Roverja poslala posnetek sveta, ki ga ni videl še nihče

Tokio, 28. 09. 2018 14.34 |

Japonska roverja, ki sta po 300 milijonih kilometrov in treh letih in pol na poti pristala na asteroidu Ryugu, tam že pridno delata. Na Zemljo sta poslala prve fotografije pa tudi posnetek s površja. Strokovnjaki so prepričani, da bomo z njuno pomočjo dobili odgovore, kako je nastalo Osončje.

Japonska roverja, ki sta po treh letih in pol potovanja ta mesec uspešno pristala na 300 milijonov kilometrov oddaljenem asteroidu Ryugu, sta na Zemljo že poslala prve fotografije, pa tudi posnetek.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Robota Minerva II, ki merita le 18 centimetrov, preučujeta skoraj 900 metrov širok asteroid. Strokovnjaki verjamejo, da bodo na asteroidu našli organski material in hidrirane minerale ter da bodo lahko z izsledki izvedeli več o nastanku Osončja.

Roverja je v vesolje poneslo plovilo Hayabus 2, ki naj bi se konec leta 2020 vrnilo na Zemljo in s seboj prineslo dragocene vzorce.

• 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

tornadotex
29. 09. 2018 09.12
To so sama natolcevanja,predvidevanja in filozifiranje....znanje,dojemanje vesolja,smo še prave nule....
MrKrmar
29. 09. 2018 08.42
Ja jutri bodo objavili kako je nastalo osončje ..
Antropozofija
29. 09. 2018 08.28
Dobili bomo odgovore kako je nastalo osončje.. Potovali bomo na Mars in druge planete že čez dvajset let so pisali pred tridesetimi leti.. Vedno same laži. Kaj pa če je vse laž, da tudi vesolje ne obstaja, vsaj takšno kakor nam ga predstavljajo..
Pikabalonca
29. 09. 2018 07.40
Med znanostjo in VERO ni več razlike..zdej širijo vero, znanstveniki kot Župniki še sami ne verjamejo kar trabunjajo če ne veruješ potem je vse brez smisla..tako današnja znanost, ki je odkrila če veruješ..in verješ 150 milijonov svetlobnih let stran natanko tak planet kot je zemlja ali je tam komunizem..in ali je tam poteka štrajk ŠTRUKLJA še niso povedali..
Pikabalonca
29. 09. 2018 07.48
Pred približno 14.5 milijarde, tako znanost (( let je bil velik pok ali je to bilo zjutraj, popoldan ali osmih zvečer ne poročajo, ali je bilo pred ali za dnevnikom ni podatkov, vedo pa da je počilo, ne vedo pa kaj je počilo in kje je to bilo v Hladilniku in kaj je bilo dan pred tem, ko je baje počilo in sedaj z več kot milijon kilometri če vse seštejemo dirkamo po neskončno, neskončnem vesolju, ki se širi ..Dokler niso znanstveniki to pogruntali so temu rekli da je Bog vse skupaj zrihtal v tednu dni ..No ja oboje je če verješ in oboje trabunjajo znanstveniki ali po domače ŽUPNIKI..Za nastanek vesolja bi lohka napisali tako je če verješ..
29. 09. 2018 08.15
Med znanostjo in vero ni razlike? Kot da bi rekli, da je črno in belo isto. V znanosti je vse ali dokazano ali kadar ni jasno, kako je kaj nastalo, postavijo znanstveniki hipotezo (glede na sedanja znanja, je zelo verjetno, da je ..........). Nobenega trabunjanja. V zvezi s Hayabuso 2 pa gre zgolj za dejstva!!! Nobenih trabunjanj. Sonda je poletela, je tam, fotografira. Kaj ni jasno?
29. 09. 2018 08.25
Nastanek vesolja je jasen. Z novimi in novimi vesoljskimi teleskopi se vračamo vse bolj v preteklost in vidimo vesolje, kakršno je bilo ...... Z novim JWST bomo videli 100 milijonov let v preteklost. Nobenega trabunjanja, za razliko od župnikov. Teorijo velikega poka je moral končno sprejeti tudi Vatikan, seveda z dodatkom, da je točko iz katere je vse nastalo ustvaril bog.
