Tuja scena

Britanski igralec nad vlado in zdravstvo, medicinska sestra mu je odgovorila s fotografijo

London, 02. 12. 2020 11.39 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Medtem ko se ves svet bori z novim koronavirusom in se v drugem valu število okuženih nikakor ne zmanjša, se nekateri še vedno ne zavedajo, kako težaško delo opravljajo zdravstveni delavci. Svoje mnenje o vladnih ukrepih je na Twitterju izrazil britanski igralec Laurence Fox, na njegove besede pa je odgovorila ogorčena medicinska sestra.

Laurence Fox
Laurence Fox FOTO: Profimedia

Igralec Laurence Fox, ki je igral v seriji White Lines ter v filmih, kot sta Ljubljena Jane in Elizabeta: Zlata doba, je na Twitterju zapisal, kako se je lepo družiti s svojimi prijatelji, ob tem pa vlado kritiziral za vse odločitve, ki jih je sprejela med epidemijo: "Ravnokar sem imel na obisku veliko skupino ljudi, s katerimi sem večerjal, se z njimi objemal in se pogovarjal. Bilo je krasno. Tega ljudem ne boste nikoli mogli odvzeti. Oglasite se, zaščitite svoje pravice. Če Angleška državna zdravstvena služba ni sposobna opravljati svojega dela, potem ta služba ni dovolj kompetentna, da bi izpolnjevala svoj namen."

Joanna Jackson, ki dela v eni od londonskih bolnišnic, se na oddelku za intenzivno nego vsakodnevno bori z novim koronavirusom. Na Twitterju je pod Laurenceovo objavo prilepila fotografijo, ki je nastala po dolgi izmeni. Želela je pokazala, kako je videti po urah in urah pod vso zaščito. "Ravnokar sem za roke držala osebo, ki je sama, brez družine ob sebi in brez ljubljenih, umrla. Me veseli, da si užival v svojem obroku," je sporočila igralcu.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Njuni sledilci so napadli oba. Igralca, ker se obnaša neodgovorno, medicinsko sestro, ker so jo želeli prepričati, da je covid-19 le teorija zarote. Na neki točki se je Joanna iz pogovora umaknila in zapisala: "To je vse skupaj postalo malo preveč intenzivno zame. Hvala vsem, ki ste delili svojo zgodbo z menoj. Hvaležna sem vsem, ki ste prijazni. Zaradi tistih, ki niso prijazni, pa se bom na tej točki poslovila."

Samo danes so v Veliki Britaniji potrdili 13.430 novih primerov, okuženih s koronavirusom. V zadnjem dnevu so umrli 603 pacienti, ki so se borili s covidom-19. V zadnjem tednu so potrdili 105.576 okužb, kar 3217 pa jih je umrlo od prejšnjega ponedeljka.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (128)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

bojc46
05. 12. 2020 10.11
Medicinci, cas je da ste tiho in delate, kot csa ostala populacija. Ce vam kaj ni vsec dajte odpoved, kot vsi ostali. Ce ne premorete tega dela, najdite si lazje delo, kot vsi ostali. A vi kadar jocete so solze tezje od tistega, ki npr. Dela v rudniku?
malib2
02. 12. 2020 19.49
+0
vsi, ki ne verjamejo v korono, naj grejo nezaščiteni delati v bolnice, domove za ostarele..., lahko pa pridejo k meni na pijačo, sem pozitiven, cel teden v postelji z 39,5 temperature
Mađioničar
02. 12. 2020 18.06
+0
Js imam vsak dan takšne odtise gumijaste maske na obrazu, ker delam v lakirnici, kjer je poleti tudi 40 stopinj...pa ne jočem.
polikarbonatka
02. 12. 2020 18.11
-1
Tvoje delo v lakirnicise ne more primerjat s tistim na kovid odd.Na mešaj hrušk in jabolk.
