Tujina

Trump še neodločen glede napada na Iran

Ženeva, 27. 02. 2026 06.55 7 min branja 237

Izrael ZDA

Ameriška administracija ni zadovoljna z načinom, na katerega se Iran pogaja, a končne odločitve glede vojaškega posredovanja proti islamski republiki še ni sprejela, je dejal predsednik ZDA Donald Trump. Teheran "nam ni pripravljen dati tistega, kar moramo imeti", je dodal. Ameriško veleposlaništvo v Jeruzalemu pa je nenujnemu osebju zaradi varnostnih tveganj dovolilo, da takoj zapusti Izrael.

"Končne odločitve še nismo sprejeli," je na vprašanje o napadu na Iran, s katerim že dolgo grozi, odvrnil Trump. "Nismo ravno zadovoljni z načinom, kako so se pogajali. Ne smejo imeti jedrskega orožja in nismo navdušeni nad načinom, kako se pogajajo," je dodal.

Po njegovih besedah jim iranska stran noče dati tistega, kar ZDA morajo imeti. "Nočemo, da bi imel Iran jedrsko orožje, oni pa ne izgovarjajo teh zlatih besed," je dejal.

Spričo Trumpovih groženj z vojaškim posredovanjem trenutno več držav svojim državljanom odsvetuje potovanja v islamsko republiko, tiste, ki so že tam, pa poziva k odhodu. Združeno kraljestvo je osebje svojega veleposlaništva v Teheranu celo začasno umaknilo iz države.

Nekatere države v luči negotovosti, ki zaradi napetosti med ZDA in Iranom vlada v regiji, odsvetujejo tudi potovanja v Izrael, svojim državljanom, ki so že tam, pa priporočajo povečano previdnost.

Trump Iranu že nekaj časa grozi z napadom, če ta ne bo sklenil jedrskega dogovora z ZDA. V luči tega je Washington v zadnjih tednih okrepil svojo vojaško prisotnost na Bližnjem vzhodu, med drugim je tja napotil največjo letalonosilko na svetu Gerald Ford.

Največji obseg ameriških sil v regiji v zadnjih desetletjih sproža ugibanja o skorajšnjem ameriškem napadu, in to kljub nizu pogovorov, ki sta jih strani opravili ta mesec v Omanu in Švici.

'Odidite, dokler še lahko dobite sedež na letalu!'

Ameriško veleposlaništvo v Jeruzalemu je danes sporočilo, da nenujnemu osebju in njihovim družinskim članom dovoljuje, da zaradi varnostnih tveganj zapustijo Izrael. Tistim, ki želijo oditi, veleposlaništvo svetuje, da to storijo, dokler so še na voljo leti.

Ameriški časnik New York Times danes poroča, da je veleposlanik ZDA Mike Huckabee osebju veleposlaništva davi poslal elektronsko pošto, v kateri je zapisal, naj tisti, ki želijo oditi, "to storijo DANES". "Osredotočite se na pridobitev sedeža kamorkoli, od koder boste lahko nadaljevali pot v Washington, prioriteta pa naj bo, da hitro zapustite državo," jim je priporočil po pisanju časnika.

Sporočilo veleposlaništva sledi večkratnim grožnjam ameriškega predsednika Donalda Trumpa, da bo napadel Iran, če ne sklene jedrskega dogovora. ZDA so v regijo med drugim napotile tudi letalonosilko Gerald Ford, največjo na svetu. Največji obseg ameriških sil na območju v zadnjih desetletjih sproža ugibanja o skorajšnjem napadu ZDA.

Veleposlanik ZDA v Izraelu Mike Huckabee
Veleposlanik ZDA v Izraelu Mike Huckabee
FOTO: AP

Svojim državljanom v Izraelu je danes povečano previdnost svetovala tudi Kitajska, poročajo tuje tiskovne agencije.

"Kitajskim državljanom v Izraelu svetujemo, naj (...) okrepijo varnostne ukrepe in pripravljenost na izredne razmere ter se izogibajo izhodom, če to ni nujno potrebno," izjavo veleposlaništva Pekinga v Izraelu navaja kitajska državna televizija CCTV.