29. 09. 2018 08.45
POPRAVEK! Bil sem nejasen. Z James Webb Space Telescopom bomo videli vesolje, kakšno je bilo 100 milijonov let po nastanku, torej bomo videli več kot 13 milijard let v preteklost.
tornadotex
29. 09. 2018 09.16
Ja.pa ti to verjameš....si kot vernik pred 500 leti v neki zabačeni vasici....
29. 09. 2018 10.48
Srednješolska fizika. Ne gre za to ali verjameš ali ne. Verjamete, da na Zemlji kamen, ki ga vržete pade na tla ali veste?
gozdar1
29. 09. 2018 15.37
Produkt znanosti je tale računalnik, ki ga lahko vzameš v roke in uporabljaš vera pod-razumeva dogme in ne potrebuje dokazov.
Brabus
29. 09. 2018 07.30
Čudovito, samo kamenje, enkratno.
tomos apn7
29. 09. 2018 07.12
vprašanje poraja, kaj se zgodi če zanesemo kakšno bakterijo, virus ali tuj organizem v naše okolje...
Houdor
28. 09. 2018 20.53
asteroidi so ploščati, a ne donćić
kaj pa pol
28. 09. 2018 20.50
ja in kaj bodo zdej s temi slikami
tali?ni tom
28. 09. 2018 20.03
spodaj je en utemeljeno podvomil o tej odpravi in se z njim zlo strinjam! 18 centi velika zadeva,vanjo še spodobna baterija ne gre ,kaj šele izolacija zanjo pa vsa elektronika,kamera,fotoaparat,servomotorji,hidravlika,skratka krame za eno orng škatlo od zamrzovalne omare če hoče resno zadeva delat na absolutni ničli skoraj!? pa vsak moment signal na voljo,še mobi nima tako poštimano signala! pa mam rad znanost,vse kar kaže na napredek ampak včasih je vse tako za lase privlečeno,oziroma deluje tako da človek ne more verjet kar vidi! in tale odprava je ena od takih!
mackintosh
28. 09. 2018 20.41
madona ti pa si brihten. najbrž ni dobro tvoje nakladanje vsak dan poslušat :))))
felix59 drugič
28. 09. 2018 21.07
29. 09. 2018 08.28
Nič ni za lase prevlečeno. Predhodnica Hayabuse 2 sonda Hayabusa je že uspešno prinesla na Zemljo vzorec prsti z asteroida. Vi ste očitno eden od tistih, ki verjame, da je Zemlja ploščata in da niso bili na Luni.
29. 09. 2018 15.45
Da, na veliko vprašanj nimamo konkretnih odgovorov. Dandanes inžinirji priznavajo, da to "vesolje" ni tako nedolžna stvar kot nedeljski izlet na luno, veselo poskakovanje in igranje golfa, delanje selfi sličic in vesel povratek domov. Enostavno z današnjo tehnologijo nismo česar takega sposobni, znanost se nam ruši, teorije se podirajo, ker smo vse gradili kot lego kocke na istih temeljih. Znanost je nekoč pomenila to, da vsak pojav ali teorijo moramo znati dokazati v neodvisnih poskusih. Večino teh paradigm na katerih temelji naše znanje o svetu in okolici ni nihče preverjal. Teorija drži le toliko dokler jo ne pobijemo z večkrat dokazanim in merljivim rezultatom,.oziroma nova spoznanja nam omogočajo, da staro teorijo zamenjamo vsaj z novo teorijo. Teorija nikakor ne more biti zakon. Zalostno je, da vsakogar, ki le podvomi v uradno znanost takoj označijo in izločijo. Mnogi znanstveniki se ne strinjajo z uradno znanostjo pa vendar vztrajajo, ker se bojijo linča, izgube vseh privilegijev, službe, strah za družine. S tem, da človek gleda pod prste vsem tem kvaziznastvenikom ni nič narobe in prav je tako. Čas indoktrinacije se zaključuje, vedno več ljudi se prebuja in uradno zahteva odgovore. Pritisk bo vsak dan večji, tudi največji lažnjivci bodo to spoznali. Ne obsojam mojih učiteljev, ker so nam prenašali kot papagaji znanje, katero so podedovali od svojih učiteljev, zamerim jim zaprtost duha, radovednosti, želje, da pridejo resnici do dna. Od malih nog so nas indoktrinirali z globusom v učilnicah, na vsako vprašanje so ustvarjali nove teorije, da bi nas zadržali v neznanju. Ko se pa najde nekdo, ki jim dokazuje, da se njihove teorije med sabo izključujejo nastane preplah,..in da dragi Galileo (eppur si muove) enostavno ne drži.
