Tujina

26-letnik umoril šest ljudi zaradi dediščine pokojne babice?

Rot am See, 25. 01. 2020 09.24 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Šestkratni umor, ki je pretresel Nemčijo, za preiskovalce še naprej ostaja precej velika uganka, predvsem ko gre za motiv, ki je v kruto dejanje vodil 26-letnega storilca. Žrtve so njegovi družinski člani, po nekaterih poročanjih pa bi v ozadju lahko bil boj za dediščino.

Umor
Kraj Rot am See je ovit v črnino. Prebivalci ne morejo verjeti, da se je šestkratni umor zgodil v njihovi sredini. Upajo, da bo kakšen odgovor danes dalo zaslišanje storilca pred preiskovalnim sodnikom. Današnji Bild sicer piše, da bi bil lahko v ozadju dejanja boj za dediščino. Dejanje naj bi se namreč zgodilo na družinskem srečanju, na katerem naj bi se družina zbrala po smrti storilčeve babice.

Moški naj bi moril s pištolo, med žrtvami sta tudi njegova oče in mati, nato pa je kruto dejanje prijavil policiji. Policisti so ga kmalu zatem na kraju zločina tudi aretirali.

Umor

"Še v četrtek zvečer sem bil v gostilni in nisem opazil nič neobičajnega. Klaus, oče fanta, ki je streljal, se je vedel povsem normalno," je za Focus povedal domačin. V hiši, kjer se je zgodila tragedija, je namreč tudi gostinski lokal.

Storilec naj bi dlje časa študiral v Stuttgartu, nato pa se je vrnil domov. "Očeta sem poznal 20 let, sina pa ne prav dobro, bil je precej vase zaprt, v gostišču pa je imel svojo sobo," je še dodal domačin.

Storilec naj bi se sicer ukvarjal s športnim streljanjem, za orožje naj bi imel dovoljenje.

 

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (128)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

pikapok
25. 01. 2020 21.38
+7
To se zlahka zgodi tudi v sloveniji..
ahim1225
25. 01. 2020 17.59
+17
Do tega je prišlo, ker lastnik (premičnin in nepremičnin) ni napisal oporoke, pred smrtjo. Dedki in babice, brž napišite oporoko in k notarju, sam sem jo že napisal in overil.
minkica91
25. 01. 2020 21.42
-3
potem je še slabše, če je oporoka, je jeza med sorodniki še hujša.
Carpediem32
03. 02. 2020 17.25
+0
Najbolje je, da se zapuščina razdeli po zakonu, brez oporoke.
Apostol1
25. 01. 2020 17.54
+12
Športno streljanje piše na koncu . Moram poudariti , da občudujem Južne Korejce , kjer morajo lovci oddati orožje na policijo po koncu lovno sezone , puške za športno streljanje se pa nahajajo smo v klubih , skratka doma osebnega orožja ni . In če bi tudi tule bilo tako potem morda temu modelu ne bi prišlo na misel , da bi postrelil celo družino zaradi dediščine kot piše , kar je največja tragedija za vse skupaj , za modela , za družino , pa tudi za širšo skupnost.
JohannDoe
25. 01. 2020 18.41
+8
Glej, to, da ti nekoga občuduješ zaradi nečesa, ne pomeni, da imaš prav. Mene motijo beemveji, ker ga ne vozim. Prepričan sem, da bi se brez njih marsikaka nesreča ne realizirala. Jaz bi pa tudi bolje spal, ker me ne bi od daleč spominjali na to, kako me moijo tisti, ki jih vozijo. Skratka win-win zame, za modele, širšo družbo in vse skupaj.