Že prej je kitajsko zunanje ministrstvo svoje državljane v Iranu pozvalo, naj državo čim prej zapustijo. "Kitajskim državljanom, ki so trenutno v Iranu, svetujemo, naj okrepijo varnostne ukrepe in se čim prej evakuirajo," je ministrstvo navedlo v izjavi na družbenih omrežjih in v isti sapi odsvetovalo vsa potovanja v islamsko republiko.

Po poročanju BBC sta svoje državljane k odhodu iz Irana že pozvali tudi Indija in Kanada.

Trump je 19. februarja dal Iranu 15 dni časa za sklenitev sporazuma. Iranski zunanji minister Abas Aragči je po četrtkovih pogajanjih v Ženevi in pred napovedanimi novimi pogovori z ameriškimi predstavniki prihodnji teden na Dunaju danes dejal, da bi morale ZDA opustiti "pretirane zahteve" za dosego jedrskega dogovora.

Teheran vztraja, da se pogovori osredotočajo izključno na njegov jedrski program, medtem ko ZDA želijo, da Iran omeji tudi svoj raketni program in podporo militantnim skupinam.

Kaj zahtevajo ZDA?

Časnik Wall Street Journal je včeraj poročal, da ameriški pogajalci od Irana zahtevajo razgradnjo treh glavnih jedrskih lokacij Fordo, Natanz in Isfahan, ki so bile tarča ameriških zračnih napadov junija lani, in predajo zalog obogatenega urana ZDA.

Vplivna iraška oborožena skupina, ki jo podpira Iran, pa je sredi ameriških groženj in kopičenja vojske svojim borcem naročila, naj se pripravijo na morebitno dolgo vojno v sosednjem Iranu, če bi ZDA sprožile napade.

Vojaške vaje Irana in Rusije v Indijskem oceanu
Vojaške vaje Irana in Rusije v Indijskem oceanu
FOTO: AP

Kataeb Hezbolah je ZDA opozorila na "ogromne izgube", če bi začele vojno v regiji. Poveljnik te šiitske skupine je za francosko tiskovno agencijo AFP povedal, da vidijo Iran kot strateško pomembnega za svoje interese, zato se bo njegova skupina v primeru napadov "zelo verjetno" vmešavala v konflikt.

Omejeni napadi na jedrske objekte, operacija po vzoru Venezuele?

Ameriški podpredsednik JD Vance pa je glede ugibanj o ameriškem napadu na Iran dejal, da ne verjame, da bi morebitna vojaška akcija potegnila ZDA v dolgotrajno vojno na Bližnjem vzhodu.

V četrtkovem pogovoru za Washington Post je dejal, da ne ve, kako se bo predsednik Trump odločil glede Irana. Možnosti segajo od vojaških napadov, "da bi zagotovili, da Iran ne bo dobil jedrskega orožja", do diplomatske rešitve, je dejal.

Prepričan pa je, da tudi če se Trump odloči za napad na Iran, "ni možnosti, da bomo leta v vojni na Bližnjem vzhodu brez konca na vidiku".

Pri tem je kot primer "zelo jasno opredeljenih" ukrepov omenil lanske omejene ameriške napade na iranske jedrske objekte in vojaško operacijo v Venezueli v začetku tega leta, s katero so odstavili predsednika Nicolasa Madura.

Sprva se je zdelo optimistično

Iranski zunanji minister Abas Aragči je dan po pogajanjih v Ženevi in pred napovedanimi novimi pogovori z ameriškimi predstavniki prihodnji teden na sedežu Mednarodne agencije za jedrsko energijo (IAEA) na Dunaju danes dejal, da bi morale ZDA opustiti "pretirane zahteve" za dosego jedrskega dogovora.

Aragči je v telefonskem pogovoru z egiptovskim kolegom Badrom Abdelatijem dejal, da je "uspeh (diplomatske možnosti) odvisen od resnosti in realizma druge strani, pa tudi od izogibanja kakršnim koli napačnim presojam in pretiranim zahtevam", je sporočilo iransko zunanje ministrstvo.

S tem je po poročanju francoske tiskovne agencije AFP omilil optimizem glede napredka, ki je bil izražen po včerajšnjih pogovorih med iranskimi in ameriškimi predstavniki v Ženevi, ki so jih nekateri videli kot zadnji poskus preprečitve vojne.

