Svet

Voznik tovornjaka invalidom: Banda delomrzniška

Ljubljana, 28. 05. 2019 17.08 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Medtem ko se ni še dobro polegel prah o kolumni astrologinje o preveč parkirnih mestih za invalide, že se je na svetovnem spletu pojavil nov primer nestrpnosti. Tokrat je voznik tovornjaka v Facebook skupini V živo s slovenskih cest objavil fotografijo Eda Ješeta in Petra Cerarja, ročnih kolesarjev, ki ju je moral obvoziti. No, ob tem pa ju označil za bando delomrzniško in zagrozil, da jih bo naslednjič kar povozil.

Nestrpnosti v družbi je res veliko, in verjamem, da ste ji priča tudi na cestah. In prav nestrpnost veča možnost za prometne nesreče. Lani so kolesarji predstavljali 23-odstotni delež med vsemi hudo telesno poškodovanimi. Skupaj se jih je poškodovalo 188, umrlo pa 8.

Objava voznika tovornjaka v Facebook skupini V živo s slovenskih cest
Objava voznika tovornjaka v Facebook skupini V živo s slovenskih cest FOTO: Kanal A

Edo Ješe, eden izmed kolesarjev na sliki je opisal stanje na cesti, kjer je fotografija nastala: ''Preprosto ni drugih cest, kot te ceste, ki jih imamo, enostavno smo vsi na cesti. Nisva se mogla umakniti, saj so bili tam visoki pločniki.''

Edo sklepa, da je voznik tovornjaka ravno zato kar med vožnjo posnel fotografijo in jo objavil na Facebooku, ročna kolesarja pa označil za bando delomrzniško in da ju bo naslednjič kar povozil. 

Za nedopustne besede je kasneje od voznika prejel opravičilo, kar je bolje kot nič, a enkrat izrečene ne moreš več vzeti nazaj, pravi Edo: ''Invalidi nismo samo neka skupina, za katero morajo vsi drugi delati, ampak nas je veliko, ne bom rekel, da večina, ampak veliko, ki skrbimo sami zase, ki smo zaposleni in čisto enakopravni člani družbe.'' 

Opravičilo voznika Edu Ješetu
Opravičilo voznika Edu Ješetu FOTO: Kanal A

Objava pa seveda ni prizadela samo invalidov, tudi na agenciji za varnost v prometu so dejanje označili kot nedopustno in nestrpno in ga tudi ustrezno prijavili na generalno policijsko postajo.

Primož Jeralič, vrhunski ročni kolesar, ki se tudi sam skoraj vsakodnevno srečuje z grdimi komentarji in čudnimi pogledi voznikov, upa na večjo strpnost na cesti: ''Ko bomo šibkejši člen sprejeli in nanj bolj pazil v prometu, bo tudi več strpnosti na samih cestah.''

Voznik je imel slab dan, verjame Edo, a družbena omrežja omogočajo, da v afektu objavimo stvari, ki lahko posledično prizadenejo človeka. Če bi prešteli do pet, preden bi obsojali, pa bi bilo manj škode. 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (349)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

