Film/TV

Serija o Greti Thunberg: kako je biti globalna ikona v obdobju odraščanja

London, 13. 02. 2020 07.52 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Britanska televizija je napovedala, da bodo ustvarili dokumentarno serijo o mladi okoljski aktivistki Greti Thunberg. Serija bo sledila dekletu na njeni mednarodni akciji osveščanja o okoljskih težavah.

Greta Thunberg
Greta Thunberg FOTO: Profimedia
V britanskih Studiih BBC so napovedali, da bodo ustvarili dokumentarno serijo o mladi okoljski aktivistki Greti Thunberg. V seriji bodo pokazali srečanja med Greto in številnimi znanstveniki, politiki in poslovneži, s katerimi se je pogovarjala o grožnjah globalnega segrevanja. Producent Rob Liddell je dejal, da so podnebne spremembe trenutno najpomembnejša tema za naše življenje, zato jo je pomembno osvetliti v seriji, ki osvetljuje z njo povezana dejstva in znanstvena pričevanja. "Da bomo to lahko napravili v sodelovanju z Greto, je izjemen privilegij, hkrati pa bomo v seriji podali vpogled v to, kako je biti globalna ikona in ena najbolj znanih oseb na planetu," je dodal.
O Greti se veliko govori in ravno to je bil njen namen.

Greta je avgusta 2018 začela šolsko stavko za podnebje in sprožila globalno gibanje Petki za prihodnost. Odtlej je med drugim nagovorila svetovne voditelje, se srečala s papežem Frančiškom, se podala v besedni spopad z ameriškim predsednikom Donaldom Trumpom in navdihnila na milijone ljudi, da so se po vsem svetu zbrali na največjem podnebnem shodu doslej. Revija Time jo je lani razglasila za osebnost leta.

Poleg omenjene serije pa pod okriljem ameriške spletne televizije Hulu nastaja tudi dokumentarec z delovnim naslovom Greta.

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (59)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