Pogovori v Ženevi
Pogovori v Ženevi
FOTO: AP

Aragči tudi ni pojasnil, na katere zahteve se njegove izjave nanašajo, vendar je Washington že večkrat opozoril na iranski program balističnih raket in iransko zmogljivost bogatenja urana označil za rdečo črto, še navaja AFP.

Da je bil na pogovorih med delegacijama Irana in ZDA dosežen napredek, je sinoči zatrdil omanski zunanji minister Badr al Busaidi, čigar država posreduje v pogovorih. Da so na srečanju dosegli napredek, je včeraj za iransko državno televizijo sicer zatrdil tudi Aragči sam. "Dosegli smo zelo dober napredek in se zelo resno lotili elementov sporazuma, tako na jedrskem področju kot na področju sankcij," je dejal.

Grožnje z vojaškim posredovanjem

ZDA si želijo v pogovorih z Iranom doseči dogovor o jedrskem in raketnem programu. Zahodne države na čelu z ZDA namreč že dolgo trdijo, da si islamska republika prizadeva pridobiti jedrsko orožje, kar Teheran zanika in vztraja, da ima pravico uporabljati in razvijati jedrsko tehnologijo v civilne namene.

Predstavniki Washingtona in Teherana so po večtedenskem stopnjevanju napetosti jedrska pogajanja začeli ta mesec, najprej v Maskatu, nato pa so se že prejšnji teden sestali v Ženevi.

Pogovori sledijo grožnjam ameriškega predsednika z vojaškim posredovanjem v Iranu, če ta ne bo sklenil dogovora z ZDA. Nedavno je Irancem celo dal deset do 15 dni časa za sklenitev dogovora, ki se bo iztekel v začetku marca.

Nevarnost regionalne eskalacije

Tudi visoki komisar ZN za človekove pravice Volker Türk je danes opozoril na nevarnost regionalne eskalacije zaradi stopnjevanja napetosti med Iranom in ZDA ter groženj z morebitnim ameriškim napadom na Iran. Prav tako je posvaril pred normalizacijo uporabe sile za reševanje sporov v mednarodni skupnosti, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

"Zelo sem zaskrbljen zaradi možnosti regionalne vojaške eskalacije in njenega vpliva na civiliste. Upam, da bo prevladal glas razuma," je na zasedanju Sveta ZN za človekove pravice, na katerem je poročal o stanju človekovih pravic po svetu, povedal Türk.

Ob tem je opozoril na normalizacijo uporabe sile za reševanje sporov v mednarodni skupnosti. "Ne smemo se vrniti k nasilju kot organizacijskemu načelu. Svet ne sme mirno gledati, kako se pred našimi očmi ruši gradbeni kamen mednarodnega humanitarnega prava in prava človekovih pravic," je dejal. Spomnil je, da se je število oboroženih konfliktov od leta 2010 skoraj podvojilo, in sicer na okoli 60. "Svet resnično postaja vse bolj nevaren," je dodal.

London umika diplomatsko osebje iz Irana

Zunanje ministrstvo v Londonu je danes sporočilo, da v luči trenutnih varnostnih razmer iz Irana začasno umika osebje tamkajšnjega britanskega veleposlaništva. Tudi del osebja britanskega veleposlaništva v Tel Avivu so začasno premestili drugam. Ukrepi sledijo večkratnim grožnjam predsednika ZDA Donalda Trumpa z napadom na Iran.

"Spričo trenutnih varnostnih razmer smo sprejeli previdnostni ukrep in začasno umaknili britansko osebje iz Irana," je sporočilo ministrstvo in dodalo, da bo veleposlaništvo v Teheranu, ki so ga sicer zaprli sredi januarja, še naprej delovalo na daljavo.

Obenem je sporočilo tudi, da so se zaradi napetosti v regiji odločili za začasno premestitev dela osebja britanskega veleposlaništva v Tel Avivu in njihovih družin na drugo lokacijo znotraj Izraela. Navedlo je, da gre za previdnostni ukrep in da veleposlaništvo še naprej deluje normalno, poročajo tuje tiskovne agencije.