tablejem
29. 05. 2019 13.30
-3
Joooj a še kar to pogrevate, kakšno brezvezno napihovanje!
fairplayy
29. 05. 2019 13.12
+0
Najhujsi so tovornjakarji nervozni, mudi se jim ,vedno na mobiju ali tv in predvsem mislijo da zanjih velja zakon mocnejsega.
Kollerik
29. 05. 2019 13.13
+4
saj se jim ne mudi zaradi lepšega....šefi jih preganjajo....
Primzy D Mimzzy
29. 05. 2019 13.09
+13
lahko samo napišem da mnogo kolesarjev po ljubljani vozi po napačni strani in v kontra smer, potem gredo kar čez rdeče semaforje ne glede na vozila ki v tistem trenutku vozijo po cesti se pravi reskirajo, pa vozijo kljub kolesarskim stezam po cesti in zanalašč ovirajo voznike in povzročajo dalši potovalni čas pa še lahko naštevam. in potem se hočejo imeti za ranljivejše v prometu. sej pa sami izzivajo k nesrečam in nak niso samo vozniki zmeraj krivi če se nesreča že zgodi.
jero555
29. 05. 2019 13.18
-1
Komentiral si pa kaj? Zgornji članek? Nestrpnost voznikov? Veliko kolesarjev se vozi po napačni strani, ne signalizirajo zavojev, grejo čez prehod za pešce in celo vozijo pijani. In nihče ni nikoli rekel, da je v primeru karambola s kolesarjem vedno kriv avtomobilist. Nikakor ni debata o tem. Debata je o nestrpnosti slovenski voznikov, vseh, kolesarjev, motoristov in unim za volanom. O tem je govora. O tem kako je nekatrim težko kdaj malo počakat, pribremzat, prehitet...Ker smo nestrpni, do vsega kar ne raumemo.
SadButTrue
29. 05. 2019 13.06
+1
Malo manj drgnjenja po napravah, malo manj resničnostnih šovov in malo več kvalitetnejše glasbe in nam bo vsem lažje............pa še za psiho bo bolje.
User1035444
29. 05. 2019 12.57
-2
Večkrat sem že videl očeta, ki svojega nadobudneža uči kolesarjenja v prometu. Se ustavita pred prehodom za pešce, nato pa se peljeta čez.
BroNo1
29. 05. 2019 12.37
+17
Jaz pa mislim, da tovornjakar ni vedel, da so invalidi. Bil je siguren, da so kaksni, ki se raje vozijo okrog kot da bi poprijeli za delo. In mu je plafon dvignl, bodimo pošteni in si že enkrat priznajmo, da po večini folk ni za delat , raje bi se vozil pa se šli razne humanitarce v ne pravem pomenu......
jero555
29. 05. 2019 12.20
+0
Sicer pa berem komentarje in mi ni jasno čemu tak problem z kolesarji , ki se vozijo v štric. Ne vidim bistvene razlike med mano, ki se vozim večinoma sam ali kolesarji, ki se vozijo v paru. Ne solo kolesarja ne para ne moreš prehiteti, v kolikor prihaja po cesti nasproti vozeče vozilo. V kolikor je nasprotni pas prost, lepo enostavno prehitiš. Prehiteti oviro, ki vozi v povprečju 30km/h nebi smel biti težji zalogaj. Verjamem pa da je treba prezirati in sovražiti nekaj kar ne razumemo. Sam popolnoma razumem kolesarje, ki se vozijo v skupinah, na kaki manjprometni cesti, kjer jih na uro morda prehiti 10 avtomobilo, da se vozijo v štric in so družabni. Nekaj drugega so magistrale in prometne lokalne ceste. Teh se verjetno kolesarji itak izogibajo.
nemski_ovcar
29. 05. 2019 12.26
+13
Ena društva so res čudan ( grozna) . Kolesarji se nabijejo v grupo in zavzamejo cesto... taki gredo meni tudi na živce , pa sem sam tudi kolesar , Potem smo pa vsi krivi in slabi
User1538643
29. 05. 2019 12.34
+1
Se jih ne izogibajo in vozijo v štric, preklinjajo tudi.
User1035444
29. 05. 2019 13.03
-1
