Tujina

Po smrti policistov lov na spletne komentatorje, ki širijo sovraštvo

Berlin, 07. 02. 2022 17.50 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Teden dni po tem, ko sta bila med prometno kontrolo v mestu Kusel, v nemški zvezni deželi Porenje-Pfalško, ustreljena dva policista, državni urad kriminalistične policije preiskuje skoraj 400 domnevnih kaznivih dejanj širjenja sovraštva na spletu.

Streljanje na policista v Nemčiji
Streljanje na policista v Nemčiji FOTO: AP

Kot pravi notranji minister zvezne dežele, bi lahko vsaj 102 od teh dejanj preganjali tudi na sodišču, poroča br.de. 

Zaradi širjenja sovraštva so takoj po dogodku imenovali posebno skupino, ki je pod drobnogled vzela sovražne objave. Več oseb, ki naj bi bile odgovorne, so že identificirali. 

Pristojni so sicer umor mlade policistke in policista označili za "strahopetni umor na najbolj brutalni način".

A to nekaterih spletnih komentatorjev ni ustavilo, da se družinam žrtev ne bi celo posmehovali in "slavili" hladnokrvnega umora obeh policistov. Oblasti so takšno početje ostro obsodile, tiste, ki so šli najdlje, pa nameravajo preganjati.

Po besedah ​​generalnega državnega tožilca Koblenza Jürgena Brauerja se v postopku ukvarjajo z obtožbami, kot so odobravanje kaznivih dejanj, omalovaževanje spomina na pokojne in spodbujanje sovraštva. Brauer je poudaril, da bi lahko bili kaznovani tudi všečki ali pritrdilni komentarji pod takšnimi zapisi na družbenih omrežjih. 

Policija je sicer že prijela moškega, ki naj bi po spletu širil sovražne komentarje proti policistom in pozival k nasilju. 55-letnik naj bi na svoj Facebookov profil celo naložil dva videa, kjer je med drugim "svetoval", kako policiste zvabiti v zasedo na makadamsko cesto.

V preiskovalnem priporu se medtem nahajata osumljenca za umor policistov. 32-letnika in 38-letnika iz Posarja sumijo dveh umorov in komercialnega krivolova. 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 12
  • 11
  • 10
  • 9
  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (89)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

