do incidenta je sicer prišlo v zvezni državi Bolivar, ki leži na jugovzhodu Venezuele. Vojaki v mestu San Francisco de Yuruani so naleteli na cestno blokado, ki so jo postavili člani plemena Pemon, nato pa začeli streljati.

Incident se je zgodil nekaj ur po četrtkovi odločitvi venezuelskega predsednika Nicolasa Madura, da bo zaprl tudi mejo z Brazilijo, da bi tako preprečil prihod mednarodni humanitarni pomoči v državo. Maduro vztraja, da gre zgolj za pretvezo za ameriško intervencijo v državi.

Opozicijski voditelj Juan Guaido, ki ga je za začasnega predsednika priznalo več kot 50 držav, pa opozarja, da so zaradi pomanjkanja hrane in zdravil ogrožena življenja več sto tisoč Venezuelcev, če ne bodo hitro dobili pomoči.

Za soboto je napovedal tudi, da bodo pomoč v državo spravili s pomočjo na tisoče prostovoljcev. Na kolumbijski strani meje v mestu Cucuta je shranjenih okoli 200 ton hrane, zdravil in higienskih pripomočkov, ki so jih v glavnem prispevale ZDA. Pomoč se zbira tudi drugod v soseščini Venezuele.

Maduro zapira državne meje: Ne bomo ameriške lutke

Maduro, ki kljub očitkom še vedno vztraja na položaju predsednika Venezuele, je v četrtek ob boku vojaških poveljnikov preko državne televizije napovedal, da bo zaprl več 100 kilometrov dolgo mejo z Brazilijo. Številni Venezuelci, ki živijo ob meji, so po objavi novice pohiteli do brazilskega mesta Pacaraima, da bi si nakupili nekaj zalog hrane, so poročali brazilski mediji. 

Maduro v strahu po pritoku ameriške humanitarne pomoči v državo zapira državne meje.
Maduro v strahu po pritoku ameriške humanitarne pomoči v državo zapira državne meje. FOTO: AP

Maduro je ob tem še poudaril, da razmišlja tudi o zaprtju meje s Kolumbijo, kjer je venezuelska vojska doslej uspešno blokirala pošiljke ameriške pomoči. Opozicija na čelu s samooklicanim začasnim predsednikom Juanom Guaidojem, ki so ga priznale številne evropske države in tudi ZDA, želi v državo pripeljati tujo humanitarno pomoč v obliki hrane in zdravil.

Maduro na drugi strani trdi, da Venezuelci, kljub temu, da stradajo, ne potrebujejo nobene pomoči, še posebej pa ne ameriške. Trenutni predsednik se predvsem boji, da bi ga ZDA na silo poskušale odstaviti in si tako olajšale dostop do venezuelskih naftnih zalog. "Ne bomo ameriške lutke," pravi. Ob tem je napovedal, da bo Rusija, podpornica Madura, v državo poslala 300 ton pomoči. 

Na podlagi Madurovega ukaza so venezuelske oblasti sicer blokirale vsa potovanja z letalom ali po morju med Venezuelo in bližnjim nizozemskim karibskim otokom Curacao, ki je še ena točka, kamor je bila dobavljena tuja humanitarna pomoč.

Juan Guaido se je odpravil na mejo s Kolumbijo.
Juan Guaido se je odpravil na mejo s Kolumbijo. FOTO: AP

Guaido je medtem zapustil glavno mesto Caracas in se s karavano vozil odpravil proti meji s Kolumbijo v okviru prizadevanj za pomoč obmejnemu mestu Cucuta.

Več deset tisoč ljudi na dobrodelnem koncertu za Venezuelce

Danes so ob meji organizirali dva koncerta, en v podporo Madura, drug pa v podporo Guaidoja.

Na dobrodelnem koncertu za Venezuelo na kolumbijsko-venezuelski meji se je zbralo deset tisoč Venezuelcev in Kolumbijcev. Na dogodku v podporo venezuelskemu opozicijskem voditelju Juanu Guaidoju želijo zbrati 100 milijonov dolarjev za Venezuelce, ki zaradi hude gospodarske krize živijo v velikem pomanjkanju.

Na kolumbijski strani meje bo danes britanski bogataš Branson organiziral koncert v podporo Guaidoju.
Na kolumbijski strani meje bo danes britanski bogataš Branson organiziral koncert v podporo Guaidoju. FOTO: AP

Koncert v organizaciji britanskega milijarderja Richarda Bransona je potekal v kolumbijskem obmejnem mestu Cucuta, kjer čaka okoli 200 ton hrane, zdravil in higienskih pripomočkov za Venezuelce.

