Tujina

Prebivalcem Cresa in Lošinja prednost pri vkrcanju na trajekt

Zagreb, 10. 05. 2025 16.25 | Posodobljeno pred 6 urami

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Prebivalci Lošinja in Cresa bodo imeli od začetka julija prednost pri vkrcanju na trajekt. Po besedah hrvaškega ministra za pomorstvo, promet in infrastrukturo Olega Butkovića bodo imeli prednost na najprometnejših linijah, in sicer na eni zjutraj in eni zvečer.

Gre za pilotni projekt, pobudo zanj pa so dali srednješolci z Lošinja in Cresa, je po poročanju hrvaške tiskovne agencije Hina ta teden pojasnil minister za pomorstvo, promet in infrastrukturo Oleg Butković.

"Preučili smo vse predpise in razmislili o predlogu, ki ga bomo začeli izvajati 1. julija," je napovedal. Dodal je, da bi ga začeli že prej, a še vedno potekajo gradbena dela za razširitev državne ceste proti trajektnemu pristanišču Merag na Cresu.

Trajekt Lastovo na otoku Lošinj
Trajekt Lastovo na otoku Lošinj FOTO: Bobo Pixsell

Otočani bodo imeli prednost pri vkrcanju na trajekt na najprometnejših linijah - na eni zjutraj od Meraga proti Valbiski na Krku ter na eni zvečer od Krka proti Cresu.

  • Vrtna garnitura Fiesta
  • Bencinska kosilnica PowerED
  • Žar na oglje Sunset
  • Letna kuhinja Too much
  • Sensum Lounge set
  • Paviljon Lucca 4x3m
  • Senčnik Toscana
  • Vrtni ležalnik Diana
  • Akumulatorska kosilnica Scheppach
  • Robotska kosilnica Worx
  • Nadstrešek Andy
  • Makita set orodij

