Tujina

Zahteva po neodvisnosti

Ljubljana, 29. 10. 2007 20.01 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Dejan Komparič
Komentarji
42

Več tisoč Srbov je zagrozilo, da bodo v primeru neodvisnost Kosova razglasili odcepitev Republike Srbske od Bosne.


UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (42)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Koperclan
02. 11. 2007 15.14
js sm srb... ampak se strinjam da hrvaska dobi od bih to kar ji pripada... enako srbi ze zdavnaj sem rekeu da bi se republika srpska morala prikljuciti srbiji... najbol posteno. to mislim ne glede na stanje kosova...tudi ce ostane srbsko se je treba upret in vrniti republiko srpsko srbiji!
misicast20@email.si
30. 10. 2007 20.29
"brooklynstreet" lih ti spravljaš kle gor folk v smeh...čist mešaš stvari in govoriš o Kosovu popolnoma napačno...Kosovo je samo pokrajina in je kot taka bila vedno del ozemeljsko unitarne države Srbije; tko da pravno gledano lahko rečemo, da je Kosovo trenutno pod okupacijo zveze NATO....tko, da ispadaš neumen medtem ko se delaš pametnega.....če pa ti ne veš kaj to pomeni, pol ne veš niti kaj pomen avtonomija butec....avtonomija pomeni "samoupravljanje" ki jo imajo po svetu manjšine kot so Albanci v Sbiji, Srbi v Bosni pa niso manjšina ampak eden izmed 3 konstitutivnih narodov v Bosni, ki živijo v entitetu imenovan Republika Srpska...in kakšno ma to zvezo če republika Srpska ni priznana....Seveda ni priznana kot država, ker NI država pač pa je federalna enota, federalne države Bosne in Hercegovine, in nikol se ne priznava posameznih federalnih enot ( v tem primeru bi šlo za konfederacijo ali SLO "sodržavje" ) ker suvernos v federalni državit ( če sploh veš kaj to pomen ) nosijo federalni organi oz. federalna država kot celota.....če ni Bosna federalna država...kaj pa je potem po tvoje, unitarna država...? unitarna država ima isto vojsko,policijo, upravo...itd. V Bosni pa imajo 2 policiji, 2 vladi, 2 oz. 3 predsedstva in vse to skupaj združeno v federalne oz. skupne organe.....kar je značilno za federalne in ne unitarne države...tko da tvoj komentar je preprosto nacionalistično obarvan tko da ne veš kaj govoriš, in pri tem navajaš Daytonski sporazum...če bi vedu kaj je Daytonski sporazum potem bi vedu proti čemu protestirajo Srbi...
illusion
30. 10. 2007 19.50
subjektivni komentarji tukaj so vredni manj od počenega groša. jasno je, da bo algebra bilman branil svoj, brooklynstreet pa svoj narod, zato se nima smisla prepirati glede tega. a na žalost je tako, da zunanji opazovalci, ki lahko bolj objektivno gledajo na ta problem, iščejo svoje interese (politiki), strokovnjaki, ki bi pa ta problem mogoče lahko rešili, so brez politične moči in zatorej zvezanih rok. glavno vlogo bo tukaj pomoje igrala rusija, ki lahko z vse večjim naraščanjem gospodarske in politične moči spreobrne tudi EU, ki za zdaj še vedno liže rit ameriki. dejstvo je, da ima srbija kot agresorka in poraženka v vojni slabši položaj v mednarodni skupnosti, ampak ta vojna ne bi smela vplivati na odločitve glede teh problemov, ki niso izvor vojne, temveč več zgodovinskih faktorjev.
mogvaj
30. 10. 2007 17.25
Lastovka3 mislim da si pred kratkim rekel da bomo imeli mir 6 mesecev pred tvojimi neumnimi komentarji pa še kar trosiš neumnosti najbrž iz tujine. enopitar: bolje da si daš vzdevek > enšiptar< ker bi ti po komentarjih sodeč bolj pristojilo.
enopitar@hotmail.com
30. 10. 2007 17.08
VSEM SRBOM SPOROCAM:TO NISO 90-LETA IN NI VEC JNA,ZDAJ STE MANJSI,SAMO POGLEJTE KAJ SE JE ZGODILO Z SRBI NA HRVASKEM...
Uroš S.
30. 10. 2007 16.13
Konstitutivni narod ne zeli vec ziveti skupaj z drugim kontitutivnim narodom-razlicna je zgolj vera. Ustanovnega naroda(ne manjsina, razlika mislim da je ocitna tudi laikom), interesi se ne spostuje vec v skupni fasisticni artificial drzavni tvorbi podrejeni kolesju mednadnorodnih interesov. lp
Uroš S.