All4KissMyAss
08. 02. 2022 21.34
....Torej nismo samo pri nas uvedli 133. člen????
Blue Dream
07. 02. 2022 21.52
+0
ja daleč smo prišli nimaš kej. 20 let nazaj bi bilo to nepredstavljivo in čisto kratenje osnovnih pravic. Torej bi bil problem tudi če bi to izrazil verbalno. Postopoma nam jemljejo svobodo govora
User1538643
07. 02. 2022 21.48
-1
Popravek: Ene meje obstajajo, vendar, pritiski oblasti, s pričo ustvarjanja NWO totalitarnega globalnega režima in kovid terorja, kot kaže, se bodo stopnjevali. Kmalu se ne bo smelo nič več, razen hvaliti oblast in njezine zveste organe in varuhe.
ssbobo
07. 02. 2022 21.44
+4
Pri naa pa ponosni komuniatični enopartijaki mediji obveščajo da je janšizem za pokop....... al kwa je pisal na vseh plakatih....... pa tožilatvo z sudijami z al pa brez šole molčijo po odredbi ostankov CK SFRJ
User1538643
07. 02. 2022 21.41
+1
Ene mehe obstajajo, vendar, pritiski oblasti, s pričo ustvarjanja NWO totakitarnega globalnega režima in kovid terorja, se bodo stopnjevali. Kmalu se ne bo smelo nič več, razen hvaliti oblast in njezine zveste organe in varuhe.
Tomy Bananas
07. 02. 2022 21.27
-7
Totalen nacizem ne smeš povedati svojega mnenja.
IKOSS
07. 02. 2022 21.38
+5
V vsaki družbi obstajajo temeljni družbeni dogovori, ki tej omogočajo obstoj in funkcioniranje. Pozivanje ali opravičevanje umorov varnostnih organov predstavlja napad na zgoraj omenjene družbene temelje. Dopuščati to ni vzdržno, niti preudarno. Vsekakor pa to ne spada pod siceršen koncep svobode izražanja lastnega prepričanja!
Eitipatapa
07. 02. 2022 20.51
+8
Zakaj pisci tovrstnih prispevkov zapisujejo "hladnokrvno" umoril, npr.? Kako vedo ali je res bilo hladnokrvno? Je lahko šlo za vročekrvni umor? In kdaj se bo v rabi slovenskega jezika prenehalo za nedoločeno razdaljo uporabljati besedo "streljaj"? Pa saj nismo v srednjem veku, da ne bi znali določiti razdalje. Imamo zemljevide, merilnike razdalj... in to vse na spletu. "Streljaj stran". Ja, krasno... Kaj je to 20 metrov, 200 ali 2 kilometra?
AntiMarksist
07. 02. 2022 21.07
+4
"Novinarji" vedo zakaj tako pisejo. Ce bi moral ugibati bi rekel, da je to namenoma. Postavijo okvir o krivolovcu kot socipatu in o komentatorjih, ki mislijo isto. "Ekstremni desnicarji" za katere bodo sedaj "poskrbeli".. pac, politika, treba ustvarjati strah, delitve, cenzuro, kontrolo..
Jožajoža
07. 02. 2022 20.47
+3
sem slučajno gledal fašistično nORTO23tv,kako vam lažemo.pa so bili klici ne vem, ali so resnični, ali kličjo sami sebe. pa je nek domobranec iz gorenjske klical v eter, rekel, da je treba vse levičarje poslat v plinske celice. mislite, da je ob takih nacističnih izpadih leta 2021 tomažićććć reagiral.potrdil mu je. moral pa bi ga takoj zaustavit.pa ni.strahota. in od takrat dalje janšite ne maram več. in vedno več nas je.
AntiMarksist
07. 02. 2022 21.00
+2
A ste se kdaj vprasali zakaj "oni" tako mislijo? (Recimo da se je to zgodilo.. sem skepticen, sam sej mamo dost idiotov tudi pri nas) Kako to, da so v Nemciji en dan, iz cistega miru, izvolili Hitlerja?
ssbobo
07. 02. 2022 21.46
+1
Koža ..... pejt na per .... če maš s kom ..... lahko tid z mamco
UtisanBimbambom
07. 02. 2022 20.43
+4
Politika se mesa povsod. Pa kaj vam je. Dajte mi povedat kaj bi vi storili ce bi bili policaj in ujeli lovca med krivolovom. Kaj bi vi storili ko bi videli sibrovko uperjeno proti vam? Kaj? Torej naslednjic se policaji ki ujamejo roparje z orozjem morajo predat? Da boste vi srecni? Pa ne se hecat no. Politiko mesat v vse.