KOMENTARJI (47)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

trtr
10. 05. 2025 21.17
-1
To je tako kot, da bi pri nas zjutraj zaprli ves promet in bi se po avtocesti lahko vozili samo tisti ki grejo v službo in seveda domačini.
gasper111
10. 05. 2025 21.30
+1
bmark_1
10. 05. 2025 20.54
Pravilno, nasi istriani, ki jih zelo spostujem, so si komaj priborili obvozne ceste za sebe, da se izognejo gneci na cestah proti hrvaski, ker pac sengen ne deluje... s trajekti je pa se vecja tezava... dodatne linije bi resile problem, ampak delavcev manjka tudi na hrvaskem...
Boogieweeed
10. 05. 2025 20.30
-1
100 ljudi, 100 čudes a 5 Hrvatov, 7.. Tov. Je pa ta logistično transportna blamaža od človeškega Intelekta potrebna celostne prenove. Na Privat linijah bi se razumel, na javnem prevozu pa je res potem malce ene lopovščine. Oni bi meli turiste pa dnar, posledic pa ne. Ja ignorantsko spet dalje.... Jadro linija bi mogla zagotovit njim brezplačen prevoz z. Extra linijo, ne pa da. Jih meče s turisti skup, sedaj pa še segregacija. Sej se malo pa bo puščava doli, pol pa revščina....
Gasper4690
10. 05. 2025 20.51
-1
Kaj bo doli??puscava???🤣🤣..sej nisi resen ne..hrvaska je ena top sv destinacij ,ki v infrastrukturo vlagajo mnogo vec kot marsikatera drzava v evropi..mi smo za njih afganistan kar se tega tice..in najde se pametnjakovic ki trosi te neumnosti
galeon
10. 05. 2025 20.22
+2
Me ne gane. Lahko imajo na vseh linijah.
gasper111
10. 05. 2025 19.59
+4
Edino pravilno in popolnoma razumljivo. Turist se na trajekt vkrca dvakrat med celotnim dopustom otočan, ki dela na celini pa vsak dan. Poleg tega se glede na število otočanov, ki delajo na celini čas čakanja za turiste zaradi ukrepa ne bo bistveno podaljšal, medtem ko se, če ukrepa ni glede na število turistov čas čakanja za domačine zelo podaljša. Za povrhu pa na trajekt bistveno lažje počaka turist kot pa nekdo, ki se pelje v službo. Čudi me, da se za kaj takega niso že prej odločili.
Fagus
10. 05. 2025 21.55
+1
Avje turist kriv za k..evo infrastrukturo. Ni. Turist plača vse kar si lokalci izmislijo. Torej uredijo naj infrastrukturo.
AlexReal
10. 05. 2025 19.39
-2
Kako bi izpadlo, če bi na Ljubljanski obvoznici najprej spuščali domačine, nato šele tujce ??
AlexReal
10. 05. 2025 19.43
+1
Pa mogoče bi na smučiščih najprej spuščali domačine, nato tujce, pa na gondole najprej domačine, ... pa na avtobuse.... pa gledališča....
Celjan78
10. 05. 2025 19.23
+1
Hrvati, kam vam lahko denar nakažem, pa da se sploh ne vozim k vam? Tako vam verjetno najbolj ustreza!
Artechh
10. 05. 2025 19.36
-1
doma bodi, ce nimas spotovanja do lokalcev tudi tvojega denarja noben ne rabi. kaj mislis k bos par evrov tm pustil, da se ti bodo vsi klanjali, ti gres k njim in si jim podrejen, enako zagovarjam, da je tu, tujec mora biti podrejen (se prilagodi) domacinu, ce se ne ni dobrodosel, pa nima veze kaj prinasa, ce so miljoni
Celjan78
10. 05. 2025 20.04
+2
Jaz ne mislim biti nikomur podrejen, niti si nikogar ne mislim podrejati!!! Po tvoji logiki v času turistične sezone bi morali imeti slovenci prednost na avtocesti. Prednost od 5-8 ure zjutraj in od 14-17 popoldan prednost za slovenske voznike na avtocesti, na poti v in iz službe? Ali pa mogoče celo, da če je poškodovan Slovenec v naših Alpah in pa tujec, je prvi helikopter za Slovenca! Ali pa v Kopru v marketu, da gre domačin mimo vseh tujcev na blagajni? In pa da na Bledu pokličejo tujca in mu rečejo da naj odmakne avto iz že plačanega parkinga, ker bo sedaj domačin tja parkiral?
nastjamarko
10. 05. 2025 18.58
-2
Kdo pa še hodi na hrvaško mi ki imamo denar gremo v miami in na bahame ,raja pa nek v kroačko
gasper111
10. 05. 2025 19.46
+1
Peskovnik v Zgornji Kungoti samo zato, ker ima mivko še ni peščena plaža
Gasper4690
10. 05. 2025 20.48
-2
Jst hodm tja kamor hodijo beyonce,federer,ronaldo,oprah,jordan,harison ford ki jim na kraj pameti ne pride da gredo v miami ali na bahame...zelo dvomim da si ti prisel dalje od ankarana be.bo
kunccix
10. 05. 2025 18.42
+2
Evropske vrednote
mackon08
10. 05. 2025 18.35
+1
Oni bi imeli denar od turistov, turiste pa ne bi imeli.
Ladybird77
10. 05. 2025 18.34
+12
Edino pravilno. Predstavljate si, da ste doma na Cresu, službo imate v Reki. Meni je čudno, da tega ni bilo že prej. Turist je na dopustu, bo že počakal na naslednji trajekt.
Fagus
10. 05. 2025 21.51
+1
A je turist kriv za k...evo infrastukturo na hrv. Turist mastno plača vse kar si domačini izmislijo.
JOKS klub
10. 05. 2025 18.33
+8
AlexReal
10. 05. 2025 19.40
-2
In zakaj pravilno ? Ni to diskriminacija ljudi ?
rdeča petokraka
10. 05. 2025 18.22
-11
Na primer Nemec potuje z avtom do hrvaškega trajektnega pristanišča 10 ur. Utrujenemu pa povedo da imajo otočani prednost. Vprašanje je ali hočejo turizem, ali ne.
Mio56
10. 05. 2025 18.34
+6
model...to je cca 5 avtov...ni to debate o celem trajektu ki je rezerviran sam za domacine in noben drug nesme it gor!
Mio56
10. 05. 2025 18.39
+1
in s eto sam na relaciji Merag-Valbinska(krk)....glavni dostop na Cres za turiste je pa Brestova-Porozina.
Zmaga Ukrajini