Na koncertu, poimenovanem Venezuela Live Aid, naj bi nastopilo 35 glasbenikov iz špansko govorečega sveta, med njimi Španec Alejandro Sanz, Kolumbijec Carlos Vives in Dominikanec Juan Luis Guerra.

Koncert se je začel s himnama Venezuele in Kolumbije ter pozivom k svobodi in dostavi humanitarne pomoči, ki je venezuelski predsednik Nicolas Maduro ne spusti v državo.

Po oceni kolumbijske televizije Caracol se je na koncertu zbralo 250.000 ljudi. V množici je tudi kolumbijski predsednik Ivan Duque.

Le streljaj stran na venezuelski strani meje pa naj bi potekal koncert v podporo Maduru, vendar je na prizorišču tišina. Oder sicer gradijo, na močno varovanem prizorišču pa je le peščica ljudi. Maduro je ta teden napovedal tridnevni koncert, imenovan Roke stran od Venezuele, vendar so o dogodku objavili le malo podrobnosti.

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (232)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

nastjamarko
23. 02. 2019 11.58
+1
Sicer nisem podpornik amerosov vendar je samo vprasanje casa kdaj bodo napadli saj maduro prav prosi zato. Strada lastno ljudstvo in nam obcutek da bo koncal podobno kot causescu v 80-it kdor se spomni.
samuray1
23. 02. 2019 14.50
-3
mes
23. 02. 2019 10.00
+3
Prvo nekaj letne sankcije zdaj pa humanitarna pomoč,aroganca da ni večje.
VolkBrenin
23. 02. 2019 10.42
+0
takšna humanitarna pomoč je leta prihajala v Sirijo za isil...od toyot do orožja...Ravno včeraj so ameri izvlekli/ rešili čredo isilovcev in jih odpeljali v irak k sebi v bazo - svoje k svojim
VolkBrenin
23. 02. 2019 09.39
+2
Dan D za Venezuelo. ..svežih člankov pa nikjer
Kimberley Echo
22. 02. 2019 22.56
+4
Če vojska ne bo zamenjala strani Venezuelo ne bo lahko spraviti na kolena. Vojska ima 350.000 mož, letala SU-30, rakete S-300 in okoli 700 tankov ter številna druga orožja. Američani se z njimi ne bodo spustili v frontalni spopad. Ni to Grenada.
VolkBrenin
23. 02. 2019 09.38
+4
in najmanj miljon in pol rezervistov na položajih ...
Bojan-F
22. 02. 2019 22.33
-2
Petkov vecer ... na Trstenjakovi briefing ... le-kaj nam bo prinesel jutrisnji dan?
komarec
22. 02. 2019 21.42
+11
Razlika med kapitalističnimi in komunističnimi državami je v tem, da komunistične niso nobene druge države napadle, kapitalistične bi pa vse pohopale.
nikhrast@yahoo.ca
22. 02. 2019 22.56
-12
Koliko star si pa ti? Severna Koreja je napadla jug leta 1950, se spomniš kako smo šli v Korejo, NATO je bil zraven. Malo si oglej kakšen film, kot MASH... Kaj pa Stalin, ni napadel Poljsko...
Ate_ist
23. 02. 2019 09.57
+11
ne ni napadel poljske. zapomni si že enkrat! ko je sovjetska zveza vkorakala na ozemlje poljske, je ta že kapitulirala; se pravi da države poljske ni bilo več. in sovjetska zveza je zasedla samo tista ozemlja, ki so ji pripadala še za časa carske rusije, se pravi do začetka prve svetovne vojne. po duši si belogardist in s takimi kot si se družiš; poljaki, litovci, madžari, estonci itd. se pravi izdajalci lastnih narodov na račun tujih gospodarjev. prodana duša, ki svoje življenje prodajaš tujemu škornju tam daleč v kanadi.
samuray1
23. 02. 2019 14.53
+2
Neglede na tvojo starost,pojma nimaš o zgodovinskih dejstvih. In toliko da veš Stalin je Gruzinski žid,tako da pozabi na Ruse.
samuray1
23. 02. 2019 14.54
+2
komarec
22. 02. 2019 21.30
+13
Kitajska je komunistična država. Zanima me za kaj se nihče ne upa vtikati v njihove notranje zadeve? Kje ste ameri na kitajski vlada trdi komunizem, za kaj ne greste tja prodajat demokracije?
dragan krstic
23. 02. 2019 16.19
