Tujina

Zakonca grozila z napadi

Dunaj, 13. 03. 2008 12.25 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Na sodišču na Dunaju so zakonca spoznali za kriva vpletenosti v teroristične grožnje Avstriji in Nemčiji.

21-letnica se ni želela odkriti.
21-letnica se ni želela odkriti. FOTO: Reuters
Mohamed M. ob prihodu na sodišče.
Mohamed M. ob prihodu na sodišče. FOTO: Reuters

Globoko verna muslimanska zakonca sta vse do zadnjega trdila, da sta nedolžna po vseh točkah obtožnice. 22-letnega Mohameda M. so spoznali za krivega vpletenosti v pripravo videoposnetka, v katerem so marca lani Avstriji in Nemčiji grozili z napadi, če državi ne bosta umaknili svojih sil iz Afganistana. Sodišče ga je obsodilo na štiri leta zapora.

Mohamed naj bi na svetovnem spletu omenjal tudi napade na stadione in gledalce med letošnjim evropskim prvenstvom v nogometu ter na poslopja in institucije na Dunaju. Njegova soproga, ki je bila obsojena na 22 mesecev, naj bi mu pri tem pomagala s prevajanjem arabskih besedil v nemščino. Obsojeni je med procesom sojenja izrecno zanikal povezavo z Al Kaido.

Njegova žena na sojenju ni bila navzoča, saj se ni želela odreči naglavnemu pokrivalu, ki je pokrivalo tudi njen obraz. Takšno dejanje je predsednik sodišča označil kot nespoštljivo.

  • SESALNIK LISTJA
  • ŽAGA
  • PEČ ZA PICO
  • REGAL
  • PANELI
  • BAZEN
  • KOPALNIŠKO POHIŠTVO
  • RADIATOR
  • RAZVLAŽILNIK
  • PEČ
  • VIJAČNIK
  • BAGER
  • ZBIRALEC LISTOV
KOMENTARJI (20)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

