Zanimivosti

Dvojna merila starševstva

Ljubljana, 06. 02. 2010 09.07 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Otroku starši prepovedujejo, da bi pohodil mravljinčka, ker ga to boli, le nekaj trenutkov za tem pa mu postrežejo s sočnim puranjim zrezkom. Mar puran ni žival?

Starši učijo otroke, naj lepo ravnajo z živalmi.
Starši učijo otroke, naj lepo ravnajo z živalmi. FOTO: iStockphoto

Kaj sporočajo svojemu otroku, ko mu prepovedujejo, da bi stopili na malega nebogljenega hroščka? Matere takoj hitijo razlagati, da tudi hroščka ali mravljinčka to zelo boli. Prav tako, kot bi bolelo njega, če bi ga kdo poškodoval.

Starši razlagajo otrokom, naj ne mučijo živali, potem pa se skupaj odpravijo na ribolov.
Ko ujamejo veliko postrv, jo je seveda treba nekako uspavati, da bo lahko pristala na krožniku. Po navadi se jo udari s palico po glavi. Seveda vpričo otroka, ki najbrž ne ve več, kaj je prav in kaj ne.
Otrok ne sme pohoditi hroščka, ker ga to boli, njegov očka pa lahko s palico pokonča lepo postrv, ki se bori za življenje.

Kaj starši učijo svoje otroke?

 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (133)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

bagera
17. 06. 2010 08.41
js pač smatram smrt živli za hrano povsem drugače, kot pa pohojanje žuželj, smrt živali za krzno, okle. a zdej če ješ meso, je pa normalno, da ti pride na pamet kr vse živali na poti pobijat :D pomoje ni tko. men se zdita to vseen 2 različni stvari. puščam, da vegetarijanci drugače razmišljajo, nimam predsodkov. vem, kaj se dogaja v klavnicah, in v teh velikih obratih, k ma majo maso živali in z njimi delajo kot s katerim koli drugim neživim blagom. Ampak nimam pa zadržkov pojest npr kravo, ki je celo življenje preživela na pašnikih. pa te ljudje majo res drugačen odnos do živali :)
Deloo
09. 02. 2010 01.36
Wisen povej mi kje si prebrak da ima nekdo ki ne je mesa manjšo pamet? prosim za link,ker je to brezveze. Saj je dolgoletna dokazala nasprotno. Ne trdi enkaj, če nsii poučen o tem. Ampak ti hočeš imeti po vsej sili prav, pišeš pa neke čudne o koncu sveta pa noriso... Kar nima nobene veze z t tem, Ta raziskava se je Začela se je pri otrocih in končala pri odraslih ljudeh. je bila marsikje objavljena in pregledana. Sicer pa je kmetija in ena farma živali razlika. Na kmetiji ne bodo puranom v želodec rivali cevk, v farmah pa to počnejo.
Wisen
08. 02. 2010 22.05
... drgač mate vegeterjanci dokazano manjšo pamet. Tle že nevemkok strani vlečeta pogovor (oziroma ga vleče predvsem Deloo) čist off-topic. Tema je čist lepo podana, tist tazadn obarvan odebeljen vprašalni stavek, ki nima nobene zveze z vegeterjanstvom. Pa jst mam dejansko pouhn sorodnikov, ne sam stare mame, ki imajo doma kmetijo, sam tak, in sem bil že velikokrat po štalah - in že dosti sem slišal iz prve roke o klanju živali. Tista tabela k jo je Deloo enkrat poslala je pa tudi en velik "fail".
Deloo
08. 02. 2010 16.08
Bravo Baphomet!
