Slovenija

Sovi uharici krivolovec prestrelil krilo

Ljubljana, 31. 01. 2014 10.48 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Krivolovec je na Krasu znotraj območja Natura 2000 ustrelil zavarovano sovo uharico. S šibrovko ji je prestrelil levo perut, zaradi česar so morali sovo operirati. Ker so poškodbe prehude, je verjetnost, da se bo sova lahko vrnila v naravo, majhna.

Fotografija obstreljene velike uharice, posneta naslednji dan po najdbi na Kliniki za male živali Veterinarske fakultete v Ljubljani.
Fotografija obstreljene velike uharice, posneta naslednji dan po najdbi na Kliniki za male živali Veterinarske fakultete v Ljubljani. FOTO: Vojko Havliček, DOPPS
O incidentu bo DOPPS podal prijavo pristojni inšpekciji na inšpektoratu za kmetijstvo in okolje.

Zaenkrat neznani krivolovec je sovo ustrelil s puško šibrovko v bližini ceste Lokev – Lipica na Krasu. Sova je bila ustreljena znotraj območja Natura 2000 Kras, ki je najpomembnejše območje za varstvo te vrste v državi. Občani so poškodovano sovo veliko uharico (Bubo bubo) našli 21. januarja v bližini posestva Lipica v smeri proti Lokvi. O najdbi je Društvo za opazovanje in proučevanje ptic (DOPPS) obvestil starešina Lovske družine Gaberk Divača. Član društva je ranjeno sovo odpeljal na kliniko za male živali na Veterinarski fakulteti v Ljubljani, kjer so jo pregledali in osnovno oskrbeli, nato pa odpremili v azil za prostoživeče živali Golob v Muti, kjer so sovo operirali. Operiral jo je veterinar Zlatko Golob, ki je ugotovil, da je bila sova ustreljena in o tem obvestil društvo.

Velika uharica je naša največja sova, ki čez krila meri do 170 cm.
Velika uharica je naša največja sova, ki čez krila meri do 170 cm. FOTO: Tomaž Mihelič, DOPPS

"Po natačnem kliničnem pregledu in digitalni rentgenski preiskavi smo ugotovili, da ima zlomljeno nadlahtnico leve peruti. Kompliciran zlom in poškodbo mišic je povzročila strelna rana. Sovo smo kirurško oskrbeli: infuzija, osteosinteza kostnega zloma, šivanje mišic itd. Svinčeno kroglo bomo iz kosti odstranili, ko si žival opomore," je sporočil Golob, ki je ocenil, da so zaradi težke poškodbe peruti možnosti, da bi si sova lahko povsem opomogla in da bi jo lahko vrnili v naravo, slabe.

Ne le da je ustrelitev velike uharice nezakonito in moralno zavrženo dejanje, s tem je storilec državi nakopal tudi velike stroške operacije in oskrbe sove, opozarjajo v društvu.

Brezvestni krivolovec je s streljanjem na zavarovano veliko uharico storil več prekrškov in kaznivo dejanje. Za ustrelitev zavarovane vrste zakon o ohranjanju narave predpisuje kazen od 200 do 2000 evrov. Lov na redko zavarovano vrsto pa je tudi kaznivo dejanje po 342. členu kazenskega zakonika, za kar je zagrožena denarna kazen oziroma zapor do dve leti.

Velika uharica je maloštevilna vrsta v Sloveniji, pri nas gnezdi le okrog 100 parov, zato je vsak ubit osebek velika izguba za vrsto. Uharice ponavadi gnezdijo v visokih prepadnih skalnih stenah.

