Tema dneva

Sporne računalniške igrice

Ljubljana, 02. 01. 2008 17.47 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Maja Murn
Komentarji
3

Računalniške igrice, pogosto polne nasilja, so obnorele tudi Slovence. Bolj kot obsesivno preživljanje časa pred računalniškim zaslonom pa je skrb zbujajoča vsebina računalniških igric. Te postajajo vse bolj nasilne, celo brutalne. Starši pogosto niti ne vedo, kaj kupujejo in kako lahko te - navidez nedolžne igre - vplivajo na razvoj njihovega otroka.


UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (3)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Belmin Sadikovic
29. 06. 2011 19.14
WoW najbolj zasvojena igrca na svetu
klavdijl
20. 09. 2008 11.46
odvisnost: ne - odvisnost je če nekaj resno rabiš, psihično ali fizično in ne glede na čas, ki ga preživiš za računalnikom... je pa res da je veliko posameznikov prikovanih za zaslon -- tukaj bi zopet poudaril, da imajo zadeve korenine najbolj pogosto drugje... če otroku ne upamo ponuditi zanimive alternative oz. drugih zanimivih aktivnosti mmorg (kot npr. w2) so v tem naredili nov korak, saj poleg igranja omogočajo tudi druženje z prijatelji v novem svetu... toda tukaj se spet greza podoben primer... otroku ponuditi dobre alternative v realnem svetu, saj če bo imel 10 dobrih prijateljev na spletu, v realnosti pa le par, ga bo na splet velklo tudi to... !sicer ima mmorpg zgodba tudi drugo plat, kjer se dobi skupina kolegov in stvar igrajo non-stop... tam je potrebno potegniti določene meje, vendar so ti primeri precej redki in ne gre posploševat tega na vse mmorpg igralce kaj šele na vse igre! nalepke za starost so pogosto neprimerno razporejene, toda če dovolimo otroku, da gre kupit zadevo, ki ima starostno omejitev ki ji še ni dorasel, potem za to ni kriv otrok ampak starši... še prej pa naj se pozanimajo, če je zadeva upravičeno dobila določeno nalepko
klavdijl
20. 09. 2008 11.35
seveda igre vplivajo na razvoj osebka... nauči se angleško, drugačnega pristopa k reševanju problemov, ko mu kaj ne crkne se spozna z računalnikom (mnogim so ravno igre vhod v svet računalništva) in jih posledično zna dobro uporabljati (za razliko od mulca ki ves čas nabija fuzbal in ne ve da ma miška dva gumba), tukaj so še relfeksi, koordinacija roka-oko... itditditd nasilje noter pa je navadno tako nerealno da lahko vsak kakor toliko normalno vzgojen lolek loči med tem da kasiraš 20 šusov in se ti zmanjša health bar ter daš \"load\" ko umreš in pa realnim svetom... s tem da je večina zadev itak fantazijske narave - osebek več precej bolj realnega nasilja sreča ob gledanju dnevnika, večernem sprehodu skozi kakšno temno ulico, fuzbal igrišču, ko mora sosedu m\"mal mobitel pokazat\" itd. če kdo želi nasilje, ga lahko najde povsod, in ga tudi bo našel... pa naj bodo to igre, tv, časopis, romani, honik v šoli med odmorom ali pa vaška gostilna... vzroki za tako vedenje tičijo drugje s tem da takim osebkom igre nudijo tudi sprostitev frustracij in napetosti... namesto da gre ven enga na gobec ga raje v špilu bottom line.... ne mi srat s takmi ali pa mi na tole argumentirano odgovorite