dadaljudi
13. 02. 2020 14.40
+7
In kaj je nrdila mmmm nec vozi se z letalom okol in bluzi kak se drugi naj nehajo furat pa dee nehi no. Kr nj delajo bedake te mediji iz vas hah ste sprani
Rožice cvetijo
13. 02. 2020 14.25
-10
Glejte, vsi, ki se delate norca. O njej bodo posneli film, cel svet jo pozna, podnebne spremembe gor ali pa dol, preskrbljena za celo življenje....kaj pa VI? Kdo bi se lahko sedaj delal norca iz koga? Ne biti tako sovražno in fovšljivo razpoloženi. Naredite kaj za širšo družbeno skupnost in bodo tudi o vas pisali, da bodo potem lahko drugi pljuvali tudi po vas!
Min1Gun
13. 02. 2020 14.10
+12
Ikona??? 😂 Dajte no...
hisne
13. 02. 2020 11.42
+6
Največ od tega pa bodo imeli starši od Grete ostalo pa bo tako kot je dosedaj
G8J
13. 02. 2020 11.20
+4
Še malo pa boste to lutko videli v Zokilandu, kjer bo Zoki priredil žur v Stožicah ob njenem sperejemu, cene kart pa bodo navite do nebes. Jasno, naiven folk bo rinil tja, igrali pa jim bodo Koala Voice, Challe Sale in ostali kvazi nakladači
lluckyss
13. 02. 2020 10.42
+12
Še vedno nekateri ne obvladate osnovnega problema.....Kampanja o človeški krivdi za podnebne spremembe ni isto kot skrb za čisto okolje...Ta kampanja koristi le tistim, ki bodo pobirali davke, okolju pa škodi !!.....Odkar je na tapeti naravni plin CO2, se nihče več ne sekira za pravo onesnaževanje z žveplovimi oksidi, plastiko, odplakami itd...
JohannDoe
13. 02. 2020 10.57
-3
Dejstvo pa je le, da se večinoma na temle nivoju gre pri tem zgolj za pobalinski kulturni boj med tistimi, ki so proti ljubiteljem narave, veganom, kolesarjem, ekologom, ljubiteljem živali idr. per se, ter omenjenimi. To je osnovna poanta in motiv. Socialisti, Soroš, Židi, Kučan, hipiji in podobno pridejo prikladno vmes, ko se kdo nasiti jedi pa skuša zabelit juho.
lluckyss
13. 02. 2020 11.06
+10
Pri nas lahko nevladne organizacije plačujejo tudi razni tujci, tudi Sorosova podružnica in preko njih se napajajo tudi mnogi politiki...Zato je pri nas toliko "aktivizma", ki je sicer skregano z zdravo pametjo.....
JohannDoe
13. 02. 2020 11.38
-3
Imamo mi mnoge podružnice in napajalnike. Komaj čakam tako, da me nekdo obrani Grete, Soroša in njegovih selektivnih davkov na industrijo, mojo hišo in vrt pa proda Hrvatu ali Madžaru, mene pa ponudi za vratarja ali hišnika...
JohannDoe
13. 02. 2020 10.35
-2
Glede podpovprečne funkcionalne pismenosti odraslih Slovencev in njihove okrnjene sposobnosti razumevanja, vem, da je težko požret v deželi, v kateri smo vsi doktorji in profesorji, ampak le preverite, je uradno. Ena Greta z Aspergerjem me ne bi sekirala, kar se tega tiče.
einemeister
13. 02. 2020 12.23
+0
Ja res je, ti si tipičen primer funkcionalno nepismenega SDS-ovca, ki jemlje Noro 24 tv za referenco.
einemeister
13. 02. 2020 10.26
+10
Samo na hitro, danes so že usi be da ki zahodni okoljevarstveniki, pa ne ker jim je mar za okolje ampak je tukaj denar, že v Jugi smo imeli v šoli krožek "zelena straža", kjer smo skrbeli za čisto okolje, da so steklenice v zabojniku za steklo, star papir se je ponavadi nabralo in se ga je neslo v kakšno tovarno, kjer so reciklirali star papir, pri tem zaslužil za kakšne sladkarije...... čisto okolje smo poznali bistveno pred sedaj nekimi zahodnimi-zahojenimi demokrati, ki danes igrajo na karte "čisto oklje", ker se je enim sedaj dvignil taspodnj, so uporabili neko greto, ki je pač samo eno nedolžno dekle, ki govori kar ji neki klo ša rji v ozadju servirajo in se slikajo z njo, da nam dajo občutek, kako se moramo obnašati do okolja danes, ker je moderno, ne pa včeraj, kot nam, ki nam je dejansko šlo za čisto okolje. LP
JohannDoe
13. 02. 2020 10.45
-2
Nova24 pravi, da so za katastrofalno stanje našega zraka, ki ga dihamo in zaradi njega in z njim tiho umiramo, krivi komunisti. Tako, da komaj čakam, da Janša prevzame oblast, sprejme stroge okoljske zakone in predpise, ukine komunistična dovoljenja fabrikam in sežigalnicam, uvede visoke kazni in učinkovit nadzor, ter razvali na vse strani te komunistične onesnaževalce...
einemeister
13. 02. 2020 12.21
+3
Uff Noro 24 tv imaš ti za referenco?? Si pa nadpovprečno inteligenten, aha Jovo bo uničil use tiste fabrike, ki jih še ni?? Čudno ravno iz teh komunističnih fabrik se je on napajal, preko Bavčarja-OMW, Volka-MIP, Trošta-HIT......... zanimivo, kajbo veliki komunist naredu.
hisne
13. 02. 2020 10.15
+2