tečnež
24. 09. 2022 13.06
Talent212
28. 09. 2018 19.42
Kakšna razlika med nami in Japonci. Japonci pridno raziskujejo vesolje, Slovenci pa razlagajo da so znanstveni napredki nategi.
29. 09. 2018 08.29
Ne vsi Slovenci, samo tisti z osnovno ali nedokončano osnovno šolo.
sosed5
28. 09. 2018 18.32
Ja kaj bo pa mati cerkev na to rekla, to ste pozabli. Bog se ni rekel zadnje, in zemlja ni okrogla, in skeptiki bodo vedno, in in ...
29. 09. 2018 08.47
Da bi lahko kaj rekel, bi moral obstajati. Upam, da ga ni, saj je tako nesposoben, da ga ne bi upal niti poslati po cigarete.
Bofur
28. 09. 2018 17.56
Kup gramoza, z majhnimi in malo večjimi prodniki, ... zgleda ravno obratno zelo zemeljsko. Kot da bi tega popotnika/potepuha poslali raziskovati izsušeno rečno strugo.
28. 09. 2018 17.18
Spet prodaja buč za kumarce, narod to kupuje kot pečene piščance,.a veste koliko je 300.000.000 km? To je samo 3.1 krat dlje kot pravijo, da je naše sonce. Pravijo, da foton potuje do zemlje skoraj 8 minut, predstavljajte si koliko pa potrebuje radijski signal do sonca to pomnožite krat 3 in sedaj upravljajte z roverjem na -250 stopinj C. Vprašanje za nerde? Če bi sonce za sekundo mrknilo, bi imeli za 18 minut popolne teme in mraz, ki bi se spustil na -200 stopinj C. Pa še nekaj, radioamaterji znamo, da za pošiljanje signala ta konzerva potrebuje usmerjeno anteno, kako ta konzerva najde Zemljo v prostranstvu vesolja in stalno popravlja usmerjenost? Buče. Katero otok uporabljajo Japonci za poskuse? Za Amerikance znamo, da je to Devon islads Canada.
Supervillain
28. 09. 2018 18.00
Rabiš strokovno pomoč zdaj si ti bolj pameten kot Japonci in Američani.
xxdrgregoryhouse
28. 09. 2018 18.18
Sonce je oddaljeno približno 150.000.000 kilometrov ..
Bofur
28. 09. 2018 19.52
čeprav se imam sam za levičarja, je izvajanje antilevičarja zelo zanimivo in poučno. Dejansko se postavlja utemeljeni dvom. Temperatura na asteroidu je enaka bržkone temperaturi vesolja, ki je torej absolutna ničla, kar je zelo mrzlo in dejansko takega mraza na naši Zemlji ni nikjer - najnižja izmerjena temperatura je bila -88 stopinj Celzija -, in niti ne vemo, kako se stroji, računalniki na takšne temperature sploh odzivajo. Bržkone so vsi gumijasti deli precej neuporabni v takem mrazu, prav tako se plastika v mrazu lomi, kako je z vezji, čipi, baterijami, akumulatorji ... Doma, ko sem še živel v bloku, se spomnim, da smo imeli enega radioamaterja in ta je na blok postavil gromozansko anteno, da se je lahko pogovarjal in zbiral tiste radioamaterske kartice s Čilenci in Južnoafričani :))) Ta mini pločevinka pa ima super mini anteno, preko katere takoj dobi radijsko zvezo z Zemljo :))) dobra. Bravo antilevičar dobiš moj PLUS !!!
