Formula 1

Hamilton: Imam slab dirkalnik

Ljubljana, 11. 05. 2009 11.06 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Lewis Hamilton je zaradi slabih rezultatov v letošnji sezoni že precej zagrenjen. V Barceloni je za zmagovalcem Jensonom Buttnom zaostal za krog in končal na devetem mestu.

Svetovni prvak Lewis Hamilton je bil na včerajšnji dirki za Veliko nagrado Španije daleč od bleščečih rezultatov. Takoj po startu se je za las izognil trčenju, zaradi katerega je na stezo pripeljal varnostni avto, in prvi krog zaključil na repu vrste. Iz kroga v krog se je nato sicer bližal mestom, ki prinašajo točke, a je moral na zgodnji postanek zaradi prekomerno obrabljenih gum.

McLarnovi mojstri kljub trudu ne morejo narediti dirkalnika, s katerim bi bil Hamilton konkurenčen.
McLarnovi mojstri kljub trudu ne morejo narediti dirkalnika, s katerim bi bil Hamilton konkurenčen. FOTO: Reuters

"Kaj naj storim? Srce sem pustil na stezi, tako kot vedno,“ je za BBC TV povedal razočarni šampijon. "Dirkalnik preprosto ni dober, nobenega oprijema nisem imel.“
Britanec se čudi, da mu McLaren Mercedes ne more priskrbeti dirkalnika, s katerim bi lahko branil naslov prvaka. "Dirkalnik je slab. Iz njega izvlečem, kar se da, a vse skupaj je brezupno,“ je nejevoljen Hamilton.

Obračun prvakov na VN Španije je včeraj pripadel Alonsu, ki je končal na petem mestu.
Obračun prvakov na VN Španije je včeraj pripadel Alonsu, ki je končal na petem mestu. FOTO: Reuters

Kljub temu 24-letni dirkač ne verjame, da je prvenstvo zato izgubljeno, saj njegovo moštvo gara. "Zanesljivost je na naši strani in morala v moštvu je na visokem nivoju,“ je nekaj optimiza po peti dirki prvenstva vseeno nakazal Hamilton, ki je na lestvici voznikov na osmem mestu z devetimi točkami.
 

