Formula 1

Brawn: Hamilton je najbolj nadarjen!

London, 27. 04. 2010 17.06 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Šef formule 1 moštva Mercedes Grand Prix Ross Brawn je priznal, da je razočaran, ker je ekipo po lanski sezoni zapusil Jenson Button.

Selitev Jensna Buttna k McLaren Mercedesu je nekoliko 'prizadela' njegovega nekdanjega šefa Rossa Brawna. Dirkačeva odločitev se je izkazala za pravo, saj je v letošnji sezoni dvakrat ugnal dirkaško elito. S 60 točkami je trenutno vodilni v skupnem seštevku svetovnega prvenstva. Brawn priznava, da razume njegovo odločitev, a je hkrati razočaran, ker so se pri Mercedesu renično trudili Britanca zadržati v moštvu.

Ross Brawn
Ross Brawn FOTO: Reuters

"Jenson je čutil, da mnogi mislijo, da je postal svetovni prvak le zato, ker je imel najboljši dirkalnik. Odločil se je za odhod, ker želi tudi z drugim dirkalnikom dokazati, da je najboljši,“ je v intervjuju za The Sun povedal Brawn in nadaljeval: "Še vedno sva dobra prijatelja. Z istim letalom sva se vračala iz Malezije in imela odkrit pogovor. Na stezi je razumljivo vse drugače. Bil je izjemen član naše ekipe, a to je danes preteklost in mi ga moramo premagati.