  • Bauhaus april
  • Akumulatorska kosilnica
  • Čistilnik
  • Paviljon
  • Plinski žar
  • Pohištvo Alex
  • Pohištvo Deia
  • Pohištvo Fiesta
  • Regal
  • Robotska kosilnica Luba
  • Stol Relax
  • Trimer
  • Visoka greda
KOMENTARJI237

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

GrizzlyMravlja
27. 02. 2026 21.34
11 F-22 Raptorjev je že v Izraelu, tole bo eskaliralo
Pajo_36
27. 02. 2026 21.24
Ja, če je poziv k evakuaciji v Izraelu, pol nekaj bo. Kopenskega napada ne bo, ker je Iran pač prevelik, tud toliko kapacitet nima ameriška vojska. Sicer mi ni jasno, kako to, da ostale članice BRICSa ne zagrozijo nazaj, to samo pomeni šibkost. Uničuje se vse unikatne države, če imajo seveda nafto, vse za izraelsko -ameriško kolonizacijo, tako da tale zahodni svet je vse prej kot kr neki miroljuben in ne vem kaj še vse....
pimpeldraper
27. 02. 2026 21.52
BRICS ni vojaška organizacija!
Slovenska pomlad
27. 02. 2026 20.54
Res sem ponosen,da SDS podpira modrega in poštenega mirotvorca Trumpa.
M_teoretik
27. 02. 2026 20.12
Ah, dejte no, kakšna vojna neki, če bo pa Melanija predsedovala VS!?
NLZ
27. 02. 2026 19.51
Saj ne upajo.......
Misija1
27. 02. 2026 20.01
V 2 tednih so američani v Zalivski vojni totalno porazili 6 najmočnejšo vojsko na svetu, Irak. Ki je imel zahodno oborožitev zaradi vojne Irak-Iran 20 let pred tem. V Iran ne rabi vstopiti niti vojska, pa bo ZDA zdominirala iz zraka. Ti pa si lahko pripraviš kokice in gledaš.
Sirhakel7
27. 02. 2026 19.41
Iranci se vojaško tak ne morejo kosati z ZDA ampak Iran je vseeno druga kategorija kot Irak, Afganistan ali Libija... Ameri jih lagko tamburajo z lufta v nedogled ampak dosegli razen uničenja ne bodo popolnoma ničesar... Samo še več skrajnežev bodo ustvarili...
Misija1
27. 02. 2026 20.05
Niti ne, namreč, Irak je bil v zalivski vojni 6 najmočnejša vojska na Svetu, z zahodno oborožitvijo, ki so jo dobili od Evrope in Amerike zaradi vojne z Iranom 20 let pred tem. 700 tisoč vojakov je imel Afganistan. V 3 dneh je Amerika zradirala vse kar je letelo po zraku in vse kar je lahko streljalo v zrak. V naslednjih 2 tednih pa so jih s tanki in vojsko pragazili. Na koncu je bila taka sila, da so se Iraški vojaki predajali prvim novinarjem, na katere so naleteli. Da ne bi bili na drugi strani ameriške vojske. Pač tako je, to so fakti. Iran ni niti blizu Iraku danes. Tako da že iz zraka jih bodo ZDA pojedle, če bodo tako hotele. Režim se bo spremenil tudi brez da vojaki vstopijo na tla, ko se bo začel upor ljudi. Sicer pa je vsem nam jasno, da je cilj ZDA totalno ustavit jedrski program Irana in izdelavo balističnih raket. Kar je tudi realno. In to bodo dosegli, tako ali drugače. Kar je prav, ker Iran je edina država na svetu, ki izdeluje jedrsko orožje, obenem pa grozi z zradiranjem drugih držav, v prvi vrsti Izraela. Takšna država ne more in ne sme imeti jedrskega orožja in pika.
Nace Štremljasti
27. 02. 2026 19.36
zakaj imajo židje nuklearno orožje,iran ga pa ne sme,sramota
Še89sekund
27. 02. 2026 19.41
Ker iranci so nasilne religije.
Misija1
27. 02. 2026 19.44