IKOSS
25. 01. 2020 18.56
+4
@Apostol1 Bi bilo kaj manj tragično v kolikor bi za izvedbo svoje namere storilec uporabil kako izmed vrste potencialno primerljivo nevarnih sredstev (s katerimi je prav tako mogoče enostavno ogroziti življenje ali prizadeti zdravje ljudi), ki pa so v običajnem okolju prosto dosegljiva? Ne nazadnje, kakšna je verjetnost, da si ustreznega sredstva ne bi uspel pridobiti s pomočjo črnega trga? Ravno miselnost, da je s pomočjo regulacije sredstev mogoče ustvarjati varno okolje, je eden od razlogov, ki onemogoča, da bi se naslovilo bistven problem. To je storilčev neustrezen vrednostni sistem (socializacija, izobraževanje, morda zdravstveno stanje, življenjski slog,…), ki je imel za posledico, da je želel proti soljudem izvajati fizično nasilje. Takšna oseba je namreč v običajnem okolju svoji okolici vedno IZJEMNO NEVARNA! V kolikor je posameznikov vrednoti sistem ustrezen, svoje okolice ne želi ogrožati in jo ne, ne glede na to, kakšna sredstva poseduje! Ne nazadnje gre tudi za nekoliko filozofsko vprašanje. V kolikor naša družba deluje na principu vladavine ljudstva, torej ljudi in so ti nosilci suverenosti, je upravičeno pričakovati, da je velika večina posameznikov zaupanja vrednih, skladno s tem pa pomeni odrekanje določenih siceršnjih pravic, neposredno nezaupanje družbe (države) do posameznika. Ne nazadnje to pomeni nepotrebno in nedopustno erozijo pravic prebivalstva. Ne nazadnje je posledično na mestu vprašanje, kako nato določati »primernost« na vrsti drugih področij, kjer je ravno tako ključno, da se tam ne znajdejo neprimerni posamezniki. Če se vrnemo na prvotno trditev, omenjena pravila, ki zahtevajo oddajo nekaterih sredstev, so prej nekaj, kar je vredno ostrega obsojanja in ne občudovanja, saj posameznika v odnosu do okolja v celoti degradirajo, kot zaupanja nevrednega.
JohannDoe
25. 01. 2020 18.59
+5
Motijo me lahko tudi psi, cestni motorji, mačke, krave rjave barve ob cesti, ovce na vsaki porasli njivi, kokoši in petelini, biciklisti na cesti, muslimani v džamiji, biki na pašnikih... Brez vsega tega bi se lahko izognili marsikateri dilemi, nevšečnosti ali problemu. In brez vsega tega bi verjetno večina komot preživela, ne da bi porajtala. Pa to še ne pomeni, da lahko sebe, niti večino na tak način postavljam za merilo kaj bi za druge smelo biti in kaj ne.
JohannDoe
25. 01. 2020 19.06
+5
@apostol Tako da ostanimo pri tem, da skušajmo razne odklone spraviti na minimum, ob tem pa ne posegat v to, kakšen avto je lahko komu všeč, ker meni je drugačen ali s kakim hobijem se kdo želi ukvarjat, ker jaz se pa z nečem povsem drugim, pod edinim in temeljnim pogojem, da si s tem ne škodimo.
muceli
25. 01. 2020 19.07
+0
Dobro razmišljanje. Dejansko ni neke regulacije ali "vzvoda" ki bi preprečil v celoti take tragedije. "Zmes" vzgoje, regulacije pridobivanja orožja ter "odvračalni" moment ustrezno stroge zakonodaje bi v veliki meri preprečil tovrstne tragedije. Popolnoma pa ne. Določeni posamezniki z psihopatskimi in sociopatskimi (nisem strokovnjak, samo skušam razumet) motnjami bi zaobšli take vzvode in regulacije. Kljub temu je potrebno take probleme reševat sistemsko, ne zgolj z nekim prilagajanjem zakonov. poleg vsega pa je potrebno mladim "vcepit" določene vrednote in "ideje" . Predvsem tisto, ki pravi:"moja lastna rit je najpomembnejša, za druge me ne briga". Manjko sočutja do do ljudi ravno tako ne vodi v pravo smer.
JohannDoe
25. 01. 2020 19.49
+3
Ne vem za Nemčijo, ampak v ZDA je, če mene vprašaš, ravno to stanje odtujenosti, nebriganja družbe, tekmovalnosti z vsem in briganja zgolj zase glavni razlog za njihove epidemije pokolov. Poleg medijev, ki s svojim infotainment poročanjem o pokolih poustvarjajo enako stanje, kot so ga pred desetletji s samomori.
