Tujina

Zapeljal v množico, ranil vsaj 30 ljudi, nato ga je nekdo ustrelil

Los Angeles, 20. 07. 2025 09.20 | Posodobljeno pred 17 dnevi

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Voznik avtomobila, ki je v Los Angelesu z avtomobilom zapeljal v množico pred nočnim klubom in ranil vsaj 30 ljudi, je obdolžen napada. Policija namreč sumi, da je šlo za namerno dejanje. Moškega so sicer po incidentu napadli na prizorišču zbrani ljudje, utrpel je tudi strelno rano in se trenutno zdravi v bolnišnici.

29-letnik je z avtom zapeljal v množico pred nočnim klubom v Los Angelesu
29-letnik je z avtom zapeljal v množico pred nočnim klubom v Los Angelesu FOTO: AP

Osumljenec je v veliko skupino čakajočih pred nočnim klubom Vermont v Hollywoodu zapeljal okrog 2. ure po lokalnem času. Pri tem je ranil okrog 30 ljudi, sedem jih je v kritičnem stanju, še šest pa huje poškodovanih, podatke pristojnih oblasti navajajo tuje tiskovne agencije.

Po poročanju lokalnih medijev naj bi moškega odstranili iz nočnega kluba, nakar naj bi namerno zapeljal v čakajoče. Da je šlo za načrtno dejanje, na podlagi posnetkov dogajanja ocenjuje tudi losangeleška policija, ki storilca sumi napada s smrtonosnim orožjem.

Trenutno se sicer 29-letnik zdravi v bolnišnici, kjer so ga zaradi strelne rane, ki jo je utrpel, operirali.

Potem ko je zapeljal v množico, so ga namreč ljudje izvlekli iz avtomobila in ga v kaosu, ki je sledil, napadli. Policija je sporočila, da še vedno iščejo strelca, ki je ustrelil in ranil voznika, nato pa pobegnil.

  • LESTEV
  • NADSTRESEK
  • VINILNI
  • VIJACNIKI
  • CISTILNIK
  • DRSNA VRATA
  • VHODNA VRATA
  • BALKONSKO POHISTVO
  • KOSILNICA
  • KOPALNISKO POHISTVO
  • ZAR
  • REGAL
  • VRTNA HISKA
  • PLASTICNA OMARA
KOMENTARJI (59)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