Sramota si ti, ker ti ne posveti. Če bi bil vsaj malce izobražen v teh temah, bi vedel, da je Izrael na skrivaj razvijal orožje skupaj z Južnoafriško republiko. In ko je Izrael testiral nuklearno bombo sredi Indijskega oceana, je bilo že prepozno. So pa bile ZDA proti jedrskemu Izraelu in to konkretno proti. Samo ker je Izrael skrival program, je bilo prepozno. Danes nobena država ne želi nove jedrske države in tudi Rusi ter Kitajci nočejo jedrskega Irana. Samo so pridno tiho, ker američani delajo red namesto njih. Ti je zdaj potegnilo? Upam da
Nace Štremljasti
27. 02. 2026 21.36
misija 1 kdajpa gredo jenkiji še v severno korejo prodajati svojo demokracijo,imaš mogiče kakšne informacije
peglezn
27. 02. 2026 19.16
če povzamem vse tukajšnje novice na to temo: ZDA bodo karseda hitro napadle Iran, ker mornarje na letalonosilki že pošteno kakat, wcji pa so menda zamašeni. Iranci bodo menda samo "o šit" rekli.
UzivatiJeTreba
27. 02. 2026 19.16
Kje sta Kaja Kallas in van der Layeneva? So pripravljene kakšne sankcije za agresorja ZDA in Izrael? Ah ja raje jih dajete obubožanim Irancem...sramota kakšna hipokrizija...za Ruse so bile sankcije pripravljene že vnaprej pa gre dejansko za sosedno državo z rusko manjšino
Še89sekund
27. 02. 2026 19.43
rusija in iran sta teroristični državi ,
Definbahija
27. 02. 2026 19.15
Čim več naj vas gre in ostante tam
M_teoretik
27. 02. 2026 19.00
Ko se delajo kalkulacije ZA vojno se v te šteje tudi koliko žrtev si lahko privoščijo, da bo za nacijo še sprejemljiva vojna. Pri rusih je celo preko miljon še sprejemljiv. Pri ZDA je vse kar je več kot 2 mestna števil preveč, da je za amere sprejemljivo!?
Petur
27. 02. 2026 18.58
ne bo nič ker sta se rumeni in pa Benjamin od strahu strez ni la..
Desno
27. 02. 2026 18.56
Ta vikend bo začelo
bohinj je zakon
27. 02. 2026 18.45
Pokal bo. Donči...obljubil si, da bo drugače.
Soba102
27. 02. 2026 18.29
Ma ta Trump je prizadet. Melanija prosim prevedi mu.
Miran1960
27. 02. 2026 18.22
Tiste slike dvomim, da so iz Teherana, tam so lasje večinoma pokriti. Tako je bilo pred leti in mislim, da ni bilo napredka čeprav so bile demonstracije v zvezi s tem.
SlovenecSI
27. 02. 2026 19.08
Glede na tipe motorjev, ki so na slikah, slike niso starejše kot 5 let. Tako da so slike ovlcitno realne, razen če so zmontirane, ali pa niti niso iz Irana, če pa so, pa očitno so muslicke zakamuflirano samo v Evropi haha, ni sej so se v savludovi Arabiji, pa Katarju..... Iran pa očitno ne
Pamir
27. 02. 2026 18.19
3 dnevna operacija 30 NATO držav v Afganistanu proti pastirjem v sandalah je trajala 20 let in končala z begom.Zmetali bodo bombe z razdalje na Iran, Iranci na njih in vsak bo razglasil zmago.
Misija1
27. 02. 2026 19.49
Ah Pamirček naš, da te poučimo. Amerika je v prvih nekaj dneh zradirala vse kar je bilo vojaškega v Afganistanu in to iz zraka. Nato so vstopili vojaški škornji in Afganistan je kapituliral v 2 tednih. Kaj se je zgodilo s pastirji in opankarji? Seveda so po vzoru pobegnili v jame, isto kot takrat, ko je Afganistan napadla Sovjetska Zveza. V jamah so bili tako dolgo, dokler zadnje ameriško letalo ni odletelo. Potem pa so z mopedi prišibali iz jam in razglasili zmago. Komedija. Potem pa imaš takšne oprance kot si ti, ki ti srbska nacionalnost narekuje sovraštvo do ZDA in si popolnoma neizobražen za komentirati te teme, o katerih nimaš blage veze. Torej, dokler so bili v Afganistanu ameriški vojaki, so se opankarji skrivali v jamah. Tu in tam zahrbtno z bombami ubijali posamezne vojake, nato pa spet bežali v jame. To niso pogumni narod, sej si še svoje države ne znajo sami porihtati in če je Amerika mislila, da jih bo v 20 letih naučila tega, kar se je razviti svet naučil pred 500 leti, so se krepko zmotili.
