Tujina

Zgodba 13-letne begunke: slovenske oblasti in sodišča ji stojijo na poti v boljše življenje

Lampedusa, 06. 05. 2014 18.54 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Preverjeno!
Komentarji
142

Fajsa je 13-letna deklica iz Somalije, ki je na poti v boljše življenje izgubila očeta, zdaj pa za hrano in posteljo dela kot služkinja. Želi si v Slovenijo, saj ima v Mariboru sestro, a slovenske oblasti so jo zavrnile, ker da sestra ni neposredna družina.

Fajsa je 13-letna deklica iz Somalije, ki je na poti v boljše življenje izgubila očeta, zdaj pa za hrano in posteljo dela kot služkinja. Želi si v Slovenijo, saj ima v Mariboru sestro, a slovenske oblasti so jo zavrnile, ker da sestra ni neposredna družina.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (142)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Marjan Rup?i?
09. 09. 2015 08.26
Taka pač je naša slovenija jaz sprejmem kako begunko
Sokril
18. 05. 2014 13.51
Kako lahko kljub astronomskemu javnemu primanjkljaju financiramo takšne projekte?
RTVjeZAKON
07. 05. 2014 23.35
+1
dobro kuhinjo imajo...sedežno tudi. Jaz nimam za tako kuhinjo
Transformerji
07. 05. 2014 13.47
+5
Saj imamo tisti navadni, preprosti ljudje iz prve tretjine enake težave....., pa smo čistokrvni Slovenci!
asdfghjklqwertz
07. 05. 2014 13.03
+12
Kako, da sestra ni neposredna družina? A je njena daljna sorodnica ali kako?
gjmgjm
07. 05. 2014 16.47
+4
Tudi jaz imam brata v tujini, pa so me zavrnili ker nisem neposredna sorodnica. Neposredni sorodnik so tvoji otroci in partner, v njenem primeru starši, ker je še mladoletna. Pa mi še na kraj pameti ne pade, da bi jokala po njihovih medijih kako mi ne pustijo k bratu in v boljše življenje.
Ramzess
07. 05. 2014 19.53
Se pravi da brata potemtakem niti obiskati ne moreš, kaj šele kaj drugega, lepa reč, kam smo prišli.
gjmgjm
07. 05. 2014 20.01
+0
Nisem gledala prispevka ampak glede na naslov ona želi k nam po boljše življenje, ne samo na obisk. Mislim, da je to bistvo prispevka.
Marjan Rup?i?
09. 09. 2015 08.30
jaz jo sptrjmem pa še katero če nimajo kam tudi nudimzaposlitev in sralni naslov in slovensko državljanstvo
lotmerzanec
07. 05. 2014 12.35
+10
Vse takšne prišleke bi bilo potrebno zavrniti!! Tisti,ki mislijo da jih moramo vzeti naj potem tudi skrbijo za njih!! Kako čudno je,da mora Slovenija poskrbeti za svoje državljane ostale države pa zanetijo medverske in druge spore,da se znebijo lačnih ust!! Vsi vi ki mislite,da je v Sloveniji manj pribežnikov kot v drugih državah vas moram razočarati v Sloveniji je že skoraj polovica tujcev iz republik nekdanje skupne države!!
asdfghjklqwertz
07. 05. 2014 13.17
+0
polovica ne .. slaba četrtina pa ... pa še ti živijo samo po večjih mestih, predvsem v LJ, MB in Velenju. Noben prišlek se ne zaveda, da je življenje na podeželju veliko lažje kot v mestu. Vse kar rabiš na podeželju je, da (če imaš srečo) najameš hišo za ... 200, 300 eur na mesec, pa imaš vrt, garažo, svoj prostor itd ... Najbolj pomemben del življenja na podeželju je vrt. Zelenjava je vedno dražja v trgovinah in na mesec lahko prišparaš tudi 50 eur, če imaš na vrtu vse to kar rabiš. Te maš ti tudi v lotmerki puno južjakov? Jas sen dokej blizik doma, pa še nobenega nesen vida. ;)
Ramzess
07. 05. 2014 12.31
+1
Kaj pa potem sestra in brat je, potem tudi straši niso, in obratno, otroci staršem, (zamislite kakšne posledice imajo lahko takšne definicije, diši po NWO, ki ne pozna družin, družinskih enot) ... če ne neposredna družina, ... če v našem sistemu tako, čudno da država potem sorodnikom zaupa skrb otrok, ko se staršem kaj zgodi, pa še tu ne gre brez težav. Po drugi strani pa vidimo, kaj vse oblasti sposobne izkoristiti in uporabiti proti človeku, da ga obsodijo.