odpisani zasedli vlado
20. 07. 2025 20.21
+1
In tega abdula bo ameriški oranžni trumpus nazadnje pomilostil tako kot to dela pri nas musarca z tihotapci migrantov.
IKOSS
20. 07. 2025 18.04
Verjetno se vsi strinjamo, da taki osebi, ki želi ogrožati soljudi, ni mesta v skupnosti, ali okolico ogroža golorok, ali s kakim drugim sredstvom ,je vsebinsko manj pomembno. Tokratni je izbral avtomobil, ki ga je uporabil v vlogi docela učinkoivtega orožja. Če povzamemo, ni problem v nekaterih sredstvih, temveč v nekaterih ljudeh!
Spijuniro Golubiro
20. 07. 2025 15.52
Tole se je tud na hraškem zgodil.
patogen
20. 07. 2025 15.24
-4
V severnjakih ne zavre divja mediteranska kri, tako hitro. Najnovejše raziskave kažejo, da je severe evrope praktično direkten naslednik Neandertalcev, prvih Evropejcev, na jugu pa prevladujejo Kromanjonci. Ki so prišli iz Afrike.
patria
20. 07. 2025 15.26
+2
patogen
20. 07. 2025 17.33
-2
Misliš na Neandertalce? Bili so v Evropi 200.000 let. Kromanjonci samo 40.000.
DAEMONIUM
20. 07. 2025 14.30
+5
Po neokomunisticni šlo zakonodaji lahko proti storilcu uporabiš isto silo kot storilca proti tebi, torej bi morali poškodovani se priti povzročitelju zapeljati z vozilom
OrodniK
20. 07. 2025 13.55
+10
Po trenutni slovenaki zakonodaji, bi strelec na terorista ki je zapeljal v množico, bil obtožen kaznivega dejanja poškodovanja druge osebe in poskusa uboja- prekoračitev silobrana.
lakala28
20. 07. 2025 13.32
+14
Zakaj že je v tem primeru pomemben strelec? Mogoče zato, ker ni zadel, kot se zagre?
danes Ne
20. 07. 2025 12.23
+14
pri nas bi bil kriv strelec
Hugh_Mungus
20. 07. 2025 12.35
+2
Pri njih bo tudi, ker ni bil v silobranu, ampak v afektu
PuabloC
20. 07. 2025 12.21
+8
Amerika je ena čudovita država z eno najstarejših demokratičnih ureditev. Samo ostanite, kjer ste.
ptuj.si
20. 07. 2025 11.27
+19
Pravilno, da ga je nekdo pihnil.
Maxx365
20. 07. 2025 11.34
+17
jablan
20. 07. 2025 12.04
+11
Gutenberg
20. 07. 2025 11.23
+16
V ZDA najprej predvidevajo, da je šlo za kaznivo namerno teroristično dejanje. V EU pa najprej predvidevajo, da je šlo za nenamerno tragično nesrečo. Razlika je očitna ...
patogen
20. 07. 2025 12.17
+10
Potem pa v Evropi ugotovijo, da je šlo za tipa s psihičnimi težvami...
Hugh_Mungus
20. 07. 2025 12.36
+6
Ja, v Evropi (zaenkrat) še vedno velja, da si nedolžen, dokler ti krivda ni dokazana - v ZDA je vsak najprej kriminalec, šele ko dokaže nedolžnost je obravnavan kot človek
Bolfenk2
20. 07. 2025 11.15
+1
Kakšna sreča, da je nekdo v množici imel orožje, da je ustavil norca. Mahnič in Janša imata prav. Naš narod se tudi mora oborožit. Preveč nevarnih norcev so nam levičarji naselili v državo.
brusilec
20. 07. 2025 11.56
+1
ja, to rabimo.. mahniče in Janše da s pištolami žugajo naokoli... hvala lepa. čeprav je tle strelno orožje pomagalo, ne bi rad živel v situaciji kot jo ima zda.. ko najprej streljajo, potem vprašajo
jablan
20. 07. 2025 12.05
-1
nikagaja
20. 07. 2025 12.13
-2
mahnic in jansa spadata v isto skupino ljudi kot ta ameriski zblojenec. takih pa res ne rabimo.
patogen
20. 07. 2025 12.19
+3
Brusilc pa podobni liki. Pol levičarjev oboroženih, lovci, kosovci, penzionirani miličniki, borci, strelci, vi se pa na Mahniča spravljate...
PuabloC
20. 07. 2025 12.23
+0
Za mahničhija pravijo, da je celo lovec, izgleda pa, kot da ne loči cevi od kopita na puški.
daiči
20. 07. 2025 10.59
+14
d bi se to pr ns nardil bi najprej popisal pa uklenil napadalce k bi zblojnga soferja nalomil, pol bi pa resilca poklical da bi zblojnga soferja zdravstveno oskrbel, pol bi ga pa resilc pelu u bolnco na opazovanje, u sobi bi pa imu se tv, da mu nebi blo dovhcas...
