Tujina

Prvi pogovor Lavrova in Blinkna po začetku vojne v Ukrajini

New Delhi, 02. 03. 2023 16.20 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Na zasedanju zunanjih ministrov skupine G20 v indijskem New Delhiju sta prvič po začetku ruske invazije na Ukrajino v živo spregovorila ruski zunanji minister Sergej Lavrov in ameriški državni sekretar Antony Blinken. Govorila naj bi okrog 10 minut, Blinken pa je ruskemu kolegu povedal, da bodo ZDA še naprej podpirale Kijev, dokler bo to potrebno.

Antony Blinken je v New Delhiju Sergeja Lavrova pozval, naj Rusija obnovi sodelovanje v okviru pogodbe o omejevanju strateške jedrske oborožitve Novi Start, ki ga je Rusija po odločitvi Vladimirja Putina zaustavila. 

Tiskovna predstavnica ruskega zunanjega ministrstva Marija Zaharova pa je dejala, da je bilo srečanje kratko in da sta vodji diplomacije izmenjala nekaj besed, vse naj bi se odvijalo stoje. 

Sergej Lavrov in Antony Blinken
Sergej Lavrov in Antony Blinken FOTO: AP

Prav tako je Lavrovu dejal, da bi Moskva morala izpustiti priprtega ameriškega državljana Paula Whelana, nekdanjega marinca, ki so ga v Rusiji aretirali decembra 2018 in obtožili vohunjenja.

Zunanjim ministrom se medtem zaradi nasprotovanja Rusije in Kitajske glede vojne v Ukrajini ni uspelo dogovoriti o skupni izjavi, je ob koncu srečanja dejal indijski zunanji minister Subrahmanyam Jaishankar in dodal, da si je Indija sicer ves čas prizadevala za dosego kompromisa.

Zunanja ministra Rusije in Kitajske sta nasprotovala obsodbi invazije in zahtev po brezpogojnem umiku ruskih sil z ukrajinskega ozemlja. Prav tako naj bi pogovori zastali pri vztrajanju Rusije pri preiskavi lanske sabotaže plinovodov Severni tok.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (200)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

