Tujina

Med močno turbulenco umrl 73-letni potnik, več deset poškodovanih

London, 21. 05. 2024 12.23 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
N.V., M.P.
Komentarji
99

Letalo družbe Singapore Airlines, ki je bilo iz Londona namenjeno v Singapur, je prizadela huda turbulenca. Več kot 30 oseb na krovu je bilo poškodovanih, eden od potnikov pa je umrl. Oblasti so kasneje sporočile, da je Britanec najverjetneje umrl zaradi infarkta. Njegovo ženo so pristojni po pristanku prepeljali v bolnišnico. Singapur zdaj v Bangkok, kjer je po incidentu pristalo letalo, pošilja preiskovalce, odzvala pa se je tudi letalska družba, ki je sorodnikom pokojnega izrekla sožalje ter se ob tem opravičila tudi vsem ostalim potnikom in članom posadke.

Več videovsebin
  • Iz 24UR: Močna turbulenca na letu v Singapur
    02:08
    Iz 24UR: Močna turbulenca na letu v Singapur
  • Letalo zajela močna turbulenca, en potnik umrl
    00:23
    Letalo zajela močna turbulenca, en potnik umrl

 

Letalo Boeing 777-300ER, namenjeno v Singapur, je bilo po hudi turbulenci preusmerjeno v Bangkok. Na krovu letala je bilo 211 potnikov in 18 članov posadke, poroča BBC. Do turbulence je prišlo približno uro in pol pred pristankom.

Med močno turbulenco je bilo po poročanju britanskega medija poškodovanih 23 potnikov in devet članov posadke. Sedem ljudi je v kritičnem stanju. 14 oseb so v bolnišnico prepeljali z lažjimi poškodbami.

Je pa med incidentom ena oseba tudi umrla. Gre za 73-letnega potnika iz Velike Britanije, ki je po besedah oblasti najverjetneje umrl zaradi infarkta. "Singapore Airlines izreka globoko sožalje družini umrlega," so sporočili iz letalske družbe.

73-letnik je sicer potoval skupaj z ženo, ki je bila po pristanku sprejeta v bolnišnico v Bangkoku. Oblasti niso razkrile, v kakšnem stanju je potnica.

Kasneje popoldan je letalska družba izdala še eno izjavo. Pojasnili so, da so po približno 10 urah letenja nad Mjanmarom naleteli na nenadno in silovito turbulenco, zaradi katere so letalo nato preusmerili v Bangkok. 30 ljudi so morali odpeljat v bolnišnico, preostale potnike in posadko pa so pregledali on po potrebi zdravili kar na letališču.

Poleg ponovnega sožalja družini pokojnega pa so se za travmatično izkušnjo opravičili tudi vsem ostalim potnikom in članom posadke. "V tem težkem času jim zagotavljamo potrebno pomoč," so še dodali.

Oglasil se je tudi singapurski minister za promet Chee Hong Tat in dejal, da bo vlada zagotovila pomoč potnikom in njihovim družinam. "Globoko žalosten sem ob novici o nesreči na letalu Singapore Airlines SQ321 iz Londona v Singapur," je zapisal na družbenem omrežju.

Kot je sporočil letalski prevoznik, sodelujejo s tajskimi oblastmi pri zagotavljanju zdravstvene pomoči potnikom, v Bangkok pa pošiljajo svojo ekipo, ki bo zagotovila vso potrebno dodatno pomoč. Tja pa je singapursko ministrstvo za promet napotilo tudi posebno ekipo preiskovalcev, ki bodo preučili let SQ321 Singapore Airlines.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Zaenkrat še ni jasno kaj se je zgodilo na krovu letala. Turbulence so načeloma del letenja, vendar se takšni resni incidenti zelo redko dogajajo. Včasih je turbulenco mogoče predvideti, lahko pa se pojavi tudi iznenada.