o globalnem segrevanju ozračja se je govorilo že leta 1982 ,ampak mediji naj grejo pogledat za nazaj kdo je bil to zdej pa napihujejo vsako stvar .Že leta 1976 je bila ustanovljena stranka zelenih in že v osnovni šoli tako da so že nekateri ljudje zelo osveščeni o naravi in kako bi jo morali varovati
JohannDoe
13. 02. 2020 09.55
-4
A veste kaka je razlika med levimi in desnimi aktivisti? Prvi med postopanjem pojejo "Naša četica koraka", drugi pa "Tam stoji pa hlevček".
JohannDoe
13. 02. 2020 10.01
-5
Se pravi, obtičali so nekje v prvem letu vrtca oziroma verouka. Vi pa zmerjate neko Greto, ki se vas malo tiče, s tem, da je zaostala in duševni bolnik. Pred nosom se vam pa "dogaja ulica".
lluckyss
13. 02. 2020 09.49
+28
Ni ona kriva, da je neizobražena, naivna in še psihično bolna...Krivi so veliki igralci v ozadju,ki svojim ovcam natikajo zelena očala in vsem nam servirajo drago prazno slamo...Posredno ravno ona povzroča največjo okoljsko škodo s svojimi norijami okrog vpliva človeka na podnebne spremembe.....Tu pač ne moremo storiti ničesar, le enormne davke lahko plačujemo, Sonce pa bo kljub temu sijalo po svoje in tudi Zemlja se bo gibala tako kot se od nekdaj...Bi pa lahko veliko postorili v smeri manjšega onesnaževanja, s plastiko, žveplovimi oksidi, strupenimi odplakami, itd...Lahko bi kaj storili glede "svetovnih pljuč" Amazonije, da nam je v celoti ne skurijo....prepovedali "cracking" itd..Ampak za te bistvene projekte ni ne volje ne denarja, vse porabijo "greteni"...
JohannDoe
13. 02. 2020 09.51
-10
lluckyss
13. 02. 2020 09.53
+13
stromar5
13. 02. 2020 10.05
-2
Se ne strinjam z večino t.i. zelenih politik danes, je pa povezava med koncentracijami toplogrednih plinov in globalno temperaturo znana že nekje 150 let. Zaradi kompleksnosti podnebja pa je težko določiti kakšna točno je ta povezava. Velika večina kredibilne znanosti kaže na 2,5-4,5 °C porasta globalne temperature na podvojitev koncentracije CO2.
JohannDoe
13. 02. 2020 10.06
-5
Se pravi tole: "Čeprav obstajajo podobnosti z avtizmom, imajo ljudje z Aspergerjevim sindromom manj težav pri govorjenju in so pogosto povprečno ali nadpovprečno inteligentni. Ponavadi nimajo pridružene motnje v duševnem razvoju, vendar pa lahko imajo primanjkljaje na posameznih področjih učenja ter pridružene motnje. Ti primanjkljaji so lahko disleksija, dispraksija, motnja pozornosti in hiperaktivnost, epilepsija ….. "
JohannDoe
13. 02. 2020 10.10
-8
Se zavedaš ti, da tole pišeš kot predstavnik skupnosti, za katero je pri odraslih OECD izmerila podpovprečno pismenost in sposobnost razumevanja daljših in zahtevnejših tekstov?
lluckyss
13. 02. 2020 10.15
+4
Ja, štromar, pa ti veš da so znanstveniki v osemdesetih letih prejšnjega stoletja trdili, da nas bo to pahnilo v predčasno ledeno dobo,no potem so se obrnili za 180 stopinj.:))....Še za politične Janeze so takšni obrati nenavadni, za znanstvenike pa je to dokaz da se ravnajo po komandi delodajalca..
JohannDoe
13. 02. 2020 10.21
-4
@lucky Meni se zdi kvečjemu obratno, da če znanstveniki ne prilagajajo svojih tez in ugotovitev vedno novim podatkom in jih spreminjajo, da delujejo po komandi delodajalca oziroma financerja...
lluckyss
13. 02. 2020 10.26
+6
Ja, ampak ni normalno da danes trdiš, da bo človek povzročil ledeno dobo, jutri pa, da nas bo scvrl...
lluckyss
13. 02. 2020 10.29
+4
stromar5 13.02.2020, 10:05:11 ........Kredibilna znanost pravi tudi, da so bile v ordoviciju temperature takšne kot danes, vsebnost CO2 v ozračju pa je bila 12x večja...
stromar5
13. 02. 2020 10.41
+2
@lluckyss Ja, nekateri znanstveniki so res napovedovali ledeno sobo (čeprav je bila to večino propaganda medijev), a velika večina člankov je tudi v tistem času opozarjala na globalno segrevanje. In globalno ohlajanje je bilo po večini pripisano veliko višjim izpustom aerosolov (poglej si samo trend izpustov SO2) in ne toplogrednim plinom, kot navajaš ti.
stromar5
13. 02. 2020 10.44
+0
@lluckyss Govoriš o obdobju pred skoraj 500 milijoni let. O dejanskih razmerah, ki bi vplivale na globalno temperaturo takrat vemo zelo malo. Nimajo samo toplogredni plini vpliv na globalno temperaturo, zato je takšna enodimenzionalna analiza zgrešena.
lluckyss
13. 02. 2020 10.53
+3
Kar vem o tem obdobju vem zaradi tega ker so tako napisali isti znanstveniki, ki jih ti omenjaš v drugačnem kontekstu...Ne moreš biti tako dvoličen, da jih upoštevaš le takrat, ko ti njihove trditve ustrezajo...
stromar5
13. 02. 2020 10.59
+2
