Tujina

Rusija proti 'sovražni ladji' v Japonskem morju izstrelila nadzvočni raketi

Tokio, 28. 03. 2023 10.41 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Ruska mornarica je opravila poskusno izstrelitev dveh nadzvočnih raket, ki sta uspešno zadeli lažni cilj v Japonskem morju, je sporočilo rusko obrambno ministrstvo. Ker je bila vaja izvedena v zalivu, ki velja za del ruske obale, se Tokio ne bo pritožil nad dejanji Rusije. Je pa Japonska, kot je povedal tamkajšnji zunanji minister, zaskrbljena zaradi naraščajočih vojaških dejavnosti Rusije okoli japonskih obal, zato jih skrbno spremlja.

Rusko ministrstvo za obrambo je sporočilo, da sta dve ladji med vojaško vajo izvedli raketni napad na simulirano sovražno vojaško ladjo, ki se je nahajala okoli 100 kilometrov stran od njiju v Japonskem morju. Dve nadzvočni vodeni raketi moskit s konvencionalno in jedrsko bojno glavo sta uspešno zadeli svoj cilj, je medij Al Jazeera povzel sporočilo ministrstva.

Raketa P-270 moskit z imenom SS-N-22 Sunburn je nadzvočna vodena raketa srednjega dosega sovjetskega izvora, ki lahko uniči ladjo v dosegu do 120 kilometrov.

Ministrstvo je sporočilo, da je vaja, ki je vključevala druge vojaške ladje in mornariška letala, potekala v zalivu Petra Velikega v Japonskem morju. Natančnih koordinacij niso navedli, poroča AP News. Zaliv sicer meji na poveljstvo ruske pacifiške flote v Fokinu in je od japonskega severnega otoka Hokaido oddaljeno približno 700 kilometrov.

Japonski zunanji minister Jošimasa Hajaši je ob simuliranem napadu dejal, da bo njegova država ostala pozorna na vojaške operacije Moskve. Je pa ob tem dodal, da po izstrelitvah raket niso poročali o nobeni škodi. "Ruska invazija na Ukrajino se nadaljuje, ruske sile pa postajajo vse bolj dejavne tudi na Daljnem vzhodu, vključno z okolico Japonske," je še dodal na redni novinarski konferenci.

Zaradi vaje ruske mornarice se Japonska ne bo pritožila, pa je dejal uradnik japonskega zunanjega ministrstva, ki je pristojen za Rusijo, Tasuku Matsuki. Opozoril je namreč, da se zaliv Petra Velikega, kjer se je odvila vaja, šteje za rusko obalo.

Vaja ruske mornarice se je odvila le teden dni po tem, ko sta Japonsko več kot sedem ur preletavala dva ruska strateška bombnika, ki lahko prevažata tudi jedrsko orožje. Moskva je takrat dejala, da gre za načrtovan let strateških bombnikov.

Prav tako je Rusija nedavno sporočila, da je ruska podmornica med vajo v Japonskem morju z vodeno raketo kalibr zadela navidezno kopensko tarčo, oddaljeno več kot 1000 kilometrov. Rusko obrambno ministrstvo je 3. marca objavilo video posnetek, ki prikazuje, kako se raketa dviga izpod vode in nato zadene tarčo na vadišču v vzhodni ruski pokrajini Habarovsk.

Rusija, ki je vpletena v desetletja star ozemeljski spor s Tokiom zaradi verige pacifiških otokov, je dejala, da je v vaji sodelovalo več ladij, letal in brezpilotnih letal njene pacifiške flote, ki so zavarovali območje. Natančnega števila sicer ne razkrivajo.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (180)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

