Tujina

Obupani oče že tri dni v mrazu vztraja na žerjavu, ker sina ni videl že dve leti

Pariz, 17. 02. 2013 18.06 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Dve leti po tem, ko je izgubil skrbništvo nad sinom, se je Francoz odločil, da bo na svojo stisko opozoril z nenavadno akcijo. Zavzel je ladjedelniški žerjav, na katerem vztraja že tri dni.

Francoz na žerjavu - 2
Francoz na žerjavu - 2 FOTO: Reuters
Tri dni že Francoz Serge Charnay vztraja na 40 metrov visokem ladjedelniškem žerjavu v pristanišču Nantes.
43-letnik kljub zimskim temperaturam žerjava ne želi zapustiti, tako pa protestira proti odločitvi sodišča – mineva namreč dve leti, odkar je izgubil skrbništvo nad sinom. “Benoit, dve leti brez očeta," je zapisal na transparent in ga obesil na velik rumen žerjav.

Charnay je ostal brez skrbništva in pravice, da sina obiskuje, potem ko so ga obtožili, da ga je ugrabil, ko ga je odpeljal na mesec dni dolge počitnice. Kljub številnim pritožbam pa mu sodišča v dveh letih ni uspelo prepričati, da bi mu spet dovolili obiske.

Francoz na žerjavu - 1
Francoz na žerjavu - 1 FOTO: Reuters

K Charnayju so oblasti poslale posebnega pogajalca, ki naj bi ga prepričal, da obstajajo druge poti za dosego cilja, a je zavrnil možnost, da zapusti žerjav, čeprav so mu zagotovili, da bo sodišče o njegovi zahtevi spet odločalo že marca.

Pozneje je po njegovem zgledu drug žerjav zavzel še njegov znanec, ki prav tako bije sodno bitko za skrbništvo nad svojima otrokoma. "Protestira v podporo vsem očetom, ki bi želeli skrbeti za svoje otroke, pa jim je to onemogočeno," je povedala njegova mati.

Podporniki obeh očetov so za 20. februar napovedali protestni shod.

Francoz na žerjavu - 4
Francoz na žerjavu - 4 FOTO: Reuters
  • Scheppach Visokotlačni čistilnik HCE2600
  • Proklima Talni ventilator
  • Intex Montažni bazen Chevron Prism Frame
  • Zložljiv piknik voziček itStime
  • Sunfun Jakarta Gazebo paviljon Jakarta II
  • Sup Ruby
  • Kingstone Okrogli žar Bullet 57
  • Vrtni ležalnik Marissa
  • Sunfun Viseči senčnik Toskana
  • Voltomat Mobilna klimatska naprava Wi-Fi
KOMENTARJI (73)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Jimi1
18. 02. 2013 11.22
+9
Od kje femofašistična pravica sodstva, da očetom jemlje pravico do vzgoje svojih otrok, oz pravice do tega, da se sploh srečujejo s svojimi otroci, za katere jim nemilostno trgajo in rubijo elimente....
User944092
18. 02. 2013 11.00
-1
Ženske so pokvarjene, to vsi vemo. Le moški lahko otroka vzgoji v odraslo osebo! Od 5 leta starosti naprej ženske nima nič več pri otroku ampak le OČE! Tega naše pametne ženskice ne vedo!
mobubi
18. 02. 2013 06.07
-6
Ponavadi imajo res mame prednost pri skrbništvu, ampak če vse nekako funkcionira, ima oče urejene stike z otroki. Če pa sodišče te prepove, verjamem, da obstaja kak tehten razlog in da je bil v tem primeru mesec dni dopusta malo sumljivo izpeljan... ponavadi težimo, da pristojne institucije ne ukrepajo dovolj hitro in pravilno v raznih primerih nasilja, ko pa nekaj ukrenejo, potem pa se nam smili tisti, ki je vse zakuhal ....
pe?navodo
18. 02. 2013 06.54
+5
Pa saj še niti kriminalci ne smejo imet 100 % prepovedi. V takih primerih so socialne delavke zdraven za uro ali dve. Tu je pa primer ko starš ne vidi otroka niti v tem primeru in država ne omogoči stika v prisotnosti socialne delavke. Pa nedolgo tega smo imeli primer ko Oče ni dovolil stika otroka z materjo. In ko sem se edini ali redek potegnil za mater in stik z otrokom, so pluvali po meni, da kakšne so. Vsak otrok mora imet stik z staršem , tudi če je starš kriminalec in v zaporu !!