30. 10. 2007 16.12
Demokracija katere temelj je moc vecine bodisi s neposrednim ali posrednim realnim predstavnistvem, le to ne bi bila vec ko bi nerodno rezali 50 % ter 93 % vecine v enake kose. Zakaj drzati dve diametral razlicni veri in kulturi skupaj ce ne gresta skupaj in nikoli ne bosta sli skupaj. Menda je bila nedavna vojna vec kot vivid izkusnja v kaj izbruhne mali konflikt, ki nastane v mesanem okolju na podlagi tako svete stvari posamezniku kot je religija in posledicno kultura naroda. ------------ Verske razlike bi morali prebroditi, pa vendar je torisce konfliktov uperjeno v to druzbeno celico, nikamor drugam. Imas absolutno prav, ne bi smelo biti tako. Ampak tako je, in prej ko se bodo sprijaznili s tem bolje bo za vse. Mislim da je bila enosmerna partijska Jugoslavia s fasistom in klavcem Titom vec kot vivid izkusnja kaj dobimo ce mesamo muslimane in kristjane skupaj zaradi politicnih iger.
kanal@email.si
30. 10. 2007 15.09
Kako je z Vojvodino, a se lahko odcepi od Srbije, ker v Vojvodini že razmišljajo o tem....
Profet
30. 10. 2007 14.30
Avtonomna pokrajina ni republika po ustavu SFRJ ,Ustava iz 1972 lepo piše da se od SFRJ lahko odcepil le republika ne pa tudi avtonomna pokrajina.Zato pa zahtevek albancev še iz 80tih Kosova-republika Če se Kosovo vzame srbiji-presedan, imajo srbi pravico do odcepitve iz BIH.Bosna je umetna država vsi so v korenu isti narod razlika je samo veri.Dokaz zato trditev je v priimkih vsi so isti.
brooklynstreet@hotmail.com
30. 10. 2007 14.20
hahah misicast20 zdle si me pa nasmejal. Bih je FEDERACIJA čega? Pa gospodič BIH ni nastala v Dejtonu ampak ona je tu že od podpisa Zavnoa in Avnoa ter seveda še prej. Gdo je reku da je BIH federacija? BIH je mednarodno priznata država v CELOTI in samo to šteje. Tzv. RS pa ni DRŽAVA V DRŽAVI kot to misli večina srbov ampak samo ena od entitet (ali takoimenovani 11 kanton) v DRŽAVI in NIMA pravico na osamostalitev. Ti je zdj kej bol jasno? Kosovo je imeli vedno pravico do osamosvojitve saj so jo morali srbi podpisati kot avtonomno pokrajino kar pa seveda tzv. RS to sploh ni .A veš sploh kaj pomeni avtonomija?. Preber si ti malo kaj je Kosovo in kaj tzv. RS. Republika Srpska je dobila legitimitet zaradi podpisa o končani vojni in ne gdaj prej. Preber si mal kaj pomeni Dajntonski mirovni sporazum pa se jav tle pametovat. Zakaj je bila ukinjena tzv. RSK v Hrvaški? Zato ko so bili hrvaški politiki bolj pametni in znali so dirigirati stvari na pravi način. Boš za tisto tut reko da ma legimitet za osamosvojitev? Dej nehi mi no. To je isto zdj če bi Sanđak( pokrajina v Srbiji) dvignla orožje, se ubranila in zahtevala pravico do osamosvojitve, ki jo seveda NIMA. Tak primer je isto v tzv. RS.
Profet
30. 10. 2007 14.19
misicast20 Se strinjam z vsem. Če se Kosovu prizna samostojnost ,jo potem lahko dobi tudi republika srpska.Potem bodo seveda hrvati zahtevali tudi svojo in smo tam....kje so potem bošnjaki oziroma muslimani?Na sredini države.Obkoljeni z srbi in hrvati ?. Kar se tiče pa zgodovine ste pozabili na Kraljevstvo hrvatov pod kraljem Tomislavom(920).Federacija se bo morala odločiti ali pod okriljem Hrvaške ali bošnjaška enklava ali obstoj kot federacija brez srbov,če Kosovo ostane kot je pod srbijo ostane tako kot je v Bosni ni double standards.