Zvezda3000
02. 12. 2020 18.25
-3
B good
02. 12. 2020 17.02
-12
Kdor je fit bo prezivel virus brez problemou.Kdor pa niti na sonce ne stopi celo poletje...kaj naj recem,sam si si kriv.
MB322
02. 12. 2020 17.30
+6
Miro Schemua
02. 12. 2020 17.33
+8
Kaj pa tisti,ki ne morejo stopiti na noge,invalidi itd.,vidim,da si zelo kratke pameti,tvoj nick pa tudi marsikaj pove o tebi.
Maxx365
02. 12. 2020 16.49
+19
Najlaže je tem brezdelnim prepotentnežem z metuljčki, pa cigaro v eni in šampanjcem v drugi roki pametovat vsem okoli sebe.
rožarica
02. 12. 2020 16.46
+12
Kdor no izkusil, kako je videti dan medicinskega osebja, na covid oddelku, naj za vedno molči !!!!!!!!!!!!! Nikomur ne privošćim teh občutji, ki so del sleherne sekunde tistih v prvi bojni liniji...hvala jim 🙏🏽
saknukdhwkfnnkj
02. 12. 2020 18.59
+1
Stanje je kot je a nekateri delajo celo življenje v nečloveških razmerah, npr. rudarji pa da ne naštevam dalje... vsak ve v kak poklic se je podal in vsako leto so situacije "resne" in neobvljadljive zaradi pomanjkanja KADRA , ja kadra!!! Ne govori neumnosti, nihče ne rekel da se zdravniško osebje ne treudi in se žrtvuje - seveda se, AMPAK kdo je kriv da nimamo opreme in kadra??? Državljani al "sistem" oz. slabo plačan kader, sestra v UKC-ju dobi z prevozom iz Dolenjske pod 1000€ plače, poznam pa osebno primer ko je fant iz UKC-ja odšel a isto delovno mesto čez mejo za 3000€ večjo plačo... o čem se tu razpravlja???
Zentrum
02. 12. 2020 20.52
V prvi vojni liniji, jao. Saj pa niste v vojni, ljudje božji! Kaj ste pa pričakovali, ko ste se usposabljali za medicinsko osebje? Da boste vsak dan kofetkali po desetkrat na dan in mogoče sprejeli kakšnega pacienta ali dva? Če temu niste kos, kaj sploh še počnete tam? Prekvalifikacija in nasvidenje.
Dinho8O
02. 12. 2020 16.43
+1
Be*ci se kar sirijo neumnosti o svobodi.
pejdspat
02. 12. 2020 16.36
-14
Medicinci v praznih bolnicah plačani bajne vsote zato da molčijo kot riti, stanje kot je jim še preklemano sede... Noben od njih ne jamra, so tiho.
User416781
02. 12. 2020 16.42
+14
Moja žena je zdravnica in jo vsak dan vprašam, če je končno, ta ki ponuja zdravnikom denar, že prišel do nje, pa ga kar ni. A imaš mogoče kakšen kontakt, ali veš na koga se lahko obrnemo? Ker me je strah, da bo prej konec te epidemiije...
nightangel
02. 12. 2020 16.22
-9
Potem pa prideš k zdravniku in piše na listku da naj pridejo k zdravniku samo zdravi...mislim. no...če si zdrav vsaj po moji logiki ne rabiš zdravnika,če pa si bolan,pa po njihovo ostani doma in trpi.
User416781
02. 12. 2020 16.36
+9
Obstaja tudi preventiva, ne samo kurativa. A veš kaj to pomeni? Pa recimo kakšni pregledi, ki nimajo veze z virusi. Ampak tako kot večina bustastih ljudi, ti očitno potrebuješ posebno obrazložitev, da boš razumel, kaj je s tem mišljeno.
Miro Schemua
02. 12. 2020 18.20
+0
Brez veze z njim razpravljat,lahko mu tudi narišeš,pa ne bo razumel.