User901368
18. 02. 2013 09.31
+1
S tem, da imajo otroci stike z obema, se absolutno strinjam. Ve se, kakšne posledice nosi otrok zaradi odsotnih staršev - tudi tistih, ki so le čustveno odsotni. Otroku je težko soočati se z "nesprejemljivostjo" staršev (z lastnostmi, ki si jih starši med seboj očitajo, saj so otroci obeh in je morda napadena lastnost, ki jo imajo sami, kar pomeni, da so oni nesprejemljivi in nevredni ljubezni). O prekinitvi stikov se po mojem mnenju lahko odloča le otrok (poznam primere, ko so otroci komaj čakali, da so bili stari dovolj, da so morali začeti upoštevati njihovo mnenje, ko so komaj čakali, da bodo polnoletni, da so z enim od staršev prekinili vse stike). Osebno menim, da so stiki dobri tudi v primeru, da je v odnosu prihajalo do zlorab, pod pogojem, da so ti stiki nadzorovani in po možnosti - dokler ne nastopi rehabilitacija - v obliki družinske ali kakšne druge terapije. Glede skrbništva pa sem načelnega mnenja, da je za vse najboljše deljeno skrbništvo - seveda ob predpogoju, da se s tem vsi strinjajo in da ni okoliščin (npr. osebnostnih motenj), ki bi narekovale drugačno odločitev.
Sodnik_Kriv
17. 02. 2013 23.28
+11
Žalostno kak zakon imamo povsod Mama dobi skrbništvo neglede na okoliščine no ne vedno ampak 80% pa res! večino primera proti volji otroka ampak tu nemoreš nič! in če lahko kaj dosežeš v današnjih časih je le na tak način!
User901368
17. 02. 2013 23.06
+5
Po prebranih komentarjih pod to novico sem se odločila, da je še kako na mestu prekopirati komentar, ki sem ga napisala pod novico o posilstvu. Upam, da bo vsem jasno zakaj: Če bi se resnično lahko pohvalili, da smo kot človeštvo dosegli neko stopnjo civilizacije, potem bi imeli nično strpnost do vsakršne oblike zlorabe, življenje in sreča vsakega bi nam bili sveti in nedotakljivi in drug drugega bi podpirali pri udejanjanju potenciala. Na podlagi lastnih izkušenj dobro vem, kaj naredi zloraba, še posebej tista nasilna, s strani tistih, ki bi te morali najbolj varovati in ljubiti, še posebej v rosnih letih. Žalostno je, da je oseb, ki jim je bilo ukradeno otroštvo ali pa tako načeta osebna, telesna, čustvena, psihična, spolna integriteta, ogromno. Ne le v Indiji, povsod, tudi na slovenski grudi. Prav ob spremljanju komentarjev ljudi na določene teme pa vidim, da so določeni predsodki, ki lahko v določenih okoliščinah nekomu drugemu povzročijo bolečine, povsod, tudi med nami. Včasih me preseneti, kako določeni komentatorji, ki so zmožni velikega uvida, ko komentirajo politične in družbene razmere, zapišejo nekaj, iz česar veje sovraštvo do npr. žensk. Takšno sovraštvo, ki mi je znano iz mojih izkušenj. In potem me še bolj spreleti srh, ko vidim, kakšno podporo imajo velikokrat takšne izjave. Takrat se vsakokrat ponovno zavem, kako daleč smo še od sveta, ki si ga vsi zaslužimo. V zvezi s to zgodbo pa samo tole: 1. Lepo bi bilo, če bi imel vsak otrok ljubeče, zdrave starše (z urejenim podstrešjem, kot se reče). 2. Žal velikokrat ni tako. Žal velja, da je treba narediti izpit, da voziš kolo, motor, avtomobil, ... Otroka pa ima lahko vsak, pa čeprav ni zmožen resnične odgovornosti niti zase. 3. Ni pa na mestu, da se sedaj moške (v nekaterih komentarjih) kaže kot žrtve. Pa kako naj poskrbijo za predporočno pogodbo, ker gre ženskam samo za denar in imetje. Ni na mestu, ker enako lahko rečem v obratni smeri. Poznam številne primere, s katerimi lahko argumentirano vse podkrepim. 4. V dobro vseh bi bilo v vsakem primeru idealno, če bi se odločili za družino, ker si tega resnično želimo in ne ker se pač zapletemo. Idealno bi bilo, da vsi delamo na tem, da smo čim bolj ozaveščene, zadovoljne in ljubeče osebe. In da, če se vendarle zgodba izpoje, odidemo narazen kot ljudje, ki so si vendarle delili največjo intimo, ki so si vendarle v nekem trenutku bili pomembni in ki bi še vedno morali ostati drug drugemu pomembni, saj so združeni v starševstvu. Starševstvo pa ni nekaj, kar pride in gre. Lahko mine ljubezen, pomembno pa je, da vendarle ostane spoštovanje, za vse, še posebej pa za otroke.