savic.stane@gmail.com
21. 03. 2008 11.27
Točno tako gos:mir.svoboda,tudi RKC ima tisoč letno prakso s sežiganjem knjig in žensk ( Cankarjeva Erotika,čarovnice .... ) Sicer pa je RKC itak organizacija moških v "kiklcah",kjer ni nobene ženske to pa pove dovolj o DEMOKRACIJI znotraj RKC !!! Sami verniki različnih ver pa bi se meddseboj že znali ZMENITI ! Vera sama je nekaj zelo lepega pa čeprav jaz sam ne vrjamem v nobenega Boga !
User269141
14. 03. 2008 16.25
Kulturni bila sem v Savdski arabiji in kot tujka sem morala obleči plašč in pokriti lase ker bi bila v nasprotnem primeru kaznovana.Ali oni spoštujejo naše navade in kulturo.Zame je to kršenje človekovih pravic.Prav imajo vsi ki trdijo,da bi v ne muslimanskih državah take ki so pokriti in se sprehajajo po mestu kaznovali.Enakost za vse.
User204511
14. 03. 2008 16.15
Nekaj je treba razumeti. Številne islamske dežele zahtevajo od tujcev prilagoditev njihovi kulturi. Razen v najbolj obleganih turističnih krajih, se morajo zahodnjaške ženske tudi glede oblačenja prilagoditi njihovim standardom. Tukaj gre za priseljenca, od katerih lahko evropska družba upravičeno pričakuje neko minimalno prilagoditev evropskim standardom. Medkulturno spoštovanje mora biti vzajemno, ne pa enostransko.
sezutimacek_
14. 03. 2008 16.11
ločenost religije in države to super rešuje. zato ženska nima kaj delat z ruto (cela zakrita) na sodišču. tudi jaz ne smem prit zamaskiran v spidermana na obravnavo, pa galahko imam še tako rad. in točno tako kot je napisal izbruh...da če pride (kdorkoli) v tujo državo je moralno da spoštuje tudi to kulturo.
User306061
14. 03. 2008 15.53
izbruh; Peace! Pomiri se, nihče ti nič noče. Glej, koliko sem jaz prebrala knjig si niti predstavljati ne moreš. Res je, se strinjam glede nekaterih tvojih izjav, in upam, da se takšne stvari ne bodo več dogajale, saj v takšni meri ne. Ampak,,...a boš rekel, da v kristjanstvu se niso in ne dogajajo takšne stvari? Ooooo, pa še kako grozljive stvari. Naj ti bo nekaj jasno,...po njihovi veri imajo ženske pravico odločat o tem ali bodo nosile te naglavne rute in ostalo, al ne. Zakaj se usmerjaš na eno raso, oz.vero ljudi? A je samo pri njih tako? Ne mi govorit o teh stvareh, ker jih še kako dobro poznam. Glej, verjamem v Boga in si ne dovolim, da bi mi cerkev, ali mošeja izpirala možgan, ker zame vera ni cerkev ali mošeja, ampak dobro v ljudeh in bojazen do nečesa nad nami. Nisem opredeljena, za enkrat, ampak cenim vse vere, ljudi, razen tistih, ki so usmerjeni proti nekoga, nečesa,.... Bodimo že enkrat ljudje in govorimo smiselno, in ne tisto kar je nekdo rekel, kazal,...bodimo svoji. In kakšne Zahodne demokracije? Saj je ni,...poglej samo tzv predtavnico Zahodne demokracijo, tj. Ameriko,...a naj se po njim zgledujemo? Jaz; NE HVALA!!! Pa LP
User305407
14. 03. 2008 15.41
točno tako kot je napisal izbruh. Dejstvo je da je ta par oz. njuni starši prišel v Evropo zgolj zaradi višjega standarda oz. socialne pomoči, katero ta ženska 100% prejema, ker ONA po šeriatu ne sme delati oz zapustiti hiše brez moža. Kakšna dvoličnost so ti muslimani. Po eni strani moralisti, po drugi pa komaj čakajo da izmolzejo vsakega gostitelja. Temu paru je v bistvu tukaj v Evropi tako težko živet, ker je toliko svobode in prešuštva, skratka pekel, a vse odtehtajo €€€ in potem se imata za čistuna in brezmadežna. Jak, kako so takšni muslimani slepi. Vreči bi ju morali nazaj v Azijo, kamor tudi spadata.
User303905
14. 03. 2008 09.12
kulturni, mir, svoboda, pojdi malo v knjižnico in našel boš na desetine knjig, ki so jih napisale ženske, ki so bile tako ali drugače izpostavljene nasilju teh "zaščitenih" moških v njihovih kulturah. Od živih zažganih zaradi držanja za roke z nekim tipom, do obrezanih sramnih ustnic in ščegetavčka, posiljenih in mučenih v Iranskih zaporih, zato ker so tekle po stopnišču univerze, ipd. Če hočejo živet tukaj naj sprejmejo tudi neke minimalne ideje o enakopravnosti med moškim in žensko. Nič nimam proti drugim narodom in rasam, ne toleriram pa tega, da pride sem samo zato, ker je tukaj višji standard in nima niti najmanjšega spoštovanja do tukajšne kulture in civilizacije. In ne mi račt, da prinaša z uveljavljanjem vahabitskega Islama karkoli naprednega v Zahodne demokracije. V bistvu gre za točno tak tip ljudi kot so bili tisti belci, ki so koloniazirali Ameriko.
User242283
14. 03. 2008 01.18