Kot opozarjajo v društvu, pristojni organi žal raziščejo le majhen del primerov krivolova, saj gre za težko odkrivne in dokazljive prestopke. Tudi v primeru, če inšpektorji krivolovca vendarle izsledijo, jo ta pogosto odnese z minimalno kaznijo. Podobno se je zgodilo v primeru nedavnega krivolova na sokola selca. Storilec jo je odnesel z najmanjšo možno kaznijo za ubitje zavarovane vrste, medtem ko so mu za nezakonit lov v zavarovanem območju in za nedovoljen lov z motornega čolna pogledali skozi prste.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (193)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

wild.spirit
01. 02. 2014 18.06
+4
niso vsi lovci slabi...ampak manjšina krivolovcev in pijancev daje slab zgled na vse lovce, pa čeprav jih večina lepo skrbi za gozd in živali!
nimus
01. 02. 2014 12.51
+12
zelo lepa je tale sovica, tile krivolovci upam ,da se sestrelijo med seboj enkrat, al so Italijani ali pa naši zakaj to ne raziščejo
CyChick8
01. 02. 2014 12.21
+10
waw, kakšna lepa žival
RavnateljSole
01. 02. 2014 12.12
+3
Storilec ima gotovo dobre veze z Mafijozijsko zgledno koruptivno policijo.
24uric
01. 02. 2014 09.13
+20
ta človek si zasluži nočne more
Iztok Strel
01. 02. 2014 09.07
+11
Ma ste bedaki zdaj so pa lovci krivi, kateri preko zime hodijo v snegu in polnijo krmišča, čistijo poti in poleti skrbijo za divje živali. Vi ki ste lepo doma in vam na pamet ne pride da bi preko poletja ali zime naredili za divje živali pa sedaj veselo pljuvate po ljudeh, ki sploh niso zagrešili ta zločin. Večina sploh ne poznate dela lovcev. Po vaše so to pijanci z puško ki streljajo vse poprek in ubijajo živali. To kar se je zgodilo je nezaslišano in naj se šteje kot kriminal. Kdor koli je to storil je storil zaradi denarja in je vreden vsakega prezira. Lahko, da je to storil tudi lovec ampak najprej se je treba prepričat potem pa obsojat. Pa še to nisem lovec, ker se mi ne da delat celo poletje po gozdovih..........
aojz
01. 02. 2014 11.05
+1
Lepo, da nekdo pametenno komentira. Ne izključujem možnosti, da je lahko tudi lovec. Ampak sove smo pa v naravi tako veseli, ko brezšumno prileti na piščalko mišjega cviljenja, da si strela nanjo sploh ne predstavljam. Vem pa, da je marsikje prisotno vraževerje in je oglašanje sove znak smrti. Taki jo preganjajo. Sovo je pa našel in odpeljal na veterino lovec.
dobri lovec
01. 02. 2014 11.31
+0
Iztok pred tvoijim komentrajem in pred teboj se lahko zgolj priklonoim. Ni veliko ljudi, ki vidijo pravo delo lovcev, lažje je celo leto sedeti za štirimi stenami v bloku in pa kritizirati preko računalnika...
luckyss..
01. 02. 2014 13.56
+2
@Strel...kot prvo, navadni državljani ne smemo nič storiti v dobrobit divjadi ker smo za to takoj kaznovani...kot drugo,krmišča polnijo večinoma ob prežah za odstrel..tudi strokovno mnenje je, da t.i. odvračalna krmišča (namerno slabo oskrbovana) ne izpolnjujejo svojega namena, ker ne nahranijo živali in s tem le povečujejo vdor živali na ceste in polja ...........Zaključek -.odvračalna krmišča lovci z nezadostnim krmljenjem namenoma spreminjajo v krmišča za odstrel !!
Ponosen LOVEC
01. 02. 2014 14.51
-4
Nimaš pojma, zato te prosim, da ne to tematiko nehaš. Najprej si preberi malo literature in predpisov na to temo, potem pa se oglašaj.
luckyss..
