Tujina

Umrlo sedem motoristov, družine zgrožene nad sodbo: 'To je neverjetno'

New York, 11. 08. 2022 10.28 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

V ZDA odmeva sodba v primeru voznika tovornjaka, ki je vzel droge na isti dan, ko je bil udeležen v grozljivi nesreči v New Hampshiru, v kateri je umrlo sedem motoristov. Na sojenju je bil namreč oproščen vseh obtožb. Družine žrtev so zgrožene.

tovornjak, ključi
tovornjak, ključi FOTO: Dreamstime

Voznik Volodimir Žukovski je takrat policiji povedal, da je povzročil nesrečo, vendar so ga porotniki v manj kot treh urah spoznali za nedolžnega v sedmih točkah obtožnice za umor iz malomarnosti ter v eni točki, ki ga je bremenila nepremišljenega ravnanja.

26-letni Žukovski je bil v zaporu vse od nesreče 21. junija 2019, med branjem sodbe pa je jokal in pokazal proti nebu, ko je zapuščal sodno dvorano okrožja Coos.

"Naša srca so z žrtvami in njihovimi družinami. Naša ekipa je opravila odlično delo in trdno smo prepričani, da je država dokazala svoj primer," pa je v izjavi dejal državni tožilec New Hampshira John Formella.

"Ubil je sedem ljudi. To je neverjetno!"  pa je po poročanju New York Posta dejal Albert Mazza, čigar sin Albert je umrl v nesreči. Nad sodbo je povsem šokiran. 

Prav tako ga je šokiralo dogajanje na sodišču, kjer se je zgodil preobrat in so po mnenju mnogih na zatožno klop postavili žrtve. Obramba je namreč s prstom pokazala na Alberta Mazzo mlajšega, češ da je bil v času nesreče pijan. Odvetniki Žukovskega so tudi trdili, da Mazza ni bil pozoren, ko je kot vodilni motorist v skupini izgubil nadzor nad motorjem in zdrsnil pred tovornjak.

Tožilci pa so trdili, da je Žukovski, ki je tistega dne vzel heroin, fentanil in kokain, pred čelnim trčenjem večkrat zapeljal sem ter tja, po dogodku pa naj bi policistom sam povedal, da je povzročil tragedijo. Toda sodnik je zavrnil vse točke obtožnice v zvezi s tem, ali je bil voznik pod vplivom substanc. 

Družina Žukovskega, ki je bil rojen v Ukrajini, je po sojenju dejala, da je hvaležna za "pošteno in pravično sojenje". "Naša družina izraža globoko sožalje vsem, ki jih je prizadela ta tragedija," so sporočili in dodali, da je Volodimir "zelo pošten in prijazen človek, ki nikoli ne bi storil ničesar, kar bi koga prizadelo".

Mrtvi motoristi so bili sicer člani motorističnega kluba Jarheads, bili so iz New Hampshira, Rhode Islanda in Massachusettsa, njihova starost pa se je gibala od 42 do 62 let. V času nesreče so potovali v večji skupini. Obramba je poroto očitno prepričala z argumenti, da niso poskrbeli za lastno varnost, izpodbijali so mnenje, da je Žukovski zapeljal na nasprotni vozni pas in povzročil tragedijo. Še posebej je obramba izpostavila zmedena pričanja nekaterih prič. 

Tožilec Scott Chase je priznal, da so nekatera pričanja nedosledna, vendar je opozoril, da so bile priče izpostavljene nepredstavljivi travmi, ki jih še vedno preganja. 

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (70)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