JohannDoe
25. 01. 2020 19.56
+0
Seveda, če bi američani omejili situacijo s posestjo orožja na raven Evrope, bi se to tudi poznalo. Ampak orožje je v Ameriki od vedno. Taki pokoli, ko posamezniki iz osebnih razlogov streljajo vsepovprek po neznancih, in epidemija le-teh, pa je stvar zadnjih 40 let ali še manj.
Mauzahecmauzares
25. 01. 2020 16.31
-11
Zanimivo je svečkarsko nesnago spremljati kako si moralo krojijo v lasten prid..
JohannDoe
25. 01. 2020 18.43
+4
Ja. Da se le ne boste prehitro še vi drugi nalezli. Ker kitajci bodo najbrž odkrili cepivo za korono, mi ga za slepoto in pobalinstvo ne bomo.
TistoPravo
25. 01. 2020 15.13
+1
Nelegalne substance glavni vzrok za izpeljavo uničujočega motiva za človeška življenja po celem svetu...od naše vasi, do New Yorka ...povsod ista pesem
Quatflow
25. 01. 2020 14.37
+2
Za vsako temo: ali je desni ali levi ali gornji ali spodnji... zeh
VolkBrenin
25. 01. 2020 15.00
+5
ne drži...ob prvi novici o tej tragediji se je vsulo 300 + mizoksenih desničarskih pacientov ...ki so vnaprej vedeli in OBSODILI najmanj dvoje...da je storilec migrant in musliman....Enako " njihovo vedenje in obsojanje " je ob vseh tragedijah na katere komaj čakajo in se evidentno po prebranih komentarjih desničarjev ob tem celo naslajajo ...nekateri pa celo odkrito obžalujejo da žrtev ni še več...Vse našteto je lepo razvidno v komentarjih ob prvem članku o tej žalostni tragediji...
Pepe Bolcev
25. 01. 2020 15.08
-8
Ja Volk. In se kar ne nehajo. Zdaj mene sprasujejo, ce mi ni nic hudo za zrtvami. Nesnaga krscanska
muceli
25. 01. 2020 16.17
+3
Vsebinsko se strinjam s tabo, ampak nivo tvojega izražanja je pa zelo nizek.
muceli
25. 01. 2020 17.13
+0
muceli
25. 01. 2020 19.11
+0
Ne popolnoma, samo delno, ampak to sem tudi napisal. Dejansko pa bi nekateri tvoji argumenti naleteli na bolj plodna tla z ustreznejšo podajo le teh. Sicer pa ne delim minusov in plusov ali komentarjev samo določenim imenom. posvečam se tudi in predvem vsebini. Pa lep dan.
prašek
25. 01. 2020 14.22
+6
Mene so pa včeraj desnosučni guruji komentiranja prepričali, da je strelec musliman ...........
prašek
25. 01. 2020 14.22
-1
VolkBrenin
25. 01. 2020 14.48
+10
Kosmati živjo...Itak...potem ko so stvari bolj jasne se poskrijejo v svoji histeriji nazaj v svoje luknje...Za njih tragedija in žrtve sploh niso pomembne in bistvo....pa norosti našega. desnega sektorja s tem še ni konec...nekateri so celo odkrito navijali ...v stilu še premalo , naj se med seboj ni škode ...in podobne kriminalne izjave v tradicionalnem krščanskem duhu evropskih vrednot , ker se v isti sapi desničarji kitijo tudi s tem ...
anonymous666
25. 01. 2020 14.02
+0
Pepe Bolcev
25. 01. 2020 13.54
+1
Pepe Bolcev
25. 01. 2020 13.50
-1
muceli debeli. A beres kaj komentarje. Presojevalec je res en lep primer prijaznega komentatorja, ki ga zelo skrbi usoda otrok in ostalih zrtev. Pokveka domobranska
muceli
25. 01. 2020 16.22
+10
Nisem ne debel niti domobranec niti desni. Moj stari oče pa je bil pripadnik odporniškega gibanja TIGR. In to deset let pred pričetkom druge svetovne vojne in ločevanjem na komuniste, domobrance, partizane ... Sicer to ni niti pomembno, ampak če mešaš v svoje komentarje zmerljivke na osnovi nekega prepričanja ... Zgoraj sem ti celo stisnil + za komentar zaradi vsebine. Še vedno pa velja moje mnenje o tvoji pretirani uporabi zmerljivk in žaljivk.