lotmerzanec
07. 05. 2014 12.40
+11
dannyer Imaš prav prvo pride eden potem njegova žena z otroki sedaj pa bo sledilo še 10 bratov z družinami!! Pa delajmo za njih,če smo takšni osli!! Ti prišleki ne vidijo nič drugega kot samo pravice,ki pa so večje kot pravice domačinov!!Poglejte si samo Romunske rome dobivajo večje podpore kot ljudje katerih podjetja so čla v stečaj!!
LucKa150
07. 05. 2014 12.27
+6
Pa kako veste, da je sestra, če ni imela dokumentov? Mogoče je sestrična. Ali pa bodoča druga žena od tega človeka....Kaj pa njena mati? V prispevku pravijo, da je v bolnici... Kje? A celo leto? Zakaj ne vlečejo gor še nje, če je bolna? Zakaj niso šli pogledat še nje? Kdo pa njo vzdržuje? ....
Ramzess
07. 05. 2014 12.21
-3
Sestra pa ji očitno ne pomaga. Oviranje s strani sodstva spet. Kaj se čuditi.
Ramzess
07. 05. 2014 12.19
+1
Kaj pa potem sestra je, ... če ne neposredna družina, ... če v našem sistemu tako, čudno da država potem sorodnikom zaupa skrb otrok, ko se staršem kaj zgodi, pa še tu ne gre brez težav. Po drugi strani pa vidimo, kaj vse oblasti sposobne izkoristiti in uporabiti proti človeku, da ga obsodijo.
MUNGATUMBA
07. 05. 2014 12.17
+5
Ali vsi taki, tudi vplivajo na % državljanov SLO, ki živijo pod pragom revščine. ali to velja samo za Slovence+ državljane..??
MUNGATUMBA
07. 05. 2014 12.05
+5
Kako je pa zdaj s tisto familijo, k so jo reševal iz Somalije..?? sedaj pa živi v Ilir. Bistrici..?? Pa tit prejema neko podporo.. Zakuga nobeden NE pove točno zakaj se je zganil cel državni aparat...
Ramzess
07. 05. 2014 12.20
+4
Že neki privilegiranci ali z zavezami, kaj češ.
majazmaja2
07. 05. 2014 12.01
+1
Groza, kaj nekateri pišete o 13-letnem otroku ... Je morda kdo pomislil, kaj vse lahko da naši državi? Da bo čez 20 let davkoplačevalka in morda celo reševala življenja? Kako ste lahko tako homofobni, zlobni in povsod vidite neke zarote?! Za 13-letno deklico gre, pomislite vsaj, kako bi bilo, če bi bili vaši otroci, sestre na njenem mestu?! Bi jo pustili?!
Fika Armel
07. 05. 2014 15.49
+1
Ti verjetno bluziš da se otroka bojiš sram te bodi lp
Martian
07. 05. 2014 11.54
+9
ne kapiram...da sestra ni neposredna družina?
Bigbadjohn
07. 05. 2014 12.32
+5
Verjetno pri nas velja, da je neposredna družina samo tista fizična oseba, ki neposredno fizično pride iz druge fizična osebe in obratno- nalašč sem napisal "neposredno", ker so naši zakoni pisani dvo-tro-ali celo večumno, da jih lahko uporabijo v prid bogatunom in v škodo revežev...