Res je. Kitajska je komunistična država zato ljudje crkavajo na ulicah.
puspan
22. 02. 2019 21.04
+0
Beseda socializem pomeni med drugim tudi socialno, torej dobrobit v prid ljudem. Ne razumem pa to, da je vsepovsod, kjer je vladal socializem, vladala vedno tudi lakota in pomanjkanje. Tudi nisem še nikoli slišal, da bi socializem reševal kapitalizem, jim pošiljal hrano in druge dobrine za uboge ljudi. Vedno se je dogajalo ravno obratno, da je kapitalizem pomagal, da ljudje niso stradali. Spomnimo se propada socializma v nekdanji Sovjetski zvezi. Če jim Zahod, torej kapitalizem ne bi pošiljal na stotine tovornjakov pomoči, predvsem hrane, bi jih zagotovo mnogo odšlo na drugi svet. Če je kapitalizem res tako grozen in napadalen, se čudim, zakaj prav takrat niso napadli Rusov, saj so bili v popolnem razsulu. Mogoče nam bo golobradčeva bratovščina malo bolje razložila o vsemu temu. Ravno sedaj bi bil čas za obisk omenjene bratovščine v Venezueli in še jaz bi jim dal rad polno vrečo hrane za lačne v tej južnoameriški deželi, seveda pod pogojem, da se ne bi vreče polotili kar sami Levi dobrotniki.
komarec
22. 02. 2019 21.28
+11
Kapitalizem je šel v Irak in Libijo prodajat demokracijo. Kaj je blo prej tam narobe, da je bilo treba posredovati mi prosim razloži? Kitajska ima še vedno komunizem, pa postaja nevarna celemu svetu. Venezuela ima pa drugi problem, prebogata je, zato jo je treba osiromašiti ljudi, da naredijo v državi kaos kar je vzrok za vmešavanje držav, ki so na ameriški strani. Največji interes je Ameriki nafta in zlato in ne ljudje. Te navidezno hranijo z neko solidarno pomočjo. Farsa.
samuray1
22. 02. 2019 21.47
-4
Tvoje znanje,posebej razumevanje je preplitko.
komarec
22. 02. 2019 21.50
+8
samuraj, za kaj pišeš floskule, pokomentiraj moje pisanje. Napiši tvojo trditev za kaj se je Amerika spravila nad Irak In Libijo?.
komarec
22. 02. 2019 21.51
-1
Seveda ker pač imaš znanje in razumevanje.
samuray1
22. 02. 2019 22.02
-2
pipaneleze,moje pisanje se nanaša na pušpana...tvojega niti prebral nisem.
komarec
22. 02. 2019 22.26
+3
puspan
22. 02. 2019 22.56
+2
puspan
22. 02. 2019 22.59
+4
Same kapacitete ponarejenih magistra. Kranjska Sorbona je bila ustanovljena prav zaradi vas.
Ate_ist
23. 02. 2019 10.21
+2
puspan vse je kristalno jasno, če hočeš videti stvari takšne kot so, ne pa take kot ti jih američani zavijajo v kičasto embalažo. v SZ sta po leninovi smrti šle dve struji. trocki s svojo svetovno permanentno revolucijo, kateri bi morala biti rusija surovinaska baza za cel svet in stalinova, ki se je šla socializem v eni državi. po stalinovem umoru je na oblast prišel trockist hruščov, ki je smer razvitja obrnil na zahod. če je še pri stalinu država nabirala obrate, med drugim je rusija odpravila kartice za živila mnogo pred britanijo, pa vsi vemo, koliko je bila prizadeta in opustošena rusija in koliko britanija. je pod nikito že čez nekaj let morala uvažati hrano. amerika je bila pri niksonu na kolenih. odvezal je dolar od zlata. in če ne bi takrat izdajalci v vrstah sz pomagali ameriki, amerike ne bi bilo več. drugič se je to zgodilo pri reaganu. takrat je gorbačov dokončno izdal lastno domovino. clintonova administracija je zaradi tega beležila proračunski deficit. vzhodno evropo so izropali. če je bilo še do 91 leta 14 milijonov revežev, jih je bilo čez sedem let 164 milijonov. a to zahodu ni pomagalo kaj dosti kriza je izbruhnila 2008. in sedaj se bliža ponovno še hujša kriza. zato so postavili za predsednika trumpa, ker ima izkušnje z osebnim bankrotom in ki se je znal