Pepe Bolcev
25. 01. 2020 18.56
-3
debeli se pac rima na muceli. Nic osebnega. Domobranc pa ni letel nate. In se enkrat. Zanimivo, da sem te ravno jaz zmotil. Ne pa tisti, ki sem jim odgovarjal.
Quatflow
25. 01. 2020 20.53
+3
Moj stari oce je bil pa Slovenski prostovoljec Španske Republikanske armade. Pa to se ne pomeni, da se moramo z vsem poistovetiti in strinjati v vsem.
VolkBrenin
25. 01. 2020 13.46
+14
ob vseh sorodnih tragedijah je evidentno samo sledeče...KOMPLETNI DESNI MIZOKSENI SEKTOR VNAPREJ OBSODI BREZ ENEGA DOKAZA MUSLIMANE , MIGRANTE ...in strastno navdušeno brskajo po vseh eu medijih v bolestni želji po samopotrdivi desničarskega mizoksenega stališča ....in na vse kriplje vnaprej tulijo in cviljo kako VEDO ime in vero storilca...od raznih najbolj zagretih volg malek , sagesejev in ostalih desničarskih pisunov , ki bi vsak pokol in tragedijo za vsako ceno izkoristili za svoje sovražno mizokseno populistično stališče...Enako velja za politike ranga kaplar in geolog...Žrtve so z njohovega stališča celo " dobrodošle " ...ker se s tem napajajo in jim omogočajo preživetje...
Simoni?
25. 01. 2020 13.44
+5
"Storilec naj bi se sicer ukvarjal s športnim streljanjem, za orožje naj bi imel dovoljenje." V tem primeru se mojster ni obnašal nič kaj športno.
IKOSS
25. 01. 2020 14.09
+4
Ena od težav obstoječe področne zakonodaje je, da definira posameznika glede na to, ali se ukvarja z dejavnostjo, ki jo zakon dopušča. To je na eni strani popoln nesmisel, po drugi celo neskladno s pravili nomotehnike. Družbeno legitimno je, da se posameznikom, ki ne izpolnjujejo jasno definiranih in strokovno podkrepljenih elementov, poizkuša onemogočiti posest in uporabo potencialno bolj nevarnih sredstev. Ali želi biti nekdo športni strelec, lovec, rekreativen strelec, zbiralec, želi imeti sredstvo za samoobrambo, izobraževanje, tehnični razvoj, gospodarsko dejavnost, ali kaj tretjega, je docela nepomembno (seveda so lahko za določene načine uporabe lahko potrebna dodatna znanja in sposobnosti). Edino družbeno legitimno vprašanje je, ali je mogoče utemeljeno sklepati, da bo nekdo določeno sredstvo zlorabil, zavedno ali nezavedno, za družbeno problematične namene. V kolikor posamezniku ni mogoče dokazati, da za svojo okolico, ter tudi sebe, predstavlja grožnjo, potem je primeren! Bistvena naloga področnega zakona tako je, da definira posameznike, ki so neprimerni za posest potencialno bolj nevarnih sredstev! V kolikor so ti pomisleki prisotni, potem je docela vseeno, zaradi kakšnega razloga bi neko sredstvo želel posedovati. Raven nadaljnje posebne zakonske regulacije določenega sredstva mora biti koncipirana ob upoštevanju potencialne nevarnosti le tega v primerjavi z ostalimi sredstvi ter nivojem njihove zakonske regulacije. V primeru ognjenih strelnih sredstev ter nekaterih drugih arbitrarno določenih sredstev, to ni slučaj, kar pa je neposredna kršitev pravil nomotehnike.
Jimi1
25. 01. 2020 15.33
+5
Običajno se zlorablja posest ilegalnega orožja,ki ga je med civili tudi več kot ilegalnega. Tudi problematični osebki precej lažje pridejo do njega na črno, kot po legalni poti... Če to gledam po drugi strani je tudi za vožnjo avtomobila potrebno dovoljenje, pa se slednje mnozicno zlorablja v obliki vožnje pod alkoholom, celo za namensko ubijanje civilov zadnje čase....
