Tuja scena

Hugh Grant v zasebni tožbi dosegel poravnavo s tabloidom

London, 17. 04. 2024 17.28 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Igralec Hugh Grant je dosegel poravnavo v primeru zasebne tožbe z medijsko hišo, ki je izdajatelj tabloida The Sun, zvezdnik pa bi se lahko soočil celo s plačilom do 10 milijonov, tudi če bi v tožbi zmagal, saj bi toliko znašali stroški sojenja. Igralec je v sodbi trdil, da so novinarji informacije pridobivali s pomočjo zasebnih detektivov, ki so prisluškovali njegovemu telefonu in oropali njegovo hišo.

Hugh Grant, zvezdnik filma Notting Hill, se v zasebni tožbi zoper založnika tabloida The Sun dosegel poravnavo. 63-letnik je dejal, da ni želel sprejeti ogromne vsote denarja, ki so mu jo ponudili, a se je sojenje izkazalo za zelo drago. Družba je njegove obtožbe ves čas zanikala. Podjetje je sporočilo, da je bila nerazkrita vsota poravnave dosežena brez priznanja odgovornosti in da je v finančnem interesu obeh strani, da ne napreduje v drago sojenje.

Hugh Grant se je v tožbi zoper tabloid The Sun odločil za poravnavo in ne sojenje, ki bi bilo predrago.
Hugh Grant se je v tožbi zoper tabloid The Sun odločil za poravnavo in ne sojenje, ki bi bilo predrago. FOTO: AP

Po predhodnem zaslišanju je tožba doživela svoj epilog, Grant pa je v izjavi zapisal, da bi z nadaljevanjem sojenja sam tvegal prevzem stroškov. "Rad bi slišal, da pred sodnikom zanikajo vse obtožbe," je zapisal in dodal: "Toda pravila glede civilnih pravdnih postopkov pomenijo, da če nadaljujem s sojenjem in mi sodišče dodeli odškodnino, ki je celo za peni nižja od ponudbe poravnave, bi moral plačati pravne stroške obeh strani."

"Moji odvetniki pravijo, da bi se skoraj zagotovo prav to zgodilo. Odvetniki Ruperta Murdocha so zelo dragi, zato bi tudi, če bi vse obtožbe dokazal na sodišču, bi na koncu plačal približno 10 milijonov pravnih stroškov. Bojim se, da mi to ne bi zneslo," je še zapisal igralec.

Dodal je, da ta denar smrdi, zato bo vsa sredstva, ki jih bo prejel v poravnav, namenil skupinam, ki se posvečajo boju proti takšnim medijem, ki so v lasti oligarhov. Njegov primer je bil eden tistih, ki so bili primerni za nadaljevanje na sodišču. Poleg Granta je podjetje tožil tudi princ Harry, ki je v svoji tožbi prav tako navajal, da so bile informacije, ki so jih objavili, pridobljene na nedovoljen način. Princ svoj boj proti podjetju nadaljuje na sodišču.

Grant je sicer velik zagovornik medijske reforme, odkar je pred desetletjem v javnosti izbruhnil škandal s prisluškovanji. V tožbi zoper podjetje in drug tabloid se je poravnal že leta 2012, leto pozneje pa je časopis pod vodstvom Murdocha prenehal izhajati. Družba je v podobnih tožbah dosegla več kot tisoč poravnav.

Tiskovni predstavnik podjetja NGN, ki je izdajatelj omenjenih tabloidov, je v izjavi za javnost dejal: "Leta 2011 se je NGN brez zadržkov opravičil žrtvam prestrezanja glasovne pošte s strani News of the World. Od takrat NGN plačuje finančno odškodnino tistim z ustreznimi zahtevki. Ob koncu pravdnega postopka skuša NGN potegniti črto pod sporne zadeve, od katerih so nekatere stare več kot 20 let. V nekaterih primerih je bilo komercialno smiselno, da obe stranki skleneta poravnavo pred sojenjem, da se zadeva reši."

"Obstaja več spornih zahtevkov, ki še vedno potekajo na civilnih sodiščih, v katere je vpleten tudi the Sun. The Sun ne prevzema odgovornosti in ne priznava obtožb. Sodnik je nedavno odločil, da je Grantova zahtevek prepozen, zato smo dosegli dogovor o poravnavi. To smo storili brez priznanja krivde na obeh straneh, kar je v interesu obeh strani," je še dodal. 

  • 9
  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.