Ate_ist
02. 12. 2020 16.18
+1
stvar je potrebno sistemsko reševati. postelje za bolnike mlajše od 50 let bi bilo potrebno zagotoviti v šotorih postavljenih okoli pokopališč. situacija z odnosom do ukrepov bi se temeljito spremenila.
aljoteam
02. 12. 2020 16.00
-4
Čeprav zveni kontradiktorno imata dejansko oba prav, hkrati pa se oba motita v svojem sporočilu... Ne moremo pustiti, da zaradi tega virusa spreminjamo civilizacijo in življenje v taki meri kot smo ga do sedaj. Idealnih rešitev ni, zdravstveni delavci so v svojem mehurčku in verjamem da večina z vsem srcem želi pomagati in dejansko rešuje življenja. Ampak, ker imajo tunelski vid (so specialisti in se ne spoznajo na družbo), enostavno ne vidijo, da tudi ukrepi žrtvujejo ljudi. In na koncu bo več ljudi umrlo od ukrepov. Tako da tu je potrebno biti odgovoren in zadeve preučevati celostno. Ker če zaradi ukrepov, ki vplivajo na gospodarstvo in povzročajo globalno recesijo, potem kot kolateralna škoda 1 milijon otrok več umre od lakote, je to pač potrebno vkalkulirati v kalkulacijo ukrepov, tako kot vse ostale žrtve. In potem primerjati s tem koliko ljudi dejansko rešimo ker se ljudje počasneje in manj okužijo s covid.
Astra 8211
02. 12. 2020 16.08
+6
Rad bi te videl ko boš v vlogi bolnika hlastal za zrakom, takrat te ti lačni otroci in obuboženo gospodarstvo ne bo zanimalo. Zanimalo te bo le tvoja bolezen COVi. In ti sam kako se rešiti tega pekla.
Rothschild1
02. 12. 2020 16.25
+6
Daj no. A se je tako tezko drzati ukrepov? Zdrzati je potrebno se 2, max 3 mesce. Nic vec. Ne razumem neodgovornosti. Tudi sam se ne bojim za sebe. Sem v zelo dobri kondiciji. Bojim se za ostale. To je tako, kot bi se vozil po cesti s tovornjakom, in bi vozil objestno, zato, ker so okoli ostali v Yugotih... bodimo posteni do ostalih
muceli
02. 12. 2020 16.29
+6
In kdo si ti, da boš upravičeval to "kolateralno škodo" oziroma kolateralne žrtve? Za hitlerja so bili ljudje v taboriščih kolateralna škoda na poti do čiste Nemčije, pa še par primerov v zgodovini je.
aljoteam
02. 12. 2020 16.37
+8
Igor, kdo bo umrl od ukrepov? Letno umre 3,1 milinonov otrok od lakote, zaradi zapiranja gospodarstva in globalne recesije, ki jo povzročamo so glede na projekcije te številke okoli 4 milijone smrti otrok v letu od lakote, torej nekje milijon več direktno kot posledica ukrepov proti korona virusu. Koliko bodo prinesle zamude pri cepljenju otrok v tretjem svetu, ki so direktna posledica ukrepov proti korona virusu? Koliko se bo skrajšala življenjska doba ljudi zaradi gospodarske krize, ki jo povzročamo. Korelacije so v tem primeru zelo očitne. Poslabšuje se situacija s tuberkolozo, poslabšuje se situacija z rakom globalno, rak je precej bolj nevarna bolezen kot covid, vzame precej več življenj ljudi. Dejavnikov na največje svetovne probleme je neskončno. Popolnoma neodgovorno je ne razmišljati o tem koga in kaj dejansko žrtvujemo zaradi ukrepov, zapiranja, lockdownov itd. Meni osebno se mi ni težko držati ukrepov, se mi pa smilijo ljudje, ki jih ubijamo zaradi tega po svetu... Res ne razumem, kako nekateri ne vidite 5 cm dlje od svojega nosu. Že v Slo, kje je študija na kaj vse ukrepi vplivajo, torej koga žrtvujemo in koga rešujemo. Recimo obiski v domovih za ostarele, koliko manjši socialni stiki z bližnjimi skrajšajo življenjsko dobo ostarelih, jaz mislim, da kar dramatično. Koliko se bo skrajšala življenjska doba ljudi, ki jim ni bil diagnosticiran rak (baje je bilo letos 30% manj diagnostik, kar je alarmantno,glede nato, da je to najbolj nevarna bolezen v Slo), koliko se skrajša življenjska doba zaradi stresa (izgube prihodkov, služb itd.) in družinskega nasilja. Kako vpliva na otroke itd... Neskončno dejavnikov. Najlažje je biti tako neodgoven in zamahniti z roko ter se pretvarjati, da rešujemo življenja, ter da s tem nikogar ne žrvujemo. Torej kje so študije, koliko ljudi smo rešili, oziroma koliko ljudem smo podaljšali življenjsko dobo in komu in kolikim smo skrajšali in kolijko smo vplivali na globalno recesijo, ki vemo koliko smrti prinese za seboj...