Jimi1
25. 01. 2020 15.36
+1
Več kot legalnega....sem napisal zgoraj.... L.p.
Jimi1
25. 01. 2020 13.43
+3
Sorodniki znajo biti zelo zlobni.... No četudi sem športni strelec sem slednje po moji filozofiji za njihova zlobna dejanja raje Bogu prepustil in dogaja se jim precej slabega od takrat. Naravni zakoni pač delujejo nad človeško zlobo.
Oliguma
25. 01. 2020 13.40
+6
Saj bo super podedoval..v čuzi do groba..
Pakistanskiastronaut
25. 01. 2020 13.29
+6
očitno je bila zelo bogata
VolkBrenin
25. 01. 2020 13.27
+5
tragikomedija...vedno se pojavlja ob teh tragedijah butast zapis ....》》Prebivalci ne morejo verjeti, da se je umor zgodil v njihovi sredini. ....《《 .....
VolkBrenin
25. 01. 2020 13.28
+10
Še bolj butast....Upajo, da bo kakšen odgovor danes dalo zaslišanje storilca pred preiskovalnim sodnikom....kakšne hudičeve odgovore bi radi...Žrtve so dejstvo ...
VolkBrenin
25. 01. 2020 13.31
+18
in norosti ni konca ne kraja ...."Še v četrtek zvečer sem bil v gostilni in nisem opazil nič neobičajnega. Klaus, oče fanta, ki je streljal, se je vedel povsem normalno," je za Focus povedal domačin. V hiši, kjer se je zgodila tragedija, je namreč tudi gostinski lokal....KAKO NAJ BI SE OČE VEDEL VEČER PRED MASAKROM........????
VolkBrenin
25. 01. 2020 13.35
+14
klaus bi očitno moral biti jasnoviden. ..storilec njegov sin pa bi moral policati na zdf , kaj bo storil naslednji dan. ....za ostale pa , ki ne gledajo zdf pa bi moral imeti okoli vratu obešeno tablo z velikim napisom , koga in kdaj bo ustrelil naslednji dan....Potem bi bil tudi članek logičen....še bolj bi vse skupaj menda bilo normalno za vprašane prebivalce rotta....
jakec1575
25. 01. 2020 13.22
+15
Ker ni migrant je 64 namesto 1000 komentarjev med slovencki. :) glede orozja pa takole. Ker pac 10% ljudi ne zna piti in biti odgovoren je pitje prekrsek, enako bi moralo biti z dostopom do orozja. osebno bi vpeljal psiholoske teste, pregled pripsihiatru ali psihologu, predno imas pravico do posesti orozja. Pregled vsakih 5 let. Če rabis za dioptrijo pregled, jo za psiho v teh zhebanih casih laznih novic, opranih glav se tolilo bolj potreben.
Capo dei Capi - novi profil
25. 01. 2020 13.26
+5
Jakćina... To je že zdaj... Ne smeš biti obsojen za po KZ-1... Zdravniški pregled... Psihološki( reševanje testov+razgovor z psihologom).... Kr nekaj bluziš..... Takih zgornjih dejanj noben pregled niti zdravnik ne more preprečiti. :)
Capo dei Capi - novi profil
25. 01. 2020 13.26
-4
IKOSS
25. 01. 2020 13.44
+2
@jakec1575 Storilec je imel v posesti SREDSTVA, ki se jih je odločil uporabiti V VLOGI OROŽJA. Interpretacija, da je pištola ali puška sama po sebi orožje, je netočna in vodi v vrsto vsebinskih nedoslednosti ter zapletov. V primeru pištol in pušk gre nedvomno za sredstva, ki so v vlogi orožja učinkovita, kar pomeni, da gre za POTENCIALNO NEVARNA SREDSTVA. Glede na tehnične lastnosti, gre za izrazito večnamensko blago. V kakšni vlogi bodo uporabljena in, ali je takšna uporaba družbeno problematična, je odvisno izključno od uporabnika! Ob tem je potrebno upoštevati, da v tem pogledu od ostalih sredstev v naši okolici ne odstopajo tako zelo, kot marsikdo meni. Odločen storilec je namreč tudi z vrsto drugimi sredstvi lahko izjemno učinkovit, če se tako odloči, saj je glede na njihove tehnične lastnosti, z njimi dokaj enostavno streči po življenju in zdravju ljudi. Iz tega jasno izhaja, da za varnost svoje okolice predstavlja veliko grožnjo vsakdo, ki nima ustreznega vrednostnega sistema. Regulacija sredstev v tem primeru sicer ima lahko določeno vlogo, zato so določeni ukrepi smiselni, vsekakor pa, zaradi omejene učinkovitosti tovrstnih ukrepov, ni smiselno, da je ta osrednja, zgolj dopolnilna.