AntiMarksist
07. 02. 2022 20.57
-1
Politika je nenadoma povsod zaradi tega, ker je za leve "osebno politicno".. smo v kulturni vojni. Levi zmagujejo, samo z rezultati niso zadovoljni. Hocejo vec in potem aktivisti, ki so prevzeli institucije pocnejo se vec. Lahko se umaknes, samo bodo sli kamorkoli "ostali" gredo. Vse je ratalo politicno. Institucije, ki bi morale biti nevtralne niso vec.. za mene je lahko krivolov - krivolov, samo vsaka tematika je politizirana.. tale, npr, je postavljanje narativa za cenzuro tudi pri nas. Aktivisti se ne bodo NIKOLI ustavili..
MucaNeGrize
07. 02. 2022 20.38
-1
tudi pri nas so janševiki in ljubiteljska čreda kvazi desničarjev krulili ...da ju je umoril tujec in migrant ...kot ob vseh podobnih tragedijah krulijo enako ...konstanta mizoksenije...
Kopriva007
07. 02. 2022 20.36
+1
Kaksna je razlika med moralno spornim in kaznivim dejanjem?
AntiMarksist
07. 02. 2022 20.42
+2
Kaznivo dejanje je doloceno z zakomom. Moralno sporno je v nasprotju z (subjektivno?) moralo posameznika. Npr.. ce bi v casu nacisticne nemcije skrival sosede, zide in bi potrkali policaji in jih iskali.. ali bi uposteval zakon ali moralo?
Kopriva007
07. 02. 2022 21.10
+0
antimarksist, v tem kontekstu sigurno ne bi ubil policaje. V kontekstu članka pa gre za nase clovekove pravice do svobode govora, četudi so komentarji moralno sporni.
AntiMarksist
07. 02. 2022 21.22
-1
Res je. Tam gor te pravice ocitno nimajo. Namesto, da bi se vprasali "Zakaj eni drzavljani ploskajo umoru policajev?" so se odlocili iti v represijo.. jest mislim, da je to napaka.. ja, tvegas da koga uzalis, samo to je pac cena resnicne demokracije..
jmis
07. 02. 2022 20.32
+6
Odlično, to bi moral tudi pri nas. Vse te luzerje za tipkovnico udarit po žepu, pa bomo vidli kolk bojo še glasni
AntiMarksist
07. 02. 2022 20.36
-1
Ne bo se koncalo samo s tem.. s tem se bo zacelo..
IKOSS
07. 02. 2022 20.15
+17
Kdorkoli meni, da je umor policistov, sodržavljanov sprejemljivo, ali celo potrebno dejanje, predstavlja svoji okolici in družbi, kot celoti, izjemno nevarnost! Njegove temeljne osebne vrednote so očitno takšne, da ne more biti tvoren član svoje skupnosti.
AntiMarksist
07. 02. 2022 20.18
-6
Kaj pa ce ratajo policaji del totalitarne oblasti?
UtisanBimbambom
07. 02. 2022 20.20
+0
Ujeli so ju pri krivolovu. Kaj tu ni jasno?
AntiMarksist
07. 02. 2022 20.24
+0
Folk je mislil, da je bil napad politicno motiviran. Sele kasneje se je izkazalo da je bil krivolov.
štrekeljc
07. 02. 2022 21.08
+0
Ikos, zakaj ne odgovoriš na AntiMatksistovo vprašanje?
IKOSS
07. 02. 2022 21.17
+7
@AntiMarksist Možnost A: Svoje stališče lahko vsakdo poizkuša uveljaviti v okviru obstoječe družbene ureditve; sodišča, volitve, mediji,... Možnost B: Nepriznavanje obstoječega sistem in s tem popoln razpad tega. Dejansko to pomeni vojno stanje z vsemi posledicami, ki iz tega izhajajo. Večina si žal ne predstavlja kako neprijetno bi takšno okolje zanje bilo.
Kopriva007
07. 02. 2022 21.25
antimarksist, bravo, tale je bila pa za butnskalarje, hahaha. Ljudje pač živimo v svojih balockih...
Kopriva007
07. 02. 2022 21.28
ikoss, ja, zaradi tega ker ljudje živijo po liniji najmanjsega odpora v lastnih balončkih.