gr?arica
03. 03. 2023 10.55
-1
Amerika je prva suspendirala sporazum o takticnem jederskem orozju. Kar pa se tega sporazuma tice je v okviru sankcij onemogocila ruskim inspektorjem pregled stanja v ameriki, obenem pa zahteva , da rusija dovoli ameriskim inspektorjem pregled v rusiji. Res popolnoma v skladu z ameriskim dojemanjem sveta in drugih drzav. Amerika je Bog in potem dolgo nikogar... Malo morgen jenkiji
Prokleta Zima
03. 03. 2023 17.49
+1
Ti se sigurno oglašaš z ruskega računalnika
Sajeta5
02. 03. 2023 21.17
+4
Zelenskega bi morali zamenjati za enega umirjenega in inteligentnega politika, ampak to se seveda ne bo zgodilo, ker Ameri za svoje koristi hočejo, da se vojna nadaljuje
nikhrast
02. 03. 2023 21.44
-5
Ljuba teta, sploh ne vidiš kako Putin sili v vojno. Putin je psiho primer, obseden megaloman kot Trump.
gr?arica
03. 03. 2023 11.01
+6
Hrast....kako je Putin silil v vojno. Morda tako da je dolgo opozarjal NATO naj ne siri se na vzhod. Pa zahod ni zelel spostovati dogovorjenega ob zdruzitvi nemcije. Ali morda tako da je opozarjal , da na Krimu Rusija ne more dovoliti ameriskih baz. In vendar so ravno to imeli namen narediti. Ali morda z tem, da je zahteval spostivanje sporazuma iz Minska. No kako so ga spostovali in z kaksnim namenom je bil podpisan pa je tudi ze prislo na dan. Enako kot kaj si z groznjam okoli 2 toka mislili americani. Saj se spiminjamo , da so ze dolgo nazaj obljubljali ustavitev projekta z vsemi sredstvi. Ocitno tudi z minranjem. Sicer pa je dovolj bezen pogled zadnjih nekaj desetletij in koliko casa ter kje vse je amerika bila v vojni pa se hitro vidi kdo stalno sili v vojno.
nikhrast
03. 03. 2023 14.01
-6
Ne vidiš da Rusija skoraj nima nobenih prijateljev, povej katera država sili v ruski objem, pa zakaj migranti ne silijo v Rusijo... Ne vidiš kakšen problem imamo z migranti tu na zahodu, Rusijo pa ignorirajo. Tudi na ekonomski ravni, nobeden ne hrepeni po ruskih elitnih potrošniških izdelkih, ni jih.
amedeo
02. 03. 2023 19.44
+8
Rusi naj zapeljejo svoje tanke nazaj v rusijo in vojne bo v sekundi konec...
Luther
02. 03. 2023 19.23
-5
Preden so ZDA sprovocirale to vojno so imeli dva cilja. Prvi cilj je bil, zamenjati Putina in vlado v Rusiji se neko vlado, pokorno ZDA kot so to vlade v EU in kot je v Ukrajini. Drugi cilj je bil odrezati EU od svojega naravnega energetskega zaledja Rusije. Prvi cilj jim ne bo uspel. Monitoring agencija Levada - Center, ki jo je instalirala CIA v Rusiji, beleži porast podpiralcev Putina in vse meritve kažejo na izredno podporo Putinu. Gospodarska rast Rusije ni ogrožena. V letu 2022 je Rusija imela trgovinski presežek 32 milijarde dolarjev. Rubelj ni padel. Drugi cilj ZDA onemogočiti EU povezanost s sosedo Rusijo, je kot kaže uspel. EU ne izvaža več v Rusijo, uvaža preko posrednikov še vedno, vendar je EU na robu recesije. Včeraj so na TV pokazali stanje v GB, ko zmanjkuje zelenjave in drugih prehrambnih artiklov. Prihodnja zima bo za EU katastrofalna, ker ne bo več plina in drugih dobrin iz Rusije. Zdaj je EU popolnoma odvisna od ZDA.
Zmaga Ukrajini.......
02. 03. 2023 19.34
+2
Ja, saj,... v UK zmanjkuje zelenjave, kar je povzročilo rast rublja v rusiji in čudovit lanski presežek, ki so ga rusi porabili za piknik ob vodi,... letošnjo grozovito zimo, ko smo Evropejci zmrzovali, Lukadrvašenko pa še vedno ni nasekal drv, itd. Tudi naslednjo zimo bomo zmrzovali,... in to le zato, ker ne kupujemo več plina od rusov. Cilj Amerov je pokupiti čim več vodke, rusi pa tega ne marajo. In to vse samo zato, ker ni zelenjave v trgovinah UK.
Sajeta5
02. 03. 2023 21.03
-1
Zmaga Ukrajini.......
02. 03. 2023 21.11
+1
gr?arica
03. 03. 2023 11.05