pe?navodo
17. 02. 2013 23.18
+0
Ne gre se da se gdo ne strinja z tabo. Glede nečesa pa se ne strinjam. Še kako je potrebno osveščat tudi možke in na mestu bi bilo da bi pozvala ženske če že ločiš po spolu naj ne delajo predporočnih pogodb v svojo korist. In ker se gre za osveščenost sem to napisal in za tem stojim. Ni se pa treba strinjat z mano, situacija pa kaže na to da imam še kako prav in da bi bila marsikatera stvar nujna SPLOH ZAVOLJO OTROK !!!! Otrok katerim enkrat en partner omejuje stike drugič drug. Ne uporabljam spola, ker je to nesmiselno ampak izključno enega od partnerjev. SPLOH ZAVOLJO OTROK !
User901368
17. 02. 2013 23.29
-2
Predporočna pogodba je namenjena zaščiti in dogovoru obeh partnerjev. Marsikdaj je bila izigrana ženska, poznam primere, zato menim, da ni dobro tukaj moških svariti pred groznimi ženskami, pa tudi obratno ne. Morda se predporočna pogodba ne zdi romantična, morda ko gre za zvezo globoko etičnih oseb, lahko zaupaš, da je dovolj ustni dogovor, vsekakor pa je dobro, da se o vsem dogovoriš. Pri tem resnično mislim vse. S partnerjem imava tako urejeno. Ne v obliki pisne pogodbe, ker si zaupava, zapisani imava pa oporoki, ki vsebujeta tudi določbe o otroku. Med drugim sva se večkrat odločala, komu bi zaupala vzgojo otroka, če bi življenje izgubila oba. Zdaj je otrok dovolj velik, da nama je pomagal pri odločitvi. Morda se komu to zdi morbidno, a nam je laže, da smo se dogovorili za rešitev najslabšega možnega scenarija.
pe?navodo
18. 02. 2013 06.50
+2
No vidiš, tu pa že poveš kakšen imata dogovor in prav je tako. Si pa ena redkih ki bi se tega morebiti držala, ker se večina tega ne drži in so nagajanja velika. Naj se osebno tožita kolikor se hočeta vendar ne na račun otrok. Če pa se bivša partnerja tožarita je pa jasno da se tu izkoriščajo otroci in da vsi dogovori odpadejo iz časa zaljubljenosti. Tako da , po moje je potrebno osveščati tudi možke, in ženske oboje da se prej zavedajo posledic in okvirno vse prej dogovorijo. Tako se da tudi marsikaj preprečit.
User901368
18. 02. 2013 09.10
+3
Jaz pa lahko rečem, da je moj partner eden redkih moških, za katerega si drznem trditi, da bi spoštoval takšen dogovor. Že zato mu zaupam, je pa res, da zaupanje temelji na tem, da se drugemu popolnoma odpreš, da je tvoj najboljši prijatelj, da o tebi ve tudi najtemnejše skrivnosti. To je temelj trdnega odnosa. Res pa je, da takšnih zvez ni veliko.
User993251
17. 02. 2013 21.42
+38
Pošten, dober oče mora imeti stike s svojimi otroki, ker vsi otroci potrebujejo očeta, sploh sinovi in ni prav, da nekatere matere manipulirajo pri tem. Torej normalnemu in skrbnemu očetu pripadajo stiki, ne glede na to, kaj si o tem misli mati. Podpiram take borce. Vendar pa poznam veliko očetov, ki jim je prav figo mar za svoje otroke. Moj partner še zdaj trpi, ker ni bil nikoli prav del očetovega življenja. Oče jo je popihal z drugo, ni plačeval alimentov, fant ga je videl 3x na leto, pa še takrat je bilo to izsiljeno. Mi je pa ena 12-letna pred nedavnim pripovedovala, kako mora ob vikendih spat na tleh spalnice poleg očeta in njegove nove. Več krat jo, namesto da bil z otrokom preživel kvaliteten čas, dostavi babici, on in njegova nova, pa hodita po lokalih, na razne izlete, potovanja…..To tudi ni prav
tomi.passion@gmail.com
17. 02. 2013 21.44
+20
Helebarda, drži, se najdejo tudi takšni bedaki. A velika večina moških je odličnih očetov, ženske pa to zelo težko priznajo. Žalostno je to, da je moški že apriori postavljen v vlogo negativca, ženska pa v vlogo žrtve. Že dolgo ni več tako.