01. 02. 2014 15.28
+3
Na tvoje razočaranje imam na tem področju kar nekaj pojma...Včeraj ste jamrali, da je letno povoženo 4000+ visoke divjadi, kot da bi bili krivci "nori vozniki"...Ste kdaj slišali za kemična obračala, svetlobne odsevnike, zvočna obračala,prestrezno krmljenje srnjadi itd., Lovci torej niste kos nalogi, ali pa se vam preprosto ne ljubi prijeti za kaj drugega kot za puško...Prav tako celo stroka ugotavlja, da prestrezno krmljenje povzroča ravno nasproten učinek od željenega. In to očitno zaradi namerne nezadostne količine hrane na teh krmiščih, ki jih spreminjate v krmišča za odstrel....In ne, ne bom nehal na to tematiko, ker se norčujete iz ljudi...Imate isto miselnost kot naši politiki - mislite, da držite boga za jajca (se opravičujem za banalnost)....Sem pa vesel, da vas je narod spregledal, čeprav vas ima narod za pijance, to v večini seveda ni res - vi ste ena majhna primitivna dobičkonosno usmerjena mafija...
PSIHOTERAPEVT
01. 02. 2014 16.52
+1
Res ne vem zakaj potem jaz poznam vsaj 4 lovce, ki so kronicni pijanci ????????????????????? odgovori prosim ! verjetno so samo slucajno ??? cel narod je zapit, lovci pa ne :D ahAHhaHAhahAHahAH
dobri lovec
01. 02. 2014 17.15
+1
Nihče ne trdi, da se ne najdejo primerki, ki jih ponekod nažalost še tolerirajo. Že večkrat pa sem povedal, da v naši družini in v nekaterih kjer sem jaz gostoval alkohol PRED lovom ni prisoten. Po uspešnem lovu pa ne rečem, da se kakšen deci rujnega ne spije (tudi to velja le za nekatere). Kroničnega pijanca, ki je bil pri lovcih pa sem nazadnje poznal okoli 15 let nazaj ampak smo se ga kaj hitro losali. Sicer pa katerega se ne odkrižajo v družini sami ga kajhitro možje v modrem...
Ponosen LOVEC
01. 02. 2014 19.40
+1
SS-ovec, kemična, zvokovna in svetlobna odvračala vsa uporabljamo in nameščamo ob najbolj kritičnih cestah. Tudi za postavljanje opozorilnih prometnih znakov skrbimo. Kaj pa ti delaš, da si tako pameten??? Aja nič, samo za tipkovnico se rad napenjaš...
finec
01. 02. 2014 09.06
-2
Verjetno je bil kar lovec z vsemi dovoljenji, tu bo morala država enkrat narediti red,
Iztok Strel
01. 02. 2014 09.08
+0
Vrjetno ja................ te besede uporabljajo ta naj hujš vaške klepetulje ki že v prvi sekundi brez razmišlanja obsodijo osebo katero pa po vsej verjetnosti spoloh ne poznajo!
aojz
01. 02. 2014 10.26
+5
Verjemite, da se lovci zelo trudimo take najti. Pa naj bo kdorkoli. Jaz nameščam valilnice tudi za sove. Ker jim manjka naravnih dupel. V stari bukvi je imela vsako leto gnezdo in mladiče. Ko je kmet to videl je bukev požagal. Praznoverje, da sova kliče smrt je še marsikje prisotno.
luckyss..
01. 02. 2014 14.12
+4
Bla, bla, bla...in ko dobite takšnega krivolovca v svojih vrstah, ta dobi najmilejšo možno kazen (primer sokola selca)...Dokler lovci za takšnega ne boste zahtevali najstrožje možne kazni - ste zame vsi enaki !!! S to razliko, da so njega dobili - ostale pa (še) ne....
Ponosen LOVEC
01. 02. 2014 14.52
-3
Daj SS, ne sanjaj. Ne poznaš primera v detajle, kaj so storile inšpekcije in kaj se bo storilcu zgodilo v LD.
luckyss..
01. 02. 2014 15.58
+3
Zaenkrat je plačal, mislim da 420 evrov in trenutno ne sme samostojno loviti, lahko pa lovi v paru z lovcem, ki to lovno dovoljenje poseduje....Ko bo (če bo) kakšna sprememba pa dvomim, ker bi mu lahko takoj odvzeli orožje in ga dali za nekaj mesecev na hladno (če bi hoteli seveda)..