Ukrajinar....ti razliko v ceni energentov kinjo sedaj placujemo americanim vsi dobro obcutimo v nasih zepih. Ja kaj cmo....je honorar zelenega glumca visok. Plavujemo ga pa mi. Kot tudi prevazanje " ubogih" ukrosov po nasih AC brezplacni. Pa taksna " sirotinja " so. Avtocki saminza kaksnih 60-70 jurckov.
Rains
02. 03. 2023 18.57
+2
Že 8 mesecev se govori o Bahmutu non-stop, ko pa na mapi poZOOM-aš ven, pa vidiš da je to samo ena drobtinica na mapi cele Ukrajine. Ob takem tempu bomo prej umrli od starosti predno bodo Rusi zasedli tisti Donbas.
Zuzaa11
02. 03. 2023 19.23
+5
Artjemovsk je najbolj utrjeno mesto v Ukrajini, to si pozabil?
Urška iz Ugande
03. 03. 2023 08.21
+2
Artjemovsk baje. Kak boste dobili ruski nacisti po prstih. Ne vidim več nobene razlike med nemškimi nacisti in ruskimi.
gr?arica
03. 03. 2023 11.06
+1
Rains...koliko casa so americani bili v Afganistanu. In rezultat. Ali pa mirda v Vietnamu z pol miljonsko vojsko. Daj ne vedno kazati kako nimas pojma in samo nekaj blebeces
sinus90
02. 03. 2023 18.46
+5
Putinofili nevem kaj počnete v Sloveniji??? Pojdite v svojo obljubljeno domovino, direktno na fronto odkodar imate kar dobre šanse da bodo čez vas vozili ostali putlerjevci kot na tem videotu; v google vpišite denys davydov telegram, odprite njegov telegram in v search kopirajte in prilepite: the Vuhledar village
gr?arica
03. 03. 2023 11.07
In gi ukrofil....se nisi pri zelencu v prvi vrsti
čudna sorta
02. 03. 2023 18.44
-2
če bodo še mal krajino filal z denarjem potem moramo prebivalci evrope postati že mali delničarji te najbolj revne državena severni polobli saj je vsak prebivalec eu že prispeval 2250 € !
čudna sorta
02. 03. 2023 18.49
-3
okram123
02. 03. 2023 18.41
Drek pade na drek
Zmaga Moke
02. 03. 2023 18.33
+4
Briga me dejansko kdo zmaga. Ni moja ali naša vojna.
čudna sorta
02. 03. 2023 18.35
+5
ni naša ampak gre pa naš denar za to vojno!
čudna sorta
02. 03. 2023 18.35
+4
100 milijard so že denarja vložil kolk pa orožja pa se ne ve ampak tud ogromno!
Zmaga Moke
02. 03. 2023 18.37
+3
Rains
02. 03. 2023 18.40
+4
Moral bi navijat za to da zmaga Ukrajina in pride v EU. Bomo imeli poceni žito pa še plin in nafto, ki jo je nekaj tudi v zahodni Ukrajini, čeprav je večina pod Donbasom. Če pride pod Rusijo ne bomo imeli nič od tega, bodo vse pokradli Rusi.
cekinar
02. 03. 2023 18.43
+0
jozefi dnar gor ali dol,phil ko boš na nebu videl gobice,ti pa ne bo vseeno.
Zmaga Moke
02. 03. 2023 18.44
+1
Opazujemvas
02. 03. 2023 18.33
+0
Bahmut še ni padel, še vedno Ukrajinci držijo to mesto, to kar laže neko odspodaj ne drži.
Zmaga Ukrajini.......
02. 03. 2023 18.39
+4
Saj poznaš kronologijo, a ne?... "Šojgu; julij 2022: »Zavzeli smo vas Peski«. Šojgu; avgust 2022: »Zavzeli smo vas Peski«. Šojgu; september 2022: »Zavzeli smo vas Peski«. Šojgu; januar 2023: »Zavzeli smo vas poleg vasi Peski«." 🤣 No, samo rusofili temu pravijo napredovanje... pa to.
Zuzaa11
02. 03. 2023 19.32
-4
Pravilno si rekel, ni se..bo pa padel v kratkem
Rains
02. 03. 2023 18.29
+2
Generalni sekretar zveze NATO Jens Stoltenberg in premierka Finske Sanna Marin sta oba rekla, da bo Ukrajina v EU in v NATU. Pomislite malo kaj to pomeni. Ena izmed zahtev Putina je, da Ukrajina ne bo v NATU, oz. da se NATO sploh ne širi več v države bivše SZ. To pomeni, da pogajan ne bo več nobenih, ki bi vsebovala ta predpogoj. Torej ali se bo Putin sprijaznil, da bo Ukrajina v NATU, ali pa boste rusofili lahko šli na fronto pomagat vaši vojski obsojencev.
Sashp13
02. 03. 2023 18.30
+0
Seveda bo v EU in NATU ampak nista povedala kdaj. Rekla sta samo, da se lep cas ne. Lahko pa si preprican, da dokler bo Putin ziv, sigurno ne.
