Tujina

Na domu v Utahu ustreljenih osem oseb, med njimi pet otrok

Enoch, 05. 01. 2023 07.32 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

V Utahu se je zgodila nova tragedija s strelnim orožjem. V domu je policija namreč odkrila osem ustreljenih oseb, med katerimi je bilo tudi pet otrok. "Izguba bo zagotovo sprožila čustva, skrb in vprašanja za naše celotno šolsko okrožje, še posebej za naše učence," je zapisalo šolsko okrožje Iron County, ki je potrdilo, da so vsi otroci obiskovali njihove šole.

Ameriški policisti so mestu Enoch v zvezni državi Utah opravili pregled bivališča, ko so v enem od domov naleteli na tragični prizor. Trije odrasli in pet otrok je umrlo zaradi strelnih ran, poročajo ameriški mediji. Vsa trupla so odkrili v stanovanjski hiši, ki so jo obiskali, ker skupnost dlje časa ni videla članov družine.

Podrobnosti ali morebitnega motiva za umore sicer niso navedli, so pa sporočili, da niso zaznali ogrožanja javnosti. Policijska preiskava še poteka, sproti bodo razkrivali tudi več informacij, vendar pa ne verjamejo, da osumljenci niso na prostosti.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Vsi otroci so obiskovali šole v šolskem okrožju Iron County, ki je na svoji spletni strani delilo izjavo: "Izguba bo zagotovo sprožila čustva, skrb in vprašanja za naše celotno šolsko okrožje, še posebej za naše učence."

"Sočustvujemo z vsemi, ki jih je to nesmiselno nasilje prizadelo. Prosim, imejte skupnost mesta Enoch v svojih molitvah," je na spletu zapisal guverner Utaha Spencer Cox. Tudi podguvernerka Utaha Deidre Henderson je izrazila sožalje z besedami: "Kakšna tragedija. Nocoj molim za skupnost Enoch."

Prebivalci so mesto Enoch opisali kot tesno povezano skupnost, kjer so domovi redko naprodaj, zaradi česar se vsi poznajo. Tako so umori v njihovi skupnosti še bolj šokantni. Stanovanjsko območje, kjer je policija našla žrtve, je pogosto polno otrok, ki se igrajo na dvoriščih, in sosedov, ki si mahajo v pozdrav in si prostovoljno pomagajo pri odmetavanju snega.