iz tega izvleči. socializem je povsem konkurenčno sposoben, samo sovražnike in diverzante je potrebno držati na kratko. morda bi izkušnje američanov pomagale. venezuelo so na kolena spravile zahodne države. država ima ogromno nafte, hrane pa zaradi podnebnih danosti ne morejo pridelovati. in nato jim zaplenijo zlate rezerve. ker se hočejo polastiti nadzora. za njih so ljudje venezuele zadnja skrb. čim več jih umre v državljanski vojni to bo bolje za njih. amerika ne bo napadla venezuele direktno. nima s čem, poleg tega se boji morebitnih izgub v lastnih vrstah in dokončnega omajanja ugleda super sile. konec koncev je rusija tudi splavila podmornico kranštad. verjetno je polna novih raket cirkon, in sama podmornica lahko za minuto potopi trikrat celo letalonosilno floto, če bo do spopada prišlo. če vojska ostane z maduro in zdrži še nekaj časa, je venezuela za ameriko za vedno izgubljena. guaido pa bo še ena žrtev zvestobe zahoda.
olimpija35
22. 02. 2019 20.51
-5
te naši rdeči fanatiki ki podpirajo te komuniste v venezueli so isti te,ki podpirajo vse slovenske žrtve po rudnikih in grapah...hvala bogu se po svetu oža zanka okol teh bolanih socialistov...vidi se,da ste panični na globalni sceni..za to,ker so vas ljudje spregledali....tudi v sloveniji prebujate delovne krajnce,štajerce,dolence in druge...boste pripeljali do tega,da bo po tej ljubljani perje letelo..še posebaj na rogu in metelkovi...to,da je pa manduro streljav na svoj narod....ura tika taka....in prav je,da te pokvarjeni rusi spizdijo iz južne amerike..v taki obliki kot so sedaj tam prisotni...rusija nikoli ne bo amerika...to sta 2 različna svetova in tudi evropa je svetlobna leta pred rusijo...mi pa smo bli in bomo ostali pod alpami v osrčju evrope .d
komarec
22. 02. 2019 21.19
-1
puspan
22. 02. 2019 21.22
+1
Enako kritično, kot dogajanja v Venezueli.
komarec
22. 02. 2019 21.32
+2
Nisem opazil ko so bili ti prispevki, bil sem pozoren, pa si se malo ali pa se sploh nisi oglašal.
puspan
22. 02. 2019 22.54
+0
Krta?a 21
22. 02. 2019 20.01
+6
Tam kjer ameri izvozijo svojo demokracijo in humanitarno pomoč, je vedno velik mrtvih. Tko da....boljš da ne pridejo zravn. Glede na to kako delajo, je vsaka beda boljša za ljudi kot to, da se ljudem na glave meče še bombe (primer Sirija, Jenen, Libija...). Sploh pa v Venezueli ni tako slabo kot se želi prikazat. Je v sosednjih kao demokratičnih državah huje. Ampak te podpirajo amere....
jg57
22. 02. 2019 19.54
+12
Socializem je sistem, ki je po teoriji bistveno bolj nspreden od kapitalizma. Da pa v praksi vedno odpove je pa dejstvo seveda vzrok so ljudje. Zakaj se vedno voluharji lotijo socializma je pa drugo vprašanje.
komarec
22. 02. 2019 22.00
+7
Vojni dobičkarji so bili vedno in povsod. Poglejmo samo to koliko je bilo sedajih starejših slovenskih politikov članov partije. Za kaj? Zaradi interesa. Sistem se je spremenil in se spet imajo za najbolj nedolžne demokrate in pljuvajo po sistemu kjer so bili kot člani KP dolgo let. Taki ljudje so zame vojni dobičkarji, ki se obračajo po vetru.
samuray1
22. 02. 2019 19.42
+9
V Siriji se je ravno kar končala humanitarna vojaška operacija reševanja islamskih teroristov ,evakuacij istih na teritorij ki ga nadzoruje američansko-zahodnjaška soldateska.
nikhrast
22. 02. 2019 19.29
-10
Saj ne razumem slovensko levico, podpira ruski kapitalizem, sovraži pa ameriški kapitalizem. Venezuela sprejema rusko pomoč, ne pa ameriško, ruski kapitalizem je bolj skorumpiran, je zato bolj primeren za Slovence?
samuray1
22. 02. 2019 19.35
+6