gggg1
02. 12. 2020 16.38
+1
Po tvoji logiki se medicinsko osebje ne sme zabavati, ti pa lahko. Kaj pa če bi ti svoj odvečni čas porabil za to, da bi v bolnici previjal bolnike in se pogovarjal z njimi, medtem ko umirajo.
User416781
02. 12. 2020 16.39
+1
Ja ubogi ste res. En ali dva meseca morate prenašati (samo) svojo družino, ženo in otroke in se vam bo zmešalo. Res nam je hudo.
aljoteam
02. 12. 2020 16.40
+1
Še enkrat ne bit taki egoisti in gledati same nase... Zame so tisti, ki zavestno podpirajo ukrepe, ki kakorkoli dodatno vplivajo na svetovno reecesijo, ki vemo koliko smrti bo prinesla, popolnoma neodgovorni. V bistvu bi žrtvovali ljudi, da bi se sami počutili malekost bolj varno...
igor1
02. 12. 2020 16.47
-4
tej problemi v 3 svetu so zaradi nas zahodnjakov mi jih izkoriscamo in niti tehnologije jim ne damo da se razvijjajo problem niso ukrepi zaradi virusa problem smo mi ker take stvari dopustimo in kaj zdaj si se spomnu na te iz afrike a pred 10i leti te ni brigalo
Uporabnik215111
02. 12. 2020 18.19
+2
Brezposelnost bo večja težava kot ta virus. Kako naj nekdo razloži otroku, da mu nima dati kaj jesti? Kako bo nekdo nekomu razložil zakaj ni plačal položnic? Niso problem ukrepi. Problem so ukrepi, ki ne prinašajo ničesar, razen obubožane državljane...
Uporabnik215111
02. 12. 2020 18.23
+2
Bravo👏👏👏👏. Se popolnoma strinjam. Najlažje je vse zapreti in lapati kako rešujemo življenja. Ja pa ja....
igor1
02. 12. 2020 18.35
upam da se ta sistem menja kaj vam je normalno da delas od 8 do 12ur dnevno otrok ne vidis trebalo bi bolj posteno razdelit delo in dnar
Zvezda3000
02. 12. 2020 18.51
Z družino uživamo. tezko pa prenašamo to bolano vlado
Horvster
02. 12. 2020 15.03
-16
Kolko od teh je melo se kero drugo bolezen se pa nea vodi statistike tak da to kaj ta sestra pise se dogaja vsak dan nic novega
esq1
02. 12. 2020 15.22
+2
pa številko čevljev... po 40 letu se vrstsijo preventivni zdravstveni pregledi pri osebnem zdravniku, vsako leto, kaj misliš zakaj?
Iniesta
02. 12. 2020 14.56
+43
zdravstvenim delavcem je treba dati velik poklon za borbo proti zahrbtnemu koronavirusu ... respect!