30 km/h je 8, 3 m/s. Tisti, ki prehiteva s 50 km/h naredi 13, 9 m/s. Torej bosta v 10 sekundah naredila 83 m in 139 m. Upoštevaj še dolžino tovornjaka in morebitno nasproti vozeče vozilo ki pelje hitreje. Izid je jasen.
jero555
29. 05. 2019 13.11
V primeru da avto vozi 50km/h in da nikakor ne more pospešiti nad 50km/h, lahko tudi nekaj časa vozi s 30km/h....ni bistvene razlike.
jero555
29. 05. 2019 13.13
-1
"kolesarji v skupinah zavzamejo cesto" a solo kolesar je pa ne? ravno tako jo zavzame. S tem da solo kolesar vozi počasneje in dela voznike za sabo še bolj živčne. V vsakem primeru je treba prehiteti tako solo kolesarja, kot skupino tako, da se zamenja celoten vozni pas. To je edini varen način prehitevanja kolesarja.
tablejem
29. 05. 2019 13.31
+1
nemski_ovcar
29. 05. 2019 13.34
Enega prehitiš lahko gručo pa ne.... mi , če nas je več se vozimo največ šest eden za drugim.... pa vmes kake 200-300m prostora pa spet šest....
User1035444
29. 05. 2019 12.13
+3
Zanimivo je, kdo vse je danes invalid. So pravi invalidi in tisti, ki imajo status invalida.
User1035444
29. 05. 2019 12.34
+2
Ne, ti si neveden. Ni vsak z nalepko invalid.
cirenij
29. 05. 2019 12.40
+2
Sekac-----------povsod se najdejo izjeme. Prav povsod. Ampak zaradi tega ne smemo obsojat pravih invalidov.
User1035444
29. 05. 2019 12.55
+3
Saj pravih ne, le tiste, ki so to na papirju.
nemski_ovcar
29. 05. 2019 13.35
Ne , jaz poznam kakšna kolesa vozijo invalidi.... sem jih že veliko videl, ker hodim po svetu z odprtimi očmi....
MojsterSplinter
29. 05. 2019 12.09
+7
On se je že zdavnaj opravičil, tule pa še vedno širite to sovražno izjavo.
srecnii
29. 05. 2019 11.57
+10
Grem raje na sprehod v gozd kot pa se s kolesom vozt po glavnih cestah. Spoštujem pa vsakega, ki za svoje zdravje naredi nekaj in ni preveč v breme države.
Helix Nebula
29. 05. 2019 11.49
+19
2 kolesarja sta mi prednost vzela na cesti z 90km omejitve. Sta zavila levo na priključek brez kakršnega signaliziranja celo. Foter in otrok. Oba z železnimi jajci , vam pravim. Nebi velik mankalo pa bi bla 2 invalida več
jero555
29. 05. 2019 11.55
+4
Kaj ima to veze s člankom, kateri opisuje nestrpnost voznikov. Prekrški se dogajajo vsakodnevno. Lahko te izsili malomaren pešec, kolesar, avtomobilist, motorist, traktorist, žival, marsovec...
User1035444
29. 05. 2019 12.08
+3
Veze ima z nestrpnostjo kolesarjev, o kateri članek ne govori.
jero555
29. 05. 2019 12.15
+0
kaj imata kolesarja, oče in sin z splošno skupino posameznih udeležencev v prometu. Izsilila sta ga. Verjetno ga je tudi že kdaj kakšen voznik avtomobila. Predvidevam.
User1035444
29. 05. 2019 12.35
+0
User1538643
29. 05. 2019 12.38
+1
Perrun
29. 05. 2019 11.41
+12
smo pač postali popolnoma sebična družba in zafrustrirana družba, ki se seveda kot take ne more preživiti. ljudje imajo prazna in nepomembna življenja, in krivce iščejo vsepovsod. en dan so to migrantje, drugi dan gayi, tretji dan javni uslužbenci, potem južnaki, sedaj že invalidi. kaj bo jutri? intelektualci ? kulturniki?... za to so pač odgovorni predvsem politiki, ki svojo priljubljenost gradijo na spodbujanju delitev, sovraštva, manipulacij..
drejca1
29. 05. 2019 11.26
+10