FoXnCa
29. 03. 2023 13.46
-1
Dž.....Ćć......-
asdfghjklč
28. 03. 2023 19.00
-5
Sicer pa, če Rusija lahko oboroži z jedrskim orožjem Belorusijo, pa Američani lahko oborožijo z jedrskim orožjem Poljsko, Norveško, Finsko itd ... Same svoje zaveznike. :) Ampak potem Rusom spet ne bo nič v redu.
Apostol1
28. 03. 2023 19.08
+1
In kdo bo imel korist od te norije. Morda ameriški orožarski lobi in Zelenski , pa še veliko jih je , to so samo najbolj opazni.
asdfghjklč
28. 03. 2023 20.26
+1
Ja če imata pri oboroževanju belorusije korist Putin in Lukašenko, pa ima jo lahko pri vseh teh ameriških zaveznicah korist tudi ti voditelji? Ali zakaj si spet enoličen?
JAZsemTI
28. 03. 2023 21.13
-2
borjac
28. 03. 2023 16.59
+7
Ne vem kaj naj bi se Japonci jezili na Putina, Rusi izvajajo pač manevre, saj tudi ZDA izvajajo manevre pa je vse O.K., pa J. Korejci tudi, pa S. Korejci tudi, pa Kitajci tudi, pa Indijci tudi ........... so what, bi izjavil naš politik.
Broj1 TNT
28. 03. 2023 16.31
-1
na ngc so odaje "izsušitev morja" ko z sonarjem posnamejo morska tla in računalniško odstranijo vodo!in zadeva je pokazala kar so japonci ves čas trdili ! to da so vojno na pacifiku začeli ameri z potopitvijo njihove izvidniške podmornice in pearl harbour je bil samo odgovor! da so ameri bili opozorjeni za ta napad dokazujejo dokumenti ki s katerih je bilo umanknjeno "strogo zaupno" !in to spet dokazuje da so ameri hoteli vojno ker je to za njih vir ne samo bogatenja ampak tudi preživetja saj preko 100 milijonov američanov dela posredno ali pa neposredno za vojsko!
anatomija
28. 03. 2023 18.05
+2
spet spreobračaš dejstva . Res je, da so Američani prvi uničili Japonsko podmornico. To se je zgodilo 2dni pred napadom na Pearl Harbor in ta podmornica je opazovala Ameriško ladjevje . Vse za Japonski napad pa je bilo pripravljeno že mesece prej . Japonsko ladjevje je proti Havajem izplulo že mesec pred napadom in se v velikem loku približevali otokom , se izogibali vseh plovnih poti da jih ne bi kdo opazil
nastjamarko
28. 03. 2023 15.05
-1
Rusi ne igrajte se z japonci ko vemo kakšno doktrino bojevanja imajo. Američani so jih šele z atomsko prisilili v podpis kapitualcije. Rusi nimajo za burek
komarec
28. 03. 2023 15.13
+1
To ti praviš, Japonci se bojijo tretje atomske bombe. A ja, mimo grede, Ameri so jih lahko brez problema odvrgli.
Na pol ovca
28. 03. 2023 15.18
-2
lol ti spet s turbo zgodovino, Atomska je bila namenski experiment in poleg tega iz podobnega razloga kot izkrcanje Normandija 1944 da zaustavijo rdečo armado in bili so uspešni, brez Normandije bi bili pač Rusi v Franciji 1946 brez Atomskih pa bi Japonci izgubil še kaj več kot kurilske otoke naspram Rusiji, namreč ko so Rusi prišli v Berlin so začel pošiljat enote na Vzhod in Japonci bi bili hitro zgodovina.
Zmaga Ukrajini ..
28. 03. 2023 15.22
-4
Ja, če pravzaprav bolje pomislimo, je res škoda, ker so jih,... ker če jih ne bi, potem morda tudi kakšnega bolnika tule danes ne bi bilo, saj bi se 2. sv. v. na Pacifiku še naprej vlekla, umrlo pa bi še xy (pač drugih) ljudi... Ampak maloumnim to ni pomembno, a ne? Pa ne zagovarjam tega, da se nekdo "špila boga", ampak... komentar pipe dokazuje, da je po vojni lahko vsak bedak general.