Kljub vsemu pa je Brawn mnenja, da dirkač iz Frome ni najboljši posameznik v najhitrejšem cirkusu na svetu. "Jenson se pri McLarnu želi izkazati ob Lewisu Hamiltonu, za katerega menim, da je verjetno najhitrejši in najbolj nadarjen dirkač sedajosti.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (45)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User440188
04. 05. 2010 00.08
CEDEVITEK , načeloma imaš prav. Ampak dirkanje pač zahteva tudi prilagajanje vremenskim prilikam. In boton je to odlično opravil. ali bo še kaka taka priložnost ? seveda bo. vreme je vedno precejšnja neznanka. In pri mclarnu so pač dokazali da sta voznika ( s svojimi ekipami ) dokaj samostalna v vseh odločitvah. Sicer se nebi dogajalo kot se je. Tako da se bojim da hami s svojo ihto nebo letos nič dokazal. čeprav sem jas tudi mnenja da je hami boljši voznik od butona. Ampak je slednji bolj preračunljiv in zvit. Zato nebi dal roke v ogenj za hamija. Teška bo. Mislim da je buton dokazal da je mojster taktike in je pravzaprav s skoraj nekonkurenčnim bolidom vzel dve zmagi. Kapo dol. Ni ravno povprečen . Odličen je !!!
User442565
03. 05. 2010 14.34
Hamilton novi Senna...
User471134
30. 04. 2010 17.22
@faac, Button se za letošnji zmagi letos in vodstvo v skupnem seštevku lahko zahvali predvsem spremenljivim vremenskim razmeram na dirki in temu, da se mu je gamblanje z drugačno taktiko obrestovalo. Celo sezono se pač ne bo mogel tako "šlepati". Edino regularno dirko brez vremenskega faktorja smo videli v Bahrainu, in tam nekje je prava vrednost knofa - od 5 do 7 mesta. Brez skrbi, do konca sezone se bodo stvari postavile na svoje mesto in Lewis mu bo dal vedeti, da je le in zgolj povprečen voznik, ki je preveč pogumno rinil ob sovoznika, kjer so se že boljši (Alonso) od njega opekli.
User406057
30. 04. 2010 16.54
Soling; Pusti že enkrat Alonsa pri miru. Raje se ukvarjaj z Hamiltonom.V enakem avtu je Buttan, ki smo ga vsi , tudi ti,ocenjevali kot zelo povprečnega voznika,precej pred čudežnim dečkom.
User402392
30. 04. 2010 00.17
Kako to misli, ali ni Miha najboljši?
AlternativeFacts
29. 04. 2010 22.23
@Soling - Začni spremljati F1.Ron Dennis nima nič pri Mclarenu F1, namesto njega je Martin Whitmarsh.Kako bo kdo pogorel bova videla na koncu sezone kaj?Lahko pa poveš kako lahko pomagaš razvijati dirkalnik, če se vodstvo odloči, da ga ne bodo več razvijali.Seveda jaz sem se z Chandockom in Senno spustil nisko, sam pa si prava perla kaj?
Soling
29. 04. 2010 21.27
Animax, "Pri tebi vedno pozabim, da Alonso sam projektira, šravfa, opravlja dela pri postankih in daje odločitve..." Jst sem pa mislil, da to vse sam naredi..., vsaj tako ste trdili, kako Alonso razvija... Zanima me, kakšno opravičilo boš imel letos za "neuspeh" Alonsa?! Da ne bo vzrok spet Ron, ki bo slučajno na kakšni tribuni? Je pa nekaj tudi res, da Button pa očitno Ronu ugaja, al kako bi se izrazil? Kar se pa tiče nivoja komentiranja, se ti pa ni treba nič spuščati, ker si dovolj nizko.
AlternativeFacts
29. 04. 2010 15.50
@Soling - Pri tebi vedno pozabim, da Alonso sam projektira, šravfa, opravlja dela pri postankih in daje odločitve, ali se bo razvoj obstoječega dirkalnika nadaljeval ali ne.Izgleda, da je po novem bilo tako tudi pri Ferrariju kaj? In a se nerad ampak v zabavo spustim na tvoj nivo. Moje prepričanje je, da bi Chandock ali Senna v letošnjem Mclarenu imel vsaj 3 zmage in kaj sedaj, se mogoče motim?
Soling
29. 04. 2010 14.20
Animax, "@Soling - Ja ja saj vemo, v drugi polovici s povsem novim dirkalnikom.Kaj je potem počel na začetku sezone, ko so še vsi ostali razvijali dirkalnike? " Ja razvijal ga je, za razliko od Alonsa. To se je na koncu lepo videlo, saj je bil Renault na začetku bolj konkurenčen bolid tako od McLarna, kakor Ferrarija. Podobno kot za Hamiltona velja tudi za Kimija, za katerega sem prepričan, da bi s tovrstnim, letošnjim Ferrarijem iztržil neprimerno več.
Soling
29. 04. 2010 14.04
Ja kako pa je Button zabeležil 2 zmagi? A ga niso pri McLarnu bremzali in Hamiltona naprej rinli? Prav vesel sem za Buttna, vsaka čast.
User469975
29. 04. 2010 07.19
Ja kdo pa pravi da je sena bil najboljsi Za mene ga prevec napihujejo ce bi bil daber bi bil sedaj ziv ma dajte no dijat brez glave zna vsak.Prost je bil zakon.
jurko28
29. 04. 2010 00.04
romanjenko sem mislil dopisat da sta z Baricelom edina ki sta vozila brez TC slick pnevmatike-sam je tega long long time ago :) tako da je spet praktično neki "novega" :) pa ne me zdaj držat za slick pnevmatike-ker so z žlebovi že kar lep čas (varnost-manjša hitrost na zavojih ki pa se ni obnesla za dolgo časa) in se mi zdi da so trenutni preostali voziki (nova generacija) ni npr.: Mika Häkkinen, David Coulthard,Jacques Villeneuve,Damon Hill ...
