Tujina

Zapeljala v stavbo, kjer je bila otroška zabava: umrla brat in sestra

Waashington, 21. 04. 2024 13.56 | Posodobljeno pred 12 dnevi

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V Michiganu se je zgodila tragedija. 66-letnica je trčila v stavbo, v kateri je potekala otroška rojstnodnevna zabava. V nesreči sta umrla dva otroka. Voznica naj bi bila pijana.

Iz Michigana poročajo o hudi tragediji. Ženska, ki naj bi bila pod vplivom alkohola, je trčila v stavbo, v kateri je potekala otroška rojstnodnevna zabava.

Pri tem sta umrla dva otroka, še 15 jih je poškodovanih. Otroka, ki sta umrla, sta bila brat in sestra, star pet in osem let, poroča Skynews. Helikopter je v bolnišnico odpeljal tri otroke in šest odraslih, nekateri so še vedno v smrtni nevarnosti. Voznica je v priporu, so sporočile oblasti. 

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (36)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Tone 12345
21. 04. 2024 18.51
Gotova je!za vedno!!
Ramzess
21. 04. 2024 16.39
+0
Kakšno naključje, ali pa tudi ne, ravno brat in sestra. Ali sta bila iz te hiše, ali pa sta bila gosta ni navedeno.
brusilec
21. 04. 2024 16.03
+10
da umreta dva otroka je groza, da pa brat in sestra.. res nočna mora vsakega starša
Naj bi
21. 04. 2024 15.47
-4
Kako hitro se obsoja...Naj bi, kaj pa še so zdravstvene težave? In tem prepisanim novicam vse verjet?
brusilec
21. 04. 2024 15.58
+5
ponavadi se pri nesreči preveri če je oseba vinjena.. to da lahko pridejo zdravstveni problemi je za razumet, amoak ce je vinjena pa je bilo to krivo.. al sam da ni alko problem al kaj?
televizija2000
21. 04. 2024 16.25
+2
On potem lahko pijana vozi če ima težave z zdravjem ?!?
Ramzess
21. 04. 2024 16.40
Ni pomembno, nič ne opravičuje posledic.
proofreader
21. 04. 2024 15.44
+0
Velik helikopter, da jih je toliko peljal.
alenka.NN
21. 04. 2024 15.38
+9
Če bi bila tale bajta narejena tako kot so naše, bi bila tetka med zvezdami....ker pa so njihove "vile" iz desk in kartona, je pa na žalost tako....imam žlahto v Kanadi in vem kako je z njihovo "vilo"....😬
oježeš
21. 04. 2024 16.29
-3
Aja, zdaj naj pa iz preventive gradijo betonske hiše, pa drvarnice pa verande itd. Pa ker bo mimo peljal pijan na pozvoni, da se mu lahko to pripeti?
brusilec
21. 04. 2024 15.13
+3
lep dokaz kako cel sistem ne deluje.. se voziš za osebo ki vijuga po cesti, osebo ki vozi nasilno,.. imas fiksno kamero naprej, fiksno kamero nazaj, vse posneto. no to policijo vecinoma ne zanima, samo ce pride v kaksne novice, pol senzganejo.. policija pravi, bolje zdraviti kot preprecevati.. ne skapirajo pa da bi v primeru vectako resenih primerov marsikdo bolj mirno vozil.. kamera v vsak avto, pa ne za nadzor, ampak za resevanje taksnih primerov, nesreč..
IKOSS
21. 04. 2024 14.52
-9
Tokrat je očitno šlo za neželen incident (ne pa nesrečo, saj gre očitno za malomarnost), navzlic temu pa ta dokazuje, kako ranljiva je okolica tudi v primeru docela vsakdanjih sredstev, toliko bolj, v kolikor se uporabnik odloči te uporabiti v vlogi oržja.
titomeni
21. 04. 2024 15.00
+2
Otroc bi morali met pistole pa bi se lahko ubranili a ne?
brusilec
21. 04. 2024 15.07
-1
aha, torej ker so prometne nesreče, lahko vsako leto pomre še 1000 ljudi zarad strelnega orožja kajne? vrla propaganda prodajalcev orožja..
brusilec
21. 04. 2024 15.10
+0
ja, če bi otroci imeli minomet bi se lahko avtomobila ubranili kajne? :D...
IKOSS
21. 04. 2024 15.17
-1
Dejstvo, avto je moč uporabiti v vlogi docela učinkovitega orožja! Ta incidnet to zgolj potrjuje, z razumevanjem tega pa imajo nekateri nekaj težav.
IKOSS
21. 04. 2024 15.19
+1
