Sandra Erpe je kantavtorica in pesnica, ki je z glasbenim albumom Sinonim za mojo mladost, ki ga je lani maja izdala pri založbi Dallas, naredila precejšen vtis na glasbeno javnost in poslušalce. V teh dneh pa bo pri založbi Karantanija izšel tudi njen pesniški prvenec Prtljaga.
Sandra je za singel Tropski dež nedavno posnela videospot z vintage pridihom, ki se elegantno vklopi v jazzovsko obarvano melodiko in ritem skladbe, a vendar gre pri pesmi za nekoliko drugačno tematiko …
"Skladba je – jasno – ljubezenska, vendar je v svoji sporočilnosti, ali morda v občutjih, ki jih zbuja v meni, precej več kot to; je nostalgija po nečem (ne)doživetem, je grenko-sladek spomin. Zdi se mi, da smo celotno idejo uspeli prav dobro ujeti v objektiv; le kje se najbolj oziramo v daljavo in razmišljamo o preteklosti, o prihodnosti in tistem vmes? Na morju, vendar!" pravi Sandra.
Tropski dež, ki morda le na videz učinkuje poletno lahkotno in zaljubljeno, pravzaprav – sploh v povezavi z videospotom – predstavlja vse prej kot to; pravzaprav gre za nostalgično in grenko-sladko zmes glasbe ter besedila.
"Skladba govori o bežni simpatiji, o 'usodnemu' človeku, ki ga srečaš ob 'nepravem času', a te kljub vsemu popolnoma prevzame, sezuje in vrže iz ravnovesja – o tem, kako bi bilo, če bi bilo ... O tragičnem naključju," pravi Sandra, ki je v osvojila že nekaj glasbenih nagrad.
Besedilo in glasbo za skladbo je napisala sama, za aranžma in miks je poskrbel znani slovenski glasbenik Peter Dekleva, mastering pa je bil prepuščen odličnemu producentu Zmagu Šmonu.
Videospot je nastal v sodelovanju z režiserjem Dejanom Baboškom v sklopu natečaja SpotVizija 2017, kjer je bila Sandrina skladba Tropski dež izbrana med več kot sto glasbenimi deli.
Snemanje in zgodba videospota Tropski dež
Snemanje spota je potekalo v začetku maja letos, ko se je (snemalna) ekipa že v zgodnjih jutranjih urah odpravila na snemanje na Primorsko. Nekaj kadrov so posneli v Piranu, Črnem Kalu, na solinah in drugih čudovitih primorskih lokacijah, snemanje pa je trajalo le en dan.
Del videospota je narejen v črno-beli tehniki, kar ustreza retro občutku, ki ga želi pričarati celotno glasbeno delo. Rdeča oblekica, vetrna pričeska, markantna mačja očala in starodobni rumeni avto so le eni od elementov, ki k temu samo še pripomorejo. Nasploh razvoj videospota sledi razvoju skladbe in zgodbi v skladbi, kar je očitno tudi iz prehoda črno-bele tehnike v barvno; ko zaživi skladba, zaživijo tudi barve.
"Kdo bi si mislil, da je snemanje tako 'preprostega' videospota lahko tako zahtevno … Kljub temu, da je vse skupaj trajalo le en dan, je bilo delo kar naporno. Sicer je bil scenarij, ki sva ga napisala z režiserjem, znan že prej, a smo ga zaradi različnih okoliščin tudi na terenu malce spreminjali," je sklenila.
KOMENTARJI (2)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.