  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou

KOMENTARJI (81)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

akmt
05. 01. 2023 18.40
Americani imajo po omarah a lot of guns. In nonstop igrajo taksne igrice, od rojstva naprej.... Ze otrok ve, kaj narest...
JohannDoe
05. 01. 2023 21.07
Ne igrajo jih samo američani. In ne odraščajo samo američani ob njhovih filmih, medijih in oddajah. Vprašanje je samo koliko časa oziroma generacij traja, da zamenjaš okolju kulturo in mentaliteto.
slovenc59
05. 01. 2023 17.25
Molitve pomagajo, ja......
bohinj je zakon
05. 01. 2023 11.33
+2
Utah? Kateri konec sveta je to? Pa ja ni amerika?
nikhrast
05. 01. 2023 15.03
-2
Predlagam da pritisneš na Google Maps, tako delamo ostali, našel sem Iron County, blizu Las Vegasa, Nevada, je.
Jimi1
05. 01. 2023 11.32
+2
Največ orožja premorejo Švicarji a umorov precej malo... Pa Finci in Črnogorci... ZDA so precej zadaj na listi... Same države kjer se mori ob vsaki priložnosti...
JohannDoe
05. 01. 2023 11.28
+2
@žiga Pa pejmo dlje. Zakaj prepovedat samo sekire? Vsedem se v avto pa zbijem gručo otrok, ki čaka na avtobus, pa jih bo vsaj tretjina mrtvih ali pa na aparatih. A je težko, če sem, recimo, v glavi prtegnjen? Samo idejo rabim, te pa vemo od kod pridejo. Pa dejmo potem rešit ta problem s tem, da prepovemo avtomobile. Lahko tud preventivno, a ne? Seveda jaz nisem prtegnjen in mi kaj takega ne pride na pamet z nobenim "orodjem". Ampak drugih ne smemo sodit po sebi, al kako že pravjo? Ko začnemo tako razmišljat in nimamo nobenega drugega odgovora, se lahko v rešitev samo vsi zavežemo v prisilne jopiče in posamič zaklenemo v tapecirane sobe.
mmickica
05. 01. 2023 17.08
+1
Neustrezna primerjava. Avtomobili vsaj v 99,9% primerov sluzijo koristnim namenom. Orozje je samo za ubijanje.
JohannDoe
05. 01. 2023 20.22
-1
Orožje je samo za ubijanje, Mičkica? Ma nemoj. Vse športne strelce, olimpionike, dinamike, traperje, biatlonce in podobno boš pa izbrisala, da ti bo štimalo, al kaj? Smiri malo aroganco. Si malo nesramna.
JohannDoe
05. 01. 2023 20.26
-1
In še nekaj, če mi kdo z avtomobilom skine moje otroke, ko čakajo na avtobus, kot se vedno bolj dogaja po svetu, me prav en klin briga kaj si ti misliš o avtomobilih in kako so ti pri srcu. Se razumeva, ne?
Jimi1
05. 01. 2023 11.27
+2
V JAR so v glavnem pacificirali državo pa imajo faktor umorov cca 36 na 100k ptebivalcev. Posilstev imajo pa 10 000 na dan. V razoroženem Lodonu se je število zaklanih med mladimi drasticno dvignilo. Pakistanec župan enako šef vlade... Problem je nekje drugje ne pa v posesti pihalnikov...
ivan res grozni
05. 01. 2023 12.01
+0
Kje pa? V ZDA definitivno pri desnih skrajnežih, belih supremacistih.
JohannDoe
05. 01. 2023 20.50
Ampak pri nas so največji problem bogati beli moški srednjih let. Oni, ki zatirajo revne, mlade in črne ženske. In zanikajo svojo neskončno krivdo in dolg, ki ga imajo do vseh, ki so jih sistematično zatirali naši slovenski predniki. Čakam jutro, ko se bom zbudil in mi bo neka nadebudna aktivistka tega ali onega spola, ki preživi preveč časa v ameriški internetni sferi, to zabrusila v obraz namesto dobro jutro.
JohannDoe
05. 01. 2023 20.55
V ZDA pa ne vem.... pa v resnici me ne briga, ampak ko si začel.... meni se zdi, da po nasilju in umorih vseeno vodijo neki drugi, ki so tam manjšina. Edino ne vem, če imajo tako radi orožje in ubijanje zaradi svoje polti, morebitne skrajne politične orientacije ali kar tako, ker so Američani. (sarkazem, se razumemo, ne?)
akmt
05. 01. 2023 10.50
+7
zakaj nas vsak dan filate s to ameriko?!? Ali so kardašijanke al pa streljanje.saj že imamo mnenje o amerih
JohannDoe
05. 01. 2023 10.54
+4
Vsi živimo v Ameriki, Amerika je vunderbar... sej veš tisti hit.
akmt
05. 01. 2023 10.48
+1
zakaj se v vojnah uporablja strelno orožje?Zaradi učinkovitosti.Tudi pri tovrstnih pobojih je žal tako.Morilec z vilami in sekiro ne bi zmogel takšnega zločina