MathewM
28. 03. 2023 17.11
+2
nastjamarko: ne vem če drži. Nekateri zgodovinarji namreč trdijo, da se je Japonska želela predati že pred bombandiranjem. US so, tako pravijo zgodovinarji, s tem bombami bolj želele poslati sporočilo SZ, saj se je vedelo, da prihaja obdobje hladne vojne.
anatomija
28. 03. 2023 18.10
-2
Na pol ovca po logiki Rusfilov , ki pravite , da se Ukrajinci ne borijo ampak NATO , se tudi Rusi niso borili v 2 svetovni vojni ,ampak Američani , ki so Rusijo zalagali z orožjem . Brez tega orožja se nemci 41 leta ne bi ustavili pred Moskvo ampak pred Uralom . In tudi Srbi se niso borili v 1 svetovni vojni , ampak so se sončili na Grških obalah . Na ozemlju Srbije pa se je borilo Francosko orožje
Exiip
28. 03. 2023 15.04
+2
ZZZZ🇷🇺🇷🇺🇷🇺
Nace Štremljasti
28. 03. 2023 14.50
+9
koral45
28. 03. 2023 15.03
+0
Štramlje, slava vsem ki so padli v tej nesmiselni vojni zaradi putkovega ega in frustracij.
komarec
28. 03. 2023 15.14
+4
koral45 kaj pa tisti ki so umrli pod ameriškimi streli?
koral45
28. 03. 2023 15.28
-1
Noben si ne bi smel lastiti in ubijati drugega. Samo trenutno je to aktualno.
OvcjiPastir
28. 03. 2023 14.45
-7
Problem pri Rusih in S. Korejcih je, da jim še nobeden ni dal nobene lekcije, zato tako kažejo zobe in provocirajo vse okrog sebe.
CenterDesno
28. 03. 2023 14.49
+5
Zakaj pol merikenci še zmer kažejo zobe po toliko lekcijah ?
borjac
28. 03. 2023 17.03
+1
A lekcijo praviš, kolikor vem so v Korejski vojni dobili lekcijo J. Korejci, pa Zahodni zavezniki kar pošteno lekcijo, tako hudo da je legendarni general Mc Arthur hotel uporabiti jedrsko bombo, in ga je Truman zamenjal ter potem podpisal mir, in mejo na Korejskem polotoku kot jo poznamo danes.
Stauffenberg
28. 03. 2023 14.37
+9
Glede na to, da je ministrica za trgovino ameriške vlade Gina Raimondo lansko leto izjavila, da Rusi iz starih pralnih strojev jemljejo rezervne dele za vojaško industrijo, sem res presenečen nad dodano vrednostjo vseh teh raket, ki jih trošijo za vojaške vaje daleč od Ukrajine, ko NATO praska iz vseh svojih skladišč naboje in topovske izstrelke. Ko bo zmanjkalo vojakov iz Ukrajine, koga bodo potem poslali v boj. Poljake? Teh je že itak veliko med "prostovoljci".
anatomija
28. 03. 2023 18.12
+0
Zato pa Ruska vojska krade belo tehniko v Ukrajini , ker jim je v Rusiji nedostopna
Lajnaa
28. 03. 2023 14.36
-4
Drobna jajčka, velike rakete.
zelen
28. 03. 2023 14.32
-11
še letos se bodo rusi udarili z ameri
qwerty99
28. 03. 2023 14.20
+1
Japonsko morje se je pa hudo zamerilo diktatorjem. Severnokorejski ga že dolgo raketira, zdaj je začel še ruski.
Rains
28. 03. 2023 14.18
-9
Rusi spet netijo napetosti kjer in s komer le lahko.
Stauffenberg
28. 03. 2023 14.21
+10
Rains- si že počistil toaletne prostore na ameriškem konzulatu? So ti za nagrado dovolili sest za računalnik?
Kitamita
28. 03. 2023 14.23
-6
MathewM
28. 03. 2023 14.27
+12
