Zanimivosti

Preverjeno! - Ko s 130 km/h pridrviš v ovinek

Ljubljana, 29. 10. 2013 13.29 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Preverjeno!
Komentarji
86

Pridrveti v ovinek s 130 km/h je za udeležence tako imenovanih drift tekmovanj največji užitek. Nekateri so zelo mladi, vozniški izpit imajo šele leto ali dve, pri tem športu pa jih spodbujajo starši. V drsenju skozi ovinke z veliko hitrostjo se je preizkusil tudi novinar Adi Omerovič.

Pridrveti v ovinek s 130 km/h je za udeležence tako imenovanih drift tekmovanj največji užitek. Nekateri so zelo mladi, vozniški izpit imajo šele leto ali dve, pri tem športu pa jih spodbujajo starši. V drsenju skozi ovinke z veliko hitrostjo se je preizkusil tudi novinar Adi Omerovič.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (86)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

valkirie
03. 12. 2013 23.40
+2
men sam tle ni jasn u commentih kva se mora srpkladivo postavlat da je vidu rally u monte carlu? pa kdo je tebe tle kj o rallyu vprasu? ko bo prispevek o tem pa tam pisi. ti si en mulcek razvajen ocitno da mas kes vse to gledat. pa nism fovs sam odrasti najprej, ker to je biu prispevek o driftu- se enkrat poudarim. in ce te ne zanima pol glej svoj relly in ne deli smeti tle spodi. buhtl. kot 2 pa zalostno da ma tip sredstva in ne mormo met dirkalisca. se popolnoma strinjam da bi bilo manj nesrec, ker pac ce je enmu to uzitek, bi svojo energijo pustil tam in mir. gnili bananstan povsod, ne sam tle. s te lukne ne bomo prlezl, zato grejo vsi pametni v tujino in kaj lahko druzga nardis?
Jure Božnar 1
10. 11. 2013 20.01
+ popravek od 150 do 480 konj ;)
Jure Božnar 1
10. 11. 2013 19.52
+2
najlaži je bit pametn! tih bodte pa pejte drikat če nimate jajc pa pejte šah špilat ;)
mobutu1
30. 10. 2013 06.31
-5
Benjamin Mencigar
30. 10. 2013 00.04
+22
če lahk zapremo mesta za kolesarske dirke, za maratone, pol bi jih lahka tud za eno dirko z avti, organizirat se je treba pa je :)
Rossi 46
30. 10. 2013 04.28
+2
točno tak samo v Mb ja možno brez skrbno driftati nad Evroparkom pa še to pozimi,ker nihče ne parkira na terasi Evroparka,najraje pa se dikr med Qulandijo pa Radvanskim krožišče, zvečer pa komod pod Pohorsko vzenjačo dokler te bližnji stanovalci ne prijavijo zaradi kalenja nočnega miru. Ali pa ez Koroški most pa drift v Štukovo krožišče-tam so sedaj naredili vatnostno ograjo da nena kdo v Trust zapelje po kakšen kozarček vročega pa nazaj domu na Preradovičevo-saj veste kdo je tam glavni BRAZILCI
Bu?ko Štru?ko
30. 10. 2013 10.55
+4
Problem ni samo zapreti mesta oz. cest za dirko. Ti rabiš tudi poligon in dirkališče za treninge! Take stvari moraš trenirati v varnem okolju, preden se greš na resno dirko vozit. Traja pa mesece in leta, da stvari res obvladaš. Tak da ja, dirkališče oz. en pošten poligon bi nujno rabili. Poligon na vranskem je premajhen,
yokerxdinterfan
29. 10. 2013 22.56
+3
spet povno fovšarije
Spander
29. 10. 2013 22.54
+28
Vozimo slalome vozimo timeattacke z drifterji vred..Vsi govorijo divjaki,sam na cesti smo vedno bolj varni od vas ..čas bi biu da spremenite mnenje in ne govorit bogati sinčki...eni trdo delajo/delamo zato da smo lahka en dan na progi...Raje šraufamo se vozimo ko pa vi na morju namakate foušne riti!!!!!!!!!!!