JohannDoe
05. 01. 2023 11.00
+1
Bi ga pa po preprostosti in številu žrtev lahko z avtomobilom. Zakaj sem pomislil pa ravno na avtomobile? Ker so tudi teroristi in razni ekscesniki. Si prespal pol časa in bi raje o grdih puškah? Raje ne z mano, jaz nisem eden izmed onih, ki govorijo kot, da bi morale biti na razpolago vsem, kot so avtomobili, recimo.
IKOSS
05. 01. 2023 11.05
+1
Taktična situacija je v vojni bistveno drugačna od taktične situacije povprečnega krvnega delikta. Tu gre namreč običajno za t.i. mehke tarče, ki se niso sposobne ravno učinkovito upreti svojemu napadalcu. Nedvomno so določena sredstva potencialno bolj nevarna od drugih in tako primernejša v vlogi učinkovitega orožja. Ni pa ta razlika tako velika, kot nekateri menijo. Nedvomno so številna dovolj učinkovita za ogrožanje zdravja in življenja soljudi, tudi večjega števila. Ogrožanje zgolj enega pa je namreč eden preveč. Prav tako prepričanje, da z drugimi sredstvi storilec takšnega zločina ne bi mogel zagrešiti, ni točno. Izkušnje, recimo z Japonske, kažejo nasprotno.
akmt
05. 01. 2023 18.35
En psihopat se ne gre studij glede orozja. Tam imajo pistole vsi ki jih hocejo imeti. Naval nekega besa in...... Nedolzne zrtve so tukaj. Kdo bi iskal neke vile ali sekire.... Ce je pa pistola najlazja in se v omari jo imas....
akmt
05. 01. 2023 18.38
Sem bila pred leti dalj casa v Zda. V nekem lokalu je nek tip slisal nekaj o takratni vojni ob razpadu Juge. Takoj je prisel k nasemu omizju. "Where to go to fight...????" Mislil je zelo resno. On bi se sel streljat, ker mu je to pac fajn, ni ga zanimala niti stran, za katero bi se boril....
JohannDoe
05. 01. 2023 20.40
@akmt Očitno ne hodiš dosti po gostilnah, da te vsak pogumen pijanec, ki se čuti navdihnjen za govorjenje, tako impresionira. Pa tudi sicer, če bi ga srečala na cesti. Mislim pa da je ključno, da vemo, da nihče tukaj ne promovira tega, da bi bilo orožje enostavno dostopno vsakomur, kot je čez lužo. Je pa ob tem zelo naivno to pretvarjanje, da tisti, ki pa ima namen škodovati drugemu, brez "orožja" ne najde načina za povzročitev enake ali pa podobne škode. Priča smo neverjetni inovativnosti, kot lahko beremo iz novic po svetu, če je motiv in želja. Sploh s to epidemijo dogodkov, ko ljudje hočejo delat vedno večje ekscese, da pridejo v medije, na tv in, če "zmagajo na tekmovanju", tudi v kinodvorane, pa vidimo, da je ta želja vedno večja. Mogoče bi morali s tem začet, ko "rešujemo svet".
Slovenec007
05. 01. 2023 10.24
+5
Pa zakaj so take novice psihopatih potrebne, a nebi blo bolš kej pozitivnga objavt....aja sej res strahovlada pa to...
IKOSS
05. 01. 2023 10.50
+2
Obstajajo študije, ki so nakazale na povezavo med prisotnostjo tovrstnih novic v medijih s povečanim številom krvnih deliktov. Ob upoštevanju zapisanega, mediji s svojim poročanjem lahko povečujejo število incidentov.
JohannDoe
05. 01. 2023 11.03
+2
Obstajajo tudi študije o tem, kako prisoten način mediskega obravnavanja strelskih pogodov generira posnemovalce in nove strelske pohode. Obstajajo tudi napotki medijem kako odgovorno poročati o takih dogodkih. Redko so upoštevani ali pa nikoli. Senzacionalizem je biznis. Mediji so biznis.
akmt
05. 01. 2023 18.39
Ja, se strinjam. Zacuda admin ni izbrisal?
JohannDoe
05. 01. 2023 10.23
+0
@feltna Lahek dostop do strelnega orožja lahko hitro postane problem. Ampak problem je tudi splošno razmišljanje, da so simptomatski ukrepi kot so omejevanje dostopa in prepovedi rešitev za vse. Bolj kot noži so za ekscese, katerih namen je priti v medije in Hollywood, primerni in uporabljeni avtomobili. Dostopni so praktično vsem, priložnosti za napad so tako rekoč povsod, smrtne žrtve pa so hitro lahko dvomestno število. Kako boš torej rešil problem? Avtomobile samo policajem pa poštarjem in gremo dalje?
ares1976
05. 01. 2023 10.27
+0
Johann.. si ti tud kavboj.. rad streljas.. primerjas jurisno pusko z avtomobilom.. hahaa