pe?navodo
17. 02. 2013 21.50
+9
Ja se absolutno strinjam. Meni so nerazumljive take stvari. Me pa moti ker je vseeno ali nekaj dela možki ali ženska, da se to vedno pove gdo to je. Bolj bi bilo pravilno, ker to delajo oboji da se reče eden od partnerjev, ker tista ženska NI NIČ BOLŠA OD MOŽKEGA ko vidi kako dela s svojo hčerjo. In se ve da se ji gre samo za sebe , ne dojema pa da je sedaj v vlogi MAČEHE. Torej če mene vprašaš, jaz z tako žensko ne bi mogel nikoli bit ker je poden od podna. Oba z možkim. Zato je bolj primerno in točno če se pove EDEN OD PARTNERJEV z novim partnerjem.
pe?navodo
17. 02. 2013 21.36
+12
V Sloveniji bi nujno potrebovali PRAVNO SVETOVANJE, kjer bi tako možkim kot ženskam BREZPLAČNO PRAVNIKI svetovali in pokazali postopke ter različno sodno prakso v primerih stalne ali deljene dodelitve otrok. Tako pa ločenci ne dobijo nobene pravne podpore, NOBEDEN in se dogajajo take zadeve kot je primer zgoraj. Pravno svetovanje bi moralo biti zastonj in tajkoj dosegljivo ZA MATER ALI OČETA ! Takop bi lahko spoznali dejansko kako se TAKOJ IN UČINKOVITO BORIT ZA PRAVICO VZGAJAT OTROKA. Ampak to ni v interesu CSDja ne večino sodišč, zato pa je stanje na tem področju katastrofalno !!
pe?navodo
17. 02. 2013 21.38
+8
To pravno svetovanje bi moralo biti omogočeno že pred ločitvijo, verjetno bi rešilo tudi marsikatero družino.
Northwest
17. 02. 2013 20.53
+42
Ubogi otroci,samo to.Zenske nikoli ne pomislijo na otroka ampak na denarnico in kaj ji bosta locitev in prezivnina prinesla.Zal. Sedaj pa poglejte minusov.
pe?navodo
17. 02. 2013 21.01
+15
Pa še kaj bodo od sodišča iztožile, kar mislijo da jim pripada. Mislijo da smo v Ameriki, da jim kar vse do polovice avtomatsko pripada. Potem si dobijo pa še kakšnega genija, ki tudi pravi da ji vse do polovice pripada, čeprav ni vlagala nič ali bore malo. Taki se potem itak najdejo.
pe?navodo
17. 02. 2013 21.04
+25
Je moja bivša meni rekla z novim genijem, da ji pripada polovica hiše, čeprav ni dala niti € in se je vselila direkt v novo hišo in sem prijel ključe in jima rekel da jim TAKOJ DAM KLJUČE IN CELO HIŠO , če ji sodišče določi da je pol hiše njeno. Dobro da so še drugi pametni in so ji odsvetovali da gre na sodišče iskat nekaj kar ji ni nikoli pripadalo.
User958569
17. 02. 2013 21.07
-25
??? ti pa si verjetno ena nedolžna žrtev ločitve! revček!
User31438
17. 02. 2013 21.19
-15
Če bi bil ti tako dober mož in oče, potem ona nebi bila nikoli bivša partnerica. In nehaj se smiliti sam sebi. Če imaš prav, potem to dokaži po uradni poti, če ne pa daj mir.
pe?navodo
17. 02. 2013 21.19
+26
Kakor se vzame. Sigurno sem bil vedno proti kurbariji in lažeh. kar se tega tiče sem nedolžen. Nisem pa bil popolen. dejstvo je da te mlade ženske niso pripravljene nič potrpet , tudi če moža ni cele dneve doma zaradi službe ne pijančevanja ! In potem se smilijo LEPE same sebi in poslušajo druge kako se jim dela krivica. Ampak ne posplošujem, tudi možki so taki, niso ženske nobene izjeme. Odvisno od primera.
pe?navodo
17. 02. 2013 21.22
+17
Jaz pišem da osveščam mlade mpžke , naj ne bodo naivni !! Pa to ti delaj namesto mene, ne pa da me kritiziraš. Najlažje je kritizirat. meni ni potrebno nič nikomur dokazovat, jaz sem samostojen. Sploh pa ne bivši. Manj jo slišim rajši jo mam hahaha. Pa zaradi otrok je nujno imet kontakt, samo čim mnaj haha.