Aven
02. 12. 2020 15.06
+16
BenQurer24
02. 12. 2020 15.57
+3
zof4
02. 12. 2020 14.56
+4
ForeverDamned
02. 12. 2020 15.03
+2
Koronavirusovec
02. 12. 2020 14.42
-9
Zato je pa vseeno še vedno bolje nositi skafander, kot pa da te maska špona v faco
srecnii
02. 12. 2020 14.42
-25
ooo boge revce v zdravstvu, pejte pogledat gradbene delavce poleti pri 35C pa gozdarje v gozdu vse premočeni, umazani, pa čelado majo tud....pa razni delavci v lakirnici uporabljajo zaščitno cel dan....a takih slik pa ne bo.
Branimir123
02. 12. 2020 14.48
+30
vsi s takimi komentarji zgrešite bistvo! seveda ljudje vsepovsod delajo v nehumanih razmerah, za kar bi morali bit primerno plačani in cenjeni. v tem konkretnem primeru pa gre za nič drugega kot norčevanje iz poštenega dela zdravstvenih delavcev. ki pač v teh trenutkih prav tako delajo v težkih razmerah. kdo jih ima pravico blatiti?
Branimir123
02. 12. 2020 14.49
+21
pa če primerjaš nošnjo čelade s skafandrom in zaščitno obleko si pa tudi presežek konstruktivnosti ja
Definbahija
02. 12. 2020 15.04
+18
In se vedno če doživi vročinski šok, ga mora ona obravnavati. Ne gozdar
Aijn Prenn
02. 12. 2020 15.58
-4
Ok, tud gozdar lahko, če se mu zdravstvo tako gabi. Saj imajo tudi gozdarji učinkovita orodja.
akmt
02. 12. 2020 16.07
+4
Lej, tudi meni grejo na zivce tele fotke z masko. Ja normalno, da se ti odtis pozna na obrazu. Tudi sama jo nosim vsaj 9 ur na dan. Sem medicinska setra Kar se maske tice, to je pq res se najmanj V bistvu vsak dan pozabim, da jo sploh imam gor. Maska je pri vsemu cirkusu se najmanj, ni omembe vredna. Se strinjam, hujse je fizicno naporno delo delavcev na gradbiscih, v vrocini in v hudem mrazu. Tudi jaz delam cele dneve fizicno, niti minutke ne sedim, pa sem cez 50.Imam pa tudi psihicno naporno delo, priprava in aplikacija najzahtevnejsih zdravil. Na masko resnicno pozabim, da jo imam na sebi. Ce je katera sestra sedaj boga, je zaradi maske res se najmanj. Predstavljajte si raje situacijo, ko na oddelku s 30 sestrami prakticno vse zbolijo in pridejo le 3 v sluzbo, delo je pa taksno kot sicer. Npr.v bolnici celje
Astra 8211
02. 12. 2020 16.14
+5
Dvomim da si ti zdravstvena delavka, po komentarju sodeč pljuvaš v lastno skledo. Kar na gradbišče pejt če ti je to delo prelahko. Dvomim da se znajdeš takrat ko pridejo samo tri v službo, v kaki pisarni mogoče na polnem oddelku pa sigurno ne.
Miro Schemua
02. 12. 2020 18.38
Ti bi pamet lahko izvažal,toliko jo imaš preveč.
Evidence2000
02. 12. 2020 14.41
-9
Hriboborec
02. 12. 2020 14.39
-14
Ok, igralec je res kre..tensko izustil, ampak kaj se ima pa ta kokoš za kazat s to pomečkano faco, a se maj še velenjski rudarji poslikajo vsak dan vse življenje po “ šihtu”....ali pa gasilci po kakšni intervenciji, go..nite se...
Branimir123
02. 12. 2020 14.44
+17
njih (rudarjev, gasilcev) nihče ne blati. po zdravstvenih delavcih pa se (neupravičeno) udriha že vse od začetka pandemije. Fotografija in predvsem zapis skuša opozoriti na to dejstvo.