Ivan Kobal
29. 10. 2013 22.45
-6
ha ha ha , ma kakaih 130kmh neki. To zgleda zgolj 50 do 70 kmh
pingvinislo5
30. 10. 2013 00.10
+3
a ne znaš poslušat kaj je rekel? da je bila njegova najvišja hitrost, ki jo je videl na števcu 130. ne da trenutno vozi 130.
bise-r
29. 10. 2013 22.25
+10
Lepo videt še kakšno tako novico ob samimi negativnimi!
bmwfanatik
29. 10. 2013 20.14
+37
Fantje, NOwak vas nese u driftu, pride ga izzvat s svojimi škodami hahahahaha. Svaka čast fantom, sami si vse plačujejo, brez sponzorjev, kar je v današnjem času zelo zelo težko.
bohlojz
29. 10. 2013 19.53
+6
uf,kakšen dolg prispevek.če bi bil od sedme lige nogometa,bi sigurno trajal petnajst minut
Google00
29. 10. 2013 20.15
+5
več na preverjeno ki je trenutno na sporedu..
bise-r
29. 10. 2013 19.29
-3
V Vrtojbi BMW 130 sploh ne doseže ne mimogrede.
Google00
29. 10. 2013 19.31
+8
saj je rekel v osijeku... Tukaj je bila hitrost max 50/60...
bise-r
29. 10. 2013 19.33
+3
Šušterši? Primož
29. 10. 2013 20.31
+5
bmwfanatik
29. 10. 2013 19.25
+2
Glejte glejte...pa se učte :-)
BMWmunja
29. 10. 2013 19.25
-32
Pa kaj ni škoda gum in vsega skupaj??? Naredite si stezo na ledu ali snegu, da bo stvar ekološka. Vse ostalo je afnanje in razmetavanje denarja za uničene dele avtomobila...
bise-r
29. 10. 2013 19.32
+13
BMWmunja
29. 10. 2013 20.51
-4
Pogosto doniram preko 090**** za pomoči potrebne. Kaj čemo, vsakdo ima pač svoje zadovoljstvo....
The5myles
30. 10. 2013 00.45
+4
Ali so to tiste tete, ki rabijo nove obleke? Po liniji pa ti vzdihuje kako jo zebe? hahahaha
Bu?ko Štru?ko
30. 10. 2013 10.57
+3
@kujlek, daj še meni doniraj kaj. Delam super projekt! Mogoče s časom še kak evro nazaj dobiš!
Jure Božnar 1
10. 11. 2013 19.29
+1
gume so odpadne v večini primerov ker tole ni pro seria....
lolzorr
29. 10. 2013 18.48
+16
ni ga lepšega kot čisti drift v ovinek :)
Google00
29. 10. 2013 18.44
+10
srpkladvo: vsak ima rad nekaj drugega in ne moreš primerjati wrc in pa drift... Že način vožnje je drugačen kaj šele vse ostalo.. Naši fantje ki tekmujejo v driftu niso mamini sinkoti ali pa kar koli in si je vsak svoj avto sam sestavil.. pa tudi če je dobil nekaj € od mame in očeta ja pišuka ne pomen da je mamin sinko ;) Kvečjemu to pomeni da ga v tem podperajo.. bi te pa rad sam videl kako driftaš ;) Za ostale si pa le malo poglejte naše drifterje na Racelandu, Logatcu in Grobniku imate vse na Youtubu .
Google00
29. 10. 2013 18.48
+7
in ravno zaradi takih kot ste vi ki ne podpirate take ki se v tem trudijo pri nas avto šport propada ;) Morate razumeti da ni pri nas tako kot v tujini.. Vsi bi najraje videli kako naši vozijo avte it Formula Drifta ki so vredi bo 50.000$ in več... Spustite se na realna tla in podpirajte vse ki se pri nas trudijo tekmovat z avti
Die einemaister
29. 10. 2013 18.57
-2
a sem slučajno napisal js d so mamini sinčki??? Kar se pa tiče driftanja sem napisal svoje mnenje, da eno je driftati po pisti s 100 miletne cone drugo je driftati po cesti kjer ni takega "luksuza".