User958569
17. 02. 2013 21.35
-19
pe?navodo
17. 02. 2013 21.54
+4
Bolano je tvoje razmišljanje BREZ ARGUMENTOV. Jaz se borim za osveščanje z argumenti !! Ti pa praviš da je to bolano. Meni je pa bolano to da ti nimaš svojih drugačnih argumentov. Poleg tega se že po minusih lahko vidi ČIGAVA ARGUMENTACIJA O TEH PRIMERIH ZDRŽI VODO. Če si takšen v službi, potem si še zdaleč od profesionalca, pravnih zadev pa itak ne ppoznaš.
Jimi1
18. 02. 2013 11.30
+3
Zadnji primerek, ki sem ga celo par ur gledal je bil takšen, da mi je (dala) takoj vedeti, da si v trenutku, ko bi kaj imela z menoj že lasti pol moje ga premoženja... Zgrožen sem ji zgolj "NO PASSARAN" rekel... Kam je zašla ženska mentaliteta, se sprašujem. Bo kot kaže potrebno iti v tujino pogledati, če je kaj "uporabnega" tam na "trgu"... Tvoje je zgolj ono kar si sam ustvariš, niti na misel mi ne bi prišlo takšno neargumentirano "lastninjenje"...
heinrich
17. 02. 2013 20.38
+13
Sonassonas ti ne ves celo zgodbo jaz sem dobil potem najmlajsega ker ni imela ne sponzorja ne denarja je se pa sla neko duhovnost
User958569
17. 02. 2013 20.40
-13
scar_face
17. 02. 2013 20.45
+16
sona Se strinjam. Zanimivo je, da slovenska sodišča v 90+% ocenijo, da ima le eno plat(materino).
User958569
17. 02. 2013 20.57
-4
SCAR FACE se strinjam s tabo, da sodišča delajo slabo! veš, v 10% bi morali otroke odvezti OBEMA staršema! eni so enostavno bolani
lcapl
17. 02. 2013 20.36
+10
Najbolj zanimiva je izjava ženske ki pove kako je srečna ker dela med samimi moški.To sem večkrat doživel.Če to ni samokritika potem pa res ne vem kaj naj rečem.
User757565
17. 02. 2013 21.15
+8
to sploh ni samokritika. Gre za poseben status, ki ga ženska uživa med samimi moškimi, kot tudi moški, če je med samimi ženskami...
lcapl
17. 02. 2013 21.39
+12
Vedel sem da bo nekdo cilja na to ampak mislim da tako kot moški udari z pestjo, toliko bolj ste ženske strupene na jeziku le da modrice se vidijo,čustvene rane pa na sodišču in policiji ne moreš pokazat.
User757565
17. 02. 2013 23.03
+8
no, tole z jezikom se pa strinjam... Ni pa, da bi se človek bahal - niti s pestmi, niti s strupenim jezikom...
Jimi1
19. 02. 2013 08.26
+1
Delati med samimi ženskami... Sem 2 x tak status imel in kmalu "popenil"... Za znoret !
pe?navodo
17. 02. 2013 20.35
+16
Če bi se še enkrat oženil in vssem možkim priporočam da podpišejo OVERJENO POGODBO, kjer bodo do potankosti razreešili že prej kaj se zgodi v primeru ločitve in otrok, ter kje bodo otroci. Lahko so tudi pol časa pri mami in pol pri očetu. Tudi tako ima sodno urejeno nek znanec. Če vas ima dekle res rada, potem bo podpisala pogodbo in ne dovolite da vam otroka odpelje nekam v Nemčijo ali daleč od vas. Imate več kot 50 % šans da boste obžalovali svojo odločitev, če ne boste vse prej določili. Nikakor pa ne podpisovat , da ste vi nje dolžni neko stanovanje v primeru ločitve, kot so primeri. PREDVSEM DOLOČITE KJE BODO OTROCI ODRAŠČALI , da vam jih ne odpelje in zgubite stik z njimi !
scar_face
17. 02. 2013 20.44
+11
Samo toliko v vednost: sodišče vedno po uradni dolžnosti preveri, če je dogovor v korist otroka. Nič ti ne pomaga nobena notarsko overjena pogodba, če sodišče oceni, da je kršeno načelo največje otrokove koristi.