Ponosen LOVEC
01. 02. 2014 19.41
+1
Spt kažeš da nimaš pojma. Zgubil bo lovsko izkaznico, teku sledi izguba oražnega lista in lahko proda orožje. Tudi iz LD bo letel. Zato ne sanjaj in raje še enega skadi, pa spat.
Karletto
01. 02. 2014 08.47
-1
verjetno kak Italijan
Iztok Strel
01. 02. 2014 09.09
+1
Vrjetno ja................ te besede uporabljajo ta naj hujš vaške klepetulje ki že v prvi sekundi brez razmišlanja obsodijo osebo katero pa po vsej verjetnosti spoloh ne poznajo!
peterpanuser2
01. 02. 2014 10.56
+3
Tale iztok se je pa zavzel .... vsacga pokomentira :)
Iztok Strel
01. 02. 2014 10.59
-2
Ma cajt mam :) Dva dni lopatam. dans led razbijam, pol pa Jeger paše zdej semi pa že mal pozna. je pa prou luštn :) Sem že kolege začel klicat ........ Ma sej je jutr nedelja :)
Iztok Strel
01. 02. 2014 11.04
-2
jezna Lidija
01. 02. 2014 00.06
+17
Ne razumem zakaj nekateri sploh streljajo na take čudovite živali. A ni lepše opazovat žival v njenem naravnem okolju kot pa nagačeno na steni.Pustit da živi, tako kot tudi ti želiš živeti. Pa okej, razumem ubijanje za preživetje (hrana/varnost), ker smo tud mi sami na del te verige, sm takih in podobnih razlogov (npr. moda) pa res ne razumem.. pa če povem po pravici, tudi nočem razumeti.
luckyss..
01. 02. 2014 08.43
+15
Tisti, ki ima na steni nagačeno žival je bolan. Pika, konec debate...
Iztok Strel
01. 02. 2014 09.12
+4
se strinjam z obema +++ Žival ne sme biti trofeja ..........
aojz
01. 02. 2014 10.29
+0
Nihče ne gači varovanih vrst. Je kazen previsoka. Tudi na steni jih ni. Tiste stare so pa popisane. Če kdo najde mrtvo mora pridobiti dovoljenje za prepariranje in je vpisana v evidenco. Še prej pa na biotehniški fakulteti ugotovijo vzrok pogina.
Ponosen LOVEC
01. 02. 2014 10.45
-4
SS, to je samo tvoje mnenje. Da nisi neko merilo, si pa že dokazal.
Iztok Strel
01. 02. 2014 11.02
+2
Men pač nagačena žival ne sede. Imam odpor do tega in konec Vem vsako tele ima svoje vesele pa tud jaz sem med njimi. Lovce spoštujem posebej njihovo delo. O trofejah na steni imam pač svoje mnenje in to jeto. OK?
dobri lovec
01. 02. 2014 11.45
-4
Iztok: Tudi jaz sem proti tistim lovcem, ki streljajo samo po tistih živalih ki imajo najlepše rogovje (pravimo jim trofejaši), da si ga potem pribijejo na steno in se z njim hvalijo. Jaz osebno in najmanj 80% slovenskih lovcev nismo takšni in streljamo predvsem najšibkejše osebke. S tem da za trofejo uplenjene divjadi najdem najprimernejše mesto na steni se mu na takšen način poklonim. Vsaka uplenjena divjad pa ima tudi svoj poseben košček v lovčevem srcu. Zato pravimo, da je trofeja nekaj vredna dokler je lovec živ, ko lovec umre z njim umre tudi trofeja in je od tistega trenutna ničvredna. Naj pa opolnim, da v komentarju nisem govoril o nagačenih živalih temveč zgolj o tako imenovani trofeji.
back to reality
31. 01. 2014 23.12
+3
Zadnji čas, da DOPS sove in sokole selce preseli v stene naravnih plezališč. Tam bodo najbolj varni pred krivolovci ...
