Film/TV

Neverjetno, kaj ta fant počne na rolki!

Ljubljana, 17. 10. 2016 09.07 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
Miha Kranjc
Komentarji
0

Neverjetno je, da je Timotej Lampe Ignjić dosegel, kar je dosegel. Glede na razmere v naših skejt parkih bi rolkanje pri nas morala biti zgolj subkultura. A on je iz discipline naredil odličen posel. Postal je eden od peščice slovenskih profesionalnih skejtarjev.

Skejtajo, trenirajo, skačejo, flipajo, izvjajajo vse mogoče trike. Večnima na mestnih trgih in ulicah, tam, kjer so stopnice in skejtom primerne naravne ovire. Tako nekako lahko zaokrožimo slovensko sceno, ki trenutno premore 2 profesionalca oziroma profesionalna skejterja. Eden izmed njiju je Timotej Lampe Ignjić. 24-letnik iz Ljubljane, ki v svetovnem pokalu ni le statist. "Zdaj se redno uvrščam okoli 15. mesta," pojasni Timotej, dokaj tih in umirjen mladenič, ki pa na leseni deski s 4 kolesci postane pravo nasprotje. Takoj začutiš živahnost in igrivost, triki si sledijo po tekočem traku, deluje, kot bi si skejt zalepil na podplate.

Timotej Lampe
Timotej Lampe FOTO: Timotej Lampe
Kickflip, heelflip, bakcside, frontside ..., jih našteva Timotej, toda preveč jih je, da bi si jih človek zapomnil. Mesto je za čistokrvne skejterje kot igrišče, kaj pa skakalnice? "Če bi radi snemali, moramo v Grosuplje, v Ljubljani trenutno skejt-parka ni," pravi. In gremo na jug. Medtem ko za osnovno šolo v Grosupljem parkiramo,opazimo park. Sestavljajo ga 3 rampe in cev. "Če bi moji sotekmovalci s svetovnega pokala videli, kakšni so pogoji za ta šport pri nas, bi se še smejati začeli," pravi in prične s spoznavanjem ramp. Medtem nam pove, da je vsaj pol leta zdoma, da mora 3 mesece trenirati v Kaliforniji. In rezultati so seveda vidni. Njegova največja želja? "Končno stopiti na oder za zmagovalce v svetovnem pokalu." In še ena je: letos so skejtanje uvrstili med olimpijske športe in kot vse kaže, bo Timotej Lampe Ignjić v Tokiu leta 2020 zastopal slovenske barve.

Passion4Life
Passion4Life FOTO: Passion4Life

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10