Rains: si pa zelo selektiven. Nisi recimo opazil ZDA vaj 14 dni nazaj, ki so vključevale simulacijo(letel po tem vektorju) leta taktičnega bombnika (s katerim dostaviš jedersko bombo) na Saint Petersburg. In to ti gredo delat v času, ko je država v vojni. To ti je 1000x bolj neodgovorno, saj je dovolj, da se samo en na drugi strani zmoti in gremo vsi v luft.
Exiip
28. 03. 2023 15.05
+1
kor22
28. 03. 2023 14.13
-8
Naj dajo japonski doboljenje da se zacne oboroževat, bo pol rusija vidla kdo bo gospodar v tistih vodah
Stauffenberg
28. 03. 2023 14.23
+10
Japonska je že od konca 2.sv. vojne okupirana s strani ZDA, tako kot Nemčija. Mar tega ne veš?
dajno
28. 03. 2023 14.23
+18
Gospodar v ruskih vodah je Rusija. Kaj tebi ni jasno? Kot bi govoril, da bodo Hrvati v naših vodah imeli vojaške vaje in jih pri tem podpiral. eni ste pa res avtomatsko proti Rusom... Zakaj že? Ko Imajo ameri vaje po celem svetu je ok? Ko imajo ameri raketna nuk oporišča po Evropi je ok? Rusija pa ne bi smela imeti v sosednji državi? hinavščina pa taka
Stauffenberg
28. 03. 2023 14.27
+7
Kaj če mu je mama je Hazarka iz Ukrajine. Edino tako ga lahko razumemo.
Urška iz Ugande
28. 03. 2023 15.08
+2
Japonska ima zagotovljeno zaščito s strani ZDA, zato pa imajo velike omejitve pri svoji vojski. Ampak to se bo zelo hitro spremenilo, glede na grožnjo Kitajske. Neuradno se itak že je, lani so naročili veliko ameriških raket tomahawk.
koral45
28. 03. 2023 15.08
+0
Stauf, taka okupacija zahodne nemčije ali pa vzhodne, ki je bila pod Rusijo je velika razlika.
kor22
28. 03. 2023 15.18
-3
Ko bojo te omejitve za oboroževanje padle, se bojo stari imperiji zopet dvignili. Rusi bojo lahko samo trepetali
kor22
28. 03. 2023 15.18
+0
-19
rusijo je potrebno podjarmiti, vse ki so do sedaj pošiljali svobodomiselne v zapore pa je potrebno poslati v delovna taborišča. Govorim o vseh naklonjenih dosedanjemu režimu in zvestim putgani. Očiščena rusija se vklopi v EU in Nato, potem pa še kitajski "pokažemo" pravo pot.
Stauffenberg
28. 03. 2023 14.17
+10
Rusija se zaveda, da jo hoče ZDA razbiti na 20 delov, da bi se tako kot v Ukrajini preko nastavljencev polastila njenih naravnih resursov. Ti in tebi podobni kar sanjajte.
dajno
28. 03. 2023 14.23
+11
Pričakujem, da si prostovoljec na fronti, ne pa glasen v mama hotelu za tipkovnico
MathewM
28. 03. 2023 14.29
+8
Seveda, ker naša pot je edina prava. Kdo je še tako govoril...vsi carji, diktatorji,...
exeskim
29. 03. 2023 11.06
Ti, junak, se lahko le progresivno pokakaš. Za kaj več nisi usposobljen.
JAZsemTI
28. 03. 2023 14.00
+0
Ukrajinske epizode bo kmalu konec. Naslednje leto so v Rusiji predsedniške volitve.
Sandx
28. 03. 2023 14.04
-12
Tako je konec krimininalca Putkota ce se mu ze prej ne zgodi kaj lepega….
JAZsemTI
28. 03. 2023 14.09
-4
Midva sva premajhni ribi, da bi lahko rekla, kdo je pravi in resnični krivec za to polomijo. In vsak ima svoje medije, da z njimi prepričuje svoje volivce, kdo je baraba in kdo je pošten..🤔
Kitamita
28. 03. 2023 14.24
-3
Volitve v Rusiji so komedija ve se da bo Putler zmagal
Zuzaa11
28. 03. 2023 13.55
+14
Zuzaa11
28. 03. 2023 13.50
+12
Spodaj imamo clanek Amnesty International o dvolicnosti zahoda pri obsojanju in sankcijah v vojnah po svetu. Edino nasi razgledani komentatorji na 24ur se povelicujejo in opevajo najvecjega svetovnega terorista ZDA, ki vse dela s silo, terorjem in izsiljevanjem