Die einemaister
29. 10. 2013 18.57
-1
Google00
29. 10. 2013 19.03
+6
nisi to je res.. sem še za ostale vklučil.. ja izletne cone so več ali manj samo na grobniku.. Ni pa drift lahek tako kot vsi misljo... Drift ne pomeni samo to da ti rit odnese ampak da avto znaš kontrolirati pri ni važno kateri hitrosti, se čim bolj prilagoditi vodečemu v driftu ;) kdaj pridite na drift pri nas pa boste videli da ni kar tako ;) Napisano mislm za vse ;)
RR7
30. 10. 2013 01.27
+2
srpkladvo a te lahko uprašam po tvoji starosti? pa brez zamere.
pinocio
29. 10. 2013 17.48
-6
ma kasnih 130' kvečjem 80 ne pretiravaj
N0wak
29. 10. 2013 18.20
+4
A ti tudi enako hitro voziš po mokri in suhi cesti?
Jure Božnar 1
10. 11. 2013 19.32
+1
130 km/h u osjeku na King Of Europe.. še enkrat si poglej, mogoče boš takrat dojel!
BŠK
29. 10. 2013 17.18
-5
Zato pa mulčki vse Bmw uničijo. Samo poglejte koliko je izginilo E28,E30 in E36
wampl
29. 10. 2013 17.37
+26
ja s čim boš pa drifto? golf dvojkico? :)
N0wak
29. 10. 2013 18.19
+4
Koliko E28 si videl na slovenski sceni drifta. Iz mojih informacij se iz e28 ni naredilo niti enega dirkalnika. Avtomobili so pač stari in zato jih je čedalje manj.
Die einemaister
29. 10. 2013 17.15
-7
vsi skupi ne pridejo do gležnjev WRC pilotom
Aleks 85
29. 10. 2013 17.20
+10
N0wak
29. 10. 2013 18.24
+13
Se popolnoma strinjam. Nimajo več kot 100k eur vrednih vozil in 50 članske ekipe, ki skrbi da je dirkalnik vedno pripravljen za stezo. Če pa slučajno prvi avto zataji, čaka v tovornjaku še rezervni. Ne drifterji imajo en avto, zelo omejena sredstav, saj večina financira dirkanje iz svojega žepa, v boksih pa dostikrat kar sam voznik menja gume, dotaka gorivo, pred tekmo pripravlja vso opremo in dirkalnik na tekmo, ureja prevoz in tako dalje.
Die einemaister
29. 10. 2013 18.31
-14
očitno nimaš pojma kaj je WRC že z izjavo d imajo še rezervi avto si pokazal da se ti ne sanja, če bi vedel na vsakem rellyu nastopa usak dirkač s svojim avtom če ga uniči na etapi in ne more pripeljati do service parka kjer mu ga popravijo je relly končan, in kaj misliš d Loebu, Latvali, Hirvonenu so že pr 5 letih dali tovarniške specialke, človek pa ti veš kakšni so finančni uložki stašev ko začne mulc dirkati?? Če ne veš raje bodi tiho, in kdo misliš d menja gumo na etapi pri WRC ju če poči???
N0wak
29. 10. 2013 18.38
+8
Na etapi voznik... v boksih pa sigurno ne voznik... pa priprava dirkalnika tudi ni na voznikovih plečih, pa če usuje avto na tekmi, ima do naslednje novega, ki ga ne plača sam iz svojega žepa... enako velja zate. Če ne veš o čem govoriš bodi tiho.