misicast20@email.si
30. 10. 2007 13.42
Vidim, da tuki gor nekaterim "strokovnjakom" niso jasni določeni pravni in politični pojmi...s tem ko govorite o Republiki Srpski kot neki tvorbi, skupnosti, genocidni tvorbi pa še bi se najdl...,samo izkazujete svoje nepoznavanje pravnih in političnih pojmov . Bosna je namreč FEDERACIJA oz. slovensko- zvezna država ( kdor ne ve naj si pogleda slovar kaksne pristojnosti ima federalna enota ), ki je sestavljena iz 3 konstitutivnih narodov in iz 2 teritorialnih entitet in ena izmed njih je Republika Srpska...Treba je ločevati med UNITARNO, FEDERALNO in KONFEDERALNO državno ureditvijo...tako, da imajo Srbi kot konstitutiven narod povsem pravico do izražanja nesoglasja z demokratičnimi protesti in tudi pravico do samoodločbe! Na drugi strani pa je Srbija mednarodno priznana in ozemeljsko celovita in suverena država...torej je UNITARNA in ne FEDERALNA država v kateri so Albanci( in ne Kosovarji - ta narod ne obstaja ) manjšina...in zato nimajo nikakršne pravice do samoodločbe pač pa zgolj do avtonomije! Sicer pa je vedno tako, da ima neka odločitev v mednarodnem pravu za posledico to, da preide v vzorec...tako, da ni nobenega razloga zakaj nebi smeli Srbi zahtevati samostojnost v bosni če bi jo dali npr. Kosovu...pravo je za vse enako oz. bi moralo biti! Sicer pa je smešno govoriti o tem, da je Kosovo specifičen primer in nekaj posebnega....VSAK PRIMER JE EDINSTVEN IN POSEBEN....tako, da so to argumenti brez teže
slivov knedl
30. 10. 2007 11.46
lastovka3 | 30.10.2007 | 11:20 brooklynstreet:Točno tako. Povsem ne podpiram Kosovarjev,dal bi jim ,recimo,status kot ga ima Gibraltar,Srbov(Srpov?)pa sploh ne,ker mešajo jabolka in hruške.
brooklynstreet@hotmail.com
30. 10. 2007 11.30
Tudi jaz ne podpiram Kosovarjev ampak nevem zakaj mešajo RS z Kosovu. Jasna je stvar da bi zamenjali RS za Kosovo. Vredu pol če že tko delite pol pa gremo še mi delit. Pol nam pa vi dejte Sanžak kjer je večina prebivalcev tam bošnjakov? Si zadovoljen Algebra?
slivov knedl
30. 10. 2007 11.20
brooklynstreet:Točno tako. Povsem ne podpiram Kosovarjev,dal bi jim ,recimo,status kot ga ima Gigraltar,Srbov(Srpov?)pa sploh ne,ker mešajo jabolka in hruške.
brooklynstreet@hotmail.com
30. 10. 2007 11.07
SSm a res da? V kakvi povezavi ti vidiš Kosovo pa RS? Republika Srpska je bila vojno odvzeta zemlja. Kosovo je pa imelo vedno status avtonomije. In še da te nekaj opomnim. Mednarodno sodišče je ugotovilo da je Policija RS in Vojska RS zgrešile genocid na območju Srebrenice. A ti je to dovolj? Ne ne bogumili so živeli. S tem se strinjam. Vzeli so Islam da jim bi bilo lažje pri obrambi od sosedov. Videli so da so turki zelo močna vojska in da jih lahko odbrani. Bogumili so bili zelo izmučeni od napadov sosedov tako da je bila odločitev še lažja.
badabum
30. 10. 2007 10.57
brooklynstreet : ja če bo lahko kosovo to naredilo , lahko tudi Republika Srbska... In ne piši neumnosti. Na tem področju so živeli bogomili in ne bosanci(muslimani)!! In bogomili v VEČINI niso vzeli islamsko vero ,v upanju, da jim bi bilo bolje, temveč so jo vzeli ker se niso hoteli boriti proti turkom...!!! Malo si poglej zgodovino preden boš napisal o+naslednjo oslarijo...
brooklynstreet@hotmail.com
30. 10. 2007 10.37
Bravo theagga. Lepo povedano. Bosanci imajo dokaze o bosanskih kraljicah in npr. Kulin Ban za katerega piše da je tudi bosanc. Lep primer za srbe in hrvate da so bosanci bili in živeli v bosni preden so prišli turki in da niso to bili samo srbi in hrvati..No nekaj jih je že bilo ampak večina je bila bosancev ( bogumilov) ki so vzeli vero Islam v upanju da jim bo bolje.. Kljub dokazom tega ne priznajo. Ampak tema ni takšna tukaj. Za odcepitev?..mhm....poglej greš porušiš pobiješ posiliš pokradeš in nakoncu še hočeš neke volitve za demokratsko odcepitev? A je to sploh normalno?
slivov knedl
30. 10. 2007 09.09
svaba:Čakej mal,no. SrBija - SrBi / v SrBiji - srPsko SrPska - SrBi / V SrPski - srPsko Ime je pogojeno z narodnostjo,ja? Koja zmešnjava je zdej to? Mogoče ni najbolj posrečen pa vendar: Maš gajbo jabolk.Not maš sorto Jonatan pa Delišes. Ampak so še vedno jabolka. Sem pa tud jaz zato,da BiH in Sbija ostaneta državi v sedanjih mejah.Sam kaj,ko želja malih ljudi nihče ne upošteva!Kakor bojo "Ata" rekli,tko pa bo.Žal!
warezovc@email.si
30. 10. 2007 08.08
nepravicnost do srbov? hah ta je pa dobra. znotraj BiH majo svojo neko skupnost in to je nepravicnost do njih? nekdo iz BiH je zame bošnjak, nekdo iz republike srpske pa je zame SRB.. tko da naj se nehajo ze preseravat sem zato da Kosovo gre pod srbijo, BiH pa raj pustijo prmir..