FreedomMan
27. 02. 2026 18.08
Desničarjem ki podpirajo trumpeka bi morali dati, da sprejmejo po enega begunca v hišo in stanovanje, potem bodo mogoče postali pacifisti in bodo proti vojnam
UzivatiJeTreba
27. 02. 2026 19.12
Čez nekaj časa spet ne bodo rezumeli zakaj prihajajo begunci in migranti...IQ desničarjev
Pamir
27. 02. 2026 18.00
Kaj pravi ameriški google, najboljši protiletalski sistem je ruski s 500, drugi najboljši ruski s 400.Izraelci potrdili da s 400 sklati ameriški F 35.
Pig Brother
27. 02. 2026 17.17
Vidim, da eni tu zelo podcenjujete moč Amerike. Ko je Kitajc z vajami žugal Tajvanu z 25 ladjami, je Amerika poslal specialne proti ladijske sisteme, ki bi tiste ladje potopil v pol ure. Od takrat naprej ni nobenih vaj več pa namena prevzema Tajvana...Toliko o moči. Ti imaš lahko tehnologijo, moraš imet pa tudi ljudi. Takih pilotov kot jih ima Nato jih nima nihče. Aviacija je zelo pomembna, da o letalih ne govorim. V Rusiji so sklatl dol že čisto vse kar je Rusija premogla...torej očitno niso tako superlativna letala to, morda so, sm treba met šoferja pravga
Animal_Pump
27. 02. 2026 17.38
Ne podcenjujejo...tolažijo se samo. Itak je jasno, da jim nima noben za burek. Zdej bodo nabijali spet...kako so jih talibanarji na mopedih pregnali.Pa ubistvu ne vedo, da so jih 20 let držali v luknjah. Potem, ko so pa odhajali...so pa uni ven prilezli. In to proslavljajo kot neko zmago.Bzv..ne moreš dopovedat. Kar se pa ruskih letal tiče...so jih pa Kitajci razkrinkal. Mojstri kopiranja...so videli, da je bolje ameriška letala kopirat...kot ruska. Ruskim se posmehujejo. To je bilo na letalskem mitingu nazandje v Zhuhai-u. Velika verjetnost, da ruskoti Unega precenjenega Suhiča-57...ne bodo več nikjer pokazal...je bil preveč tarča posmeha.
Pamir
27. 02. 2026 17.39
Preveč gledaš pol urne risanke o specialnih sistemih.Nato pilotov in letal ni nad Ukrajino ker bi jih sklatili.Rusi so dosegli rekord , z letalom sklatili ukrajinsko letalo z razadalje 250 km.Blizu protizračne pa ne upajo leteti ne eni ne drugi.
Pig Brother
27. 02. 2026 17.45
hahah bi jim, tako kot so jih povsod do zdaj...dej bod resn. Če si podpornik Rusije, nobenga problema, sm ne meni se neumnosti. Rusija ima samo jedrsko orožje, vse ostalo je na nivoju lade...s tem da lada je dobra...ostalo pa je tema
Pig Brother
27. 02. 2026 17.47
pa nimajo šans. Rusija, če bi bla res to za kar so se meli, bi Ukrajino rešili takoj...nimajo šans nobenih sploh...samo lapa lapa. Jedrsko orožje imajo, pa še to je vprašanje kaj bi odletelo in kaj bi se aktiviralo, če bi bilo treba. Nikoli ne bom pozabil ruskega sistema iz bivše juge, ko je na manevrnih raketa sredi poti obrnla pa na rampo nazaj prileleta. Kako je to možno ne vem
Pamir
27. 02. 2026 17.53
Vidimo vidimo, od zahodnih abramsov patriotov leopardov javelinov in drugih game changerjev ostal samo prah.Zato Američani ne pošiljajo več.Realno stanje je pomembno, pusti hoolywoodske filme.
Animal_Pump
27. 02. 2026 17.54