Še en primer opišem. Pri nas imamo cesto, po kateri dnevno vozi ogromno kamionov. In ta cesta je v enem delu zelo ovinkasta in gre v hrib. Ob lepem vremenu velikokrat " cijazimo" prav na račun kolesarja in kamiona. Kolesar ( obložen tudi z torbami ) se komaj premika v hrib. Za njim šlepar brez možnosti, da bi ga prehitel. Za njima pa sto metrov dolga kolona avtomobilov. Pa ni kolesar toliko, da bi sestopil in počakal. Je kaj čudnega, če potem kdo ponori ? Mene je policaj štrafal , ko sem deset km na uro preveč peljala, a tam nisem nikogar ogrožala in po živcu mu vozila... Fajn bi bilo včasih, če bi bila vojska za vse..
Perrun
29. 05. 2019 11.43
-6
govoriš iz pozicije, da je avto kralj cest. ustavi se ti ob strani in počakaj 10 min, pa ne bo več gužve pred tabo.
nemski_ovcar
29. 05. 2019 11.47
+8
Ja imaš prav.. v takem primeru je lepo da se kolesar umakne, da gre kolona mimo.
jero555
29. 05. 2019 11.57
+0
Saj verjetno se, ker ni nikomur prijetno voziti pred kolono. Ampak se verjetno ustavi, kjer je možnost za to. Na ozki cesti v klanec je to težje storiti. Je pa verjetno živčni drejci čas v gneči tako počasi tekel, da se ji je 1 minuta zdela 10 minut.
disorderliness
29. 05. 2019 12.05
+0
Mene tudi strašno moti, ko ga takole pičim po mestu, pa se na vozišču stalno zaustavljajo in speljujejo, stojijo na mestu, pregrevajo ozračje razni avti, ki so mi več kot očitno v napoto. Ne razumem zakaj se pred hitrejšimi in spretnejšimi kolesarji ne odstranijo s cestišča in nas še kar naprej ovirajo.
Kollerik
29. 05. 2019 13.15
+1
drejca+++++, kolesarji v svoji "zaščiti" mislijo, da lahko vse.
drejca1
29. 05. 2019 13.30
+1
Nič živčna, samo povem, da po ozkih , regionalnih cestah ni dovolj prostora za težke kamione vštric kolesarjem. Gužva nastane. Ko bodo smrtne žrtve , bodo polna usta vseh , ki bodo prelagali krivdo drug na drugega.
User1035444
29. 05. 2019 11.13
-7
Tale dva skupaj sta zavzela vsaj 6 m po dolžini.
Žaklina Trtinjak-?urin
29. 05. 2019 11.26
+7
ja in !!!!.. vozijo kot je treba, ne pa vzporedno kot nekateri ki jim delujejo noge
User1035444
29. 05. 2019 11.29
+2
Ja in s štirimi klicaji boš rekla, ko jih bo kdo povozil?
cirenij
29. 05. 2019 11.31
+5
Kako jih je težko prehitet? Nasprotni pas je popolnoma prazen. In če so nasproti vozeča vozila se počaka. Žalostno, da se invalidov ne razume. Ampak že danes ali jutri lahko kogarkoli doleti.
User1035444
29. 05. 2019 11.47
-6
To sta navadna kolesarja. Invalid ne trajba tako lepo po cesti.
nemski_ovcar
29. 05. 2019 11.48
+4
sekač vosu si ti.... a traktor s prikolico je pa lahko prehitet? Jbg ga, pa kaj vozi kamion če ne zna prehitet... Meni gredo tudi kamionarji na živce kod dren na cesti.. pa ponavadi se vedno en naserje pred mene
Uporabnik483970
29. 05. 2019 11.54
+11
Vidim, da nekateri pojma nimate, kaj je kamion!! Kamion s 40. tonami potrebuje veliko, veliko, veliko časa, da iz hitrosti, ki ju imata kolesarja če vozi za njima zaradi nasproti vozečih, pride do željene hitrosti, da lahko potem, ko je nasproti prosto varno prehiti takšna kolesarja v čimkrajšem času in na čimkrajši razdalji!!! Me zanima kaj bi se zgodilo, če bi ravno v trenutku, ko je kamionar vzporedno z njima prišel kdo nasproti???Si ne predstavljam, vem pa, da kamion potrebuje veliko prostora in časa, da prehiti takšne kolesarje...Pa nimam nič proti invalidom kolesarjem, kot tudi navadnim kolesarjem, vendar naj se vozijo tam, kjer se počutijo varne - kjer se veliko odvija tovorni promet, tam zagotovo ni varno...Sam sem vozil težke kamione, sam sem tudi kolesar, motorist, avtomobilist in jaz se na takšni cesti nisem počutil varnega še z navadnim kolesom (gorc, specialka) ne, kaj šele s takim, ki je širši, počasnejši,...Tu gre predvsem za lastno varnost in če te kamion zgazi takrat ti ne pomaga kaj je prav in kaj narobe, takrat te na kolesu enostavno ni več...