Rains
02. 03. 2023 18.32
+3
Hja glede na to da lahko Putina skinejo še letos, je lahko tvoja trditev tudi resnična. 😂
RedCell
02. 03. 2023 18.33
+5
Rusofili so močni predvsem, ko je treba nakladati, drugače manj.
Zmaga Moke
02. 03. 2023 18.40
+4
Kdo je sploh Rusofil? 🤣 Spet ena bedarija kot antiwaxer. Medinsko ustvarjen izraz za diskreditacijo pametnih.
Rains
02. 03. 2023 18.47
+6
Bolfenk pa jozefin sta rusofila, evo. Maš dva perfektna specimena. 😂
Sajeta5
02. 03. 2023 21.08
Da ne boste prej Ukrozaslepljenci mobilizirani
prdara
02. 03. 2023 18.28
-6
bahmut je padel vendar to ukrajina zaenkrat skriva EU novinarji ste pa tudi tiho
Rains
02. 03. 2023 18.30
+2
Rudar
02. 03. 2023 18.31
+0
prdara
02. 03. 2023 18.31
+1
Sashp13
02. 03. 2023 18.32
+2
Res je. Ukrajinska vojska v Bahmutu je obkoljena, nimajo vec kam pa tudi streliva imajo vedno manj. Ampak Z mediji pisejo, da ukrajinci uspesno potiskjao wagnerovce in rusko vojsko nazaj.
Rains
02. 03. 2023 18.36
+2
Ukrajinci namenoma zavlačujejo in bremzaju ruse v Bahmutu kolikor se le da, predno se bodo umaknili. Okrepitve pa šparajo ker se pripravljajo na protiofenzivo spomladi. Dlje časa ko držijo ruse zabremzane v nepomembnem in že popolnoma uničenem Bahmutu, lažje delo bodo imeli potem.
4556
02. 03. 2023 18.27
+1
Nikoli ne sme zmagati nasilje tako je tudi v civilnem pravu .
čudna sorta
02. 03. 2023 18.29
+5
aha se pravi da obsojaš policijsko nasilje pred dvemi leti?
big_foot
02. 03. 2023 18.30
-1
Jaaa, samo en grd problem, tam je vojna že od 2014, pa takrat ni nihče pritiskal na ukrajino zaradi dombasa. Tako da vojna je katastrofa in bogi ljudje na obeh straneh, vendar bi bilo prav da se uporabljajo enaki vatli
Zmaga Ukrajini.......
02. 03. 2023 18.35
-4
Torej priznaš, da rusi že od leta 2014 maltretirajo Ukrajince, ki živijo v obmejnih regijah. Kdo je že sestrelil Malezijca na več kot 10.000 m?
Rains
02. 03. 2023 18.21
+1
Rusi so nameravali Ukrajino podjarmiti na enak način kot Belorusijo, ampak so jo izgubili iz krempljev. Belorusijo imajo pa praktično vojaško okupirano, notri jih je spustil pa izdajalec lastnega naroda Lukašenko. Pred kratkim je prišel na plano načrt Rusije, ki opisuje, kako bo do leta 2030 popolnoma prevzela nadzor nad Belorusijo in jo potem integrirala v Rusko Federacijo. Celo sam Lukašenko je potrdil, da se zdi načrt resničen.
čudna sorta
02. 03. 2023 18.30
+1
ameri so podjarmili vso EU !to te nič ne skrbi?
Rains
02. 03. 2023 18.51
+3
Niti malo. Pod Zahodom smo mi prosperirali med tem ko so tisti na vzhodu propadali. Skrbi lahko Beloruse ker oni so pa proti Lukašenku in sigurno ne bi radi padli pod Rusijo ampak raje pod EU.
Sashp13
02. 03. 2023 18.20
+3
Po mnenju Z bi Putin ze moral biti mrtev, koliko bolezni so mu pripisali na podlagi videnega preko TV in raznih videov. Ko pa Biden pade po stopnicah letala ali zgresi rdeci tepih ali pa obraca mnozici v napacno smer, on je pa zdrav kot se nikoli. In je kriv veter, ki je ravno zapihal, ko je Biden se po stopnicah v letalo. Dajte no ne se hecat.
Zmaga Ukrajini.......
02. 03. 2023 18.20
+3
Ker rusofilski bluzatorji še kar bluzijo, dajmo en kratek insert iz zgodovine, ki napoveduje kakšen bo izplen te ruske teroristične "operacije"... Leta 1853 je rusija napadla Osmanski imperij, da bi si anektirala nekaj sosednjih provinc ter si razširila svojega. Zgodovinsko lažnivo je seveda to storila pod pretvezo "osvoboditve pripadnikov ruske pravoslavne manjšine" izpod osmanskega nadzora. Evropski narodi so hitro spregledali njihove teroristične motive, zato sta Francija in Britanija združili moči z Osmani. Po treh letih vojne je bila rusija prisiljena priznati poraz in se