Ponosen LOVEC
01. 02. 2014 11.10
+0
Seveda. Ptice so dopsova živina ali kaj. Dops v glavne na ptičih biznis zase dela. Drugm pa probeme, kjer jih ni. npr vetrene elektrarne...
Mother-fucker
31. 01. 2014 21.17
+17
Lovec je bil človek, ki je ubil žival da se je preživel. Lovcev že dolgo ni več. Ostali so samo še morilci, ki so obdržali ime lovec, da bi prikrili resnico. Lovci so hudobni ljudje in pri nas v Kočevju jih je ogromno, od tega jih je 99,9% kroničnih alkoholikov.
Ponosen LOVEC
31. 01. 2014 21.44
-7
Ko ti bo pa srna na vrtu solatopojedla, boš pa hitro lovce klical. Poznamo take. Aja ne, ti si otrok betona in ti zrezki v mercatorju rastejo....
asdfghjklqwertz
31. 01. 2014 23.21
+6
Pametni ljudje imajo vrt zagrajen ... Betonska soha je zelo poceni, če ti je pa vseeno predraga, pa kupiš lesene kole, Potem pa poiščeš vsaj minimalno višimo 1m mreže, in je to to. Investicija res stane, plačaš enkrat, in imaš mir 20 let ...
Ponosen LOVEC
31. 01. 2014 23.51
+1
1 m ograjo ti zajec preskoči, za srno boš pa rabil vsaj 1,7m.
Bedanc123
31. 01. 2014 21.16
+6
Lovcem bi morali vzeti orožje, ker samo povzročajo škodo v gozdu.
Ponosen LOVEC
31. 01. 2014 21.46
+2
Kaj imajo tu lovci zraven. Krivolovec je vsak, ki lovi n črno li lovi zavarovane vrste. danes ima veiko ljudidoma na črno orožje, tako da nebi prehitro sklepali. Lovci povzročajo škodo v gozdu? res? Kakšno? Lupijo drevje ali kaj?
Vrnil sem se ?iw ?iw ...
31. 01. 2014 20.52
+1
Enkrat nekaj takega bi kmalu končala pod moj avto, vozim normalno vidim nekaj stoji na cesti na enkrat začne mahat in proti avtu, sem se malo okenju ... zanimivo ... čiw čiw ...
Winja
31. 01. 2014 17.48
+6
njemu bi moral pa glavo...
riad
31. 01. 2014 16.00
+20
Z ženo imava srečo, da na najinem vikendu v Halozah skoraj vsako noč slišiva sovo. Pa tudi videla sva jo že. Gre za sovo kozačo. Čudovita ptica.
BananaPoslanec
31. 01. 2014 16.50
+12
Uzivaj dokler lahko...Pijani lovci cakajo da se stali sneg in grejo s svojo tradicijo dalje.
Ponosen LOVEC
31. 01. 2014 19.30
+3
Banana, nikjer ne piše, da so vpleteni lovci. Krivoov lahko zakrivi marsikdo, veš koliko je nelegalnega orožja pri nekaterih
Pantokrator
31. 01. 2014 19.48
+2
Ponosen LOVEC
31. 01. 2014 20.03
+2
Tako kot so lovci ubili tisto volkuljo z ovratnico, kajne. POtem so jo čez 2 leti pobrali (top volkuljo) povoženo na cesti, pa so ugotovili, da je očitno ovratnico izgubila in da je ni nihče usstrelil.
felix58
31. 01. 2014 21.23
+5
ponosni lovec, Vi bi naj bili hranitelji živalstva, pa še potem te krivolovce iztrebite
Ponosen LOVEC
31. 01. 2014 21.47
+2
Delamo na tem, imamo lovskočuvajsko slu žbo, ki jih odkriva in preganja. Za razliko od najbolj glasnih tu gor, ki samo izza tipkovnice lajajo.
hrast66
31. 01. 2014 15.51
+15
Krivolovcu porezat ušesa, da se mu bo še sova smejala.