Bananistanec
28. 03. 2023 13.38
-9
Torej ena od raket je imela jedrsko bojno glavo ???
SenecaLucius
28. 03. 2023 13.25
+6
Supersonične rakete, nevidna letala 4. in 5. generacije, supermoderni tanki Armata itd, z vsem tem se Rusi na veliko hvalijo, v Ukrajini pa taktika in orožje iz 1. sv. vojne, artiljerija in juriš pehote, človeške žrtve pa nepomembne!
Broj1 TNT
28. 03. 2023 13.27
+1
a na BV in južni in srednji ameriki so mogoče človeške žrtve bile kdaj pomembne?
el capitano
28. 03. 2023 13.28
+4
Sandx
28. 03. 2023 13.28
+3
Veteran bo ze vedu no…..🤣🤣🤣🤣
zelen
28. 03. 2023 13.34
+2
Professor
28. 03. 2023 13.35
+11
Obstaja konvencionalno orožje in jedrsko orožje. Rusija v Ukrajini uporablja konvencionalno orožje ker želi premagati ukrajinsko vojsko in NATO z minimalnimi človeškimi žrtvami. Rusija napreduje počasi ker hkrati utruja ZDA in NATO oz jih želi not potegnit ne glede na to kaj uradno objavlja v medijih. Rusija želi da se NATO neposredno vključi v vojno in to se bo tudi zgodilo. Potem bo pokalo tudi jedrsko in hipersonično orožje. Rusija je tudi izkoristila začetek vojne, da vso staro kramo pripelje v Ukrajino ker je cenejše da to pusti v Ukrajini kot da reciklira v Rusiji.
gozdar1
28. 03. 2023 13.38
-1
Verjetno je ruska definicija minimalnih žrtev malo drugačna. Ampak vojna najbolj utruja ravno rusijo (in ukrajino seveda). Ko bo začelo pokat jedrsko orožje bo konec tudi z rusijo, rusko vodstvo vseeno ni tako noro.
JAZsemTI
28. 03. 2023 13.49
+6
Profesor, ne nabijaj v prazno… Samo norec si želi, direktnega spopada Rusije z Natom. To je GAME OVER za vse. Rusi napredujejo počasi, da imajo ljudje čas pobegniti na varno. V enakem času so američani v Iraku naredili 200.000 civilnih žrtev ker so pokali po vsem kar se je premikalo. Obenem pa se ukrajinska vojska zaletava v ruski artiljerijski zid in padajo v tisočih😏
gozdar1
28. 03. 2023 13.52
-6
V iraku so za glavnino civilnih žrtev odgovorne lokalne paravojske. Trenutno v tisočih padajo rusi, ki se zaletavajo v ukrajinske utrejene položaje.
JAZsemTI
28. 03. 2023 13.54
+5
bu?e24 1
28. 03. 2023 13.57
+6
Haha kva je folk bolan kr misl da bo živeu po jederski vojni alo a ste usi bolani
Sandx
28. 03. 2023 13.57
+0
Ce Rusija 1 kanal to pravi je pa treba verjet….sama resnica!
JAZsemTI
28. 03. 2023 14.01
+5
Sandx
28. 03. 2023 14.02
-4
“Jaz….” Lej lahko lajate v nedogled Rusi nebojo nikakrsne atomske rakete nikamor poslali samo napohivanje…naj se raj poberejo preden Poljak zacne izdajat racun za vse nazaj predvsem za Varsavski pakt! Ker pol pa bo Rusom kev kev….
JAZsemTI
28. 03. 2023 14.05
+5
Po tvoje bi šli Poljaki nad Ruse? Ti si malo buban…
Sandx
28. 03. 2023 14.18
-5
Do Minska grejo Poljaki pocaki pocaki ni mobilizacija zastonj v Poljski
Stauffenberg
28. 03. 2023 14.44
+3
Seneca- so kar uspešni s tem kar ti praviš, da je iz 1. sv. vojne. Jao, kaj vam vse BBC proda.
GMajky
28. 03. 2023 15.07
+3
sandx, ce ze kdo, lahko rusi izstavjo racun poljakom in ne obratno kot trdis ti!!! preberi si malo zgodovino, tudi malo bolj nazaj od druge SV!!!