Če se imaš rad, se voziš tam, kjer si sproščen, se počutiš varnega in ne tam, kjer samo gledaš okoli sebe in se z vsakim metrom samo izmikaš nevarnostim...Izjava tovornjakarja mi pa vsekakor ni všeč in lahko bi se pri izjavi malo zadržal...ga pa po drugi strani razumem...LP!
topšefica
29. 05. 2019 20.52
muceli
29. 05. 2019 11.08
+17
Še mnenje na temo kolesarjev. Kot aktivni kolesar z veliko prevoženimi kilometri po Sloveniji in tujini (Madžarska, Hrvaška, Avstrija, Italija, Nemčija ...) in dokaj redni uporabnik kolesa za prevoz na delo in nazaj me dandanes moti in skrbi več stvari. Aroganca in nevednost kolesarjev (nekaterih seveda, ki postavljajo v slabo luč večino), nepravilna uporaba prometnih površin, vijuganje po cesti, uporaba temnih oblačil, neuporaba svetilk in vzvratnega ogledala ... Ljudje kupijo drago kolo in "serejo" po cestah, ne pomislijo pa na to, da morajo - moramo v prvi vrsti poskrbet za varnost šibkejših v prometu (pešci in invalidi v invalidskih vozičkih in kolesih) ter nato še svojo varnost . Uporabljat moramo svetla oblačila z odsevniki, podnevi uporabljamo utripajoče luči spredaj in zadaj, ponoči dodamo še luči za osvetlitev vozišča, na čelado ali na krmilo si namestimo vzvratno ogledalo. Ne ustavljamo se na cestišču ali na kolesarski stezi, ko ni kolesarske steze vozimo brez vijuganja ob robu cestišča in po potrebi spustimo naprej za nami vozeče vozilo tako da se umaknemo čisto na rob ali se ustavimo na bankini. Redki uporabljamo dvojna svetila (utripajoča in kontinuirana) spredaj in zadaj. Ne vem, zakaj se ne uzakoni uporaba svetil na kolesih??? Preko ebaja ali aliekspresa se dobi zelo dobre ( vrhunske) svetilke za manj kot 20 evrov. In še nekaj: tako kot nam gredo na živce dirkači na motorjih in v avtomobilih, nam (mi) gredo na živce kolesarji, ki jim je cesta površina za šport in jo tako tudi uporabljajo. Sekunde se "lovi" na dirkališču, na cesti pa zgolj pod posebnimi pogoji (spremljevalni avto ali motor). "Turistična" vožnja je tudi lahko hitra z pogojem, da ni prometa in da upoštevamo zdravo pamet in CPP. Na kolesarski stezi (predvsem v mestu) pa velja omejitev 25 km/h. Čeprav zmorem kolesarit 50 km/h bom v mestu vozil po kolesarski stezi upoštevajoč omejitev. Hitreje vozim tam kjer ni kolesarske steze in ne ogrožam šibkejših v prometu, sebe niti ne oviram ostalih prometnih udeležencev. Lahko bi pisal in pisal, ampak ni "prostora". Apeliram na pristojne za zakonsko dopolnilo o obvezni uporabi svetil in jopičev (enake barve kot jih moramo imeti v avtomobilih) po drugi strani pa tudi za dosledno upoštevanje standardov pri načrtovanju in gradnji kolesarskih stez. Kolesarji pa uporabljajmo možgane za spremljanje prometa in aktivno kolesarjenje pa bomo vsi varnejši in verjamem bolj strpni. Pa lep in varen dan želim vsem skupaj.
nemski_ovcar
29. 05. 2019 11.16
+9