Winja
31. 01. 2014 17.51
+4
guroguro
31. 01. 2014 15.27
+10
glede alkohola in lov, hm lovci pijanci, oborožen pijanec čez gozd do najbližje gostilna...... nehajte ker me žalite. glede na to koliko alkohola spijemo lovci v družbi, lahko na prste ene roke preštejem pa mi 3 ostanejo. koliko alkohola sem spil po fuzbalu, velikokrat sem pustil avto na parkirišču in poklical taxsi, večkrat sem videl pijane športnike kot lovce, zato prosim vzdržite se takšnih komentarje, se pa vedno najdejo posamezniki, ki imajo probleme s tem v vsakdanjem življenju....
kkkkkkkyfgfdhfsdgd
31. 01. 2014 15.29
+0
lovci ne rabte bit pijani da ste zafustrirani!
d1d2d3
31. 01. 2014 16.37
+5
To pa bo ja držalo,najbrž pijete malinovec. Začnite sexat,če seveda lahko pa ne bo treba z lovom zdravit frustracij!
Winja
31. 01. 2014 17.55
+3
ubijate živali. Zame bojo lovci vedno gnoji kljub vsem izgovorom,,da to počnejo da se nebi živali preveč namnožile...in če se bojo? bo gdo umrl? nee ne bo! samo vi potrebujete nekaj za streljat in sejati smrt po gozdovih!! in potem si je potrebno izmisliti take retarderane izgovore
mate08
31. 01. 2014 18.06
-1
Ko podgane giftamo jih z enim namenom...da se ne razmnožijo in da ne delajo škode.....In kakšna je razlika med podgano in divjim prascem??? Oba se množita izjemno hitro, oba delata škodo i oba sta prenašalca zoonoz....
Ponosen LOVEC
31. 01. 2014 20.04
+3
Kaj ti je treba ljudi žaliti in zmerjati s pijanci? So gasilci tudi vsi piromani, če med njimi vsake toliko dejansko odkrijejo kakega požigalca?? Med lovci ko je zraven orožje alkohola že dolgo ni, ker so kontrole s policije redne, in prav je tako.
Bedanc123
31. 01. 2014 21.15
+5
Poznam dva lovca in oba sta prikrita pijanca. En redno prihaja na obisk in če pred njega postaviš flašo s šnopsom ali vinom ne bo šel domov dokler ne bo prazna.
felix58
31. 01. 2014 21.25
+7
brez veze je tako govorjenje....nastradala pa je ta uboga ptica
Ponosen LOVEC
31. 01. 2014 21.48
+2
Printer. Med lovci ni nič več pijancev kot med ostalo populacijo.
Ivan janez
31. 01. 2014 15.20
+11
po moji presoji sodstva sploh nimamo.
jg57
31. 01. 2014 15.13
+7
Vsi lovci so krivolovci: vozijo se z terenci, legalno so oboroženi, večino časa previsijo v gostilni, občasno gredo tudi na lov. Za divje živali ne skrbijo nič, saj se ta znajde same; pasejo se na v gozdu in na kmetovi njivi, hrane jim prinesejo ravno toliko, da se navadijo priti pred cev. Pred kratki sem videl krmilnico za dije prašiče; star naluknjan bojler, notri zaprte 3 kg koruze, vse skupaj je privezano na 3 m dolgo zajlo. Prašič mora to kar dolgo prerivat, da pade ven kakšen zrnček koruze. No 100 m stran je pseveda preža. Temu naši vrli lovci pravijo krmilnica. Res škoda, da ne morem pripati še slike. Tapravi lovci so samo krivolovci. zakon jih pač ne ščiti, je pa dejstvo, da krmijo divjačino na svojih njivah, včasih tudi odstreijo kakšnega srnjaka za v skrinjo in to je to. Ne streljejo po nepotrebnem, ker morajo paziti, da jih ne odkrijejo, še najman pa zaščitene ptice.