Baphomet
07. 02. 2010 21.54
Wisen no, ce nisi star 10 let, potem mas zelo kratko pamet glede na svoja leta. deloo in jaz lepo piseva dejstva, ti pa sanjas o chuck norrisu, o babici k ma purane doma, govoris da ne bos nehal jest mesa, pameujes da zivali pa zih ne trpijo in se smejes opisom video posnetkov.... oprosti, ampak to je primitivno. zato sem upala da si se otrok. potem bi tvoje obnasanje bilo razumljivo. kot sem ti ze rekla (pa se morem ocitno ponovit), NOBEN nima pravice ti govorit da nehej jest meso. vse kar sem hotla je to, da ti dokazem da se motis ko pravis da zivali ne trpijo, da zivali ustrelijo in potem nic vec ne cutijo... ce ti hoces jest meso, ti noben tega ne bo preprecil, ampak ce ti jes meso, ne spremeni dejstev. grozne stvari se dogajajo tem zivalim od rojstva naprej. clovek zivalim v klavnicah in na farmas NAMERNO povzroca bolecine, jih NAMERNO zanemarja in NAMERNO izzivlja nad njimi... ""Končno stališče glede klanja živali je: Do it, and do it quickly. Naredi, in naredi hitro."" to je prava in edina pametna stvar ki si jo povedal. to je res. ampak to je teorija. to je ideja. to so sanje. zivali od rojstva zivijo v premalih prostorih, polnih umazanije, spijo v lastnih iztrebkih, jejo same strupe.... potem jih v necloveskih pogojih transportirajo v oddaljene klavnice (na tej poti veliko zivali zaradi slabih pogojev tudi umre), nato pa jih v klavnicah zverinsko umorijo... torej, ce te prav razumem.... ker od zivali nimas koristi ko so zive, je uredu da jih pobijamo in jemo. jes jih tudi ti. ampak cloveka pa nebi jedel ker po njegovi smrti nimas koristi od njega? .....bi komentirala to, pa enostavno sem ostala brez besed.... cesa tako hudo nesmiselnega pa nevem ce sem ze slisala.... no, ker si ze dal pobudo... o teh dvojnih merilih starsevstva smo ze dovolj povedali.... deli z nami na katere druge nacine bos zmedel svoje otroke k jiuh bos mel (ceprav upam da jih ne bos mel)?
Deloo
07. 02. 2010 21.07
pagin po črni kroniki,tv in še marsikje je bilo, kako strašno ubijajo živali. Bila je tudi skrita kamera, ki je posnela strašno in mučno smrt živalim. Bil je posnetek popolnoma resničen kako so kravo, ki je rojevala privezali na klin,prerezali vrt, ona počasi krvavela, medtem razparali trebuh, živi kravi,da je tele ven padlo. strašno. In eni se nič ne pozanimajo od kod prihaja meso. Wisen napisal si da bi človeka, pustil,ker imaš od njega več koristi. Poglej malo,da gledaš samo anse, samo da je tebi boljše. Glej še malo na druge, ne samo anse, ker zato ker gleda vsak nase pa je tkao,da se takšno mučenje dovoli.
Deloo
07. 02. 2010 21.04
Wisen namesto da bi pisal protestna pisma proti takšnemu klanju živali, se sam pozanimaj katero meso je od kje, katere živali so kako živele.... In potem kupuj le tisto, ki prihaja iz živalim prijaznih farm, hlevska reja jajc... in to povej svojim domačim,rpijateljem,da bom čim več ljudi bojkotiralo firme, ki tako strašno mučijo živali.
Wisen
07. 02. 2010 20.46
Jst se preperov o tem ne bom, teb pa tut ni treba tok žalt. Deloo. Jst kaj zlo len nisem... no ja, kakr za kerga. Baphomet, ti si me precej podcenila sam cenim to, da mi priznaš nadpovprečno inteligenco. 10 let stari froci vejo sam za miniclip, za facebook pa (še) ne. Ne, jst ne potrebujem nobenega razloga, da preneham jesti meso, ker ga ne bom. Jaz sem za logiko vse po malem, in prav tako tudi večina folka ki se jim s tem ne da več ukvarjat. Bi jaz jedel človeka? Človek ni enako druga žival, ker smo iste vrste. Seveda pa, če ne bi bilo druge kot jesti človeka, to sploh ni vprašanje. Bi jedel, vendar v skrajnem primeru. Pa tudi zaradi drugih razlogov: od sočloveka imaš večjo korist, če je ta živ. Čeprov - ne-lol na opise videov po klavnicah. Ne ne bom ratov vegetarjanec, niti kaj drugega... recimo pa da verjamem Baphomet ... jemljem malo z rezervo. Mogoče pa pošljem protestno noto na ministrstvo za kmetijstvo. Končno stališče glede klanja živali je: Do it, and do it quickly. Naredi, in naredi hitro. Pri čemer je 'hitro' pod narkozo in ... instant. Sam fora je tut to de maš na youtube najbolj bolane posnetke. In klanje živali je nekaj drugega kot pa da se izživljaš nad njimi. Zdej pa še enkrat zakaj se ta tema izkorišča za vegetarjanstvo proti normalnemu načinu življenja. (normalno = večina, če smo že pozabili ure socilogije)
Deloo
07. 02. 2010 19.42
Preberite kaj je pa Baphomet napisala pa potem pametujete, kako gre živalim lepo. Lenobe ogabne, se niti ne pozanimate od kod prihaja meso, kako je prej živelo ali je hlevska ali baterijska reja, tukaj pa nekaj pametujete.