AntiMarksist
07. 02. 2022 21.39
+3
@IKOSS: ena zgodbica (baje resnicna).. je enmu ratal pridit iz SZ v Svedsko, pa so ga tam vprasali zakaj je pobegnil. Je razlozil, da Stalin izvaja teror in da te lahko sredi noci odpeljejo in izgines. Pa so Svedi zacudeno vprasali "Zakaj pa jih nisi sel na policijo prijaviti?" ... sistem mora delovati in ce se ne borimo za ohranitev sistema, potem ne bo vec deloval. Ni mi vsec da spodkopavamo ta sistem. Poglej samo kaksne akcije in retorike prihajajo iz ZDA..
IKOSS
07. 02. 2022 21.44
+3
Kot zapisano. Neobstoj oziroma nepriznavanje temeljev družbenega dogovora vodi v vojno stanje z vsemi iz tega izhajajočimi posledicami.
bohinj je zakon
07. 02. 2022 20.05
+6
Ti spletni komentuatorji skoz nekaj piskarajo.........Ups, saj to smo mi.
Jan zan 1234
07. 02. 2022 20.01
-4
Zmeraj je treba pogledati z katere strani gledas na dogodek...!!! Zmeraj je prikazano ce umrejo policaji kot tragedija...?! Ko pa policaji ubijejo civila...pa se iscejo izgovori...in opravicila...?! Ce hocemo pravico...bi morali isto obsojati umor enega ali drugega...!!! Policaji vse preveckrat igrajo sodnike in rablje obenem...!!! Prevec pooblastil imajo...!! Nimam nic proti...ce koga trdo primejo...uporaba orozja pa je preveckrat uporabljena!!! Tudi pri nas policaji prevec s silo reagirajo...
UtisanBimbambom
07. 02. 2022 20.05
+11
Ubila sta ju dva krivilovca z divjacino v prtljazniku da bi skrila krivilovstvo. Zal ni opravicila tukaj. Kot bi zagovarjal roparje banke da se dobro da so ubili policaje ki so jih ujeli na delu.
UtisanBimbambom
07. 02. 2022 20.10
+6
Kazen za krivilovca je 1500 evrov. 24 letna policajka studentka je to placala z njenim zivljenjem brez da bi izvlekla pistolo. Dobila strel v glavo. Zalostno.
Jan zan 1234
07. 02. 2022 20.16
-6
Utisanbinbambon....si bil zraven da ves kako je bilo...???? Verjeti novinarjem danes...je tako kot roparju banke...!!!! Ne odobravam umora...samo zmeraj je potrebno pogledati obe plati...!!!
UtisanBimbambom
07. 02. 2022 20.19
+6
Ta plat oba policista mrtva in krivolovca na begu. Kaj to pove? Eden imel pekarno in bil v dolgovih. Poln zmrzovalnik divjacine doma. Torej ce si pijan in te policija skusa ustavit si pooblascen da jih vse pobijes da se resis?
UtisanBimbambom
07. 02. 2022 20.22
+5
Torej ce vozim pijan in me policija proba ustavit mi je dovoljeno da jih vse pobijem? Vprasam.
AntiMarksist
07. 02. 2022 20.28
-3
Po mojem skromnem mnenju mislim da ne.. zdej, boljse vprasanje je ali sploh obstaja tocka, kjer bi to bilo "moralno sprejemljivo".. saj, drugace veste, da ni bilp zelo dolgo nazaj ko se je lahko zgodilo, da so ti "policaji" sredi noci potrkali na vrata, in ce si sel z njimi te je vzela noc..
štrekeljc
07. 02. 2022 21.10
-1
Anti, in tako časi se spet vračajo, zato je bilo tvoje vprašanje IKOSS-u povsem umestno.
AntiMarksist
07. 02. 2022 21.26
-1
Ja. Tudi jest nisem prevec optimisticen glede na dogajanje. Ce nas ne bodo nehali bombardirati s propagando bo spet tekla kri..
Kameleon Kiddo
07. 02. 2022 19.58
+12
Zahodna civilizacija je zgubila kompas v. 80tih letih prejšnjega stoletja. Od takrat naprej gre večina stvari samo na slabše za nas vse.
AntiMarksist
07. 02. 2022 20.04
-8
Levicarji sistematicno spodkopavajo temelje zahodne civilizacije in to pocnejo ze par generacij. So zelo uspesni pri tem, problem je edino v tem, da njihove ideje v praksi ne delujejo.