Slavon
31. 01. 2014 15.27
-4
Super, potem po tvojem mnenju krivolovec ne krši zakona oz. le te zagovarjaš? In verjemi, da mogoče tvoje navedbe držijo pri vas, ne velja pa to za vse lovce v Slo.
aojz
31. 01. 2014 15.49
+4
Ja veš tisti bojler preriva včasih celo noč. In nima časa na njivah škodo delat. Daj malo pomisli predno pišeš neumnosti. To se imenuje odvračalno krmišče. Odvrača od njiv.
luckyss..
31. 01. 2014 15.55
+4
Prašič ni tako butast, da bi celo noč brezveze prevračal tisti bojler...se raje odpravi na bližnjo njivo, ko ste mu ravno "lušte" naredili...:)) Sploh ker so navadno v tropu. No, če jih je ravno 11, potem mogoče igrajo fusbal...
Ponosen LOVEC
31. 01. 2014 20.05
-1
Tisti bojler je pred prežo zato, da se prašiče lažje upleni, ker so nočne živali in zelo previdne. Odstrel na takih krmiščih je najboljši ukrep preprečevanja prenamnožitve in povzročanja škod.
Maastrion
31. 01. 2014 14.44
+5
DOBRI LOVEC .da ti podam moje osebne mišlenje na kratko: krivolovec je lahko tudi lovec ki ustreli zaščiteno ptico,ker če ti zagovarjas lovce,pomeni da ste seznanjeni kdaj lahko streljate katero vrsto divjadi,pa verjamem da spostujes zakone,kako pa se ve da te sove ni ustrelil ravno lovec? Nikol nism mel nič proti lovcem,niti krivolovcem,odkar mi je pa psa obstrelil pravi lovec. za vas lovce bolše da vas v svoji hosti,kjer si napravljate preže na drevesu brez mojega dovoljenje nikoli ne srečam...
Ponosen LOVEC
31. 01. 2014 14.48
+1
Za postavitev preže moramo jasno imeti dovoljenje lastnika. Krivolovce pa tudi sami preganjamo.
dobri lovec
31. 01. 2014 15.00
+2
Strinjam se, tudi med lovci so osebki, ki sreljajo živali, ki so v določenem obdobju zaščitene oz. uplenjeno divjad ne prijavijo in res je tretira se jih kot krivolovce. Drži pa tudi to, da je teh osebkov zelo zelo malo ampak tudi, ko bo zgolj še eden bo eden preveč. Kar se tiče psa sklepam, da ga nisi imel na povodcu kot nam poveljuje zakon
kkkkkkkyfgfdhfsdgd
31. 01. 2014 15.24
+0
Slavon
31. 01. 2014 15.30
-2
@dobri lovec: nam je poveljeval zakon. Sedaj je pes zaščiten do te mere, da moraš imeti dokaz, da je imel v primežu divjad, pa še v tem primeru tvegaš odvzem licence. Ampak to pač lastnikov
kkkkkkkyfgfdhfsdgd
31. 01. 2014 15.33
-1
normalno da moraš imeti dokaz kaj ti ni jasno!!! lovci bi streljal vse povprek zato ste lovci zafustriranci!
Maastrion
31. 01. 2014 15.34
+1
Očitno v našem kraju ne rabite imeti dovoljenje za postavitev preže.sicer sem pa vam že tak 2 zrušo.
Winja
31. 01. 2014 18.15
+2
ježeš..tako govorite kot da ko pa lovci ubijete neko srno recimo je pa to časten in spoštovanja vreden uboj. Me zanima če bi streljali če bi živali znale nazaj. uboj je uboj..gdor ubije se ne razlikuje. razen kakšen podivjan medved ki res ogroža ljudi..to se strinjam..ampak ne mi glumit da ste lovci pa angeli varuhi gozda
Ponosen LOVEC
31. 01. 2014 20.06
+2