odtvojebejbejebach
11. 08. 2022 15.32
+2
če bi bil osumljeni srb bi dobil 127 dosmrtnih in še 100 let...
August Landmesser
11. 08. 2022 14.17
+3
ukrajinski voznik je zmagal na usaviziji s pesmijo ..."gas do konca " ...čestitke .
Enota NAprej
11. 08. 2022 14.07
+0
ODPUSTI SVOJEMU SOVRAŽNIKU IN DOBIL BOŠ BOŽJE ZVELIČANJE,.. tako nekako
bysaRD
11. 08. 2022 14.00
+4
Ukrajinci so vsi nedolzni
Razumnež
11. 08. 2022 13.58
+6
Kaj se je dejansko dogajalo verjetno nikoli ne bomo vedeli.... Kar se da pa razbrati, je to, da je pijan motorist zapeljal na nasprotni pas v tovornjak, ki ga je vozil trezen voznik. Kako je potem le-ta odreagiral, da je v nesreči umrlo še 6 oseb mi pa ni jasno !?
peglezn
11. 08. 2022 14.32
+5
Ne, pijan motorist je zapeljal pred zadetega tovornjakarja... od tam naprej pa "veselica". Sem malo prebral ameriške medije in tudi tam kaj več ne piše. Razen tega, da zagovornikom motoristov ni uspelo dokazati, da je tovornjakar zapeljal na nasprotni pas pred trkom. Zadeti tovornjakar se pa sploh ni branil/zagovarjal. Je pa že takoj rekel, da ni gledal na cesto, ker se je stegoval po napitku. Nič oprijemljivega v glavnem.
Slavec1
11. 08. 2022 15.58
+0
Možno ,da je motorista odbilo od tovornjaka v druge motoriste...moje mnenje🤔
Lajalica
11. 08. 2022 16.05
+2
Pickup je imel prikolico katero po trku zaneslo in je pokosila ostale...
Lajalica
11. 08. 2022 13.55
+4
Za vse ki se sprašujete kako je to možno... Motoristi so vozili precej počasi okrog 60 km/h... nasproti jim je prišel pickup s prikolico, ki je malo vijugal po svojom pasu. Prvi motorist pod vplivom alkohola (okrog 4 velike pive) mu je zažugal in zapeljal proti nasproti vozečem vozilu, kot bi ga hotel ustrahovat, naj vozi po svoji strani... in pri tem padel - ta scenarij je pootrdila tudi obramba. Motor in voznik sta zdrsnila po cestišču in trčila v pickup. Po trčenju je prikolico pickupa zaneslo med ostale motoriste, ki so pri tem še nastradali. Kar se tiče izjav... preživeli motorist je v prvi izjavi policistu rekel, da je bila guma pickupa na rumeni črti... na sodišču pa kasneje pričal, da je bila vsaj 1/4 vozila čez črto. Enako izjavo je podal še drugi motorist, ki v prvotni izjavi ni videl ničesar. Kje točno se je nahajal pickup, niti ni bilo na koncu pomembno, saj bi motorist glede na smer padca v vsakem primeru trčil vanj. Brez dvoma bil torej povzročitelj motorist in pravilna sodba.
c00kies
11. 08. 2022 13.40
+2
Demokracija v vsem svojem sijaju. Samo v Ameriki. Nekateri pa jenkije še kar kujejo v nebo.
jazpatipažidanamarela
11. 08. 2022 13.28
+4
Pa nobene kamere nikjer?
Lajalica
11. 08. 2022 17.56
+1
jazpatipažidanamarela
11. 08. 2022 20.01
+1
oježeš
11. 08. 2022 13.28
+4
Človek sam sebi sovražnik, posebej pa še sosedu.
User1953555
11. 08. 2022 13.49
+0
jaz sem se iskreno sele zdej navadu na to tako da kujejo se plani bi se rekl ande
EnKandidatDosmrtniMandat
11. 08. 2022 13.22
+11
Volodimir iz Ukrajine lahko očitno povzroči bilo kakšo sr.anje...
JohannDoe
11. 08. 2022 13.02
+21
Stojijo z Ukrajino. To pomeni, da popevka zmaga, tudi če si ne zasluži. Volodimir je oproščen, tudi če sicer ne bi bil. Lahko še kaka fucbal ekipa zmaga tudi, če ne da dovolj golov. Bodisi to ali pa si za Ruse. Sej kaj pa bi lahko drugega bilo.
Bibosan
11. 08. 2022 12.57
+15
Če bi bil Rus, bi dobil dosmrtno
za resnico
11. 08. 2022 12.46
+13
upam da vsaj svojci pravilno ukrepajo
za resnico
11. 08. 2022 12.45
+21
ja tko je danes ce si ukrajinec ti vse oprosceno lahko kampiras kjerkoli ne rabis vinjete pa se drzave te financirajo in tud ce naredis tak pokol si oproscen zmagas na evroviziji skratka naibnost ne pozna meja a od negdaj so bili ukrajinci povezani z trgovino z belim blagom mafijo in kriminalom
JohannDoe
11. 08. 2022 13.06
-10
Ukrajina je ena najrevnejših držav v Evropi z najbolj razpredeno korupcijo, ki se bori na vzhodu za naše vrednote. Tako da edino pravilno, da so ga izpustili.
Wookie55
11. 08. 2022 13.14
-8
Ocitno si noben ni pogledo sojenja. Biker je bil nazgan ko mina pa se zapelo na njegovo stran, itaq da je bil kriv on. Ti bikeri pa drugega ko pit pa lagat itaq ne znajo.
JohannDoe
11. 08. 2022 13.17
+13
Kdo ve kaj je blo. Ampak po napisanem se da sklepat, da tudi Vlado ni bil cvetka.
spectator935
11. 08. 2022 13.19
+8
Wookie55, a ti je žena odšla z motoristom?
JohannDoe
11. 08. 2022 13.20
+6
Je pa res vprašanje, da če se dva nalokata do amena pa zaletita na cesti, kdo je zdej kriv. Eden, oba ali oba nedolžna.
Wookie55
11. 08. 2022 13.30
+1
Kriv je tisti ki je naredil prekrsek. Oba dva sta bila pod vplivom, tovornjakar je klub temu lepo vozil po svoji spuri motorist pa je zapelo preko, kdo je zaj tu kriv? Nato pa so vsi lagali ko pes tece da niso nic pili, dejansko so pa meli 10+ pirov v riti pa sli na izlet z motori. Spectator dol mi visi za vas motoriste, isto ko za ukrajince pa ruse, itaq bo darwin poskrbel za vas.
jesen?ica
11. 08. 2022 12.44
+3
Da ni to Slovenija?
JohannDoe
11. 08. 2022 13.04
+6
Ja, če izpustiš iz zgodbe Volodimirja pa mogoče dodaš še kak kriminal, je kot zgodba iz domačih logov.
mr_cat
11. 08. 2022 12.42
+4
Naj uganem.... ukrainc?
JohannDoe
11. 08. 2022 13.19
+7
Ve?ni optimist
11. 08. 2022 12.35
+8
To, kar se zdaj dogaja po svetu, ... čisto brez vsake kmečke logike, ... pa svet mora iti v maloro, ... svet se mora resetirati od nas bedakov, ...
123soba
11. 08. 2022 12.33
+5
Isto kot v Sloveniji za nekatere primere...
Preprosto moder
11. 08. 2022 12.33
+11
Voznik Volodimir ... tile Ukrajinci res preveč snifajo ...
Aijn Prenn
11. 08. 2022 12.24
+15
Ojej, da bi poba bil rus!? Zagotovo bi dobil eno veliko injekcijo...