to praviš ti. Danes tudi slepi in nemi vidijo in slišijo, s čim se vse poslužuje tvoja ti oblubljena amerika, v zunanji politični hegemoniji .
samuray1
22. 02. 2019 19.44
+4
Naj bolj žalostno je to da je naša celotna politična garnitura dala svoje soglasje za vsak američanski zločin v imenu hegemonije.
nikhrast
22. 02. 2019 19.46
+0
Kaj pravim, preberi komentarje, polno podpore Rusom. No, Kanadčani smo kapitalisti, samo ne sanjamo da smo hegemonisti, samo ponujamo nafto, plin, žito.., problem pa da je vsega tega zadost tudi drugje.
samuray1
22. 02. 2019 19.50
+1
Ciymbalta
22. 02. 2019 19.13
+2
samooklicanim predsednikom Juanom Guaidojem, sam se je dal za predsednika. Naj ljudje izvolijo predsednika. Ne pa da druge države komandirajo kdo naj bo predsednik,
dragan krstic
22. 02. 2019 18.54
+3
Na meji z Brazilijo je vojska streeljala na protestnike. Sedaj za Madura ni več poti nazaj. Če ne bo pobegnil bo v enem tednu mrtev. Vojska in policija bo prej ali slej obrnila hrbet komunistom.
dragan krstic
22. 02. 2019 18.54
+2
mackintosh
22. 02. 2019 18.56
+8
tudi pri nas se jim zbranim na trstenjakovi ne piše dobro :)))
mackintosh
22. 02. 2019 18.57
+6
veš da imaš prav. ampak zakaj svojega idola tako v nič daješ?
mackintosh
22. 02. 2019 19.05
+2
mogoče je skrivnost tega skrita v opisu tvoje žlahte malo nižje spodaj
JApajaDAja
22. 02. 2019 18.37
+1
na meji že poka!
dragan krstic
22. 02. 2019 17.31
-3
Sicer si pa oglejte video tega "novinarja" Maxa Blumenthala: Investigating Venezuela,s humanitarian crisis Novinar se sprehaja po supermarketu in ne pove skoraj nič o cenah živil. Pove samo 2 ceni; zavitek pasje hrane je preko 20.-USD, pol litra olivnega olja pa 30.-USD. Dobra mesečna plača v Caracasu pa 15.-USD. Toliko o objektivnosti tega novinarja in lažnivosti Kimberley Echa.
PUTINOVI?
22. 02. 2019 17.51
+11
tale ki ga omenjaš podpira palestinski genocid in potem bo razlagal o venezueli ja....
mackintosh
22. 02. 2019 18.19
+4
dragan krstic
22. 02. 2019 18.25
-6
Ko be-bo makintosh nima protiargumentov začne z narodno zavestjo. Makintosh jaz jo imam, pri tebi bi psiholog v prvi minuti ugotovil narodno nezavest. A si se rodil na Kozjaku nad Thinsko dolino kjer ste se v družini medsebojno ženili?
mackintosh
22. 02. 2019 18.41
+3
PUTINOVI?
22. 02. 2019 17.10
+15
in ti pol neki bronson britanec organizira koncert v venezueli pa tem se je spimpalo.na vse mogoče načine ti rušijo državo...prav je mel putin ko je povedal da so se američani lotili venzuele na isti način kot sirijo samo še na bolj neumen način.
dragan krstic
22. 02. 2019 18.19
-2
Ja res je, Charles Bronson. To ti dam pa prav, hahaha.
dragan krstic
22. 02. 2019 18.33
-7
Putinovič, tud Johan Vajne se bo pridružil in pomagal organizirati koncert.
Bojan-F
22. 02. 2019 17.09
+2
ZDA so vojno z Venezuelo dobile ze pred 2-3 leti ... ostaja samo se freudovsko vprasanje, kdo ima vecjega in tu se Manduro Nikola zapleta, medijsko ne more parirati ... nafta je mocan cinitelj, ampak samo kot rezerva, ki se bo aktivirala cez desetletja in takrat bodo ZDA tam ... in takrat bodo drzava in prebivalci imeli bore malo od tega ... kar je Chavez Hugo uspel narediti je naredil in to je to ...
Bojan-F
22. 02. 2019 17.25
+5