odpovedati svoji črnomorski floti in nadzoru v Črnem morju. Ta vojna je bila prelomnica za rusijo. Spodkopala je njen vpliv v Evropi, uničila njena donosna trgovinska partnerstva in jo v prihodnjih desetletjih naredila v veliki meri nepomembno v svetovnem gospodarstvu. Vse to je tako močno izpraznilo rusko zakladnico, da je bila le 3 leta kasneje prisiljena začeti pogajanja za prodajo Aljaske ZDA. Nekaj, kar se je začelo kot agresivno prizadevanje za krajo majhnih in nepomembnih ozemelj Osmanom, se je končalo tako, da je bila rusija prisiljena »za dolar in peni« prodati ogromen del dragocene zemlje, na koncu pa privedlo še do serije dogodkov, ki so povzročili popoln propad ruskega cesarstva. Zgodovina se na smešen način ponavlja🤣
Zmaga Moke
02. 03. 2023 18.20
+0
čudna sorta
02. 03. 2023 18.26
-2
Zmaga Ukrajini.......
02. 03. 2023 18.26
-2
Sashp13
02. 03. 2023 18.33
-1
Daj se nam povej kaj jemljes, da se bomo se imeli fajn v “svojem svetu” 😂
Zmaga Ukrajini.......
02. 03. 2023 18.37
+0
A se nimaš fajn v svojem domišljijskem svetu? Mene stalno spominjate na tisti komad od Riblje čorbe - Kako je lepo biti gl up. Poznavanje zgodovine je sicer predpogoj, da je ne ponavljaš. No, zdaj je jasno, zakaj se ponavlja...
Lilicamilica
02. 03. 2023 18.50
-3
Ti tud lajnas eno in isto! Verjetno si dobro placan!
Slovenska pomlad
02. 03. 2023 18.17
+6
Amerika in Rusija sta zlo.
boslo
02. 03. 2023 18.17
+1
fljfo
02. 03. 2023 18.18
+0
sektor1
02. 03. 2023 18.18
+8
Zmaga Moke
02. 03. 2023 18.21
+0
mitjaa17
02. 03. 2023 18.27
+0
Rusija in tvoj Kgbjevec Putin s Stalinom vred pa niso zlo?? In če jih je Stalin z gladomorom pomoriu za tri Slovenije Ukraincev...to zate tudi ni zlo,,,in ruska demokracija zate tudi ni zlo...
čudna sorta
02. 03. 2023 18.32
-4
so že mogli nekaj ušpičit !pol ko se je vojna začela se pokazalo da se njihovi geni bolj kompatibilni z dolfetovimi!
Zmaga Ukrajini.......
02. 03. 2023 18.33
+0
Res ima tale Magmatik hecne primerjave - primerja ruske teroriste z Ameri,...Da glava peče.... Počasi bo treba začeti kaj pametnega brati. Ameri nikoli, ampak res nikoli niso delali takšnih zločinov, v takšnem obsegu, kot to počno rusi. NIKOLI. Pa so naredili kar nekaj hudih napak. Ampak tako nizkotnih zločinov, terorizma, in zgoraj omenjenega hnolodomorja,... to lahko storijo le rusi. Težki zločinci in ničvreden folk, ki jim niti življenj svojih ni mar. Nagravžni do amena!
Zmaga Ukrajini.......
02. 03. 2023 18.33
+0
big_foot
02. 03. 2023 18.13
+3
Žaba se kiha počasi…. Najprej smo pošiljali humanitarno pomoč, pol staro lahko orožje, pol stare tanke in ostalo težko orožje, sedaj bojo sicer drugi pošiljali moderno težko orožje, kasneje bomo pošiljali profi vojake in na koncu splošna mobilizacija…. In to zakaj? Ker se nekdo ni držal sporazumov. Zažebali nas bojo pa “prijatelji” američani.
Zmaga Moke
02. 03. 2023 18.14
+8
big_foot
02. 03. 2023 18.32
+2
Jaz…. Če bo kazalo v to smer, hvala za rože grem jaz nekam v tople kraje. Konec koncev je po slo kup ukrajinskih avtov not pa desci ki bi načeloma morali biti v ukrajini. Zakaj bi se pol jaz tolkel…
čudna sorta
02. 03. 2023 18.11
-5
rusi so bili naivni,minski sporazum je bil samo zato da se zavlečejo zadeve za par let in da se medtem oboroži UA !če bi takoj zelenkota za moda bi že zdavnaj bil mir!
čudna sorta
02. 03. 2023 18.13
+1
seveda tudi zato se je zavlačevalo da si ameri utrdijo položaje v UA !
mitjaa17
02. 03. 2023 18.30
-1
tornadotex
02. 03. 2023 18.09
-2
Obstaja verzija,diplomatska...Rusija ,Kitajska,Amerika ... vendar delilo se bo povsem nekje drugje...ofce za burek nimate v razmišljanju....Ukraina bo ostala kot je bila.
Zmaga Moke
02. 03. 2023 18.11
+0