JohannDoe
05. 01. 2023 10.43
+0
Ne primerjam jih jaz. Teroristi, varnostni strokovnjaki in mrliški ogledniki jih. Iz katerega planeta si pa ti padel? Prespal kaj?
komarec
05. 01. 2023 10.16
+0
Za te ljudi, ki so umrli se danes v Vatikanu nihče ne sekira.
JohannDoe
05. 01. 2023 10.07
+10
Spet vas vozijo na limance. ZDA ni država kot Slovenija ali Nemčija, je celina kot je Evropa. Poglejmo torej EU. V Zagrebu manijak potamanil partnerko in otroka s sekiro. A mislite, da je to edina krvava tragedija, ki se je zgodila v EU v zadnjem času in, da vse pride do vas? Če ne pride do vas, ne obstaja, kajne? Nekdo torej za vas išče in zbira novice po celem svetu (google) in vam dostavi od tega samo tisto, kar zasledi in se mu zdi ali njegovemu uredniku za vas primerno. Tako, da dragi bralci in komentatorji, preštudirajte definicijo tistega, ki sklepa in dela zaključke (ali celo stališča) na podlagi informacij, ki na tak način pridejo do njega.
JohannDoe
05. 01. 2023 10.09
+3
Preračunajte sedaj kolikšna je verjetnost, da nekje v Ameriki nekdo za računalnikom sedaj bere o tej tragediji v Zagrebu.
komarec
05. 01. 2023 10.14
+4
Ja ampak trdijo da so ZDA dom demokracije, kjer vse štima.
JohannDoe
05. 01. 2023 10.31
+2
@pipa Trdijo, trdijo.... najbrž ni človeka, države ali skupnosti na tem svetu, ki ne bi zase česa bizarnega trdil napram drugim. Če na podlagi svojih predsodkov (kar to tvoje je) delaš zaključke o nečem, si še slabši kot oni, ki jih delajo na podlagi novic iz sveta, ki jim jih nekdo drug vsako jutro po lastnem okusu izbere in pove naprej.
Wortex2
05. 01. 2023 10.32
-1
No ni ravno tako kot pišeš slovenija ima 0.5 človeka na 100k prebivalcev mrtvega zaradi umora ko ima amerika 7.5 mrtvih na 100k prebivalcev.
JohannDoe
05. 01. 2023 10.52
+2
@wortex Ne vem zakaj bi se ukvarjal s takimi oftopiki, ampak recimo naj ti bo: nikjer nisem pisal niti primerjal kriminalitete tu in tam. Kaj ima to veze s teorijo novinarstva in tem, kar sem zgoraj v dveh postih napisal? V resnici nič, a ne? Pa vsej bi se potrudil pa primerjal jabolka z jabolki, ne pa z zelenjavo. "Ameriko" z "EU" ali pa "Ameriko" z Evropsko celino, recimo. Saj ne, da bi bilo to v tem primeru kaj bolj relevantno za to debato, ampak zaradi znanosti, sej veš.
ivan res grozni
05. 01. 2023 12.08
+1
Vse štima samo v diktaturah, npr. v Rusiji. Če Putin pravi, da v Ukrajini ni vojne, je ni.
ivan res grozni
05. 01. 2023 12.09
ZDA imajo manj prebivalcev kot EU pa vendar kar desetkrat več umorov.
IKOSS
05. 01. 2023 12.44
-1
@ivanresgrozni Navedba ni točna! V ZDA je koeficient krvnih deliktov ~6.5. V Evropi se ta giblje v večini držav med 0.5 in 1.5, sega pa tudi do 4.5.
Hulk Zalepi
05. 01. 2023 10.03
+1
dobrodosli v usa bolnico
k sploh nevejm kej sm
05. 01. 2023 10.09
+0
ivan res grozni
05. 01. 2023 12.10
AMZS
05. 01. 2023 09.44
+5
Ce bi otroci imeli svoje orozje bi se lahko branili. Ali kako ze gre ustavna pravica jenkijev.
Abica
05. 01. 2023 09.49
+4
IKOSS
05. 01. 2023 10.00
+0
V kolikor je treba varnost aktivno zagotavljati z ukrepi na terciarni ravni, država ni opravila svoje osnovne naloge!
JohannDoe
05. 01. 2023 10.15
+3
Abica
05. 01. 2023 10.34
+1
kle21
05. 01. 2023 09.43
+2
mah tam imajo neko posebno sekto Jezusa kristusa, pa mormone itd..sej ni čudno no.
čebelinko
05. 01. 2023 09.43
+11
Vidim, da nekateri ne morete ali pač nočete razumeti zakaj je lahek dostop do strelnega orožja problem. Če te nekdo napade z nožem, cevjo, kladivom, itd. lahko zbežiš oz. je žrtev ali dve, ostali lahko zbežijo. Če je napadenih več lahko napadalca celo obvladajo (redko, ampak se da). Če pa ima nekdo pištolo ali celo avtomatsko puško, je pa lahko 10 ustreljenih preden sploh začneš bežat. A je to težko razumet??? Seveda se da tudi s kladivom nekoga ubiti, ampak šanse so precej manjše kot s pištolo. Eni res slepo zagovarjate brez kančka logičnega razmisleka...kar spat pejte s pištolo, če vam je tako ljuba.
TreznaGlava