KOMENTARJI (49)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User406057
13. 05. 2009 22.10
Soling, Nekaj podobnega mislim tudi o ferariju. Na zacetku so bili se bolj zadaj,se mi pa zdi, da sedaj napredujejo hitreje in manj jokajo.
Soling
13. 05. 2009 20.41
Tito2009, na vseh dosedanjih dirkah biti uvršen med točke, no izjema Barselone, ko je bil vseeno blizu točk pa ni menda samo sreča?
User266291
13. 05. 2009 18.58
raj nej uzamejo senno kot pa de la roso...
User422266
13. 05. 2009 16.02
@Flrko Ne mislim za letošnjo, ampak za prejšnje sezone. Kovalainena bi letos tko al tko trebalo menjat, pa dat DeLaRosi sedež!
User332104
13. 05. 2009 11.01
Soling kot sem že prej rekel je zame in za marsikoga drugega vsako pritoževanje nad bolidom "jokanje" (ta izraz si nisem jaz izmislil). To da je Hamilton že pred dirko povedal stanje o svojem avtu ne spremeni ničesar. Glede njegovih uvrstitev napram Massi ne moreš primerjati saj je prav Hamilton imel letos srečo z odstopom drugih voznikov da se je sam uvrščal med dobitnike točk. Poleg tega še letos ni imel okvare avta kakor tudi ne napak ekip kot jih je že imel Massa.
Soling
12. 05. 2009 22.24
faaac, kako pa potem argumentiraš padec Ferrarija, ki razpolaga s vsaj 40% večjim proračunom od McLarnovega?
User406057
12. 05. 2009 22.18
Soling; se mi zdi, da počasi spoznavas, da je mclaren zelo komplicirana ekipa. To sem ti jaz večkrat napisal v pretekli sezoni, ko si zelo močno branil ekipo in Hamiltona v odnosu do Alonsa. Moje mneje je bilo, da se obnašajo preveč arogantno in to se jim letos masčuje. Samo poglej kje je Brawn z istimi motorji. Kje bi bil Mclaren brez Marcedezovih motorjev. Verjetno bi bil za Force India. Vprašanje je samo ali se ekipa z toliko denarja sme privoščiti tak padec oziroma zastoj v razvoju avta. To sigurno govori o karakterju ekipe oziroma vodstva. Upajmo, da se bo ta spremenil z odhodom Rona Denisa.
Soling
12. 05. 2009 19.47
car_alonso, "se mi zdi da je zaradi tega rahlo živčen in je okrivil bolid čeprav je zadnjič bil z istim bolidom četrti..." Španska dirka je po svojem karakterju bolj zaktevna glede zavojev, ki zahtevajo več -podtlaka-oprijema kot prejšnje steze. A Prav to je Mclarenova slaba stran. Poleg vsega pa še izbolšave v tej smeri niso zalegle, medtem pa so nekatera moštva, kot je Ferrari naredila še drastičen napredek. Prav stagnacija McLarna je vzrok in ne toliko vožnja Hamiltona, ki upravičeno priznava nemoč bolida. Vendar vseeno daje občutek optimizma. Po drugi strani pa jih sili v hitri razvoj bolida, ki v tej krizi jemlje veliko denarja. Tito2009, Hamilton ni jokal, vendar je že pred dirko pošteno povedal, da nimajo napredka in s tem tudi možnosti za boljšo uvrstitev. Massa pa je dobil glede bolida precejšen pospešek in pa že "meče puško v koruzo". Dokler tega "pospeška" rdeči bolid ni imel, je Massa krožil le v ozadju, medtem ko Hamilton kljub "gajbi" ni bil še v ozadju. Še najslabše uvrščen v Barseloni.
User332104
12. 05. 2009 18.15
Firko se popolnoma strinjam s tabo, to kar si sedaj povedal je pošteno pa s katerekoli strani gledaš. Glede Masse se strinjam da je dober voznik a mu manjka tisa drznost, ki jo ima Hamilton. Glede moštev in sreče pa je kot je.
firko
12. 05. 2009 17.16
,saj je zbral kar 45 točk manj v enakem dirkalniku.tu sem mislu kovalainena
firko
12. 05. 2009 17.15
jan95 pri mclarnu se točno ve,kdo je prvi voznik,saj kovalainen niti približno ni konkurenčen hamiltonu,čeprav je res,da ima več smole,a če gledaš predvsem lansko sezono,se je hamilton večina sam boril proti odličnemu ferrariju,saj je zbral kar 45 točk manj v enakem dirkalniku. TITO2009 če smo iskreni,vsak dirkač"joče"če ni zadovoljen z bolidom,pri slabših moštvih to ni toliko na udaru,a če si na vrhu,pa padeš precej nizko se to prej ali slej pokaže,pa naj bo to hamilton,massa ali alonso,izjema je le kimi,ki mu to ni veliko mar,in tako tudi ni toliko na udaru drugih,ker vedo,da se on zato preprosto ne sekira in v vsakem trenutku lahko doseže vrhunsko uvrstitev,če se mu le vse izide.jaz osebno nimam nič proti massi a manjka mu tista pika na i,včasih kanček sreče,včasih kanček predrznosti,zadnje čase pa mu manjka neorganiziranost moštva.kaj jim pomaga izboljšan dirkalnik,če je njihova taktika katastrofalna.osebno pogrešam dvoboje massa-hamilton-raikonen,a sem prepričan,da bomo tudi te dvoboje kmalu videli.
User422266
12. 05. 2009 16.15
McLaren ima eno veliko slabo lastnost. Hoče imeti najboljše voznike, ko pa jih dobi, pa ne določi kateri je prvi, kateri pa drugi voznik, kar je zelo velik problem. Zaradi tega so zgubili Montoyo, zaradi tega so zgubili Alonsa, navsezadnje zaradi tega in seveda zaradi drugih stvari so izgubili Raikkonena. Dva enakovredna voznika pač ne sodita v isto moštvo, vsaj meni se tako zdi. Ferrari je vedno imel v ekipi nekakšnega pomagača, ki je takoj vedel da ni prvi voznik, in to bi moral Mercedes tudi narediti. Če tega letos ne bo naredil Brawn bo tudi on imel veliko problemov, ker Barrichello se ne bo dal kar tak, pa čeprav bi ga lahko Brawn takoj menjal, kajti vsak bi sprejel službo v takem dirkalniku, vendar Brawn ve da je Barrichelo preveč izkušen "testni" voznik. To je bilo sedaj malo ven s teme ampak mi je ravnokar prišlo na dušo:P Pa še nekaj 24ur lepo bi bilo da bi objavili da tudi Red Bull grozi z umikom iz F1