Jaz sem rusijo precenjeval...na hard. Res sem mislil..ajde 14 dni..pa bo Kijev padel. Tole zdaj...se vleče v nedogled. Najbolj mi je uno, ko nabijajo, da kao rusi zares sploh še začeli niso. Se pravi..raje dnevno izgubijo po 30 jurjev vojakov...kot, da bi zares začeli po njihovo..in končali v parih dneh?? Ne morejo. Vidiš zdej v Zaporožniji...ko so Ukrajinci začeili nazaj osvajat ozemlja, da ruskotom ne gre. Pa še Šutič jim bo Telegram izklopil...pa svojega MAX-a naštimal, da bo imel več nadzora nad njimi. Ta vojska ruska...je kr neki.
Animal_Pump
27. 02. 2026 17.57
Ma kak prah...še vedno so tam. Vse je tam...sicer je pa to zastarelo orožje. Patrioti delujejo...javelini so tudi tam...ampak jih ne potrebujejo več...ker se ruskoti z oklepniki ne vozijo več. Zdaj imajo taktoko na oslih pa motorjih. Ampak dronom vseeno ne morejo uiti. Leopardi pa abramsi so iz leta 85. HIMARSI pa še vedno lepo delujejo...danes je šlo skladišče nafte v Belogorodu..pa pa.
Pamir
27. 02. 2026 17.58
Še en rusofobni pravljičar ki pravi da so Rusi s 30.000 vojakov dnevno v 4 letih izgubili 45 milijonov vojakov.Kaj delajo mamila.
Animal_Pump
27. 02. 2026 18.03
30 jurjev v vojakov na mesec...Putofilčina. Pa nisem rusofob...to bi pomenilo, da bi se jih bal. Ampak...njih se nam ni treba bat...To ne bo blizu Evrope prišlo...niti do Kijeva ne...
Pamir
27. 02. 2026 18.09
Zgoraj si napisal 30.000 jurjev na dan zelenofilčina.Težko se je lagati ker se z laganjem zapleteš.Čudno zakaj je potem vsa EU panična in tuli da se moramo množično oborožiti??? Ti sploh ne veš kje je Evropa, ojoj s kakšnimi telebani ja z razpravljam.
Animal_Pump
27. 02. 2026 18.13
Pač sem se malo zmotil...jasno je, da na mesec..putofilko. Evropa se oborožuje odvračalno. Da niti sanjat ne bodo upal...o kaki 3 dnevni operaciji..kaj šele kaj izzivali. Itak se vidi, da do Kijeva ne morejo. Res je..putofilko...BZV razpravljat. Pejt na Insajder pravljice brat...pa na Telegram..dokler vam ga Putič ne izklopi.
Pamir
27. 02. 2026 18.17
Jasno, a to si ti preštel? Zakaj bi se oboroževali odvračalno če Rusi še Ukrajincev ne morejo premagati??? Smešno.Kiev Rusov ne zanima.Želeli so Donbas in Krim in to je to.
Animal_Pump
27. 02. 2026 18.26
A zakaj...Ker, če si oborožen...je to garancija za mir. Če nisi...potem...je vseeno nekdo, ki je vojaško podhranjen..zmožen izzivat in poskušat izvajat kako 3 dnevno operacijo. Tako pa pač ne bo. Če bi bilo samo to...Donbas itd...bi že imeli...pa v 4 letih...niso dobili v celoti nič. Pa tole bo vse skupaj...na žalost..še trajalo. Zaradi egotripov pa vojaki umirajo...v jarkih...obkroženi z droni. Gledam posnetke in pričevanja vojakov...z obeh strani. Sanja se vam ne...kaj oni tam doživljajo. To kar se zdaj tam dogaja...je grozljivo...premila beseda.
SLOVENSKI CHATGPT
27. 02. 2026 18.29
🤣🤣😂😂😂😂😂
SLOVENSKI CHATGPT
27. 02. 2026 18.33
30 jurjev?!? A si ti naredu osnovno solo?!? Tisocice pa desetice ti delajo tezave 🤣😂😂😂
Pamir
27. 02. 2026 18.36
Saj je EU oborožena in zakaj še tisoče milijard za orožje če Rusi ne morejo premagati Ukrajincev.Grozljivo je ker je zahod preprečil mirovni sporazum Ukrajincev in Rusov v Istanbulu leta 2022.To so povedali Ukrajinci.Briga zahod za ukrajinske in ruske žrtve.
SLOVENSKI CHATGPT
27. 02. 2026 18.36
Res je. Rusi nimajo sans, ce bi sli s konvencionalnim orizjem in svojimi vojaki proti NATU. Ce pa pride do izstrelitve nukic pa itak nobena stran ne more zmagat. Kar se tice pa Ukraine, zmagal bo tisti, ki ima vec vojakov.
ISSN 15813711 © 2025
24ur.com, Vse pravice pridržane
Verzija: 1641