SLOVENEC
28. 09. 2018 20.12
Z lahkoto se doseže na zemlji temperatura -230 stopinj. Mimogrede. Elektromagnetni signali se širijo po vesolju neovirano. Itd.
29. 09. 2018 08.50
Dajte preberite kakšno knjigo in ne razširjate vašega nerazumevanja po spletu. Z vašim neznanjem bi padli trije osnovnošolci.
29. 09. 2018 09.14
Robotka vzpostavljata zvezo preko matične ladje v orbiti okoli asteroida. Bolj kot antena na tem plovilu je pomembna antena s premerom 64 m, del japonskega omrežja za globoko vesolje v kraju Usuda. Temperatura na asteroidu je podobna kot zunaj potniškega letala na višini 9000 m. Verjamete, da letala to vzdržijo, se ne lomijo, ne poka guma na oknih, ....
29. 09. 2018 10.48
Da se popravljam, računal sem butaste ameriške milje,.samo 2x je faktor, hvala house za popravek,.:)
29. 09. 2018 11.03
Mi imamo srečo na zemlji, ker za to uporabljamo odboj signala z ionosfere (60-650 km). Uporabljamo tudi odboj od lune (čeprav sem sam skeptik glede tega),.Da res je, potrebna usmerjena jagi antena in do 100w
WhatDoYouCare
29. 09. 2018 20.52
Vedno bolj sem odločen da se ne vračam več na ta podpovprečni portal. IQ nekaterih komentatorje tukaj je pod ničlo. Najnižja temperature izmerjena -88 stopinj? S tekočim dušikom lahko doma povzročiš -210 stopinj celzija z nekaterimi drugimi kemijskimi spojinami pa še nižjo temperaturo.
01. 10. 2018 11.19
Vsekakor je mislil, na izmerjeno temperaturo v naravnem okolju na Zemlji. Naša uradna znanost nam trdi, da v vesolju, torej prostoru, kjer bi po njihovo moral obstajat vakum (da vakum je prostor in da obstaja mora biti zaprt, ravno tako kot naš atmosferski prostor). Po zakonih o termodinamiki in dinamiki fluidov, plinov vedno prihaja do izravnave pritiskov, kajne? (razlika med pritiskom na zemlji je 1 bar-760 Tor do minus 10 na 20-to-0 Tor v takoimenovanem vesoljnem vakumu). Morda info o temperaturi v vesolju "Obviously in space the closer we get to the sun the hotter we will get but in the shade it will always still appear to be approx -180 degrees Celsius . For instance the sunlit surface of Mercury, which has virtually zero atmosphere, can reach 430 degrees Celsius but the night side surface temperature is -170 degrees Celsius and mercury is very close to the sun" . Dragi moji inžinirji, prosim razložite ljudem kaj se dogaja z materiali katere pogosto izpostavljamo temperaturnim razlikam, pod predpostavko, da jim je nekako uspelo v vesolje umestiti kovinsko zadevo. (ob upoštevanju, da so prej rešili vse tehnične težave, recimo, hitrost ločitve od zemlje, trenje, termosfera, radijacija, meteoriti,..)
Voyager3000
28. 09. 2018 17.13
Sedaj bomo pa res dobili odgovor o nastanku vesolja. To nam pripada, saj po vesoljski uri obstajamo celo sekundo. Zato pa so pri nas mušice enodnevnice rako razvite....
29. 09. 2018 09.15
Problem v njihovem življenju je samo, če imajo slab dan.
mastaflash
28. 09. 2018 17.00
JohannDoe
28. 09. 2018 16.36
Ne potrebujemo znanosti, če imamo google.
TargetHacker
28. 09. 2018 16.16
Zelo sposobni Japonci.
detect
28. 09. 2018 16.11
jaz vem ,pa vam ne povem.
Samo?lovek
28. 09. 2018 15.58
haha :) Joj joj buče. 70% znanstvenih zadev je nateg, s katerim se upraviči sredstva.
g.noj
28. 09. 2018 16.00
zato pa živimo na drevesih in v jamah, kajne?
29. 09. 2018 08.55
A vam ni nerodno? Za vas je verjetno nateg tudi to, da ima trikotnik tri vogale in da letala letijo, čeprav so težja od zraka.
scipio