Deloo
07. 02. 2010 19.41
Wisen zakaj toliko razglagaš kaj delaš? samo jaz,jaz jaz... zato pa je tako, da gledate samp nase, na živali pa ne.Kaj me briga kaj ti bereš, jaz vem to iz prve roke, kaj počnem in vem da sem sedaj veliko oblj zdrava in da je več vrst raka lahko od mesa. Zakaj bi jaz pri tebi jedla pečenko? Zakaj bi mogla jesti truplo? Ti bi jedel človeka?? Bi ali ne bi? Zame je to enako, kot če ješ žival. Baphomet strašno kaj si videla. STRAŠNOOO kaj počnejo. Ljudem pa je vseeno,kje kupijo meso, samo da se imajo oni lepše, za živali jim je vseeno. Kakšno oblečino je žival morala čutiti, ko ji je črevesje ven viselo, kakšno strahoto in obup.. vse samo zato,ker se nihče en pozanima od kje prihaja meso in kako je živelo.
Baphomet
07. 02. 2010 18.58
Wisen ne, ne zavedas se kaj pises. ko bos cez par let, ko bos odrastel, bral svoje poste, bos umrl od sramu. zakaj pa rabis naravni razlog da bi nehal jest meso? od kdaj je tako pomembno kaj je naravno? zenske ki ne morejo imeti otrok, se odlocijo za umetno oploditev, pa so vsi veseli in srecni in noben ne joka "to pa ni naravno". torej zakaj ne more bit vegetarjanstvo pac odlocitev posameznika? tako kot (recimo) ti ne maras rib, in si se odlocil da rib pac ne bos jedel, tako sem se jaz odlocila da ne jem vec mesa ker mi ni vec vsec. ""Na kmetijah sicer majo precej placa v štal, k sm bil majhen so jih pr stari mami imeli, ... o cevkah in dreku ne duha ne sluha. (farme so pa druga stvar, to res)."" ---ampak koliko mesa ki ga imas v trgovinah prihaja iz kmetij kjer imajo mogoce 100 zivali? te kmetije so v veliki manjsini in so prakticno nepomembne. pomembno je dejstvo da pravv tem trenutku, po celem svetu trpi vec miljard zivali ki jih bodo v roku par dni na krut nacin umorili. ""najbolj pa trpi antilopa ko jo lev naskoč. Pika konc."" nobe ne pravi da antilopa ne trpi. AMPAK, ta antilopa je pred smrtjo zivela lepo in svobodno zivljenje, ko lev napade antilopo, jo ubije na najlepsi in najhitrejsi mozen nacin - ni izzivljanja nad antilopo. poleg tega pa lev ubije le toliko antilop kolikor jih potrebuje. tisto kar pa ostane od trupla, pa pojejo mrhovinarji. grozno....sem prebrala zej vse tvoje poste... koliko si star ti? 10? nek sarkazem o na'vi-jih pa chuck norrisa omenjas... :) ne rabi ti deloo dajat linkov. sam si malo poglej po internetu. mas zelo veliko strani (bi ti napisala katere, ampak sej ves, admini bodo zbrisali vse) kjer ti zelo "lepo" pokaze kaj pocnejo z zivalmi na farmah. to kar ljudje pocnejo z zivalmi, si sploh ne mores zamisljati. nedolgo nazaj, ko sem mislila da sem ze res videla vse, sem videla kravo, ki ji je zadnjice viselo crevesje... poleg tega je imela popolnoma poskodovane kopita, tako da je padla na tla ko je hotela naredit korak. ljudje so bili okoli nje, pa ji noben ni pomagal (jo ubil in resil muk) - vsi so jo brcali in vlekli za rep in usesa in jo silili naj ustane. na koncu posnetka je pisalo da je krava umrla od bolecin nekaj dni po nastanku tega posnetka. naslednji video ki sem ga videla je kazal visoko noseco kravo, pri polni zavesti, v klavnici. zaradi poskodovanih kopit je veckrat padla. ko je uboga zival koncno uspela pridet v prostor kjer jo naj bi zaklali, so ji pri polni zavesti prerezavli trebuh in mladicka potegnili ven iz nje. krava seveda ni bila v trenutku mrtva, in so pred njenimi ocmi njenemu komaj rojenemu telicku prerezali vrat in ga pustili da izkrvavi. nato so se njej prerezali vrat. naslednji video je bil o pujsku v klavnici.... znano je da so pujsi poleg opic in delfinov, najbolj inteligentne zivali. ena oseba je pujska stisnila z zelezno ograjo iz vseh stirih strani, tako da se zival ni morala premikat. 