User332104
12. 05. 2009 15.30
Zdaj ko sem prebiral te vaše komentarje mi pa res nekaj ni jasno. OK vsi vemo da je trenutno Mercedes slab avto in da z njim ni možno priti na sam vrh razen z ogromno sreče, katero je prav Hamilton letos zelo dobro iskoristil ko se je vpisoval med dobitnike točk. Dirko v Španiji je Hamilton končal brez točk in kot sami eni pravite se je boril kot lev, čeprav jaz to dirko pri njem nisem opazil nevem kakih manevrov da bi to vašo tezo potrdil. OK kakor koli že jaz mu priznavam izjemne vozniške lastnosti in ga kot voznika spoštujem, ampak ko se en dirkač pritožuje nad dirkalnokom je to zame "jokanje" in to se ni prvič v letošnji sezoni pritožil nad bolidom. Ko se pa Massa "zjoče" zaradi avta je pa takoj popoln nesposobnež ki zmaga vedno samo s srečo in dobrim oz. vsemogočnim avtom. Ko naredi kako napako je ponovno nesposoben in še nevem kaj, ko je pa napako naredil Hamilton je pa bil ponovno izjemen ker se je slučajno obrnil avto v pravo smer. Da ne bo kakih nesoglasij zame je Hamilton izjemen voznik, res izjemen in ga cenim, ampak popolnoma krivično se mi zdi da nekateri pljuvate po Massi na vse pretege, čeprav ni nikakor slab voznik. Sam trenutno nisem osebni navijač Masse mi je pa pomembno kako vozi Ferrari.
User266291
12. 05. 2009 14.32
mclaren ni naredu nekega napredka na bolidu v barceloni...ostala moštva so ga zato smo kjer smo...ferrari je šeu mimo...kubica in heidfeld...pa smo izven pik...bo treba delat če bojo tel sploh stopničke vidt kaj šele zmago!!!
User414860
12. 05. 2009 13.53
stermyyy res je kar si povedal ampak hamilton se je zavedal da lahko pride med točke z tem bolidom in si je to tudi želel ter se boril kot lev ampak mu je zelo malo majnkalo in se mi zdi da je zaradi tega rahlo živčen in je okrivil bolid čeprav je zadnjič bil z istim bolidom četrti... drugače pa niti reno niti merđo nista konkurenčna niti približno!! bo pa zanimivo spremlat boje med hamiltonom in alonsom saj je že dejal alonso da sta v meklarnu en drugega terala takrat do svojih skrajnih zmožnosti in mogoče bo zdaj podobno...
raul67
12. 05. 2009 10.18
Darth-Vader se čis strinjam, res pa je da tut dirkač da tisto piko na i, kaj več pa ne zaradi tega ker so vsi zelo dobri vozniki in med njimi odločajo nijanse. Noben ne more rečt da denimo Šumaher ni bil EDEN NAJBOLJŠIH dirkačev svojega časa, sam tolk ko sam njega opevajo je pa preveč - ker kot je reko Darth-Vader-EKIPA je na 1. mestu ker s šajtergo se ne da... No pa če maš take HLAPCE za sovoznike ko jih je meu Šumaher tudi pomaga... :-)
Darth-Vader
12. 05. 2009 00.37
vedno je ekipa fantje ni samo g. ross brawn. pri šumaherju so bili se jean todd pa rory byrne al kar je že... ekipa!!! use s mora uskladit pole so rezultati. edn pa mora bit vodja ja...
raul67
11. 05. 2009 23.58
rokgo1989 Šumi je meu - ne boš verjel - v benetonu genija po imenu Ross Brawn pa so meli takrat super dirkalnik - verjetno ne takega ko Williams sam velik slabšega pa ne - sam dejstvo je da takrat ni meu tako hude konkurence ker so vsi "veliki" ravno končali kaiere (Prost, Mansel,...) pa še Senna se je ubil, tak da mi je bil edina konkurenca Hill ki pa roko na srce verjetno res ni bil tako zelo dober ko Šumaher, čeprav sn za njega daleč najbolj srčno navijal v formuli - tut takrat ko je prestopo v Arows, in kasneje v Jordana sem bil vesel vsake točke tak ko marsikdo zmage "svojih"... Vmes je bil še Hakkinen ki je bil odličen dirkač sam je meu predvsem vrhunski avto. Kasneje so pač prišli ti mladeniči (Raikkonen, Alonso,...) je meu pa daleč najboljši avto (ja spet ne boš verjel - predvsem zarad genija Rossa Brawna), ko so se jim pa ostale ekipe približale pa on tut ni mogo čudežev delat. Kar se tiče genijalnosti Brawna pa se mi zdi da mu je blizu sam še en velemojsterski inžinir - Adrian Newey ki je meu v času dominacij Williamsa, in kasneje McLarna glavno vlogo, sedaj pa je itak pr Red Bullu in letos ko je meu bolj proste roke glede pravil je pač spet naredo svoje...
User423484
11. 05. 2009 23.16
schumacher tut ni meu najbolšega avta ko je za beneton furu, pa je biu 2x prvak ;) pravzaparv je meu velik slabši avto!! sam usejen je pa res da takrat ni blo takih malih razlik ko so zdaj:D tta lutka pa naj gre nazaj u anglijo... ko za moje pojme ni glih neki blazno dober voznik.... jih je kr dost pred njim...
User439565
11. 05. 2009 22.13
Dejansko se šele sedaj vidi, da je v F1 na prvem mestu dirkalnik.. Kje je bil Button pretekla leta? Boril se je za obstanek. Pa ga poglejte kje je sedaj. Jing-Jang.. Vsi, ki so kadarkoli bili in so še udeleženi v F1 so mojstri prve klase. Ne bodo pa vedno vsi v isti ekipi z enakimi motorji.. Potem bi bilo to mesarsko klanje.. :) Za letos sem obupal tudi jaz, ampak, Button se mi zdi še kar v redu dečko.. Naj zmaga.. Drugo leto bo težje.. LP