Fika Armel
07. 05. 2014 15.53
+0
Sestra bi morala biti neposredna družina a saj veš prinas se verjetno zakoni pišejo ponoči.....lp
Houdor
07. 05. 2014 11.33
+0
Problem je, ko se socializem in kapitalizem v določenih segmentih prekrivata. Naprimer, če nezaposleni, begunci,... dobijo večjo podporo od države kot dobi delavec za trdo delo minimalno plačo. Vprašanje je, kakšno prihodnost ima na primer v tem primeru neizobražena Somalka. Kje bo dobila izobrazbo, službo... bo strošek države? V Sloveniji ni dobrih pogojev, še za Slovence ne, kaj šele za tujce.
24Ppkur
07. 05. 2014 11.23
+7
točneje ... zavrnilo jo je notranje ministrstvo ..... da sestra ali brat nista neposredno v ožjem sorodstvu? To je idiotizem. Ko pa človek umre, se bratu ali sestri hitro obesijo za vrat za plačilo računov .... skregano z vsako zdravo logiko. Pa kaj hudiča delajo ti uradniki, da imamo take luknje v zakonih in take zavožene situacije? Virant kot sedanji notranji minister pa se na raznih srečanjih še hvali kako dobro deluje njegovo notranje ministrstvo ...
zvit kot presta
07. 05. 2014 10.56
+8
Pomoč tujcem oziroma imigrantom pa res ni v ničemer povezana z zagotavljanjem dostojenga življenja slovenskih državljank in državljanov. Normalna družba mora znati urediti oboje. Pa ne mi prosim o lačnih slovenskih otrocih itd.... Zaradi nekaj tujcev pri nas (pa to niso kar eni tujci, ampak ljudje, ki si pri nas želijo urediti osnovne življenjske pogoje) nas ne bo konec. Kvečjemu bomo kaj pridobili. Da pa v tem primeru sestra ni "neposredna" družina, pa je še ena cvetka kašnega zaplankanega uradnika, ki mu pogled v svet ne seže dlje kot od stola do računalnika! FEJ in FUJ!!!
MaršNapolje
07. 05. 2014 11.01
+4
Kaj bomo pridobili od več tisoč socjalnih problemov?
Puppupapa
07. 05. 2014 11.06
+1
MaršNapolje upam, da s tem pridobimo jajca in združeni začnemo rušit ta svinjski sistem in izruvamo temelje te bedne družbe... začnimo znova...
zvit kot presta
07. 05. 2014 11.23
+3
Mavrica je veliko lepša od sivine, se ti ne zdi.
Puppupapa
07. 05. 2014 12.56
-4
dannyer oprosti, ampak tvoja izjava je res omejena. ne rabim razlagat zakaj.
MaršNapolje
07. 05. 2014 13.29
+1
rastafarianist ti si omejen odkar so v šiški celovški dvori in sociala v njih je kriminala VELIKO več prav tako vidiš "ninje" ki se sprehajajo naokoli da me je kar strah prosim ne buč prodajat da od teh ljudi mi kaj pridobimo!
Fika Armel
07. 05. 2014 16.00
A ni tam naših strumnih mož v modrim.....l'p
Puppupapa
08. 05. 2014 12.07
ajajaj... sploh je brez veze komentirat. na vse znate sam površinsko gledat... to me spominja na southpark \"THEY TOOK OUR JOBS! doohblablablabrbrbrbr....
Mariyah
07. 05. 2014 10.24
+3
Na vsakim vogalom že prosijo za pomoč za Slovenske otroke ker nimamo za njihove operacije..
Puppupapa
07. 05. 2014 10.48
+2
ja in? ali so begunci in priseljenci krivi za to, da so naši otroci lačni, pa da si starši ne morejo privoščit dragih operacij? ne. tako kot za bedo imigrantov, kot za bedo naših otrok je kriv monetarni sistem, svetovna finančna elita in kriva je seveda politika takoimenovanih "razvitih" držav....
LucKa150
07. 05. 2014 10.54
+1
točno tako. najprej popucat pred svojim pragom! Pa kako veste, da jesestra? Mogoče je sestrična. Ali pa bodoča druga žena od tega človeka....Kaj pa mati? V prispevku pravijo, da je v bolnici... Kje? A celo leto? Zakaj ne vlečejo gor še nje, Če je bolna? Zakaj niso šli pogledat še nje? Kdo pa njo vzdržuje? ....