KOMENTARJI (99)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

patogen
21. 05. 2024 20.31
+0
Ko zacinglja zvonček in znakec za odpenjanje pasov, vsi hitijo pasove odpenjati, pa proti WCju. Kot da niso imeli treh ur na letališču v čakalnici... Če piše lahko odpneš pas, ga bodo vsi odpeli.
patogen
21. 05. 2024 20.26
+2
Spet Boeing? Res pa je, da bi še Tupoljev do tal...
Podlesničar
21. 05. 2024 19.38
+2
V 3min so padli za 2000m, kr noro... to je mogla bit nepozabna izkušnja.
patogen
21. 05. 2024 20.29
+1
Leta 1999 je levičar Dragan Živadinov natehnil slovenske davkoplačevalce s predstavo v breztežnostnem stanju. Biomehanika Noordung. Po pokasiranem denarju, nihče več ni ne vedel zanjo, ne videl te predstave. Gre pa verjetno za podobno izkužnjo. Biti prilepljen na strop letala, Podlasničar....
scipio
21. 05. 2024 19.06
+2
...največji del sedenja...v premikajočem se letalu...sem privezan... z rešilnim pasom
scipio
21. 05. 2024 19.08
+1
...tj. varnostnim pasom, ki je takole lahko tudi rešilni...
Hellsrael
21. 05. 2024 18.42
+2
To je moralo biti pa res zelo grozno. Toliko oseb v kriticnem stanju, si ne predstavljam kaj so doziveli
Kimberley Echo
21. 05. 2024 18.49
+0
Lej, če nisi, pejt mal letet okol , pejt letet z malimi cesnami nad Novo Gvinejo predlagam, pa boš hitro videl kako stvari stojijo.
Rde?a pesa in hren
21. 05. 2024 18.06
+1
Najave glede letnja za naslendjih 5-10 let so jasne: več turbolenc, več nevarnosti pri letenju. Vsak, ki kaj da nase, se bo pripel in pripet ostal po možnosti cel let, razen seved ako gre za osnovne biološke potrebe... NI lahko, a ko vidiš te slike, tisti, ki da kaj nase, stvar vzame resno. Vedno pa se bo zgodilo, da ljudje ne bodo pripeti. Drug efekt je seveda strah in stres... tam se ne da pripeti..
Kimberley Echo
21. 05. 2024 18.43
-1
Ici
21. 05. 2024 18.00
-6
Tu gre za nesporno krivdo posadke, ki kljub vedenju o prihajajočem neurju in morebitnih turbolencah, ni zahtevala, da potniki sedijo privezani. Glede na dejstvo, da je bilo letalo polno le na 2/3, je verjetno vladalo razpuščeno vzdušje med potniki. Zato pa so posledice tako hude. Posadki bi bilo potrebno odvzeti licence in jih kazensko pregankati.
kekec9999
21. 05. 2024 16.59
-6
Kaka sreča, da Robi in Tinca nista letela v Singapur.
G. Papež
21. 05. 2024 16.44
-4
Takih novic se razveseli pokojninska blagajna vsake države.
G. Papež
21. 05. 2024 16.20
-1
Robi bo pokojninsko reformo začel ob letnem regresu za upokojence - dobili bodo letalsko karto za Singagpur. Po koncu akcije potovanj s turbolenco se vrste na novo preštejejo in potem naslednji koraki.
flojdi
21. 05. 2024 16.02
-8
Zanimivo.od vseh pasem" frcoplanov so problematicni samo bojingi.vsem drugim Vse Stima./da ni ..morda..kje zadaj" kaka konkurenca jim..s poskusi vplivanja" na panicne lahko/vse/verne buu talce
G. Papež
21. 05. 2024 16.28
+3
Zaj je turbolenca kriva za infarkt, če bi bil doma pa bi bil kriv gož med solato na vrtu. Bog ne daj vnuk skrit za vrati....
OrangeBud
21. 05. 2024 17.34
+0
lakala28
21. 05. 2024 18.44
+0
Boeing s turbolenco nima nič. decembra se je podobno zgodilo tudi na poletu A380. Bistvo je, da takrat avion ne razpade. Torej le ni tako slab ta boeing, a ne?
peglezn
21. 05. 2024 15.26
+13
Zato sem pa jaz vedno pripet, četudi na ful ohlapno. Glih toliko, da me ne rukne gor med prtljago. Je pa res, da sem pri debelo čez 200 letih imal nekaj podobnega samo 1x, je res precej redko.
Podlesničar
21. 05. 2024 15.27
-1
Amor Fati
21. 05. 2024 15.25
+15
Kamorkoli greš te lahko doleti smrt. Na morju ali v morju. V naravi. Na cesti. V zraku. Če ne zaradi človeškega dejavnika pa zaradi drugih nečloveških stvari na katere ne moreš ravno vplivati. Ampak kaj boš drugega? Skoz doma ? Ne moreš. Ne gre. Ko greš na letalo so pa pravila med letom več ali manj jasna. Če ni nuje, mora pas bit obvezno pripet. Če pa nuja je, pa greš za nekaj minut, da opraviš potrebo. Ker, če nisi pripet in te preseneti močna turbulenca, potem ti ziv Bog ne more pomagati. Zato se pa pravila med letom vedno upoštevajo.