... ne sme se pa pozabiti ... tezava venezuele je holadska bolezen, za katero se ve ze od ustanovitve OPEC (takratni venezuelski financni minister je nafto imenoval hudicev iztrebek) ... kljub veliki kolicini nacrpane nafte je bila drzava Venezuela do bolivarske revolucije (1980-1998) 6-krat v bankrotu - zadnjic leta 1998 ... tega leta je nacrpala tudi najvec nafte v svoji zgodovini, a hrati je bilo 70% prebivalstva pod pragom revscine ... bolivarijci so uspeli znizati stevilo prebivalstva pod pragom revscine na 20%, podaljsati pricakovano zivljensko dobo za 10 let in zmanjsati umrljivost novorojenckov za polovico ... agrarna reforma je Chavez Hugu spodletela, ker so drzavni fondi bili zaradi slabe kontrole nenamensko porabljeni ...
Bojan-F
22. 02. 2019 17.27
-2
... in ocitno bo dobil priloznost izboljsanja stanja socialist Guaido Juan ...
mackintosh
22. 02. 2019 18.13
+8
mackintosh
22. 02. 2019 19.06
+1
Kimberley Echo
22. 02. 2019 15.55
+5
ZDA so "milostno dovolile" izvoz venezuelske nafte do 28. aprila, same pa uvažajo 587K sodčkov na dan, ker menda nekatere korporacije ne-bi mogle brez nje. Ni znano na kateri račun orihaja plačilo, saj ima PDSVA blokiran račun in zamrznjenih 7 milijard $. Problem goriva v Venezueli obstaja zato, ker zaradi sankcij ZDA ne morejo uvažati nafto (naphtha je zmes pridobljena iz kondenzata plina ali destilacije petroleja), ki naredi težko nafto manj gosto in napr. lahko plava. Laž zahodnih MSM medijev je, da država nima osnovnih živil in niti WC papirja ne. Včeraj je ameriški novinar Max Blumenthal obiskal trgovine v Caracasu (obstaja video) in izjavil, da je pa res, da grškega jogurta pa ni našel. Jaz nisem na nobeni strani, me pa moti, da ljudje nekaj preberejo v svojih medijih in TV, pa potem to jemljejo za čisto resnico.
nikhrast@yahoo.ca
22. 02. 2019 16.26
-3
Amerika in Kanada tudi uvažata nafto, pa ne zato ker jo primanjkuje, ampak zato ker ste te držvavi ogromne. Lažje je uvoziti nafto na vzhodu Kanade kot je po naftovodu pripeljati iz Alberte. Poglej proteste ta teden po Kanadi, naftna podjetje zahtevajo več naftovodov po državi, First Nation in okoljevarstveniki so pa proti. Pa koliko nafte gre po želetnici, deset kilometrov dolgi vlaki tankerjev vlečejo to nafto po državi, pa stalno kakšne nezgode. Bencin pa poceni po Severni Ameriki, ponekod pod pol dolarjev liter.
dragan krstic
22. 02. 2019 16.38
-7
Zamolčal pa si, da je novinar rdečega CNN povedal da so cene z ozirom na kupno moč prebivalstva in pričakovano dnevno inflacijo bolivarja tako visoke da si večina prebivalstva hrane ne more privoščiti. Za primer je povedal da pol litra olivnega olja stane 30.-USD, mesečna dobra plača pa je pol manjša. Torej človek za mesečno plačo kupi 1 liter olivnega olja.
Kimberley Echo
22. 02. 2019 17.01
+8
Ja, če je pa novinar CNN to povedal, je pa to čista resnica, a ne. Vsi pomembni ameriški mediji so v židovskih rokah; vam to da kaj misliti!? CNN pa je svetlobna leta daleč pred drugimi mediji, ki objavljajo "fake news". Američanom se gre izključno za naravne resurze, j..e se njim za narod. A Američani napadajo države, ki proizvajajo samo koruzen kruh?
mackintosh
22. 02. 2019 17.02
+5
krstiću ne se zaradi tega obremenjevat. raje pomagaj svojemu božanstvu in namesto njega twitaj :))))))
dragan krstic
22. 02. 2019 17.11
-7
Kimberley Echo, vprašam te samo ENO: ali je novinar povedal da stane pol litra olivnega olja 30.-USD? Na to mi odgovori. Da ali ne. Ne izmikaj se odgovoru.
dragan krstic
22. 02. 2019 17.13
-7
makintosh ti se pa že enkrat nauči pravilno napisati svoj nick in ne nabijaj bedarij če ne znaš angleško.
mackintosh
22. 02. 2019 18.15
+7
krstiću zate sem profesor v kateremkoli jeziku. nick pa je tak ki ga hočem imeti :))))
dragan krstic
22. 02. 2019 19.39
-2
mackintosh
22. 02. 2019 19.51
+1
edino tega pa verjetno obvladaš oziroma drugače povedano znaš pojesti :))