OK večino se strinjam samo odsevne jopiče pa pač ne boš nosil sredi poletja ko je že tako vroče. ... Jaz ga nosim ko je hladneje, oz na spustih ali pa če je slaba vidljivost.. Pa vzratno ogledalo je tudi bolj tako.... sam moraš s pogledi nazaj, z očmi in ušesi spremljati promet na vse strani.... Imaš pa prav da jih MNOGO nič ne gleda in se zanašajo samo na sluh ( kateri pa mnogim peša). Ampak slab šofer je tudi slab na kolesu in obratno...
janez horvat
29. 05. 2019 13.02
+3
Prometni predpisi: Kolesarja lahko prehitevaš po levi strani vozišča itd. Če ni znaka za prepoved vožnje s kolesom, je kolesar enakovreden udeleženec v prometu in ga je kot takega treba upoštevati. Ne smeš ga prehitevati v škarje ali nasproti prehitevati v škarje. Vožnja povsem ob robu asfalta pa je na naših cestah glede na stanje cestišča v večini primerov nemogoča.
disorderliness
29. 05. 2019 10.56
+11
Pri nas se ogromno pogovarjamo o cpp, o delu policajev i.pd.. Mnenja sem, če policija skrbela za varnost v prometu, bi pobrala vozniške vsem takim nestrpnežem in tudi vsem tistim, ki jih zagovarjate. Če je kaj nevarnega v našem prometu, so to vozniki, ki ne spoštujejo drugih in so do njih nestrpni. Ene moti stari ata za volanom, drugega moti baba za volanom, tretjega smrkavec za volanom, tretjega kmet s traktorjem, četrtega otroci na avtobusu... i.t.d.. Vsi vi ste večja grožnja varnosti, kot smo vsi pijanci v tej državi in bi morali že zdavnaj vsi po vrsti ostati brez dovoljenja. Policaji pa neumni kot so, znajo s tistimi radarji in alkotesterji strašiti poštene voznike, zaradi objestnosti pa ne pomnim, da je bil kadarkoli kdo kaznovan.
Žaklina Trtinjak-?urin
29. 05. 2019 10.52
+16
Pozdravljeni.... Evo, tudi jaz sem kakšna 3-4 meseca nazaj, srečala enega takega na poti v službo v Arja Vas-i. Seveda...imel je ustrezno signalizacijo in sem celo vas prevozila za njim z varnostno razdaljo, za menoj še eden avto. Nisva ne jaz ne tisti za menoj kazala nestrpnosti. Varno sva ga prehitela čist na koncu vasi na pregledni ravnini. Tako da....vsaka nestrpnost je povsem odveč, vsi pridemo na cilj... boljše pozneje kot nikoli.
Amnasty
29. 05. 2019 10.39
-12
sorry samo kolesarji ste v cestnem prometu naravnost neznosni!!!! in telima se ne vidi da sta invalida! kdo pa bi pričakoval da bo invalid kolesaril! zdaj pa bi radi da jim šofer poljublja zadnjo plat, kr nekaj
nemski_ovcar
29. 05. 2019 11.11
+9
Zelo si nerazgledan... Kdo z zdravimi nogami pa bi vrtel pedala z rokami?
krokodil555
29. 05. 2019 11.39
+5
Resnično upam, da je to sarkazem - ker v nasprotnem primeru Bog nam pomagaj. Resno smo padli zelo globoko.
Klavdij Volk
29. 05. 2019 10.36
+24
Veliko kolesarjev vozi v štric ko pa jim popiskaš,da se postavijo v vrsto in jih prehitiš ti pokažejo sredinca.
Apostol1
29. 05. 2019 11.02
+11
Klavdij Volk......Vožnja vštric je povsem druga problematika kot pa vožnja z invalidskim kolesom in obrabljeno rečeno ne mešaj hrušk in jabolk , samo nerazgledanost je tudi neke vrste invalidnost , vsaj tako je videti na žalost v večini komentarjev , med katerimi je tudi tvoj.
nemski_ovcar
29. 05. 2019 11.18
+5
mertseger
29. 05. 2019 10.28
+22
Voznik se je opravičil on bi pa še kar rad, očitno ni nič boljši . Tudi sam sem kolesar pa to kar gledam na slovenskih cestah s kolesarji je norišnica sploh v mestih. Kot da za njih ne veljajo nobena pravila.
mertseger
29. 05. 2019 11.01
+11
Ga je povozil pa se mu potem opravičil. Je bilo stanje prej in potem enako? Si šprical osnovno šolo?