5 minut kaze posnetek kako je clovek teha pujska pretepal, brca, hodil po njem, brcal v glavo.... poleg tega je se vpil na njega da ga bo ubil in da si pujsek zasluzi o ker je tako umazana in grda zival.... ko je pujsek odbolecin lezal na tleh, ga je clovek ustrelil v glavo, nato pa nadaljeval z brcanjem dokler se pujsek ni nehal premikat.... .... lahko bi nadaljevala v nedogled.... teh zgodb je na zalost veliko prevec....ce ne verjames, gres vedno lahko iskat na internet... pa ne na PETA stran.... vsi vemo da peti ni za zaupat... ce najdes nacin kako ti lahko posljem linke, bom vec kot vesela ce si res zelis ogledat to. tej temi si najbolj glasen ti, preprican v svoj prav. vse kar hocem je, da ti dokazem da se motis. ce hoces jest meso, ti kar, dober tek, jaz ti ne bom nic glede tega rekla (prav tako ti noben drug nima pravice tezit ker jes meso), ampak bodi pravicen in bodi realen, in se pozanimaj o stvareh predno gres tako opozarjat nase. pa kje ti je pamet da sploh gres omenit da ma tvoja babi par ziva
Wisen
07. 02. 2010 17.32
Ne boš ti mene prepričala, nikakor. 2, Ne berem samo revij, te so v manjšini. Enkrat na mesc življenje in tehnika, če ni kompa z Wordam u šol u knižnc med malco še National Geographic, doma če se zgodi de s pisanjem ne gre nikamor, pa de se mi špilov ne da špilat, grem na discovery ker so na popTV same žajfnce, pr poročilih maš 1/2 politika, ostalo je pa kako je ljudstvo nezadovoljno ter težave, kkšna pametna novica je pa redkost. Zagikan preveč nisem, po internetu pa rajš iščem kakšne druge stvari - za šolo al pa za zabavo. V originalu je svet tak de vegeterjanci med ljudmi ne bi imeli kaj iskati, a kaj ko smo uspeli nekoliko spremeniti zakone narave, še posebno zadnjih 4000 let. Drguo kar je, če ceu svet presedla na vegi način, ali je možno bio kmetovanje? Je, toda učinkovitost prec pade za kar precej. Zato ker če ne bi bilo živali, ne bi bilo naravnega gnojila. Poleg tega se s (predvsem tradicionalnim) kmetovanjem ohranja kulturna pestrost ter živalske vrste. Pa če mi pride na dom vegi na kosilo, če bo pečenka bo pojedu pečenko. Mi ne bo izberčen. In vegetarjaci so bolj izbirčni kot vsejedi. Vsejed gre k vegetarjancu na kosilo pa ne bo lačen ker bo jedu karkol bo vegi že skuhov. Pride vegi k vsejedem na obisk bojo pa zrezki bo pa vegi lačen. Dokazov bom pa to, de imamo vsejedi višji IQ kot vegetarjanci. Se bom zdej lepo odklopu de mi bo avatar htrej dol vlekel, ker se mi res neda, raj naredim še codex od zveri pa grem na wikipedio gledat za informacije ki jih lahko uporabim v knjigi - ne pa ti, deloo, k že 2, 3 a kok dni tle gor visiš pa nč pametnga ne rečeš pa vsak tadrug post je puran s cevkami v trebuh de se men pa še ene parim meša. Letim hitr k babi pa nardim sliko de ti dokažem de se purane ne redi s cevkami v trebuh. Bojte se vegijev kot je deloo, ki ves dan presedijo na netu sam de dokazujejo svoj prav, ter pozabijo kako živeti. Pa de ne bi men kdo o splošni razgledanosti, preveč vsega škodje. Tut z zelenjavo je tak. Deloo je dokaz za to. čas za odklop, Hasta la vista, pametnejši odneha.