MaršNapolje
07. 05. 2014 10.56
-7
Lahko bi pa vseeno miljone € k grejo letno za socialne in vse druge podpore k jih dobijo emigranti dal lačnim slovencem in sofinancirali take operacije...
Puppupapa
07. 05. 2014 11.01
+0
to je isto kot če bi na odprti zlom obliž nalepil...
Ramzess
07. 05. 2014 12.23
+0
Mariyah, kako ni denarja, kam pa zavarovalnica da njihovo zavarovalnino, ... aja, tveganih primerov ne zavarujejo.
LucKa150
07. 05. 2014 12.25
+1
sinpalabras
07. 05. 2014 10.12
+2
Žalostno, da birokracija določa, kje in kdo lahko najde svoj prostor pod soncem. Vsi imamo svoje sanje in upanja. Vsem tistim, ki se tako zelo bojite, da bo kdo živel na vaš račun, kradel vaša delovna mesta ali živel od slovenske socialne pomoči pa namig- zelo dvomim, da ste tako zelo veliko prispevali v slovenskega naroda blagor, da bi lahko ta trenutek odločali, kdo ima pravico živeti v Evropi in kdo v Afriki. Če bi vsi malo bolj čutili z drugimi, bi lahko zardeli marsikdaj, namesto obsojali.
Ramzess
07. 05. 2014 12.24
-3
Še več, da birokracija določa, kdo je sorodnik in kdo ne, ... kri ni voda ali kako. Ali je že postala.
hotchilipoper
07. 05. 2014 09.49
+11
Prvo je treba rešiti domače probleme,da naš narod ne bo lačen
MaršNapolje
07. 05. 2014 10.01
+6
+++++ tukaj gre miljone € za te imigrante med tem pa naši (tukaj rojeni) državljani nimajo za hrano in za hrano svojih otrok...
SDS_je_poden
07. 05. 2014 10.08
+4
Mi moramo svojo državo uredit sami, pa jo nočete, ker trmoglavo podpirate lopove na oblasti. Kot drugo bi bilo edino prav, da pomagamo ljudem, kolikor le lahko, konec koncev tudi mi se lahko znajdemo v podobnih težavah.
MaršNapolje
07. 05. 2014 10.11
+2
Jah sej ko greš na volitve maš na listu ene 10 različnih lopovov in za enega se morš odločt... Itak so vsi isti in ja se strinjam treba je pomagat našim državljanom in našim lačnim otrokom... Ne rabimo še več lačnih iz drugih držav
sinpalabras
07. 05. 2014 10.13
+1
Ne velja zastonj stari rek, veš daš-več dobiš. Kdaj boste dojeli, da smo lahko nesebični in nam še vedno ne bo nič manjkalo?
sinpalabras
07. 05. 2014 10.29
-2
Žal očitno zate ni pomoči. Razširi obzorja.
sinpalabras
07. 05. 2014 10.58
+1
Ni stvar vzet pod streho imigranta.Naj ima vrata odprta, potem naj poskrbi zase. Saj veš, ni treba hranit ljudi z ribami ampak jih nauči ribolova. To je ves čar. Stvar je v srčnosti in sočutju do okolice. Pa naj bodo ljudje ali živali. Ja, zase lahko rečem, da se trudim živet po teh merilih. Uspeva mi in dobro se počutim. Probaj še ti, pa mogoče spremeniš pogled na svet. Če bi vsak naredil vsaj toliko kot jaz, bi bil svet mnogo lepši. Srečno pri odkrivanju srčne kulture!!
MaršNapolje
07. 05. 2014 11.04
+4
Če so taki k sami zase poskrbijo nimam nč proti dokler jih pa pride na tisoče kle živijo od socialne v bosni, na kosovu, v albaniji si pa gradijo vile in se vozijo z luksuznimi avtomobili... Ne hvala
Ramzess
07. 05. 2014 12.25
-1
MaršNapolje, sploh ti ni treba na volitve iti, pa se ti ni treba potem za nikogar odločit, in nihče ti potem ne more ničesar očitat.