Die einemaister
29. 10. 2013 18.55
-9
dej ne pokaj mi, najprej si preberi kaj si napisal , napisal si d imajo u tovornjaku že novega, zdej pa d imajo že na drugi dirki novega če ga sesuje, človek sem bil na 10 WRC dirkah, pa še na motoshovu v Bologni sem se lani vozil z Loebom tko d ne mi pravit glede WRC- ja ker vem dosti več od tebe, tko d sva zaključila. Kar se pa tiče priprave dirkalnika nazaj pokaš ja voznik govorim za Citroen imajo pri Alsaceju svojo traso kjer testirajo in kdo misliš d vozi avto?? Inžinir, ne dragi vozi pilot, logično pa da potem ko odpelje nekaj km pripelje v service park in pove kako nastavit avto nastavijo pa inžinirji logično.
N0wak
29. 10. 2013 19.10
+12
priprava dirkalnika pomeni zamenjati vse polomljene dele, pregledati če je vse tako kot mora bit, razne predelave dirkalnika, priprava gum za naslednjo tekmo (dejansko delo za montirko), naložit avto na prikolico,... ne pa odpeljat testni krog na zasebni stezi. To zadnje je luksuz, ki ga drifterji na slo sceni nimajo. Ok. Bil si na 10 tekmah WRC in zdej veš vse o WRC. Ok priznam. Veš več od mene v WRC... kok pa poznaš drift. Tukaj te pa 100% nesem kukr si dolg in širok.
bise-r
29. 10. 2013 19.35
+7
Tudi WRC prvak ni alfa & omega avtošporta, gre zgolj za kategorijo avtošporta.
Spander
29. 10. 2013 22.56
+3
ti majster nimaš pojma o rallyu srpkladvo niti o rallyu po Sloveniji ne vidim...FRAJER
N0wak
30. 10. 2013 10.03
+1
srpkladivo: najprej se nauči pravilno napisati besedo rally. Ko se boš to naučil poglej prispevek, in probaj razumeti da je prispevek o driftanju. Ko boš to doumel in ko boš imel kaj pojma o driftanju se pa spet oglasi.
Jure Božnar 1
10. 11. 2013 19.38
+1
srpkladivo: 10m wrc dirk k si jih spremlov še ne pomen da
L-man
29. 10. 2013 16.50
+13
Kapo dol fantom. Ampak vtipkajte v google "japan drift" pa boste vidl kaj to pomeni ...
Die einemaister
29. 10. 2013 17.16
-5
vtipki ti WRC relly monte carlo 2013, pa boš vidu driftanje po snegu in ledu ,aja prostora za napake pa ni razen če hočeš poleteti po sklah strmo proti monte carlu
N0wak
29. 10. 2013 18.36
+3
sem in nisem videl tvojega famoznega klifa... prav tako sem videl lepe široke ceste in majhne hitrosti (tam kjer so "driftal")
Die einemaister
29. 10. 2013 19.23
-3
se pravi nisi bil v monte carlu kjer relly vozijo sori js sm tm bil 3x, monte
N0wak
29. 10. 2013 19.32
+5
Glede na tvoje (ne)znanje drifta lahko sklepam, da ti nisi bil niti na eni drift tekmi.
Die einemaister
29. 10. 2013 20.45
-3
seveda d ne ampak ka jma to veze z monte carlom kjer se vozi etapa?? kakšen klif u monte carlu??? Dragi pejdi enkrat v monte carlo oz v monako d boš sploh vidu kaj je monte carlo kaj pa monaco
N0wak
29. 10. 2013 21.18
+3
Kaj ima monte carlo veze z tem prispevkom o driftu? Dragi pejt na kkšno tekmo ali trening... pejt se enkrat zraven pelat pa boš vidu kaj sploh je drift. Pejt komu pomagat v bokse... da boš vidu celo sliko drifta.
Jure Božnar 1
10. 11. 2013 19.41
+1
sm biu že večkrat u monacu & monte carlu ;) tm sm 5x na let, pa je cesta 2x širša od ene drift proge... dskrab: kakšni japonci poglej Formula Drift ;)