@brusilec Zaradi orožja ljudje NE UMIRAJO! To se dogaja v pretežni meri zaradi neustreznih temeljnih osebnim vrednot akterjev, malomarnosti pri uporabi, pomanjkljivega znanja v ravnanju, psihičnih težav akterjev, nesreč,...
brusilec
21. 04. 2024 15.22
+0
cista propaganda prodajalcev orozja.. ker avto tudi ubije, lahko mi prodajamo tudi orožje, se lahko prodaja tudi fentanyl? ma vse, samo da se prodaja orožje.. to da pa orožje prodajajo v juzno ameriko, kjer pobija lokalce, ti pa bezijo na sever? aja, se proda pa še več orožja v strahu :) dobra prodajna strategija
IKOSS
21. 04. 2024 15.32
-2
@brusilec Če predstavljajo sredstva osrednji problem, zakaj so nekatera okolja, kjer je dosegljivost potencialno bolj nevarnih sredtev visoka, relativno zelo varna, druga okolja, kjer je je regulacija teh visoka, ali pa so celo v celoti prepovedana, relativno zelo nasilna? Dojstvo namreč odpira dve dilemi; v kolikor bi bil korelacijski količnik 1, potem bi bilo moč obseg nasilja napovedati glede na dosegljivost sredstev, prav tako pa ob popolni prepovedi nasilja ne bi iblo, saj potencialni storilci tega ne bi bili sposbni izvesti.
brusilec
21. 04. 2024 15.40
-2
tezko razumeti kajne ikoss.. leta 2023 je v zda zaradi orozja umrlo 40 000 ljudi.. a rabimo tudi to v slo? ze tako jih je bilo prevec, ce pa bi jih imeli imeli mi 400 na leto, mislim da bi tudi bilo preveč.. v zda veliko otrok umre že samo ker orožje ni pravilno pospravljeno pod ključavnico..
IKOSS
21. 04. 2024 16.14
+1
@brusilec Res je, v ZDA je v letu 2023 umrlo dobrih 40 000 ljudi, kjer je bilo pri tem uporabljeno ognjeno strelno orožje. Od tega je bilo cca. 24 000 samomorov ter cca. 18 000 umorov. Je pa ob tem zanimivo, da je ob zgodovinsko visokem številu lastnikov ognjenih strelnih sredstev, moč zadnje dve leti zazanti občuten padec tako umorov, kot samomorov. V primeru slednjih, le cca 50% jih akterji izvedejo s pomočjo ognjenih strelnih sredstev, osalih 50% na druge načine (skupaj cca. 50 000). Prav tako se je treba zavedati, da je koeficint samomorov v ZDA cca. 7, v Nemčiji 12, v Južni Koreji, ki jo nekateri pogosto postavljajo, kot vzor zaradi njihove restriktivne regulacije nekaterih sredstev pa kar 32! Nihče si ne želi nasilne družbe, na drugi strani pa si nekateri ne želimo nepotrebnih omejitev, ki temeljijo na dogmah, ki z realnostjo nimajo čisto nič skupnega. mimogrede, na prvotno zastavljeno vprašanje še veno ni odgovora, kar je samo po sebi povedno.
televizija2000
21. 04. 2024 16.26
+0
Zenska je bila pijana...ne bluzi o orožju
titomeni
21. 04. 2024 17.25
-2
Pustite ikosa ker se mu ne da dopovedat, smo ze veckrat probali
IKOSS
21. 04. 2024 17.38
+1
@titomeni In na postavljena vpršanja še vedno ni odgovorov! Vsak bralec si seveda lahko o predstavljenih argumentih, oziroma odsotnosti teh, ustvari lastno mnenje.
Narkodefinkica
21. 04. 2024 14.49
+9
Koliko tragedij in žalosti povzroči ta alkohol? Preganjajo pa KADILCE.
titomeni
21. 04. 2024 15.00
+3
Alkohol ne povzroci nic. Clovek povzroci. Clovek se odloci ali se bo vsedel pijan za volan ali ne.
brusilec
21. 04. 2024 15.09
-4
tito.. ja, najbolj da se dovoli voznja z 5.0 oziroma neomejeno, strelno orožje v vsak avto, kanabis, gobice, speed,.. vse naj bo neomejeno, sej itaq je za vse kriv človek..
titomeni
21. 04. 2024 17.26
trgft
21. 04. 2024 14.33
+3
Koliko tragedij in žalosti povzroči ta alkohol?
biggbrader
21. 04. 2024 14.29
+0
Ko je vse iz kartona in gipsa, potem pride do takih tragedij !
brusilec
21. 04. 2024 16.00
+1
lahko bi jih zbila pred bajto.. pa dobr, a zdej ni kriv alko, al pa pistole, ampak je kriva gradnja? ma ce bi taka gradnja bila. pri nas bi bile posledice poplav veliko lazje prebavljive
periot22
21. 04. 2024 14.20
-4
Od kdaj smo pa mi v Ameriki?
OldSkul
21. 04. 2024 14.57
+1
To je že stalnica, da nam vsiljujejo lokalne USofA novice.