05. 01. 2023 09.58
+5
Podpisem 110%...verjetno je ikoss edini na planetu,ki se s tem ne strinja in isce neke posiljene razloge,da bi opravicil ta masovna klanja..
IKOSS
05. 01. 2023 09.59
-5
Nikjer in nikdar ni bilo zapisano, da je družbeno problematičnim posameznikom ne bi bilo smiselno sistemsko omogočiti enostavnega dostopa do potencialno bolj nevarnih sredstev, katere lahko ti uporabijo v vlogi učinkovitega orožja! Obstajata pa trije problemi: 1. V veliki večini taktičnih situacij so številna sredstva iz naše okolice dovolj učinkovita za to, da lahko storilec docela učinkovito streže po zdravju in življenju soljudi! 2. Dokler bo obstajalo povpraševanje, bo obstajala tudi ponudba na črnem trgu, nad tem pa država nima prav nobenega nadzora! 3. Napadalec je vedno v taktični prednosti pred napadenim, zato je toliko pomembneje, da se slednjemu maksimizirajo možnosti za učinkovito samoobrambo!
IKOSS
05. 01. 2023 10.05
-5
@TreznaGlava v enem od predhodnih komentarjev je neodgovorjeno ostalo naslenje vprašanje. vprašanje. Bi se počutili varni v kolikor bi imeli soseda s takšnimi osebnimi vrednotami, kot jih je imel tokratni storilec, ob tem pa se zavedali, da ognjenega strelnega sredstva (definicija termina orožje!) ta ne more pridobiti znotraj zakonskih okvirov (dosegljivo pa mu je na črnem trgu)?
čebelinko
05. 01. 2023 10.09
+5
@IKOSS a ti sploh razmisliš preden pišeš? Kako pa maksimiziraš možnost za učinkovito samoobrambo, če te nekdo napade s kalašnikom naprimer??? Se pravi tvoj odgovor je, da imamo vsi orožje? Se mi je zdelo... nima smisla, ker več kot očitno neumnosti pišeš. Samo poglej koliko minusov dobivaš, pa še kar ne nehaš.
IKOSS
05. 01. 2023 10.19
-2
V družbi, kjer imajo ljudje ustrezne temeljne osebne vrednote, se spori NE RESUJEJO S POMOČJO NASILJA! V kolikor temu ni tako, se družbeno okolje sooča z nasiljem. Vzemimo primer Slovenije. Glede na to koliko ognjenih sredstev policija zapleni osebam, ki ta posedujejo izven zakonskih okvirov. Prav vsakdo od teh bi lahko zagrešil zločin, ČE BI SE TAKO ODLOČIL! In vendar vemo, da temu ni tako. Za konec, v znanosti se dejstva ne ugotavljajo na podlagi konsenza laične javnosti.
Žiga Habjan 1
05. 01. 2023 10.22
-2
Ja, prepovedati še sekire! Pa se nebi zgodila tragedija v Zagrebu včeraj... A je težko razumet??
ivan res grozni
05. 01. 2023 12.12
Zvita feltna: eden redkih, ki razume zadeve.
ivan res grozni
05. 01. 2023 12.12
ivan res grozni
05. 01. 2023 12.14
Ko bodo navadni ljudje z avtomati, bodo psihopati posegli po bombah.
natmat
05. 01. 2023 09.43
+3
Žalostno da pri tem nastradajo nič hudega sluteči otroci!!Najboljše orožje je knjiga...
Animal_Pump
05. 01. 2023 09.41
+4
Psihiča ne ustavi nič...ali s strelnim orožjem ali brez. Na Hrvaškem je psihič s sekiro ubijal. Pri nas psihiči...ponavadi kar z noži to počnejo. Vedno in povsod ubijajo ljudje ne orožje. Kaj se dogaja v glavah teh ljudi?
Jimi1
05. 01. 2023 09.29
+6
Zadeva zaudarja po norcu v bližini in glavni problem je norec ki se je odlocil moriti... Strelno orožje mu je izvedbo samo malo olajšalo. Torej kako prepovedati norce...
ares1976
05. 01. 2023 10.32
-1
Prepoves orozje in je manj smrtnih zrtev.. ce pogledas pokole po solah ki jih imajo v usa.. mislis da bi bilo isto število smrtnih žrtev ce bi napadalec imel sekiro ali pa avtomatsko orožje..
Jimi1
05. 01. 2023 11.02
+1
Sekiri ali nozu ne zmanjka nabojev... Na Kitajskem se delajo pokoli z noži in sekirami. Pri nas pa tudi dobre vile koga nasadijo...
IKOSS
05. 01. 2023 11.24
+1
@ares1976 Kater množični pokol v ZDA je bil izvršen z ognjenim strelnim sredstvom, ki omogoča avtomatski režim ognja? Prav tako predstavljajo žrtve množičnih pokolov zanemarljiv delež med preostalimi krvnimi delikti.
ajdanakolesu
05. 01. 2023 09.25
+4
Glede na število prebivalcev v Sloveniji je ogromno poskusov uboja z nožem in 15 umorov v letu 2022. Koliko otrok je ostalo brez enega ali obeh staršev ?