Hriboborec
02. 12. 2020 14.52
-6
Oprosti, razen tega bumbarja, se ne spomnim primera,ko bi kdo oporekal čez medicinske sestre npr. Kar povprek, so pa bili primeri, ko se je kdo pritoževal nad konkretnimi zadevami, tega je precej, upravičeno, menda ne boš rekel da so pa kar generalno vsi preobremenjeni, imam dve sosedi medicinski sestri, obe pravita, da delata seveda sedaj, ko je virus, bistveno manj kot normalno, ker je ogromno storitev odpovedanih.....tako, da neko generalno kovanje v zvezde ni na mestu...
Branimir123
02. 12. 2020 14.57
+2
ne sprenevedajmo se, o katerih bolnišničnih oddelkih je govora.
Hriboborec
02. 12. 2020 15.11
-6
Ja, ne sprenevedajmo se, lepo si povedal, čao.
Zentrum
02. 12. 2020 14.37
+4
Če bi zdravstveni delavci resnično bili tako obremenjeni, kot se piše, na družbena omrežja ne bi niti pomislili. Delam v gospodarstvu in kljub temu, da se ne ukvarjam s človeškimi življenji, smo tudi v firmi imeli po več tednov skupaj, ko smo delali po 12 do 15 ur na dan na polno. Domov sem šel samo jest in spat. Kakšna družbena omrežja? Kakšen računalnik? Mobitel? Brskanje po spletu? Ni bilo časa. Tako da ne mi bluzit o obremenitvah, te cvetke sploh ne vedo, kaj obremenitev je. Vključno z našo vlado, ki kao dela 24 ur, a maršal tvitko na dan začivka po več kot 300-krat.
Branimir123
02. 12. 2020 14.44
+5
hahahahahha revček si. za 24ur maš pa cajt?
Zentrum
02. 12. 2020 14.46
+8
A vi v šoli niste jemali čase? Saj veš, preteklik (smo imeli) in sedanjik (imamo)?
Branimir123
02. 12. 2020 14.55
+1
Branimir123
02. 12. 2020 14.55
+2
Janez Kranjski Mati?ek
02. 12. 2020 15.00
+4
MladostNiNorost
02. 12. 2020 15.22
+0
bravo legenda, sicer se je pa brezveze spuscati v debate s takimi...
esq1
02. 12. 2020 15.27
+1
zentrum ti ne delaš v gospodarstvu ampak zgolj služiš v gospodarstvu.
akmt
02. 12. 2020 16.10
-3
Zentrum, ali pri vas niste jemali rodilnika? 😂 2.sklona?"Ali vi v soli niste jemali CASOV?"
nightangel
02. 12. 2020 16.18
+3
Mislim da slovenščina ni bila zdaj bistvo Zentrumovega komentarja,ampak vsak se raje spusti v debato o slovenščini,ker ve da ima Zentrum prav.
Zentrum
02. 12. 2020 17.43
Downhill Gt
02. 12. 2020 14.33
-1
prej ko si imel res hudo gripo so te poslali domou ležat v postlo al pa kauč in jih ni brigalo za nič.. sedaj vsakega ki kaže znake gripe/korone pošljejo v bolnico potem se pa čudijo zakaj je vse polno.. koliko ljudi je 1 leto nazaj molilo da jih sprejmejo v bolnico se jim ni jebalo sedaj pa vsakega ki malo pokašlja pošlejo ležat in v skafander
akmt
02. 12. 2020 16.14
+1
Cudno, a ne? Te cist razumem.Ves kaj, revcek bogi, eni studirajo 25let.Da na koncu ugotovijo, da je treba tega in tega dat takoj v bolnico. Ampak ves kaj, ne obremenjuj se s tem. To-napptitve v bolnico- je naloga zdravnika specialista in ne avtomehanika oz kar si ze ti
Astra 8211
02. 12. 2020 16.17
-1
muceli
02. 12. 2020 16.39
+1
Koliko ljudi pri gripi potrebuje "ventilator" za dihanje?