Hugh_Mungus
17. 02. 2013 20.49
+0
pe?navodo
17. 02. 2013 20.51
+3
Samo toliko v vednost. To je če sodišče oceni, do sodišča mora pa prit, ne pa da CSDji določajo kje bo otrok. In ja tudi takrat lahko sodišča vidijo da je čist vse v redu pri očetu in celo malo manj v redu pri materi. TAKO DA MLADI MOŽKI, PAMET V GLAVO IN VSE PREJ PODPIŠITE IN SE DOGOVORITE !! Če vas ima dekle rada bo sprejela, če pa se izmika, potem pa itak že veste da ste svetlobna leta daleč po razmišljanju.
User958569
17. 02. 2013 21.02
-9
Uros Bukovec prva je odgovornost do izbire partnerja! partnerstvo je postalo kar nekaj, pač sedaj smo, potem nič več... halo? potem pa še predpogodbe o ločitvi? pa dej nehi no!
scar_face
17. 02. 2013 21.04
+16
Tudi pri sporazumni razvezi, sodišče mora preveriti, če je poskrbljeno za varstvo in preživljanje otrok. Tako, da do sodišča vsakem primeru pride. Je pa res, da sodišče pridobi o tem mnenje CSD-ja. CSD-ji pa so kot vemo sami sebi namen oz. obstajajo zato, da lahko zaposleni(bodimo realni: velika večina je žensk) tam dobivajo plačo za delo, ki ga sploh ne opravijo.
pe?navodo
17. 02. 2013 21.12
+8
Kaj halo. Ženske so če še ne veš začele z ženitvenimi predpogodbami v Sloveniji in ne možki !!! Kaj ne veš tega ? In odgovor je edini logičen čeprav težak. dejstvo je da je ogromno ločitev in da lahko otroka odpelje na drug konec sveta da ga več ne vidiš. IN VSAK PAMETEN SE BO ZAMISLIL ZARADI TEGA DEJSTVA !! Ne govorim o materialnih stvareh,ampak o otrocih. Potem pa se lahko tudi loči, vendar otroka ne more odpeljat bilokam po svetu. Moja bivša mi je z njenim GROZILA OD ZAČETKA DA JE MOŽNOST DA GRESTA V KANADO, KJER JE ON ODRAŠČAL. In bi še šla , če ne bi bil sam ločenec in imel otroka od prej v Sloveniji. Drugače bi mi otroke odpeljala v kanado, potem se pa slikaj.
User958569
17. 02. 2013 21.15
-10
Uros Bukovec poln si jeze! počasi boš moral preboleti in obrniti novo stran v svojem življenju! tak negativizem do žensk ti ne bo prinesel nič!
lcapl
17. 02. 2013 21.23
+10
Poskušam razumet vaše travme, ampak otrok se ne da razpolovit.CSD je navaden birokratski aparat, ki nima pojma kaj se v družini resnično dogaja.Resnično pa obstaja 96 % žensk na tem svetu ki sem jih na srečo zgrešil,vsaj glede na izkušnje mojih kolegov.Pa so nekateri tipi pred katerimi se lahko skrijem.
pe?navodo
17. 02. 2013 21.29
+5
Jaz sem že leta nazaj obrnil drugo plat, zdaj pa osveščam tudi druge. več informacij o različnih primerih bodo imeli PREDVSEM SODIŠČ, kako urejajo odnose za otroke, bolše bo in srečnejše se bodo primeri končali. ZAKAJ PA TI TEGA NE POČENJAŠ ?
User958569
17. 02. 2013 21.37
-3
pe?navodo
17. 02. 2013 21.41
+6
In nisem NIČ JEZEN, SEM ČISTO MIREN. To dokazujem vsakodnevno že leta in se imam sploh za enega najsrečnejših Slovencev !! Kar itak vsi vedo ki me poznajo. Zato pa lahko osveščam, KER SEM SVOBODEN.
pe?navodo
17. 02. 2013 22.04
+3
ti še prvega nisi obrnil hahaha, pa bi meni rad govoril da naj jaz obrnem drugega hahaha. Joj veš koliko sem pred tabo. Lahko mi verjameš da tudi teoretično več ne bom v taki situaciji. In obrnil sem na list OSVEŠČEVANJA IN ARGUMENTACIJE, na različnih področjih ne samo v teh primerih.