Ne razumeš. Nič nisem rekel čez te 'iste' znanstvenike. Verjamem, da so podatki o koncentracijah CO2 in temperaturi dokaj natančni tudi za toliko časa nazaj. Pravim le, da tvoji zaključki slonijo na enodimenzionalni analizi (ki ne upošteva vseh drugih vplivov na globalno temperaturo poleg CO2), ki tudi slučajno ni ustrezna.
lluckyss
13. 02. 2020 11.10
+4
Zapisal si ..."(ki ne upošteva vseh drugih vplivov na globalno temperaturo poleg CO2)"........In to si napisal meni, ki vseskozi navajam dejstva, ki dokazujejo, da so vzroki za podnebne spremembe drugje kot pa v antropološkem CO2..;))
stromar5
13. 02. 2020 11.38
-2
No dajmo za osnovnošolski nivo. Na globalno temperaturo vpliva več dejavnikov, eden izmed njih je koncentracija toplogrednih plinov. Torej je enodimenzijska analiza zgrešena, saj je treba upoštevati vse dejavnike. Kljub temu vemo, da obstaja povezava med koncentracijo CO2 in globalno temperaturo (za kvantizacijo direktnega vpliva rabiš srednješolsko fiziko, za kvantizacijo indirektnih vplivov pa veliko več znanja). Torej, CO2 koncentracija IMA vpliv na globalno temperaturo, a je pri tem treba upoštevati še ostale dejavnike. Zato iz preteklih trendov ni mogoče kvantizirati vpliva CO2 koncentracije, če ne poznaš ostalih dejavnikov. Mislim, da je to jasno vsakemu, ki premore nekaj malega logičnega razmišljanja.
Roadkill
13. 02. 2020 09.48
+5
Samo če smo odkriti to verjetno ni njena akcija, ampak akcija ljudi ki so v ozadju.Ona je bolj simbol tega gibanja.jaz tako vidim.Drugače pa podpiram
09ZarMan10
13. 02. 2020 09.47
+20
Dajte prosim nehat. Vsi, ki so izrabili ime in življenje te mlade osebe, bi morali za to odgovarjati. To dekle je le lik, preko katerega nekateri želijo doseči svoje cilje!
JohannDoe
13. 02. 2020 09.43
-2
Aktivisti so sami lenuhi, je spodaj en napisal. Se ne bi mogel bolj strinjat. Za otroke gre, GOD, prižigalci svečk, pevci božičnih pesmi.... evidentni lenuhi. Med tem, ko eni delajo in služijo denar, drugi na ukaz postopajo in pojejo Tam stoji pa hlevček.
NPC24ur
13. 02. 2020 09.46
+7
Aktivizem je rezerviran za tiste, ki se v zivljenju ne pocutijo pomembne in v veliki meri niso. Pac to je edin nacin, da se pocutijo, da "spreminjajo" svet. To so ponavadi lenuhi, neki FF studenti, ki so aprani z neko ekstremno levo ideologijo. Dejstva so pa pac stranski tir... Ze tolikokrat videno, se apomnete protesta proti Bolsonaru, oz pozarov v Amazonki? Samo poglejte te ljudi, vse jasno.
JohannDoe
13. 02. 2020 09.50
+4
Ne bi rekel, da je rezerviran. Imaš pa deloma prav. Jaz, ko primerjam naše najbolj odmevne aktiviste, recimo one s svečkami in one s kravami, opazim enak infantilizem, zgolj razlika v letih je ogromna.
NPC24ur
13. 02. 2020 09.51
+3
No ja, mogoce imas prav, ne vsi, ampak velika vecina.
Cuti 89
13. 02. 2020 09.41
+2
Ona bi morala podpreti iter ali pa imeti neko dobro resitev
felix59 drugič
13. 02. 2020 09.38
+6
Serija ? Ojooooj , še tega se manjka. So že hrvatarji več kot dovolj.
NPC24ur
13. 02. 2020 09.35
+16
Mislite kako so globalisti oprali deklico, ki je mentalno zaostala? Kdor verjame takim buckam ni neki prevec brihten. Dejte poalusat neodvisne intervjuje z klimatologi in astrofiziki, ki jasno povedo, da clovek nima vpliva na klimatske spremembe. A ste tako leni, da verjamete vse kar se vam servira? Najbolj smesno je, ko je Al Gore govoril najprej o 3000 znanstvenikih, ki podpirajo teorijo, da je clovek odgovoren za klim. spremembe, potem 1000, potem le se 300.... In kaj je najbolj banalno, vecina teh "znanstvenikov" ne deluje na podrocju fizike ali klimatakih sprememb. Pac ena velika farsa.
NPC24ur
13. 02. 2020 09.37
+22
Zakaj recimo ni davka na strupene kemikalije, plastiko... in podobne, ki zastrupljajo okolje? Zato ker to pocno v veliki meri korporacije kot so recimo DuPont, Monsanto, Sygenta, CocaCola... in ne navaden clovek. Samo da je davek na CO2, ki ga proizvaja ze vsak clovek z dihanjem. ovce ene.
JohannDoe
13. 02. 2020 09.46
+3
Beseda "neodvisnost" je dan danes ena velika farsa. Tako kot "služenje resnici". Pa sej normalen človek to vidi, sprani pa išče zadetost in mu je vseeno.
RealBoži?ek
13. 02. 2020 09.26
+1
Ljoljo
13. 02. 2020 09.23
+10
🤢🤮🤢🤮🤢🧐🤔🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤔🤮🤔🤮🤔🤮🤔🤮🤔🤮🤔🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮
FMI1203
13. 02. 2020 09.17
+32
Najlažje se je naučiti tekst, katerega ti nekdo napiše, ki mu je v interes pobrati denar. Greta je samo neka lutka, ki mora ubogati na ukaz. Najlažje je tudi samo govorit, da bi pa dejansko kaj naredila, kakšno akcijo čiščenja odpadkov, uvesti nove zakone... to pa ne gre a ne?