Deloo
07. 02. 2010 16.45
ne beri samo revij,amapk še te trditve preveri na člankih o inštitutih in unioverzah,ki so delali raziskave.
Deloo
07. 02. 2010 16.44
Kako ti na jjaz zrihtam vir? A naj ti revijo domov prinesem? Poglej po netu določene raziskave. In zakaj mi govoriš o koncu sveta? Drugo je če je vojna, kot pa sedaj kojej vsega dovolj in se živali množično mučijo v tovarnah. Res nimaš pojma kako živali redijo za hrano, pa nekaj pametuješ. vse je na netu, tudi p otv je bilo, po črni kroniki.. ja seveda imaš BAJE slabše možgane. Dolgoletne raziskave so pokazale da je obratno. nekaterim se je za nekaj številk povečal IQ.Sploh ni res, da so možgani razviti zaradi mesa. ker vse kar je v mesu,je tudi v drugih živilih. Če ne jaz ne bi mogla živeti, imam pa zelo dobro krvno sliko in nič bolezni.
Wisen
07. 02. 2010 16.35
Deloo latenca pr teb je ogromna, tudi bereš vidim bolj eno besedo na dva stavka. jao jao a sem jst človk? [sarkazem]ne jst sm Na'vi, Omitacaya people. Al pa Thorn the red dragon of Murtagh.[/sarkazem] še enkrat ponavljam. STARA MAMA IMA KMETIJO. NEKAJ LET NAZAJ SO IMELI TUDI PURANE, ZDEJ NE VEČ IN EDINA CEV V ŠTAL JE BLA TISTA ZA VODO K SO JO NUCAL ZA TO DE SO TLA PUCAL. PA PAZI, REKU SEM KMETIJO! (reku sm pa tut de so farme loh nekej drucga. How it's made farming epizode pa še nism vidu. Enkrat je blo sicer za kure...) Deloo zadnji post. Rečmo de bo 2012 konc sveta (sam ga ne bo - če ne drgač ga bo Chuck Norris preprečil. Pa chuck norris ni vegeterjanec). Rečmo, de gre vse v svetu v ... organčič ... vključno z zalogami žita, tovarnam in podobno. In seveda s polji, letine bodo uničene in podobno. Normalni ljudje bojo šli na lov pa si nalovil srne in bojo vsej nekej časa še loh živel, vegeterjanci pa bojo še naprej fural svojo logiko in bojo umrl vsi povrsti, ker si ne bodo mogli najti zadostne količine hrane. Pa baje človk ne more prebavljat listov in trave. Spet nazaj, kar se tiče trebuha in cevi... to bi mogu jst na lastne oči vidt - al pa dej mi link kod si ti vidla de to piše - ker ne bom verjev špekulacijam in podobnim zgodbam. Pa še to pol ne bom presedlov na vegi prehrano, kajti prehrana naj bo celovita in baje maš brez mesa slabše možgane. A je to res al ne, bom tih, ampak dejstvo je, da ima človek tako razvite možgane po zaslugi hrane živalskega izvora. Pa to de ženski možgani podpirajo nekoliko več 'multitaskinga' (multitasking - sposobnost opravljati več opravil naenkrat) zaradi tega, ker so ... 40000 let nazaj nekje na obali nabirale in jedle školjke. Pa dej pokaž še enkrat tisto o beljakovinah in aminokislinah. Iz zanesljivih virov vem, da nekaterih beljakovin in aminokislin ne moreš dobiti z rastlinsko prehrano. Če zrihtaš zanesljiv vir (to je: življenje in tehnika, discovery, national geographic in podobne poljudnoznanstvene revije)
Deloo
07. 02. 2010 15.08
Wisen vegeterijanci nismo razvati. Razvajeni ste tisti, ki ne mroete brez emsa in živali koljejo samo zaardi vas. Ne vem zakaj čutiš da se moraš na nek način branit, saj nonstop pišeš kako imaš prav in da ni klanje živali nič takšnega, Sicer pa si že dokazal da si bolj primitivne sorte, ker trdiš da so veegterijanci izbrični. Ne nismo, le trupel ne jemo.