AlternativeFacts
29. 04. 2010 00.03
@Cedevitek - Bo treba malo preštudirati dirke.Mansell, Senna, Prost, Piquet, so znali dirko odpeljati z enim kompletom gum.Kar za današnje dirkače zaenkrat ne velja.Poleg tega so vozili povsem drugačne dirkalnike, z aerodinamiko in mehanskimi pripomočki, ki so bili šele v povojih.Se pa strinjam z izbiro trenutno najbolših voznikov, lahko bi le še dodal Rosberga.Čeji pa so itak za čebele in čebulo.
User440188
29. 04. 2010 00.01
Jaz tudi mislim da ima brawn prav. hamilton je že od prvega starta v F1 bil najboljši voznik . Je pa res da tega ni vnovču tako kot bi lahko. Živci so ga izdali v prvi sezoni. v drugi tudi skoraj. Zraven tega pa je ekipa delala neverjetne napake ( on pa tudi seveda ) Tudi prave pomoči sovoznikov ni imel nikoli. prej obratno. Tudi letos se zgodba ponavlja. ekipa dela neverjetne kikse. in to se pač pozna v točkah in uvrstitvah. Seveda je dinamičen voznik in nam nikoli ni dolgčas. in to mi je všeč pri njem. Baton je bolj zrel in izkušen voznik, bolj umirjen in ekipa bolj preračunljiva. zato je 2 x zmagal in vodi trenutno. Presenetil me je moram priznati. pozitivno. In če bo še imel kaj takih pametnih potez , mu celo lahko uspe kaj skoraj nezamisljivega . Namreč da bi obranil naslov prvaka. Kar pa bi mu tudi privoščil. Šumi pa je verjetno prišel še nekaj malega zaslužit ker mu je verjetno zamnjkalo za kruh in kak konček pasje klobase.
romanjenko
28. 04. 2010 22.59
jurko28 Se kr strinjam s tabo , sam ne bi blo treba pisat brez TC-ja ker s tem ma že izkušnje.
User422490
28. 04. 2010 21.26
jurko28 ti pa si na hece! he he!
jurko28
28. 04. 2010 20.12
Ne pozabite da je Šumi podpisal 3 letno pogodbo !!! Starost ni Šumijev največji tekmec ker je v odličn fižični kondiciji. V teh parih letih njegove odsotnosti se je veliko spremenilo tako da potrebuje nekaj časa ter pravi bolid ki ustreza na stil njegove vožnje-menda že na prvi evropski tekmi. 1.Prednje gume so bistveno ožje. 2.Daljši dirkalnik. 3.Polna posoda goriva. 4.Brez TC - traction control system. 5.Pri razvoju trenutnega dirkalnika ni sodeloval popolnoma nič. IN TO JE ZA ŠUMIJA VSE V ENI SEZONI. Upam da bo letos zabeležil par stopnjičk-proti koncu sezone morda tudi najvišjo.Drugo leto bo pa druga pesem :)
User422266
28. 04. 2010 20.12
Ja, ker kar se je že zgodilo lahko vi sploh kaj spremenite. Preveč gledate razne znanstvene fantastične filme. Veliko naslovov je bilo priigranih nepošteno, navsezadnje tudi Schumacher ni vseh naslovov osvojil pravično. Vendar to je ravno čar tega športa, prehitevanja, vožnja na nož. Kako bi zgledla formula, če bi vsi vozili drug za drugim brez prehitevanj. Če pa se vsaj malo spomnite Schumacherja ko je bil mlad, boste opazili marsikatero podobnost s Hamiltonom, razlika je v tem, da Hamilton vozi za McLaren, Schumacher pa je za Ferrari oz. pred tem za Beneton. In to vam gre v nos, ker sem 100% če bi Hamilton začel kariero pri Ferrariju, bi bilo sedaj ravno obratno. Tisti, ki ga zdaj sovražite, bi ga občudovali, tisti, ki ga pa sedaj občudujemo, pa ga bi takrat "sovražili". Tako pač je. To je pač rivalstvo, med tema legendarnima moštvoma in njihovimi dirkači in navijači.
User471134
28. 04. 2010 20.09
@Lovro196928.04.2010, 18:49-1 tomas46in vsi ostali ce bi bil najboljsi bi ime sedj dve zmage in vodstvo .Je navaden divjak ki nezna preracunat kaj je dovolj za zmago in naslov .Ce bi Glok bil malo hitrejsi sploh nebi bil svetovni prvak.In to zaradi gum zmeraj izbere napacne .Na gas tiscat in divjat ni nobena umetnst. V tvojem opisu bi komot našel tudi Senno, Manslla in še koga. Res vas ne razumem haterjev, po eni strani vpijete, kako je Senna najboljši vseh časov (boljši po talentu in goli hitrosti od tehničarja Schumacherja), po drugi strani pa pri Hamiltonu te iste lastnosti in kvalitete štejete za slabe. Glede naslova sv. prvaka Hamiltona pa spet če.... Bomo tkole rekl - če Massa na zadnji dirki 2007 ne bi spustil pred sebe Kimija, bi imel Hamilton že 2 naslova. Toliko o čejih. Trenutno so po mojem mnenju v F1 3-je top vozniki: Hamilton, Alonso in Vettel, nekje v tem vrstnem redu. Da bi pa res videli, kateri izmed njih je najboljši, bi morali vsi trije sedeti v enakem avtomobilu, pa noben ne bi smel sodelovati pri zimskem razvoju le tega.
22-22
28. 04. 2010 19.29
Soling, ja točno. največ pik. Eno ali dve več kot Kimi. Upam da se spominš kakšna jajca je moral voziti Kimi, medtem ko je Hamilton kar nekaj pik sam zakockal. Enih se spomnim v mOnzi, ki so odplavale v zadnjem krogu...