mastablasta
21. 05. 2024 15.15
+11
niso bili pripeti. po drugi strani ne moreš biti vedno pripet, saj se je pri teh dolgih letih potrebno sprehoditi (do WC ali tudi kar tako, da se prepreči krvne strdke)
schrodingerScat
21. 05. 2024 15.13
+1
Umrli je 73-letni Britanec, vzrok najverjetneje srcni infarkt.
Podlesničar
21. 05. 2024 15.27
+3
Ramzess
21. 05. 2024 16.04
+1
Izogibanje odgovornosti, njegovo ženo pa odpeljali v bolnico, pa ne povedo v kakšnem stanju je, ali morda zaradi nadzora.
Hugh_Mungus
21. 05. 2024 14.47
-1
Izraelci so vedno žrtve, tudi ko mučijo ujetnike, jim odklanjajo protibolečinska zdravila in osnovno zdravljenje. Temeljna dolžnost vseh zdravstvenih delavcev je pomoč sočloveku tudi v vojni in neglede na stran za katero se bori. Pomagamo neodvisno in nepristransko. Izgleda to za Izrael ne velja. Ogabno
_Nico_T_
21. 05. 2024 14.53
+9
peglezn
21. 05. 2024 15.24
+8
Izraelce vsaj lahko kritiziraš, pri ostalih arabcih je pa bolje, da si tiho. Pejte vi ljubitelji baklav kdaj v tiste konce, pa se potem oglašajte neodvisno in nepristransko. Verjemi, da so npr. Iranci še večji ljubitelji Palestine, pa tam nihče ne protestira zanje, kaj šele, da bi jih priznal. Enako Jemen, Savdska, Qatar, Sirija, Turčija... le kaj jim je, da ne dojamejo tega, kar veš ti?
Amor Fati
21. 05. 2024 15.31
+1
Najbolj zalostno je videti ljudi, ki se jezijo na stvari na katere sploh ne morejo vplivat.
SAMO JEZNI
21. 05. 2024 14.41
+0
Me zanima kdo sedi privezan na dolgih relacijah, kjer traja let 13 do 15 ur ? Je pa res, da vreme 20 let nazaj ni bilo tako nepredvidljivo kot danes.
proofreader
21. 05. 2024 14.47
+12
Potouceni kramoh
21. 05. 2024 14.50
+17
Včasih smo jahali konje dve leti da smo prišli do Singapurja je rekel Marco Polo.
Podlesničar
21. 05. 2024 14.58
-6
To pametujejo svečarji, ki so bili najdlje 2 uri na avtobusu...
mastablasta
21. 05. 2024 15.17
+3
sprehod po letalu je nujen na 20+ urnem letu, prav tako razgibavanje. "ekonomski" razred niti ne omogoča, da si noge raztegneš pred sedežem (razen nekaj izjem pri poziciji sedeža)
G. Papež
21. 05. 2024 15.40
+10
Prav imaš👍👍💪. Nam je vzor Luki s sendvičem in 16 ur do Brusla z vlakom.
peglezn
21. 05. 2024 16.42
+5
ne bi bil rad tečka, ampak najdaljši let v enem kosu je NY - Singapur, ki traja 18 ur 40 minut.
tornadotex
21. 05. 2024 14.16
+3
Turbolence so res nevarne, bolj kot si ljudje mislijo....letala pa imajo tudi vse več naletnih ur in kot taka se starajo in so vse bolj nevarna...
Jklop
21. 05. 2024 14.16
+27
Nauk zgodbe...stalno je potrebno biti privezan. Tudi če let traja 24 ur.
Podlesničar
21. 05. 2024 15.18
+3
Nauk zgodbe, ostani doma, pa še regrest ti bo ostal za loto.
G. Papež
21. 05. 2024 15.42
+2
Nauk zgodbe-če po 70.letu ne letiš, ne boš umrl med letom.
traparija
21. 05. 2024 13.54
+12
na letalu moraš bit stalno privezan, če nisi te turbulenca instantno vrže ob strop in ti zlomi tilnik. tale je pač dobil darwinovo nagrado, jih večkrat vidim brihtne in odvezane ko da ni nič. ni to isto kot v avtu kerj se lahko brez posledic voziš odvezan, tule je precej bolj nepredvidljivo in nevarno. ampak darwinovim nominirancem ne dopoveš pa ne dopoveš. prav.
asdfghjklč
21. 05. 2024 14.31
+8
Res je. Sam sem z letalom letel že najmanj 50x, na začetku sem bil frajer in neprivezan, dokler nisem enkrat občutil moč turbolence... Tako smo izgubili višino, da sem za sekundo lebdel nad sedežem... Od takrat sem stalno privezan.
Hugh_Mungus
21. 05. 2024 14.39
+13
V avtu se lahko brez posledic voziš odvezan?? Ja, dokler ne pride do najmanjšega trka, enako kot si lahko nepripet v letalu vsedokler je letenje gladko
trollolll
21. 05. 2024 14.46
+6
eh, malo pretiravas... ja, se strinjam, da je bolje biti privezan cez celoten let... ampak, ce bi bilo to tako pogosto, potem bi letno pomrlo en kup stevardes
mastablasta
21. 05. 2024 15.19
-1
pri dolgih letih je potrebno razgibavanje in sprehod. morda gre, v prvem razredu. tam je dovolj prostora za razgibavanje, tudi če sediš na sedežu. ampak večina jih sedi v utesnjenih "ekonomskih" sedežih.