Mauzahecmauzares
25. 01. 2020 14.10
+3
Civilisti nimajo kaj nosit orožja z dovoljenjem. Naj strelajo na licenciranih streliščih..
Quatflow
25. 01. 2020 14.10
+4
jakec orozje se dobi povsod. Problem je ta fant. Druzina bi ga lahko malo bolje poznala, ne gre to cez noc.
IKOSS
25. 01. 2020 14.35
+3
@Mauzahecmauzares Ali obstajajo okoliščine v katerih je uporabe sile s stališča civilistov družbeno in pravno dopustna? Da, v pravu so te okoliščine definirane v institutu silobrana in skrajne sile. S tem je izpolnjen prvi element. Drugi je ocena, ali posameznik nemara ni neprimeren za posest/uporabo potencialno bolj nevarnih sredstev in opravljanje določenih dejavnosti. V kolikor mu tega ni mogoče dokazati, potem je izpolnjen tudi drugi element. S stališča javnosti posameznik, tudi oborožen, v ničemer ni sporen, če svoje družbeno neproblematične okolice ne ogroža! Uporaba ognjenih strelnih sredstev mora biti vedno izvajana na način, ki ne ogroža okolice!
VolkBrenin
25. 01. 2020 14.53
+2
ikos...te citiram...》 S stališča javnosti posameznik, tudi oborožen, v ničemer ni sporen...《 ...O čem govorijo tvoje tirade...??? kontradiktoren si v svojih dolgovezenjih ...Citirani del je še posebej zanimiv.....na kakšni argumentirani podlagi lahko pisariš o ---- stališču javnosti ---- ??,!!
IKOSS
25. 01. 2020 15.45
+2
@VolkBrenin V zvezi oblikovanja zakonodaje velja vrsta pravil, s to tematiko pa se specifično ukvarja področje nomotehnike. Za to, da se nekaj regulira, ali celo prepove, morajo biti izpolnjeni tam jasno postavljeni pogoji. Zaradi vrste razlogov se pri regulaciji določenih področij od teh pravil odstopa, kar je moralno in družbeno-razvojno močno sporno, s pravnega stališča pa nedopustno. Področje povezano z orožjem ter sorodnimi sredstvi, je v javnosti relativno slabo poznano, čeravno imajo ljudje zaradi s tematiko povezanih emocij, o tem dokaj odločno stališče. Eden temeljev sodobnih družb po razsvetljenstvu naj bi bil, da bi naj vse odločitve in pogledi temeljili na stroki in razumu. Za sedanje neustrezno stanje na tem področju je krivcev več, med drugim tudi delo medijev, kot četrte veje oblasti s svojo andragoško vlogo, ne nazadnje pretežna pasivnosti tistih, ki tematiko dejansko poznamo. Ker iz mnogih komentarjev jasno izhaja zgoraj zapisano, je nemara smiselno publiki predstaviti še kak drugačen pogled, kot je to siceršnja praksa.
Jimi1
25. 01. 2020 15.48
+2
Romi ki niso civili po tvojem lahko posedujejo in uporabljajo avtomatsko orožje....???
JohannDoe
25. 01. 2020 16.12
+1
@Mauza Civilisti po Evrpi načeloma orožja ne smejo nositi, razen v izjemnih okoliščinah in primerih. @ikos Regulira in prepove "se lahko" vse tudi kar po domače, brez vzročno-posledične utemeljitve in brez študij posledic, ni namreč zakona, ki bi politiku ali njegovim volilcem predpisoval razum, pamet, objektivnost ali poštenost.