User723439
07. 02. 2022 20.20
+2
AntiMarksist, ti si malo zaveden. Namreč, od 80ih niso bili neprestano na oblasti levičarji, prav tako niti ni pomembno, kdo je na oblasti. Volitve so namreč odraz volje ljudi, ki gredo ma volitve. Torej je oblast in način vodenja posledica želje večine ljudstva. Torej moraš preveriti, zakaj se pri večini ljudi tak način zdi sprejemljiv. Čeprav uboj policaja ne moremo pojmovati kot politično motivirano dejanje, še posebej zato, ker sta osumljenca zelo desno usmerjena osebka.
AntiMarksist
07. 02. 2022 20.33
+0
Jest ne gledam na "leve" kot tiste na oblasti. Jest gledam na "leve" iz vidika razmisljanja in kulture. Povsem vseeno je kdo je na najvisjem stolcku, ce je vecina ljudi v institucijah z dolocenim razmisljanjem. To, kar se kaze kot npr woke sranje se ni kar naenkrat zgodilo. Nasi dedki in babice niso bili woke.. niso imeli politiko identitet in tudi ideje o tem kaj je moralno in eticno je bilo drugacno. To je tisto kar je "levica"..
AntiMarksist
07. 02. 2022 20.50
+1
Levicarji imajo en rek.. "Politics is downstream from culture".. medtem, ko jih ostali niso jemali resno, so oni prevzeli institucije kulture in izobrazevanja. Pocasi so premikali "normalnost" vedno bolj v levo. Problem je, ker na levi strani ni "ok, dosegli smo kar smo hoteli", zaradi tega ker so danasni revolucionarji jutrisni nazadnjaki.. to se vidi sedaj v ZDA, Trump je pa simptom tega..
Antoniozmaj
07. 02. 2022 19.54
+4
smrt janšizmu!
jmis
07. 02. 2022 20.40
+2
dej nehaj ti tule z tem janšizmom bolnik, članek je o nemčiji
Jožajoža
07. 02. 2022 19.45
+16
torej nORA23tv v nemčiji ne bi mogla obstajat.tam bi tomažićć in ostali domobranci združeni v to sekto že jedli ričet.
AntiMarksist
07. 02. 2022 20.00
-11
UtisanBimbambom
07. 02. 2022 20.05
+6
AntiMarksist
07. 02. 2022 20.20
-5
Ja, zato pa pravim da so sanje.. v praksi so stvari komplicirane..
Et54678
07. 02. 2022 19.39
+15
res grozen umor dveh mladih policistov
MUNGATUMBA
07. 02. 2022 19.49
+3
Je tako ! Pa še teža kazni za eno dejanje- drugo dejanje
sanyo
07. 02. 2022 19.21
+8
Nemci so cist psihicno na dnu ne samo zaradi korone ampak ker je standard na dnu….9.80€ bruto je min urna postavka kar pomeni da niti 1000 € Neto nemorete zasluzit….stanovanje ena soba in wc 600 € plus stroski…vse vec Nemcev je revezev brez izobrazbe brez upanja na bolje jutri…sicialna pomoc za eno odraslo osebo 400 € razen ce nisi prebeznik oni dobijo mnogo vec! To je sele zacetek….
AntiMarksist
07. 02. 2022 19.46
-1
Ja, dezela mleka in medu.. za tujce.. domacine, ki delajo in placujejo davko pa se vedno bombardirajo s krivdo glede nacistov.. nic cudnega, da je prisotno nezadovoljstvo..
Antoniozmaj
07. 02. 2022 19.53
+5
sanio in antimarksist, če vaju prav razumem, bodo nemci prišli kmalu k nam živet, kjer se nam pod pacientovo "vlado" prav dobro godi?
UtisanBimbambom
07. 02. 2022 19.59
-1
AntiMarksist
07. 02. 2022 20.09
-2
Ne, Nemci bodo pasivno izumrli. Poglej nataliteto domacinov. Pri nas bi se tudi pod trenutno vlado pocutili bolj svobodne..
UtisanBimbambom
07. 02. 2022 20.11
+4
Zivim v Nemciji. A po srcu in dusi sem Slovenec in vedno bom.
AntiMarksist
07. 02. 2022 21.13
In kako se pocutis tam? Bolj ali manj svobodnega?
UtisanBimbambom
07. 02. 2022 21.23
Bolj. Nobeden ne tezi. Z placo lepo shajam. A pogresam Slovenijo.