daiči
20. 07. 2025 11.00
+3
pr ns se uposteva clovekove pravice, pa magari d gre za tanarvece lopove in zblojnce
daiči
20. 07. 2025 11.02
+4
spomnte se kako so rusi nazadne postopal s teroristi k so jh pol ujel, k so jh pred sodnika pol zvlekl...tko se imho nardi z zblojnci
Hugh_Mungus
20. 07. 2025 12.39
+0
Ja, tako izgleda obravnava v urejenih državah. Če si želiš zakona ulice, si dobrodošel v afriških državah.
+12
2019..ja se najde en na 10let...tuki pa govorimo o dnevnih dogajanjih..in to bo treba nekak ustavit..če ne zlepa pa zgrda..tudi v evropi in pri nas doma
+1
MucaNeGrize
20. 07. 2025 12.38
+3
samo pravi pacient nima pojma koliko strelskih obračunov in število mrtvih je v usa v ENEM letu...VSAKO leto....mimogrede- posameznih streljanj z enim do 5. mrtvih v usa sploh ne štejejo ....
Ici
20. 07. 2025 10.37
+6
Policiji "sumi" da je šlo za "namerno dejanje"? A se tu kdo heca?
Bigbadjohn
20. 07. 2025 10.28
+12
Pobegnil? Preprosto je odšel.
Emtisunce
20. 07. 2025 10.18
+32
Pri nas bi zaprli samo strelca ! Poznam primer, ko je znani LJ kirurg doma zalotil roma pri vlomu in kraji. Pri begu je rom poiskusil skočiti skoti zaprto dvojno okno staro meščanske hiše in obvisel ves porezan v oknu. Kirurg se je ob poku ustrašil in ga z nelagalno mk pištolo zadel enkeat v rit in enkrat v stegno. Epilog je bil kirurg obsojen na pogojno 2 leti, odvzem vsega orožja tudi legalnega lovskega, plačilo 20k mark romu za povzočeno trpljenje, plačilo škode vloma in bega, rom pa je brez kakršnihkoli posledic po zdravljenju šel domov
MucaNeGrize
20. 07. 2025 10.22
-9
kaj misliš koliko bo v usa dobil strelec ko ga ali če ga najdejo...? dej napiši a upaš ..
Aijn Prenn
20. 07. 2025 10.26
+5
V trenutni situaciji ne dvomim, da ga bo Trump odlikoval.
Emtisunce
20. 07. 2025 10.33
+17
Nihče ga ne bo iskal, ker je branil sebe in druge. Sem bil v US večkrat in vem kako tam laufajo zadeve, tudi v mestih. Policisti in drugi v veliki večini držav pohvalijo vsakogar, ki stori takšno dejanje, pri njih takšna dejanja štejejo za državljansko dolžnost, začititi sebe in svoje, premoženje in državo.
oježeš
20. 07. 2025 10.34
+11
Upam, da strelec dobi medaljo v imenu vseh poškodovanih v tako neumnem dejanju. Kaj so bili ljudje pred klubom krivi, če so ga varnostniki vrgli iz kluba? In take zamere bi se znale ponavljati.
brusilec
20. 07. 2025 12.01
-2
dej empti.. pogojno zaporno kazen je dobil, to je hudo?? kje imate merila.. to da je rom kradu, vsekakor narobe, da ga je pa ta šel usgrelit ko jw on porezan visel iz okna, z nelegalnim orožjem.. osebno.. kdorkoli ropa si vseeno ne zasluži da se ga ustreli na begu, ja, se ga ujame, spravi v zapor,.. strelja se v primeru da se gre branjenje življenja..
nelevnedesen
20. 07. 2025 15.36
+3
Naj pride ta rom k meni. Ga čaka isto. Samo tožil ne bo.
Ramzess
20. 07. 2025 10.17
-1
S smrtonosnim orožjem (auto), težko bo še taki obtožbi in kartoteki še vozil auto.
MucaNeGrize
20. 07. 2025 10.16
-9
Da je šlo za načrtno dejanje, na podlagi posnetkov dogajanja ocenjuje tudi losangeleška policija, ki storilca sumi napada s smrtonosnim orožjem.....avto je v usa smrtonosno orožje...🤧
Aijn Prenn
20. 07. 2025 10.25
+20
Če zlorabiš lopato za to, da udrihaš po ljudeh z namenom, da jih pobiješ, je tudi lopata smrtonosno orožje.
Naiskreni
20. 07. 2025 11.41
-2
?rnogled
20. 07. 2025 10.07
+19
Strelca bi kaznoval, ker je slabo meril.
Maxx365
20. 07. 2025 10.46
+12
Zato ga iščejo. Da ga bolje usposobijo v svojih streliščih.