IKOSS
25. 01. 2020 16.47
+4
@JohannDoe Slovenski parlament je leta 2009 med drugim sprejel Resolucijo o nomotehnični dejavnosti, posledično pa so vsi vpleteni zavezani k omenjenim strokovnim pravilom. Seveda politiki lahko navedeni akt obidejo, je pa to iz vrste razlogov, tudi omenjenih, sporno. Posledično bi morala javnost takšnemu pristopu odločno nasprotovati, saj je ta izjemno nevaren za nadaljnji razvoj družbe. @Jimi1Kdorkili, ki izpolnjuje legitimno in strokovno postavljene pogoje (sedanja zakonodaja od tega marsikdaj odstopa, čeravno ima nekatere korektne elemente, ki jih je smiselno ohraniti), zaradi sredstev, ki jih posreduje, svoje okolice ne ogroža (izven siceršnjih okvirov, saj absolutne varnosti ni mogoče zagotoviti)! Eden od legitimnih elementov področne zakonodaje je tudi, da se kršitelje tam navedenih pravil ustrezno kaznuje (prav tako težava obstoječega sistema).
JohannDoe
25. 01. 2020 18.47
+2
@ikos Lepo in prav. Vprašanje je samo kako dosečt, da se bodo tega držali, kot še marsičesa drugega k čemer so zavezani pravno ali etično.
IKOSS
25. 01. 2020 19.02
+1
@JohannDoe Ustrezno zahtevno volilno telo (zainteresirana javnost) in njegova aktivnost! Volilno telo mora posamezno tematiko poznati in od političnih akterjev zahtevati ustrezno ravnanje! V kolikor temu ni tako, od njih terjati politično odgovornost!
muceli
25. 01. 2020 19.14
Morda bi morali opravit ustreznejše psihološke teste.
JohannDoe
25. 01. 2020 20.23
+1
@muceli A volivci? Ali politiki? Osnovni testi ali sploh kakršnikoli testi bi bili že napredek.
el capitano
25. 01. 2020 13.03
+12
Desnocutnezi so pogruntali ,da ker ni migrant ,je pa gej..ole...gremo dečki ..gej nova tema..
Pepe Bolcev
25. 01. 2020 12.44
-16
pa se gej je bil po vrhu. Vclanjev v Levico.
el capitano
25. 01. 2020 12.59
+13
Pepe Bolcev
25. 01. 2020 13.01
+9
a gorenjak je v Levico vclanjen? Na skrivaj? Al je bil v Levico vclanjen se predno jo je Luka ustanovil..
el capitano
25. 01. 2020 13.05
+6
Se je hotel, pa ga niso sprejeli, je bil res vsiljiv pri izkazovanju ljubezni Kordežu..Tako ga je pač Kordež sočutno odslovil..
Pepe Bolcev
25. 01. 2020 12.39
+2
pofarbani... nekdo ki pametuje in pridiga o bogu in hudicu zivi v srednjem veku.. ne vem kaj sploh zgubljam cajt s tabo...
Quatflow
25. 01. 2020 13.07
-5
Pepe pomoje se sam trudis sprejeti Boga, ampak ker je bitka tezka po vsem kar drzis v sebi in ker se bitka sele zacne, ko ga sprejmes, se tolazis s tem, da doloceni zivimo v srednjem veku, kot da ni dovolj zgodovinskih, racionalnih in tudi znanstvenih dejstev, da je Jezus obstajal.
Pepe Bolcev
25. 01. 2020 13.37
+4
Joj pofarbani .... kaksne kozlarije bos se napisal..
Quatflow
25. 01. 2020 13.59
-1
Pac zivis v zanikanju. Ce bi ti bilo vseeno glede krscanstva, bi bil lepo tiho. Ne vem zakaj ste laiki vcasih najbolj glasni.
Pepe Bolcev
25. 01. 2020 14.25
+2
Ja pofarbani. Ti ze ves. Vi ze veste. Saj pravim, kot tista babura v kopru vceraj. Glasni smo zato, ker smo obljubili bogu, da ne bomo vec tiho, ko vi polni krscanske etike in morale izlozate vse kar vam pase.vse drugacno. Pokveke skratka... in imas prav. V resnici jaz verjamem v dobro. Ti pa si ateist.