Konrad 001
17. 02. 2013 23.58
+1
Skyline Airsoft ; kot vedno te sprašujem, pri koliko intervencijah tvojih si naletel na smrtni izid ?
pe?navodo
17. 02. 2013 20.18
+21
Obstajati bi morale SAMO ČLOVEKOVE PRAVICE, ne pa ženske, otroške, dekličine, kot da človek ni človek, ampak se deli in njegove pravice tudi.
tomi.passion@gmail.com
17. 02. 2013 19.56
+57
OB TEM SE SPRAŠUJEM, ZAKAJ SODOBNA DRUŽBA GOVORI ZGOLJ O NASILJU NAD ŽENSKAMI IN O PRAVICAH ŽENSK? MEDTEM PA SE MOŠKE ODRIVA PRAKTIČNO IZ VSEH PODROČIJ. SPREJEMAJO SE KVOTE V POLITIKI, EU NAMERAVA SPREJETI KVOTE S KATERIMI BO V UPRAVNE ODBORE DRUŽB (PRIVATNIH) UVEDLA OBVEZNO VSAJ 40% ZASTOPANJE ŽENSK, VSAKO LETO IMAMO VEČ ŠTUDIJ O T.I. ŽENSKIH VPRAŠANJIH IN ŠE IN ŠE. MEDTEM PA NE OBSTAJA ENA RESNA ŠTUDIJA O NASILJU ŽENSKA NAD MOŠKIMI. O TEM SE NE SME GOVORITI, TO JE ŠE VEDNO PREDMET POSMEHA. ŠE VEČ. DRUŽBA VSAKO LETO UVAJA NOVE IN NOVE ŽENSKE "PRAZNIKE". ČE POGLEDATE NA SPLETNO STRAN ZN, BOSTE VIDELI, DA JE KAR 6 DNI V LETU POSVEČENIH ŽENSKAM. A TO ŠE NI KONEC. ZN SO 17.OKTOBER SEDAJ POSVETILI ŠE DEJKICAM. DOBILI SMO MEDNARODNI DAN DEKLIC, A NE TUDI DEČKOV. TOREJ SE MOŠKE DISKRIMINIRA ŽE V OTROŠTVU. TO, DA NPR. V SLOVENIJI KAR V 94% PRIMEROV OTROK PRIPADA MATERI, VEČINA OČETOV PA MORA BITI KRVAVO BITKO, DA JIH SPLOH VIDI, TO JE NASILJE, A O TEM SE NE SME GOVORITI. IN ŠE IN ŠE JE TEH PRIMEROV. POTEM PA SE ČUDIMO, ZAKAJ SE VSE VEČ MOŠKIM SNAME IN VZAMEJO PRAVICO V SVOJE ROKE. DOVOLJ JE BILO FEMINIZMA IN POTUHE FEMINISTKAM.
User958569
17. 02. 2013 20.01
-64
tomi.passion@gmail.com
17. 02. 2013 20.08
+45
sonassonas732@yahoo.co.uk zdaj si povedala svoje, zdaj pa takoj nazaj za štedilnik, kjer ti je mesto!
scar_face
17. 02. 2013 20.23
+22
Se z vsem strinjam. Dodal bi tudi to, da imajo ženske ugodnejše pogoje pri upokojitvi in višji odmerni odstotek pri računanju pokojninske osnove(poleg tega se jim od polne pokojninske dobe odštejejo meseci skrbi za otroke). Da pa se skoraj vsi otroci dodelijo materam, pa je naravnost diskriminatorno.
User958569
17. 02. 2013 20.43
-29
kraljicavesolja
17. 02. 2013 20.49
-25
Tomi, dej najd si že eno pa si pošteno jajca sprazni, ker to je pa že tu mač. Plačiptička, se dol takim reče.
Hugh_Mungus
17. 02. 2013 20.51
+21
Tomi je lepo spisal, očitno pa gre parim ženskam pravica v nos (-)
User757565
17. 02. 2013 21.24
-21
glej tomi, toliko latentnega sovraštva do žensk (in ženskega spola nasploh, celo deklic), se bere med tvojimi vrsticami... So ti ljubši moški? Saj to ni nič takega, ampak res pa ne rabiš vse te kulise...