Prav je imela. Ne vem, po kakšni logiki se tisti "predsednik sodišča" postavlja nad njo in njena prepričanja, od kod to njemu izgleda nespoštljivo in predvsem zakaj bi se morala ta ženska podrejati in spoštovat njega in njegove neumnosti ter malikovati neke blesave režimske insignije. Popolnoma prav je imela.
User246523
14. 03. 2008 00.54
kulturni - Poprava: V določenih Arabskih državah se jaz kot ženska moram zakrit, ne smem sama tja potovat, samo z možem, s fantom ne, alkohol je prepovedan, pa še kaj bi se našlo.
User246523
14. 03. 2008 00.54
kulturni - Poprava: V določenih Arabskih državah se jaz kot ženska moram zakrit, ne smem sama tja potovat, samo z možem, s fantom ne, alkohol je prepovedan, pa še kaj bi se našlo.
User306061
13. 03. 2008 20.45
Ja zelo smešno:-/ Seveda da je golota naraven pojav, sam za mene ni naraven pojav, da se šatajo okoli na pol nagi. Jaz imam tudi pravico do tega, da me kdo ne popelje v neprijeten polozaj. No in kje je zdaj tvoja diskriminacija? Saj sem že rekla enkrat, vsega kar je mal drugačno se bojimo, lol
Tonček Balonček
13. 03. 2008 18.10
Zaradi mene si lagko na glavo poveznejo še kahlo, ampak nekja mi povejte: Zakaj se moški ne skrivajo za temi fernki ampak po teh krajih gledaš npr. par, kjer se mož sprehaja v japankah in kratkih hlačah in majici, ženska pa za njim v teh cotah, kar je žalostno in očitno diskriminatorno. Tams e ženske sploh en morejo ukvarjati sšportom in nastopati in še veliko teh ansurdov je,k ultura pač!! Saj je končno tudi an Guantanamu nastala neka posebna oblika kulture....ki jo moramo spoštovati, ha, ha!
User203564
13. 03. 2008 17.56
na tem svetu ni boga in ga nikoli ni bilo ..... slepci. drugace pa v evropi prepovedat te naglavne rute od muslimanov ....... ninje so ze zdavnej mim.
User308900
13. 03. 2008 17.28
MIR.SVOBODA : Ce je to ruta sm jast papez, v mojem komentarju ni nobedn omenu rute, problem je tisto ..... kar prekriva obraz sej samo oci vn strlijo. Ce se pa ze greste enakopravnost pol pustite zenskam izbiro da same odlocajo a bojo nosile to zaveso ,ker 90 % jih nosi pod prisilo. PS: Golota je naraven pojav.
User306061
13. 03. 2008 16.49
Pa kaj še, zdaj bi pa še odrejali nekaterim ljudem kje bi živeli? Na tem svetu smo vsi od Boga in vsi imamo pravico biti tam kjer želimo, seveda če je tudi z zakonom dovoljeno. Kakšne kapuce? Daj se prvo pozanimaj kako se temu reče. In ne vem sploh kaj viidite v teh nikabih ali rutah slabega, itak je pa zdaj moderno imeti razne rute,čepice na glavi. In koga bi se otrok prej vstrasil, nekoga, ki ima enostavno ruto na glavi, al ženski, ki se ji vidi pol intimnega telesa? Daj prosim vas, kaj klatite neumnosti. Ni stvar v tem, kaj kdo nosi, ampak v tem, da se počutite ugroženi, že ob tako majhni drugačnosti,...mislim, človek bi se najraje nasmejal ob takih komentarjih. Raje se bojte pijanih, zadrogiranih in norih sosedov, ali pa celo vas samih.
User109479
13. 03. 2008 16.34
Dragi moji! Malce strpnosti bi pa lahko izkazali. Če želijo iz kateregakoli razloga nositi takšna pokrivala pa naj jih. Če izven doma pač nosijo pokrivala naj tudi sodišče to spoštuje. Takšnega sodnika bi bilo potrebno odpustiti, saj je to nespoštljivo do pavice verske svobode. Kaj se je zgodilo z "Vsi Drugačni - Vsi Enakopravni"? Ste ljudje popolnoma zmešani? Saj vas nihče ne sili, da nosite pokrivalo če greste v muslimansko državo. Bodite torej tudi vi strpni in tem ljudem dovolite njihovo svobodo. In svobodno izbiro. Sram vas bodi za takšne nestrpne izjave! OD
User308900
13. 03. 2008 16.29
Ta pokrivala cez glavo bi mogli v evropi prepovedat na javnih povrsinah in javnih prostorih. To ko 5 letni otrok zagleda sej bogi revcek dozivi sok. Kar je prevec je prevec, mi smo tolerantni in vse trpimo oni pa bojo ekstremisti in nasemljeni hodili po evropi. Sramota za evropo.
User261758
13. 03. 2008 16.00
Iskreno spoštujem vse vere in podobne izmišljotine, pa tudi naglavne muslimanske rute, ampak tale nikab, ki lice prekriva je pa roko na srce res totalna bedarija u 3 p.m. In izgovarjanje na vero za svoja bedna, bolna dejanja - svašta...
User201965
13. 03. 2008 15.14
Se strinjam! Si kriv? Ja? Mars v cuzo... Dokler se ne spametujes!
User303905
13. 03. 2008 13.40
Pa to je noro: oni lahko pripravljajo terorositične napade, pa jih niti ne moreš prisilit, da bi pred sodiščem snela kapuco. Jaz bi te kapuce v Evropi porepovedal, pa ne zato, ker bi imel kaj proti drugačnosti, ampak zato, ker ljudje, ki so takšni verski fanatiki, da nosijo take stvari, ogrožajo demokracjio, kakršnakoli že je. Naj gredo v Savdsko Arabijo ali Iran, ne pa da uživajo Zahodni standard in dobrine, zraven se gredo pa ekstremni Islam.