10. 05. 2025 19.01
+0
Tudi Merag - Valbiska je komaj kaj manj frekventen kot Brestova - Porozina. Marsikdo ima raje prvo varianto, ker jim je zoprna cesta na relaciji Porozina - Cres (veliko prepadov). Vseeno ali je en domačin, ali pa jih je pet. Naj pač povečajo frekvenco trajektov, ko je gneča. In ne mi govoriti, da nimajo ladij. Če jih nimajo, naj zmanjšajo turizem, torej omejijo nočitvene kapacitete.
Zmaga Ukrajini
10. 05. 2025 18.11
-9
Meni se pa to ne zdi pošteno. To ne pomeni drugega kot to, da so turisti "drugorazredni" ljudje. Seveda so nujni primeri, vozila na nujni vožnji, ipd., o katerih prednosti ne more biti debate. Glede takega splošnega pravila pa mislim, da ni niti pošteno, niti za kogarkoli dobro. Če imajo preveč turistov in bi želeli zmanjšati obisk v svojih krajih, naj pač uvedejo ukrepe, da bo manj turistov (omejitev nočitev, itd.), ne pa takole. Če pa želijo imeti turiste, naj pa pač vzpostavijo večjo frekvenco prihodov in odhodov trajektov ter izboljšajo ceste. Tole dobesedno smrdi po tistem - daj denar in spelji. Sicer sem vedno na strani lokalnega prebivalstva, za katerega se strinjam, da je nevzdržno, da to pri vsakodnevnih opravilih izgublja mnogo preveč časa, vendar pa naj najdejo drugačno - bolj pošteno, bolj pravično in tudi bolj pametno rešitev.
Mio56
10. 05. 2025 18.37
+4
Ja ubogi ukrajinski tursti, k bodo zdej mogli pocakat v svojih Bentlyjih na nasledni trajekt! Ja res ubogi revcki k nebodo mogli hitro pridit iz SLO/avstrije/nemcije/italije,... kjer zivijo na racun drzavljanov, da jih sponzorirajo medtem ko se oni valjajo v dnarju in nebodo hitro v Ahambri na koktejlu!
Artechh
10. 05. 2025 18.39
+0
tustiti morajo biti drugorazredni napram domacinom!!!!! isto v sloveniji bi moralo biti povsod tako, pa ce je tankat za na pumpi, v restvraciji, ali za na bled it, nima veze
Zmaga Ukrajini
10. 05. 2025 18.53
-1
Artechh,... NE! Diskriminacija v nobenem primeru ne pride v poštev. Se pa seveda strinjam, da domačini NE SMEJO biti v nobenem primeru prikrajšani, onemogočeni, zapostavljeni,... Kako to urediti na Bledu,... ne vem. Vem samo to, da tja že kar nekaj let ne hodim več, ker se ne mislim gužvat na cesti kot sem se nazadnje, ... pa potem precej drag parking, itd. Tako majhen kraj si pač ne bi smel privoščiti množičnega turizma. Sicer pa tudi v naših koncih opažam, da moja priljubljena "pohodna pot" ni več tako popolna divjina, kot je bila samo nekaj let nazaj, zdaj vedno srečam dva ali tri ljudi, se ne zgodi več, da ne bi videla nobenega človeka, nobenega avta, nobenega traktorja. In s takšnim tempom bo "moja divjina" z leti postala enako kot je danes Čopova sredi centra. No, malce pretiravam, ampak tako nekako gre vse v to smer. Skratka, če se hočeš iti turizem, potem bodi pošten in ne diskriminiraj ljudi,... če pa ne maraš turizma, pa to povej jasno in glasno, in je potem stvar oblasti, da ravnajo tako, kot želimo državljani. Ne pa se iti nekega polovičarstva - imel bi turiste zato, da bi polnili proračun, hkrati pa ne bi bili zaželeni. Kot je bilo zgoraj govora - Nemec prepotuje pol Evrope z avtom, da mu boš ti zdaj tule težil in ga obravnaval kot "žnj ligo".
jaka
10. 05. 2025 19.36
+2
V Bohinju je že tako. Domači turisti naj pridejo bolj jeseni, da azicem in nemcem ne delamo gneče. Še bolje pa bi bilo, če bi regrese kar nakazali na občinski račun...
Artechh
10. 05. 2025 19.39
+1
dati prioriteto ni diskiminacija, potem sem jaz diskiminiran, ker dam starejsim prednost, ne nisem tako se spodobi!! enko se spodobi, da ima domacin prednost. Liberlaci mi greste res na zivce. nikjer nismo enaki, povsod neka razmerja spotovanja / odgovornosti / zadolzitev obstajajo
ZIPPO
10. 05. 2025 18.10
-2
Kdo bo miril razjarjene turiste, ki bodo ure in ure čakali na vročem soncu🤔🤣težave so na vidiku pametni Hrvati....
Ladybird77
10. 05. 2025 18.35
+4
Zaradi nekaj domačinov ne bodo čakali. Prej bodo zaradi vseh tistih, ki gredo na počitnice.
Artechh
10. 05. 2025 18.38
BrDr
10. 05. 2025 18.05
+1
Razumljivo in pravilno.
Mio56
10. 05. 2025 17.44
+1
počasi je cas, da se zdragi kaksen most do tja....k to kar blo letos za 1.maj ne pelje nikamor....pa so trajekti vozil non stop in ne na urnike pa se vedno se je cakalo po 2-3 ure za pridit cez!
nemski_ovcar
10. 05. 2025 18.03
+6
Mio56
10. 05. 2025 18.37
vids da kljub vecjemu prometu gre na bolje!
Delavec_Slo
10. 05. 2025 17.27
+6
In kake veze ina to z 2 mio slovenci, aja oni na sardinijo imajo tudi prednost!, članka pa nikjer!
Bartoreli77
10. 05. 2025 16.54
+6
Edino pravilno.
Nidani
10. 05. 2025 16.46
+10
Pravilno! Malce pomislite pred komentarjem, kako bi bili živeti, da po službi čakaš dve uri na trajekt...
Zmaga Ukrajini
10. 05. 2025 18.13
+0
Se strinjam, vendar pa se ne strinjam glede krivca. Postavlja se seveda vprašanje KDO je za to kriv - turist, ali lokalna (oz. državna) oblast, ki ni uredila stvari tako, da bi bilo življenje domačinov nemoteno.
Artechh
10. 05. 2025 18.36
+0
trajektov je lahko samo toliko, dodati dva se zjutraj nima smisla, je treba ladje kupiti in vzdrzevati, za tiste 2 meseca poleti, ki sta potrebna