Deloo
07. 02. 2010 15.06
aja to še. Dokazano je da krava čuti. Ker takrat iz sebe daje snov, ki se izloča samo takrat ko jo je strah. To da ne čuti, trdite tisti, ki vam je za to vseeno ali si zatiskate oči, da lažje jeste meso. Meni je vseeno kakšnega me je naredila narava, sedaj ko je toliko drugega bi komot preživela brez klanja. In imam zavest in čustva, zato mi srce ne da da bi zaradi mene koga ubili.
Deloo
07. 02. 2010 15.03
Wisen obstajajo farme, ki ppurane goijo na normalen način, ti pa rečeš na kakšen način še jih lahko?? OMG¨! A SI SPLOH ČLOVEK ,DA SE TI ZDI NORMALNO DA IMA ŽIVAL V TREBUH NAPELJANO CEV?? Obstaja še drugačan vzreja, ampak ti o tem nimaš pojma, ker se ti zdi najbolj krut način normalen. Ogabno do konca. Če bi ljudje pogledali od kje je meso in ne bi kupovali tega, bi purane redili na normalen način. Lev ne goji antilop v množičnih tovarnah in jih tam še prej muči. Antilopa ima pred tem normalno živlenje. In lev ne zna rarmišljat takop ko ti. Kje je dokazano da dobi telo določene beljakovime le z mesom? To pravijo samo tisti, katerih izgovor je da se en da brez mesa. Polgej par komentarjev nazaj,sem dala gor link da vse kar je v mesu je v drugi hrani tudi. Malo se pozanimaj o tem, potem pa pametuj. Če je to rekel tvoj profesor biologije, potem pa se res ne čudim da si tako ozkogleden. ker zame ni človek normalen niti čustveno razvit, da sprejme kot normalno rejo takšno, da imajo purane natrpane v kletkah in jim v želodec tiščijo cevi. a veš kako zelo zelo to boli? tebi pa je vseeno na to,samo da se mastiš. niti nisi tolko sposoben da bi pogledal iz kakšne reje prihaja meso. eni ste pa res za kozlat.
Wisen
07. 02. 2010 14.51
Deloo 7/2/2010, 11:30 stavki 1-3 tako je, tako je bilo in tako vedno bo. 2. Kako gojijo purane - nekak jih morjo. Na kmetijah sicer majo precej placa v štal, k sm bil majhen so jih pr stari mami imeli, ... o cevkah in dreku ne duha ne sluha. (farme so pa druga stvar, to res). 3. Krava ne čuti če jo počš ko to najmanj pričakuje. 4. najbolj pa trpi antilopa ko jo lev naskoč. Pika konc. 5. (dost mam, konc ovinkov) Narava je naredila človeka vsejedca. Pika konc. Vsako spreminjanje tega je skregano z zakoni narave in je bolno. 6. DOKAZANO JE DA NEKATERE BELJAKOVINE LAHKO TELO DOBI LE Z MESOM!!!! včasih oa tut jst poslušam pr biologij. Al je blo pa to pr biologij al pa po Dicsovery, Nat Geo rečen že tolkrat de res ni. 7. @Deloo 7/2/2010 11:31; evaCC 7/2/2010 10:48 Se strinjam, imet krzno sam zato de si bolj "fancy" pa sam zato de poveš de si nekej več, pa de se zravn še bl važn pa visok - glej 101 dalmatinec guno devil je koj vse jasno kje smo. Lejte, se loh uporabte umetno krzno. Baje se razlike sploh ne opazi, pa baje je tut veliko ceneje (se bl splača umetn krzno, zdej k je kriza)
Deloo
07. 02. 2010 11.31
evacc ko bi vedela na kakšen način usmrtijo za krzno. Živo in nič omamljeno jo potegnejo iz kože, potem pa trupellce napriemr mačke vržejo na kup k ostalim, kjer nato umira.