User958569
17. 02. 2013 21.36
-16
Ramzess
17. 02. 2013 19.20
+8
"da obstajajo druge poti za dosego cilja" Ne vem v čem je pogajalec tako poseben, itak gre samo frazo kot ameriških FBI agentih na primer, a je očitno še premalo poseben, da drugih poti ni. Proti sistemu se ne da borit, ta boj ne more biti pošten, ...najslabše pa je, in hkrati najbolj boleče je, da čas teče, kar je izgubljeno, pa ni mogoče več vrniti. "čeprav so mu zagotovili, da bo sodišče o njegovi zahtevi spet odločalo že marca" Že, a v tem ni npobenega jamstva. Otroci med tem odraščajo, in se ločujejo do staršev, česa oblasti in sistem ne bo nikoli razumel, da poti nazaj ni več. Ko je prepozno je prepozno, dejstvo je da na neki točki, zaradi tega vsak odneha.
Ramzess
17. 02. 2013 19.22
+8
Da o pravicah otrok ne govorimo, pred 18 oz. 21 letom starosti, ko postanejo polnoletni, ko si jih lahko jemljejo sami, so žal samo na papirju, ...saj sami pač nimajo vpliva na to. Šele takrat lahko, ne da bi jih kdo oviral navežejo stik oz. obiščejo izgubljenega starša.
Siro?e
17. 02. 2013 18.58
+21
Jaz sem pa babi vzel deco...pa naj gre zdaj ona na žerjav...
maktub
17. 02. 2013 19.39
-20
Ne,nisi jih vzel mami,ampak si jim vzel otroštvo,sploh pa s tako pametjo,ki se kaže v tvojih par besedah!
tomi.passion@gmail.com
17. 02. 2013 19.52
+10
MAKTUB, TEGA VERJETNO NE BI NAPISALA, ČE BI TO REKLA ŽENSKA. FEMINISTKA TRAPASTA.
Siro?e
17. 02. 2013 20.38
+11
matkub, pojma nimaš...srečna sta da je tako...
User697933
17. 02. 2013 18.52
+57
Sej pri nas je enako. Mame so res mame, a če pogledam svojo zgodbo, se mi zdi, da je edina stvar katero moja bivša želi doseči, je prizadeti mene. Pri tem pa ne vidi trpljenje najinega otroka. A socialna in sodišče so itak samo proforma institucije, ki delujejo same sebi v prid in ko pride do situacije, se ogradijo, da ni bilo znakov za drugačno odločitev. HALO, gospe, da koliko je meni znano v teh situacijah ste prisotne samo ženske, malo poglejte ceste in družbo. Samo brezdelje, droga, alkohol in apatija.
User958569
17. 02. 2013 20.00
-30
glede na ton, s katerim si to napisal imaš tudi ti velikooo masla na glavi...
User958569
17. 02. 2013 20.43
-15
heinrich
17. 02. 2013 18.41
+50
V Domzalah so na socialni same locenke zato fotri nimamo sans to povem iz prve roke sedaj so pri meni 24 let 28 let 30 let pa ne gredo od doma lp flak 88
User958569
17. 02. 2013 19.59
-34
glej če bi imel korekten odnos so bivše partnerke, potem niti CSD ne bi rabil...
pe?navodo
17. 02. 2013 20.31
+13
Kje pa ti živiš ? Kaj misliš da so ženske vse svetnice. Pozabi. Dokler bomo ločevali da so samo možki barabe, ženske so pa svetnice NE BO NA TEM PODROČJU NAPREDKA. Danes so ženske zafrustrirane, samovšečne, lažnjive, nič drugače ni sicer z možkimi oboji pa imajo izjeme. Potem pa delajo neumnosti in hočejo zlo delat bivšemu partnerju. Še potem ne dojemajo da je konec ko same naredijo konec, ampak se bitka ter škodoželnost nadaljuje na drugih področjih tudi sodišču, kot je popularno danes. Jaz sem dal to vse čez in moram priznat da ne bi hotel več bit v taki vlogi še enkrat. In se bojim za svoje hčerke , ker že vidim kako razmišljajo in z takim razmišljanjem bodo naredile znova škodo svoji bopdoči familiji, pa upam da se motim, ampak dejstva so taka.
User958569
17. 02. 2013 20.44
-8
glej delal sem v varni hiši... nori so tako moški kot ženske, sam moških je bistveno več norih!
pe?navodo
17. 02. 2013 20.57
+5
Zato pa pravim da ne posplošuj. Možki so bolj nori se strinjam , tudi na fizični ravni dokazat da so gospodarji. Veliko več primerov pa ne gre v varne hiše , sploh pa možki ne. Opozarjat treba tudi na primere ko ženske zlorabljajo možke kar ni nič nenavadnega. O nasprotnih zlorabah itah vsi govorijo.